w zeszłym roku w ogłoszeniu dla doradcy klienta wskazane zostało stałe wynagrodzenie podstawowe i dodatkowe premie zależne od realizacji celu. Jak oceniacie tegoroczne targety i ogólnie zarobki? czy warto iść na doradcę?
Pierwszy etap rozmowy rekrutacyjnej na plus. Drugi etap z kimś z góry bardzo nieprofesjonalny. Nie polecam.
Jaki jest wkład kierownictwa iMad s.c. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
iMad s.c. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji? Podzielcie się swoimi wrażeniami.
Praca z obecnym tam kierownikiem to dramat. Ten koleś kradnie sprzedaż swoim pracownikiem grafik ustala tylko pod siebie nie interesuje go ze inni tez maja życie a nie tylko praca jest jeszcze tam taki ala-kierownik serwisu ten to jest dopiero typ na niego to trzeba uważać bardziej niż na (usunięte przez administratora) w obecnych czasach raz dwa a podjebka już poszła od niego za byle (usunięte przez administratora) ale to chyba wina tego ze mały pokurcz jest i mści się na innych odradzam ta firmę jestem właśnie w etapie ucieczki z tego bagna
Niestety, kompletny braku szacunku do pracowników, kandydatów i ich czasu. Żenujące sytuacje i klasyczne pszenno-buraczane podejście do prowadzenia "biznesu".
Dasz znać więcej o tym całym podejściu? Bo widzę, że chyba feedbacku nie dają kandydatom. :/
Mimo złej atmosfery trochę popracowałeś? Jeśli tak to napiszesz mi coś więcej o samych prowizjach? Widziałam info, że podobno są wysokie. Ile mogą wynieść?
Bardzo fajna firma i super atmosfera. Wysokie prowizje. Polecam!!!
Firma Ok. Duzo mozna sie nauczyc. Fajna atmosfera i duzo samodzielności w pracy. Polecam
Co masz na myśli przez tą samodzielność? Można samemu jakieś decyzje podejmować? I czy poza tym zarobki też są ok?
(usunięte przez administratora) Wkręcają ludzi w sprzątanie serwisu i kibla w systemie zmianowym(tak, techników). Niezgodne z zasadami Apple zmuszanie do wielu napraw w tym samym czasie żeby nie mieć przypadkiem minuty luzu. Wiele odgórnych zasad było świadomie łamane na rzecz wydajności. Bezustannie cała ekipa obserwowana jest na kamerach, jeżeli wpadniesz na pomysł odpisania na sms to smutny pan z pokoju obok przypomni "żebyś był fair wobec kolegów i wpisał sobie tą przerwę" Niestety większość firm serwisowych działa na podobnie obrzydliwych zasadach
Dział rekrutacji w tej firmie jest na poziomie poniżej zera. Brawo. Zerowy Feedback po procesie rekrutacyjnym. Po jakimś czasie tylko gotowiec z pracuja, ze dziękujemy, ale nie chcemy. 0 kontaktu i odzewu. Nie polecam. Dbanie o kandydata pokazuje, jak mało zależy im na dobrej opinii pośród innych firm poszukujących pracowników. Odradzam.
(usunięte przez administratora), serwis robi wszystko, żeby znaleźć jakikolwiek powód, żeby uniemożliwić bezpłatna naprawę i (usunięte przez administratora)klienta na płatna diagnoze
Nie informują o statusie rekrutacji (ostatni etap) mimo zapewnień, że informacja będzie w ciągu tygodnia.
Chyba raczej nie, skoro do dziś już nawet tu nie zagląda? A Ty co, aplikujesz teraz?
Rozmowa rekrutacyjna to totalne dno. Nie wiem kogo tam zatrudniają, ale poziom rozmowy był bardzo niski. Na moje pytania nie potrafiono dać odpowiedzi, a na drugim etapie z managerem miałem wrażenie że moje pytanie zdenerwowało Pana. Informacja zwrotna jaką dają jest według mnie niedopuszczalna - brak podania jakiegokolwiek powodu odrzucenia. Niestety ale przy zakupie nowego telefonu wybiorę inna siec, i każdemu będę odradzał. Polecam dowiedzieć się czym jest candidate experience...
A jak konkretnie skonstruowana została ta odpowiedź zwrotna i czy deklarowali, że uzasadnią swój wybór? Bo jeśli nie to takiego obowiązku i tak nie mają, dobrze, że w ogóle dali znać, bo znam firmy, które wcale nie raczą nawet tego zrobić. :/ Jakie pytania niby im zadałeś, że nie wiedzieli co powiedzieć tak właściwie?
wynagrodzenie poniżej rynkowej
Poważnie? Chyba bardziej się opłaca zakładać własny serwis i zbierać kro po kroku klientów... A mój facet miał startować tam do Was.
Piszecie że często obcinają premie i do tego jeszcze lojalki do podpisania. To za kursy i szkolenia? Długo trzeba odpracować taką umowę? W ogóle się to odpłaca?
iMad to fatalne miejsce do pracy. Problemem nie jest firma a człowiek. Jak tam pracowałem był tam niejaki Jakub któremu się wydawało że wszystkie rozumy pozjadał, notorycznie wszystkich inwigilował na kamerach, wystarczył jeden głupi ruch - dostawałeś od niego telefon. Potrafił chodzić za tobą do toalety i cię podsłuchiwać. Czułeś się totalnie osaczony jego osobą co zniechęcało Cię do pracy. Koleś zazdrosny o wszystko, brak kompetencji adekwatny do pełnionego stanowiska. Niestety ale to przez niego pożegnałem się z firmą i myśle ze wiele osób poczyniło taki krok.
Co do Pana Jakuba zgadzam się w stu % facet na spore problemy ze sobą, próbuje od dawna zrobić z tej firmy korporację. Typowy przykład socjopaty, lubiącego inwigilację i wyrafinowane metody upokarzania innych, tak aby nie było widać . Uważa się za Boga, nie szanuje ludzi i zagarnia dla siebie sukcesy innych. I to jego ulubione słowo "procedura". Poza tym Panem to firma nawet ok, ale zarobki dosyć niskie. Nie wiem jak w innych salonach, ale moja opinia tyczy się salonu Warszawskiego
Pewnie porozmawialiście o nim z "górą". Ciekawe,z jakim efektem. PS. Niskie zarobki to na pewno najniższa krajowa?
Święta prawda. Aż niezdrowy styl prowadzenia pracy. Nie można się doczekać miłego słowa za wykonaną pracę. Tylko ciągłe ponaglenia, zwiększane wymagania, rozliczanie dosłownie co kilka godzin, ciągłe poczucie stresu i presji. I pojawiający się nowi dyrektorzy działają dokładnie tak samo. Nie licz na coś dobrego. Zrobisz swoją robotę - to twój obowiązek. Coś nie wyjdzie - wielka afera. Zrobisz coś ponad plan, wykażesz inicjatywę - cisza.
Nie doceniają w żaden dodatkowy sposób, jakąś premią czy czymś za większą inicjatywę, starania?
Jest to typowy (usunięte przez administratora) nie polecam, pracowałem na serwisie ponad rok. Gdyby mogli to by stali z batem nad pracownikami i ich pilnowali ale teraz od tego mają kamery gdzie non stop przełożony na nich siedzi. 3 spóźnienia brak premii, za wolno robisz brak premii, pomylisz się 3 razy brak premii, a zepsuj coś to ty musisz zapłacić. Dają lojalki tylko po to abyś siedział przez rok bo tak większość już po paru miesiącach by uciekła. Każdemu odradzam tam prace bo szkoda nerwów i marne kasa.
W takim razie jakie jest Twoje zdanie na temat pracy w iMadzie i z którą częścią wypowiedzi Tomka się nie zgadzasz? Co możesz powiedzieć o wynagrodzeniu w tej firmie? Ile można konkretnie zarobić na początku?
Witam Mam możliwość podjąć się pracy na stanowisku technika. Ktoś poleca/odradza? Wynagrodzenie adekwatne do stanowiska :)?
Nie zgodzę się totalnie. Praca jest ok. Zarobki są takie jak ci się chce pracować i rozwijać. Wsród serwisów jedne z wyższych jak się orientowałem. Nie ma pracy żadnej na Akord to bzdura, oczywiście liczy się wydajność i jak jej nie masz to nie licz na cuda ale to chyba norma. Większość chłopaków zaczynała bez pojęcia o serwisie a teraz mają jakąś wiedzę i doświadczenie.
Czyli, że zarobki w iMadzie są zależne od starań pracownika i wydajności? Masz tu na myśli doliczane premie za wyrabianie norm czy może chodzi o kwestię podwyżek? Bo rozumiem, że jakaś stała podstawa jest, tak? Możesz dokładniej objaśnić mi system wynagrodzeń w firmie?
Co jaki okres czasu w iMad s.c. można ubiegać się o podwyżkę?
Podwyżki są przydzielane co 3 miesiące. Na spotakaniach One to One oceniana jest Twoja praca i na jej podstawie otrzymujesz podwyżkę. Za dobrą robotę często wpadają premie i bonusy. P.S. Tak serio to raz na dwa lata może dostaniesz 2 stówki jak tyrasz jak wół.
To zależy już od tego co sobą reprezentujesz i jak działasz. Np masz poniżej opis kolegi "Żartownisia" który pewnie reprezentuje sobą nie wiele, a oczekuje cudów. Może jak tak mu źle to powinien zmienić pracę ? Było by to logiczne. Chyba że jest konkurencyjną firmą.
ooooo jak działasz ;) to jest też dobre tzn. co to znaczy jak działasz ? albo reprezentujesz ? albo tekst to jak Ci się nie podoba to zmień pracę - no super tylko czy pracodawca zadał sobie pytanie co ja źle robię że mój pracownik odchodzi przecież ja jestem super idealny a moja firma to ideał na skale medalu, i wrócę do tematu konkurencji - tak konkurencja mówi nie ;) .(usunięte przez administratora)
Co oznacza ,że praca jest na akord ?
Łatwo jest kogoś oczernić być może z inspiracji konkurencji. Firma jest dobrym pracodawcą, więc pewnie przeszkadza innym.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iMad Sp. z o.o. Sp. K?
Zobacz opinie na temat firmy iMad Sp. z o.o. Sp. K tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iMad Sp. z o.o. Sp. K?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!