Opinie o dpd.com - DPD Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie DPD Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

PlayerOne
Inne

Proces dostarczania przesyłek jest co najmniej upośledzony na każdym poziomie kadrowym, od pracowników infolinii przekazujących szczątkowe informacje o przesyłkach aż po kurierów - brak synchronizacji i wzajemne krycie siebie w przypadku gdy coś im nie wyjdzie w procesie a klient próbuje sie czegoś dowiedzieć. W ostatnim czasie miałem dowóz paczki typu paleta. Z góry określony czas dostarczenia tego typu paczki to max 3 dni - i tu nie ma co dyskutować, wszystko jest napisane więc czekam. Problem zaczyna się przy kontakcie z kurierem, który zadzwonił 2 dnia - nie mogłem akurat odebrać telefonu. Oddzwoniłem dosłownie 3 minuty później - nie potrafił odpowiedzieć na pytanie po co dzwonił, czy po to żeby powiadomić o przesunięciu dostarczenia czy w jakiejś innej sprawie, w każdym razie śmiejąc się w twarz i używając wulgaryzmów stwierdził że nie będzie się dzisiaj wracać po tą paczkę i do jutra. Po takim telefonie i kontakcie odechciewa się wszystkiego. Wolałbym dostać paczkę jeszcze później niż otrzymać telefon na takim poziomie. O tym, że paczka nie przyjedzie informuje aplikacja, tego typu telefon to po prostu chamstwo.

Agata
Inne

Najgorsza firma kurierska. Dwa dni siedzę w domu I czekam na paczkę , żadnego maila czy sms-a z inf.kiedy będzie chociaż na histori paczki piszą że wysłany ale ja nie dostałam nic. Tak sobie siedziałam i czekałam aż tu nagle info że niedostarczono bo NIE MA MNIE W DOMU - ponoć zostawiono awizo ale jego TEŻ NIE MA.Kurier nawet nie podjechać pod dom. Do obsługi klienta nie można się dodzwonić dostępny jest tylko bot. I taka sytuacja jest nie pierwszy raz. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.Teraz muszę napisać do sklepu że robię zwrot bo DPD nie potrafi dostarczyć paczki. Może w innych miastach jest lepiej ale w Bytomiu to dramat.

Justyna
Inne

Jakieś żarty, zapłaciłam za kuriera tylko po to aby ten skłamał że próbował dostarczyć mi przesyłkę i wrzucił ją do punktu odbioru. Przesyłka wielka i ciężka dlatego korzystałam z usług kuriera teraz nie wiem co zrobić rozmawiałam na infolinii nie ma możliwości ponownej próby jej dostarczenia.

Nikt
Kandydat

Pierw dzwonią to kantdatow o pracę a potem nie piszą że nie ma pracy i olewają ja byłem na rozmowie i mnie olali (usunięte przez administratora) straciłem swój czas nie polecam firmy jak oferują pracę a potem nie chcą zatrudnić nowego pracownika jak ma doświadczenie w prowadzeniu busa a w miarę ogarnia paczki (usunięte przez administratora)

Koordynator
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Komedia . Najpierw pani L . Pospiesznie ponagla aby jak najszybciej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną a po trzech dniach h okazuje się że sprawa już nie aktualna .sic !!! Zaciągnąłem języka i okazało się że pracę dostał jej kolega który podobno kiedyś nawet pracował ale z informacji nie ma żadnych kompetencji ani wykształcenia aby sprawować kierownicze stanowisko . Żart i tyle . Zawracanie głowy a koniec końców i tak kolesiostwo zwycięża. Widać w dpd bydgoszcz są inne standardy rekrutacji ….

Pytania

Czy wykształcenie i doświadczenie jest ważne ?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(46 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient
Inne

Przesyłka opóźniona kilka dni. Obsługa klienta kłamie codziennie, że przesyłka będzie, a nie ma. I tym sposobem usidlili mnie na tydzień prawie w domu. Na skargi nie reagują i olewają temat. Na reklamację odpowiadają zupełnie nie na temat, tłumacząc się, że co prawda kłamali i potężnie się spóźnili, ale dostarczyli przesyłkę pod wskazany adres, więc reklamacją zamknięta. No brakowałoby jeszcze, żeby w ogóle nie dostarczyli. Zachowanie osób rozpatrujących reklamację wskazuje na to, że zupełnie nie zależy im na polskich klientach. Nie polecam.

Ela
Inne
 Pytanie

Czy to normalne ze w DPD kurierzy po zwróceniu uwagi o nierzucanie paczkami przez ogrodzenie, mszczą się na klientach, i nie dostaczają im paczek, wpisując ze paczka niedostarczona z powodu nieobecności w domu? Ja tego właśnie doświadczam ☹️ Dpd nie umie sobie z tym poradzić. Skargi, reklamacje na kuriera nie działają. On dalej robi sobie co chce. Nawet przekierowanie na odbiór własny nie działa, bo on i tak sam podbiera paczkę z Magazynu żeby tylko klient nie mógł jej odebrać, i finalnie nastąpił zwrot do wysyłającego. Dziwne ze DPD nie reaguje …

Teresa
Inne

Nie uwzględniono mojej reklamacji, gdzie sami zgubili paczkę. Nie polecam , omijajcie szerokim łukiem.

kde67yu
Inne

Kurier nie dostarcza przesyłki do rąk odbiorcy tylko ją porzuca gdzie popadnie a potem zdziwko, że klient niezadowolony i składa reklamacje.

Katarzyna Szulik
Inne
 Pytanie

Podaję od razu pełne imię i nazwisko żeby nie było że to konkurencja szkaluje. Kurier Andrzej jaja sobie robi, czekałam na paczkę od rana a ten obibok nawet nie raczył sprawdzić czy ktoś jest w domu i oddał paczkę do żabki bo nie chciało mu się wejśc na 4 piętro. Jestem osobą niepełnosprawną, żeby wyjść z domu muszę zamawiać transport medyczny a firma każe mi odebrac paczkę w żabce? Złożyłam skargę na infolinii do Pani Igi a ta poparła kuriera twierdząc że zamawiając paczkę zatwierdziłam regulamin że mogą mi ta paczkę przekierować gdzie chcą. Nie przypominam sobie takiej sytuacji i po to coś zamawiam na adres i za to płacę żeby to do mnie dotarło na adres. Co państwo na to? Czy tak firma DPD traktuje klienta? Brawo, omijać szerokim łukiem, na szczęście to nie jedyna firma kurierska i będę od teraz to miała na uwadze. Będę zapewne do końca życia ostrzegała ludzi przed korzystaniem z tych bardzo wątpliwych usług

Paula
Inne

Kurier nie odbiera paczek, brak możliwości załatwienia sprawy na infolinii, rozłączają się w chwili prośby o kontakt z przełożonym, sprawa pomimo licznych telefonów jest nie do załatwienia

Łukasz
Inne

DPD (usunięte przez administratora) chamstwo,prostactwo,(usunięte przez administratora).Paczka miała być dostarczona a nagle zmieniono na status że jest magazynowana.Dla czego magazynowana raz że zły adres, ze służby celne sprawdzają potem że dokładnie nie wiadomo.a paczkę pewnie ukradł pracownik kolejny raz mam taką sytuację że paczka ginie .

Edyta
Inne

Kurier jedną przesyłkę dostarczył fikcyjnie. Dostałam maila, że została ona dostarczona, a fizycznie jej nie miałam. Po interwencji na infolinii przesyłkę dostarczono następnego dnia, a na paczce widniała informacja, że umówiono inny termin dostarczenia. Teraz zupełnie niezależnie ode mnie wysłano mi paczkę właśnie paczkę za pośrednictwem DPD (sama bym już nigdy tego nie zrobiła, będę unikać jak mogę). Oczywiście pomimo wczorajszej informacji, że przesyłka zostanie dostarczona kuriera nie było. Dziś przyszedł SMS, że będzie dziś. Po interwencji mailowej (kontakt miałam z powodu problemów z poprzednią paczką) w dziale obsługi łaskawie dostałam informację, że kurier będzie między 17 a 19. Kurier oczywiście telefonów nie odbiera.

sgralik@wp.pl
Pracownik

DPD najgorsze nie dostarczają paczek pod wskazany adres totalne (usunięte przez administratora) na infolinię zadzwonić to wkulko to samo że paczkę kurier zostawił w sklepie bo nie chciało mu się dostarczyć pod wskazany adres

1
Pudzian ;)
Były pracownik
 Pytanie

Odradzam współpracę z kierownikiem sortowni WA1 Wojciechem Piechocińskim. (usunięte przez administratora) Na szczęście HR to wie. ( Kiedyś to wykorzysta) Bogumiłem Kapustą - kierownik nocnej zmiany psychicznie chory i stosujący mobbing ( tak uważany przez pracowników) Jeżeli chodzi o pracę na sortowni WA1 to chętnie każdemu opowiem. Pracowałem tam 19 lat. Zapraszam. Jeżeli czyta to ktoś z zarządu lub kontroli.To też pytajcie.Co? Kto? Jak? Mam dużą wiedzę na temat pracy sortowni i serwisu kurierskiego.Zapraszam do dyskusji. Z konkretnymi osobami mogę rozmawiać nawet pod szlabanem na Mineralnej 5.

Paula
Inne

Paczka niedostarczona z powodu "błędnego adresu", gdzie zarówno w systemie DPD jak i u nadającego paczkę dane były poprawne. Kurier nie odebrał żadnego z kilku telefonów, żadnej próby doręczenia nie było (pracuję z domu w związku z czym odebranie paczki to nie problem). Paczka magazynowana przez kolejne dwa dni, mimo informacji uzyskanej na infolinii, że zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym. Dodatkowo, na fakturze od operatora sieci komórkowej dodatkowe koszty; jak się okazało - koszt za połączenie z infolinią DPD. Nie dość, że płatna - o czym konsument nie jest poinformowany po wybraniu tego numeru, to dodatkowo dodzwonić się trudniej niż do Papieża - przetrzymują ponad 20 minut z jakimś pseudo botem. Najprawdopodobniej jest to specjalna zagrywka w celu nabicia wyższych opłat za połączenie. Nie dość, że firma sama w sobie jest nieprofesjonalna i nierzetelna, to naciągają konsumenta zmuszonego do kontaktu z nimi przez PŁATNĄ infolinię. Poniżej krytyki.

Klient
Inne

Kurier komunikuje się jak (usunięte przez administratora) podwórkowe. Mówi, że dzwoniłem, nikt nie otwierał, jeśli potrzebujesz paczki, idź do mnie i odbierz. Nazwisko kuriera Dariusz 796280322. Nie można poprosić o pozostawienie przesyłki w biurze lub w automacie pocztowym, usługa nie działa.

Jolanta Lewicka -Klient
Inne
 Pytanie

Firma z której usług korzystałam przez kilkanaście lat i była solidna, od paru miesięcy chodzi konkretnie o oddział w Gliwicach jest koszmarem. Przesyłki kurierskie mimo,iż w esemesie przesłnym do adresata przez DPD jest podane imię i nr telefonu kuriera w celu uzgodnienia ram czasowych dostarczenia przesyłki. Kurierzy nie odbierają telefonu, nie fatygują się ażeby dostarczyć opłaconą za ich usługę przesyłkę, natomiast beztrosko informują swojego pracodawcę, że klienta nie było w domu, co w moim przypadku jest bzdurą, ponieważ dla przykładu w ubiegły piątek od godziny 8.00 do godz 19 00 byłam uwięziona w domu w oczekiwaniu na paczkę, zero informacji na sms. O godz 19tej weszłam na stronę śledzenia paczki a tam informacja ,iz kurier o godz 18,46 nie zastał mnie w domu. Paczka była bardzo istotna, niestety nie mogłam odebrać jej z oddziału, ponieważ nie wiem czy tam dotarła, nadto infolinia DPD i odziały czynne są do godziny 19.00 Skandal. Dzisiaj ponownie otrzymalam sms z DPD o dostarczeniu w dniu dzisiejszym wskazanej przesyłki, kurier telefonu nie odbiera, tracę bezsensownie czas na łaskawe pojawienie się zaznaczam opłaconego kuriera i co? Nic, tkwię w domu, a miałam wiele spraw do załatwienia. Telefon z interwencją do centrali nic nie dał, konsultant wskazał o braku obowiązku odbierania telefonu przez kuriera, więc po co podają ten kontakt? Konsultant zobowiązał się do kontaktu z kurierem, który miał zatelefonować do mnie odnośnie ram czasowych dostarczenia paczki, mija 5h i cisza. Jeszcze jedno DPD w sms wskazuje o płatności za pobraniem kartą,niestety nigdy nie mogłam tego zrobić, ponieważ kurierzy nie mieli przy sobie czytnika karty. Reasumując, DPD przestało szanować klientów z których przecież utrzymują firmę, nie szanują czasu klienta, KLIENT DLA DPD JEST FRAJEREM, KTORY POWIERZYŁ IM I OPŁACIŁ USŁUGĘ, KTÓREJ NIE CHCE IM SIĘ WYKONAĆ. KASA SIĘ ZGADZA,A TY FRAJERZE SPADAJ Tak powinno brzmieć nowe motto DPD. Takie potraktowanie mnie jako klienta nie pozostanie bez echa, na mediach spolecznościowych będę przestrzegała przyszłych klientów przed DPD, szczególnie oddziałem Gliwice. Wg świętej zasady marketingu " jeden zadowolony klient, to 30 nowych klientów, niezadowolony minus 100 potencjalnych Jolanta Lewicka

Klient
Inne
 Pytanie

Czekałam w domu paczkę od DPD - (kurier) przez cały dzień. Zadzwonił w drzwi, otworzyłam drzwi, nikt nie przyszedł na moje piętro. Poszłam na dół szukać waszego KURIERA, jednak jego oczywiście już tam nie było. Kilka minut później dostałam mail że będzie próba jutro. Ten kurier nie odbierał telefon, sam do mnie też nie zadzwonił jak był pod domem! Dla czego? Dlaczego mu telefon? I to nie wszystko, bo jeszcze 15 min po tym dostałam mail że moja przesyłka oddana do punktu nadań! Dlaczego?????? Po co wybierz dostawę przez kuriera, jeżeli on nic nie robi? Żeby co? Oddał paczkę do punktu nadań? Po co taka firma nie profesjonalna? Po co oferujecie usługi których nie możecie gwarantować?!! kurier Artur 506297284 Dane tego kuriera

jOLA
Inne

Dziadowska firma dodzwonić się do nich graniczy z cudem a kontakt telefoniczny z kurierem zerowy

Alecja
Inne
 Pytanie

Dlaczego kurier nie dzwoni do odbiorcy skoro jest w posiadaniu telefonu .Miałam dostać płatną przesyłkę ale wypadł mi niespodziewany wyjazd. Pieniądze zostawiłam u córki , gdybym została powiadomiona o dostawie ona by zapłaciła .A kurier oczywiście zrobił zwrot bo po co się wysilać i zadzwonić ,beznadziejna firma i widzę po opiniach że nie tylko ja nie zadowolona ale wielu innych klientów.

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 158.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 130, z czego 19 to opinie pozytywne, 91 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii