MediaExpert

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

Ewa
Inne

Od trzech miesięcy czekam na zwrot różnicy ceny obiecane było składane reklamacje do reklamacji gdybym nie była sparaliżowana to złożyłbym do sadu

3
Jumbo_dumbo
Były pracownik

Nie polecam tej pracy nikomu. Godziny pracy to tragedia, od 8:30 do 19. Czasami wstając rano odechciewa mi się tam iść. U nas w sklepie są jeszcze rowery, więc trzeba je codziennie rano wyciągnąć, a następnie schować. Ogólnie jest chaos, rzucają ci cenówki do zmiany, zaraz przychodzi klient, tu trzeba towar wydać i nie ma za co się zabrać. Co jakiś czas lista produktów wystawionych jest zmieniana i trzeba wszytko chować i na nowo wyciągać. Jeżeli nie chcesz mieć życia prywatnego i harować za słabą kasę to zapraszam do media...

A tak
Inne
@Jumbo_dumbo

Nie rozumiem narzekaczy. nie podoba ci się - zmień. Podobno mamy rynek pracownika, więc bez trudni powinieneś znaleźć pracę, która cię uszczęśliwi. Chyba że, atak podejrzewam, chce się robić, by się nie narobić, a zarobić. To dziś niestety częste. Za moich czasów nie było takiego mazgajstwa.

1
Realia...
Pracownik
@A tak

To kwestia wieku,jak ktoś jest młody nie potrafi się często pogodzić z faktem że pracuje żeby porobić opłaty i kupić żywność no i jak coś zostanie to jakąś odzież,przy obecnych cenach 4 tysiaki na więcej nie wystarczą.Jak człowiek jest starszy i zna realia i życie myśli często inaczej.To naturalne że ludzie chcą więcej inaczej by nie mieli żadnej ambicji z drugiej strony inflacja nie śpi,kilka lat temu 3-4 tyś tow miarę fajny pieniądz,obecnie nie wiadomo co z tym zrobić.

Lidia
Inne

Witam. Zakupiliśmy odkurzacz firmy Electrolux pionowy.Super sprawa. Sprzedawca szczegółowo omówił o wszystkich dodatkach do urządzenia .Jestem super zadowolona ,moje oczekiwania do urzadzenia okazaly sie trafne.

6
Lahey
Kandydat
 Pytanie

Siemka. Czy bez doświadczenia warto aplikować na doradcę klienta czy lepiej na pracownika wsparcia sprzedaży? Duża różnica w obowiązkach i pensji pomiędzy tymi dwoma stanowiskami?

Zeus
Pracownik
@Lahey

Jak już zamierzasz pracować w tej firmie to jako doradca klienta, jako wsparcie będziesz murzynem od czarnej roboty, której z resztą nawet jako doradca będziesz miał ponad normę ale za trochę lepsze pieniądze.

nowy
Były pracownik
@Lahey

czy w biedronce czy w innych sklepach sa doradcy chyba nie jak jest niska cena to towar znika a doradcow 12 na sklepie za nich towar moglby byc tanszy a tak jest drogi co to za praca tak jak sprzedawanie garnkow na pokazach zal

1
Ragnik
Pracownik
@Zeus

Jako wsparcie dostajesz normalną pensję i nikt cię nie ciśnie na wynik. Jako doradca musisz się wysilić, ale za to premie możesz wykręcić naprawdę spoko.

Haha
Pracownik
@nowy

Jak by nie odpowiednia ilość doradców,to by te sklepy okradli i żywcem wynieśli teraz już wiesz po co pracownicy na sklepie.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Po przywitaniu się i przedstawieniu zakresu obowiązków i mojej przeszłości, przeszliśmy do tzw scenki sprzedażowej, w której musiałem przedstawić propozycje jak największej ilości produktów dla klienta, uzasadnić dlaczego ma kupić droższy produkt oraz powiedzieć coś o nowym laptopie. Dodatkowo później przekonać go do zakupu na raty i zachęcić do skorzystania z promocji. Ogólnie rozmowa trwała ponad godzinę, czułem się swobodnie a kierownik sklepu doceniał moje doświadczenie oraz wiedzę.

Pytania

1. Jak przekonać klienta do wyboru laptopa za 6 tysięcy, gdy on chce tego za 4 tysiące? 2. Co w przypadku agresywnego klienta, któremu nie działa sprzęt i chce go reklamować? 3. Jak namówić klienta na wybór ubezpieczenia za 1,5 tysiąca? 4. Jakie dodatkowe produkty można zaproponować do laptopa?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Aplikuje
Pracownik
 Pytanie

Cześć, wie ktoś jakie są widełki wynagrodzenia netto dla kierownika marketu?

Zosia
Inne

Nie polecam sklepu, wręcz odradzam zakupy w nim. Zamówiłam u nich duże AGD do zabudowy. Zamówienie dotarło z opóźnieniem, chociaż zapewniano mnie, że dostawa nastąpi umówionego dnia ( był to dzień montażu mebli kuchennych). Oczywiście tak się nie stało. Zamówienie udało się w końcu dostarczyć, jednak montaż mebli w kuchni nie mógł się odbyć do końca bez zlewu, baterii i piecyka. W dalszym ciągu nie mogłam używać kuchni i sprzętu, za które zapłaciłam. Poza tym musiałam umówić panów montażystów na kolejny dzień w celu dokończenia montażu oraz brać w pracy urlop bezpłatny ( ok. 300zl) i był to dla mnie znowu koszt dodatkowego 1300 zł. Nie wspomnę o wykonanych telefonach i stratach osobistych w postaci nerwów, które niestety straciłam daremnie, ponieważ dostawa, mimo zapewnień wielu konsultantów, nie odbyła się w umówionym terminie. Po złożeniu reklamacji szanowna Pani z działu reklamacji firmy Media Expert zaproponowała mi za niedogodności rekompensatę w wysokości 100 zł rabatu na produkty przez nich sprzedawane. Uważam, że jest to już szczyt bezczelności ze strony tej firmy. Nigdy nie zrobię już u nich zakupów. Nie szanują klientów, , robią sobie żarty kosztem ludzi tak naprawdę na nich pracujących. Obsługa, konsultanci są kurierzy - u mnie nota 0.

3
Achzet
Inne
@Zosia

Musiałaś mieć niezłego pecha i trafić na kuriera, który nie ogarniał. To nie zawszse jest wina sklepu, uwierz. Ja niedawno szukałem tydzień przesyłki, którą niby odebrałem,

2
Si
Inne
@Achzet

Podbijam. Świat po pandemii się zmienił, a kurierzy mają roboty po kokardę!

1
Max
Były pracownik

Zapraszam do firmy w której będziecie ciągle dostawać listy do opłacenia za inwentaryzację, nawet jak byliście na zwolnieniu. Nie bez powodu inwentaryzację teraz szczególnie w wola parku są co miesiąc, skoro ciągle brakuje po kilkanaście tysięcy i pracownicy muszą płacić. A co jeszcze ciekawsze takie same braki są jak sklep był zamknięty. Mam zamiar skontaktować się z prawnikiem w tej kwestii

xxx
Pracownik
@Max

magazyn i logistyka wala w (usunięte przez administratora) równo nie przyznaja sie jak dostana cos gorka a skamlą ze masz na sklepie jak im na magazynie brakuje

murarz tynkarz akrobata
Pracownik
 Pytanie
@Max

u nas na sklepie, który robi naprawdę duże jak na ME obroty nie ma nawet ochroniarza, bramki piszczą a nikt nawet nie ma jak podejść, bo np. wszyscy obsługują. Magazyn też pewnie leci (usunięte przez administratora) kulki a potem co pół roku braki do pokrycia po 300-500 zł na osobę. A już chore dla mnie jest to, że pracownicy pokrywają ceny produktów z półki, dlaczego chociaż nie ceny, po których firma produkt kupiła?!

1
murarz tynkarz akrobata
Pracownik
 Pytanie
@Max

u nas na sklepie, który robi naprawdę duże jak na ME obroty nie ma nawet ochroniarza, bramki piszczą a nikt nawet nie ma jak podejść, bo np. wszyscy obsługują. Magazyn też pewnie leci (usunięte przez administratora) kulki a potem co pół roku braki do pokrycia po 300-500 zł na osobę. A już chore dla mnie jest to, że pracownicy pokrywają ceny produktów z półki, dlaczego chociaż nie ceny, po których firma produkt kupiła?!

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Cześć Na jakie zarobki może liczyć kierownik marketu? Jaka podstawa i jakie premie?

Anagram
Były pracownik
@Paweł

Aktualnie to 3400 zł brutto podstawa + premie. Zależnie od tego gdzie trafisz (bo to ma znaczenie), jaką masz gadane i moralność możesz uzyskać niezłe premie. Moi byli koledzy z działu oscylowali w okolicach 2 tys. - 2,5 tys. premii brutto. Ja wyrabiałem około 1 tys. (usunięte przez administratora) Nie polecam osobiście pracy tam.

Frustracja
Pracownik
 Pytanie
@Anagram

Wyleciałeś, co? I stąd ten żal?

2
Złotowskie Iwonki
Były pracownik
 Pytanie
@Frustracja

A ty piszesz jakiegoś HR albo działu alternatywnej rzeczywistosci który swoje źródło ma w Złotowie? Po co ta agresja? Myślący człowiek wie ze praca za te wasze śmieszne pieniądze i śmieszne premie nie jest warta ani grama stresu. Możecie sobie wsadzić taką żałosna gadkę

Tomi
Pracownik
 Pytanie
@Anagram

To ciekawe co piszesz ja jako specjalista mam sporo mniejszą podstawę,robiąc dobre parametry.?

Maer
Były pracownik
 Pytanie

Czy firma waloryzuje wypłaty w związku z inflacją ponad 10% rocznie? Czy ceny produktów podniosła ale tak poza tym to nie ma tematu?

Mat
Pracownik
@Maer

Nie ma żadnej waloryzacji, zazwyczaj pensja zasadnicza sie zmienia na początku roku i są one stałe dla wszystkich pracowników. Najbardziej pracownik dorabia sobie na premiach. Potrafisz zarobić w słabym miesiącu 3000 zł a możesz i 5000 zł, to wszystko zależy od Ciebie !

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Bymm
Inne
 Pytanie

A co myślisz ze on nie ma za robić tylko przeprowadzać Ci jeszcze darmowe szkolenia? To jego dobra wola czy Ci pomoże czy nie . A za takie słownictwo widać pełna kulturę wiec tez bym nie pomógł

Pies Florka
Pracownik
 Pytanie

Halo pany z media... To prawda że idzie u was zarobić 10k na miesiąc?

Kotka Fiszka
Pracownik
@Pies Florka

Taaaak!

Topek
Były pracownik
@Pies Florka

W małym mieście o tym zapomnij, nawet podstawa nie jest podnoszona i bywają pracownicy zatrudnieni kilka lat z podstawą niższą niz minimalną. Aby to wyrównać firma zabiera z twojej wypracowanej premii.

Krecik Wiktor
Były pracownik
 Pytanie
@Pies Florka

10k na kwartał? No trochę przegiales chłopie. Niecałe będzie bez paru stówek.

Repra
Pracownik
 Pytanie
@Krecik Wiktor

A to co, z Amazona? Nie ośmieszaj się tutaj chociaż

Ok
Pracownik
@Topek

Mimo wszystko nie jest źle,ja też czasem narzekam na tą pracę bo my Polacy już tak mamy.Raz się zarobi więcej i jest ok innym razem jest słabszy miesiąc i irytuje mnie wszystko,ale nie ma co narzekać.Pracowałem w innych firmach i nie zawsze było kolorowo.Jak na Polskie warunki firma Terg jest w porządku.Trzeba myśleć pozytywnie.

6
PMS
Pracownik
@Ok

Brzmi trochę jak PMS. praca jest od tego, by pracować. I zarabiać. A jak daje satysfakcję, to już jest mega. I u mnie tak jest. Zawsze chciałem pracować w handlu. A że jaram się elektroniką, to ME jest dla mnie. Jk komuś nie pasuje, trudno. Ja nie narzekam, znam życie. CIeszę się tym, co mam. I gadajcie co chcecie ale mi się tu podoba

1
Ok
Pracownik
@PMS

Chyba masz problem z rozumieniem tekstu.Życie nie zawsze jest kolorowe tak samo praca,gdybym napisał że jest super byłbym hipokrytą jak większość ludzi a tej wady nie akceptuje u siebie i innych.Wiadomo że oprócz atmosfery istotna jest kasa każdy ma swoje wydatki,czasem jest ich więcej i pojawia się irytacja,czego nie rozumiesz.Praca u nas jak wspominałem jest w porządku a to że czasem potrzebujemy więcej niż mamy możliwości ..."życie" napisałem to bo wiem że 90% ludzi ma podobnie.Otwórz umysł,czytaj ze zrozumieniem,myślenie nie boli i więcej pozytywnego myślenia a mniej wazeliniarstwa.

Tak jest
Pracownik
 Pytanie
@Ok

Zgadzam się w 100%. Praca ogólnie ok, lubię handel i kontakt z ludźmi. A że większa kasa by się przydała? Oczywista oczywistość:) Ale i tak jest lepiej niż u konkurencji

Topaz
Były pracownik
@Tak jest

No jak porównujesz malucha do poloneza to zawsze wyjdzie ze polonez jest szybki , bezpieczny i nowoczesny. Tylko ze są jeszcze ople i fordy - spokojnie w zasięgu przeciętnego człowieka - warto postawić je sobie za cel i nie zadowalać się tym co jest na poziomie poniżej średniej. O porsche i ferrari przecież nie dyskutujemy bo to liga poza możliwościami.

Eryk
Pracownik
@Topek

Meksyk to się właśnie zaczyna dziać, jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie się ewakuować.

Roko
Pracownik
@Topek

Bzdura. U mnie kasa się zgadza

1
Maria
Były pracownik
@Pies Florka

Pracowałam na dziale Pok.Da się zarobić nawet ok 6000 zł netto(zalezy od miesiaca ), ale praca na Poku jest wykańczająca.Wszystko jest na głowie osób pracującym na tym dziale.W listopadzie i w grudniu praktycznie non stop jest się pracy ,kasa jest ale kosztem rodziny i życia prywatnego

Maer
Były pracownik
 Pytanie
@Roko

Z czym się zgadza? Bo na pewno nie z inflacją. Już nie cudujcie tam w tym Zlotowie bo 3 tysiaki dzieiaj to tyle co 6 stów wczoraj

Kiero
Kandydat
 Pytanie

Witam. Chciałem zapytać czy na kierowców kat: C przyjmują bez doświadczenia ? Jeśli tak, to mniej więcej na jakie zarobki na rękę może liczyć nowo zatrudniony? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Maer
Były pracownik
@Kiero

Zarobki jak na busie. Polecam.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy firma przyjmuje osoby w wieku 30 lat na stanowisko pracownika wsparcia sprzedaży bez szczególnego doświadczenia w handlu czy raczej preferowani są młodzi ludzie?

07
Inne

Te wasze reklamy z zafajdanym Marianem wsadzicie sobie głeboko i choćbyście wydali nawet 100 milionów na te gówniane treści - choćby dlatego nic u was nie kupię. Koniec i kropka. Żadne nachalne reklamy wam nie pomogą. Firma z paździerza a reklamy dla ulomnych.

1
Ronik
Pracownik

Praca w sklepie jako sprzedawca czy jak to tutaj nazywają doradca klienta nigy nie była moim marzeniem. Ale przyszedł taki czas w moim życiu, że musiałem się tego podjąć. Początek był trudny, to bycie na zawołanie klienta było trochę dziwne, ale wytłumaczyli mi, że to tylko robota, nie mam traktować jej osobiście. I z takim podejściem jest spoko. na początku dostałem promesę, więc kasa byłą pewna, teraz muszę się wykazac, by zarobić lepiej, ale nie chwaląc się idzie mi to całkiem dobrze.

Maciek

Wszyscy piszecie głównie o zarobkach ale jakoś nikt nie pisze o obowiązkach czy np: trzeba wyładowywać towar jak przyjeżdża do sklepu,jaki jest grafik ile dni w tygodniu się pracuje i po ile godzin,czy są przerwy na kawę.Kasa ma znaczenie ale jak cała reszta jest kiepska to kasa tego nie wynagrodzi....Czy mógłby ktoś odpisać jakie są obowiązki i grafik? Z góry dziękuje.

Proszek OMO
@Maciek

Jesteś jakiś inny?? Opinie o to o co się pytasz znajdziesz na tym portalu w innych postach dotyczących Media Expert. Niezależnie od tego czy to mała miejscowość czy duże miasto, wszędzie są podobne problemy dla załogi sklepu co stanowi problem systemowy, a nie tylko poszczególnych sklepów. I tak, masz tam opisane jakie są dodatkowe obowiązki w sklepie, czy są przerwy, jakie są godziny pracy. Wpisz w wyszukiwarce portalu MediaExpert bądź Media Expert i znajdziesz odpowiedzi.

Maciek
@Proszek OMO

No nie bardzo bo te opinie się sporo różnią jedni piszą że nie ma przerw, inni że jest,jedni że są zmuszani do sporych ilości nadgodzin i pracują nawet 8 dni pod rząd a inni że nie ma nadgodzin,sporo sprzeczności i bełkotu jest w tych opiniach.Miałem nadzieje na obiektywną opinie kogoś na poziomie intelektualnym.

Monika
@Maciek

Hej, trzeba przyjąć dostawę według procedur, jest grafik, ktory uwzglednia nasze prosby. Praca 8 h/ dzień standardowo. Przerwy oczywiscie sa. Najwazniejsze zeby atmosfera w ekipie byla ok, bo bez tego ciezko sie pracuje.

Maciek
@Monika

Dziękuje za odpowiedź,ktoś tam pisał że się pracuje 6 dni w ty czasem po 10 h i ma ponad 50-60 h nadgodzin,więc zgłupiałem i wolałem zapytać o jakiś konkrety,bo to bardzo istotne gdyby tak było nie aplikował bym do pracy w media bo z tyloma nadgodzinami to wszędzie się zarobi 3 000- 3 500 minimum....Teraz mam jasność.

1
Ben34
@Maciek

Trzeba przyjmować towar (bierzesz wózek i wwozisz na sklep), jak również potem go wykładać. Jest cała masa innych obowiązków okołosprzedażowych, weryfikacja cen, weryfikacja list Top, które dość często się zmieniają, (usunięte przez administratora), ciągle przesyłają masę zbędnych zadań, weryfikacja promocji, kontrola konkurencji, weryfikacja cen, ciągle inwentaryzacje, za braki płaci się z własnej kieszeni. Generalnie jest cała masa obowiązków, które robisz częściowo za kierownika sali. Doradzanie klientom to jedynie dodatek. Jest cała masa parametrów do wyrobienia, polisy, komplementarna, komplementarna plus, psp, ilość sprzedanych slw.nie zrobisz parametrów, dostajesz program naprawczy, rozmowa korygująca, a wkońcu aut. Podstawa to(usunięte przez administratora) generalnie pracujesz po 10 godzin, czasami 8, zazwyczaj 1 dzień wolnego na tygodniu. W tej pracy najbardziej dobijają bzdury jakie wymyśla firma.

Proszek OMO
@Ben34

No i to jest bardzo dobra odpowiedź!!! Brawo:)

1
Maciek
@Ben34

Dzięki hehe ale już nie mam jasności bo "MONIKA" powyżej napisała że pracuje się standardowo 8h 5 dni w tyg jak rozumie bo taki jest standard czyli widać opinie się różnią,widocznie zależne jest to od sklepu w danym mieście ale dzięki wielkie za opis,teraz już wiem o co biega...

Olek
@Ben34

Nie ma czegoś takiego jak 2100 brutto od roku obowiązuje 2250 zł brutto minimalne wynagrodzenie a od stycznie 2400 zł brutto

Olek
@Olek

od stycznia 2020 roku 2 400 zł brutto...

JJAbrams
@Maciek

Po prostu się zatrudnij i przekonaj na własnej skórze jak to jest.

1
Mateusz
@JJAbrams

No i pracuje już,co prawda nie długo ale przekonuje się o co biega...kierownik póki co wydaje się konkretny i ok,praca nie jest lekka ale jak praca jest lekka.Jeśli chodzi o zarobki to przekonam się z czasem,nie zabieram głosu dopóki nie przekonam się na własne skórze jak jest.Jedno co zauważyłem to problem z ludźmi,widać konkurencje,jakieś kompleksy,zazdrość,brak pomocy nowej osobie ....nie wszyscy tacy są to raczej jednostki ale nie da się nie zauważyć pewnych rzeczy.Przecież to nie praca na giełdzie w New York tylko sklep ze sprzętem i nie zdrowa konkurencja działa na niekorzyść firmy i źle się pracuje w takim miejscu ...narzekają na pracę jak by chcieli mnie zrazić na starcie a sami się trzymają w tej firmie.Dziwne klimaty.Ale może z czasem jak się nie poddam coś się w tym kontekście zmieni...

JJAbrams
@Mateusz

Powodzenia i sukcesów życzę.

ok
@Ben34

Czyli jak rozumiem ,będziesz miał wyrobiony utarg jak należy ale nie sprzedaż wystarczającej ilości polis i "staroci " ze sklepu których trzeba się pozbyć i cię zwolnią??

1
Wojtek
@Maciek

Grafik to różny. Czasami 8 czasami 10 albo 12. Zależy w jakich godzinach będziesz miał sklep otwarty. Towary trzeba wyładować i wystawić. U nas robimy to na zmiane, panie pomagają w segregowaniu drobnicy. Głownie sprzedajesz ale nie ma u nas magazyniera wiec jak ktoś kupi np. pralke to trzeba ja przygotować klientowi do transportu. Idź na sklep i pogadaj z kierownikiem to Ci wszystko powie albo podejdź do jakiegoś sprzedawcy. Tu na forum jak czytam to prawie same negatywy ale tak serio to jest całkiem spoko.

14
Doki
@Ben34

Wszystko się zgadza,pytanie tylko kiedy jest czas na sprzedaż? wychodzi na to że firma traci pieniądze bo w tym czasie mógłbyś robić obrót a klient wychodzi do konkurencji bo czas dla niego jest ograniczony w tym momencie ,w skali miesiąca to spore straty a wiem że czasem na danym dziale jest jedna osoba i jak ma inne obowiązki to kosztem klienta co za tym idzie, zyskiem dla firmy to oczywiste,przerabiam to od jakiegoś czasu,obserwuje i nie dowierzam,Firma inwestuje w różne logistyczne przedsięwzięcia,wymyśla promki,jakieś przeróbki na działach w co de facto nic nie wnosi zbyt wiele jeśli chodzi o zysk a pracownik mało zaangażowany w klienta z braku czasu ponosi straty własne mniejsza premia i straty dla firmy.Nie jestem królem logistyki i ekonomi ale ślepy by zauważył że pewne rzeczy przynoszą więcej strat niż zysku.

ona
@Olek

uzupełniane - premią uznaniową :)

ja
@ona

jak czytam że "trzeba" wystawić towar, wydrukować ceny, przyjąć towar to mam wrażanie że to kilkaset ton (usunięte przez administratora) ..... halo, do niedawna pracowałem w odzieżowym. lubię handle szło mi spoko bo miałem zawsze ok 2 x większy obrót o drugiego. zawsze otrzymywałem nagrodę w postaci barku kary. po prosty to mnie kręci... w TS jak klient coś przymierzał to miałem zachwycona minę a jak kobieta to..... i szło. gorzej było z dostawami bo za wystawienie i ceny nie mieliśmy liczonych godzin a wypłaty równie. teraz jestem tu, odbieram towar wystawiam go i sprzedaję a wypłatę mam zawsze na czas ....dzięki Złotowianie !!!

3
Adam
Pracownik
@Wojtek

Opowieści z kosmosu wzięte

1
ANgela
Były pracownik
@ok

dokładnie tak. I to jest porażka systemu, bo w ocenie pracy pracownika istotna jest jego efektywność. Wyobraź sobie sytuację, w której masz wypracowane wyniki na dobrym poziomie, czyli np. dobry stosunek polis do całej swojej sprzedaży i przychodzi klient, który chciałby kupić powiedzmy Telewizor za 20 tysięcy, ale nie chce do niego żadnych usług, polis akcesoriów. To taki sprzedawca ma dylemat... Ściemniać, byle się wymigać od jego sprzedaży aby nie popsuć sobie wyniku - wówczas nikt nie zarzuci mu słabej efektywności. Albo zachować postawę właścicielską i sprzedać produkt nawet jeśli nie ma szansy na dosprzedaż opcji dodatkowych. Jednak w tym drugim przypadku, mimo, że wypracował dla firmy większy obrót + na pewno jakąś marże to ocena jego efektywności będzie negatywna, bo wartościowy udział sprzedaży wszelakich dodatków drastycznie spadnie. I tutaj istnieje ryzyko, że pracowity gość, który podchodzi do każdego klienta, a nie tylko wybiera sobie potencjalnie udane transakcje może szybko pożegnać się z pracą bo zbyt uczciwie ją wykonywał. Znam przypadki kierowników, którzy zostali zwolnieni właśnie dlatego bo jakość sprzedaży przedłużonych gwarancji (stosunek wartości polis do wartości całego obrotu) była dla firmy niezadowalająca, mimo, że sklepy notowały duże wzrosty samych obrotów. Oczywiście zwolnienie jest wynikiem oceny pracy przez kierownika, co wcale nie musi być tak zerojedynkowe jak to przedstawiłam, ale na pewno ma bardzo duży i negatywny wpływ na ewentualne decyzje w tym obszarze. A co do innych kwestii, to z racji tego, że pracowałam kilka lat w tej firmie (po urodzeniu dziecka już nie wróciłam), nie powiem, że było źle. Dużo zależy od ludzi z którymi się pracuje. Wynagrodzenia od przeciętnych do bardzo wysokich - i tutaj zależy od determinacji i chęci, ale również od samych predyspozycji do sprzedaży. A poza sprzedażą obowiązków bardzo dużo. Porządek, ekspozycja, ceny, dostawy, oznaczenia promocji. Wszystko można pogodzić, choć zwykle Ci co zarabiają najwięcej wcale nie są w tej grupie którzy robią najwięcej. Najczęściej wysokie zarobki związane sa z tym, że obsługujesz dużo klientów, i to takich, którzy kupują konkretny sprzęt (nie drobnice), jednak w tym czasie nie robisz innych rzeczy. Jeśli załoga nie jest zgrana to powoduje to pewne zgrzyty i konflikty. Jednak idealna praca nie istnieje. Jeśli ktoś się zastanawia - warto spróbować. Mi osobiście żal tylko tych wartościowych osób, które odeszły lub zostały zwolnione tylko dlatego, bo nie byli wstanie podporządkować się sztywnej tabelce w excellu.

1
Daniel
Kandydat
@ANgela

Mam pytanie. Czy pracując trzeba stać 8 godzin non stop. A jakiś odpoczynek dla nog

2
pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Ben34

Hejka, A Czy mógłbyś napisać przykładowy plan sprzedażowy w Media Expert na dany miesiąć dla pracownika?

Gość
Pracownik
@ANgela

Konkretnie i na temat , praca ciężka szczególnie na MAGD - wyścig wśród pracowników

Dokładnie...
Pracownik
@ANgela

Jest dokładnie tak jak piszesz,jeśli chcesz zarobić musisz sprzedawać konkretne sprzęty nie drobnice na drobnicy nie zrobisz konkretnie.Dlatego istotne jest na jakim dziale handlujesz MAŁE AGD to głównie sporo obowiązków,ograniczony czas na sprzedaż i słabe zarobki na DUŻYM AGD zdecydowanie lepiej jest z premią choć też jest co robić,wydawanie transportów i praca wysiłkowa DZIAŁ RTV to jest to! nie dość że można sporo zarobić to i pracy jest najmniej około sprzedażowej,natomiast DZIAŁ IT też można zarobić nieźle ale sporo drobnicy i najwięcej klientów.Dlatego jak ktoś się pyta jak się u nas pracuje to ciężko jednoznacznie powiedzieć bo to zależy sporo od działu.Praca jest atrakcyjna pod warunkiem że nie trafisz na kiepski dział i masz ogarniętych współpracowników jak masz pecha będzie tyrał za kolegów i nie wiele zarobisz albo wręcz przeciwnie to jest loteria...Dlatego te wpisy pracowników są tak skrajne na tym forum.Ja straciłem nerwy i zdrowie przez nierobów z którymi miałem okazje współpracować ale to nie wina firmy,wszędzie się trafiają nieroby i kombinatorzy najważniejsze żeby się ich jak najszybciej pozbyć.

Kumpel
Pracownik
@Dokładnie...

Twój wpis potwierdza moją tezę - wszystko zależy od ludzi. Można zarobić i spokojnie pracować, ale trzeba mieć zgraną ekipę. Ja taką mam i dlatego podchodzę do sprawy na luzie. Ale o relacje trzeba dbać, my np. spotykamy się po robocie w ME, lubimuy się, przebieramy - jak teraz na Mikołajki - a to nas buduje.

Ok
Pracownik
@Kumpel

Wiadomo że w zgranej ekipie siła i taka też mamy ale czasem przez jedno "zgniłe jabłko" robi się nie fajnie.Nieroby powinny siedzieć w domu bo współpraca z takimi doprowadza tylko do frustracji i psuje klimat.

Kondziu
Były pracownik
 Pytanie
@Maciek

Prace zaczynasz od 8. Dostawę przyjmujesz o 7.15. Jakieś jeszcze pytania?

Życie..
Pracownik
@ANgela

Nie mam pewności co do tego o czym piszesz.Mam jedne z najlepszych wyników w regionie jeśli chodzi o parametry i powiem szczerze że nie jestem pewien czy to gwarantuje Ci pewną pracę i medal,zaraz kończy mi się umowa to się przekonam.Owszem wyniki są istotne w każdej branży ale znam przypadki gdzie idealnemu pracownikowi nie przedłużyli umowy a takiemu co nie powierzył bym psa pod opiekę,owszem,więc jak widzisz często w firmach kuleje logiczne myślenie.Są firmy w których ocenia się indywidualnie pracę i ją nagradza a są takie gdzie jesteś numerkiem i niczym więcej.Jak jest u nas czas pokaże.A tak na marginesie pół żartem ,pół serio.....indywidualności - ludzie z wyższym IQ na szeregowych stanowiskach to nie autu,bywa że wręcz przeciwnie,więc czasem warto przygrać głupca dla zachowania równowagi w zespole.

Mariawita
Były pracownik
@Życie..

Dokładnie. Ludzie o wysokim IQ w ogóle nie powinni w takiej pracy i za tyle pracowac bo to im w zasadzie uwłacza być na tym samym stanowisku i zarabiać tyle samo co głupi. Na dodatek sam fakt obcowania codziennie z głupimi daje upokarzające poczucie ze się uwsteczniasz. Z reszta to problem systemowy i dotyczy wielu prac, nie jest tak ze to zarzut do jednej takiej czy innej. Ważne żeby mieć jakieś alternatywne źródło dochodu. Ja po Media Expert nie pracuje nigdzie na stałe już prawie rok ale mocno i konsekwentnie walczę o to by praca nie była tym razem byle jaka. No i grunt ze mam inne stałe źródło i patent by zrobić trochę grosza bez wychodzenia z domu i sprzedawania swojego cennego czasu w byle jaki sposób. Tak czy inaczej wszystkim życzę spełnienia, rosnących zarobków i konkretnego, namacalnego rozwoju. Niestety takie czasy, ze (usunięte przez administratora) nas na tym jak tylko się da

1
Gość
Pracownik
@Ben34

bo tak jest

Joke
Były pracownik
@Ben34

Gośc pisze jak jest. Ja juz pożegnałem media jako pracodawce. Także z jakims dystansem moge sie odnieśc ze tak praca chociaz wydawac sie moze nie za ciezka potrafi wykonczyc. Jest pelno zadan okolosprzedazowych i ci marzycile co mysla ze sobie beda na sklepie siedziec w spokoju i piatke przytulac po promesie na ogol juz uciekaja. Jest masa rzeczy do zrobienienia i jeszcze wiecej do wyrobienia.

Remik
Kandydat
@Monika

I to mi się podoba!

Nowy a stary
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak to jest z tą podstawą wynagrodzenia? Na rozmowie usłyszałem że podstawa plus premia uznaniowa plus premia od sprzedaży. Ile wynosi w tym momencie brutto? Kolejna kwestia to wyrobienie planu sprzedażowego. Czuję się sprzedawcą, trochę pracowałem w handlu. Czy ten plan sprzedażowy jest ciężko wyrobić? Co się dzieje jak się nie wyrobi? Dzięki

Anagram
Były pracownik
@Nowy a stary

Podstawa teraz to 3400 zł. Jeśli chodzi o plan to jest on inny dla każdego sklepu więc w jednym łatwiej a w innym trudniej. Ciężko więc odpowiedzieć. Jeśli go nie wyrobisz to na początku nic. Jak dłużej nie jest wyrabiany to kierownicy zaczynają pisać uciążliwe raporty. Jeśli nadal nie wyrabia się planu to wszyscy pracownicy zaczynają pisać raporty ze swoich rozmów handlowych i tłumaczą czemu nie udało im się czegoś sprzedać. Jeśli dalej plan nie jest wyrabiany to nie dostajesz premii. Jak mimo to nie będziesz wyrabiać planu to cię wywalają.

Słaby
Inne
@Anagram

Normalna rzecz. Nie tylko tu, wszedzie. Słaby się tłumaczy, a potem wylatuje. To nie caritas

4
Marta
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jestem zainteresowana pracą w sklepie w Warszawie. Dość często robię zakupy w walucie Euro. Mam pytanie - czy pensja jest jakoś waloryzowana w związku ze spadkiem wartości złotówki do twardych walut? Tylko przez ostatnie 2 tygodnie to jakieś 6% do samego Euro. Do dolara czy franka to już nawet nie mowie choć niektórzy zapewne sa w życiu zmuszeni do oglądania się i na te waluty. Do tego roczna inflacja towarowa na poziomie ok. 10% - to już dotyczy każdego z nas. Czy pensje wzrosły zatem od zeszłego roku przynajmniej o około 15% w związku z utratą wartości pieniądza 1) do towarów, 2) rynkowo do innych walut?

Anagram
Były pracownik
@Marta

Pensje rosną gdy państwo podnoszą minimalną. Tak to masz podejście że przecież możesz więcej sprzedawać i większą premie sobie wyrobić.

Lesio
Pracownik
@Anagram

ja tam nie narzekam:)

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Już mniej ????
Pracownik

Już mniej ????

Hucer
Inne

Kraków Kapelanka na sklep wchodźcie z własnymi kamerami monitorującymi swoje otoczenie tak do pół metra najlepiej ukrytymi bo tam z ochroną to różnie bywa jak ruch to wiadomo jak nie to też się może zdarzyć nagle wyjście do WC więc na wszelki wypadek...

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MediaExpert?

    Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 221.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MediaExpert?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 117, z czego 18 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 54 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy MediaExpert?

    Kandydaci do pracy w MediaExpert napisali 22 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

MediaExpert
Przejdź do nowych opinii