Opinie o Tekton Capital Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Tekton Capital Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Tekton Capital Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami Gdańsk

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tekton Capital Sp. z o.o. w Gdańsk

Opinia udostępniona dla Ciebie

Krzysztof
Inne

Jestem bardzo zadowolony z pośrednictwa kupna-sprzedaży nieruchomości w Gdańsku. Pani Patrycja Ś. - pełen profesjonalizm zasługuje na najwyższe uznanie jest najlepszą wizytówką Firmy Tekton. Zasłużone 5 gwiazdek.

Maria
Pracownik
 Pytanie

Praca w Tekton Capital sp. z o. o daje możliwość rozwoju na każdym stanowisku. Bardzo dobra atmosfera pracy, elastyczny czas pracy, wsparcie kadry zarządzającej, szkolenia z dużą dawką wiedzy merytorycznej i praktycznej, imprezy integracyjne - reszta zależy tylko od Ciebie ! Praca w systemie prowizyjnym jest bardzo wymagająca. Wymaga od nas dużego zaangażowania. Taka forma zatrudnienia nie jest dla każdego. Dla osób które są ambitne, zmotywowane do działania taka praca daje nieograniczone możliwości finansowe i rozwojowe. Niepowodzenia w tym zawodzie nie należy doszukiwać się w strukturach firmy, a raczej zadajmy sobie pytanie ile z siebie dałem ? i czy to jest faktycznie dla mnie zawód. Nie każdy nadaje się na lekarza, tak też nie każdy nadaje się na pośrednika.

Bartłomiej
Pracownik

Za 20 dni będzie rok, jak pracuję w Tekton Property. Wcześniej tylko dla własnych potrzeb interesowałem się nieruchomościami, natomiast NIGDY wcześniej nie pracowałem w tej branży, ani w żadnej pokrewnej związanej ze sprzedażą, marketingiem czy rzetelnie planowaną pracą z klientem. Jestem raczej artystą i sportowcem w jednym, scena i rywalizacja to mój żywioł, do tego jestem nie pokorny. Mimo super szkolenia wprowadzającego, zepsułem pierwsze pół roku pracy, bo nie słuchałem "taty i mamy" i na złość im "nie nosiłem czapki" na mrozie. Myślałem, że ogram system, zawsze, to robiłem i się jakoś udawało ;) W wakacje "przysiadłem fałdów" i wziąłem się za systemową pracę, której byłem uczony od początku w tej firmie. Dziś nie jestem w magicznym TOP5 i nie jestem krezusem, ale nie o to chodzi, w życiu liczy się "zbieranie punktów". Za rok będę, nie tylko w TOP5. Nie pracuję dla pieniędzy, chociaż za coś trzeba kupić chleb, wachę czy rolekxa. Ja w ogóle nie pracuję, nigdy nie pracowałem i to może jest odpowiedź na Wasze dylematy. Ja się spełniam. Sportowo, artystycznie, życiowo* - *niepotrzebne skreślić. I na koniec - mój wspaniały trener i mentor w latach 80-tych mawiał: "nie każdy musi jeździć Mercedesem". Robisz, albo marudzisz. Your life - your choice.

darek
Pracownik
@Bartłomiej

Dzieki Barłomiej za podzielenie się swoim świadectwem. Cieszę się bardzo że mamy taką niepokorną artystyczną duszę na naszym tektonowym pokładzie i że zamiast się poddać jak większość przez pierwsze 6 miesięcy wyciągałeś swoje wnioski i jestem pewien że z taką systematyczną pracą i swoim wrodzonym talentem interpersonalnym w 2023 będziesz w top5 nawet jakbyś sam w to nie celował, z korzyścią nie tylko dla siebie, nie tylko dla firmy ale przede wszystkim dając Wartość naszym klientom. Dobrze że jesteś!

Administrator

Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Specjalista ds. Nieruchomości w firmie Tekton Capital Sp. z o.o.. Czy mogę liczyć na 6400 , jeśli chcę pracować na Specjalista ds. Nieruchomości?

darek
Pracownik
@Administrator

Możesz liczyć na dowolną kwotę. System wynagrodzeń jest prowizyjny z sky is the limit.

Monika
Inne
@darek

O proszę, czyli nic tylko mocno się trzeba zmotywować? Mimo wszystko niektórzy pewnie już dotykali tego nieba w ostatnim czasie? Wiadomo jakie rekordy udawało się nabić?

Magdalena O.
Pracownik

Przed przystąpieniem do współpracy z Tekton Capital, miałam do czynienia z innymi biurami pośrednictwa, jednak otwartość, szczerość i rodzinna atmosfera skutecznie mnie przyciągnęły do tej firmy. Po wstępnych szkoleniach jakie zafundowała nam firma,( w ciemno-nawet nie wiedząc czy zostaniemy u nich na dłużej) byłam pod jeszcze większym wrażeniem dawki wiedzy jaka została nam przekazana. Bardzo pozytywnie odebrałam jak i nadal odbieram chęć dzielenia się wiedzą i technikami sprzedaży. Tutaj wszyscy gramy do jednej bramki, i czuć to na co dzień. Doceniam elastyczny czas pracy i to że mam możliwość wykonywania swoich obowiązków w dowolnym miejscu w jakim się znajduję. Przy opiece nad dzieckiem, wożeniem na zajęcia dodatkowe itp. jest to naprawdę bezcenne. Praca pośrednika jest dla osób z samozaparciem i samodyscypliną, zdeterminowanych na osiąganie celów (system płacy prowizyjny), bo sam/sama decydujesz czy zarobisz czy nie. Jeżeli nie widać rezultatów i kasy na koncie to nie wina firmy, bo ta dostarcza wszystkie środki, wiedzę i materiały żeby móc zarabiać duże pieniądze, trzeba tylko zacząć działać! A więc jeśli jesteś ambitny, pracowity i umiesz zarządzać swoim czasem, Tekton jest idealną firmą dla Ciebie :D

Bartłomiej
Pracownik
@Magdalena O.

Super, że mamy siebie. Super team :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rekruter zaprosił Cię na rozmowę do firmy Tekton Capital Sp. z o.o.? Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca względem osoby pracującej na stanowisku Agent Nieruchomości? Podziel się swoimi doświadczeniami.
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości
Ełk
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator ds. Zarządzania i Bezpieczeństwa Nieruchomości
Katowice
Imar Service Group Sp. z o.o.
(100 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Maja
Pracownik

Myślę, że na tle innych agencji Tekton wyróżnia się przemyślanym systemem szkoleń, bardzo fajnymi imprezami integracyjnymi i dobrą atmosferą. Natomiast charakter pracy pośrednika sprawia, że wiele osób może być rozczarowanych tą pracą - wynagrodzenie oparte wyłącznie na prowizji, (które jest standardem w całej branży) sprawia, że osoby które nie są dosyć zdeterminowane mogą nawet przez kilka miesięcy nic nie zarobić a to budzi frustrację. Natomiast dla osób ambitnych i pracowitych, które są dobrze zorganizowane nie ma górnego limitu zarobków. Dla mnie jako matki dużym plusem jest także możliwość elastycznego zarządzania swoim kalendarzem

darek
Pracownik
@Maja

Dzięki Maja za podzielenie się swoją opinią. Wszystkim z poznania którzy zastanawiają się nad byciem agentem jak już mocno się przygotują, będą przekonani że to jest to co chcą robić w życiu ale będą się zastanawiać czy Tekton jest dobrym miejscem by wystartować... polecam zapoznać się z profilem Marii na linkedin (dane na stronie Tektona, - Maria vel Maja) w jaki sposób pracuje i dzieli się wiedzą z nowymi adeptami (juniorami) świeżo po szkoleniu wstępnym jako Team Leader. Po pierwszej rozmowie wstępnej na kolejnej możecie poznać Maję osobiście zanim zaczniemy szkolenie tak byście i Wy poczuli czy chcecie od Maji się uczyć ale i Maja czy widzi w Was potencjał by poświęcić rok swojego życia na wdrażanie Was do zawodu. Osobiście każdemu polecam Maję jako Team Leadera.

***
Kandydat

Szkoda czasu. Szef zakłamany a mowi że uczy swoich przyszłych agentów aby mówili prawdę... Kiedyś były pracownik ostrzegal mnie przed tą agencja. Teraz widzę że miał rację. Na prawdę, nie warto :(

darek
Pracownik
@***

Pani Paulino, Przykro mi że Panią rozczarowałem brutalną prawdą i zburzyłem wyobrażenie o pracy agenta nieruchomości - jeśli w którymkolwiek miejscu ma Pani wątpliwości co do prawdomówności zapraszam, wszystko jest do wglądu. (zresztą gdyby Pani się przygotowała do spotkania to nie byłoby trudno zweryfikować to z dostępnych informacji) To nie jest tak łatwa praca jak mogło się Pani wydawać a jeśli oczekuje Pani że ktoś będzie płacił Pani by Panią szkolić to jak wskazałem są oczywiście takie i szanuję jeśli ktoś potrafi spiąć finansowo taki model biznesowy. Nam to w excelu się nie zgadza. Szanuje Pani zdanie i opinię choć ze swojej strony z nią się nie zgadzam gdyż wydaje mi się że bardzo prosto wyłożyłem Pani jak jest nawet zaczynając od tego jakie ma Pani oczekiwanie i na początku rozmowy w pierwszym zdaniu odpowiadając na pytanie czy jest podstawa - że jej nie ma i czy wciąż chcemy kontynuować rozmowę. Na koniec wróciliśmy że jednak to brak tej podstawy cały czas Panią "dołował" w trakcie rozmowy więc można było ją zakończyć po pierwszym zdaniu zamiast marnować sobie nazwajem czas. Rozumiem że może Pani uważać że należy płacić agentom podstawy - szanuję, polecam jednak zweryfikować ten model w ramach własnej działalności gospodarczej ryzykując własnym czasem i kapitałem. Bardzo chętnie wtedy od Pani skorzystam z szkoleń jak taki biznes prowadzić. By nie być "zakłamanym" warto też otwarcie przyznawać się do własnych opinii i zdania nie ukrywając się w internecie anonimowo pisząc z kanapy. Wszystkich szukających łatwych pieniędzy, stabilizacji finansowej, work life balance itd (z przeważeniem mocnym w kierunku life life...) zdecydowanie zniechęcam do naszej firmy. Tu nie ma stabilizacji, można nie zarobić a wręcz jest to bardzo prawdopodobne, czeka Was więcej porażek niż sukcesów i trzeba być na prawdę bardzo zdeterminowanym, zaangażowanym z jasno określonym celem że chcę być agentem za rok dwa i pięć i minimum w takim horyzoncie patrzę na ten zawód. Oczekujących jak Pani Paulina że będziemy płacić za to że ich uczymy (tu jak widać nie zależało Pani tak na nauce jak na podstawie gdyż nawet nie skorzystała z możliwości spotkania zaraz po mnie z dwoma Team Leaderami których mogła Pani osobiście zapytać o więcej informacji w temacie procesu szkoleń i wdrożenia.....) zdecydowanie zniechęcam do składania CV do nas. Szkoda naszego wspólnego czasu. Szukamy ludzi świadomych i gotowych do wspólnej ciężkiej pracy, nigdy nie wymagam więcej od innych niż od siebie. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę. Dariusz Tajerle, 791 071 201

Robert
Inne
@darek

Firma oferuje szkolenie i wdrożenie ale nie płaci za ten czas? A zarobek to wynagrodzenie prowizyjne, pozbawione jakiejkolwiek podstawy czy jest jakaś? Jakie są zasady jego naliczania? Proszę wybaczyć pytania, ale zaoszczędzą one sporo czasu. A jak czasu, to i pieniędzy.

As
Były pracownik
@Robert

prowizja 40-50% (z naciskiem, że raczej pierwsze transakcje będą na progu 40% (próg zależny od Twojego przychodu), tylko 40% jest od kwoty brutto-od tego należy odjąć vat23% i od tego liczysz swoje 40%, następnie odejmujemy jeszcze składki oraz dochodowy i tyle realnie dostaniesz wynagrodzenia, więc kasując klienta 12,3tys. brutto realnie dostaniesz około 3tys. netto, więc realna prowizja netto netto to około 25% od wystawionej klientowi prowizji-zaznaczam bo część pracowników nawet tego nie potrafi liczyć i później wielkie zdziwienie, oczywiście są progi sięgające nawet 70% (przed ściągnięciem vatu i podatków), ale w rzeczywistości taki próg osiąga 1-2 agentów i to sporadycznie w skali roku

Wojciech
Inne

Pojawiła się praca dla asystenta zarządu. Widziałem że można wybrać rodzaj umowy. Mnie najbardziej zależałoby na uop. Na początek taką dadzą czy jednak trzeba się trochę przemęczyć na zleceniu?

??
Kandydat
 Pytanie
@Wojciech

Czemu pytasz tu, zamiast skierować to pytanie bezpośrednio do firmy?...

Monika
Inne
@??

może liczyła przy tym, że ktoś kto już był na tym stanowisku przy okazji swoją opinię na temat pracy dorzuci? w zasadzie sama bym byłą ciekawa, zwłaszcza tego które z zadań opisanych w ogłoszeniu są tu najczęściej powtarzalne podczas pracy, jest jakaś rutyna?

Piotr
Były pracownik

Na podstawie mojej styczności z firmą mogę śmiało powiedzieć że nie tylko starannie dba o przygotowanie i wdrożenie do niełatwego zawodu pośrednika, lecz także wspiera na późniejszych etapach praktyki i wgłębiania się w profesję zarówno poprzez szkolenia, jak i pomoc w każdym momencie. Jednocześnie od samego początku nowe osoby uświadamiane są jak wbrew pozorom ciężki jest to zawód, do którego trzeba mieć cierpliwość, nerwy, zawziętość i jeszcze raz cierpliwość, choć kluczowym elementem w mojej opinii jest iskra dzięki której z czasem może wyjść ciekawa zajawka (a której np. ja nie mogłem doświadczyć) co sprawi że pracę tą będzie można bardziej polubić. Każdy kto chce zacząć informowany jest o specyficznym systemie wynagrodzenia, więc myślę że nikt nie powinien mieć o to problemu. Najlepiej przed rozpoczęciem ogarnąć sobie jakieś klipy czy wypowiedzi osób które w tym działały żeby się przygotować na wszystkie trudy (lub ewentualnie już wtedy spasować). Sporo zależy od nastawienia, umiejętności i zwykłego szczęścia. Tekton będzie tutaj trenerem który da narzędzia, wiedzę, motywację i sposoby dzięki którym można będzie coś w temacie osiągnąć, ale za nas nie pobiegnie - samemu trzeba działać. Ciekawie było choć w części poznać zawód agenta nieruchomości, nabyta wiedza być może kiedyś się przyda, a jeśli nie to i tak było to dobre doświadczenie. Opinia jak najbardziej pozytywna, nie tylko za podejście i pomoc ale też za naprawdę dobrą atmosferę pracy

Kamil
Inne

Moje doświadczenie z tą firmą to nieśmieszny żart-piszę opinię już po jakimś czasie, niemniej, jeden z pracowników Tekton Property miał mi pomóc z kredytem hipotecznym, byliśmy już na etapie porównywania ofert z różnych banków i nagle w wrześniu kontakt się urwał i jak się dowiedziałem ów pracownik już tam nie pracuje i nikt inny nie mógł mi pomóc w tej sprawie...straciłem wiele czasu na rozmowy, a finalnie musiałem w 2 bankach składać wnioski o kredyt hipoteczny, NIE POLECAM

Dariusz
Pracownik
@Kamil

Szanowny Panie Kamilu, Bardzo dziękują za powyższą opinieę - są one dla nas bardzo cenne by łapać słabe punkty z jakich możemy nie zdawać sobie sprawy. We wrześniu rzeczywiście zakończyliśmy współpracę z współpracownikiem który w oddziale Gdańskim zajmował się kredytami ale poza nim był i jest do dzisiaj cały czas jeszcze jeden a i ja sam osobiście od 18 lat zajmuję sie kredytami hipotecznymi więc byłbym w stanie Panu pomóc choćby osobiście. Byłbym bardzo zobowiązany za kontakt (dariusz.tajerle@tektonproperty.pl 791 071 201) z wskazaniem od kogo uzyskał Pan informacje jakoby nie moglibyśmy Panu pomóc z kredytem tak byśmy mogli poprawić procesy. Jednocześnie najmocniej przepraszam Pana za wszelkie niedogodności. z poważaniem Dariusz Tajerle

Kamil
Inne
@Dariusz

Dziękuję za odpowiedź, sprawa dotyczyła mieszkania w Poznaniu-dostałem polecenie na Waszego pracownika od znajomego, któremu ów pracownik również rok wcześniej pomagał, cały proces wraz z uruchomieniem kredytu mam już za sobą, niemniej przez zaistniała straciłem ponad miesiąc i masę nerwów, to że nie możecie mi pomóc uzyskałem dzwoniąc do Was, nie pamiętam z kim rozmawiałem, wyszukałem numer w google

oktawiusz
Kandydat

Firma posiada własne know-how i wie jak z niego korzystać. szkolenia w Firmie oceniam bardzo dobrze , dużo wiedzy z zakresu pracy pośrednika nieruchomości oraz funkcjonowania rynku. wsparcie Managera oraz pozostałych osób związanych z biurem - w każdym możliwym momencie nie tylko w godzinach pracy biura. sprzęt do wykorzystania bez zarzutu - laptop , telefon - biznesowy standard Według mnie ocena pozytywna.

Monika
Inne
@oktawiusz

Dzięki za obszerną opinię. A z atmosferą w zespole jak? Wszyscy potrafią się dogadać? No i czy zarobki są na dobrym poziomie?

darek
Pracownik
@Monika

@monika - zarobki są w systemie prowizyjnym więc to bardzo indywidualna kwestia bedąca pochodną w 95% Twojego zaangażowania i 5% szczęścia. Atmosfera rodzinna - zapraszamy by to sprawdzić. @oktawiusz - dzięki za opinię i wszystkiego dobrego na Święta i w Nowym Roku. Pewnie kiedyś jeszcze nasze drogi nie raz się przetną.

Pat
Były pracownik
 Pytanie
@Monika

Zarobki? Większość agentów zarabia poniżej średniej krajowej, często jest do x miesięcy z zerowymi zarobkami, a następnie jedna transakcja (3-4tys.), i rezygnacja, zmiana pracy, będą Ci mówić, że to inwestycja w przyszłość (obecny brak zarobków), jednak sporo agentów po 1 rok+ stażu rezygnuje przez słabe wyniki, albo zmienia agencję, większość agentów mają z stażem mniejszym niż rok, a mimo to kreują się na profesjonalistów, jednak to często w tej branży co pokazuje tylko jak w PL pośrednik zazwyczaj bywa bezwartościowy gdy ktoś tylko potrafi korzystać z internetu-pomoc prawna i bezpieczeństwo transakcji? Od tego będzie notariusz, nie pośrednik-ten tylko łączy strony transakcji często kończąc wystawiając ofertę na portale...

darek
Pracownik
 Pytanie
@Pat

Jako prezes w większości POTWIERDZAM to co pisze Pat (dzięki za ten feedback). - większość agentów zarabia poniżej średniej krajowej - TAK (jak w całej branży zresztą nie tylko pośrednictwo jest tego przykładem a wiele innych branż i wystarczy odrobina wysiłku by wyszukać statystyki GUS w internecie. Srednia w większości branż jest niższa od mediany ale to mała dygresja na dyskusję akademicką...) - większość agentów rezygnuje po 1 rok +.... nie do końca, odpadają zdecydowanie szybciej, rzadko kto wytrzymuje dłużej niż rok. Ale tak rotacja jest BARDZO DUZA i stanowi ogromny problem dla managerów. - większość agentów ze stażem mniejszym niż rok - tak potwierdzam. To pochodna dwóch powyższych, tnz ludzie przychodzący na rekrutacji mimo ostrzeżeń i info jak jest w tej branży mimo wszystko przeceniają nie tyle swoue umiejętności co zaangażowanie bez którego nic się nie zadziej i myślą że robiąc dziennie średnio 10 telefonów z czego 2 do mamy, 2 chłopaka/dziewczyny) będą zarabiać swoje wymarzone dwie dyszki. Gdyby tak było i posrednik miałby taką "klawą" robotę że może pracować 2h dziennie robić 10 tej i zarabiać 20k nikt w tym krauju nie chiałby być lekarzem, nauczycielem, prawnikiem, itd bo byłaby to najlepiej opłacana praca w przeliczeniu na godzinę zaangażowania (może nie licząc gwiazd piłkarskich i muzycznych) . Podobnie jak agent musi wykonać mnóstwo cold calli by wydzwonić ofertę i może ją zamknie i otrzyma wynagrodzenie tak samo jak nie w gorszej sytuacji są managerowie którzy muszą wyszkolić mnóstwo agentów, poświęcić im czas kosztem własnej sprzedaży (a często rodziny) by może któryś z nich złapał bakcyla i się nadał do tej pracy. To zdecydowanie trudna praca i nikogo do niej nie namawiam a mam mega szacun do tych którzy potrafią w tym ciężkim biznesie funkcjonować. - kreujemy się na profesjonalistów? nie wiem... ciezko mi do tego się odnieść i chyba o tym czy robimy dobrą robotę mogą świadczyć opinie klientów jakbym chciał szukać obiektywnie jakiegoś punktu zaczepienia. Od początku firmy marketing nie był niestety naszą najmocniejszą stroną więc chyba ciężko mówić tu o kreacji wizerunku. - czy pośrednik wnosi cokolwiek do transakcji czy jest bezwartościowy? Szanuje Pat Twoją opinię (tak jak klientów którzy nie chcą współpracować z pośrednikiem - nie każdy musi) i pewnie decyzję by oóścić tą branżę bo z takim nastawieniem ciężko o sukces jak nie nie szanuje się swojej wykonywanej pracy. Nikomu tego nie życzę bo musi to być strasznie frustrujące robić coś czego się nie lubi. To czy pośrednik jest potrzebny... nie będę się tu rozpisywał bo w internecie jest mnóstwo ludzi z parciem na szkło, prowadzących webinary, szkolenia zarówno w Polsce jak i za oceanem, by wyrobić sobie własne zdanie polecam wysłuchać kilku choćby darmowych i jeśli masz mieć takie nastawienie jak Pat absolutnie zapomnij o tej branży. To nie jest praca dla ludzi którzy tego nie lubiią i nie czerpią radośći. @Pat @Monika Obu Wam życzę wszystkie dobrego na święta i byście znalazły pracę z pasją jakakolwiek by nie była a wtedy pieniądze same przyjdą jak się robi co się lubi. Ot cały prosty klucz do skucesu. Wesołych Swiąt! darek

O
Kandydat

1/ zarobki na stanowisku agenta są wyłącznie prowizyjne - przez pierwsze miesiące, gdzie szansa domknięcia transakcji jest bardzo mała, nie będziecie zarabiać nic (poświęcając jednocześnie bardzo dużo swojego czasu i zaangażowania) 2/ umowa zlecenie lub b2b, brak uop

P
Kandydat
@O

Od znajomego słyszałem też, że jest ogromna rotacja, nie potrafią zbudować solidnego zespołu, nowi nie mają od kogo się uczyć, plus jedyne co managerowie potrafią powiedzieć to "za mało dzwonicie", pracownik dostaje stary poleasingowy sprzęt i 60% prowizji musi oddawać, na rynku są biura nieruchomości oferujące pracownikom lepsze warunki na start-dlatego jak też już słyszałem przyjmują każdego nawet osoby (usunięte przez administratora) ledwo mówiące po polsku hahahahh

darek
Pracownik
 Pytanie
@P

Szanowny P poruszyłeś kilka wątków więc odniosę się po kolei: rotacja - tak, na poziomie nowych agentów jest duża choć pewnie na poziomie zbliżonym do całej branży wynikająca z tego że kandydaci często przeszacowują swoje nie tyle umiejętności co chęci zaangażowania i odporność na odrzucenie a to jest ciężka praca o czym ostrzegamy już od pierwszej rozmowy rekrutacyjnej. W ciągu roku robimy 4 rekrutacje, na każdą wpada nam ok 1,2-1,6 tys CV. Z tego wybieramy ok 400 na spotkanie, kolejno zapraszając na szkolenie 40 osób z których po szkoleniu egzaminy zdaje ok 30 i z tej 30 tki po 6 miesiącach pracy zostaje nam 3-4 agentów. Jeśli przetrwają pierwsze 6 miesięcy to już potem sobie poradzą. Managerowie - to akurat największa wartość tej firmy i Szanowny P uwierz nie po to dzielą się na rozbudowanych chyba jak w żadnej innej firmie szkoleniach swoją wiedzą by nowy agent oglądał je niczym ligę mistrzów na kanapie przed TV zapijając chipsy browarem bo od tego nikt nie nauczył się grać w piłkę, jak nie weźmiesz telefonu do ręki, nie zweryfikujesz się w rozmowie z klientem i spotkaniach to nic nie nauczy Cie tak jak weryfikacja w praktyce. Ci Managerowie zamiast tracić czas na takich agentów mogliby spokojnie zarabiać dziesiątki K z własnych transakcji w tym czasie więc mi osobiście serce się kraje jak widzę potem agentów robiących tyle telefonów co do mamy by zapytać co na obiad będzie "po robocie" Sprzęty - tak, na starcie dziś dajemy używane HP czy Delle i Iphony 7/8. Agenci którzy pracują dłużej i przeszli etap szkoleniowy mają iphony 11-14 i McBooki air do Pro z M2. Nie widzę problemu by dawać najlepsze narzędzia na rynku ale działa to w dwie strony - tym którzy sie angażują a nie tylko oczekują. "oddawać 60% prowizji" a komu ma oddawać? mamie? żonie? My nie wnikamy w to z kim agent dzieli się swoim wynagrodzeniem ani nie mamy na to zupełnie wpływu, a jeśli masz na myśli udział agenta w przychodzie firmy to firma co najwyżej daje (a nie zabiera) 40-70% z przychodu z czego po prowizji zostaje jeszcze w firmie masa kosztów w których agent już nie partycypuje. Jeśli nie chcesz się "dzielić" (co pokazuje zupełne niezrozumienie tematu - może jakieś szkolenie na rynku by się przydało? ;) - to nic nie stoi na przeszkodzie byś otworzył własną agencję i wtedy będziesz miał 100% przychodu, możesz wtedy i płacić swoim agentom 120% przychodu jak uznasz to za właściwe, zostanie Ci też 100% kosztów i taka szybka lekcja ekonomii.... ale lepsze to (konretne działanie) niż anonimowe komentowanie z kanapy. Ukraińcy - tak, mamy agentów z ukrainy nie więcej niż po 1 na biuro i to nie w kążdym, nie stanowią Oni jednak więcej niż 5% załogi i wydaje mi się że ich obecność może boleć Twojego kolegę gdyż znając język polski od dzieciństwa nie potrafił z niego zrobić większego użytku niż bardziej ambitny od niego agent ukraińskiego pochodzenia. Zapewne są biura które oferują na rynku podstawy, może lepszy sprzęt na start, może inne wartości... wszystko jest kwestią względnej subiektywnej oceny w zależności od tego kto czego w życiu szuka. Być może Ty otworzysz agencję w której będą najlepsze warunki na start czego Ci z serca życzę gdyż nic nas nie motywuje bardziej do działania niż zdrowa silna konkurencja. Pozdrowienia dla znajomego, ufam że znajdzie miejsce w którym będzie mógł się spełniać. darek

Darekłowcaszpa
Pracownik
@darek

Powyżej widzimy przykład odnoszenia się do wszelkiej krytyki w stronę polityki firmy, jak widać jest ona buta i pisana na poziomie chłopca po zawodówce, który powinien rozkładać auta, a nie broń b*że pracować przy ludziach. System prowizyjny BEZ ŻADNEJ PODSTAWY jest absurdalny, minimalizuje niebezpieczeństwa, z którymi normalny uczciwy przedsiębiorca musi się liczyć, najprościej powiedziawszy osiedlowa pizzeria ma więcej pojęcia o poczuciu przyzwoitości, bo zatrudnia na stałej stawce godzinowej. Absurdalne warunki pracy, nienadające się na realia jakiegokolwiek miasta powiatowego. Pozdrawiam, radę zlać tą firmę.

darek
Pracownik
@Darekłowcaszpa

Szanowny Panie, na konstruktywną krytykę zawsze jesteśmy otwarci. Co do powyższego wpisu chyba nie wymaga on jednak komentarza a jego forma chyba więcej świadczy o osobie która go napisała niż o firmie. btw: W Polsce działa ok 12 tys agencji nieruchomości z których 99,9% działa w systemie czysto prowizyjnym bez podstawy.... ma Pan więc bardzo duży rynek, wręcz wielki "błękitny ocean" dla potencjalnej swojej działalności konsultingowej w jaki sposób powinny prowadzić swój biznes. dobrego wieczoru, dt

Administrator

Niedawno skończyła się rekrutacja na stanowisko Agent Nieruchomości prowadzona przez firmę Tekton Capital Sp. z o.o.. Ktoś wie, czy w najbliższym czasie będą ponownie potrzebować pracowników?

darek
Pracownik
@Administrator

obecna ostatnia w tym roku rekrutacja jest do 10 lisopada. od 14 listopada zaczyna się ostatnie szkolenie wstępne w tym roku. Kolejne pod koniec stycznia/początek lutego.

Piotr
Były pracownik

Bardzo słabe szkolenia w Firmie i brak wsparcia Managera. Wiele rzeczy trzeba robić bez żadnej wiedzy i pomocy od osób do tego wyznaczonych... zmieniłem Firmę i widzę ogromną różnicę w szkoleniach, know how i przekazywanej codziennej pomocy w pracy Agentowi... Pozdrawiam

darek
Pracownik
@Piotr

Dziękujemy za feedback (mimo że pewnie mam nieco inny punkt widzenia ale szanuję Twoje zdanie i każde biorę pod rozwagę) dzięki któremu wiemy jakie punkty poprawiać by być jeszcze lepszą organizacją. Super że udało Ci się znaleźć miejsce gdzie czujesz się spełniony. Wszystkiego dobrego, Darek

Magda
Pracownik
@Piotr

Mam zupełnie inne odczucia w tej kwestii - na Menagerów można liczyć w każdej sytuacji i praktycznie o każdej porze. Szkolenie wprowadzające jest bardzo dokładne i poparte materiałami, a dodatkowo prowadzone są regularne szkolenia online, webinary itp. Jeśli agent czuje potrzebę wzmocnienia w jakiejś kwestii - spokojnie może to zgłosić bezpośredniemu Dyrektorowi lub "na samą górę" i nie będzie pozostawiony z tematem sam.

asia
Pracownik
@Magda

???? Gdyż tego doświadczam i mam porównanie ????

Monika
Inne
@asia

Rozwiniesz?

asia
Pracownik
@Monika

Zgadzałam się z Twoją opinią, tylko zamiast uśmiechniętych emotikonów wyskoczyły jakieś znaki zapytania. Wyjaśniam: Potwierdzam to co napisałaś w swojej opinii, w moim odczuciu także z powodzeniem mogę powiedzieć o pełnym wsparciu, dobrych i potrzebnych szkoleniach, to raczej ja sama czuję się zobowiązana by dorównać temu poziomowi i nie zaprzepaścić tych informacji. Wspaniała ekipa. Postaram się na dłuższą metę nie zawieść bo póki co to ja, a nie firma, mam na koncie obsuwy czasowe i spore niedociągnięcia ale oddam z nawiązką bo innego planu i wyjścia nie widzę ;) a zrobię to z niekłamaną radością :)

asia
Pracownik
@Monika

Ojej, zgadzałam się z opinią Magdy, Ty jesteś Monika, Tobie odpowiadam na pytanie, ale tak, z Magdy oczywiście opinią się zgadzam i ją potwierdzam :) bo o to pytałaś.

KAS
Były pracownik

Nie polecam pracować w tej firmie, ciągła rotacja, "team leaderami" zostają osoby po wykonaniu paru transakcji-to nie są odpowiednie osoby, aby wdrażać nowych pracowników i szef który na dłuższą metę nie jest w stanie zbudować trwałego zespołu z managerami-nawet tu jest rotacja...

darek
Pracownik
@KAS

Konradzie, serdecznie dziękuję Ci za podzielenie się swoim punktem widzenia. Krytyczne opinie są dla nas bardzo cenne szczególnie gdy są konstruktywne gdyż dzięki takiemu feedbackowi jesteśmy w stanie stawać się coraz lepsi i poprawiać słabsze punkty w naszej społeczności stąd doceniam że poświęciłeś swój czas na powyższy wpis. Co do rotacji agentów zgadzam się i jest to punkt w którym w jakiś szczególny sposób nie odbiegamy od rynku - to taka specyfika tej branży i każdego na starcie rekrutacji bardziej zniechęcamy niż zachęcamy do pracy w charakterze agenta nieruchomości gdyż jest to trudna profesja wymagająca umiejętności z wielu obszarów, holistycznego podejścia i bardzo wysokiego zaangażowania z odpornością na "odrzucenie" przez klientów oferty. Jesteśmy świadomi tegio wyzwania i cały czas pracujemy nad zmniejszeniem rotacji wśród nowych agentów - dużo jednak zależy w tym aspekcie od samego zaangażowania agentów i ich predyspozycji. Co zaś tyczy się managerów to na tej pozycji rozsatliśmy się przez 6 lat istnienia Tektona z 3 (slownie trzema) osobami na tej pozycji a z wszystkimi obecnymi poza jednym bardzo perspektywicznym Szymonem (tu pracujemy od 3 lat) pracuję już z każdym oid ponad 12 lat gdzoe wcześniej razem pracowaliśmy wspólnie w innych korporacjach i każdemu z serca życzę takich managerów w biznesie. Dziękuję Ci za poświęcony czas dla Tektona oraz feedback i życzę wszystkiego najlepszego byś odnalazł miejsce w którym będziesz mógł się zawodowo spełnić. Darek

KAS
Były pracownik
@darek

Panie Darku, chodzi mi przede wszystkim o team leaderów-osoby kreowane na profesjonalistów od których można czerpać wiedzę, lecz w praktyce są to osoby po zaledwie kilku transakcjach-w niektórych przypadkach, którzy nierzadko zarabiają mniej niż Pani na kasie w dyskoncie warto to zakomunikować, aby nie wprowadzać nowych osób w błąd, którzy przychodząc do tektona odejdą rozczarowani z zmarnowanym czasem w tejże firmie-stąd komentarz, aby może ostrzec potencjalne osoby rozważające zmianę pracy

Administrator

Tekton Capital Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na na stanowisko Doradca ds. Nieruchomości. Średnie wynagrodzenie na rynku na tym stanowisku to 6400 . Czy Waszym zdaniem to uczciwa stawka?

darek
Pracownik
@Administrator

Przede wszystkim niewiele mówiąca o rozkładzie wynagrodzeń podobnie jak średnia krajowa... bardziej miarodajna bylaby pewnie mediana ale też nie wnosząca zbyt dużo informacji. Rozkład wynagrodzeń w pośrednictwie w nieruchomościach pewnie jest bliższy rozkładowi opisanemu przez prof Petersona niż nawet pareto... tzn bardzo mało agentów zarabia bardzo dużo... a większość poniżej średniej i ta większość rotuje. Pierwszy rok dwa jest na zdobywanie wiedzy i doświadczenia który zaowocuje ponadprzeciętnymi zarobkami w kolejnych latach jesli ktoś przetrwa pierwszy rok.

Izabela
Inne
@darek

wiedzę się zdobywa na jakichś szkoleniach, czy jak to wygląda?

Franek
Kandydat
 Pytanie

Czy osoba bez doświadczenia, ale z aspiracjami na coś więcej poradzi sobie w tej firmie?

1
darek
Pracownik
@Franek

tak

Mikołaj
Inne
@darek

Jakieś szkolenia dla takich osób są tu organizowane?

darek
Pracownik
@Mikołaj

nowa osoba zaczyna od 1,5 tygodniowego szkolenia konczacego sie testami, kolejno trafia jako junior do doswiadczonego team leadera z którym pracuje 1:1 sprawdzając w działaniu umiejętności i wiedzę jaką zdobywa na kolejnych szkoleniach rozpisanych na cały pierwszy rok pracy. Po zrobieniu odpowiedniej ilości transakcji pod nadzorem TL i zaliczeniu testów zostaje samodzielnym agentem.

Monika
Inne
@darek

To faktycznie dobrze zorganizowane szkolenie. I jakie wynagrodzenie taka osoba przez ten cały okres docelowo otrzymuje?

darek
Pracownik
@Monika

to nie publiczna uczelnia... i nie ma stypendium za wyniki w nauce czy uczęszczanie na zajęcia..... Po wstępnym szkoleniu i zdaniu po 1,5 tygodnia niezbędnych egzaminów taki junior pracuje w systemie prowizyjnym i to rynek zweryfikuje jego umiejętności i wyceni poziom zarobków.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Prawda
Pracownik

Jest nawet gorzej niż w tej opinii :)

Izabela

Słabe możliwości zarobkowe - to znaczy ile można tutaj dostać?

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Tekton Capital Sp. z o.o.?

darek
Pracownik
@Pytanie

tak, zapraszamy jutro na wspólne kibicowanie naszym w meczy Polska Słowacja ;)

Agnieszka
Inne

Dzień dobry, podzielcie się swoimi doświadczeniami z pracy w Tekton Capitalu :) Jak oceniacie firmę jako pracodawcę? Na co może liczyć tutaj nowy pracownik? Czym firma do siebie zachęca? :D

Edyta
Inne

Jestem bardzo zadowolona z uslug firmy Tekton a w szczegolnosci z opieki Pani Barbary Weiner. Pani Barbara zajmowala sie sprzedaza mojej nieruchomosci w Gdansku. Przez caly czas otrzymywalam biezace informacje na temat zainteresowania moja nieruchomoscia, propozcje o zmianie strategii sprzedazy i mozliwosci dodatkowych reklam, majacych na celu promocje mieszkania. Pani Barbara byla zawsze dostepna nawet poza godzinami pracy i w weekendy. Pani Barbara Weiner otrzymuje zatem moje najwyzsze rekomendacje do opieki nieruchomoscia swoich klientow.

Zostaw merytoryczną opinię o Tekton Capital Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tekton Capital Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tekton Capital Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tekton Capital Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 12 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tekton Capital Sp. z o.o.
3.8/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Knyszyńska 16A lok. 2
    80-180 Gdańsk
  • NIP: 5833207839 REGON: 364762802 KRS: 0000624391
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tekton Capital Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii