Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Tekton Capital Sp. z o.o.?
Wynagrodzenie jest tylko prowizyjne czy jest jakaś podstawa wypłacana ?
Żadnej podstawy. Wolontariat robią. Trzeba mieć kasę na życie przez rok, to może....
A Ty jako klient skąd masz wiedzę na temat ich zarobków? Ktoś Ci się żalił? I podstawa jakaś musi być, przecież ludzie muszą jakieś wynagrodzenie tu dostawać za pracę
Na stanowisku agenta nieruchomości wynagrodzenie jest wyłącznie prowizyjne, nie ma żadnej stałej podstawy.
Ile trwa początkowe szkolenie? Czy to oznacza że kilka miesięcy jest się bez wypłaty?
Szkolenie samo trwa tydzień, w agencji oraz w większości firmach sprzedażowych nie ma podstawy.
1/ zarobki na stanowisku agenta są wyłącznie prowizyjne - przez pierwsze miesiące, gdzie szansa domknięcia transakcji jest bardzo mała, nie będziecie zarabiać nic (poświęcając jednocześnie bardzo dużo swojego czasu i zaangażowania) 2/ umowa zlecenie lub b2b, brak uop
Od znajomego słyszałem też, że jest ogromna rotacja, nie potrafią zbudować solidnego zespołu, nowi nie mają od kogo się uczyć, plus jedyne co managerowie potrafią powiedzieć to "za mało dzwonicie", pracownik dostaje stary poleasingowy sprzęt i 60% prowizji musi oddawać, na rynku są biura nieruchomości oferujące pracownikom lepsze warunki na start-dlatego jak też już słyszałem przyjmują każdego nawet osoby (usunięte przez administratora) ledwo mówiące po polsku hahahahh
Szanowny P poruszyłeś kilka wątków więc odniosę się po kolei: rotacja - tak, na poziomie nowych agentów jest duża choć pewnie na poziomie zbliżonym do całej branży wynikająca z tego że kandydaci często przeszacowują swoje nie tyle umiejętności co chęci zaangażowania i odporność na odrzucenie a to jest ciężka praca o czym ostrzegamy już od pierwszej rozmowy rekrutacyjnej. W ciągu roku robimy 4 rekrutacje, na każdą wpada nam ok 1,2-1,6 tys CV. Z tego wybieramy ok 400 na spotkanie, kolejno zapraszając na szkolenie 40 osób z których po szkoleniu egzaminy zdaje ok 30 i z tej 30 tki po 6 miesiącach pracy zostaje nam 3-4 agentów. Jeśli przetrwają pierwsze 6 miesięcy to już potem sobie poradzą. Managerowie - to akurat największa wartość tej firmy i Szanowny P uwierz nie po to dzielą się na rozbudowanych chyba jak w żadnej innej firmie szkoleniach swoją wiedzą by nowy agent oglądał je niczym ligę mistrzów na kanapie przed TV zapijając chipsy browarem bo od tego nikt nie nauczył się grać w piłkę, jak nie weźmiesz telefonu do ręki, nie zweryfikujesz się w rozmowie z klientem i spotkaniach to nic nie nauczy Cie tak jak weryfikacja w praktyce. Ci Managerowie zamiast tracić czas na takich agentów mogliby spokojnie zarabiać dziesiątki K z własnych transakcji w tym czasie więc mi osobiście serce się kraje jak widzę potem agentów robiących tyle telefonów co do mamy by zapytać co na obiad będzie "po robocie" Sprzęty - tak, na starcie dziś dajemy używane HP czy Delle i Iphony 7/8. Agenci którzy pracują dłużej i przeszli etap szkoleniowy mają iphony 11-14 i McBooki air do Pro z M2. Nie widzę problemu by dawać najlepsze narzędzia na rynku ale działa to w dwie strony - tym którzy sie angażują a nie tylko oczekują. "oddawać 60% prowizji" a komu ma oddawać? mamie? żonie? My nie wnikamy w to z kim agent dzieli się swoim wynagrodzeniem ani nie mamy na to zupełnie wpływu, a jeśli masz na myśli udział agenta w przychodzie firmy to firma co najwyżej daje (a nie zabiera) 40-70% z przychodu z czego po prowizji zostaje jeszcze w firmie masa kosztów w których agent już nie partycypuje. Jeśli nie chcesz się "dzielić" (co pokazuje zupełne niezrozumienie tematu - może jakieś szkolenie na rynku by się przydało? ;) - to nic nie stoi na przeszkodzie byś otworzył własną agencję i wtedy będziesz miał 100% przychodu, możesz wtedy i płacić swoim agentom 120% przychodu jak uznasz to za właściwe, zostanie Ci też 100% kosztów i taka szybka lekcja ekonomii.... ale lepsze to (konretne działanie) niż anonimowe komentowanie z kanapy. Ukraińcy - tak, mamy agentów z ukrainy nie więcej niż po 1 na biuro i to nie w kążdym, nie stanowią Oni jednak więcej niż 5% załogi i wydaje mi się że ich obecność może boleć Twojego kolegę gdyż znając język polski od dzieciństwa nie potrafił z niego zrobić większego użytku niż bardziej ambitny od niego agent ukraińskiego pochodzenia. Zapewne są biura które oferują na rynku podstawy, może lepszy sprzęt na start, może inne wartości... wszystko jest kwestią względnej subiektywnej oceny w zależności od tego kto czego w życiu szuka. Być może Ty otworzysz agencję w której będą najlepsze warunki na start czego Ci z serca życzę gdyż nic nas nie motywuje bardziej do działania niż zdrowa silna konkurencja. Pozdrowienia dla znajomego, ufam że znajdzie miejsce w którym będzie mógł się spełniać. darek
Powyżej widzimy przykład odnoszenia się do wszelkiej krytyki w stronę polityki firmy, jak widać jest ona buta i pisana na poziomie chłopca po zawodówce, który powinien rozkładać auta, a nie broń b*że pracować przy ludziach. System prowizyjny BEZ ŻADNEJ PODSTAWY jest absurdalny, minimalizuje niebezpieczeństwa, z którymi normalny uczciwy przedsiębiorca musi się liczyć, najprościej powiedziawszy osiedlowa pizzeria ma więcej pojęcia o poczuciu przyzwoitości, bo zatrudnia na stałej stawce godzinowej. Absurdalne warunki pracy, nienadające się na realia jakiegokolwiek miasta powiatowego. Pozdrawiam, radę zlać tą firmę.
Szanowny Panie, na konstruktywną krytykę zawsze jesteśmy otwarci. Co do powyższego wpisu chyba nie wymaga on jednak komentarza a jego forma chyba więcej świadczy o osobie która go napisała niż o firmie. btw: W Polsce działa ok 12 tys agencji nieruchomości z których 99,9% działa w systemie czysto prowizyjnym bez podstawy.... ma Pan więc bardzo duży rynek, wręcz wielki "błękitny ocean" dla potencjalnej swojej działalności konsultingowej w jaki sposób powinny prowadzić swój biznes. dobrego wieczoru, dt
Ja od znajomych też dużo słyszę, a to jak jest naprawdę tylko oni wiedzą. Jako były pracownik mogę powiedzieć, że wsparcie Team Leaderów i samego @pracodawca Tekton było najlepsze jakie dotychczas się spotkałam w mojej karierze zawodowej. Praca jako Agent Nieruchomości jest ciężka i nie każdy do niej się po prostu nadaje, są wzloty i upadki. Wsparcie w początkowej mojej fazie "wdrażania" było super. Odpowiedzi na każde nawet głupie pytania - jeżdżenie na spotkania oraz pomoc w finalizacji transakcji. Dzwonienie jest kluczowe w tej branży na samym początku jak się nie ma kontaktów. Dużo osób w branży po latach ciężkiego dzwonienia działa na samych poleceniach, ale żeby one były najpierw trzeba podzownić ;)
Jak czytam te opinie 'byłych pracowników' to robi mi się smutno, szkoda, że muszą wylewać swoją frustrację, jednocześnie dając błędną opinię o firmie. Zanim zacząłem pracę jako pośrednik zrobiłem dobry research, po rozmowach ze znajomymi agentami i informacjami dostępnymi w necie wytypowałem 4 agencje do których złożyłem CV. Po rozmowach rekrutacyjnych trafiło na Tekton i to był strzał w 10. Ktoś niżej pisał o słabych szkoleniach i braku wsparcia, co jest absolutnym kłamstwem. Szkolenie podstawowe trwa 7 dni i zawiera cały przekrój materiału potrzeby do pracy agenta nieruchomości, dodatkowo cykl szkoleniowy zawiera szkolenia dodatkowe rozplanowane na cały rok w późniejszym etapie pracy. Wsparcie managera na każdym potrzebnym etapie. Procesy w firmie sprawne i poukładane. Myślę, że osoby narzekające pierwszy raz miały styczność z pracą na wynagrodzeniu prowizyjnym, taka praca oczywiście nie jest dla każdego, lecz problemem w tym przypadku na pewno nie jest agencja Tekton Property. Osoby zmotywowane i zdeterminowane cieżko będą miały znaleźć lepszą agencje nieruchomości do pracy jako agent nieruchomości! Zdecydowanie, gorąco polecam!
W Warszawie, oczywiście, że pracuje i w przeciwieństwie do Ciebie mogę się tutaj przedstawić z imienia i nazwiska, możesz sobie zweryfikować na naszej stronie. Napisze to co pisałem wyżej, tylko w skrócie, każdemu kto chce sprawdzić się jako agent nieruchomości polecam Tekton Property z uwagi na zaangażowanie w szkolenia, pomoc w początkowej fazie pracy, motywacje oraz promocję ogłoszeń i fajną atmosferę na pokładzie. ps. "Były pracownik" a ty "klmaczuszku" przedstawisz się z imienia i nazwiska? Wtedy będę mógł zweryfikować czy rzeczywiście u nas pracowałeś.
Tak w sumie to ile osób u was jednocześnie się zatrudnia ze na spokojnie moglibyście tak kogoś zweryfikować z imienia i z nazwiska? Nie mam pojęcia co tam było napisane ale pytanie czy jeśli już to cokolwiek jest w ogóle aktualne? dopiero wdrażam się w branże nieruchomości
Tak jak pisali już wcześniej nie ma chyba podstawy a mimo to trzeba latac po szkoleniach na samym początku. Na ile to jest ryzykowne? Chyba ze normalnie warto bo każdy je przechodzi?
@Angela.... "trzeba latać po szkoleniach na samym początku".... a to już wszystko wiesz? Możesz sama wyszkolić się płacąc za szkolenia na rynku - jest sporo dostępnych rynkowo szkoleń (a nie dostając za to pieniądze) i przyjść do nas "wyszkolona". W zasadzie z takim nastawieniem lepiej nie aplikuj w tej branży bo tu trzeba całe życie się szkolić.... i szkoleniowcy raczej pobierają wynagrodzenie za swoje szkolenia a nie płacą słuchaczom by przyszli ich posłuchać.
Ta porada od nie aplikowania jest słaba to już rekruter zweryfikuje a nie losowa osoba z forum. ale fakt faktem jeśli jest tego materiału faktycznie dość sporo to firma raczej pomaga w ogarnianiu wszystkiego i nie ma większych naciskow?
Wyczytałam, że tu jest sama prowizja bez podstawy. Narzekacie, ale dalej pracujecie. Może to nie jest ciepła posadka na etacie, ale dzięki temu nie jesteście skazani na minimalną co?
Mogą zarobić i mniej niż minimalna krajowa a nawet i nic nie zarobić i najcześciej odpaść z branży.... a w drugą stronę sky is the limit. już ponad 20 lat temu gdy mnie rekrutował człowiek dzięki któremu od 2 dekad pracuję w systemie prowizyjnym zapytał "Darek, czy dla Ciebie lepsza jest pewna dycha czy nie pewna stówa?" I tak w tej branży jest najlepsi mogą zarobić bardzo dużo a cała masa średnio i mało. Zresztą jak w wielu innych branżach, w piłce nożnej jest Messi, Ronaldo, Lewy.... i tysiące kopaczy kopiących się w czoło rozbijających sie w niższych ligach marzących że kiedyś będą jak Ci najlepsi.
1/ zarobki na stanowisku agenta są wyłącznie prowizyjne - przez pierwsze miesiące, gdzie szansa domknięcia transakcji jest bardzo mała, nie będziecie zarabiać nic (poświęcając jednocześnie bardzo dużo swojego czasu i zaangażowania) 2/ umowa zlecenie lub b2b, brak uop
Od znajomego słyszałem też, że jest ogromna rotacja, nie potrafią zbudować solidnego zespołu, nowi nie mają od kogo się uczyć, plus jedyne co managerowie potrafią powiedzieć to "za mało dzwonicie", pracownik dostaje stary poleasingowy sprzęt i 60% prowizji musi oddawać, na rynku są biura nieruchomości oferujące pracownikom lepsze warunki na start-dlatego jak też już słyszałem przyjmują każdego nawet osoby (usunięte przez administratora) ledwo mówiące po polsku hahahahh
Szanowny P poruszyłeś kilka wątków więc odniosę się po kolei: rotacja - tak, na poziomie nowych agentów jest duża choć pewnie na poziomie zbliżonym do całej branży wynikająca z tego że kandydaci często przeszacowują swoje nie tyle umiejętności co chęci zaangażowania i odporność na odrzucenie a to jest ciężka praca o czym ostrzegamy już od pierwszej rozmowy rekrutacyjnej. W ciągu roku robimy 4 rekrutacje, na każdą wpada nam ok 1,2-1,6 tys CV. Z tego wybieramy ok 400 na spotkanie, kolejno zapraszając na szkolenie 40 osób z których po szkoleniu egzaminy zdaje ok 30 i z tej 30 tki po 6 miesiącach pracy zostaje nam 3-4 agentów. Jeśli przetrwają pierwsze 6 miesięcy to już potem sobie poradzą. Managerowie - to akurat największa wartość tej firmy i Szanowny P uwierz nie po to dzielą się na rozbudowanych chyba jak w żadnej innej firmie szkoleniach swoją wiedzą by nowy agent oglądał je niczym ligę mistrzów na kanapie przed TV zapijając chipsy browarem bo od tego nikt nie nauczył się grać w piłkę, jak nie weźmiesz telefonu do ręki, nie zweryfikujesz się w rozmowie z klientem i spotkaniach to nic nie nauczy Cie tak jak weryfikacja w praktyce. Ci Managerowie zamiast tracić czas na takich agentów mogliby spokojnie zarabiać dziesiątki K z własnych transakcji w tym czasie więc mi osobiście serce się kraje jak widzę potem agentów robiących tyle telefonów co do mamy by zapytać co na obiad będzie "po robocie" Sprzęty - tak, na starcie dziś dajemy używane HP czy Delle i Iphony 7/8. Agenci którzy pracują dłużej i przeszli etap szkoleniowy mają iphony 11-14 i McBooki air do Pro z M2. Nie widzę problemu by dawać najlepsze narzędzia na rynku ale działa to w dwie strony - tym którzy sie angażują a nie tylko oczekują. "oddawać 60% prowizji" a komu ma oddawać? mamie? żonie? My nie wnikamy w to z kim agent dzieli się swoim wynagrodzeniem ani nie mamy na to zupełnie wpływu, a jeśli masz na myśli udział agenta w przychodzie firmy to firma co najwyżej daje (a nie zabiera) 40-70% z przychodu z czego po prowizji zostaje jeszcze w firmie masa kosztów w których agent już nie partycypuje. Jeśli nie chcesz się "dzielić" (co pokazuje zupełne niezrozumienie tematu - może jakieś szkolenie na rynku by się przydało? ;) - to nic nie stoi na przeszkodzie byś otworzył własną agencję i wtedy będziesz miał 100% przychodu, możesz wtedy i płacić swoim agentom 120% przychodu jak uznasz to za właściwe, zostanie Ci też 100% kosztów i taka szybka lekcja ekonomii.... ale lepsze to (konretne działanie) niż anonimowe komentowanie z kanapy. Ukraińcy - tak, mamy agentów z ukrainy nie więcej niż po 1 na biuro i to nie w kążdym, nie stanowią Oni jednak więcej niż 5% załogi i wydaje mi się że ich obecność może boleć Twojego kolegę gdyż znając język polski od dzieciństwa nie potrafił z niego zrobić większego użytku niż bardziej ambitny od niego agent ukraińskiego pochodzenia. Zapewne są biura które oferują na rynku podstawy, może lepszy sprzęt na start, może inne wartości... wszystko jest kwestią względnej subiektywnej oceny w zależności od tego kto czego w życiu szuka. Być może Ty otworzysz agencję w której będą najlepsze warunki na start czego Ci z serca życzę gdyż nic nas nie motywuje bardziej do działania niż zdrowa silna konkurencja. Pozdrowienia dla znajomego, ufam że znajdzie miejsce w którym będzie mógł się spełniać. darek
Powyżej widzimy przykład odnoszenia się do wszelkiej krytyki w stronę polityki firmy, jak widać jest ona buta i pisana na poziomie chłopca po zawodówce, który powinien rozkładać auta, a nie broń b*że pracować przy ludziach. System prowizyjny BEZ ŻADNEJ PODSTAWY jest absurdalny, minimalizuje niebezpieczeństwa, z którymi normalny uczciwy przedsiębiorca musi się liczyć, najprościej powiedziawszy osiedlowa pizzeria ma więcej pojęcia o poczuciu przyzwoitości, bo zatrudnia na stałej stawce godzinowej. Absurdalne warunki pracy, nienadające się na realia jakiegokolwiek miasta powiatowego. Pozdrawiam, radę zlać tą firmę.
Szanowny Panie, na konstruktywną krytykę zawsze jesteśmy otwarci. Co do powyższego wpisu chyba nie wymaga on jednak komentarza a jego forma chyba więcej świadczy o osobie która go napisała niż o firmie. btw: W Polsce działa ok 12 tys agencji nieruchomości z których 99,9% działa w systemie czysto prowizyjnym bez podstawy.... ma Pan więc bardzo duży rynek, wręcz wielki "błękitny ocean" dla potencjalnej swojej działalności konsultingowej w jaki sposób powinny prowadzić swój biznes. dobrego wieczoru, dt
Ja od znajomych też dużo słyszę, a to jak jest naprawdę tylko oni wiedzą. Jako były pracownik mogę powiedzieć, że wsparcie Team Leaderów i samego @pracodawca Tekton było najlepsze jakie dotychczas się spotkałam w mojej karierze zawodowej. Praca jako Agent Nieruchomości jest ciężka i nie każdy do niej się po prostu nadaje, są wzloty i upadki. Wsparcie w początkowej mojej fazie "wdrażania" było super. Odpowiedzi na każde nawet głupie pytania - jeżdżenie na spotkania oraz pomoc w finalizacji transakcji. Dzwonienie jest kluczowe w tej branży na samym początku jak się nie ma kontaktów. Dużo osób w branży po latach ciężkiego dzwonienia działa na samych poleceniach, ale żeby one były najpierw trzeba podzownić ;)
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Tekton Capital Sp. z o.o.?
Wynagrodzenie jest tylko prowizyjne czy jest jakaś podstawa wypłacana ?
Żadnej podstawy. Wolontariat robią. Trzeba mieć kasę na życie przez rok, to może....
A Ty jako klient skąd masz wiedzę na temat ich zarobków? Ktoś Ci się żalił? I podstawa jakaś musi być, przecież ludzie muszą jakieś wynagrodzenie tu dostawać za pracę
Na stanowisku agenta nieruchomości wynagrodzenie jest wyłącznie prowizyjne, nie ma żadnej stałej podstawy.
Zainteresowałam się tą ofertą na agenta nieruchomości, ale też czytałam tu, że według jednej osoby przez pierwsze 3 miesiące nie ma szans na zarobek żaden, o czym ona nie wspomina. A przepraszam, to jakąś umowę szkoleniową chociaż dostanę albo wypłatę w ramach praktyk, nie wiem? Ja chyba nie mogę sobie pozwolić na takie działanie za darmo tyle czasu, już sama nie wiem.
umowa jest od samego początku i nie są to "praktyki" tyle że system wynagrodzeń jest prowizyjny co oznacza że agent zarabia po zamknietej transakcji sprzedaży lub wynajmu nieruchomości a zaczynając pracę pierwsze miesiące zajmą Ci głównie pozyski nowych ofert, jak już je pozyskasz trzeba będzie sprzedać a nie sprzedadzą się z reguły w pierwszym miesiącu czy dwóch stad wynika to że nie należy nastawiać się na zarobek w pierwszych miesiącach. Co nie jest jednoznaczne z tym że się pracuje "za darmo" tylko że wynagrodzenie jest odroczone w czasie na koniec procesu sprzedaży nieruchomości które wtedy rekompensuje czas pracy za cały okres (stąd stosunkowo wysokie prowizje pośredników gdyż rekompensują poniesione wcześniej ryzyko i czas)... ale możesz też nie doczekać do sprzedaży i nic nie sprzedać to wtedy rzeczywiście nie zarobisz. Jeśli nie masz "poduszki finansowej" i poza nią dużej determinacji i odwagi w kontaktach z drugim człowiekiem, zwłaszcza na początku do "zimnych telefonów" to raczej nie będzie keirunek dla Ciebie.
Witajcie. W jaki sposób oceniajcie warunki finansowe podczas zatrudnienia jako Junior Property Advisor? Jestem osobą uczącą się a w opisie pojawia się stwierdzenie, że prace można pogodzić ze studiami. Na ile oceniacie skuteczność takiego rozwiązania?
Nie nastawiałbym się na Twoim miejscu na zarabianie a na naukę. przez pierwsze trzy miesiące najprawdopodobniej nic nie zarobisz, pierwszą transakcję zrobisz między 3-6 miesiącem. Pierwszy rok pracy to głównie nauka i zbieranie doświadczeń, pierwsze transakcje i budowanie relacji z klientami by móc liczyć na polecenia w przyszłości tak by w kolejnych latach móc podwajać zarobki... ale startujesz z zerowego poziomu. btw pogodzenie ze studiami - jak studiowałem 25 lat temu było możliwe i z grą w klubie w piłkę i z pracą zawodową na full time... dziś w dobie wszechobecnego dobrobytu cieżko młodzieży o większy wysiłek a pogodzenie ze studiami byłoby możliwe przy maksymalnym zaangażowaniu. To nie jest praca dorywcza. Zarobkowo i dorywczo polecam kelnerkę w gastro.
Ktoś już co prawda jakiś czas temu wspomniał o ciekawych eventach tylko, że bez szerszego rozwinięcia a w ofercie dla Agenta Nieruchomości pojawia się wzmianka w benefitach o Tektonowych Eventach. Możecie rozwinąć ich temat? jak są częste i jak wyglądają?
na youtube są dostępne z nich filmy, ostatni Tekton Summit odbył wię na początku marca i tydzień temu wleciał film z tegoż eventu.
Jak widać w ofercie dla agenta nieruchomości wcale nie trzeba mieć doświadczenia. piszą też ze nie ponosi się kosztów związanych z czynnościami zmierzającymi do sprzedaży nieruchomości. O jakich mowa?
Jako pracownik Tekton Property, z wielką radością chciałbym polecić tę firmę jako pracodawcę dla osób zainteresowanych karierą w branży nieruchomości. Osobiście zajmuję stanowisko PROPERTY ADVISOR, MORTGAGE SPECIALIST, i praca w biurze dostarcza mi nie tylko satysfakcji finansowej, ale również ogromnej przyjemności z pracy z profesjonalną i przyjazną kadrą zarządzającą. Co wyróżnia Tekton Property na tle innych firm to bardzo dobrze opracowana ścieżka kariery, która daje możliwość stałego rozwoju oraz motywuje do osiągania coraz wyższych wyników. Nasza firma stale inwestuje w rozwój swoich pracowników poprzez różnorodne szkolenia, które utrzymują nas na bieżąco z rynkiem nieruchomości oraz trendami panującymi na nim. To sprawia, że każdy z nas może stale podnosić swoje kwalifikacje i efektywnie działać na rynku. Dodatkowo, w Tekton Property cenimy sobie świetne relacje zarówno koleżeńskie, jak i służbowe, co sprzyja atmosferze współpracy i motywuje do osiągania wspólnych celów. Dla osób ambitnych, które pragną osiągać ponadprzeciętne wyniki, praca w naszym biurze stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i realizacji swoich celów. Z całego serca polecam pracę w Tekton Property dla wszystkich, którzy poszukują stabilnego zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się branży nieruchomości oraz pragną być częścią profesjonalnego i zgranego zespołu. To zaszczyt być pracownikiem Tekton Property.
Wywiad udzielony przez użytkownika Anna Wichrowska
Pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chciałabym podzielić się moją historią pracy w firmie, opowiedzieć o tym, że trafiłam przypadkowo do pracy, w której ani przez chwilę nie czuję się, jakbym pracowała.
Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega? Napisz, co robisz na co dzień w firmie, czym się zajmujesz?
Jestem jeszcze juniorem w pośrednictwie nieruchomości. Moja praca polega na pozyskiwaniu klientów sprzedających, wynajmujących i kupujących. Zajmuję się całym procesem sprzedaży — od podpisania umowy z klientem do momentu umowy notarialnej i przejęcia mieszkania przez nowych lokatorów. Na co dzień wykonuję mnóstwo telefonów, jeżdżę na prezentację mieszkań, uczestniczę w umowach notarialnych. W żadnym wypadku nie jest to praca nudna i monotonna.
Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?
Mam możliwość pracy zdalnej, ale w biurze jest tak cudowna atmosfera, że uwielbiam tam jeździć. Dodatkowo praca polega też na spotkaniach z klientami, więc nie ma siedzenia za biurkiem po 8 godzin.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Nie ma konkretnych widełek, jeśli jestem zaangażowana, to zarobię dużo, jeśli nie, to nic nie zarobię. To zależy wyłącznie ode mnie, ponieważ wynagrodzenie jest prowizyjne.
Jak długo pracujesz w tej firmie?
W kwietniu minie rok.
Czy polecił(a)byś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Oczywiście, że tak. Wspaniała atmosfera, super ludzie, bardzo zgrana i pomocna ekipa. Sama rozporządzam swoim czasem. Szef, który jest szefem, ale też kumplem — czego chcieć więcej?
Wskaż dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.
W pracy lubię to, że nie ma górnej granicy zarobków — ile wypracujesz, tyle masz. Dodatkowo cenię sobie ludzi, z którymi współpracuję, ponieważ są oni bardzo pomocni i sympatyczni.
Wskaż dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.
Negatywem na pewno jest to, że na początku jest trudno i przez pierwsze miesiące nie zarabiałam. Jeśli ktoś ma problem z kontaktami z ludźmi i rozmową przez telefon na pewno sobie nie poradzi.
Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?
Następnym krokiem dla mnie jest zostanie Team leaderem. Będę wtedy mogła wziąć pod swoje skrzydła nowe osoby startujące w zawodzie, aby wskazywać im drogę oraz uczyć ich działania. Awans w firmie zawsze wynika z doświadczenia i przeprowadzonych sprzedaży.
W jakich szkoleniach, organizowanych przez tę firmę, brałeś/aś udział?
Na początku pracy, po rozmowie kwalifikacyjnej brałam udział w szkoleniu, które dotyczyło mojej pracy. Miałam także szkolenia dotyczące telefonów do klientów. Zarząd firmy bardzo dobrze zna tematy związane z naszą pracą, więc jeśli mamy problemy, możemy zgłosić się i chętnie przeprowadzą odpowiednie szkolenie. Ostatnio na evencie był szereg prelekcji dotyczących aspektów prawnych nieruchomości oraz tego, jak być dobrym liderem.
Czy szkolenia są zaplanowane i jak często się odbywają? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczą.
Szkolenia nie są zaplanowane.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
Tak jak pisałam wcześniej, możemy zgłosić chęć szkolenia, czy rozmowy na dany temat. Na chwilę obecną nie czuję potrzeby szkolenia. Wciąż uczę się nowych rzeczy w pracy na bieżąco. Zawsze byłam samodzielna, więc jeśli potrzebuję jakichś informacji, to szukam ich w internecie. Doszkalam się także na ogólnie dostępnych webinarach.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosfera jest tym, co wyróżnia firmę. Wszyscy czują się tu jak w rodzinie.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Z kadrą zarządzającą jest podobnie, jak z innymi pracownikami — mamy ciepłe, przyjazne stosunki.
Co najbardziej wpływa, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Otwarcie na innych ludzi, ciekawość oraz integracje, które odbywają się u nas co najmniej raz w miesiącu.
Czy pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie jest zgodne z ustaleniami?
Oczywiście.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Nie widzę sensu żadnych zmian. Dla mnie jest super szefem i oby tak dalej.
W lutym bieżącego roku minęły mi dwa lata pracy w Tektonie. Trudno uwierzyć, że to już dwa lata, niemniej dużo wydarzyło się przez ten okres. Znajomi nie mogą już poznać dawnego Bartka, słyszę, że przeszedłem glow-up a rodzina pewnie patrzy na moje działania i kibicuje. Zaczynałem bez doświadczenia, bez wykształcenia i z zerową samodyscypliną. Początek nie był łatwy, wynagrodzenie tylko na bazie prowizji, brak podstawy, wtedy była to dla mnie abstrakcja. Na tamtym etapie nie dawałem z siebie 100%, pewnie nawet 30% trudno by się doliczyć. Niemniej organizacja widziała we mnie potencjał, miałem zapewnione szkolenia, wsparcie merytoryczne i mentalne. Te działania przyniosły efekty. Przeszedłem drogę, nauczyłem się zawodu, regularnej pracy, odpowiedzialności i poznałem fantastycznych ludzi, z którymi wspólnie buduję zespół. Obecnie spełniam się w roli Teamleadera, szkolę młodych agentów i regularnie realizuję transakcje na rynku. Minęły już dwa lata, ale wiem, że to dopiero początek przygody ????
Przeżyłam już w swoim życiu kilka firm, łącznie z kilkuletnią własną działalnością i cieszę się, że trafiłam na Tekton. Od początku podobała mi się zupełna transparentność zarobków i działań w całej firmie. Trafiłam na jedną z lepszych nauczycielek w moim życiu i świetnego szefa i w ciągu kilku miesięcy przeszłam bardzo ciekawą, ale i trudną drogę. Praca w sprzedaży daje dużego kopa, ale nie raz sprowadza do parteru. Nie jest to praca dla wszystkich. Samodyscyplina to klucz, który jeszcze czasem mi się gdzieś zawieruszy ;). Zapraszam do naszego oddziału w Krakowie jeśli szukasz ciekawej pracy, wspierającego zespołu, ale też jesteś zdeterminowana/ny do działania i gotowy na dużą dawkę wiedzy :).
Pracuje w @Pracodawca 6 mc-y. Przeszłam pozytywną rekrutację w kilku biurach nieruchomości ale po rozmowie z prezesem Darkiem od razu wiedziałam na którą agencję się zdecyduję. Biuro zaoferowało mi wszystko czego potrzebuje. Tygodniowe szkolenia dały zarówno szczegółową jak i szeroką wiedzę wprowadzającą w zawód agenta nieruchomości. Ciągle wsparcie team leadera oraz pozostałych czosnków załogi powoduje że nie jest się samemu sobie. Częste szkolenia on-line, pogłębianie wiedzy i umiejętności, ciekawe eventy a przede wszystkim atmosfera jest mega przyjazna a nawet powiedziałbym rodzinna. Polecam @Pracodawca każdemu kto chce pracować w świetnej atmosferze i na uczciwych warunkach.
Zaczynałam pracę w Tekton zupełnie nie wiedząc jak to będzie wyglądać, nie znałam rynku, wysłałam cv i dopiero zaczęłam czytać na czym polega ta praca. Im więcej czytałam tym byłam bardziej przekonana, że to idealna praca dla mnie. Po 8 latach w urzędzie na etacie, co mogło mnie spotkać najlepszego, to trafienie właśnie do Tektona. Wspaniała atmosfera w pracy, świetni ludzie, wspaniała liderka, która wszystko tłumaczyła, była na każdy mój telefon dostępna, integracje, wielka impreza w Gdańsku z 2 dniowymi prelekcjami, każdy jest chętny do pomocy, szef, który jest najlepszy jakiego mogłam sobie wymarzyć, jak również pozostałe osoby z zarządu, nikt się nie wywyższa i wszyscy równo (usunięte przez administratora) w pracy. Fakt, nie ma wynagrodzenia na początku ale doskonale o tym wiedziałam od rozmowy kwalifikacyjnej, wiedziałam też, że się nie poddam i tak jest. Minął prawie rok a ja ani dnia nie byłam w pracy, bo tak to czuję, uwielbiam to co robię i ludzi, z którymi pracuję. Zawsze wiedziałam, że żeby zarobić trzeba się orobić, nic nie przychodzi za darmo i mam efekty. Po tym czasie pracy zyskałam ogromną Tektonową rodzinkę i jestem z nich i z siebie dumna.
Wiecie, czy Tekton Capital Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Tylko jak tutaj można rozumieć prace zdalna? w ofercie dla agenta wskazano, że 50% to praca w biurze jeśli o podział czasu pracy chodzi a druga część to spotkania z klientami. Biura nie można podzielić też na część „z domu”?
W jaki sposób możecie ocenić tegoroczne zarobki agentów? Mam doświadczenie i myślę o przeniesieniu się w inne miejsce. W tym przypadku nie jestem zbyt na bieżąco w warunkach, a na stronie są wystawione oferty dla doradców.
od dzisiaj (08.03) startuje II rekrutacja z 5 planowanych na ten rok. szkolenia wstępne od 8 kwietnia i 6 maja po nich testy zaliczające i warunkujące podjęcie współpracy. zapraszamy do udziału w rekrutacji. Co do pytania - nie bardzo rozumiem o co dokładnie pytasz. Agenci są wynagradzani w systemie czysto prowizyjnym więc ich wynagrodzenia są od zera do.... sky is the limit. Jeśli jesteś doświadczonym agentem to mimo iż mamy bardzo atrakcyjny system prowizyjny to ważniejsze jest dla nas to czy będziemy mieli wspólne wartości a nie to czy będziesz miał u nas wyższy udział w prowizji niż masz obecnie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług Tekton Property, szczegolnie z Pana Aleksandra, pracownika tej firmy. Sprawnie przeprowadził sprzedaż naszego mieszkania w Rokitkach Tczew. Kulturalnie i profesjonalnie przeprowadzał prezentacje z klientami, ustalił szybki termin wizyty u notariusza oraz sam zgromadził cała dokumentację potrzebną do sporządzenia aktu notarialnego. dziękujemy.
Jak czytam te opinie 'byłych pracowników' to robi mi się smutno, szkoda, że muszą wylewać swoją frustrację, jednocześnie dając błędną opinię o firmie. Zanim zacząłem pracę jako pośrednik zrobiłem dobry research, po rozmowach ze znajomymi agentami i informacjami dostępnymi w necie wytypowałem 4 agencje do których złożyłem CV. Po rozmowach rekrutacyjnych trafiło na Tekton i to był strzał w 10. Ktoś niżej pisał o słabych szkoleniach i braku wsparcia, co jest absolutnym kłamstwem. Szkolenie podstawowe trwa 7 dni i zawiera cały przekrój materiału potrzeby do pracy agenta nieruchomości, dodatkowo cykl szkoleniowy zawiera szkolenia dodatkowe rozplanowane na cały rok w późniejszym etapie pracy. Wsparcie managera na każdym potrzebnym etapie. Procesy w firmie sprawne i poukładane. Myślę, że osoby narzekające pierwszy raz miały styczność z pracą na wynagrodzeniu prowizyjnym, taka praca oczywiście nie jest dla każdego, lecz problemem w tym przypadku na pewno nie jest agencja Tekton Property. Osoby zmotywowane i zdeterminowane cieżko będą miały znaleźć lepszą agencje nieruchomości do pracy jako agent nieruchomości! Zdecydowanie, gorąco polecam!
W Warszawie, oczywiście, że pracuje i w przeciwieństwie do Ciebie mogę się tutaj przedstawić z imienia i nazwiska, możesz sobie zweryfikować na naszej stronie. Napisze to co pisałem wyżej, tylko w skrócie, każdemu kto chce sprawdzić się jako agent nieruchomości polecam Tekton Property z uwagi na zaangażowanie w szkolenia, pomoc w początkowej fazie pracy, motywacje oraz promocję ogłoszeń i fajną atmosferę na pokładzie. ps. "Były pracownik" a ty "klmaczuszku" przedstawisz się z imienia i nazwiska? Wtedy będę mógł zweryfikować czy rzeczywiście u nas pracowałeś.
Tak w sumie to ile osób u was jednocześnie się zatrudnia ze na spokojnie moglibyście tak kogoś zweryfikować z imienia i z nazwiska? Nie mam pojęcia co tam było napisane ale pytanie czy jeśli już to cokolwiek jest w ogóle aktualne? dopiero wdrażam się w branże nieruchomości
Czy w Tekton Capital Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Doradca ds. Nieruchomości umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 16 września na Trojmiasto.pl.
Po nabyciu doświadczenia to agent sam decyduje w jakich godzinach i w jakim miejscu pracuje. Część agentów efektywniej pracuje w biurze, część w domu. W obu przypadkach kluczowe są spotkania z klientami (zazwyczaj w sprzedawanej/wynajmowanej nieruchomości) :)
Pytanie tylko czy ze dwa lata temu może faktycznie tak było? robiłeś wtedy czy kiedy skoro były jesteś? Pytanie tez o jak duży zakres doświadczenia mogło chodzić? To jest istotna sprawa wpływają na potencjalne zarobki? są może teraz oferowane jakieś konkretne kursy z tym związane?
Firma dość mocno teraz się rozwija? Chodzi mi o to ogłoszenie które teraz wisi na Chmielną, widzę ze potrzebnych jest 35 kandydatów. W opisie zawarła się wzmianka o koleżeńskiej atmosferze a w jednej opinii pisali jakiś czas temu, że paczki świąteczne „to nie ten kierunek”, to zespól niczym się miedzy sobą nie wymienia? ;) i czy teraz trudno jest się dostać skoro występuje takie zapotrzebowanie? ciekawi mnie liczba wszystkich chętnych
Zapotrzebowanie bo taki przemiał ludzi jest, brak wynagrodzenia za pracę i brak szacunku to tylko podstawowe problemy ... Więc lepiej dobrze się zastanów ????????
szanowny "były pracowniku" albo nigdy nie byłeś agentem nieruchomości albo w jakiś sposób przebrnąłeś przez sito rekrutacyjne nie rozumiejąc na czym polega praca agenta nieruchomości. Tu system wynagrodzeń jest czysto prowizyjny i nigdy nie zalegaliśmy z wypłatami wynagrodzeń zgodnie z umowami jakie podpisujemy... a jeśli oczekiwałeś wynagrodzenia za "spędzony czas" to znaczy że gdzieś popełniliśmy bład rekrutacyjny. wszystkiego dobrego. darek
Szanowny FK, zespół wymienia się ofertami i współpracuje w ramach ofert nieruchomości, kredytów ubezpieczeń... ale nie paczek świątecznych. Zapotrzebowanie... tak. chcemy mieć 3 tys agentów w Polsce. Robimy 5 rekrutacji rocznie podzielonych na 2 szkolenia każda. Na każdą rekrurację wpada nam 1,2-1,6 tys CV, z tego wybieramy ok 400 na spotkania, po nich ok 40 tu na szkolenia dwa po 20 osob każde. Szkolenie kończy się testami/egazminami jakie trzeba zaliczyć na min 80% byśmy podpisali umowę o wspolpracy. nowy agent zaczyna od juniora, otrzymuje roczny pakiet szkolen i team leadera z ktorym pracuje 1 na 1 w terenie. mimo tego po miesiącu zostaje nam połowa a po 6 miesiacach 10% czyli ok 3-4 osoby jako agenci i Ci zostają już na długo a 90% przecenia swoje możliwości pomimo iż mocno zniechęcamy do tej pracy w procesie rekrutacji bo to cięzki kawałek chleba. Nie ma podstawy, przez pierwsze trzy miesiace na 60% nic nie zarobisz a przez pierwszy rok pewnie tyle co w dyskontach spozywczych na kasie na umowie o prace z urlopami. Myslac o byciu agententem nieruchomosci musisz myslec w horyzoncie 5-10 letnim a nie tu i teraz by zarobic w pierwszym roku. pozdrawiam darek, ceo.
Rozczaruje cie,, daro,, bo w przeciwieństwie do ciebie ja wiele lat byłem pośrednikiem a ty zostałeś szefem biura z przypadku ????jak chcesz coś o brutalnej prawdzie to jedyna jest taka że wykorzystujesz ludzi wycierając sobie buzię szacunkiem bo na większość ludzi patrzysz z góry. Sitem rekrutacyjnym nazywasz długie miesiące kiedy nie płacisz,, swoim pracownikom,,? Fajny biznes takie biuro pośrednictwa co ????????
Szanowny "Byli pracowali" absolutnie nie poczułem się rozczarowany, szanuję Twoje zdanie a jeszcze bardziej będę je szanował gdy swoje poglądy na to jak powinna wyglądać agencja i model biznesowy wdrożysz w działanie na rynku a nie tylko anonimowe wpisy w sieci. Jeśli masz rację że słuszny jest model z "podstawą" wynagrodzenia zamiast prowizyjnym i ściągniesz tym samym najlepszych agentów na rynku być może odniesiesz sukces biznesowy i pokonasz na rynku 99% agencji który funkcjonują w modelu prowizyjnym. Niestety nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują nam że tak nie jest, możliwe jednak że się mylimy bo nie mamy monopolu na "brutalną prawdę". Czy fajny taki biznes jak "biuro pośrednictwa"?.... nie. chyba dużo trudniejszy niż bycie agentem i pewnie są setki prostszych i bardziej przyjemnych biznesów. Na koniec dnia jednak daję też sporo radości ze współpracy z mnóstwem pozytywnych agentów którzy budują tą firmę i wartości jaką dajemy klientom, wierzymy że to co tu robimy ma sens i pomaga innym. Szerzej odnosząc się do braku wynagrodzeń: jeśli agent nie zarabia to jest to nie tylko problem dla agenta ale też i dla firmy związany z tym że przede wszystkim generuje też koszty związane z promowaniem przez firmę jego ofert, sprzętem, dostępami itd które nie mają pokrycia w przychodach... i nasuwa się też dosyć oczywiste pytanie przede wszystkim PO CO KLIENTOWI pośrednik który nie potrafi miesiącami sprzedać nie tylko jego mieszkania ale i żadnego innego jakie ma w ofercie (skoro nie zarabia?)? Jeśli byłeś "wiele lat" pośrednikiem wydawałoby się że powyższe kwestie powinny być dla Ciebie oczywiste jak też nie powinieneś mieć problemu z "zarabianiem z prowizji" robiąc regularnie transakcje dzięki swojemu doświadczeniu i.... relacjom z wcześniejszymi zadowolonymi klientami i poleceniami od nich jeśli byli zadowoleni z Twojej pracy. Tak to z reguły po "wielu latach" wygląda. W firmie 95% osób z jakimi podejmujemy współpracę jest spoza branży bez doświadczenia. Pojedyńcze przypadki agentów z doświadczeniem jakie mieliśmy dotyczyły dosyć skromnego doświadczenia w innych agencjach. Jedyną agentką z "wieloletnim" doświadczeniem jest Pani Barbara ktora dołaczyła do nas mając ponad 20 lat doświadczenia w branży i współpracuje do dzisiaj w gdańskim oddziale. Kontakt do Pani Basi jest na naszej stronie i można ją zapytać jak wygląda ta praca z perspektywy już ponad ćwierćwiecza doświadczeń w tym 5 lat w tektonie. Wszystkim polecam bardzo rozważne i przemyślane decyzje o podejmowaniu decyzji by zostać pośrednikiem by uniknąć później frustracji i zawodu jak wyżej. To na prawdę ciężka praca jest, zwłaszcza w pierwszym roku. pozdrawiam darek, ceo
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Zobacz więcej na GoWhistle.comOdpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Tekton Capital Sp. z o.o. - Gdańsk
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tekton Capital Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tekton Capital Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tekton Capital Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 12 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Knyszyńska 16A lok. 2
80-180 Gdańsk - NIP: 5833207839 REGON: 364762802 KRS: 0000624391
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami - Gdańsk
- Paluchowski & Skupny Real Estate Sp. z o.o.
- Personalny Specjalista Ds. Nieruchomości Arkadiusz Piechnik
- Dorota Jagodzińska
- Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Kamila Kulwikowska-Popiołek
- Prestige&Aparts Julita Frączak
- Select House Wioletta Muszkiewicz
- Mikołaj Łopuski
- Kochan Group Danuta Kochan
- Biuro Obrotu Nieruchomościami Elżbieta Melkowska-Śmigielska
- Unique House Sp. z o.o.
Popularne
- MMŻ Nieruchomości Małgorzata Madej-Żak
- Sprawdzone Nieruchomości PL
- RP Nieruchomości Robert Pastwa
- Savills Sp. z o.o.
- Nieruchomości Paprocki Radosław Paprocki
- All About House Joanna Romanowska
- Joanna Niemirska Lokacja
- Domus Projekt MGR Inż.Arch. Halina Abramek
- Magdalena Niemiec Biuro Nieruchomości Meritum
- Biuro Nieruchomości Muraszko Janina
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |