Opinie o Tekton Capital Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Tekton Capital Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Tekton Capital Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami Gdańsk

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tekton Capital Sp. z o.o. w Gdańsk

Michał R
Pracownik

Pod koniec Marca minęło dwa lata pracy w Tektonie. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to był najlepszy wybór podczas podejmowania decyzji co do agencji, z którą nawiążę współpracę. Firma zapewnia świetne szkolenia, uczciwy i klarowny system prowizyjny, wsparcie prawne i przede wszystkim wsparcie mentalne. Podczas pracy na rynku o tak dużej konkurencji ciężko jest wystartować bez dobrego przygotowania i wsparcia osób doświadczonych w branży, w Tektonie jest to na wysokim poziomie, co za tym idzie, atmosfera jest bardzo rodzinna i przyjacielska. Czytają opinie osób negatywnie wypowiadających się na temat płac lub prowizji czuje zrozumienie. Na początek zaczynając pracę w tej branży też nie miałem świadomości kosztów, sytuacji rynkowej i charakterystyki branży. Myślałem, że można pracować w systemie wynagrodzenia stałego i dodatkowo prowizji co z dzisiejszej perspektywy osoby znającej realia wydaje się nierozsądnym założeniem. Na koniec dodam że firma posiada kilka dróg rozwoju, można spróbować sowich sił np. zostając team leaderem lub managerem oddziału. Pozdrawiam!

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Tekton Capital Sp. z o.o.?

Maria
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

Ile trwa początkowe szkolenie? Czy to oznacza że kilka miesięcy jest się bez wypłaty?

Max
Pracownik

Jak czytam te opinie 'byłych pracowników' to robi mi się smutno, szkoda, że muszą wylewać swoją frustrację, jednocześnie dając błędną opinię o firmie. Zanim zacząłem pracę jako pośrednik zrobiłem dobry research, po rozmowach ze znajomymi agentami i informacjami dostępnymi w necie wytypowałem 4 agencje do których złożyłem CV. Po rozmowach rekrutacyjnych trafiło na Tekton i to był strzał w 10. Ktoś niżej pisał o słabych szkoleniach i braku wsparcia, co jest absolutnym kłamstwem. Szkolenie podstawowe trwa 7 dni i zawiera cały przekrój materiału potrzeby do pracy agenta nieruchomości, dodatkowo cykl szkoleniowy zawiera szkolenia dodatkowe rozplanowane na cały rok w późniejszym etapie pracy. Wsparcie managera na każdym potrzebnym etapie. Procesy w firmie sprawne i poukładane. Myślę, że osoby narzekające pierwszy raz miały styczność z pracą na wynagrodzeniu prowizyjnym, taka praca oczywiście nie jest dla każdego, lecz problemem w tym przypadku na pewno nie jest agencja Tekton Property. Osoby zmotywowane i zdeterminowane cieżko będą miały znaleźć lepszą agencje nieruchomości do pracy jako agent nieruchomości! Zdecydowanie, gorąco polecam!

anonim
Inne
@Maksymilian Podgórski

Tak w sumie to ile osób u was jednocześnie się zatrudnia ze na spokojnie moglibyście tak kogoś zweryfikować z imienia i z nazwiska? Nie mam pojęcia co tam było napisane ale pytanie czy jeśli już to cokolwiek jest w ogóle aktualne? dopiero wdrażam się w branże nieruchomości

anonim Nowy wpis
Inne

Ktoś już co prawda jakiś czas temu wspomniał o ciekawych eventach tylko, że bez szerszego rozwinięcia a w ofercie dla Agenta Nieruchomości pojawia się wzmianka w benefitach o Tektonowych Eventach. Możecie rozwinąć ich temat? jak są częste i jak wyglądają?

darek Nowy wpis
Pracownik
@anonim

na youtube są dostępne z nich filmy, ostatni Tekton Summit odbył wię na początku marca i tydzień temu wleciał film z tegoż eventu.

anonim Nowy wpis
Inne

Jak widać w ofercie dla agenta nieruchomości wcale nie trzeba mieć doświadczenia. piszą też ze nie ponosi się kosztów związanych z czynnościami zmierzającymi do sprzedaży nieruchomości. O jakich mowa?

Małgorzata Dudek / Poznań Nowy wpis
Pracownik

Jako pracownik Tekton Property, z wielką radością chciałbym polecić tę firmę jako pracodawcę dla osób zainteresowanych karierą w branży nieruchomości. Osobiście zajmuję stanowisko PROPERTY ADVISOR, MORTGAGE SPECIALIST, i praca w biurze dostarcza mi nie tylko satysfakcji finansowej, ale również ogromnej przyjemności z pracy z profesjonalną i przyjazną kadrą zarządzającą. Co wyróżnia Tekton Property na tle innych firm to bardzo dobrze opracowana ścieżka kariery, która daje możliwość stałego rozwoju oraz motywuje do osiągania coraz wyższych wyników. Nasza firma stale inwestuje w rozwój swoich pracowników poprzez różnorodne szkolenia, które utrzymują nas na bieżąco z rynkiem nieruchomości oraz trendami panującymi na nim. To sprawia, że każdy z nas może stale podnosić swoje kwalifikacje i efektywnie działać na rynku. Dodatkowo, w Tekton Property cenimy sobie świetne relacje zarówno koleżeńskie, jak i służbowe, co sprzyja atmosferze współpracy i motywuje do osiągania wspólnych celów. Dla osób ambitnych, które pragną osiągać ponadprzeciętne wyniki, praca w naszym biurze stanowi doskonałą okazję do rozwoju zawodowego i realizacji swoich celów. Z całego serca polecam pracę w Tekton Property dla wszystkich, którzy poszukują stabilnego zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się branży nieruchomości oraz pragną być częścią profesjonalnego i zgranego zespołu. To zaszczyt być pracownikiem Tekton Property.

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Anna Wichrowska

Pracownik

12.03.2024 03:03

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Chciałabym podzielić się moją historią pracy w firmie, opowiedzieć o tym, że trafiłam przypadkowo do pracy, w której ani przez chwilę nie czuję się, jakbym pracowała.

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega? Napisz, co robisz na co dzień w firmie, czym się zajmujesz?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Jestem jeszcze juniorem w pośrednictwie nieruchomości. Moja praca polega na pozyskiwaniu klientów sprzedających, wynajmujących i kupujących. Zajmuję się całym procesem sprzedaży — od podpisania umowy z klientem do momentu umowy notarialnej i przejęcia mieszkania przez nowych lokatorów. Na co dzień wykonuję mnóstwo telefonów, jeżdżę na prezentację mieszkań, uczestniczę w umowach notarialnych. W żadnym wypadku nie jest to praca nudna i monotonna.

Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Mam możliwość pracy zdalnej, ale w biurze jest tak cudowna atmosfera, że uwielbiam tam jeździć. Dodatkowo praca polega też na spotkaniach z klientami, więc nie ma siedzenia za biurkiem po 8 godzin.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Nie ma konkretnych widełek, jeśli jestem zaangażowana, to zarobię dużo, jeśli nie, to nic nie zarobię. To zależy wyłącznie ode mnie, ponieważ wynagrodzenie jest prowizyjne.

Jak długo pracujesz w tej firmie?

Anna Wichrowskaikona wywiad

W kwietniu minie rok.

Czy polecił(a)byś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

Anna Wichrowskaikona wywiad

Oczywiście, że tak. Wspaniała atmosfera, super ludzie, bardzo zgrana i pomocna ekipa. Sama rozporządzam swoim czasem. Szef, który jest szefem, ale też kumplem — czego chcieć więcej?

Wskaż dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.

Anna Wichrowskaikona wywiad

W pracy lubię to, że nie ma górnej granicy zarobków — ile wypracujesz, tyle masz. Dodatkowo cenię sobie ludzi, z którymi współpracuję, ponieważ są oni bardzo pomocni i sympatyczni.

Wskaż dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.

Anna Wichrowskaikona wywiad

Negatywem na pewno jest to, że na początku jest trudno i przez pierwsze miesiące nie zarabiałam. Jeśli ktoś ma problem z kontaktami z ludźmi i rozmową przez telefon na pewno sobie nie poradzi.

Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Następnym krokiem dla mnie jest zostanie Team leaderem. Będę wtedy mogła wziąć pod swoje skrzydła nowe osoby startujące w zawodzie, aby wskazywać im drogę oraz uczyć ich działania. Awans w firmie zawsze wynika z doświadczenia i przeprowadzonych sprzedaży.

W jakich szkoleniach, organizowanych przez tę firmę, brałeś/aś udział?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Na początku pracy, po rozmowie kwalifikacyjnej brałam udział w szkoleniu, które dotyczyło mojej pracy. Miałam także szkolenia dotyczące telefonów do klientów. Zarząd firmy bardzo dobrze zna tematy związane z naszą pracą, więc jeśli mamy problemy, możemy zgłosić się i chętnie przeprowadzą odpowiednie szkolenie. Ostatnio na evencie był szereg prelekcji dotyczących aspektów prawnych nieruchomości oraz tego, jak być dobrym liderem.

Czy szkolenia są zaplanowane i jak często się odbywają? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczą.

Anna Wichrowskaikona wywiad

Szkolenia nie są zaplanowane.

W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Tak jak pisałam wcześniej, możemy zgłosić chęć szkolenia, czy rozmowy na dany temat. Na chwilę obecną nie czuję potrzeby szkolenia. Wciąż uczę się nowych rzeczy w pracy na bieżąco. Zawsze byłam samodzielna, więc jeśli potrzebuję jakichś informacji, to szukam ich w internecie. Doszkalam się także na ogólnie dostępnych webinarach.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Atmosfera jest tym, co wyróżnia firmę. Wszyscy czują się tu jak w rodzinie.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Z kadrą zarządzającą jest podobnie, jak z innymi pracownikami — mamy ciepłe, przyjazne stosunki.

Co najbardziej wpływa, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Anna Wichrowskaikona wywiad

Otwarcie na innych ludzi, ciekawość oraz integracje, które odbywają się u nas co najmniej raz w miesiącu.

Czy pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie jest zgodne z ustaleniami?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Oczywiście.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Anna Wichrowskaikona wywiad

Nie widzę sensu żadnych zmian. Dla mnie jest super szefem i oby tak dalej.



 Rozmowa kwalifikacyjna
Rekruter zaprosił Cię na rozmowę do firmy Tekton Capital Sp. z o.o.? Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca względem osoby pracującej na stanowisku Agent Nieruchomości? Podziel się swoimi doświadczeniami.
logo firmy Pracownik ds. windykacji nalezności
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Specjalistka/ Specjalista ds. Przetargów
Gdańsk
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
(90 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bartosz Maciaszczyk - Agent
Pracownik

W lutym bieżącego roku minęły mi dwa lata pracy w Tektonie. Trudno uwierzyć, że to już dwa lata, niemniej dużo wydarzyło się przez ten okres. Znajomi nie mogą już poznać dawnego Bartka, słyszę, że przeszedłem glow-up a rodzina pewnie patrzy na moje działania i kibicuje. Zaczynałem bez doświadczenia, bez wykształcenia i z zerową samodyscypliną. Początek nie był łatwy, wynagrodzenie tylko na bazie prowizji, brak podstawy, wtedy była to dla mnie abstrakcja. Na tamtym etapie nie dawałem z siebie 100%, pewnie nawet 30% trudno by się doliczyć. Niemniej organizacja widziała we mnie potencjał, miałem zapewnione szkolenia, wsparcie merytoryczne i mentalne. Te działania przyniosły efekty. Przeszedłem drogę, nauczyłem się zawodu, regularnej pracy, odpowiedzialności i poznałem fantastycznych ludzi, z którymi wspólnie buduję zespół. Obecnie spełniam się w roli Teamleadera, szkolę młodych agentów i regularnie realizuję transakcje na rynku. Minęły już dwa lata, ale wiem, że to dopiero początek przygody ????

Agata Gie
Pracownik

Przeżyłam już w swoim życiu kilka firm, łącznie z kilkuletnią własną działalnością i cieszę się, że trafiłam na Tekton. Od początku podobała mi się zupełna transparentność zarobków i działań w całej firmie. Trafiłam na jedną z lepszych nauczycielek w moim życiu i świetnego szefa i w ciągu kilku miesięcy przeszłam bardzo ciekawą, ale i trudną drogę. Praca w sprzedaży daje dużego kopa, ale nie raz sprowadza do parteru. Nie jest to praca dla wszystkich. Samodyscyplina to klucz, który jeszcze czasem mi się gdzieś zawieruszy ;). Zapraszam do naszego oddziału w Krakowie jeśli szukasz ciekawej pracy, wspierającego zespołu, ale też jesteś zdeterminowana/ny do działania i gotowy na dużą dawkę wiedzy :).

Marta
Pracownik

Pracuje w @Pracodawca 6 mc-y. Przeszłam pozytywną rekrutację w kilku biurach nieruchomości ale po rozmowie z prezesem Darkiem od razu wiedziałam na którą agencję się zdecyduję. Biuro zaoferowało mi wszystko czego potrzebuje. Tygodniowe szkolenia dały zarówno szczegółową jak i szeroką wiedzę wprowadzającą w zawód agenta nieruchomości. Ciągle wsparcie team leadera oraz pozostałych czosnków załogi powoduje że nie jest się samemu sobie. Częste szkolenia on-line, pogłębianie wiedzy i umiejętności, ciekawe eventy a przede wszystkim atmosfera jest mega przyjazna a nawet powiedziałbym rodzinna. Polecam @Pracodawca każdemu kto chce pracować w świetnej atmosferze i na uczciwych warunkach.

Ania
Pracownik

Zaczynałam pracę w Tekton zupełnie nie wiedząc jak to będzie wyglądać, nie znałam rynku, wysłałam cv i dopiero zaczęłam czytać na czym polega ta praca. Im więcej czytałam tym byłam bardziej przekonana, że to idealna praca dla mnie. Po 8 latach w urzędzie na etacie, co mogło mnie spotkać najlepszego, to trafienie właśnie do Tektona. Wspaniała atmosfera w pracy, świetni ludzie, wspaniała liderka, która wszystko tłumaczyła, była na każdy mój telefon dostępna, integracje, wielka impreza w Gdańsku z 2 dniowymi prelekcjami, każdy jest chętny do pomocy, szef, który jest najlepszy jakiego mogłam sobie wymarzyć, jak również pozostałe osoby z zarządu, nikt się nie wywyższa i wszyscy równo (usunięte przez administratora) w pracy. Fakt, nie ma wynagrodzenia na początku ale doskonale o tym wiedziałam od rozmowy kwalifikacyjnej, wiedziałam też, że się nie poddam i tak jest. Minął prawie rok a ja ani dnia nie byłam w pracy, bo tak to czuję, uwielbiam to co robię i ludzi, z którymi pracuję. Zawsze wiedziałam, że żeby zarobić trzeba się orobić, nic nie przychodzi za darmo i mam efekty. Po tym czasie pracy zyskałam ogromną Tektonową rodzinkę i jestem z nich i z siebie dumna.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Tekton Capital Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

aaa
Inne

Tylko jak tutaj można rozumieć prace zdalna? w ofercie dla agenta wskazano, że 50% to praca w biurze jeśli o podział czasu pracy chodzi a druga część to spotkania z klientami. Biura nie można podzielić też na część „z domu”?

anonim
Inne

W jaki sposób możecie ocenić tegoroczne zarobki agentów? Mam doświadczenie i myślę o przeniesieniu się w inne miejsce. W tym przypadku nie jestem zbyt na bieżąco w warunkach, a na stronie są wystawione oferty dla doradców.

darek
Pracownik
@anonim

od dzisiaj (08.03) startuje II rekrutacja z 5 planowanych na ten rok. szkolenia wstępne od 8 kwietnia i 6 maja po nich testy zaliczające i warunkujące podjęcie współpracy. zapraszamy do udziału w rekrutacji. Co do pytania - nie bardzo rozumiem o co dokładnie pytasz. Agenci są wynagradzani w systemie czysto prowizyjnym więc ich wynagrodzenia są od zera do.... sky is the limit. Jeśli jesteś doświadczonym agentem to mimo iż mamy bardzo atrakcyjny system prowizyjny to ważniejsze jest dla nas to czy będziemy mieli wspólne wartości a nie to czy będziesz miał u nas wyższy udział w prowizji niż masz obecnie.

Krystyna
Inne

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług Tekton Property, szczegolnie z Pana Aleksandra, pracownika tej firmy. Sprawnie przeprowadził sprzedaż naszego mieszkania w Rokitkach Tczew. Kulturalnie i profesjonalnie przeprowadzał prezentacje z klientami, ustalił szybki termin wizyty u notariusza oraz sam zgromadził cała dokumentację potrzebną do sporządzenia aktu notarialnego. dziękujemy.

Max
Pracownik

Jak czytam te opinie 'byłych pracowników' to robi mi się smutno, szkoda, że muszą wylewać swoją frustrację, jednocześnie dając błędną opinię o firmie. Zanim zacząłem pracę jako pośrednik zrobiłem dobry research, po rozmowach ze znajomymi agentami i informacjami dostępnymi w necie wytypowałem 4 agencje do których złożyłem CV. Po rozmowach rekrutacyjnych trafiło na Tekton i to był strzał w 10. Ktoś niżej pisał o słabych szkoleniach i braku wsparcia, co jest absolutnym kłamstwem. Szkolenie podstawowe trwa 7 dni i zawiera cały przekrój materiału potrzeby do pracy agenta nieruchomości, dodatkowo cykl szkoleniowy zawiera szkolenia dodatkowe rozplanowane na cały rok w późniejszym etapie pracy. Wsparcie managera na każdym potrzebnym etapie. Procesy w firmie sprawne i poukładane. Myślę, że osoby narzekające pierwszy raz miały styczność z pracą na wynagrodzeniu prowizyjnym, taka praca oczywiście nie jest dla każdego, lecz problemem w tym przypadku na pewno nie jest agencja Tekton Property. Osoby zmotywowane i zdeterminowane cieżko będą miały znaleźć lepszą agencje nieruchomości do pracy jako agent nieruchomości! Zdecydowanie, gorąco polecam!

Maksymilian Podgórski
Pracownik
 Pytanie

W Warszawie, oczywiście, że pracuje i w przeciwieństwie do Ciebie mogę się tutaj przedstawić z imienia i nazwiska, możesz sobie zweryfikować na naszej stronie. Napisze to co pisałem wyżej, tylko w skrócie, każdemu kto chce sprawdzić się jako agent nieruchomości polecam Tekton Property z uwagi na zaangażowanie w szkolenia, pomoc w początkowej fazie pracy, motywacje oraz promocję ogłoszeń i fajną atmosferę na pokładzie. ps. "Były pracownik" a ty "klmaczuszku" przedstawisz się z imienia i nazwiska? Wtedy będę mógł zweryfikować czy rzeczywiście u nas pracowałeś.

anonim
Inne
@Maksymilian Podgórski

Tak w sumie to ile osób u was jednocześnie się zatrudnia ze na spokojnie moglibyście tak kogoś zweryfikować z imienia i z nazwiska? Nie mam pojęcia co tam było napisane ale pytanie czy jeśli już to cokolwiek jest w ogóle aktualne? dopiero wdrażam się w branże nieruchomości

Pytanie
 Pytanie

Czy w Tekton Capital Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Doradca ds. Nieruchomości umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 16 września na Trojmiasto.pl.

Magda
Pracownik
@Pytanie

Po nabyciu doświadczenia to agent sam decyduje w jakich godzinach i w jakim miejscu pracuje. Część agentów efektywniej pracuje w biurze, część w domu. W obu przypadkach kluczowe są spotkania z klientami (zazwyczaj w sprzedawanej/wynajmowanej nieruchomości) :)

anonim
Inne

Pytanie tylko czy ze dwa lata temu może faktycznie tak było? robiłeś wtedy czy kiedy skoro były jesteś? Pytanie tez o jak duży zakres doświadczenia mogło chodzić? To jest istotna sprawa wpływają na potencjalne zarobki? są może teraz oferowane jakieś konkretne kursy z tym związane?

anonim
Inne

Firma dość mocno teraz się rozwija? Chodzi mi o to ogłoszenie które teraz wisi na Chmielną, widzę ze potrzebnych jest 35 kandydatów. W opisie zawarła się wzmianka o koleżeńskiej atmosferze a w jednej opinii pisali jakiś czas temu, że paczki świąteczne „to nie ten kierunek”, to zespól niczym się miedzy sobą nie wymienia? ;) i czy teraz trudno jest się dostać skoro występuje takie zapotrzebowanie? ciekawi mnie liczba wszystkich chętnych

Były pracownik
Pracownik
@anonim

Zapotrzebowanie bo taki przemiał ludzi jest, brak wynagrodzenia za pracę i brak szacunku to tylko podstawowe problemy ... Więc lepiej dobrze się zastanów ????????

daro
Pracownik
@Były pracownik

szanowny "były pracowniku" albo nigdy nie byłeś agentem nieruchomości albo w jakiś sposób przebrnąłeś przez sito rekrutacyjne nie rozumiejąc na czym polega praca agenta nieruchomości. Tu system wynagrodzeń jest czysto prowizyjny i nigdy nie zalegaliśmy z wypłatami wynagrodzeń zgodnie z umowami jakie podpisujemy... a jeśli oczekiwałeś wynagrodzenia za "spędzony czas" to znaczy że gdzieś popełniliśmy bład rekrutacyjny. wszystkiego dobrego. darek

daro
Pracownik
@anonim

Szanowny FK, zespół wymienia się ofertami i współpracuje w ramach ofert nieruchomości, kredytów ubezpieczeń... ale nie paczek świątecznych. Zapotrzebowanie... tak. chcemy mieć 3 tys agentów w Polsce. Robimy 5 rekrutacji rocznie podzielonych na 2 szkolenia każda. Na każdą rekrurację wpada nam 1,2-1,6 tys CV, z tego wybieramy ok 400 na spotkania, po nich ok 40 tu na szkolenia dwa po 20 osob każde. Szkolenie kończy się testami/egazminami jakie trzeba zaliczyć na min 80% byśmy podpisali umowę o wspolpracy. nowy agent zaczyna od juniora, otrzymuje roczny pakiet szkolen i team leadera z ktorym pracuje 1 na 1 w terenie. mimo tego po miesiącu zostaje nam połowa a po 6 miesiacach 10% czyli ok 3-4 osoby jako agenci i Ci zostają już na długo a 90% przecenia swoje możliwości pomimo iż mocno zniechęcamy do tej pracy w procesie rekrutacji bo to cięzki kawałek chleba. Nie ma podstawy, przez pierwsze trzy miesiace na 60% nic nie zarobisz a przez pierwszy rok pewnie tyle co w dyskontach spozywczych na kasie na umowie o prace z urlopami. Myslac o byciu agententem nieruchomosci musisz myslec w horyzoncie 5-10 letnim a nie tu i teraz by zarobic w pierwszym roku. pozdrawiam darek, ceo.

Były pracowali
Były pracownik
 Pytanie
@daro

Rozczaruje cie,, daro,, bo w przeciwieństwie do ciebie ja wiele lat byłem pośrednikiem a ty zostałeś szefem biura z przypadku ????jak chcesz coś o brutalnej prawdzie to jedyna jest taka że wykorzystujesz ludzi wycierając sobie buzię szacunkiem bo na większość ludzi patrzysz z góry. Sitem rekrutacyjnym nazywasz długie miesiące kiedy nie płacisz,, swoim pracownikom,,? Fajny biznes takie biuro pośrednictwa co ????????

darek
Pracownik
 Pytanie
@Były pracowali

Szanowny "Byli pracowali" absolutnie nie poczułem się rozczarowany, szanuję Twoje zdanie a jeszcze bardziej będę je szanował gdy swoje poglądy na to jak powinna wyglądać agencja i model biznesowy wdrożysz w działanie na rynku a nie tylko anonimowe wpisy w sieci. Jeśli masz rację że słuszny jest model z "podstawą" wynagrodzenia zamiast prowizyjnym i ściągniesz tym samym najlepszych agentów na rynku być może odniesiesz sukces biznesowy i pokonasz na rynku 99% agencji który funkcjonują w modelu prowizyjnym. Niestety nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują nam że tak nie jest, możliwe jednak że się mylimy bo nie mamy monopolu na "brutalną prawdę". Czy fajny taki biznes jak "biuro pośrednictwa"?.... nie. chyba dużo trudniejszy niż bycie agentem i pewnie są setki prostszych i bardziej przyjemnych biznesów. Na koniec dnia jednak daję też sporo radości ze współpracy z mnóstwem pozytywnych agentów którzy budują tą firmę i wartości jaką dajemy klientom, wierzymy że to co tu robimy ma sens i pomaga innym. Szerzej odnosząc się do braku wynagrodzeń: jeśli agent nie zarabia to jest to nie tylko problem dla agenta ale też i dla firmy związany z tym że przede wszystkim generuje też koszty związane z promowaniem przez firmę jego ofert, sprzętem, dostępami itd które nie mają pokrycia w przychodach... i nasuwa się też dosyć oczywiste pytanie przede wszystkim PO CO KLIENTOWI pośrednik który nie potrafi miesiącami sprzedać nie tylko jego mieszkania ale i żadnego innego jakie ma w ofercie (skoro nie zarabia?)? Jeśli byłeś "wiele lat" pośrednikiem wydawałoby się że powyższe kwestie powinny być dla Ciebie oczywiste jak też nie powinieneś mieć problemu z "zarabianiem z prowizji" robiąc regularnie transakcje dzięki swojemu doświadczeniu i.... relacjom z wcześniejszymi zadowolonymi klientami i poleceniami od nich jeśli byli zadowoleni z Twojej pracy. Tak to z reguły po "wielu latach" wygląda. W firmie 95% osób z jakimi podejmujemy współpracę jest spoza branży bez doświadczenia. Pojedyńcze przypadki agentów z doświadczeniem jakie mieliśmy dotyczyły dosyć skromnego doświadczenia w innych agencjach. Jedyną agentką z "wieloletnim" doświadczeniem jest Pani Barbara ktora dołaczyła do nas mając ponad 20 lat doświadczenia w branży i współpracuje do dzisiaj w gdańskim oddziale. Kontakt do Pani Basi jest na naszej stronie i można ją zapytać jak wygląda ta praca z perspektywy już ponad ćwierćwiecza doświadczeń w tym 5 lat w tektonie. Wszystkim polecam bardzo rozważne i przemyślane decyzje o podejmowaniu decyzji by zostać pośrednikiem by uniknąć później frustracji i zawodu jak wyżej. To na prawdę ciężka praca jest, zwłaszcza w pierwszym roku. pozdrawiam darek, ceo

Klient
Inne

Jako klientka jestem zażenowana postawa pana który do mnie przyszedł, jego wyniosły ton zniechęcił mnie do jakiejkolwiek dalszej współpracy, na szczęście mogę tez odradzić osobiście tą firmę całemu szpitalowi w którym pracuje … i przyszłym klientom którzy przeczytają tą opinie również odradzam.

Monika
Inne
@Klient

A ostatecznie co ten wspomniany pracownik zrobił? pytam, bo nie idzie na 100% się połapać jednak. po prostu miał coś z głosem i tyle? niczego konkretnego to nie powiedział?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Monika

Monika jaka funkcje pełnisz w tektonie?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Tekton Capital Sp. z o.o.?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pytanie

Wynagrodzenie jest tylko prowizyjne czy jest jakaś podstawa wypłacana ?

darek
Pracownik
@Kandydat

to zależy na jakim stanowisku...

Perkoz
Inne
@Pytanie

Żadnej podstawy. Wolontariat robią. Trzeba mieć kasę na życie przez rok, to może....

Monika
Inne
@Perkoz

A Ty jako klient skąd masz wiedzę na temat ich zarobków? Ktoś Ci się żalił? I podstawa jakaś musi być, przecież ludzie muszą jakieś wynagrodzenie tu dostawać za pracę

Kasia
Kandydat
@Monika

Na stanowisku agenta nieruchomości wynagrodzenie jest wyłącznie prowizyjne, nie ma żadnej stałej podstawy.

Maria
Kandydat
 Pytanie
@Kasia

Ile trwa początkowe szkolenie? Czy to oznacza że kilka miesięcy jest się bez wypłaty?

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Tekton Capital Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Tekton Capital Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

darek
Pracownik
@Pytanie

nie, to nie ten kierunek :)

Michał R
Pracownik

Pod koniec Marca minęło dwa lata pracy w Tektonie. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że to był najlepszy wybór podczas podejmowania decyzji co do agencji, z którą nawiążę współpracę. Firma zapewnia świetne szkolenia, uczciwy i klarowny system prowizyjny, wsparcie prawne i przede wszystkim wsparcie mentalne. Podczas pracy na rynku o tak dużej konkurencji ciężko jest wystartować bez dobrego przygotowania i wsparcia osób doświadczonych w branży, w Tektonie jest to na wysokim poziomie, co za tym idzie, atmosfera jest bardzo rodzinna i przyjacielska. Czytają opinie osób negatywnie wypowiadających się na temat płac lub prowizji czuje zrozumienie. Na początek zaczynając pracę w tej branży też nie miałem świadomości kosztów, sytuacji rynkowej i charakterystyki branży. Myślałem, że można pracować w systemie wynagrodzenia stałego i dodatkowo prowizji co z dzisiejszej perspektywy osoby znającej realia wydaje się nierozsądnym założeniem. Na koniec dodam że firma posiada kilka dróg rozwoju, można spróbować sowich sił np. zostając team leaderem lub managerem oddziału. Pozdrawiam!

Maria
Pracownik
 Pytanie

Praca w Tekton Capital sp. z o. o daje możliwość rozwoju na każdym stanowisku. Bardzo dobra atmosfera pracy, elastyczny czas pracy, wsparcie kadry zarządzającej, szkolenia z dużą dawką wiedzy merytorycznej i praktycznej, imprezy integracyjne - reszta zależy tylko od Ciebie ! Praca w systemie prowizyjnym jest bardzo wymagająca. Wymaga od nas dużego zaangażowania. Taka forma zatrudnienia nie jest dla każdego. Dla osób które są ambitne, zmotywowane do działania taka praca daje nieograniczone możliwości finansowe i rozwojowe. Niepowodzenia w tym zawodzie nie należy doszukiwać się w strukturach firmy, a raczej zadajmy sobie pytanie ile z siebie dałem ? i czy to jest faktycznie dla mnie zawód. Nie każdy nadaje się na lekarza, tak też nie każdy nadaje się na pośrednika.

Zostaw merytoryczną opinię o Tekton Capital Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tekton Capital Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tekton Capital Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tekton Capital Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 12 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tekton Capital Sp. z o.o.
3.8/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Knyszyńska 16A lok. 2
    80-180 Gdańsk
  • NIP: 5833207839 REGON: 364762802 KRS: 0000624391
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w styczniu 2024r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 725 514
  2. pracuj.pl 3 349 188
  3. LinkedIn 2 988 252
  4. olx.pl 2 874 042
Tekton Capital Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii