Dzień dobry. Jestem poważnie zainteresowany ofertą pracy jako elektromonter napraw pojazdów samochodowych? Jakie tak naprawdę są warunki pracy? Czy jest praca zmianowa, czy może jedna zmiana? Co dokładnie wchodzi w zakres obowiązków pracownika, z czym się musi liczyć? I przede wszystkim co dla mnie najważniejsze - czy są jakiekolwiek możliwości rozwoju osobistego? Jak wyglądają wynagrodzenia, czy są jakieś benefity? Pozdrawiam
BARTEK, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Aktualnie prowadzimy rekrutację na wskazane stanowisko w Zakładzie Autobusowym (ul. Obornicka 131). Jest to praca 3 - zmianowa (6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 06:00). Indywidualną ofertę wynagrodzenia przedstawiamy wybranym kandydatom po spotkaniu rekrutacyjnym. Każdy pracownik ma dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, który obejmuje m.in. dofinansowanie do wczasów, kartę Multisport, pakiety ubezpieczeniowe i bilet na komunikację miejską. Jeśli chodzi o rozwój zawodowy, to zawsze jest możliwy, jest to część naszej oferty. Szczegóły dot. pracy na danym stanowisku przestawiamy podczas spotkań rekrutacyjnych. Do zadań na stanowisku elektromonter napraw pojazdów samochodowych należy m.in. diagnozowanie przyczyn i usuwanie awarii w autobusach, naprawa i regeneracja podzespołów autobusowych. Jest to praca na wysokości powyżej 3 m. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w naszym ogłoszeniu. Zapraszam do aplikowania za pośrednictwem strony: www.mpk.wroc.pl/oferty-pracy. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Po okresie zatrudnienia w MPK Wrocław mogę śmiało swierdzić: Jeśli pracowałeś w firmie która miała jakieś normy i standardy to się mocno zdziwisz. Dokumentacja zrobiona na kartce ołówkiem, o jakichkolwiek standarach zapomnij Zaznaczam że prawdopodobnie będziesz pracował z ludźmi którzy za chwile przechodzą na emeryture, a ich umysły i mentalność zostały ukształtowany w głębokim komuniźmie (odpowiedż na służbowy e-mail już jest wyzwaniem) Musisz mieć wysokie mniemanie o swojej osobie (co to ja nie jestem :-) i cały czas to podkreślać ) jednocześnie musisz być służalczy i uległy, postaw się a Tobie tego nie zapomną. Musisz posiadać umiejętność wchodzenia przełożonym w cztery litery czyli, godzina albo dwie pucowania o fascynacjach przełożonego, jego samochód, działka, co na dzisiaj na obiad itp. sruty pierduty (brygadzisty, XXI wiek a tam używa się dalej tego terminu) i systematycznie donosić na kolegów (to jest ważne), ciekawe jest to że przynajmniej połowa pracujących ma jakieś schorzenie (czyt. renta itp...) ktoś kiedyś powiedział że jest to zakład pracy chronionej. Jeśli jesteś na próbnym to wyproszenie się czegokolwiek (części, śrubki, dokumentacji technicznej) graniczy z cudem. Jeśli już dostaniesz to co potrzebujesz to z wielką łaską i po naprawde długim czasie. Ja pracowałem na dziale z samymi dziadkami, jedna osoba niby młodsza, ale już przesiąknięta zachowaniem starszyzny :-/ ( (usunięte przez administratora) gbur) dopytać się o jakąś techniczną sprawę to z wielką łaską i to nie odrazu. Niektóre osoby potrafią nie podać Ci ręki. Może na innych działach jest inaczej (jakoś nie miałem problemu z komunikacją z kolegami z innych działów), nie wnikam opisuje swoję doświadczenia z pracy w MPK Wrocław. Co do samej pracy pomijając fakt że ci starsi swoją wiedze traktowali jak najtajniesze zaklęcia magiczne... Praca odmóżdrzająca. Naprawy proste, sprzęt technologicznie z poprzedniej epoki. Brak możliwości rozwoju, na pytanie do przełożonego o jakieś kursy szkolenie itp dostałem odpowiedź "chłopie ty pomyliłeś firmy" Sprzęt stary, wysłużony i naprawa jeśli się "da" ("da" to jest umowne :-) według mnie wszystko można było naprawić na miejscu ) to jest na miejscu, jeśli nie to wysyła się do firmy zewnętrznej (więc nie ma co się stresować samą pracą.) Należy unikać wychodzenia na papierosa, z przełożonym możesz stać i palić ale sam już nie. Ogólnie sama praca lekka i prosta, tylko przełożeni z mentalnością rodem z PRL. Płaca jak na Wrocław żenująca, wiele osób które poznałem miała dodatkową pracę :-) Więc jeśli chcesz i umiesz wchodzić w tyłek i sprzedać się za parę srebrników, nie masz godności osobistej to jest praca dla Ciebie.
Dzień dobry, Proszę o informację kiedy planowane jest rozpoczęcie kolejnego kursu na kierowcę autobusów? W urzędzie pracy zostałem poinformowany, iż zawód kierowca autobusu jest zawodem deficytowym. Z tego powodu przeznaczone zostały specjalne środki na finansowanie szkoleń osób, które chciałyby zostać kierowcą autobusu. W przypadku firm takich jak MPK Wrocław Urząd Pracy może sfinansować nawet 80% szkolenia. Urząd pracy poinformował mnie, że to potencjalny pracodawca składa wniosek o sfinansowanie szkolenia w urzędzie właściwym ze względu na miejsce prowadzenia działalności. Proszę o informację czy jest możliwość, aby u Państwa szkolenie było sfinansowane przez Urząd Pracy dla osoby, która jest osobą bezrobotną?
Dzień dobry, Dziękuję za zainteresowanie naszą Spółką jako potencjalnym pracodawcą. Informuję, że najbliższe szkolenie dla przyszłych kierowców rozpocznie się 29.02.2020. Trwa nabór. Zapraszam do skorzystania z naszej oferty i aplikowania na Bezpłatne szklenie dla przyszłych kierowców. MPK pokrywa 100% kosztów szkolenia i gwarantuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Warunkiem jest zobowiązanie odpracowania 3 lat na stanowisku kierowcy po szkoleniu. Jeśli zdecyduje się Pan jednak na realizację kursu za pośrednictwem Urzędu Pracy, podpiszemy oświadczenie o planowanym zatrudnieniu (po uzyskaniu pozytywnego wyniku w rekrutacji, jeśli zgłosi się Pan do nas po szkoleniu z uprawnieniami). Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Witam, jestem zainteresowany pracą na stanowisku motorniczego, ale chciałbym wiedzieć pare kwestii: 1. Jaka jest szansa na wysłuchanie mnie w sprawie pracy na konkretnym zakładzie tramwajów? 2. Czy jest możliwość awansu? 3. Czy posiadają państwo dofinansowanie wczasów pod gruszą, z którego można korzystać co roku? 4. Czy przewidywane są jeszcze jakieś podwyżki do kwot ujętych w ofercie? Pozdrawiam
Dzień dobry, Dziękuję za zainteresowanie naszą Spółką jako potencjalnym pracodawcą. Ad. 1. W przypadku realizacji kursu, a po jego ukończeniu - zatrudnienia na stanowisku motorniczy tramwaju, nie możemy zagwarantować przydziału na konkretny obiekt. Decyzję podejmuje Dyrektor Zakładów Tramwajowych po otrzymaniu informacji o ilości osób, które zdały egzaminy państwowe, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Z uwagi na dynamiczną sytuację w realizowaniu zadań przewozowych ilość wakatów jest zmienna i przydział może zostać ustalony na krótko przed zatrudnieniem, nie wcześniej (tj. moment rozpoczęcia szkolenia jest zbyt odległy – gdyż sytuacja w okresie trwania kursu może ulec zmianie). Oczywiście, jest możliwość spotkania z Dyrektorem, jednak przystępując do rekrutacji i kursu dla przyszłych motorniczych, kandydat musi liczyć się z możliwością przydziału na 1 z trzech zajezdni (ul. Słowiańska, ul. Powstańców Śląskich lub ul. Kamienna). Ad. 2. W strukturach MPK jest wiele stanowisk, do których dobrą bazą jest doświadczenie zdobyte na stanowisku motorniczy tramwaju. Każdy pracownik, może aplikować na wakujące stanowiska ogłaszane przez nas w ramach rekrutacji wewnętrznych lub ogólnodostępnych. Proszę jednak pamiętać, że zatrudnienie na stanowisku motorniczy tramwaju po naszym kursie wiąże się z koniecznością odpracowania 3 lat. Ad. 3. W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oferujemy m. in. dofinansowanie do wczasów (1 raz w roku, tzw. „grusza”). Ad. 4. Od 01.02.2020 zostały wprowadzone podwyżki, kolejne planowane są na wrzesień br. Zapraszam do aplikowania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Witam, Jestem zainteresowany pracą w MPK Wrocław, proszę o kilka informacji: 1. Czy kierowcy autobusów pracują na kilku liniach? Tzn. rozumiem, że są grafiki i trzeba się dopasować, ale czy kierowca jeździ np. na 3-5 liniach max, czy co chwile jest na innej? 2. Czy kurs na motorniczego można robić równolegle pracując w obecnej pracy, czy trzeba być w pełni dyspozycyjny? I analogicznie do pytania wyżej, czy motorniczy też ma jakieś swoje linie? 3. Rozumiem, że dla stawki na umowie zlecenie nie stosuje się dodatków z za pracę w niedziele, święta i porę nocną, tak jak dla umowy o pracę? Dziękuję za informację i pozdrawiam
Dzień dobry, K88 dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Poniżej odpowiedzi na pytania: Ad. 1. Generalnie, w MPK jest ok. ponad 60 linii autobusowych i docelowo każdy kierowca musi znać wszystkie linie. Jednak, przez pierwsze 3 miesiące w ramach programu adaptacyjnego, obowiązują pakiety startowe, obejmujące ok. 20 linii (w części trasy się pokrywają). To jest też dobry czas na naukę tras pozostałych linii. Jeśli po tym okresie zdarzy się nowa linia w grafiku, której wcześniej kierowca nie miał okazji obsługiwać, należy zapoznać się z jej trasą przed przystąpieniem do pracy. Ad. 2. Większość naszych kursantów pracuje, nie ma konieczności zwalniania się wcześniej z aktualnej pracy. Osoby pracujące muszą pogodzić swoje zobowiązania z harmonogramem szkolenia. W części praktycznej szkolenie realizowane jest na podstawie indywidualnych grafików, w których uwzględniona jest wskazana przez kursanta dyspozycyjność. Natomiast najbardziej wymagająca jest pierwsza część - teoretyczna. Zajęcia odbywają się bowiem przez 7 dni roboczych (od poniedziałku do kolejnego wtorku), w godzinach 07:00 - max. do 15:30. Linii w komunikacji tramwajowej jest ponad 20 i analogicznie jak w przypadku kierowców, trzeba znać docelowo wszystkie linie. Grafik miesięczny jest układany z wyprzedzeniem i to z niego wynika, jakie linie w danym okresie motorniczy będzie obsługiwał. Zarówno na stanowisku kierowcy, jak i motorniczego, pierwsze dni pracy odbywają się pod nadzorem doświadczonego pracownika, tzw. patrona, który jest wsparciem w tym początkowym okresie zatrudnienia. Ad. 3. Przy umowie cywilnoprawnej (zlecenie) obowiązuje jedna stawka godzinowa, nie ma żadnych dodatków. W razie dalszych pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego: 71/325-08-10 lub 71/325-08-49. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Witam, pojawia się wiele o przydziałach do zajezdni i było mówione ze nie wiadomo do której zajezdni będzie przydział. Na waszym Facebooku pojawił się wpis i jest napisane coś takiego „ każdy ubiegający się o prace jako motorniczy MPK przejdzie przed egzaminem rozmowę z dyrektorem zakładów tramwajowych i kierownikiem zajezdni, do której ma zostać przydzielony; w ten sposób zostaną określone predyspozycje kandydata do pracy”. O co chodzi z taką rozmową? Zastanawia mnie zatrudnienie do was ale jak pozostali nie chce trafić gdzieś indziej niż chciałabym i wole się upewnić
Czy przyjmujecie Państwo osoby do pracy jako kierowce autobusu co mają kat d + kurs na przewóz osób ale nie mają 24 lat ?
Oczywiście, jeśli kandydat posiada aktualne uprawnienia wymagane na stanowisku: kierowca autobusu (określone w ogłoszeniu), zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Czy podwyżki, które wywalczyły związki zawodowe będą tyczyć nowych kierowców autobusów również? Chodzi mi o podwyżki dla wszystkich o 400zl do podstawy? W sensie czy kwoty wynagrodzenia brutto (samej podstawy, nie mowiac o dodatkach) podane w państwa ogłoszeniach aktualnych się zmienią i będzie do roku 3900, od roku 4200, a po 5 latach pracy 4800? Jeśli tak, to ogłoszenie interesujące i chętnie zaaplikuje. Dziekuje
Dzień dobry, Pierwsze podwyżki od 01.02.2020 spowodują wzrost stawek zasadniczych o 200 zł, następne planowane od września o kolejne 200 zł. Zmiany dotyczą wszystkich stawek, w tym również wskazanych w naszych ogłoszeniach. Czyli dla kierowców i motorniczych od 01.02.2020 stawka początkowa (zasadnicza) wyniesie 3700 zł brutto, a od września 3900 zł brutto. Zapraszam do aplikowania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Mam pytanie odnośnie przydziału do miejsca pracy, czy można sobie wybrać w której zajezdni będzie się pracowało? Jeśli zależy to od zapotrzebowania to na jakiej zajezdni aktualnie brak ludzi? Pytam, bo jestem z obrzeży Wrocławia i to dla mnie znaczące a bardzo chciałabym zaaplikować na kurs na motorniczą Dziekuje
Tez jestem ciekawa wlasnie na jakiej podstawie przydzielają do zajezdni’ bo jak bym miała zacząć o 3 na drugim końcu Wrocławia to niefajnie, a tez się zastanawiam nad wysłaniem cv
Dzień dobry, Przydział na zajezdnie jest ustalany w momencie pozyskania informacji o dostępności osób po kursie, po zdanych egzaminach. Wcześniejsza decyzja (przed rozpoczęciem kursu) w tym temacie nie jest możliwa z uwagi na zmienne zapotrzebowanie w poszczególnych zakładach tramwajowych. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w szkoleniu i pracą na stanowisku motorniczy tramwaju, zapraszam, mimo wszystko, do kontaktu i rozmowy. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Dzień dobry, Zapraszam do kontaktu z Działem Rekrutacji. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Wszystko fajnie ale najpierw musisz podpisać umowę a jak już będziesz pracownikiem to wywalą cię gdzie będą chcieli i bez gadania...
No właśnie z tego, co napisali wcześniej to nie bo nie wiadomo jak z zatrudnieniem a myślałam, ze jak mieszkam w budynku w którym widzę przez okno zajedznke gaj to mnie tam by przydzielili, a nie musiała będę jechać przykładowo na Powstańców albo Słowiańska...
Dzień dobry, czy mogłabym uzyskać informacje w jaki sposób przebiega rekrutacja na motorniczego? Na jakie etapy sie dzieli? Czy w testach musze znać również linie autobusowe i jak sie nimi poruszać? Nie jestem z Wrocławia i mogłabym mieć mały problem. Pozdrawiam
Dzień dobry, Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Rekrutacja dla kandydatów na Bezpłatny kurs dla przyszłych motorniczych składa się z dwóch etapów: I - test ze znajomości topografii Wrocławia (główne ulice); nie pytamy o linie tramwajowe, tym bardziej o autobusowe :); II - rozmowa rekrutacyjna. W najbliższych dniach ukaże się tegoroczne, odświeżone ogłoszenie, jednak już dziś na naszej stronie można znaleźć szczegółowe informacje nt. tej rekrutacji, jak również kursu dla kierowców. Zapraszam! Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Witam, Czy w najbliższym czasie MPK zamierza rozpocząć darmowy kurs dla kandydatów na stanowisko motorniczego? Z góry dziekuje za informacje :) Pozdrawiam
Dzień dobry, Najbliższy kurs rozpoczyna się 24.02.2019 r. Nabór rozpoczniemy po Nowym Roku. Zapraszam do aplikowania za pośrednictwem strony www.mpk.wroc.pl. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Witam, Czy można załapać się na kurs na kierowcę autobusu w wieku 22 lat? Słyszałem o takiej możliwości pod warunkiem, że najpierw zdam kwalifikacje na przewóz osób A dopiero później prawo jazdy.
Dzień dobry, Informuję, że warunkiem koniecznym zakwalifikowania na kurs dla kierowców organizowany przez MPK jest wiek min. 24 lata. Jeśli jednak zdobędzie Pan uprawnienia we własnym zakresie, nie mając jeszcze tego wieku (taka opcja jest możliwa), może Pan aplikować do MPK jako "gotowy" kierowca (ogłoszenie: kierowca autobusu dostępne jest na naszej stronie). Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Witam mam pytanie czy kurs na motorniczego można zacząć w wieku 20 lat i po kursie zacząć pracować w mpk ?
Dzień dobry, Informuję, że, aby rozpocząć kurs, trzeba mieć min. 20 lat i 9 m-cy. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.