Czy warunki zatrudnienia oferowane przez Grupa Mac S.A. dla pracy jako specjalista ds. jakości są dla was satysfakcjonujące?
Na jakie benefity można liczyć w MAC EDUKACJA S.A.?
Ciągłe telefony, beznadziejny dział obsługi klienta, który niszczy wszystko co zrobił dany przedstawiciel? To są benefity?
beznadziejny dział obsługi klienta, który niszczy wszystko co zrobił dany przedstawiciel - to po prostu niesłychane. To tej pory dziwi mnie że tak niekorzystne działania są tolerowane przez zarząd spółki.
W jaki sposób to niby niszczą? A w takich sytuacjach przedstawiciel może całkiem stracić klienta i nie dostać premii?
Cześć, Czy to prawda, że MAC na stanowisko konsultanta zatrudnia na B2B, wymaga posiadania własnego auta, której tankuje się za swoje? To kompletnie mi się nie klei w dzisiejszych czasach. Nie spotkałem się do tej pory z czymś takim. Każdy proponuje auto służbowe, nawet z możliwością używania go prywatnie (tak mam w obecnej firmie). Jak to usłyszałem na rozmowie to mnie lekko zatkało. Poza tym nie dowiedziałem się, jak płacone są prowizje - od jakiej sprzedaży i w jakiej wysokości. Jeżeli już mam jeździć i tankować własne auto to chciałbym wiedzieć czy uda mi się na to zarobić. Nie boję się pracy. Od lat ciężko pracuję. No i jeszcze jedno - we wcześniejszych wpisach wyczytałem coś na temat 13 pensji, dodatków świątecznych, urlopów. A jak to się ma do zatrudnionych na B2B?
Czyli Ty byłeś u nich na rozmowie.. Szkoda, że Cię zatkało i nie zapytałeś, czemu warunki są wprost odwrotne od opisanych w ogłoszeniu. Pytałam się wcześniej o nie (też nikt nie raczył odpowiedzieć ;( ) i tam jest b2b, ale ze zwrotem za paliwo i benefitami.