@Pracodawca W firmie byłam zatrudniona prawie 3 lata, jednak po burzliwych perypetiach złożyłam wypowiedzenie i to była najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć. Zaczynałam od stanowiska asystenta ds obsługi klienta, po roku dostałam awans na stanowisko specjalisty ds obsługi klienta. W międzyczasie odeszła z naszego zespołu osoba zajmująca się reklamacjami - stałam się wówczas specjalistą ds reklamacji, jednak nie było to uregulowane w umowie, bo ta pozostała bez zmian. Wiele mogłabym napisać na temat absurdów, jakich doświadczyłam ze strony swoich przełożonych, natomiast, aby jak najbardziej skrócić tę opinię wymienię tylko kilka - w mojej ocenie są to najbardziej rażące fakty. Warto zacząć od tego, że w firmie nie istnieje coś takiego jak wdrożenie nowego pracownika, tzw. onborading - przychodząc do pracy jesteś skazany na siebie, nie jest to również w żaden sposób uregulowane, a do szkolenia są oddelegowywane osoby na stanowisku asystenta. Ja(usunięte przez administratora)Mam nadzieję, że mój przykład choć w minimalnym stopniu przyczyni się do rozwoju wspomnianych osób i popchnie je w stronę edukacji z zakresu zarządzania ludźmi, a firma stanie się w końcu przyjemnym miejscem do pracy :)
Skoro ktoś już napisał i się podpisał bez leku o zniesławienie czy pozew to musi się tu dziać. Zresztą jakie zniesławienie i jako pozew, strzelili by sobie w kolano że zamykają usta, jak tu sama opinia napisana w sposób obiektywny.
Moje pytanie na podstawie tego że tu pracuje krótko, kilka miesiecy i jestem w ogromnym szoku. Pytam na podstawie obserwacji i tego co widzialam. Ostatnio podeszła do grupy dziewczyna (już nikt nie wie czy to kierownik czy mistrzynia czy kto bo stanowiska tu zmieniają się mailowo a szarego człowieka bez maila nikt nie informuje, nie wiadomo kto pracuje pod kim i nad kim) i mówi tak "jest zadanie na eskalacjach i musicie zrobić... Coś tam coś tam, tyle i tyle ... Wszyscy widzą i patrzą. Zweryfikowałam temat. Popytałam pracowników. Moim zdaniem istnieje grupa w aplikacji office gdzie kierownik wymyślił dodawanie eskalacji (samo słowo kojarzy się źle z konfliktem, sprzeczka, donosem) ma dodawać każdy na wszystko. Na klienta, na pracownika, na procedurę na ludzi. Obowiązkowo. Później kierownicy muszą się spotkać online, codziennie i przeglądają tę donosy jednych na drugich. Jak nie donosisz masz reprymendę. Każdy ma donosić. Codziennie zapraszają osobę z innego działu. Albo z nią rozmawiają o donosach na nią i jest maglowana przy wszystkich (nawet kierownicy są jechani przez szefa) albo ta osoba ma coś powiedzieć na innych a to jest dodane jako wątek, prawie jak zeznanie na papier. Pytanie więc czy to wszystko prawda że w tej firmie wymyślono metodę zarządzania poprzez strach, donosy jednych na drugich, czyli eskalację? Ja mam zrobione zdjęcia ekranu i tam to wszystko widać to nie kłamstwo i oszczerstwo tylko tak jest. Grupa istnieje i donoszą na siebie. Wieczny stres, donosicielstwo jak tak można pracować ? Ostatnio np. była jazda i lincz kierownika z informatykiem bo nie sprawdzil kilku komputerów. Podobno też inni są czasem jechani i byli na tych spotkaniach?. Może ktoś coś odpowie na pytanie?
Pani pisze prawdę, oprócz tego że Pani ma roszczenia stosownie pracy ludzi z Ukrainy. Liderzy produkcji nie tylko uchodźcy z Ukrainy, Polacy też są. A jak Ukrainiec został liderem, to znaczy że dobrze pracował. Tyle z mojej strony.
Witam wszystkich. Każdy może pisać niegatyw. Moim zdaniem jest to że w każdą pracę są+-. Odnośnie ROTHO też są pracownicy którzy muszlę że jeżeli przyszedł to poproszę podziękować za to że są. Praca jak praca. Robisz zlecenia nie marudzisz. trochę pomyśleć nad tym jak robić żeby nie było skargi, żeby nie było wstyd przyjść jutro. A pracowników którym nie pasuje dla czego pisać niegatyw, może problem nie jest w zakładzie pracy a tylko w sobie. Jeżeli mi coś nie pasuje to poprostu zmieniam pracę albo zmiany robię w sobie. A jeżeli pisać opinie dla tej firmy to napiszę tak: Praca spoko jeżeli jesteś gotowy pracować w zespole. Każdy dzień jest inny dziś dużo roboty jutro trochę mniej.jest normy które potrzeba wyrabiać różne cyklu oraz temp odpowiedzialność. Jeżeli dla porównania to nie jest najgorszym zakładem wszystko zależy co oczywiście oczekujesz od pracy. Pozdro.
Słabo chce mi sie wierzyc w to żeby dawali ludziom więcej za donoszenie na kogoś. Po co takie jęczenie od razu? Wyrabia sie przy tym normalne normy czy jednak nikt na nie nie patrzy i nie ma co sie produkować bez sensu?
Mery mylisz się i to bardzo skoro kilka osób wspomina tu o tym aspekcie to znaczy że coś jest na rzeczy. Nikt by nie strzępił sobie językana darmo gdyby tak nie było.
Niszczą to co dobre w człowieku. Fałszywymi opiniami i donosami. Za te pieniądze na 3 zmianach nie warto
Witam jaka stawka jest na magazyniera oraz czy jest to 3 zmianowa praca?
W ogłoszeniu dla operatora wózka widłowego dbałość o używane maszyny oraz współpracę z innymi działami znalazły się w wymogach. Zastanawiam się jakimi wózkami tu u was się jeździ przede wszystkim, bo u mnie na magazynie kiedyś krucho z nimi było podobnie jak w relacjach z ludźmi. Tu miedzy działami będę miał inna atmosferę?
Na zakładzie są nowe wózki LI-ION, ostatnimi czasy było sporo szkód dlatego pewnie dali w wymogach. Czytam te komentarze i sam się zastanawiam skąd ludzie to biorą. Jakieś dziwne teorie spiskowe. Nie powiem, nie wszystko jest nie prawdą ale sporo jest też przesadzone. Albo poprostu na moim dziale jest inaczej.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Znowu w sieci jest ogłoszenie do logistyki. Asystent. Co się dzieje że ta firma stale potrzebuje logistyka? Skad tak duża rotacja w tym dziale? Kiedyś było ogłoszenie na Logistykę i telefon do kierownik. Dzwoniłem 8 (słownie osiem) razy. Nikt nie odebrał ani nie oddzwonił. Czytałem ukraiński gowork. Strasznie jadą na zarządzanie w produkcji. Prawda?
Przyjdź to zobaczysz dlaczego tu nikt miejsca nie jest w stanie zagrzać. Tak jak w innych firmach z wdzięczności partnerzy raz w roku przesyłają na święta prezenty. Drobne jak czekolada, wino, kartka z życzeniami. Taki dodatek do pensji, żadna łapówka tylko legal.Tutaj pensja jest jaka jest, kierownik zakładu to arcy katolik i każe wszystkim (nie tylko w logistyce inne działy też) oddawać wszystkie prezenty a na końcu przekazuje je do domu miłosierdzia. Jeszcze się tym chwali. Czacie? Alkohol do domu miłosierdzia gdzie walczą z alkoholizmem. Taki tu jest Kabaret więc jak lubisz to dawaj do Rotho.
Najwiecej tu wpisow albo o traktowaniu i jeszcze ze problemy z platnosciami. No to nie wiem co teraz zrobic. Liczę że jakieś rozmowy byly o tej sytuacji i cos zrobia z tym?
A ja widziałam, że szukali w sieci kogoś jako pracownika działu obsługi klienta. Warunkiem koniecznym jest znajomość angielskiego minimum na b1. Czy to oznacza, że ci klienci to są anglojęzyczni?? A może raczej jest on potrzebny do wewnętrznej komunikacji z innymi pracownikami?
Jak było tak jest na topie. Sprzedawanie kolegów i koleżanek którym na codzień podaje się rękę.. Rozumiem że te osoby kulturę osobistą splukali w toalecie z poranna potrzebą. Na ile trzeba być podłym by za marny srebrnik sprzedać osobę do której na codzień się uśmiechasz a za plecami wbijasz nóż. Atmosfera w pracy 3/10. Kontakt zależnie od działu oceniam na 4/10 zarobki zależne od układów.
Czy obecnie jest mniej nadgodzin niż z rok temu? chodzi o to, że w dawniejszych ogłoszeniach było napisane, że występują i składają się na podstawę. Później już jednak nie widzę w opisie nowszych ofert by o nich wspominano
Z punktu widzenia pracownika agencyjnego: W skali 1do 10 Zarobki 3 Organizacja pracy 2 Relacje liderzy/Mistrzowie pracownik 1 Miejsce przyjazne nowym pracownikom 0 Ogólnie porażka NIE POLECAM
@Pracodawca W firmie byłam zatrudniona prawie 3 lata, jednak po burzliwych perypetiach złożyłam wypowiedzenie i to była najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć. Zaczynałam od stanowiska asystenta ds obsługi klienta, po roku dostałam awans na stanowisko specjalisty ds obsługi klienta. W międzyczasie odeszła z naszego zespołu osoba zajmująca się reklamacjami - stałam się wówczas specjalistą ds reklamacji, jednak nie było to uregulowane w umowie, bo ta pozostała bez zmian. Wiele mogłabym napisać na temat absurdów, jakich doświadczyłam ze strony swoich przełożonych, natomiast, aby jak najbardziej skrócić tę opinię wymienię tylko kilka - w mojej ocenie są to najbardziej rażące fakty. Warto zacząć od tego, że w firmie nie istnieje coś takiego jak wdrożenie nowego pracownika, tzw. onborading - przychodząc do pracy jesteś skazany na siebie, nie jest to również w żaden sposób uregulowane, a do szkolenia są oddelegowywane osoby na stanowisku asystenta. Ja(usunięte przez administratora)Mam nadzieję, że mój przykład choć w minimalnym stopniu przyczyni się do rozwoju wspomnianych osób i popchnie je w stronę edukacji z zakresu zarządzania ludźmi, a firma stanie się w końcu przyjemnym miejscem do pracy :)
Skoro ktoś już napisał i się podpisał bez leku o zniesławienie czy pozew to musi się tu dziać. Zresztą jakie zniesławienie i jako pozew, strzelili by sobie w kolano że zamykają usta, jak tu sama opinia napisana w sposób obiektywny.
Tu się nie pracuje tu się poniża. By człowiek poczuł się jak ostatnie g. Mimo że pracuje się dość długo. Donoszenie to dalej domena firmy. Kontakty z niektórymi kier. Tylko przez maila zenuaaa.
Widzę po datach zapytań, że stawka magazyniera / wózkowego jak na razie się nie zmienia? po opisie wiem za to, że są premie. Jakie konkretnie udaje się wyrobić i za co? Może będę aplikować
Cześć, wytłumaczy ktoś na czym polega ten system czterobrygadowy, o którym pisze w ogłoszeniu na to stanowisko Pomocnik Ustawiacza Maszyn Wtryskowych? To nie tak, że nigdy nie słyszałem o nim, ale nadal w sumie nie wiem jak to wygląda. Ja wcześniej pracowałem tylko w tradycyjnej godzinach, na jedną zmianę. Także dziękuję jak ktoś wyjasni , sorki za kłopot
Chciałem tu na wózek aplikować, jest oferta. czytam jednak niektóre komentarze i zastanawiam się jak relacja z kierownictwem wygląda od strony właśnie wózkowego? Mam z kimś większa styczność czy raczej wystarczy swoja robotę dobrze ogarniać? Na tym właśnie mi zależy a mam doświadczenie. kasa 4800 zł jak na razie to max?
A jak wygląda praca w dziale obsługi klienta? Widze nowe ogłoszenie, zadania opisane wyglądają na przyjazne.
A w tym dziale to ja pracy nie polecam. Jest pani nowa pani kerownik która ma specjalizacje w rozwiązywaniu konfliktów a już ja poznali wszyscy w sprzedaży i logistyce jak te konflikty rozwiązuje. Połowa firmy się przez nią zwolniła jej dział się jej boi a druga połowa co z nią współpracuje zaraz się zwolni. Mam nadzieję ze ktoś ze sprzedaży pęknie jaki to jest wielki plan wobec innych i w końcu powie prawde co się dzieje. Po trupach do celu ale karma zawsze wraca także ja jestem spokojny bo mam to gdzieś i jej intrygi i jak krzyczy na ludzi z innych działów chociaż jest kierownikiem 3 osób.
Święte słowa. Dodam tylko, że kierowniczka obecnego customer service stosuje strategię wejścia w łaski najważniejszych osób w firmie, wchodząc w dość zażyłe relacje i odpowiednio przekonuje je do własnych opinii na temat niewygodnych jej osób. Jakie są tego konsekwencje? (usunięte przez administratora) wobec tych osób i doprowadzanie do ich zwolnienia. A celuje w najwyższe stanowiska. Więc prokurenci strzeżcie się, bo wasze stanowiska kosztują najwięcej! @Pracodawca
Potwierdzam nowa pani kierownik, to jeden wielki konflikt i dramat. Zawsze bez winy i każde swoje pomyłki, na pracowników przerzuca i jeszcze ich kara za swoje przeoczenia. Cały dział pracuje pod presją i strachem. Sprzedaż omija ja wielkim łukiem przez wzgląd na jej odzywki w ich kierunku. Informacji od niej nie uzyskasz chyba, że masz wyższe stanowisko od niej i może coś na tym zyskać. Trochę pokory i szacunku do ludzi z pracy tu by się przydało.
Jednak trzeba wierzyć opiniom. Mówią prawdę.
W jakim sensie, które konkretnie opinie? Masz jakieś nieprzyjemne doświadczenia z firmą w takim razie? Możesz je tutaj opisać? Jestem ciekawa co takiego się wydarzyło w Twoim przypadku.
Byłam dochodzącym praciwinkiem z tikrow. Wystawino na mnie reklanacje tylko dlatego że nie zrobiłam tyle ile mi kazano. Pracowałam cały dzień i nie dostalam za to wynagrodzenia. Jestem bardzo zawiedziona. Nakazało mi się te wynagrodzenie chociaż za wykonane usługi.
Opinię są prawdziwe.Brakuje odpowiedniego nadzoru nad pracownikiem.Kierownictwo i personel który ma mu pomagać jest skupiony na sobie,kieruje się tylko wlasnymi interesami.Bardzo szkoda bo przy wzajemnej współpracy ta firma mogła by być i się rozwijac.
Ustawiacz Maszyn Wtryskowych to na ile ma tę umowe? w ogłoszeniu, które wystawili, obiecują zatrudnienie na UoP, ale nie wiadomo, czy jakoś na dłużej czy na krócej. Chłopak szuka pracy, ale zdecydowanie nie "sezonowej" i staram się mu w tym trochę pomóc :P
Umowa zapewne standard. Trzy miesiące okresu próbnego, później na dłużej ,a w końcu na czas nieokreślony. Ale potrzebny Chłop myślący, lubiący technikę i brud za paznokciami, chętny do pracy i nauki w nowym miejscu ,a nie czekający aż ktoś coś zrobi za Niego. Przypomnę ,że praca świątek, piątek i niedzielę, na 3 zmiany. Zainteresowany ?
Witam wszystkich. Każdy może pisać niegatyw. Moim zdaniem jest to że w każdą pracę są+-. Odnośnie ROTHO też są pracownicy którzy muszlę że jeżeli przyszedł to poproszę podziękować za to że są. Praca jak praca. Robisz zlecenia nie marudzisz. trochę pomyśleć nad tym jak robić żeby nie było skargi, żeby nie było wstyd przyjść jutro. A pracowników którym nie pasuje dla czego pisać niegatyw, może problem nie jest w zakładzie pracy a tylko w sobie. Jeżeli mi coś nie pasuje to poprostu zmieniam pracę albo zmiany robię w sobie. A jeżeli pisać opinie dla tej firmy to napiszę tak: Praca spoko jeżeli jesteś gotowy pracować w zespole. Każdy dzień jest inny dziś dużo roboty jutro trochę mniej.jest normy które potrzeba wyrabiać różne cyklu oraz temp odpowiedzialność. Jeżeli dla porównania to nie jest najgorszym zakładem wszystko zależy co oczywiście oczekujesz od pracy. Pozdro.
W jakich godzinach jest praca na produkcji?
a sa wogole oferty w Koszalinie? bo od tygodnia nie ma na tikrow stronie nic u nas bynajmniej nie wyswietla mi
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rotho Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Rotho Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rotho Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 1 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!