Opinie o JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k. w Świdwin

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja mebli kuchennych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k. w Świdwin

anonim Nowy wpis
Inne

Na forum widziałam raczej opinie samych od klientów, zastanawiam się jednak nad tym jakie warunki pracy mają same osoby zatrudnione. Myślę o sprzedaży w salonie, już pracowałam jako Doradca. Tutaj jakiej atmosfery może się spodziewać przy Drawskiej w Świdwinie? Jakie są średnie zarobki i kiedy ostatnio kogoś przyjęto?

Marek Nowy wpis
Inne

Kupiłem meble kuchenne w Świdwinie okazało się że szafki wiszące są o 20 cm dłuższe czyli powinna być 60 cm a była 80 cm po zgłoszeniu pani w sklepie z uśmiechem na twarzy powiedziała że widziały gały co brały i że nic z tym nie zrobi nie polecam tego sklepu omijać szerokim łukiem

Andrzej Piechocki

Mieszkam między Gorzowem a Gryfinem . Kupowałem w obydwu salonach jardmeble . Naprawdę wysoki poziom obsługi klienta. Meble niczego sobie , nic do zarzucenia... no mogłyby się same zawiesić na ściany :) , szybki transport i to przed Świętami. Kuchnia o wartości 7 tysięcy złotych - taka sama wyceniana u stolarza za 13 . Polecam

Gary
Pracownik
@Andrzej Piechocki

Nikomu nie polecam ani tej firmy ani mebli....koszmar

Agnieszka Nowy wpis
Inne
@Gary

Kupiłam meble kuchenne w Gryfinie, po ustawieniu i kilku tygodniach używania okazało się,że wyglądają jakby były zrobione z resztek (są widoczne ślady), zawiasy były przykręcone i już się ruszały, nie można wyregulować, wewnątrz korpusów pełno dziur wywierconych gotowych do włożenia bolców na polki-czy potrzebne czy nie. Chciałam żeby drzwiczki się otwierały w drugą stronę niż zamontowali-dziurki nie pasowały na przełożenie zawiasów. Wszystki drzwiczki są ruchome i nie można regulować,bo śruby od zawiasów się ruszają, mają luzy. Meble te to pomyłka, skusiłam się że były raty. Jedyne co się udało to szuflady. Nie polecam. Obsługa była super. Meble w salonie są ładne,te które dostałam to z odrzutów.

Magda Nowy wpis
Pracownik
@Andrzej Piechocki

Tragedia meble kuchenne nie polecam

aldek
Inne

Zakupione meble kuchenne w salonie Jardmeble PANORAMA otrzymaliśmy uszkodzone ,fronty porysowane ,bardzo kiepskiej jakości na 4 wieszaki jeden zepsuty ,szuflada nie domykała się, obsługa fatalna ,pani doradziła złe blaty następnie stwierdziła że sami tak wybraliśmy. Zdecydowanie nie polecam mebli z tej firmy ani kiepskiej obsługi.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Xxkx

Przesympatyczna obsługa w sklepie w Łobzie. Profesjonalne podejście do klienta przez panią pracującą na sklepie polecam !

Monika
Inne
@Xxkx

Czyli widzę, że warto przejść się do Jardmeble. Dobra obsługa klienta to podstawa. A jak oceniasz ich meble? Są dobrej jakości?

Agula
Inne
@Monika

Nie polecam sieci tych sklepów, zamówiliśmy w Kołobrzegu meble w maju, przyszła kanapa po 6 tygodniach w dobrym kolorze natomiast fotele i sofa w innym, na fotele czekaliśmy kolejne 7 tygodni, z powodu pomyłki i kolejnego czasu oczekiwania sklep zaproponował nam rabat 100 zł. (wartość foteli i pufy to 2200zł.) obsługa bardo niesympatyczna,

Sisi
Pracownik
@Agula

Oby sie tylko nie popsula mi sie popsula i tragedia reklamacja tez kupione w Kolobrzegu.(usunięte przez administratora). Życzę wytrwalosci.

Mila
Inne
@Agula

Ja także nie polecam zamawiałam komplet mebli do salonu.... Komodę i 2witryny. Jedna Witryne dostałam inna (przez pomyłkę) wydzwanialam i się upominałam o zamianę to mnie oklamywano że za tydzień będzie, później znów za tydzień. Po jakimś czasie że już do mnie jedzie kurier czekałam jak (usunięte przez administratora) w domu a się okazało że nawet nie został wysłany do mnie kurier. Później pani która obsługiwała była na urlopie kolejny tydzień w plecy i obiecywanie że już jedzie... Ta batalia trwała ok 2miesiace...

Klientka
Inne
@Agula

Zgadzam się. Obsługa mało sympatyczna a reklamacje odrzucane. Porażka.

Stefan
Inne

Firma z dobrą opinią a przy tym dobra dla pracowników więc polecam!

HaHa
Inne
 Pytanie
@Stefan

Zapłacili ci za tą żałosną opinię?

Aleksandra
Inne
@HaHa

HaHa nawet nie ma odwagi podpisać się pod swoją wypowiedzią

Karol
Inne

Ile jest sklepów w całej Polsce ?

Gaba
Inne

To forum pracownicze, reklamacje tutaj są nie na miejscu.

Jp

Komoda zamówiona w Gorzowie "Panorama" , fronty przyszły z innym wzorem na dodatek zbyt krótkie wkręty do montażu . Odradzam tą firmę !

majster
Inne

Szkoda, że na forum pracowniczym są wpisy klientów a nie pracowników!

Ania

Ja w tym sklepie kupiłam szafę i komodę i to były moje pierwsze i ostatnie zakupy pomyłka więcej tam nie wrócę Żałuję tylko że nie przeczytałam wcześniej opinii o tym producencie bo w życiu bym bym tam nic nie kupiła Ostrzegam pozostałych klientów żeby dwa razy się zastanowili zanim tam coś zamówią

zadowoleni

My kupowaliśmy w Szczecinie koło Jyska . Miły , rzeczowy sprzedawca - wycena i rozplanowanie mebli bez zarzutu - to samo jakość za tą cenę OK. Polecam sklep i sprzedawcę bo chłopak widać ,że ma serce do handlu i jest miły i konkretny. Czuliśmy się zaopiekowani do finalizacji transakcji. Szkoda ,że nie można go podkupić bo takich ludzi jest już mało na rynku. Polecamy sklep i obsługę.

firma
@zadowoleni

Właśnie go podkupiliśmy - cieszymy się na owocną współpracę a jego pomysły i doświadczenie w naszej branży bezcenne.

Renata

Kupiłam meble kuchenne Monaco z Jard meble. Czekałam 9 a nie 5 dni, jak to jest w umowie. Meble przyszły, ale z innymi frontami niż zamówiłam w dolnej części kuchni. Kolejny tydzień czekałam na fronty, które mąż musi sam wymienić, ponieważ fachowiec z tej firmy może być za kolejne dwa tygodnie. Idą święta, więc nie chciałam w takim bałaganie spędzać z rodziną Wielkanocy. Poprosiłam w ramach rekompensaty za niedogodności o zamianę szafki narożnej na większą z dopłatą, niestety zetknęłam się ze ścianą bezwzględnego oporu. Prosiłam sprzedawcę z Panoramy w Gorzowie Wlkp., gdzie zakupiłam towar, nie było mowy, zadzwoniłam do fabryki Jard meble, gdzie dano mi numer, ale nikt go nie odbierał, jeszcze raz poszłam do sprzedawcy, który miał zadzwonić do firmy nic nie wskórałam. Napisałam też maila do fabryki, bez echa.Zetknęłam się tu z brakiem profesjonalizmu, brakiem dotrzymania umowy w terminie- ja zapłaciłam za towar, wywiązałam się z umowy. Brak elastyczności i poszanowania klienta, dobrej woli, ludzkiej życzliwości - tego wszystkiego nie ma firma Jard meble, która w swoim opisie o sobie, pisze jaka to jest profesjonalna, sumienna, dokładna i życzliwa klientowi. Gdy powiedziałam do sprzedawcy, że napiszę negatywną opinię na stronie internetowej, usłyszałam niech sobie pani pisze. Widać że tej firmie nie zależy na klientach i dobrej opinii. Nie polecam tam kupować, bo można poczuć się nie jak klient, którego się szanuje, ale jak nikt !

Monika
Inne

Widzę, że większość osób na forum dotyczącym pracy w Jard Meble z Gryfina to osoby, które korzystają z usług firmy i oceniają ich meble. Czy mimo to znajdzie się tu osoba, która jest zatrudniona w Jard i opisze aktualną sytuację, jaka panuje w firmie? Czy można liczyć na możliwości rozwoju? Jakie obecnie mają wyzwania pracownicy? Warto aplikować?

Pomocy

Chciałabym powiedzieć tylko ze meble to nieporozumienie. Szpary, odbarwienia, obicia, nie odpowiednie wymiary. Wszelkie problemy które występują są zrzucane na klienta. Jak można zarzucić klientowi ze to z jego winy szafka przyjechała za mała? Albo wmawiać ze się o czyms poinformowało, podczas gdy to nie miało miejsca. To śmieszne ze meble "kuchenne" do kuchni się nie nadają, gdyż szuflada odleci, a to nawet szafka spadnie. Proszę sobie wyobrazić jak moje 13 letnie dziecko poszło do kuchni i otwarło wisząca szafkę i wyleciały mu drzwiczki. Na szczęście dziecku nic się nie stało, ale żal coś schować do szafki bo nie daj Boże odleci i zrobi komuś krzywdę. I co zrobić w takiej sytuacji? Może ktoś pomoze? Bo w firmie raczej nikt się tym nie przejmuje bo to wina kupującego, ze sytuacja jest taka a nie inna.

TAKI JA

Szafki kuchenne przyjechały poskręcane , dokręciłem nóżki , rączki i zawieszki do wiszących szafek. Cały montaż kuchni . trwał jakieś 2 godziny . W skali od 1 do 10 daję 10 pkt.

Amaaa
@TAKI JA

Witam. Planuje zakup mebli Jard czy faktycznie sa świetne i nie ma problemów typu odpada okleina, krzywe szuflady, szafi itp. Czytałam inne opinie i były katastrofalne. Proszę o szczerą opinie. Dziękuje

Agnieszka Wito
@Amaaa

Witam Państwa, moja Ciotka nabyła te "piękne" meble kuchenne.... Nacieszyła się niecały miesiąc, ponieważ porozwarstwiały się fronty szafek umiejscowionych w pobliżu kuchenki. Zgłoszoną reklamację producent odrzucił. Stwierdzono, że użytkowniczka naraziła meble na zbyt wysoką temperaturę bez odpowiedniej wentylacji. Stwierdzono to na podstawie dostarczonych zdjęć :) Moim zdaniem producent nazywając te meble kuchennymi kpi sobie z nabywców. Radzę dobrze się zastanawiać nad zakupami w JARDMeble

Franciszek
Inne

@Żal Co przez to rozumiesz? Ponadto, rozumiem, że tę opinię piszesz jako klient firmy Jard, a nie jej pracownik, tak? Czy mógłbyś przybliżyć szczegóły sytuacji, przez którą masz taką, a nie inną opinię na temat tej firmy? Będę Ci wdzięczny.

Klient
@Franciszek

Szafki odlatują, nawet pracownicy niektórzy są szczerzy i mowia ze porażka. Żałujemy z cała rodzina nie czytaliśmy wcześniej opini. Jeden wielki (usunięte przez administratora) Reklamacja goni reklamacje. Nawet psu na budę by się te szafki nie zdały. Pieniadze wyrzucone w błoto. Ile można reklamować jedna szafkę? Raz za duża raz za mała raz za długa? Czy to Żart? Fronty obite, bałt raz za krótki raz za długi. Totalna porażka i nic poza tym. Nie polecam i radzę nie marnowac pieniędzy na zakup

Kasia
@Klient

ŻAL a w którym salonie kupowałeś meble ?

ania
@Klient

Masakra meble straszne ja kupowałam komodę w Chojnicach szpary między szufladami są w jednej 3cm przy drugiej 1,5 cm i w sklepie niema obsługi

1
Żal

Meble straszne kaszana ze zal nie kupujcie tego

Franciszek
Inne

Chciałbym spytać, czy firma Jard aktualnie poszukuje pracowników? Jeżeli tak, to na jakie stanowiska i na jakich warunkach zatrudniane są nowe osoby? Są to ważne kwestie, jako że wszystkie dotychczasowe opinie zostały napisane przez klientów firmy. Dlatego zachęcam każdego z Was do wypowiedzi w tej kwestii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zadowolony

Użytkuję meble zakupione w firmie 5 lat , kuchnia Premium . Do dziś stoi i nic się nie działo , nic nie odpadało . Za taką cenę uważam że meble są godne polecenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k. - Świdwin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k.
2.5/5 Na podstawie 10 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Słowackiego 2A
    78-300 Świdwin
  • NIP: 6722081040 REGON: 360596270 KRS: 0000539984
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
JARDMEBLE Romanowski i Wspólnicy Sp. k.
Przejdź do nowych opinii