logo MediaExpert

MediaExpert

Warszawa

Opinie o MediaExpert

Mil 2016-08-01 23:43:16
Zastanawiam się dlaczego są tak podzielone opinie.... :-) jedni chwalą, a drudzy nie... Ja pracuję w ME od wielu lat w Kwidzynie. I mogę powiedzieć że wszystko co się zmieniło to na +. Były głupie pomysły po drodze ale jakoś zawsze wyrastali z nich. Dla porównania wypłata w 2010 roku w. Wysokości 1900 to było duuużo, a teraz? jak zobaczę 2100 to znaczy że miałem urlop albo nic nie sprzedałem. Wszystko zależy od kierownika sklepu i podejścia własnego. Jak chcesz iść do media tak sobie to nie masz po co. Tam musisz iść i realizować Cele firmy. Znać bardzo dobrze Standardy obsługi klienta, najlepsze praktyki sprzedażowe/sprzedawcy. Jeśli idziesz tam nastawiony pozYtywnie i chcesz zarobić to spelnisz ich wymagania. u mnie na sklepie sa osoby które zarabiają 2000 i są osoby które zarabiają 3200 wszystko zależy od podejścia indywidualnego dlatego ja tam zarabiam ponad 3k spokojnie. Jak chcesz tam zarabiać to zarobisz, a jak zarobisZ to spelnisz ich wymagania. Więc wszystko w rękach tego co tam pracuje. Nie robię żadnej reklamy, nie prali mi mózgu tylko piszę co widzę. Dla przykładu jeszcze jest u nas pracownik który ciągle narzeka, że wypłaty słabe, że trzeba tego pilnować to robić... Bo dostał tylko 2200, i nie wie dlaczego.... A przyszedł nowy pracownik wgryzk się w temat. Wie gdzie jest kasa co trzeba robić żeby zarobić ja więcej i dostaje od gościa że z dużym stażem o 500-800 wypłaty więcej. Można? Można! Tylko trzeba chcieć, a nie marudzić.... Podsumowując polecam dla ludzi, których nie przeraża ogrom wiedzy, który trzeba tam przyswoić, którzy są pozytywnie nastawieni do życia i do obcych ludzi i którzy mają cierpliwość jak przyjdzie upierdliwy albo wkurzajacy klient. Jak wszystko ogarniasz i poznas gdzie leży kasa to będziesz zadowolony na 100%
9
Expert 2016-08-03 14:35:59
Szczególnie jak przyjdzie taki klient co zapierdo... jakieś rzeczy, a Ty pracowniku musisz za to płacić po inwentaryzacji. Już nie mówię o tym, że ze sklepu mogą spokojnie wynosić inni pracownicy czy to kierownik. Firma jest zajebista skoro ucina po kilka stówek z wypłaty, czyli z premii, która Ci się należy. Można się starać i ciężko pracować, być nastawiony pozytywnie ale podkreślam ======> Syf i ZŁODZIEJE!
10
prezenter handlowy 2016-08-11 10:39:55
Praca w Media Expert - zależy od salonu. W jednym pracownicy zarabiają ponad 3000 zł na stanowisku sprzedawca , w innym 1700 zł. Po wprowadzeniu nowych zasad "mój bonus" zabierają nam więcej pieniędzy zwłaszcza odczuli to pracownicy mniejszych sklepów wynagrodzenie zmniejszyło się nawet o 40%. A stek bzdur typu lista gs ciągła aktualizacja top 10 - to istne nieporozumienie. Dokładaja kolejne bzdury nie przyczyniajace sie do podnoszenia wyniku sprzedaży. Mam kilka przykładów z woj. dolnośląskiego. Tam święta trójca: kontruś- bombka i kruchy jeźdżą i wprowadzają bzdury za które dwk daję 0 w ocenie. Tak jest tez w opolskim.

Nagradzania pracowników wieloletnich nie ma, kierownicy boją sie dawac podwyżki czy w ogóle nie proponują. Swoim kolesiom dadzą 50 % uznaniówki gdzie wielu dobrych handlowców ma 21 albo 33 % uznaniuwki Zabieranie pracownikom za cos za co nie maja wpływu np. niespłacalnosc kredytów itd. (z tego co się orientuję inspekcja pracy jest już zainteresowana tym faktem). O orange już nie wspominając. Ewidentnie szukają pieniędzy. Nawet zawodowi kierowcy przy obłożeniu ponad 200 godzin ledwo mają 3000 zł.

Pracowałem ogólnie w dwóch sklepach w dwóch woj. spotkałem wielu regionalnych ale jest coraz gorzej. Avans come back ;-) na kilku sklepach już rotacja jest coraz większa więc pewnie za niedługo więcej osób da wypowiedzenie. Pozdrawiam nie polecam ;-)
12
likomiko 2016-08-11 13:02:59
Pracowałem u nich przez kilka miesięcy i mogę powiedzieć tyle, że było ok. W sumie to nie mam za bardzo za co ich chwalić, ale też nie mam za co zjechać zupełnie. Generalnie praca ok. Po prstu ok. Ja wychodzę z założenia, że wsyztsko należy oceniać, nawet jak jest tylko, bo inaczej się pojawiają tylko negatywne oceny (ludzie częściej piszą negatywy niż pozytywy czy neutralne opinie) i to zaburza obraz.
wilk 2016-08-11 13:41:40
Dziękuję! Właśnie na taki post czekałem. Jest w nim zawarta cała prawda i dokładnie oddaje to co czuję ja-były pracownik mediaexpert. Trzeba trochę się namęczyc, ale potem są wyniki i kasa w tym siedzi całkiem niezgorsza
2
Paulina 2016-08-14 22:18:19
Pracuje juz jakis czas i raczej zwalniac sie nie mam zamiaru. Liczne szkolenia, umowa o pracę, fajny zespół. Ze wszystkimi mozna sie dogadac.
Krystian 2016-08-16 01:03:10
Nie ma sensu pytać o zarobki. Jeśli się poświecisz tej pracy to zarobisz dużo. To nie jest tak, że popracujesz kilka miesięcy i zarobisz 5000. Pracuję w tergu już kupę lat, jak zaczynałem to ledwo sięgałem 2000zł, jednak z roku na rok szło coraz lepiej i teraz nie spadam poniżej 4000zł na rękę. Może i ciśnienie na wyniki jest spore ale trzeba kręcić wszystko tak mocno jak się da i mieć w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tą gadkę, że ciągle czegoś brakuję. Życie wynikowe trwa do 30 każdego miesiąca i gdy wchodzimy w nowy miesiąc to stary już idzie w zapomnienie, dlatego nie ma się czym przejmować.

Co do nowego mojego bonusa to proszę brać pod uwagę to że nie pracował nad nim "caritas" tylko dyrektorzy którzy mieli za zadanie zoptymalizować system premiowy na korzyść firmy, a nie pracownika. Z mojego punktu widzenia system miał za zadanie pozostawienie w firmie ok. 20% starego MB. Oby to się nie odbiło na kondycji firmy.
W końcu się uwolniłem :) 2016-08-18 17:16:56
BYE BYE Media. Koniec pracy w tej żałosnej firmie
4
Lolcia 2016-08-21 12:10:33
Widzę, że sporo negatywnych opinii tutaj, ja na szczęście trafiłam na super zespół i spoko kierownictwo. nigdy nie narzekałam na warunki - umowa o pracę, co jest rzadkością na rynku - umówmy się, nikt mi nie obcinał pensji, a na zmianie zawsze była luźna atmosfera. Pewnie dużo zależy od miasta, konkretnego sklepu...
3
i h..uuj 2016-08-21 23:36:46
Czy zgodne z prawem jest obciążanie pracowników kwotami brutto za towar, który "zaginął" podczas inwentaryzacji. Przecież to jawne OSZUSTWO. Towar firma kupuje w cenie netto, a za inwentaryzację mam płacić po cenie dnia z systemu. K...wa to jawny przekręt zarabiać jeszcze na inwentaryzacji.
13
Neonet amatorszczyzna 2016-08-24 20:46:48
Uwaga uwaga. W przyszlym tygodniu neonet jak co miesiac bedzie piblicznie osmieszony. Legalnie i z wielkim hukiem. Wiekszosc z Was to zna ale por a to publocznie obejrzec. Instrukcje soon.
3
Mega jazda 2016-08-24 20:58:19
Zapraszam wszystkich Ks Media, DORADCOW NA SUPEr seans. Ubawicie sie po pach i to za darmo i legalnie. Sprawa powazna wesola i pokazuje profesjonalne oblicze tych ktorzy Was zwolnili i tych przez ktorych zmieniliscie barwy. Glowe daje ze wartro sledzic ten wpis i kliknac gdzie bedIewskazane.
6
Adi 2016-08-25 09:29:46
Czy ktoś wie jak się ma Media Expert w łódzkim, kto tym zarządza, może ktoś coś wie o oddziałach w Kutnie, Ozorkowie, Zgierzu, Łodzi.
mij 2016-08-25 09:36:34
Możesz rozwinąć o co chodzi?
Bania 2016-08-25 15:10:52
Nowy brodaty AM. Pracowal w neonecie.
Były pracownik 2016-08-25 15:55:41
Uważać na co... na słowa.. dopiero się okaże co to za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak tam wpadnę z reporterami TVN Uwaga.. Wkrótce
Jovita 2016-08-25 22:42:42
Pracując na kasie mam odpowiedzialność finansową za kasę. I do tego po inwentaryzacji kasują mnie za braki z sklepu bo jakiś kierowniczyna wyniesie sobie laptopa albo coś innego. Potrzebuję prawnika zeby mi powiedział czy tak mogą robić? Jak mogę odpowiadać za rzeczy z sklepu skoro mam w pampersie siedzieć na kasie . To jak z kasy wezmę sobie 1000 zł to rozbija to na cały sklep? W sklepie traktują jak śmiecia, wyzywają od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] itp. Ja się zwalniam i ostrzegam koleinach młodych naiwnych. Dobrze się zastanówcie, bo na wypłatę macie grosze po odtrąceniach. Proszę o komentarz kogoś z Media ze to nieprawda co napisałam. Chenie się po śmieje.
10
Prawo zawsza działa w dwie strony 2016-08-26 13:56:52
To dokładnie prawda co piszesz. Za kasę jest odpowiedzialna osoba na kasie i w zasadzie nikt inny nie powinien być w tym czasie na kasie ani mieć do niej dostęp. Najlepiej skontaktować się z kancelarią prawną.
Przeczytaj sobie też prawo pracy odnośnie wspólnej odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. Wielokrotnie pracodawca łamie prawo pracy oraz zasady rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4.10.1974 r.

Napisz email na azjaphone@wp.pl prześlę Ci dokument z którego dużo możesz skorzystać w przyszłej walce z media.

Pozdrawiam. NIE dajcie się oszukiwać oraz wykorzystywać. Prawo działa w dwie strony
3
OGŁUPIONY PRZEZ ME JOHNY 2016-08-29 23:52:50
Liczą się tylko:
1) HESTIA - jest najważniejsza ze względu na największe dochody dla firmy - sprzedawca ma być przede wszystkim dobrym dociskaczem PG/GN/BN itp.
2) RATY

Co do sprzedaży samego towaru, to jeśli ktoś się koncentruje na samej sprzedaży towaru (czy to SLW czy GS), to i tak jest dla firmy zwykłym "podawaczem" towaru, jak to twierdzą niektórzy ASM.

MA BYĆ NASYCENIE I CO TAM. Patrzą tylko na konwersję(liczniki wejść i wyjść), która tak naprawdę mówi tyle co i nic. Wchodzą same APACZE, tabuny dzieciarni, które bawią się telefonami, laptopami i tabletami. A później sprzedawaj taką wypalcowaną i wymacaną sztukę dla klienta. To jakaś pomyłka i jak to się ma do tych ich najlepszych praktyk sprzedawcy?!
Nadgodzin robić trzeba dużo, większość z nich jest bez sensu (zwłaszcza NOCNE PRZECENY). Płacą za nie śmieszne stawki, więc lepiej odbierać wolne niż te dopłaty politowania godne. Człowiek chodzi zmęczony psychicznie do pracy, bo nie ma czasu dobrze odreagować. Jest ciągłe ciśnienie na WSZYSTKO. A pieniądze różnie... Nie zawsze są najważniejsze dla pełni szczęścia.
Ogólnie praca dla wytrwałych i o mocnej psychice, dla tych, którzy nie biorą do siebie tego, co się dzieje w realiach Mediaexpert.
Dużo osób odchodzi stąd, bo ciężko jest psychicznie pracować w tej firmie.
Jeśli chcecie podjąć pracę ze względu na perspektywy awansów zawodowych - to brednia!!! AWANSE są po ZNAJOMOŚCI. Musisz wiedzieć, z kim trzymać i komu w tyłek wchodzić bez mydła.
Nie prędko się zmienią polskie realia. SMUTNE JEST TO WSZYSTKO
19
Marlon 2016-08-31 23:31:27
Jak wygląda sytuacja podczas inwentaryzacji, jeżeli wystąpią jakieś braki i to w momencie kiedy są to kwoty przewyższające te zgromadzone w ramach funduszu inwentaryzacyjnego?
1. Czy zostaje to potrącone z premii pracownika?
2. Czy istnieje coś takiego jak pułap strat?
Co do samego systemu pracy.
Czy w Waszych sklepach też są wałki, że inne godziny są wpisane w grafiku wysyłanym do centrali a inny dla pracowników, żeby ominąć kontrolę z PIP? Ja odnoszę wrażenie, że w moim sklepie jest to nagminne i postępowanie wg kodeksu pracy, to dla kierownictwa jakiś absurd. Co do nocnej wyprzedaży (co 2 tygodnie), która nigdy nie jest ujęta w grafiku ( i weź coś zaplanuj sobie w życiu prywatnym). Odnoszę wrażenie, że pracuję w TERGSHWITZ....
6
ex pracownik 2016-09-01 14:45:35
Nie ma żadnego pułapu strat, będzie - 15 tys. złotych w inwentaryzacji to dzielą to na pracowników (załóżmy pracuje 12 w sklepie to 15000/12 = 1250 zł /osoba, będzie 5 tys. złotych to tak samo. Nie pozostaje to potrącone z premii tylko sam musisz wpłacić do kasy albo nie płacić i się z tymi parchołami sądzić. Notorycznie premie ucinane, nigdy nie wiesz ile dostaniesz. Wielokrotnie media expert spółka Astral łamie prawo nie stosując się do przepisów oraz prawa pracy odnośnie odpowiedzialności materialnej.

Szkoda tam życia, nerwów i ogólnie beznadziejna firma.. najgorsza!!! Wstyd i hańba dla polskiej gospodarki. Przestrzegam wszystkich
11
Tomek 2016-09-09 16:55:29
Zastanów się dziesięć razy niczym kupisz cokolwiek. Kradną w meriaexpert czekam na zwrot już miesiąc. Zapomnieli, gdy przypomniałem pytają o numer rachunku i jego właściciela. Dane te zostały podane na druku odstąpienia. Proszę tam nic nie kupować wcale nie jest tanio a obsługa jak widać.
Marek 2016-09-19 15:31:00
Pracuję od roku w jednym z większych sklepów Tergu i oczywiście zawsze można na coś narzekać. Natomiast realia są takie, że wszystko zależy od ludzi. Mamy bardzo fajnego kierownika i spoko ekipę. Obecny regionalny, to psychol już kiedyś zwolniony z innej firmy za swoje odpały, ale to przecież tylko jedna osoba. Owszem, jest presja na parametry, są cały czas zmieniające się wymagania, są trudni klienci i trochę stresu, ale tak wygląda współczesny handel w korporacji. Czasem ma się dość a czasem jest super. Trzeba się spiąć i cały czas pilnować strategii firmy, czasem absurdalnej, ale w przeciwieństwie do przedmówców, ja doskonale wiem za co mam wypłatę. Nowy program premiowy jest może nieco zagmatwany, ale precyzyjny. Jak wiesz co sprzedawać, jak sprzedawać (a nie tylko podawać), to można naprawdę dobrze zarobić. Jeśli się odpuści, to rzeczywiście wypłata potrafi być upokarzajaca, ale jak się pilnuje parametrów, to nikt mi nie powie, że słabo płacą. Wypłaty w okolicach średniej krajowej to chyba nie jest mało? Płacą za delegacje, płacą za nadgodziny, nie ma problemu z urlopem, nie ma problemu żeby się z kimś zamienić dniami w pracy a nawet jak nie ma ruchu, żeby wyskoczyć na miasto coś ważnego załatwić ( za to już nie płacą). Czasem jakieś konkursy z dodatkową premią. Jedziesz na inny sklep do pomocy - dodatkowa premia. Co chwilę szkolenia za czas których też płacą. Może każdy sklep to inny świat i pewnie tak jest, ale ja nie narzekam.
4
karol007 2016-09-20 11:01:35
Ja pracuję już kilka miesięcy i powiem szczerze, że wszystko jest na prawdę ok. Ludzie są u mnie trochę dziwni w sumie, ale kierownik jest ok i kasę się da spoko wycągnąć. Także generalnie jest ok i jakiś czas jeszcze pewnie popracuję. Nie planuję póki co zmiany
Jolanta C z Pruszcza Gdańskiego 2016-09-24 14:21:24
WITAM
Bardzo dziękuję osobie która mi pomogła w załatwieniu sprawy z innego województwa tą osobą jest pani KATARZYNA BIAŁOSOCKA ,dziękuję za życzliwość i pokierowanie na właściwy tok sprawy,mało takich pracowników jak Pani,życzę aby ktoś z kierownictwa to docenił.Jeszcze raz mega pochwała.
1
Aga 2016-09-28 12:12:29
Kto im sprzedaje gwarancje? Przecież ubezpieczyciel odpala im prowizje min 60% z polisy. Identycznie jest z ratami min 10% od kredytu. Jakby wszyscy pracownicy byli mądrzy i przestali to sprzedawać to by mieli uczciwe wynagrodzenie za to mion 30% z prowizji dla pracownika. A tak nabijacie komuś kasę. Jak jesteście tacy mądrzy to róbcie tak dale.....j
melon 2016-10-08 14:16:41
Powiem tak: astral jest bardzo średni i ich raczej nie polecam. Inaczej się sprawa ma do sklepów terga. Tam jest rzeczywiście zupełnie ok. Fakt, ze trzeba zapieprzać, ale jak się starasz, to wpada niezły hajsik. Ja ponad 2 zarabiałem co miesiąc, a u mnie na wiosce, to jest serio dobra kasiora. Miałem i takich co po 3 koła albo i więcej mieli. Generalnie terg spoko loko, astral srastral
AG 2016-10-12 22:46:15
To prawda że za nie wyrobienie hesti będzie minus 200zł z uznaniowej?
1
Prawda 2016-10-21 23:03:24
Opinie są podzielone ale prawdą jest to co pisze większość z was czyli to, że wszystko zależy od ekipy (głównie MS-a i ASM-a). Co do zarobków to istna sinusoida. Raz jesteś na górze a raz na dole. Po ok. 9 miesiącach moja średnia to 2200 netto. Z rzeczy typowo na minus to ciągłe czepialstwo "góry" o słabą jakość sprzedaży. Choćbyś wciskał priorytety jak wilk z wallstreet to i tak zawsze czegoś tam nie wyrobisz i jest źle. Wtedy z resztą to twoja wina. Tylko twoja. Milion rzeczy do zrobienia dziennie. Jesteś w pracy magazynierem, sprzedawcą, kasjerem, agentem ubezpieczeniowym, sprzedawcą usług IT/telekom., i piszesz raty. W 8-godzinnym dniu musisz czasem przyjąć dostawę, posprzątać na socjalu, przemeblować pół ściany pod zalecenia mercha, ustawić topkę, zmienić oznaczenia GSów, wieczorem roznieść cenówki i posprzątać sklep a dodatkowo (i co najważniejsze) wyrobić dzienny plan sprzedażowy. Często po prostu jest to nie do ogarnięcia i wtedy wszystko zależy od podejścia MS-a i ASM-a do takich zaniedbań. Z nadgodzinami to poniekąd prawda. Poniekąd, bo nie musisz się na nie godzić ale musisz się ugadać z MS-em więc wszystko znowu sprowadza się do stosunków z "górą".
6
AG 2016-10-23 10:23:19
Proste obejście systemu. Nie można pracownikowi obciąć z GS/SLW i MB to idzie z uznaniówki. Oczywiście nazwano to konkursem motywującym... jak nie wyrobisz hestii powyżej 7,5 to minus 200 z uznaniówki. Oczywiście konkurs obowiązkowy dla wszystkich... poza pokami. Poki obojętnie jak by pieprzyły raty, sprzedawały golasy na siebie i narzekały na nudę przez cały dzień to nigdy nie mają ujemnych "konkursów" :)
2
skarab 2016-10-23 11:33:29
A raty w ME to jakaś lichwa. Ilu już miałem klientów, którzy wychodzili tylko z symulacją. Jednym słowem DRAMAT.
3
CCC 2016-11-05 22:39:54
Gdzie można zgłosić kierownika, który faworyzuje pracownika poprzez komplenty, nabijanie na tą osobę sprzedaży itp.? Nie nabija na innych pracowników, tylko na swoich ulubionych, tzn. z reguły 1 lub 2 osoby? Komu to zgłosić? Koleś rozwala cały zespół takimi poczynaniami.
1
Przem 2016-11-07 09:12:14
To zglos to na policje lub do sadu. Nieroby do roboty sie wezcie a nie bzdury wypisujecie. nic sie wam niepodoba . Sory co to za prac bycie sprzedawca za kasa czy stanie pod siaciana caly dzien i nwaet do klientow ni epodchodzicie nieroby jedne.
Zaciekawiona. 2016-11-08 08:19:45
Orientuje sie ktos, jak to jest z premia od sprzedazy ?
Czy od kazdej sprzedanej rzeczy cos tam dorzucaja ?
I zastanawia mnie to, jak kobieta, ktora jest na drobnyn dziale ma uzyskac premie od tej sprzrdazy, skoro to sa raczej tanie rzeczy, na raty tez nie namowi ...
1
ex pracownik 2016-11-09 17:18:39
dorzucają Ci kwoty z inwentaryzacji. Najgorsza firma w Polsce.. jeb.. media expert
3
Po rozmowie kwalifikacyjnej 2016-11-10 12:20:19
Pytania są standardowe - zainteresowania, oczekiwania wobec firmy czy swoje mocne strony. Musisz mieć wiedzę na temat całego asortymentu, nie będziesz na jednym dziale - tak dali mi do zrozumienia. Z rozmowy wyczuć można ze kładą spory nacisk na wyniki, z zadań poproszono mnie o odegranie scenki rozmowy z klientem. Nie wymagali ode mnie referencji. Pytanie o zadowalające wynagrodzenie było drazone aż do podania konkretnej kwoty. Osobiście dostałem od nich propozycje ale się nie zdecyduje. Godziny czuje ze będą zbyt wymagające. Oprócz tego zaniepokoilo mnie podejście potencjalnego pracodawcy do mnie - nie pamiętał o rozmowie kwalifikacyjnej oraz pomylił dni kiedy została ona przeprowadzona. Niby nic ale zapaliła mi się lampka ostrzegawcza.
1
Mil 2016-11-17 14:47:15
Nie wiem jak jest u was. Ale u nas jest spoko w Pomorskim, masz rację to że jest Top'ka to bzdura żeby aktualizacja była co miesiąc a jest co kilka dni.... Ale narzekać na GS? Korzyść ma firma, Ty i klient! Firma ma za to grubą kasę ja też, a klient ma 14 dni na zwrot produktu bez podawania prYcYny co lepsze może go używać karta przetargowa dla Ciebie. Klient się waha? Może zwrócić. Co lepsze jak zwraca to przyjmujesz w portalu reklamacyjnym i odsylasz na magazyn więc nie masz na stanie! Wiec dlaczego narzekasz? Miesięcznie na tym można zrobić zarabista kasę szczególnie na AGD. Minimum 1200 zł. Wszystkim zawsze jest najłatwiej narzekać zamiast brać się do roboty. Ktoś pisał, że "mój nowy bonus"jest do dupy. Jest do dupy jeśli ktoś nie ma sprzedaży i nie ma dobrych parametrów KPI. Dla takich co licho sprzedawali to stary był lepszy-mało sprzedał, a SKLEP zrobił swoje to i tak był zadowolony. W nowym bonusie liczy się głównie indywidualna sprzedaż czyli wszystko w twoich rękach (no i od ruchu). Ostatni miesiąc ze starym bonusem za to co wyrobił sklep to dostałem 300pln brutto. Z nowym bonusem nie schodzę poniżej 600 brutto. Jest różnica? Jest! Firma ma swoje plany cele i nakłada je na sklep kierownik rozdziela na osoby. Czasami są przesadzone czasami spoko. Czy je zrobisz czy nie jesteś w stanie zarobić fajne pieniądze. Mogą zabrać Ci z uznaniowwki za to czego nie wyrobiłeś ale jesteś w stanie spokojnie nadrobić na tyle dużo z GS, SLW, PG + premia za całą sprzedaż(punkty*stawka- czyli główna zmiana mojego bonusa), że nie odczujesz potrąceń. Tylko trzeba sprzedawać wszystko i wszędzie. I znać stawki GS i SLW. Pozdrawiam
linus 2016-11-17 23:00:25
Napisz jeszcze, że jak klient oddaje GS-a to Ty jako sprzedawca również tracisz premię z GS-a. Nie zdziw się jak zaczniesz miesiąc na minusie, bo i takie rzeczy w ME widziałem ;)
1
Mr.Martin 2016-11-19 08:11:35
Ja napiszę opinię o Media Expert w nowo otwartym sklepie w Focusie w Bydgoszczy. Są duże naciski na sprzedaż polis i jak się ich nie będzie wyrabiało to potrącenie z premii oraz rozmowa z kierownikiem. Mamy obecnie plany indywidualne dzienne i na koniec zmiany musimy pisać e-mail do kierownika sklepu i tłumaczyć dlaczego nie sprzedałem polisy i innych dodatkowych usług. Jest to dla wszystkich bardzo stresujące. Nie wiem czy to tak powinno wyglądać ale jeśli ktoś to przeczyta i będzie wiedział co z tym zrobić bądź do kogo się skierować to proszę o informację.
1
blade 2016-11-20 12:46:04
napiszcie proszę jaką podstawę ma nowo zatrudniony pracownik ?
Marlon 2016-11-20 22:53:20
Też to słyszałem od swojego kierownika. Taki mail dostał od kierownika regionalnego. Dodatkowo straszą tak samo jak nie wyrobisz sprzedazy komplewentualnej.
Daniel 2016-11-27 14:51:49
Szukam osób ktorym Pan M.S. utrudial zycie lub doprowadzil do ich zwolnienia . Stachu88@wp.pl
2
200 godzin ??? 2016-12-01 08:19:39
A jak wyglądają sprawy godzin ? Moja znajoma pracuje w jednym ze sklepów na Dolnym Śląsku i twierdzi że w okresach świątecznych naprzyklad Grudzień itp. Kierownicy każą pracować Po 200 godzin czy to prawda ?
mofo 2016-12-01 13:13:35
Zależy na jakim sklepie się pracuje. Jak duża galeria, gdzie godziny pracy to np. 9:00-21:00 to taką normę można spokojnie wyrobić. Oczywiście pozostaje do ustalenia kwestia nadgodzin, ale to powinna być kwestia ustalana pomiędzy kierownikiem sklepu a pracownikiem. Pamiętać należy, że nadgodziny nie są obligatoryjne i nikt nie powinien kazać przyjść na nadgodziny, zwłaszcza pod groźbą jakiejś sankcji. Oczywiście za nadgodziny firma powinna wypłacić pieniądze, ale na tym forum pojawiały się co jakiś czas informacje, że nie wypłacano wynagrodzenia tylko kazano nadgodziny odbierać.
Marlon 2016-12-01 21:32:04
U mnie w sklepie na 5 pracowników w normalnym miesiącu to norma ok. 190 godzin. Strach mnie przeraża, jak pomyślę ile będę miał do przepracowania w grudniu. Pracownika nowego nie zatrudnią, bo regionalny kierownik twierdzi, że sklep nie przynosi tyle korzyści, żeby dać nową osobę do obsady. W takim Neonecie na okres grudniowy jest zatrudniany pomocnik sprzedawcy, a u nas...? Lista TOP zmienia się co 3 dni, cen od zaj....a, dostawa towaru, którego nie ma gdzie upychać już na sklepie, nie wspominając już o magazynie. Ale najważniejsze i tak jest: Polisa, komplementarka, PSP. Czy w waszych sklepach jest tak samo?
pracownik 2016-12-02 10:26:07
Akurat u mnie z załogą i nadgodzinami nie ma problemu. Ale jeśli chodzi o dostawy to mamy ten sam problem. Na sklepie wszystkie alejki są pozastawiane kartonami drobnego AGD lub IT. I oczywiście tylko polisa, polisa, polisa. Przychodzi mi tylko jedno zdanie na temat zarządzających. Mózg mają wszyscy, rozum tylko wybrani.
oszukany 2016-12-07 13:36:31
Ostrzegam, nie wierzcie w żadne słowo z rozmowy rekrutacyjnej, to klasyczna pułapka.
2
Nowy 2016-12-08 18:06:53
Czy ktoś z Was ma jakies doswiadczenie badz informacje dotyczące stanowiska specjalista regionalny ds.inwentaryzacji?
Kek 2016-12-08 19:58:31
Co do nowego bonusu to znacznie lepszy był stary i każdy wam powie to samo. Nowy faworyzuje tylko pok co sprawia, że pokerki mogą się obijać 24/7 a i tak zarobią tyle co sala. Co do zarobków to tak jak ktoś wcześniej powiedział - są sterowane przez zwierzchników i jeśli im się upodoba byś zarobił mniej to po porostu zarobisz mniej. Grudzień, np. został tak ustawiony byśmy zarobili mniej. Połowiczne stawki, zmiany topek co 2 dni, nowe merche, miliony konkursów i promocji do nauczenia, absurdalne dostawy (i tutaj serio ktoś chyba ma nie po kolei w głowie) i do tego dkw :D A nadgodziny to iluzja. Nikt wam nie każe się na nie zgadzać ale zaraz będą się obrażać.
Krakus 2016-12-09 14:31:48
Pracowalem w tej firmie około rok więc powiem wam jedno. Najgorsza firma w jakiej kiedykowliek pracowałem w Polsce. NAJGORSZA! Jak słyszy reklame media szajsu w radio to mam ochote pojechac do Gorlic i zapier.. prezesowi .. najwięksi złodzieje w kraju. Poczekam jeszcze chwilkę i zajmą się nimi odpowiednie służby w kraju. Wyzysk, mobbing, odpowiedzialność majątkowe, inwentaryzacje.. zmuszają Cie do podpisywania kolejnych papierków obciążającyh pracownika za kradzieże w sklepie. Później się z tymi szmatami musisz sądzić ale ja wam jeszcze pokaże.. był fajny opis jeszcze kilka dni temu odnosnie nowego pisma jakie musisz podpisac to widze ze juz wykasowali.. Na szczescie mam na was takie dowody że nawet Snowden takich nie ma.. czekam na rozprawę.. o wszystkim się dowiedzą Media w Polsce
1
Zostaw swoją opinię o MediaExpert - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert