Wczoraj 1.09. byłam w placówce przy Wałbrzyskiej ok. 14.40 i robiłam RTG kolana, mimo ,że nikogo nie było oczekującego na badanie, czekałam pewien czas ponieważ pani rozmawiała w pokoju obok z koleżanką i nie była to rozmowa służbowa tylko prywatna. Prosiłam o szybsze badanie pani która to robiła nie chciała mi w żaden sposób pomóc mimo, że mówiłam ,że nie mogę wejść na podest aparatuRTG {6 tygodni temu miałam operację}. To samo było przy schodzeniu. Miałam trudność w zejściu po schodkach. Pracownica nie wykazała się żadną pomocą.Czułam się jak trędowata.
Czy pracownicy CMD mają darmowe badanie na COVID-19?
Hahahaha, dobry żart. Obniżka pensji, firma biedna, nie ma pieniędzy ani na pensje, ani na premie, ledwo co im starcza na pakiety medyczne (też żałosne swoją drogą), więc na badania na COVID już niestety nie mają. No chyba, że dla zarządu.
nie zapominajmy ze zarowno zarzad jak i kierownictwo sa bardzo narazeni na kontakt z koronawirusem (np poprzez prace zdalna albo telekonferencje) nie to co personel medyczny czy recepcja
Koleżanki i koledzy z CC,dziękuję Wam za tak liczne poparcie mojego wpisu.Pewnie zauważyliście,że nieco się zmienia-pani kierownik zorganizowała spotkanie (pierwsze po 4 miesiącach) jednak gdyby nie kilka pytań konsultantów to całe spotkanie poświęciłaby tylko swojej osobie i tym co już niby osiągnęła w CMD ,zaprzestała pisania "motywujących "maili,można starać się o umowę o pracę a i nowi konsultanci nie są zostawieni sami sobie. Zastanawia mnie i Was pewnie też coś innego -rekrutacje -odrzucane są kandydatury osób znających język angielski i pracujących już wcześniej "na słuchawkach" a przyjmowane są osoby,które są rodziną i znajomymi już tu pracujących.Czy naprawdę nie chodzi o wysoki poziom obsługi a tylko o to,by "wcisnąć" do pracy kogoś znajomego,kogoś komu dłużej zejdzie z nauką procesów i obsługą infolinii? Osób polecanych przez nas nawet nie zaprasza się na rozmowy, a jeśli już zostaną zaproszone po rozmowie zostają odrzucone( pewne ze względu na to kto je polecił). W firmie panuje nepotyzm i kumoterstwo. Lider zatrudnił już kilka osób od siebie przez co inni konsultanci czują dyskomfort w pracy, znajomi są lepiej traktowani i oceniani. Dziwnym trafem zawsze mają 100 % na testach... W pracy nigdy nie wiadomo co przy kim można powiedzieć żeby nie trafiło to do lidera. Proszę napiszcie co o tym myślicie.
Ja się pytam kiedy wrócą premię? Chyba nigdy robimy to samo nawet więcej a premi dalej nie ma ale jak to powiedziała Pani kierownik można pakiety proponować ..... Kto w tych czasach kupi taki pakiet!!!
dajcie juz spokoj z tym narzekaniem,narzekaliscie jak byla IJ,a teraz chcecie by wrocila?,nowa kierownik stara sie by w cc bylo jeszcze lepiej a ze jeszcze malo wie -kto z was po 4 miesiacach pracy byl taki wszechwiedzący? ona ma mase spraw organizacyjnych i musi wszystko ogarniać.nie tylko wy nie macie premi,wszyscy na UP mają zmniejszone pensje,co do rekrutacji to moze polecane przez Was osoby wcale nie byly takie super?pewnie inni byli lepsi i dlatego juz pracują
Gratuluję kolejnej świetnej rekrutacji już widać kto za chwilę odpadnie na pierwszej prostej. Tak się trwoni firmowe pieniądze. Samo szkolenie też woła o pomstę do nieba 3h dziennie przez 2 tyg i to on line? Proponuję robić też testy z j.polskiego oraz gramatyki i poprawnej polszczyzny bo wstyd dla firmy słownictwo co po niektórych tych "lepszych"
Trochę to niesprawiedliwe że robimy to samo a nawet więcej połączeń jest więcej. Testy na covid idą jak świeże bułeczki a premii dalej nie ma. Trzy miesiące minęły coś mi sie wydaje że nigdy nie wrócą. Te 200 złotych zawsze było coś człowiek się starała a teraz po co??
Też się chętnie dowiem jaki jest powód braku premii? Ilość dzwoniacych bije rekordy plus oszczędność dla firmy że siedzimy w domu i nie używamy biura. Tylko po co dac nam premię jak można zwalić na covid, który akurat naszej firmie przynosi zyski. Uważam, że premie powinny wrócić i to większe niż były.
To, że ktoś nie użył myślnika według ciebie oznacza, że nie rozumie co znaczy słowo online? Właśnie o takich imbecylach był ten wpis.
Czy ktoś wie czemu od dłuższego czasu nie organizuje się rekrutacji w Warszawie?
Ana dokladnie, ludziom nie dogodzisz byla Iwona bylo zle jest Maria tez nie pasuje, przyjdzie ktoś inny tez bedzie źle. A nikt nie widzi ze tw durne komentarze wplywaja negatywnie na orace w zespole, brak premii nie jest wina Marii, przyszły takie czasy ze trezba sie cieszyc ze nie ma zwolnień i kazdy z nas ma prace i stabilna pensje, przypomnę że UP nie ma nadgodzin dzieki tym wpisom na tej stronie, sami sobie jesteście winni ze źle wam sie pracuje, pamietajcie ze to my tworzymy atmosferę w pracy.
(usunięte przez administratora)
Szcze :)))
Czy ktoś z Radomia może powiedzieć o co chodzi z tymi 16 stanowiskami?
Przyszłam do racy jak kierowniczka była Iwona. Były wtedy premie, możliwość umowy o prace, możliwość polecania nowych pracowników i benefity za to, każdy miał swoje biurko, szafkę itp w planach wizja większego pomieszczenia na CC, Iwona zawsze pomocna, po naszej stronie Przyszła Maria, nie ma premii , nie ma umów o prace, nie ma polecania pracowników, nie ma benefitów, redukcja biurek do 16 stanowisk gdzie wciąż jest za mało osób do pracy i przy tak małej ilości biurek nie ma szansy na posiadanie własnego Maria za to pod lecą się swoim urządzonym biurem, służbowym samochodem, na jakakolwiek prośbę pomocy wzrusza ramionami „bo co ona może” Ona nawet nie ma podstawowej wiedzy i gdyby choć raz odebrała połączenie od pacjenta to pewnie nie wiedziała by nic, nie mówiąc o jej schemacie rozmowy który wysyła na maila co pare dni, jakby każda rozmowa była taka sama. Ja osobiście polubiłam ta prace , ale w zaistniałej sytuacji zaczynam się rozglądać za czymś nowym
strasznie głupi ten Twój wpis,zmiany o których piszesz to nie wina MR -choć sam nie mam o niej najlepszego zdania- ale epidemii.Błędy w pisowni -żenada!Chyba nie pracujesz tu zbyt długo bo nie do końca ogarniasz o co chodzi,biureczko,szafeczka jest dla ciebie ważna? Co do wpisu "samodyscypliny" to popieram Twoją opinię o liderach,dodałbym jeszcze pochwałę dla Basi(usunięte przez administratora)mnie to osoba która ma największą wiedzę z nas wszystkich i zawsze można na nią liczyć !!!
Nasza Basia nie bez powodu została pracownikiem roku :) Według mnie powinna zostać liderem, ma ogrom wiedzy i zawsze chętnie wszystkim pomaga nawet jak nie musi/nie powinna. Dla nas Basia jest nie pisanym liderem. Takich pracowników powinno się doceniać i umożliwić im rozwój.
odnośnie tych 16 stanowisk w Radomiu - dlaczego właściwie CC zostało przeniesione z większego, bardziej przestrzennego pomieszczenia do małej sali za szybą? Znacznie mniej tu miejsca a konsultantów w planach więcej. Czy chodzi o Panią MR by miała swoje " akwarium" ? Na pewno nie o komfort pracy dla nas... Osoby pracujące zdalnie na zawsze pozostaną w domu? I tak nie ma gdzie wracać. Dobrze byłoby poinformować pracowników co zamierza dalej firma.
pracuje w CMD w CC niecały rok kiedyś były normalne szkolenia które trwały miesiąc około i wtedy pracownik był gotowy ale nadal obawiał się. Jednak słuchała nas osoba z większym stażem pracy pomagała to było super bo ktoś czuwał. A teraz szkolenie dla nowych trwa dwa tygodnie i Pani MR uważa ze jest super nie jest. Bardzo współczuję ludziom którzy pracują w biurze w Radomiu. Następna sprawa zawsze była informacja ze zdasz test możesz mieć umowę o pracę teraz kilka osób które pracują już od roku a nawet dłużej z zapytanie o umowę prace otrzymała odpowiedź nie ma i raczej nie będzie. Umowa o pracę to stabilność dla firmy i pracownika ale zdaniem kierownika CC lepiej zatrudnić 100 byle jakich osób na umowę o zlecenie niż mieć pewne osoby.. Nie tylko ja myślę o zmianie pracy. Przeżyłam dużo trudnych spraw z pacjentami, jeśli czegoś nie wiem otrzymuje odpowiedź głównie od lidera raczej nie trenera... Ale czy nie zasługuje na umowę o pracę? Następna sprawa poniedziałki to taki dzień kiedy zawsze były kolejki to po co pisać maile o samodyscyplinie to co mam zrobić stanąć na głowie.... Nigdy nie docenia się tego co się ma dopóki nie straci. Jak było tak było ale nigdy nie było tak źle..
źle się dzieje w CC CMD,większość konsultantów z długim stażem już rozsyła CV Pytanie do Pana Dyrektora Marka - Czy wie co się dzieje w firmie? To co się teraz dzieje na infolinii jest nie do przyjęcia!!Każdy z nas szanuje swoją pracę i pacjentów ale jak mamy ich obsługiwac "w locie",najlepiej nie korzystając z żadnych przerw prywatnych (czyt potrzeb fizjologicznych) jeśli nowa pani kierownik ciągle naciska na jak największą ilość połączeń?Konsultanci infolinii nie tylko starają się dobrać najlepsze rozwiązanie dla pacjentów ale mają również szereg dodatkowych równie ważnych jak odbierania obowiązków wynikających z pracy w sekcjach,nie jest to dla nas problem,ale ciągłe naciskanie pani kierownik aby wracać do odbierania i rzucić wszystko gdy jest 2-3 osoby w kolejce.Ciężko sobie wyobrazićw jakim stresie teraz pracujemy odkąd pojawiła się ta osoba,każdy tylko myśli jak uwolnić się choć kilka dni od pracy czy to przez L4,czy zasiłek lub dzień wolny. Pani kierowniczka ma ciśnienie nie na te sprawy,które są ważne na infolinii,proponuje by w wolnym czasie - zamiast wisieć na telefonie i rozmawiać o sprawach prywatnych- nieco się doszkoliła,bo jej wiedza o pracy na infolinii oraz ta merytoryczna jest zerowa.I proszę sobie darować te codzienne maile o samodyscyplinie i mobilizacji bo to już nudne i nadaje się tylko do "usuń".My naprawdę doskonale wiemy co tu jest najważniejsze i nie pracujemy tylko "zarobkowo" - tak nas pani podsumowała.Większość z nas lubi tę pracę,a to że czasem trzeba być na "służbowej" to kwestia naszej dokładności i pewności ,że wszystko zrobione jest ok.Prosimy bardziej nas doceniać,nie jesteśmy robotami,a ludzie tak szybko odchodzą....Liderzy - super!! dzięki Wam tu jeszcze jesteśmy ,BRAWO WY!!
W 100 procentach się z tym zgadzam nigdy nie było tak źle. Proszę otworzyć oczy. Proszę poczytać te maile które Pani M wysłała na CC. (usunięte przez administratora) Niech sama zachowa dyscyplinę i zdobędzie jakąś wiedzę o pracy. Pomoc żadna z jej strony tylko dodatkowy stres.
jeszcze warto dodać o szkoleniach na ilość a nie jakość. Niedługo na infolinii będzie pracować 100 osób zostawionych samych sobie ale najważniejsze żeby kolejkę nie było. Nic innego się nie liczy.
Tak niedługo upchna 100 osób na tych 16 stanowiskach :) Ja się pytam dlaczego osoby które miesiącami odbierają interniste i pediatre (a i tego dobrze nie potrafia) i nudzą się podczas gdy reszta nie ma chwili wytchnienia i ogarnia wszystko zarabiają te same pieniądze???
Dobry szef to taki który zaczynał w danej firmie "od zmywaka". Powinien znać odpowiedź na każde pytanie. Kolejna osoba z zewnątrz która o niczym nie ma pojęcia. Przyswojenie tego ogromu wiedzy trwa miesiącami tylko jeszcze trzeba chcieć. Radom dostał kolejnego pozoranta na stanowisku. Dajcie nam żyć i w spokoju pracować bo sami wiemy jak ją wykonywać i robimy to dobrze, nie potrzebujemy dyktatora z batem nad głową. Tęsknię za Paulina i Iwoną
życzymy Wam ZDROWYCH Świąt Wielkanocnych!
Powinno byc napisane Państwu. W Polsce obowiązuje forma grzecznościowa.
Osoby, które sortują CV w tej firmie komplenie nie mają żadnej wiedzy w tym kierunku, ani żadnego doświadczenia w tej dziedzinie. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na nadesłane aplikacje, co powtarza się już od kilkunastu lat. Do tego pojawiające sie co kilka miesięcy te same ogłoszenia, jakby firmie tylko chodziło o zbieranie i magazynowanie danych osobowych kandydatów, bez ich zgody lub po prostu te miejsca już są z góry wcześniej obsadzone przez znajomych.
Opinia dotyczy lekarza psychiatry, pani Katarzyny l. Nie uzyskalem zadnej pomocy,Szufladkowanie ludzi w tej dziedzinie nie jest najlepszy pomysłem.Tym bardziej brak pomocy
Przez jakiś czas pracowałam w CMD jako recepcjonistka, więc moja ocena dotyczyć będzie pracy bezpośrednio w przychodni. 1) Wynagrodzenie - kompletnie nieadekwatne do zakresu obowiązków. Co i rusz pojawiają się nowe porcedury, produkty, usług, promocje, trzeba posiadać dużą wiedzę merytoryczną, żeby umieć szybko i sprawnie odpowiadać na pytania pacjentów, do tego część obowiązków pielęgniarek przerzucana jest na zespół recepcyjny. Raz na kwartał premia, zależąca w dużej mierze od widzimisię pani kierownik, więc widział ją każdy, tylko nie ci, którzy naprawdę powini. 2) Atmosfera w zespole - to chyba zależy jak się trafi, na Wałbrzyskiej bywa z tym różnie, ja akurat miałam świetny zespół i to była chyba jedna z nielicznych zalet tej pracy. 3) Atmosfera między zespołami - tu też różnie bywa, akurat z zespołem lekarskim rzadko zdarzały się problemy, natomist gorzej było z zespołem pielęgniarskim. Różnica w traktowaniu przez kierownika widoczna gołym okiem - na recepcję zrzucanych było milion obowiązków, podczas gdy od zespołu pielęgniarskiego nie egzekwowano tak właściwie prawie niczego. Nawet w sytuacjach, gdy pielęgniarki nie wykonywały należycie swoich obowiązków (chociażby rejestracja daty powrotu wyników badań), obowiązek poprawy tych błędów był zrzucany na recepcję. 4) Przełożeni - tu też bywało różnie, koordynator bardzo w porządku i pomocna, kierownik działu bez jakiejkolwiek umiejętności zarządzania zespołem, w trudnych sytuacjach po prostu udawała, że rozpłynęła się w powietrzu. Kierownik przychodni bardzo lubiła (usunięte przez administratora) i miała kilku ulubieńców - jeśli się do tego grona nie należało, to miało się pod górkę. Bardzo lubiła wtrącać się w czyjąś pracę w najmniej potrzebnych momentach. Podsłuchiwanie zza ściany rozmów pracowników było standardem. 5) Możliwości awansu - praktycznie żadne, chyba, że było się solidnym lizusem. Poza tym wszystkie wyższe stanowiska w administracji to straszny beton. Wyścigu szczurów może i nie ma, ale trudno znaleźć motywację do pracy, skoro i tak wiadomo, że nie zajmie się żadnego wyższego stanowiska. Na stanowiskach kierowniczych i menadżerskich pracują głównie ludzie po znajomości - nie umiejący zarządzać zespołem i nie mający bladego pojęcia, jak wygląda praca pracowników niższego szczebla, stąd coraz to głupsze pomysły na usprawnienie pracy, które w rzeczywistości jeszcze bardziej wszystko komplikowały. 6) Benefity - pakiet medyczny tak biedny, że większość klientów korporacyjnych korzystała z lepszych opcji. Benefity z ZFŚS zostały w tym momencie wstrzymane ze względu na obecną sytuację, ale o tym w następnym punkcie. 7) Koronawirus - ze względu na epidemię zostały wstrzymane benefity z ZFŚS, podobnie z premiami. Pracownikom obcięto pensje i etaty (o 15 %) - co jest o tyle skandaliczne, że całę biuro, które wykonywało pracę zdalnie, dostało takie same obniżki jak ci, którzy pracują na pierwszej linii frontu. Pracownicy mający umowy zlecenia nie przychodzili do pracy (nie wiem jak jest teraz), pracowali jedynie pracownicy etatowi. Początkowo faktycznie było mało ludzi i dwie osoby spokojnie wystarczały, by ogarnąć wszystko, ale już od dłuższego czasu pacjentów było coraz więcej, a na zmianie nadal trzy osoby - dwie obsługujące klientów i jedna wykonująca triage przy wejściu (oczywiście zepół pielęgniarski jako osoby medyczne nie mógł się tym zajmować). Czasem zdarzały się nawet sytuacje, gdy trzeba było jednocześnie robić triage i obsługiwać, co powodowało niebotyczne kolejki. Generalnie pracę dla czterech osób wykonywały dwie osoby, co dla firmy było niezwykle opłacalne. Biorąc pod uwagę to wszystko, o czym napisałam, zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie.
Witam, Czy ktoś się orientuje czy do pracy na rejestracji trzeba znać język angielski ?
Jakie macie opinie na temat pracy na słuchawce w Radomiu? Ostatnio miałam rekrutację chyba z kierownikiem, co myślicie o tej Pani i pracy?
Link do "unsubscribe" newslater nie działa.
Skandal ! Wizyta do psychiatry umówiona telefonicznie online nie odbyła się. Prawie dwa tygonie czekania 4 godziny przy telefonie przekładana co chwile na inną godzinę. Sposób w jaki potraktowano mnie jest oburzający.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Damiana?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Damiana tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 91.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Damiana?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 82, z czego 6 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 34 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!