Jestem pacjentką tej przychodni od 2017r. z krótkimi przerwami ponieważ ostatnie 3 lata mieszkałam w Krakowie i tam leczyłam zęby, jednak przeprowadziłam się spowrotem do Tarnowa. Byłam ostatnio dwukrotnie na wizycie w tej przychodni. Wydaję mi się że poziom świadczonych usług drastycznie spadł...Po pierwsze to moim zdaniem należy zadbać o porządek w poczekalni, miałam ochotę napić się wody jednak nie mogłam tego zrobić ponieważ dystrybutor z wodą jak i kubki są pokryte grubą warstwą kurzu... Jest to bardzo duże zaniedbanie, nie do przyjęcia. Poczekalnia powinna być sprzątana na bieżąco...Pani asystentka również powinna poprawić swoją pracę! odbiera telefony, coś tam sprząta... chodzi po całej przychodni i obsługuje innych pacjentów a następnie nie myje rąk i brudne ręce wkłada mi do ust... Jak tak można? Czy ktos wgl tego pilnuje?? Pani stomatolog to chyba jakaś nowa praktykantka widać że brakuje jej wiedzy i doświadczenia... również powinna zadbać o pacjenta a nie urządzać sobie pogawentki podczas borowania. Leżałam na fotelu dentystycznym a panie zaczęły rozmawiać o pogodzie za oknem... Taka sytuacja nie powinna miec miejsca...Na plus z kolei mogę dodać że zostałam przyjęta bez żadnych opóźnień i to chyba jedyny pozytyw
Skoro nie podobało się Pani, to dlaczego nie została zwrócona uwaga podczas wizyty? Lepiej wypisywać w Internecie? Chodzę do wielu lekarzy i zawsze jest rozmowa pomiędzy lekarzem, a asystentką. Mi akurat to nie przeszkadza, bo nie myślę wtedy o zabiegu, a dodatkowo lepiej żeby było tak aniżeli gdyby w gabinetach miały nas przyjmować smutasy.
Uważam, że takie gawędziarstwo dentystek jest niedopuszczalne. O zakupach, o pogodzie, o wszystkim, a gdzie pacjent??? Skupić się trzeba na pacjencje drogie panie dentystki a nie (usunięte przez administratora)bez sensu i denerwować ludzi. Zaznaczam, ze to wizyty płatne, nie na NFZ!!!
Nie polecam Pani Górskiej. (usunięte przez administratora) mnie. Trafiłam do Pani Górskiej z polecenia, bo bardzo bolał mnie ząb.Rozwierciła mi zęba i z rozwierconym kazała iść do domu i zgłosić się nast. dnia ( A raczej zadzwonić czy dalej boli) gdy dzwoniłam nie odbierała telefonu. Więc umówiłam się do innego specjalisty.Pani Górska na paragonie który mi dała po skończonej wizycie umieściła usługę leczenie kanałowe, którego nie miałam, poza tym jak można zęba z ropą leczyć kanałowo ? W głowie się nie mieści.Za wizytę policzyła 190 zł. Za samo rozwiercenie I tak mnie zostawienie. Dzisiaj dzwoniłam do Pani Górskiej aby wyjaśnić tą sprawę.Pani Górska nie widzi w tym żadnego błędu i uważa że wszystko jest w porządku. OSTRZEGAM WSZYSTKICH I NIE POLECAM
Bardzo niesprawiedliwa, krzywdząca opinia, kompletnie się z nią nie zgadzam. Pani Górska to najlepszy stomatolog w Tarnowie.
Szanowna Pani, 1. Prawda jest, że po pierwszej wizycie, na której rozpoczęłam leczenie kanałowe, prosiłam o kontakt telefoniczny czy raczej smsowy bym mogła na drugi dzień ustalić z panią godzinę wizyty na kontynuację leczenie po udzieleniu pierwszej pomocy. Pani wysłała mi SMS o godzinie 11.18 a ja oddzwonilam do pani o godzinie 14.20 i wtedy poinformowala mnie pani, że poszła do innego gabinetu. 2. Leczenie endodontyczne przeprowadza się również w przypadku stanów ropnych. A wszelkie informacje otrzymała pani na pierwszej wizycie, łącznie z informacją o kosztach. 3. Jeżeli zamierza Pani pisać opinie na temat kogokolwiek to wypada pisać prawdę.
nie zgadzam się z Pani opinią, leczę się u p. Anny kilka lat, nigdy nie zostawiła mnie bez opieki, wielokrotnie dzwoniła do mnie z pytaniem o stan zęba,