Opinie o Centrum Medyczne Damiana w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Centrum Medyczne Damiana. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Centrum Medyczne Damiana o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Lekarze ogólni
Lekarze ogólni Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Medyczne Damiana w Warszawa

Paulina
Inne

Pani odpowiedzialna za cytologię profesjonalna oraz przemiła. Udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania, rozwiała wszystkie wątpliwości. Dzięki niej nieprzyjemne badanie stało się mniej wstydliwe.

Maria
Inne

Super, byłam ostatnio na wizycie i bardzo sprawnie wszystko poszło. Bez kolejki i czekania. Wszyscy bardzo mili i kulturalni

2
nik
Inne
@Maria

za pieniądze to i kulturalni ale jak chodzi o życie pacjenta to...

Wirus
Inne
@Maria

:-)

Dorota
Inne
@Wirus

Nick wygrał.xd Czyli kolejek faktycznie nie ma, że tak Ci wesoło? ;p

Opinia
Pracownik
 Pytanie

Co myślicie o nowych liderkach?

Teo
Pracownik
@Opinia

Myślę że to bardzo zły wybór, nie kierowano się posiadaną wiedzą, kompetencjami ani stażem pracy, jak zwykle liczy się wazeliniarstwo. Czarno to widzę.

Aleksandra
Inne
@Teo

Wybór osób na lidera to jedno, a jak sobie w tym te osoby radzą to drugie. Możesz opisać tę kwestię? Jak jest z nowymi liderkami w pracy? Dobrze zarządzają wszystkim?

Teo
Pracownik
 Pytanie
@Aleksandra

Kierując się tym jak pracowały dziewczyny, które zostały liderkami wyraziłem swoje ( i większości) zdanie odnośnie ich pracy jako liderki. Czego nie rozumiesz?

Była
Były pracownik
 Pytanie
@Teo

Z ciekawości, kto został liderami nowymi?

Kazimierz
Inne
@Teo

Serio nie liczą się kwalifikacje i doświadczenie tylko podlizywanie się? Bo myślałem żeby wysłać CV i miałem nadzieje że z czasem awansuje na lidera ale bez znajomości widzę raczej trudno?

Cc
Pracownik

Najgorszy kierownik jakiego miałem. Ciągle gada i gada zero konkretów. Informacji szczegółowych brak. Ręce opadają opuściłem firmę po kilku dniach pracy, jak zobaczyłem jak to wygląda. A na rozmowie że wszystko super taaa.

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Centrum Medyczne Damiana? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(29 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Aplikować?
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się czy aplikować na stanowisko rejestratorki medycznej. Ktoś może wyrazić szczerą opinię?

Recepcja piaseczno
Pracownik
@Aplikować?

Ja pracuje w Piasecznie od lipca mamy damiana. U nas jest atmosfera super.. Ale tak praca na dwa systemy, łatwo się pomylić. My akurat mamy duże Sparcie od kierownika recepcji. Wiem że w innych placówkach nie narzekają jakoś bardzo. Infolinia ma problemu bo jest u nas dużo zmian A to medicover tu zapisijemy albo u nas. Punkt pobran raz są zapisy raz nie. Można się pomylić.

karbusia
Inne

Obsługa na wysokim poziomie, co dla osób przyzwyczajonych do publicznej opieki społecznej może być szokiem. Na szczęście cena za usługi nie szokuje, a wręcz jest całkiem atrakcyjna, jak za to co oferują

zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Ludzie.... starałem się znaleźć jakąkolwiek rzeczową opinie o CM Damiana. I nie znalazłem nic. Poza tym że niby ZFSS rozwiązali w czasie covidu i obcięli premie. Zostały one przywrócone ? Zero informacji rzeczowych. Ponoć były premie kwartalne. Cokolwiek merytoryki trochę? 12 stron pitolenia o CallCenter. Jak to jedna baba drugiej babie.... Jak typowe przekupy. Wiadomo że w każdym CallCenter jest źle. Bo to najgorsza z możliwych prac! I robią to zwykle studenci aż nie uciekną do czegoś normalnego. Dlaczego ktoś nie oddzielił opinii Call Center Damiana od Damiana ? Przecież to centrum medyczne gdzie pracuje administracja, służby techniczne, lekarze, pielęgniarki itd. Nie wiem ile Damian zatrudnia osób poza słuchawkami ale myślę że z 500 szt. Pozostaje mi wysnuć wnioski że chyba w innych normalnych działach nie jest źle. Skoro nikt z innych działów nie komentuje. Natomiast wiele rzeczy mnie zastanawia. Np spóźnienia czy ukrywanie do kogo się szuka pracownika. Więc jeśli jest ktoś na normlanym stanowisku w CM chętnie usłyszę opinie.

Edek
Pracownik
 Pytanie
@zainteresowany

To z jaka firma masz doczynienia to wlasnie widqc jak traktuja takich pracownikow jak w cc. Wyzej? To ylubiency zarzadu i pani dyr operacyjnej. Kasa kasa i tyle. Zasada jest taka nie mowc o problemach zwłaszcza wyzej bo po co...pani MR ma za zadanie stlumic protesty i je tlumi kosztem.swojego juz zdrowia jak widze...ale wawrszawa ma sie dobrze a jak zle gdzies jestvpani bw robi porzadek po swojemu dontego (usunięte przez administratora) kadry ktore maja 3 lata donemerytury...ludzie ludziom to robia (usunięte przez administratora) jak w calym mcov

L4
Kandydat
 Pytanie
@Edek

Może ty usiądź i odpocznij, bo się błaźnisz. W dodatku nie jest to za specjalnie po polsku. Zgadzam się z autorem posta, wyciąganie jakiś prywatnych niesnasek na ogólnym forum poświęconym nie tylko CC, które przecież w każdej firmie cechuje się największą rotacją.... Błazenada i utrudnianie.życia potencjalnym pracownikom. Jak nie pasuje to do widzenia, wszędzie szukają na CC. Jak pasuje to siedzieć o pracować, a nie robić z siebie pośmiewisko w internecie. Próbuje znaleźć opinie o działów IT ale wasze jojczenie mi to bardzo utrudnia. Może warto, oprócz kursu języka polskiego, rozważyć zmianę pracy jak tak smutno i złe?

tom44
Pracownik
 Pytanie

Do przyszłych pracowników CM Damiana na lotnisku Chopina w warszawie nie polecam stanowiska recepcjonista w punkcie wymazowym, dlaczego? w tym miejscu pracują 2 koordynatorki, jedna nie wyrabia już psychicznie i non stop chodzi na L4 druga wyrabia ale to fizycznie bo psychicznie to już sobie rady nie daje do tego dochodzi kilka „samozwańczych” koordynatorek i koordynatorów którzy są zwykłymi recepcjonistami ale ze względu na ogromne braki kadrowe i osobiste powiązania – „psiapsie koordynatorek” pełnią niby te funkcje, prowadzi to do ogromnego chaosu informacyjnego i organizacyjnego. Zwykli recepcjoniści zap****ją w punktach aż się kurzy, „psiapsie koordynatorek” spędzają cały dzień w pokoju socjalnym na oglądaniu netflixa… żenada!

ByłyPracownik
Były pracownik

Jeśli przyjdzie wam do głowy pomysł aby pracować na chopenie w punktach covid od razu wybijcie sobie go z głowy, nie warto sobie psuć zdrowia psychicznego… powiem wam to o czym nie informują na rozmowach kwalifikacyjnych a mianowicie o zmianach które trzeba wyrobić od 5-1 TO JEST 20h czasami dłużej jak coś się opóźni, o obciążeniu psychicznym i zerowym wsparciu osób które tego wsparcia powinny udzielać. Każdy narzeka na koordynatorki, i słusznie bo to co odpierdzielają woła o pomstę do nieba! Przesiadują w socjalnym całe zmiany a gdy poprosisz o pomoc z wielkim bólem d0pska bo wielka pani musi przecież wstać i iść pracować… porażka totalna! uwaga na koordynatorke taka niska ciemna w okularach K uważa się za niewiadomo kogo a w głowie pusto dodatkowo jest niezrównoważona psychicznie i powinna się leczyć

Krzysztof
Pracownik
@ByłyPracownik

Jaki pan taki kram Kasa kasa kasa nic wiecej sie nie liczy Dyr operacyjna wszystko zrobi aby zadwolic zarząd naklamie nakombinuje ale dobrzej jest

ada97
Były pracownik

Pracowałam jako recepcjonistka na lotnisku w Warszawie to była moja najgorsza praca jakąkolwiek miałam, organizacja zerowa jedni pracują ponad siły NAWET PO 20h DZIENNIE a inni śmieją się im w twarz i nie robią nic koordynatorka Klaudia to jakieś nieporozumienie, nie potrafi zarządzać zespołem rekrutacje są otwarte już kilka miesięcy ludzie rezygnują po kilku dniach jednym słowem masakra!

Pracownik CMD
Pracownik

Chyba nie ma co liczyć na zqdne swiateczne prezenty.. Wigili tez nie ma.. Przykro

Kazimierz
Inne
@Pracownik CMD

Wiadomo, że przykro jak na święta nic nie ma. Są chociaż inne benefity z funduszu socjalnego, czy zupełnie nic nie dają pracownikom?

robol
Pracownik
@Kazimierz

Nic nie dają, przykro.

Informator
Pracownik
 Pytanie

Z tajnych doniesień wynika, iż niebawem spełnią się Wasze prośby i błagania dotyczące obsługi Medvitu, mianowicie placówka ta będzie obsługiwana przez wszystkich konsultantów infolinii. Dla niektórych będzie to niestety wstyd i hańba, bo jak to można obsługiwać Medvit, przecież to tylko podludzie robili. Życzę wszystkim powodzenia z przyswojeniem nowych informacji o placówce będącej wyjątkiem wyjątków. Odnośnie Kasi - ciekawe ile wam zajęło przyswojenie wszystkich informacji. Skoro po dłuższym stażu w CC pytacie o coś, co dla Was jest nowe, dla Kasi również może to być nowa sprawa, z którą spotyka się pierwszy raz. I zauważcie wreszcie, że nie tylko Kasia czasem czegoś nie wie, każdy ma do tego prawo. Jak chcecie rzetelnej informacji to jaki problem skontaktować się bezpośrednio z placówką? Polecam ten sposób, unikniecie ewentualnej frustracji na lidera/trenera, który nie jest wyrocznią i nie zna odpowiedzi na każde pytanie, które zadaje konsultant.

Ja
Pracownik
@Informator

Żenada

Osóbka
Pracownik
 Pytanie
@Informator

My nie możemy używać zdrobnień w rozmowach ale liderką tak ? Bo ma ogromne poczucie humoru ? Jakoś tego nie widać

Kazimierz
Inne
@Osóbka

Chodzi ci o zdrobnienie imienia, czy ogólnie zdrobnienia w rozmowach z klientem? Bo jak was obowiązują takie zasady to i liderka powinna się dostosować dla przykładu, nie?

robol
Pracownik
@Kazimierz

Powinna, Zgadzam się

Pochwała
Pracownik

Serdeczne podziękowania dla koleżanki pielęgniarki Uli Matachowskiej za okazałą pomoc w zorganizowaniu badań. Ula jest bardzo empatyczną i profesjonalną osobą otwartą na potrzeby ludzkie. Dziękuję bardzo pielęgniarka Iwona Bogusz

Tested
Pracownik
 Pytanie

Takie pytanie do konsultantów i Pani Kierownik - po co komu te comiesięczne testy? Przecież to żaden sprawdzian wiedzy a tylko dodatkowy stres dla nas,jakbyśmy mieli mało stresu na codzień.Skoro we wszystkim wzorujemy się na Mcov- to moze warto dać spokój z tymi testami,tam żadnych testów konsultanci nie mają.Punkty do systemu premii na pewno można wyliczyć bez tych za test.A już omawianie testu przez trenerkę to porażka-czytanie przez nią pytań i odp bez informacji gdzie szukać odpowiedzi to naprawdę żenada, Jedyny plus dobre to taki że godzina zleci. Może zamiast omawiania testu warto przywrócić spotkania z liderem,nowe procesy,placówki,pytań dużo a zapytać nie ma kogo.Podejrzewam,że układanie i omawianie testu to jedyne zajecie dla trenerki,bo co poza tym robi? Jedyny trener ,który widać że coś robi to Lisek,ogarnia PW,spotkania i szkolenia z nim są naprawdę ciekawe. Juz ktoś tu pisał o szkoleniach z AW-zasypiamy po 5 minutach. Najlepszy kandydat na lider DM odrzucony,przyjęta osoba wracająca po roku do CC,ciekawe kiedy ogarnie tę całą roczną wiedzę. Ale wiadomo -tu liczy się poparcie. Wszyscy konsultanci popierali DM ,ale kto nas słucha?Na pewno nie pani MR,dla niej najważniesze co powiedzą jej zaufane liderki. Kolezanki,koledzy-napiszcie co o tym myślicie,bo jak nie tu to gdzie?

Ja
Pracownik
@Tested

Też chcę żeby spotkania wróciły. Testy out!

Ja
Pracownik
@Ja

Alfe mamy jak Medicover to testów też powinno nie być!

Zarobiona
Pracownik
@Tested

Bez przesady już z tym Liskiem. Co do nowej liderki, właśnie, ciekawe kiedy to ogarnie skoro siedzi non stop na telefonie, chodzi na 30min na przerwy, ciekawe jak będzie dawać radę kiedy spark będzie czerwony z pytaniami od nas. Cóż, może myśli że została liderem i nic nie będzie robić, ważne że nie odbiera telefonów, pewnie to się dla niej najbardziej liczy. Nawet ludzie w Mcov zauważyli że już chodzi jak dama, a do damy dużo jej brakuje. Zgadzam się, DM powinien zostać, ale trzeba mieć kolejnego człowieka u siebie. Nowa alfa- błędy błędy i jeszcze raz błędy. Niby miało być lepiej a jest jak zwykle, gorzej!!!

Gumiś
Pracownik
@Zarobiona

W pełni popieram ! Oprócz opinii o Lisku,jest the best! A nową liderka dołączy do świty MR i pozamiatane, niestety.

.
Pracownik
@Tested

Zgodzę się ale Lisek nie przesadzajcie bo wiedzy merytorycznej nie ma wgl, o co by się człowiek nie zapytał to on nic nie wie. Na sparku jak raczysz odpisać to nie na temat. Szkolenia z nim to kompletne (usunięte przez administratora)

Nowa
Pracownik
@Zarobiona

Nie wiem dlaczego taka krytyka Kasi,przecież nie pracuje jeszcze jako liderka,ja jestem w biurze i widzę że to miła i życzliwa osoba,żadnych zachowań damy napewno nie ma.osoby z biura najwięcej pomocy mają zawsze od Pauliny ,trenerka zawsze bardzo zajęta,nawet by pomóc,to ona cały czas w telefonie a nie Kasia ,takie jest moje zdanie i większości osób z biura.

'' większość''
Pracownik
@Nowa

Jeśli już wypowiadasz sie o nowej liderce to pisz w swoim imieniu a nie 'większości". Ja i "wiekszość w biurze" mamy inne zdanie na jej temat. Na pewno nie jest damą, raczej powolnym zombi, jest mało kontaktowa, z nikim nie rozmawia i niewiele wie, a uzyskać jakąś odp od niej to na razie niemożliwe. Wysyłanie linków to chyba wszystko co umie. Pisze na sparku wracajcie z przerw gdy 5 min czekamy na połączenie - pewnie takie ma polecenie od kierowniczki. Podobno sama pracowała jako konsultantka więc powinna lepiej rozumieć na czym polega ta praca. Wszyscy mamy nadzieję, że z czasem będzie liderką, która pomoże i będzie stać po naszej stronie.

Biurwa
Pracownik
@'' większość''

Zgadzam się w 100%, zero uśmiechu, zero kontaktu. Człowiek podejdzie to ma wrażenie że z łaski odpowiada na pytania. Najlepiej wsadzić słuchawki w uszy i udawać że się nie słyszy.

Ja
Pracownik
@'' większość''

Pozostałe dwie liderki za to są kopalnią wiedzy. Gdybyście byli bardziej rozgarnięci i samodzielni to nie byłoby problemu. Lider powinien być od rozwiązywania trudnych spraw a nie odpowiadania na milion durnych pytań i myślenia za was! A nowy lider jest w pracy a nie na spotkaniu towarzyskim żeby siedzieć, urządzać sobie z wami pogaduszki i się głupio uśmiechać i jeśli siedzi w słuchawkach to właśnie znaczy że wykonuje swoją pracę. Zarzucacie komuś kto dopiero zaczyna pracę brak wiedzy a sami takie bzdury wypisujecie na sparku i robicie podstawowe błędy że ręce opadają. Co niektórzy mają braki jeszcze ze szkoły podstawowej. Spójrzcie na siebie nim zaczniecie kogoś oceniać bo daleko wam do dobrych pracowników mimo że się za takich jak widzę "większość" uważa.

Ja i Ty
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Domyślamy się, że taką piękną laurkę napisała Kasi koleżanka, tak bardzo ja chwaląc a jednocześnie obrażając nas wszystkich. Nikt nie chce zaprzyjaźnić się z Kasią ale uśmiech i chwila rozmowy, gdy nie dzwonią pacjenci wiele dla nas znaczy. Pozostałe liderki nie mają z tym problemu. Nasze pytania są głupie wg ciebie, chyba lepiej zapytać niż popełnić błąd. A ty osoba z super-wyższym wykształceniem nigdy nie dostałaś reklamacji? Jesteś taka bezbłędna? Pewnie pracujesz z domu, proponuję - przyjdź kilka razy w tyg do biura, zobaczysz jak zachowują się inne liderki a jak Kasia.

Ja
Były pracownik
@Ja i Ty

Pracuję z biura i mogłabym wymienić Cię z imienia bo nie raz słyszałam jak Ty i Twoje koleżanki obgadujecie K. I inne osoby. Zresztą nie tylko ja o tym wiem. Myślałby kto że "uśmiech lidera tyle dla was znaczy". Dobre! Po tych wpisach na pewno chętnie się do was uśmiechnie. Wiem że masz ciśnienie na bycie najlepszą (większość też tak uważa) ale nie w Twoich kompetencjach leży ustawianie liderów. A tak na marginesie ktoś Cię nagrał jak wylewasz swoje żale więc proponuję uważać co i do kogo mówisz bo to że ktoś się do Ciebie uśmiecha i jest miły nie znaczy że jest po Twoje stronie. Możesz zacząć przeglądać ogłoszenia. Miłego dnia buziaki.

Marian
Pracownik
@Tested

Wydaje mi się,że takie regularne testy świadczą dobrze o pracodawcy, że dba o to by jednak ludzie się wzajemnie nie zarażali.

Ja
Pracownik
@Marian

Hahahaha tak Marian właśnie o to chodzi w naszych testach.

Madame Zet
Inne
 Pytanie

Mam dobre doświadczenia z korzystania z oferty DAMIANA. Jednak od jakiegoś czasu bardzo trudno jest się do Damiana dodzwonić. Niemal niemożliwe. Więc rezygnuję z Państwa usług

Liderka od statusów
Pracownik
 Pytanie

Wreszcie widać działalność Kasi - pokazała się jako lider od "wracamy z przerw!!!, będę przełączać na dostępny!!! ," opisy na sparku!!! " i ewentualnie przekopiowanie czyjegoś maila i wysłanie. Sama nic nie umie napisać! Nie tylko ja wielokrotnie zwracałam się do niej o pomoc w trudnej sprawie, w biurze, przez tel, na sparku, zawsze ta sama odp - nie wiem, zadzwoń, napisz maila, tyle to sama wiem. Kiedy wreszcie ogarnie te całą wiedzę??? Inni liderzy np Agnieszka czy Paulina i trenerka Ewa nie mają z tym problemów, zrobią wszystko by pomóc. Co do Medvitu to wszyscy popierają poprzedni wypowiedź, KIEDY WRESZCIE wszyscy będą obsługiwać połączenia dotyczące tej placówki? Pani Kierownik ,tak Pani dba o CC, prosimy o sprawiedliwość i równouprawnienie w firmie. Kolega sam mi mówił że on nigdy nie będzie obsługiwał Medvitu (hahaha), bo on jest w innej sekcji i jest ponad to. Zresztą nie tylko on, ale jeśli nie ma tego dnia dyżuru to dlaczego nadal nie miał szkolenia z Medvitu? I nie chodzi o to, że ja mam dość odbierania wiadomości na sparku -zadzwoń do pani w spr Medvitu- zawsze oddzwonie i nie mam z tym problemu,ale dlaczego nadal nie ma szkolenia dla wszystkich? To już zakrawa na absurd. Pani Kierownik, czekamy na szybką reakcję!

Otoja
Pracownik
 Pytanie
@Liderka od statusów

Popieram w 100 procentach ! A ten kolega o którym piszesz ma imię na P ? Bo łącząc do mnie pacjenta medvitu też się chwalił że on jest za dobry by umawiac medvit. Bez komentarza.

.
Pracownik
@Liderka od statusów

Dokładnie czekamy na przeszkolenie wszystkich pracowników. Ja osobiście lubię nawet ten nfz umawiać, ale dlaczego ta sekcja ma wszystko, a pozostałe nwm jakieś lepsze. Skoro nie jestem w sekcji rehabilitacji to powinnam też jej nie odbierać przykładowo..

NFZ
Pracownik
@.

Każdy powinien wszystko obsługiwać. A nie tylko NFZ muszą wysłuchiwać ze nie ma wizyt, a do lekarza nie da się zadzwonić. Praca na dwóch systemach też nie jest przyjemna. Czasem nie wiem co w których umawiać. Dużo latwiej jest popełnić błąd w procesach które ciągle się zmieniają w tej placówce.

Pracownik
Pracownik
@Liderka od statusów

Dowiedzieć się czegoś od Kasi to jak wygrać w lotto. Zacznijmy od tego, ze najpierw trzeba się do niej dodzwonić, tylko jak skoro nie odbiera. W biurze też za często nie bywa, żeby moc dopytać osobiście.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Liderka od statusów

A może poszła byś do Pani kierownik i jej to powiedziała prosto w oczy? Najlepiej to anonimowo napisać tutaj, brak odwagi?

Medvit
Pracownik
 Pytanie

Medvit powinien każdy obsługiwać!!! Nie tylko wybrani, tylko statusy... blablabla. Jak wszyscy będą przeszkoleni to nie będzie tego problemu. Od czego mamy trzech trenerów? To ja też nie będę obsługiwać pacjentów ze statusem VIP bo nie jestem w tej sekcji, szkoda że tak to nie działa.

Takk
Pracownik
@Medvit

Zgadzam sie

VIP
Pracownik
 Pytanie
@Medvit

Właśnie ta sekcja to ciągle ma jakieś spotkania. A jak potrzebujesz sprawdzenia płatności to nagle ich nie ma. Cały czas przerwa ale jaka? Nie można sprawdzić bo większość pracuje w domu - nie podjedziesz zapytać bo nie masz jak. A teleporada za 5 minut.

Juliusz Wrzos
Inne

Porażka! Nie potrafią wystawić karty Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego. Staram się o to od 3 września. Albo lekarz ma problemy techniczne albo inny, w rubryce "dalsze postępowanie" kieruje do lekarza POZ czyli sam do siebie. A chodzi o guza w płucu. Nie mogę przejść do dalszych procedur bo nie potrafią poprawić błędu. Na pytanie o kontakt z kierownictwem placówki (chodzi o Piaseczno) nie potrafią podać jakie są telefony ani w jakich terminach kierownictwo bywa. Na Wałbrzyskiej powiedzieli, że szefostwo mieści się gdzieś w al. Jerozolimskich ale adresu i telefonów nie znają. Czyli firma krzak. Złożyłem interwencję w NFZ.

Pracownik CMD
Pracownik
@Juliusz Wrzos

Panie Juliuszu, bardzo nam przykro, że doszło do nieporozumienia. Sytuacja została wyjaśniona, otrzymał Pan należyte wsparcie a nawet poprawiony dokument został Panu dostarczony do domu. Życzymy dużo zdrowia

nik
Inne
@Juliusz Wrzos

bardzo dobrze ze pan pisze, więcej tam nie pójdę się leczyc i nie dam im zarobić albo (usunięte przez administratora) albo konowały

Ehhh
Pracownik
 Pytanie

COVID, testy i tak w koło Jeszcze ten medvit. Pani M co z premiami? Podwyżkami?

Pracownik CMD
Pracownik
@Ehhh

Zapraszam na spotkanie do biura Ehhh. Proszę mieć odwagę przyjść i zapytać a nie wypisywać anonimowo tekstów które nie wiem komu mają służyć. Polityka premiowa jest jasna.

Teżpracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik CMD

A kim Ty jesteś, by zapraszać do biura na spotkanie? Kierownikiem, liderem, trenerem? Miej odwagę się podpisać! A jeśli już tu piszesz -to zdanie "wypisywać anonimowo tekstów " jest niepoprawne gramatycznie, może warto poczytać więcej książek zamiast non stop przeglądać wpisy w necie?

nik
Pracownik
 Pytanie
@Ehhh

ile to pieniędzy zarabia taki pracownik co to test robi albo zleca?

nik
Inne

słaby, lekarz zastraszony

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Medyczne Damiana - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centrum Medyczne Damiana?

    Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Damiana tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 89.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Damiana?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 6 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 34 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Centrum Medyczne Damiana
1.8/5 Na podstawie 86 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Medyczne Damiana
Przejdź do nowych opinii