Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Formyca Tomasz Kowalczyk?
Niestety zgadzam się z negatywnymi opiniami o firmie Formyca. Obsługa jest bardzo miła i przyjazna do momentu wpłaty gotówki za zamówienie. Przedstawiony nam proces realizacji zamówienia i podane terminy nijak się mają do rzeczywistości. Zamówienie złożyliśmy 6.04.2022 i do tej pory czekamy na 1 mały blat pod umywalkę. Bardzo nam zależało, żeby móc odebrać blat przed świętami, ale raczej nie dawano nam dużych nadziei i to rozumieliśmy, bo termin był rzeczywiście krótki. Po otrzymaniu, 20.04.2022, rysunku produkcyjnego do akceptacji nanieśliśmy zmiany i tego samego dnia odesłaliśmy maila z naniesionymi poprawkami. Powinniśmy otrzymać ponownie rysunek do akceptacji w ciągu 2-3 dni roboczych. Otrzymaliśmy 26.04., po mojej interwencji telefonicznej. Z rozmowy z pracownicą firmy wynikało, że naniesione przez nas poprawki nie zostały nawet przeczytane, bo Pani stwierdziła, cyt. " ale tam nie było żadnych zmian", jak wspomniałam, że nie otrzymaliśmy rysunku produkcyjnego do ponownej akceptacji. Blat miał być do odbioru do końca tego tygodnia. Dzisiaj usłyszałam, że musimy czekać na "esemesika". Czy tak traktuje klientów poważna firma? NIE POLECAM.
Jezu masakra, jak wam się to dłuży. Przed majówką to w ogóle pewnie oni głowami gdzieś indziej są. Ale czekaj to już ostatecznie wszystko uzgodnione jeśli chodzi o ten blat i po prostu chcecie już go mieć fizycznie u siebie?
Blat jeszcze nie jest przygotowany do odbioru (tzn. niewyprodukowany), a odbiór we własnym zakresie. Myśleliśmy, że tak będzie szybciej.
Czy można liczyć w Formyca Tomasz Kowalczyk na prywatną opiekę medyczną?