Mi się tutaj dobrze pracuje. Rozwojowa firma, dynamiczna i otwarta na nowości. Nudą nie wieje. Można się rozwijać i wiele nauczyć. Wszyscy pomocni.
Hejka, a kim tam jesteś? Chciałabym wiedzieć, czy na każdym dziale można liczyć na rozwój, o którym wspominasz. Ogólnie preferują awanse z zewnątrz czy wewnętrzne?
Wyjaśniają tam u siebie na stronie, że to nie tylko przychodnia w Kłodzku ale również w Nowej Rudzie, w Dusznikach Zdroju, w Słupcu, Ząbkowicach Śląskich oraz Bożkowie. Jesteś też napisane o pracowni RTG. Ja właśnie w tej sprawie, gdyż jestem technikiem RTG. Można wiedzieć, jakie są kryteria przyjęcia do pracy, a także jaką umowę bym otrzymał jako nowy pracownik? A także, co z wynagrodzeniem, ile można zarobić?
Ogólnie panuje sympatyczna atmosfera, pracy dużo, bardzo dobrze wyposażona przychodnia. Nie trzeba się martwić tak jak w innych przychodniach że brakuje maseczek rękawiczek albo plastrów aby pobrać pacjentom krew. Każdy ma swoje przemyślenia nigdy nikomu nie dogodzisz ile pacjentów i pracowników tyle opinii. Jedni zadowoleni inni nie. Ja polecam
Polecam placówkę mimo długiego terminu oczekiwania warto było czekać na wyleczenie zatok
Czysto choć trochę ciasny gabinet. Doktor miła i sympatyczna. Oko wyleczone
Miło wspominam tam pracę choć od 2 lat jestem na emeryturze. Placówka szybko się rozwija. Stara się dbać o wszystko i wszystkich. Polecam
Pracuję w tej firmie ponad 10 lat, świadczy to o stabilności jaką daje mi ta placówka. Miałam przez ten okres możliwość odbycia wielu szkoleń, zarówno wew. jak i zewnętrznych. Wsparcie przelożonych, zrozumienie, możliwość rozwoju i awansu, jakość świadczonych usług sprawia, że praca sprawia przyjemność. A stres, który czasami mi towarzyszy pozwala zachować szczupłą sylwetkę ???? polecam i zapraszam do składania CV ????
Szukam pracy przy sprzątaniu. Robię to nad wyraz dobrze i lubię być dobrze opłacany. Czekam na odpowiedź, ile tu płacą za utrzymywanie czystości? Z ogłoszeń to wynika tylko, że w 2020 r. płacili 17 zł brutto / godz. i dawali zlecenie lub umowę o świadczenie usług.
Byłam z córką w salusie,po wejściu do gabinetu pani Aleksandry Mazur córka wzięła małego pluszowego misia do ręki, pani doktor bardzo szybko wyrwała jej go beż żadnego słowa, po czy stała się nie miła,wydawała komendy w niemiły sposób ,corka się zawstydziła i unikała od tego momentu kontaktu z panią Mazur,a pani doktor zaczęła ją obrażać ze jest autystycznym dzieckiem i była bardzo nie miła. Taki człowiek nie powinien mieć kontaktu z dziecmi.Po wyjściu corka miała łzy w oczach i pytała dlaczego Pani była na nią zła i jej dokuczała.
Nie ma nigdy miejsca do lekarza pediatry trzeba mieć znajomość żeby się zapisać do lekarza a chyba wszyscy płacą składki ZUS i powinni być traktowane równocześnie a nie że jest koleżanka i zapisze do lekarza pediatry a kto po są nie M aż miejsca
Pacjent to tutaj zło konieczne ,za każdym razem to odczuwam .Trzy dni nie mogę o 7.5 zarejestrować się jyz do lekarza pierwszego kontaktu, bo nie ma miejsc .Jestem pacjentem podwyższonego ryzyka ,choruje na serce (jestem po operacjach ) ,mam niewydolnosc nerek a Pani mówi mi przykro mi ale nie mogę Pana zarejestrować. O godz 7.5 ,nie o 12 ,13 :( To ilu pacjentów przyjmuje Pani doktor ? Że w 5 minut ma już komplet na cały dzień!!!! Po co przyjmuje Salus deklaracje do lekarza,który już nie ma możliwości obsługiwać swoich zdeklarowanych pacjentów.Zdiagnozowano u mnie w pt tętniaka, aw pn . Pani mówi nie może Pani doktor Pana przyjąć!!! Gdzie potrzebuje pilnego skierowania na oddział,by była wykonana operacja .To tylko dowodzi że Salus liczy die tylko z pieniądzem a nie z pacjentem. BO PRYWATNIE WIZYTA BYLABY W TYM SAMYM DNIU !!!!! Idą na ilość z nue na jakos !!!!! Przykre to po tylu larach ciężkiej pracy ,że człowiek o wizytę musi skamlać jak pies .ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ PLACOWKI NIKOMU!!!!!!!
W Nowej Rudzie jest pielegniarka p. Lidzia która potrafi zdziałać cuda. Pobrała mi krew bezboleśnie i za pierwszym razem. Bardzo miła osoba,która zna się ma rzeczy i która serdecznie pozdrawiam. Ogólnie polecam placówkę, miły personel.
Tym cudem jest tylko to, że tak świetnie pobrała tę krew? Czy jakoś jeszcze pomagała w jakiś sprawach typu załatwianie papierów itd?
Z tego co widzę po wpisach na forum niestety zebrało się tutaj dość dużo negatywnych opinii od niezadowolonych pacjentów. Narzekają głównie na problemy przy rejestracji i złą według nich obsługę. Ciekawa jestem jak panie na recepcji sobie radzą w takich niewygodnych przypadkach? Zdarzało się może, żeby doszło do jakiejś afery w placówce? Jak wtedy uspokajacie taką osobę i czy jest to dla was bardzo stresujące?
proponuję unikać placówki w Nowej Rudzie, gdzie nie pracownicy nie wiedza co to jest kultura osobista ... nie wspomnę o jakichkolwiek standardach obsługi - to dla nich abstrakcja !!!!!!!!!! Panie w rejestracji szczególnie ta siedząca na dole wyjątkowo nieprzyjemna !! Nawet glowy nie unosi do pacjenta ... siedzi tam chyba za karę ... A Pani doktor - odziana w jakieś stare (usunięte przez administratora) w leginsach krótkościęta w okularach bardzo niegrzeczna i nieprzyjemna kobieta ... chyba pomyliła miejsca pracy... bo nawet do zwierzat się nie nadaje !!! - nudząca się !!!!!!!!!!! Tak jak wygląda i zachowuje się (odpychająco) tylu ma pacjentów ... czyli sporadycznie !!!!!!! Każdemu zarekomenduję zmianę przychodni ! Warto przyjrzeć się pracującym tam ludziom i ich zachowaniom !!!!!! Bo kultura osobista to takie elementarne ... o wyglądzie nie wspomnę.....
W sumie to rozumiem twoje emocje, ale może takie podejście pracowników wynika z przepracowania czy coś? Może stres i niewyrabianie się z zadaniami tak wpływa na ich zachowanie... Nie uważasz że mogę mieć rację? Niemniej oczywiście nie tak powinno się traktować pacjenta.
Panie pielęgniarki są słabo zorientowane w tym jaki lekarz przyjmuje. Zapytałam o badania kolonoskopię odp. Nie ma A jest tylko wstrzy.mane było na 3 miesiące przyjmowanie. Pytam panią o dermatologa na medicover Odp. Nie ma, tylko prywatnie a okazuje się że jest. O gdybym nie zadzwoniła do medicover to nawet bym nie wiedziała. Masakra
Nie polecam moja babcia osobiście była się zarejestrować ale dostała odmowę ponieważ ludzi z zewnątrz nie rejestruje tylko telefonicznie.z tego wynika że Salus nie leczy ludzi którzy nie posiadają telefonu a przecież są ludzie którzy nie mają lub nie umiał obsługiwać telefonu. To może niech Salus odrazy im trumny daje będzie szybsze leczenie !!!!!!!!
Jestem bardzo zadowolona ,szybka i fachowa pomoc lekarska.Profesjonalizm i podejście do pacjenta .uśmiech Pań w Rejestracji
Dzień dobry, składam serdeczne podziekowania Personelowi przychodni Salus w Kłodzku. Korzystam z usług tej przychodni od wielu lat i zazwyczaj spotykam się z pełnym profesjonalizmem i empatią ze strony Pań obsługujacych w recepcjach. Ostatnio miałam problem z mamą, która zachorowałą i wymagała pilnej konsultacji z lekarzem. Na szczęście trafiłam na wspaniałą Panią Agatkę, która pomogła i uratowała tym samym życie mojej mamy. Bardzo serdecznie dziękuję Pani Agacie. Chciałam również seredcznie podzękowac Pani Monice Mircie za pomoc, życzliwość i miły kontakt ! Ogólnie oceniam cały Personel na piątkę z plusem. Pozdrawaim serdecznie i dziękuję! Pacjentka Anna
Generalnie praca w tej firmie spowodowała że znacząco podniosłam swoje kwalifikacje, szkolenia wewnętrzne dały mi dużo wiedzy I pogląd na działanie tak profesjonalnej placówki a raczej kompleksu placówek. Zarządzający nimi sprawują kompleksowa opiekę nad personelem i dbają o jego podnoszenie kwalifikacji.Dobra praca dla chcących pracować...
Jestem bardzo zadowolona z usług dla siebie i całkę rodziny - model 2+2. Pediatra z super podejściem i nie ładuje antybiotyków w dzieci, dokładnie prowadzi diagnostykę z badaniami . Lekarz rodzinny tez bez zarzutu. Wszystko na NFZ
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salus Centrum Medyczne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Salus Centrum Medyczne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salus Centrum Medyczne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 4 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!