Opinie o Estoremedia Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Estoremedia Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Estoremedia Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Estoremedia Sp. z o.o. w Warszawa

Sally Spectra
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) CEO-despota jednak woli szaklować ludzi na(usunięte przez administratora) i zajmować się małym portalem społecznościowym niż poprawić atmosferę w pracy? Chcesz dostać awans w tej firmie? Nie radzę, kolego. Chyba że będziesz klaskać, jak tylko do pokoju wchodzi prezes. Kobiety na wysokich stanowiskach? Chyba śnisz. Wiadomo, koledzy prezesa z byłych korporacji muszą gdzieś pójść po tym, jak ich wyrzucili z innych firm. Wdrożenie? Raczej zmęczeni pracownicy nie będą chcieli ci pomóc z nowymi zadaniami, ponieważ sami nie wiedzą dokładnie, co mają robić. Wszystko jest sklejone w tej firmie na łaskę boską i humory szefa. Na dodatek praca zdalna chyba teraz raz w miesiącu jest, i cytuję: "ludzie się rozleniwiają na pracy zdalnej". Jednakże, muszę wystawić najwyższą ocenę tej firmie, ponieważ inaczej usuną mój komentarz, i już nigdy się nie dowiecie, jak naprawdę tam jest.

3
Bartek (CEO)
Pracownik
@Sally Spectra

Poprawione: Ponieważ ta opinia zawiera wyłącznie nieprawdziwe informacje, postanowiłem się do niej odnieść: - Firma została założona kilkanaście lat temu przez 2 znajomych z korporacji (to fakt), ale na stanowiskach dyrektorskich lub wysokich managerskich nie pracują ich dawne koleżanki i koledzy z tej korporacji. - Większościowy udział w Firmie posiadają fundusze inwestycyjne z Wielkiej Brytanii i Niemiec, którzy mają swoich przedstawicieli w zarządzie i uczestniczą w procesie zatrudniania managerów na wyższym poziomie. Firma nie ma interesu zatrudniać ludzi bez kwalifikacji "po znajomości", a proces rekrutacyjny jest uczciwy i wieloetapowy nawet dla osób rekomendowanych przez sieć kontaktów. - Firma zatrudnia kilkadziesiąt osób rocznie, głównie przez standardowe procedury HR. Może zdarzyć się, że kilka osób zostanie zatrudnionych z polecenia lub za pośrednictwem sieci kontaktów, ale nawet dla nich proces rekrutacji jest uczciwy. Firma nie ma motywacji, aby zatrudniać słabe osoby po znajomości zamiast wybierać najlepszych kandydatów z rynku pracy. Nepotyzm byłby sprzeczny z interesem firmy, a firma nie korzysta ze środków publicznych, nie pracuje dla sektora publicznego i nie jest uwikłana w politykę. - Firma ma w miarę równy udział pracowników ze względu na płeć i zatrudnia osoby płacąc konkurencyjnie. Posiada również uczciwe polityki względem kobiet decydujących się na macierzyństwo. Obecnie wśród dyrektorów i ważnych managerów jest wiele kobiet (CFO, głównych księgowych, Dyrektorów HR, Dyrektorów Komunikacji Produktowej itp.). - Polityka pracy zdalnej jest jasno określona, a średnie oczekiwania względem różnych stanowisk wynoszą 2 dni pracy z biura tygodniowo. Firma podejmuje zachęty, aby przyciągnąć pracowników częściej do biura, ponieważ udowodniono, że to poprawia efektywność. Nie ma to jednak związku z lenistwem pracowników, jak sugeruje autor opinii, lecz z łatwiejszym porozumiewaniem się oraz ułatwieniem zdobywania kompetencji dla młodszych pracowników dzięki obecności bardziej doświadczonych kolegów z pracy. Firma zatrudnia około 200 osób w kilku krajach, głównie w Polsce, a rotacje wynoszą około 15% rocznie. Gdyby Firma była środowiskiem tak toksycznym, jak sugeruje osoba z opinii - rotacja byłaby większa.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Estore maedia to ta sama firma co estore labs ?

Bartek (CEO)
Pracownik
@Marzena

eStoreMedia to firma tworząca oprogramowanie i zbierająca dane ze sklepów. eStoreLabs tworzy głównie opisy produktów na potrzeby sklepów. Obie firmy mają ofertę komplementarną.

Ania Nowy wpis
Inne

Hej, jak tak czytam opis dla IT Recruiter’a to myślę, że może się sprawdzę, otwarta na pracę w excelach raczej jestem może też czuje to flow z IT, które tam opisujecie. :) a tym samym jak zostanę teraz sprawdzona podczas procesu? Może mi ktoś opisać rozmowę z ostatniego czasu na to stanowisko?

anonim
Inne

Dzień dobry, pokazała mi się oferta dla Customer Success Managera. Opinii zbyt aktualnych tu nie widzę a dobrze byłoby się rozeznać w warunkach zatrudnienia przed złożeniem CV. przede wszystkim czy polecacie współpracę? zastanawiam się czego można spodziewać nie na rozmowie w tym przypadku

X98 Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Nie polecam tego miejsca pracy. Rekrutacja i proces onboardingu są prowadzone w sposób nieprofesjonalny przez kompletnie niekompetentną szefową HR, która, mimo swojego wieku i stanowiska, nie potrafi zrozumieć podstawowych zagadnień związanych z prawem pracy. Na stanowiskach kierowniczych często zasiadają osoby awansujące dzięki znajomościom, które, niestety, często więcej czasu poświęcają na pozory pracy niż na faktyczne wykonywanie obowiązków. Jeśli myślisz o podwyżce, to lepiej odpuść sobie. Mimo publicznych obietnic dotyczących "rund podwyżkowych", zauważysz szybko, że beneficjentami są z reguły ci sami pracownicy. Cała sytuacja jest po prostu żałosna. Trudno inaczej to określić.

Alakazam Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@X98

Z jakiego stanowiska wynosisz takie doświadczenie? Totalnie nie mogę się z tym zgodzić. > Rekrutacja jest bardzo liniowa i przejrzysta. Rozmowa z HR>Test>Rozmowa z Managerem>Oferta > Podobnie jest w przypadku onboardingu - istnieje jasno określony plan onboardingowy na każdą rolę. Nawet jeśli coś jest niejasne, to nowi pracownicy są bardzo zachęcani do zadawania pytań, nawet w nadmiernej ilości. > Na stanowiskach kierowniczych nie ma nikogo kto awansował dzięki znajomościom, w znacznej większości są to osoby z zewnętrznych rekrutacji. > Awansy są za zwyczaj przyznawane po stażu. Jeśli chodzi o zespół kierowniczy, to raczej są to osoby rekrutowane bezpośrednio na stanowisko. Jeśli chodzi o managerów średniego szczebla, w większości są to osoby z 3 letnim + stażem w firmie. > Do rundy podwyżkowej zaliczają się wyłącznie osoby, które nie były brane pod uwagę przy poprzedniej. Oczywiście, o podwyżkę trzeba powalczyć - jeśli oczekujesz, że kierownik weźmie Cię na bok, uśmiechnie się i powie "postanowiłem zwiększyć twoje wynagrodzenie o 40%", to raczej w większości miejsc pracy nie spotkasz się z tym na co liczysz. Overall, totalnie przekoloryzowany komentarz. Ktoś tutaj musiał mieć bardzo negatywne doświadczenie.

Sabina Nowy wpis
Inne

czy jako Specjalista Machine Learining ktoś się zatrudniał? na stronie jest oferta z zaproszeniem do przystąpienia do jakiegoś większego projektu. po poprzednim komentarzu widzę, że o awans może być chyba ciężko ale mimo to jakie doświadczenie w praktyce można stad wyciągnąć podczas współpracy? był ktoś teraz na takim projekcie?

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Estore maedia to ta sama firma co estore labs ?

Marti
Pracownik
@Pytanie

Nie. Kiedyś były to spółki jednej grupy. Od ponad roku są to oddzielne firmy.

Marzena
Inne
@Marti

Ponad rok? A można poznać powód podziału? I przede wszystkim skutki? Mam na myśli to czy obecnie mogłoby być lepiej / gorzej, gdyby jednak do niego nie doszło?

I.
Pracownik
@Marzena

Rozdział to wynik czysto biznesowych działań. Ciągle obie Spółki współpracują, ale jako dwie oddzielne Firmy.

Marzena
Inne
@I.

Aha. No i ta współpraca obecnie to na czym polega tak właściwie? jaki konretnie może mieć ona wpływ na warunki zatrudnienia samych pracowników Ilu ich teraz się zatrudnia? Pisali kiedyś, że jest tu stały rozwój, w liczbie nowych osób także?

Bartek (CEO)
Pracownik
@Marzena

eStoreMedia to firma tworząca oprogramowanie i zbierająca dane ze sklepów. eStoreLabs tworzy głównie opisy produktów na potrzeby sklepów. Obie firmy mają ofertę komplementarną.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Estoremedia Sp. z o.o.? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Senior Web Scraper?
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sally Spectra
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) CEO-despota jednak woli szaklować ludzi na(usunięte przez administratora) i zajmować się małym portalem społecznościowym niż poprawić atmosferę w pracy? Chcesz dostać awans w tej firmie? Nie radzę, kolego. Chyba że będziesz klaskać, jak tylko do pokoju wchodzi prezes. Kobiety na wysokich stanowiskach? Chyba śnisz. Wiadomo, koledzy prezesa z byłych korporacji muszą gdzieś pójść po tym, jak ich wyrzucili z innych firm. Wdrożenie? Raczej zmęczeni pracownicy nie będą chcieli ci pomóc z nowymi zadaniami, ponieważ sami nie wiedzą dokładnie, co mają robić. Wszystko jest sklejone w tej firmie na łaskę boską i humory szefa. Na dodatek praca zdalna chyba teraz raz w miesiącu jest, i cytuję: "ludzie się rozleniwiają na pracy zdalnej". Jednakże, muszę wystawić najwyższą ocenę tej firmie, ponieważ inaczej usuną mój komentarz, i już nigdy się nie dowiecie, jak naprawdę tam jest.

3
Bartek (CEO)
Pracownik
@Sally Spectra

Poprawione: Ponieważ ta opinia zawiera wyłącznie nieprawdziwe informacje, postanowiłem się do niej odnieść: - Firma została założona kilkanaście lat temu przez 2 znajomych z korporacji (to fakt), ale na stanowiskach dyrektorskich lub wysokich managerskich nie pracują ich dawne koleżanki i koledzy z tej korporacji. - Większościowy udział w Firmie posiadają fundusze inwestycyjne z Wielkiej Brytanii i Niemiec, którzy mają swoich przedstawicieli w zarządzie i uczestniczą w procesie zatrudniania managerów na wyższym poziomie. Firma nie ma interesu zatrudniać ludzi bez kwalifikacji "po znajomości", a proces rekrutacyjny jest uczciwy i wieloetapowy nawet dla osób rekomendowanych przez sieć kontaktów. - Firma zatrudnia kilkadziesiąt osób rocznie, głównie przez standardowe procedury HR. Może zdarzyć się, że kilka osób zostanie zatrudnionych z polecenia lub za pośrednictwem sieci kontaktów, ale nawet dla nich proces rekrutacji jest uczciwy. Firma nie ma motywacji, aby zatrudniać słabe osoby po znajomości zamiast wybierać najlepszych kandydatów z rynku pracy. Nepotyzm byłby sprzeczny z interesem firmy, a firma nie korzysta ze środków publicznych, nie pracuje dla sektora publicznego i nie jest uwikłana w politykę. - Firma ma w miarę równy udział pracowników ze względu na płeć i zatrudnia osoby płacąc konkurencyjnie. Posiada również uczciwe polityki względem kobiet decydujących się na macierzyństwo. Obecnie wśród dyrektorów i ważnych managerów jest wiele kobiet (CFO, głównych księgowych, Dyrektorów HR, Dyrektorów Komunikacji Produktowej itp.). - Polityka pracy zdalnej jest jasno określona, a średnie oczekiwania względem różnych stanowisk wynoszą 2 dni pracy z biura tygodniowo. Firma podejmuje zachęty, aby przyciągnąć pracowników częściej do biura, ponieważ udowodniono, że to poprawia efektywność. Nie ma to jednak związku z lenistwem pracowników, jak sugeruje autor opinii, lecz z łatwiejszym porozumiewaniem się oraz ułatwieniem zdobywania kompetencji dla młodszych pracowników dzięki obecności bardziej doświadczonych kolegów z pracy. Firma zatrudnia około 200 osób w kilku krajach, głównie w Polsce, a rotacje wynoszą około 15% rocznie. Gdyby Firma była środowiskiem tak toksycznym, jak sugeruje osoba z opinii - rotacja byłaby większa.

Alakazam
Pracownik

Pracuję w eSM już od ponad roku. Tak jak każde miejsce pracy, firma boryka się ze swoimi problemami. Ci co piszą, że jest to toksyczne miejsce pracy, raczej nigdy nie pracowali w prawdziwie toksycznym rygorze - natomiast Ci, którzy chwalą to miejsce jako azyl, raczej nie są świadomi jakichkolwiek problemów. Na pierwszym miejscu warto zaznaczyć, że eStoreMedia jest bardzo dynamicznym środowiskiem - jeden się wiele nauczy gdy drugi się wykończy. Mimo to, atmosfera jest niekorporacyjna oraz wyjątkowo luźna. Natomiast ludzie - w większości bardzo pomocni, pozytywnie nastawieni, oraz pełni wiedzy - są prawdziwym diamentem tej firmy. Jest to idealne miejsce do zbudowania wartościowego networku, oraz zrozumienia przemysłu poprzez bliską pracę ze specjalistami. Co do problemów z jakimi boryka się firma - wydaje mi się, że największym z nich, jest to jak wolno management adresuje niektóre z z tych problemów. Problemy tutaj obecne same w sobie nie stanowią dużej przeszkody. Jeśli więc szukasz miejsca, w którym będziesz miał okazje zabłysnąć przy odpowiednich (ogromnych) staraniach, oraz sporo się nauczyć, to dobrze trafiłeś. Jeśli natomiast szukasz miejsca pracy, w którym "złote środki" już są opracowane, a pracownicy egzekwują wcześniej spisane protokoły, bez dużej potrzeby na proaktywność oraz kreatywność, w takim razie polecam poszukać jeszcze trochę.

T.
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w eStoreMedia w pionie eStoreContent i jestem zachwycona podejściem do Pracownika, a wcześniej do mnie, jako kandydata na stanowisko.Wszelkie moje pytania znajdują i znajdowały odpowiedź od razu, bez zbędnego zyskiwania czasu, co daje poczucie szczerości, i prawdomówności Pracodawcy. Sam proces zatrudnienia, oferta, rekrutacja na najwyższym poziomie. Benefity, jakie otrzymuje pracownik, są niespotykane i aż dziwne, że nie są tak bardzo artykułowane podczas procesu rekrutacji (może tylko mi o nich nie wspomniano). 100% kosztów śniadań i lunchów, owoców, przekąsek, słodyczy, napojów są pokrywane przez Firmę. I… niczego nie brakuje. Jak Firma podchodzi do pracy zdalnej? Jest otwarta na propozycje i wychodzi naprzeciw potrzebom pracownika. Zespół to młodzi, sympatyczni, kreatywni Ludzie, z którymi idealnie się współpracuje, ale także, z którymi wspaniale można się bawić. Atmosfera w biurze to koleżeństwo i współpraca przede wszystkim. Dzielenie się wiedzą to coś, co jest tu normalną rzeczą, nikt nie broni dostępu do swoich wniosków, wypracowanych rzeczy i jasną sprawą jest to, że uczymy się od siebie nawzajem. Mój laptop marnie zaczął działać na wbudowanej baterii i wszędzie musiałam chodzić z ładowarką? Powiedziałam jedno zdanie, po dwóch dniach otrzymałam nowy sprzęt. Managing Director eStoreContent oraz Managerowie poszczególnych działów całego eStoreMedia to przyjaźni, nie wywyższający się Ludzie, którzy nie obawiają się zasięgać opinii i rad pracowników niższych szczebli. Nie czuć tu absolutnie żadnej hierarchii. Managerowie to przede wszystkim Ludzie przez wielkie “L”, ale pamiętajmy, że jeśli ktoś czegoś od Ciebie, jako pracownika oczekuje, to znaczy, że także tego (a nawet więcej) oczekuje od Twojego Przełożonego. Czy jest bardzo dużo pracy? Jest. Czy deadline’y są najczęściej terminem “na wczoraj”? Tak. Czy wszystko zmienia się i jest dynamiczne? Zdecydowanie. Czy opieramy się na tworzeniu ogromu prezentacji w PPT na każde możliwe spotkanie? Najczęściej tak ! Każda decyzja jest zawsze argumentowana i dokumentowana w jasny, klarowny sposób. Czy jest to kwestia przedłużenia kontraktu, oceny pracownika czy ustalenia celów. Tutaj się rozmawia i dyskutuje a nie oświadcza, że coś się wydarzy. Czy polecam? ZDECYDOWANIE POLECAM.

Nicki
Były pracownik
@T.

Chyba ktoś chce dostać awans XD Ale fakt, atmosfera w biurze i współpracownicy raczej na plus. Chyba jedyna firma, w której chciało mi się chodzić na spotkania integracyjne.

Franciszek
Inne
@Nicki

Chciało, to znaczy, że już tam nie pracujesz? Zastanawiam się, czy aplikować na stanowisko Junior e-Commerce Operations Specialist i nie mam pojęcia, czy faktycznie można się tam sporo nauczyć, a przy okazji dobrze zarobić?

Nicki
Były pracownik
@Franciszek

Już nie pracuję, ale raczej z powodów "życiowych", o firmie mam dobre zdanie. Stanowisko, o którym piszesz to entry level, więc zarobki też są bardzo entry level ;)

lambda
Były pracownik

Szkolenie nowego pracownika według zasady "wyjdzie w praniu"; widoczna w tym zakresie niechlujność. Atmosfera bywała skrajnie toksyczna(spychologia, notoryczne obmawianie) choć by zachować jednak pełną obiektywność z pewnością zależy to od zespołu co też chciałbym podkreślić. Oporność na własne propozycje/rozwiązania w projektach. Zastanawia mnie zmiana w ocenie firmy na przestrzeni czasu ponieważ ocena wzrosła znacząco. Chcę wierzyć, że sytuacja się zmieniła i jest teraz lepiej. Ufam, że pozytywne opinie nie są sztucznie nadmuchane tylko piszą je istotnie zadowoleni pracownicy...

Kamila
Inne
@lambda

To jak było prowadzone to szkolenie? Zaciekawiłeś mnie.

Kszik
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy ktoś byłby miły i opisał jak wygląda rekrutacja w praktyce? Czy po wysłaniu CV długo czeka się na odpowiedź?

xyz
Pracownik

dobrze mi się pracuje, współpracownicy nie mają kija w czterech literach jak w korpo, natomiast w kierunku korpo firma jednak zmierza

Marzena
Inne
@xyz

Mówisz? Skąd takie spostrzeżenie? I tak właściwie to ile osób tutaj jest aktualnie zatrudnionych?

A
Pracownik
@Marzena

Ok 200

Marzena
Inne
@A

O kurczę to faktycznie jednak idzie w korpo. I jak z rozwojem aktualnie? Tworzą nowe stanowiska czy na razie zastój jest?

xyz
Pracownik
@Marzena

jest rozwój cały czas

Agnieszka
Inne
@xyz

A konkretnie o co chodzi? :P Jakieś szkolenia sa organizowane?

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Czy ktoś mógłby napisać coś więcej o benefitach? Oraz - jak firma się zapatruje na pracę zdalną? Dziękuję.

Krystyna
Inne
@Zainteresowany

A są w ogóle? Słyszałeś coś? I jakie stanowisko. Bo to pewnie też zależy.

Pomocny
Pracownik
@Zainteresowany

Hej, tak są benefity - miejsca parkingowe, multisport, opieka medyczna, lunche dla pracowników i śniadania. Imprezy integracyjne co miesiąc

Bolesław Prus
Kandydat
 Pytanie
@Pomocny

Chodzi Ci o te miejsca parkinowe na byłym parkingu Tesco?

Pomocny
Pracownik
@Bolesław Prus

Nie, tam jest budowa. Miejsca parkingowe w garażach

T.
Pracownik
@Bolesław Prus

Miejsca parkingowe są, w garażu w budynku, jednak jest ich niewiele i nie są dla wszystkich. Poza tym w okolicy da się zaparkować mimo braku największego miejsca, jakim był parking Tesco.

.

Atmosfera miła, faktycznie niekorporacyjna, ale też poważne braki: np. brak administratora IT wszystkie programy trzeba instalować samemu a zarządca sieci jest recepcjonistka. Pracuje też tam kobieta psychopatka na R. Która życie nie jednej już osoby zamieniła w piekło.

1
K
@.

Nie 'recepcjonistką' tylko zarządcą biura!

lola
Inne
 Pytanie
@K

cieć zarządzający znaczy się ? smiech na sali

4
Bartek K.
Pracownik
@lola

to trochę komentarz poniżej pasa i świadczący o komentującym

Marzena
Inne
@Bartek K.

Brak kultury w internecie jest niestety dość powszechny... Tego raczej nie da rady zwalczyć. Aż ciekawa jestem czy tu wróci i odpowie jakąś kontrą czy nie starczy odwagi?

Szkoda Gadać
Były pracownik

Richard Branson powiedział kiedyś „Klienci nie są najważniejsi, pracownicy są”. Niestety NIE jest to filozofia tej firmy. Zapowiadało się ciekawie, jednak na zapowiedziach się skończyło.

1
Weronika
Inne
@Szkoda Gadać

To mnie zaskoczyłeś - byłam niemal w stu procentach przekonana, że Estoremedia to naprawdę dobry i godny polecenia pracodawca. No ale tak właściwie to nie podałeś nam tu żadnych szczegółów. To dlaczego konkretnie masz o nim tak nieprzychylne zdanie? Doprecyzuj to proszę.

Sz.
Były pracownik
@Szkoda Gadać

Ktoś szukał ciepłej posadki biurowej w urzędzie, albo w "zakładzie pracy", a tu masz ci los... szalony start-up ;-). Kiedy pracujesz w restauracji, czy hotelu - spróbuj powiedzieć szefowi, że klient jest nieważny. Tak samo jest we wszelakich firmach świadczących usługi. Pracownik musi być zadowolony i dobrze przygotowany do pracy, a klient zadowolony. Między tymi wartościami nie można wybierać. Firma nie zawsze jest idealna, ale to klient zwykle robi trudny czas. Trzeba trochę nauczyć się klienta sobie ustawić, a trochę trzeba zaakceptować. Kiedy to zrozumiałam, od razu poprawiły mi się morale. W innych znanych mi miejscach nie jest inaczej.

lola
Inne
@Sz.

jakoś ci nie wierzymy wielu ludzi się wypowiadało że właściciel ma problem

Mon
Kandydat

Bardzo słaba rekrutacja, nie wiedzą kogo szukają.

A.
Pracownik

Coraz więcej ludzi pracuje z biura. Można powiedzieć, że wróciła fajna atmosfera sprzed lock-downu.

PP
Pracownik

Nie polecam, bałagan komunikacyjny i organizacyjny.

pracownik
Pracownik
@PP

Tak zdarza się czasem zamieszanie; firma, która rośnie 50-100% rocznie mocno się zmienia niemal codziennie. Jest to zarówno bardzo ciekawe wyzwanie biznesowe i wielka szansa dla bystrych pracowników, jak również pewien chaos, z którym niestety trzeba żyć. Ja odnajduję się bardzo dobrze w tych realiach, ale jest / było kilka osób w moim teamie, które wolały spokojniejsze środowisko.

xyz
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam z całego serca. Jest tyle agencji eCommerce, że jest w czym wybierać. Tylko dla osób, które chcą zacząć pracę w branży eCommerce i chcą zdobyć doświadczenie. Dostałeś również propozycję z jakiekolwiek innej firmy? Wybierz tę drugą! Zostałeś zatrudniony w eStoreMedia? To posiedź kilka miesięcy, wrzuć do CV i uciekaj :) Plusy: +praca zdalna +fajni ludzie (niektórzy, jest ich co raz mniej) Minusy: - Prezes - to jest największy minus tej firmy. Apodyktyczny furiat, który nigdy nie pracował w agencji, więc niestety nie wie, jak takim typem firmy (w sumie to nie ma znaczenia, każdym innym też) się zarządza. Ciężko się z tą osobą rozmawia nawet poza pracą, ma bardzo wysokie mniemanie o sobie, nieprzyjemny i sztuczny. - Pomimo, że firma jest już całkiem sporych rozmiarów, to zarządzanie jest centralne, więc top management nie znając prawdziwych problemów w firmie (bo nawet nie zapyta, bo po co?) tworzy rozwiązania nieistniejących problemów, a rzeczywistych nie adresuje (przecież każdy problem można rozwiązać zatrudniając skończoną liczbę tzw. "klepaczy"). - Brak szacunku do pracowników. W razie tzw. pożaru wszyscy nawzajem oskarżają się o winę. Tragedia, takie sytuacje są normalne w firmie i to się rozwiązuje mądrym zarządzaniem. Nikt nie słucha, kiedy szeregowy pracownik zgłasza problem lub pomysł - Brak szkoleń - szkolenie tak z grubsza brzmi "siadaj i rób". Nauczysz się czegokolwiek przy pomocy miłych współpracowników, na onboarding z prawdziwego zdarzenia nie licz. - Brak HRu - HR w tej firmie to głównie payroll i administracja - Brak ścieżki kariery - jeżeli liczysz na to, że zrobisz wspaniałą karierę to nie ten adres :) Wysokie stanowiska są obsadzone znajomymi top managementu - niektóre osoby mogą pracować tam długi czas, przyjmować niezłe pieniądze i dalej nic nie ogarniać :) Z kolei ci, co rzeczywiście tworzą wartość dodaną w tej firmie dostają żenujące podwyżki, a o awansie można pomarzyć, aczkolwiek pojedyncze przypadki się zdarzają. Firma dostaje różne nagrody, ale jak widać pod ładnym papierkiem można znaleźć nieładne wnętrze ;)

7
XX
Kandydat
 Pytanie
@xyz

Cześć, jakiego działu konkretnie dotyczy ta opinia?

MojNick
Pracownik
@xyz

Cześć, ciekawy komentarz. Pracuję tu parę lat i może to kwestia stażu, ponieważ widzę to trochę inaczej. Najważniejszą zaletą w pracy tutaj jest atmosfera, niekorporacyjna, przyjacielska, wsparcia. U mnie w zespole wdrażamy korponarzędzia, ale nadal klimat pracy jest raczej start-upowy. Cały zespół (wg mnie niezależnie od działu) daje z siebie 120% aby zrealizować plany, nie bo musi, a ma takie ambicje. Dużą szansą rozwojową jest środowisko pracy - jest prawdziwie międzynarodowe. I to po obu stronach: klientów oraz współpracowników. To pozwala na pracę na wielu płaszczyznach i na prawdziwy wpływ na to jak wyglądają narzędzia, jak korzystają z nich klienci - naprawdę duże korporacje. Już sama ta relacja pracy z dużymi daje wiele opcji na poznanie jak u nich wygląda e-commerce i jak pracują nad różnymi strategiami. Nie wiem, czy “szkolenie” (nawet najlepsze) oddałoby to doświadczenie i praktykę. Jak w każdej pracy zdarzają się sytuacje trudne i pełne napięcia. W każdej pracy, na której końcu jest klient, tak bywa. Super jest to, że w takich sytuacjach jest masa ludzi, na których wsparcie można liczyć i z którymi wspólnie można te rzeczy analizować, rozwiązywać, szukać opinii itd Podsumowując: wymagająca praca, ale ze wspaniałymi ludźmi i, moim zdaniem, szansa uczenia się od bardzo mądrych ludzi z fajnymi doświadczeniami.

1
Osobliwe
Były pracownik
 Pytanie
@xyz

Pracowałam tam przez kilka lat. Odeszłam raczej z ciekawości świata niż z konkretnych powodów. Nie chcę teraz się rozpisywać, co było fajne, a co mniej, jednak Twoja opinia wygląda mi na jakąś skrajność. Czy nie było tam jakiegoś zatargu personalnego? Mam wrażenie, że pracowaliśmy w dwóch różnych firmach.

d.
Były pracownik
@xyz

zgadzam sie w kwestii onboardingu - slabo wyglada w porownaniu z innymi firmami

xyz
Pracownik
@xyz

Nie odniosę się do komentarzy, ponieważ mam wrażenie, że większość z nich (oprócz osoby, która już tam nie pracuje) to komentarze osób z zarządu lub w najlepszym przypadku osób, które cały staż przepracowały na zdalce. W odpowiedziach na inne opinie wypowiadał się nawet prezes, więc możliwe, że zrobili projekt ocieplania wizerunku na tej platformie Zdziwił mnie fakt, że nagle rating wzrósł z jakiegoś 2/5 na 4.5/5 :)

J
Kandydat

Bardzo słaby proces rekrutacji. Brak konkretnego wyjaśnienia oferty pracy, słaby kontakt pomiędzy etapami rekrutacji, duży chaos, duże opóźnienia, brak odpowiedzi na maile przez kilka tygodni.

Official
Pracownik
@J

Przepraszamy, jeżeli zaistniała taka sytuacja. Generalnie wszyscy kandydaci otrzymują na początku procesu dokładny jego opis. Staramy się pilnować tego procesu, jednak z pewnością występują od niego odstępstwa, np. gdy stanowisko jest unikalne, a manager decydujący jest przez kilka dni niedostępny. Ciągle pracujemy nad usprawnianiem procesów, dlatego takie opinie są dla nas cenne.

M-x
Pracownik

Polecam dział obsługi klienta. Praca z dużymi klientami za granicą. Dużo używamy angielskiego. Są pewne mankamenty związane z szybkim rozwojem firmy, niedoskonałym ciągle softwarem i wieloma nowymi osobami w dziale, które muszą się wiele nauczyć. Mimo to, jest ciekawie i rozwojowo.

Ekomersiak
Pracownik

Ciekawe miejsce, na początek kariery. Szybko rosnąca branża, praca z zagranicznymi znanymi klientami, większość usług bazuje na własnych technologiach. Firma rośnie szybko i jest to zarówno zaletą, jak i wadą (dla niektórych). Zaletą jest to, że nie ma nudy i jest szansa na szybki wzrost w organizacji. Wydaje się, że wiemy dużo o ecommersie względem dużych marek. Wadą jest to, że jednak jest trochę chaosu i presji - w szczególności w czasach pracy z domu, gdy nie można się odpowiednio porozumieć ze wszystkimi członkami zespołu. Podsumowując na plus - mnie się podoba.

5
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Ekomersiak

A jak z osobami bardziej doświadczonymi?

Ru.
Pracownik
@Kandydat

Jest sporo doświadczonych managerów z różnorodnym doświadczeniem. Cieżko porównać taką firmę do korporacji. Zdobywasz znacznie szerszy zestaw umiejętności biznesowych niż w korporacji. Dużo więcej też od Ciebie zależy. Ludzie, którzy jednak chcą zostać ekspertami w wąskiej działce (np. podatki, reklama, szkolenia) - powinni jednak trzymać się korpo. Tutaj każdy musi nieco więcej robić, a przez to pewnie aż tak bardzo się nie specjalizuje. Za to nie ma nudy ;-)

Mngr
Kandydat
 Pytanie
@Ekomersiak

A jak dla bardziej doświadczonych? Widzę, że są takie ogłoszenia na pracuju.

pomocna
Pracownik
@Mngr

patrz wyżej na odpowiedz @Ru.

Zostaw merytoryczną opinię o Estoremedia Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Estoremedia Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Estoremedia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Estoremedia Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 10 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Estoremedia Sp. z o.o.
4.6/5 Na podstawie 21 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Estoremedia Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii