logo MediaExpert

MediaExpert

Warszawa

Opinie o MediaExpert

Przem 2016-11-07 09:12
To zglos to na policje lub do sadu. Nieroby do roboty sie wezcie a nie bzdury wypisujecie. nic sie wam niepodoba . Sory co to za prac bycie sprzedawca za kasa czy stanie pod siaciana caly dzien i nwaet do klientow ni epodchodzicie nieroby jedne.
1
Zaciekawiona. 2016-11-08 08:19
Orientuje sie ktos, jak to jest z premia od sprzedazy ?
Czy od kazdej sprzedanej rzeczy cos tam dorzucaja ?
I zastanawia mnie to, jak kobieta, ktora jest na drobnyn dziale ma uzyskac premie od tej sprzrdazy, skoro to sa raczej tanie rzeczy, na raty tez nie namowi ...
1
ex pracownik 2016-11-09 17:18
dorzucają Ci kwoty z inwentaryzacji. Najgorsza firma w Polsce.. jeb.. media expert
10
Po rozmowie kwalifikacyjnej 2016-11-10 12:20
Pytania są standardowe - zainteresowania, oczekiwania wobec firmy czy swoje mocne strony. Musisz mieć wiedzę na temat całego asortymentu, nie będziesz na jednym dziale - tak dali mi do zrozumienia. Z rozmowy wyczuć można ze kładą spory nacisk na wyniki, z zadań poproszono mnie o odegranie scenki rozmowy z klientem. Nie wymagali ode mnie referencji. Pytanie o zadowalające wynagrodzenie było drazone aż do podania konkretnej kwoty. Osobiście dostałem od nich propozycje ale się nie zdecyduje. Godziny czuje ze będą zbyt wymagające. Oprócz tego zaniepokoilo mnie podejście potencjalnego pracodawcy do mnie - nie pamiętał o rozmowie kwalifikacyjnej oraz pomylił dni kiedy została ona przeprowadzona. Niby nic ale zapaliła mi się lampka ostrzegawcza.
2
Mil 2016-11-17 14:47
Nie wiem jak jest u was. Ale u nas jest spoko w Pomorskim, masz rację to że jest Top'ka to bzdura żeby aktualizacja była co miesiąc a jest co kilka dni.... Ale narzekać na GS? Korzyść ma firma, Ty i klient! Firma ma za to grubą kasę ja też, a klient ma 14 dni na zwrot produktu bez podawania prYcYny co lepsze może go używać karta przetargowa dla Ciebie. Klient się waha? Może zwrócić. Co lepsze jak zwraca to przyjmujesz w portalu reklamacyjnym i odsylasz na magazyn więc nie masz na stanie! Wiec dlaczego narzekasz? Miesięcznie na tym można zrobić zarabista kasę szczególnie na AGD. Minimum 1200 zł. Wszystkim zawsze jest najłatwiej narzekać zamiast brać się do roboty. Ktoś pisał, że "mój nowy bonus"jest do dupy. Jest do dupy jeśli ktoś nie ma sprzedaży i nie ma dobrych parametrów KPI. Dla takich co licho sprzedawali to stary był lepszy-mało sprzedał, a SKLEP zrobił swoje to i tak był zadowolony. W nowym bonusie liczy się głównie indywidualna sprzedaż czyli wszystko w twoich rękach (no i od ruchu). Ostatni miesiąc ze starym bonusem za to co wyrobił sklep to dostałem 300pln brutto. Z nowym bonusem nie schodzę poniżej 600 brutto. Jest różnica? Jest! Firma ma swoje plany cele i nakłada je na sklep kierownik rozdziela na osoby. Czasami są przesadzone czasami spoko. Czy je zrobisz czy nie jesteś w stanie zarobić fajne pieniądze. Mogą zabrać Ci z uznaniowwki za to czego nie wyrobiłeś ale jesteś w stanie spokojnie nadrobić na tyle dużo z GS, SLW, PG + premia za całą sprzedaż(punkty*stawka- czyli główna zmiana mojego bonusa), że nie odczujesz potrąceń. Tylko trzeba sprzedawać wszystko i wszędzie. I znać stawki GS i SLW. Pozdrawiam
linus 2016-11-17 23:00
Napisz jeszcze, że jak klient oddaje GS-a to Ty jako sprzedawca również tracisz premię z GS-a. Nie zdziw się jak zaczniesz miesiąc na minusie, bo i takie rzeczy w ME widziałem ;)
4
Mr.Martin 2016-11-19 08:11
Ja napiszę opinię o Media Expert w nowo otwartym sklepie w Focusie w Bydgoszczy. Są duże naciski na sprzedaż polis i jak się ich nie będzie wyrabiało to potrącenie z premii oraz rozmowa z kierownikiem. Mamy obecnie plany indywidualne dzienne i na koniec zmiany musimy pisać e-mail do kierownika sklepu i tłumaczyć dlaczego nie sprzedałem polisy i innych dodatkowych usług. Jest to dla wszystkich bardzo stresujące. Nie wiem czy to tak powinno wyglądać ale jeśli ktoś to przeczyta i będzie wiedział co z tym zrobić bądź do kogo się skierować to proszę o informację.
7
blade 2016-11-20 12:46
napiszcie proszę jaką podstawę ma nowo zatrudniony pracownik ?
6
Marlon 2016-11-20 22:53
Też to słyszałem od swojego kierownika. Taki mail dostał od kierownika regionalnego. Dodatkowo straszą tak samo jak nie wyrobisz sprzedazy komplewentualnej.
1
Daniel 2016-11-27 14:51
Szukam osób ktorym Pan M.S. utrudial zycie lub doprowadzil do ich zwolnienia . Stachu88@wp.pl
5
200 godzin ??? 2016-12-01 08:19
A jak wyglądają sprawy godzin ? Moja znajoma pracuje w jednym ze sklepów na Dolnym Śląsku i twierdzi że w okresach świątecznych naprzyklad Grudzień itp. Kierownicy każą pracować Po 200 godzin czy to prawda ?
5
mofo 2016-12-01 13:13
Zależy na jakim sklepie się pracuje. Jak duża galeria, gdzie godziny pracy to np. 9:00-21:00 to taką normę można spokojnie wyrobić. Oczywiście pozostaje do ustalenia kwestia nadgodzin, ale to powinna być kwestia ustalana pomiędzy kierownikiem sklepu a pracownikiem. Pamiętać należy, że nadgodziny nie są obligatoryjne i nikt nie powinien kazać przyjść na nadgodziny, zwłaszcza pod groźbą jakiejś sankcji. Oczywiście za nadgodziny firma powinna wypłacić pieniądze, ale na tym forum pojawiały się co jakiś czas informacje, że nie wypłacano wynagrodzenia tylko kazano nadgodziny odbierać.
1
Marlon 2016-12-01 21:32
U mnie w sklepie na 5 pracowników w normalnym miesiącu to norma ok. 190 godzin. Strach mnie przeraża, jak pomyślę ile będę miał do przepracowania w grudniu. Pracownika nowego nie zatrudnią, bo regionalny kierownik twierdzi, że sklep nie przynosi tyle korzyści, żeby dać nową osobę do obsady. W takim Neonecie na okres grudniowy jest zatrudniany pomocnik sprzedawcy, a u nas...? Lista TOP zmienia się co 3 dni, cen od zaj....a, dostawa towaru, którego nie ma gdzie upychać już na sklepie, nie wspominając już o magazynie. Ale najważniejsze i tak jest: Polisa, komplementarka, PSP. Czy w waszych sklepach jest tak samo?
4
pracownik 2016-12-02 10:26
Akurat u mnie z załogą i nadgodzinami nie ma problemu. Ale jeśli chodzi o dostawy to mamy ten sam problem. Na sklepie wszystkie alejki są pozastawiane kartonami drobnego AGD lub IT. I oczywiście tylko polisa, polisa, polisa. Przychodzi mi tylko jedno zdanie na temat zarządzających. Mózg mają wszyscy, rozum tylko wybrani.
oszukany 2016-12-07 13:36
Ostrzegam, nie wierzcie w żadne słowo z rozmowy rekrutacyjnej, to klasyczna pułapka.
12
Nowy 2016-12-08 18:06
Czy ktoś z Was ma jakies doswiadczenie badz informacje dotyczące stanowiska specjalista regionalny ds.inwentaryzacji?
Kek 2016-12-08 19:58
Co do nowego bonusu to znacznie lepszy był stary i każdy wam powie to samo. Nowy faworyzuje tylko pok co sprawia, że pokerki mogą się obijać 24/7 a i tak zarobią tyle co sala. Co do zarobków to tak jak ktoś wcześniej powiedział - są sterowane przez zwierzchników i jeśli im się upodoba byś zarobił mniej to po porostu zarobisz mniej. Grudzień, np. został tak ustawiony byśmy zarobili mniej. Połowiczne stawki, zmiany topek co 2 dni, nowe merche, miliony konkursów i promocji do nauczenia, absurdalne dostawy (i tutaj serio ktoś chyba ma nie po kolei w głowie) i do tego dkw :D A nadgodziny to iluzja. Nikt wam nie każe się na nie zgadzać ale zaraz będą się obrażać.
3
Krakus 2016-12-09 14:31
Pracowalem w tej firmie około rok więc powiem wam jedno. Najgorsza firma w jakiej kiedykowliek pracowałem w Polsce. NAJGORSZA! Jak słyszy reklame media szajsu w radio to mam ochote pojechac do Gorlic i zapier.. prezesowi .. najwięksi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w kraju. Poczekam jeszcze chwilkę i zajmą się nimi odpowiednie służby w kraju. Wyzysk, mobbing, odpowiedzialność majątkowe, inwentaryzacje.. zmuszają Cie do podpisywania kolejnych papierków obciążającyh pracownika za kradzieże w sklepie. Później się z tymi szmatami musisz sądzić ale ja wam jeszcze pokaże.. był fajny opis jeszcze kilka dni temu odnosnie nowego pisma jakie musisz podpisac to widze ze juz wykasowali.. Na szczescie mam na was takie dowody że nawet Snowden takich nie ma.. czekam na rozprawę.. o wszystkim się dowiedzą Media w Polsce
13
Fan Eweliny Lisowskiej :P 2016-12-10 01:53
TOP zmienia się w taki sposób, że połowa sklepu u mnie na jest do zmiany, przecież to jest k...a jakiś absurd. A było wspominane, że w grudniu lista TOP ma się nie zmieniać. Masa klientów ( wiadomo jaki to miesiąc), zapierdziel na maksa na hali sprzedażowej, jak jest dostawa towaru, to każdy z nas modli się wręcz, żeby nie dowalili tego więcej niż wczoraj, bo gdzie to upchać. To jest jakiś absurd, sam Bareja miałby pole do popisu widząc co dzieje się w tej pracy. A co do zarobków, co z tego, że na warunki regionu w którym mieszkam, są przyzwoite, skoro są one okupione stresem (bo ciągle i tak wyrabiasz za małe parametry), zmęczeniem (nadgodziny spowodowane durnymi nocnymi wyprzedażami, na których klientów jest jak kot napłakał) i wykończeniem psychicznym. Nie wiem jak jest na innych marketach, ale u mnie ludzie jadą już na końcówkach mocy, a to dopiero 10 grudnia. W Wigilię oczywiście będę w pracy, a po pracy zasiądę do stołu świątecznego z miną jak zombie...
4
Psychicznie zmęczony 2016-12-12 19:27
Hej
Pisze do Wszystkich pracujących już w ME, mających doświadczenie z różnymi rzeczami w tej firmie.
U nas sytuacja jest taka, że kierownik ma swoich ulubieńców. Jeden z nich to pokerka a drugi jest na sali sprzedaży. Oni mają licencję na zarabianie a ja muszę latać po sklepie, rozkładać ceny, wyjmować po nich towar jak sprzedają ostatnią sztukę. Oni są tylko od sprzedaży. Nic innego robić nie muszą. Siedzą cały dzień i gadają głupoty, patrzą tylko jak klient wchodzi, żeby go od razu złapać. Nam jest ciężko coś sprzedać, bo to oni mają na to czas. Kierownik nic z tym nie robi, bo ściąga sobie skład z poprzedniego sklepu, na którym był wcześniej pracownikiem. Nam działa pod włos, żebyśmy nie mieli wyników. Albo chce, żebyśmy nie mieli wyników i wtedy może nas legalnie wywalić albo chce nas psychicznie wykończyć i zmusić, byśmy sami odeszli.
Podkradaja nam klientów, przebijają na siebie gwarancję. Nie chce mi się już tu pracować. I tak mam zamiar stąd odejść, ale chciałbym coś zrobić z tym dziadostwem i ich błogostanem.
Mówią, że nie ma w tej firmie a to jest nieprawda. Człowiek żyje w tej firmie w ciągłym stresie. Nie liczy się to, że jesteś dobrym sprzedawcą i klienci Cię lubią i wracają do Ciebie. Liczy się tylko to, żeby wchodzić w tyłek kierownika i trzymać z tymi, którzy w nim siedzą. A reszta do roboty albo wypad.
4
Olek 2016-12-12 19:35
Mediaexpert dojdzie w takim tempie do rychłego upadku. Na wszystkich sklepach jest to samo. Nie ma fajnej atmosfery do pracy w tej sieci. Lubię sprzedawać i sprawia mi to przyjemność i korzyści. Ale w tej sieci co by nie robić i jakby się nie starać to i tak jest źle. Dobrze się żyje tylko dupowłazom
2
Przemo 2016-12-20 16:36
Elo elo 3 2 zero!!!
Jak tam z planami na grudzień? Wiecie jak zrobić plan na TZy? Tak jak my rok temu w grudniu to zrobiliśmy :)
Słuchajcie, pod koniec miesiąca sprzedajecie tyle TZ ile Wam do planu brakuje. My w Bochni nabiliśmy lodówkę i TV Sharpa.
Nie bójcie nic, bo jest zgoda ASM'a na to. Nam Agnieszka nawet podała dane firmy swojego męża, na którego to nabiliśmy. A po nowym roku np 2 czy 3 stycznia wszystko zwracacie :)
Oczywiście przez ten czas sprzęt cały czas był u nas na magyznie, a plan zrobiony :)
2
jacek 2016-12-21 12:14
Super pomysły i patenty na sprzedaż gwarancji i psp u Was? :)
Mikolajka 2016-12-22 22:27
Bardzo nie profesjonalna obsługa klienta w sklepie media ekspert Żory . Pomyłka w wydaniu towaru bez jakiegokolwiek wynagrodzenia pomyłki.
Łysy z brazzers 2016-12-24 22:17
Tak działa Astral. W TERGu co miesiąc 50zl brutto na pasku jako fundusz inwentaryzacyjny. Zwracany w całości w kwocie brutto po każdej inwentaryzacji. Unikajcie astrala jak ognia - tam zarobicie góra 2200 netto, plus obcinka za WSZYSTKO czyli realnie 1600-2000. Natomiast TERGowskie wypłaty,mimo BARDZO negatywnej zmianie programu premii "mój bonus" wynoszą około 3000-3500 netto. Jeden z moich kolegów regularnie wyciąga 3800-4000 . Praca ciężka psychicznie dla niektórych,dla innych nie zrozumiała-Podstawowe słowo-JAKOSC . Podawaczem możesz być w Tesco czy hausie,tu jesteś prawdziwym "handlowcem". Np. Piękna faktura, to taka,na której masz mega GSa/Niezle SLW, z pełnym AKC , usługą, GNem na 5 lat , wszystko na ratach 36malejace i POKowa dokłada 3BNy :D Ogólnie-polecam,jest ciśnienie, ale z czasem presja bawi, bo koło jest zamknięte - jeśli masz super parametry i wiesz gdzie leży flota -3000-4000 wyplaty ręka . I jeśli masz taką wypłatę, to KPI masz równiez na spoko poziomie i parametry wyrobione.
anatol 2016-12-31 10:33
Krótko: kasa bardzo fajna, reszta ok.
Vann 2017-01-16 01:22
Hej,
Czy ktoś się orientuje jak wygląda praca w woj. Mazowieckim?
Jaka stawka? Jak ustalany grafik? Jaka umowa? I jaka atmosfera w poszczególnych sklepach?
Bardzo proszę o informację! :)
Proski 2017-01-16 18:59
Witam. Jak wygląda szkolenie na doradcę? Czy to jest na miejscu czy trzeba wyjechać na szkolenie? Pytam się jako osoba nie zainteresowana Warszawą a zupełnie innym województwem
x 2017-01-16 22:32
'Promocje' ? oszustwo! - mediaexpert.
LUKE 2017-02-22 14:27
CZEŚĆ WSZYSTKIM. PISZĘ DO WAS Z TAKIM ZAPYTANIEM. CZY JEST KTOŚ Z WAS PRACUJĄCYCH W (JESZCZE) W ME, ŻE MA DRUGĄ UMOWĘ O PRACĘ? PYTAM SIĘ BO DOWIEDZIAŁEM SIĘ ŻE FIRMA NIE PRZEDŁUŻA UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY - WIĄŻĘ SIĘ TO ZE ZNACZNYMI PROFITAMI DLA PRACOWNIKA.(W MYŚL OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KP OD STYCZNIA 2016 - TRZECIA UMOWA O PRACĘ U TEGO SAMEGO PRACODAWCY = UMOWA NA CZAS NIEOKREŚLONY) JEST KTOŚ Z WAS W TAKIEJ SYTUACJI?
Paweł 2017-02-23 19:12
Jak mnie zatrudniali dali 1500 brutto i 29% premii dla osoby z doświadczeniem, kiedy chciałem podwyżkę to mnóstwo planów do zrobienia, a nowych zatrudniają z 60% premią ale niestety nie jestem grubą żoną kierownika z sąsiedniego miasta.
LUKE 2017-02-27 20:23
Hejka. Jak mnie zatrudniali to też dostałem 1500 brutto i 30% premii uznaniowej liczonej od postawy - ale na dzień dobry i wtedy bez doświadczenia. Ale chodzi mi o taką kwestię (może znasz kogoś kto jest lub był w takiej sytuacji jako obecny albo były parownik ME) że ma drugą umowę i czy "super pracodawca" ME przedłuża umowy na czas nieokreślony czy raczej jest bye bye? Pytam bo w myśl nowych przepisów KP trzecia umowa o pracę u tego samego pracodawcy poprzepracowaniu 33 miesięcy = umową na czas nieokreślony. Pytam bo krążą info że nie daje firma umów na czas nieokreślony. pzdr
Lolipop 2017-03-02 21:07
Jak ja się zatrudniałem to dostałem 1500 zł i 23% premii uznaniowej jako doświadczony w sprzedaży elektroniki :)
Sergiej Pozytywka z Kolbuszowej 2017-03-08 15:00
Toś dużo mion a jo czosem wzion i wypłata kole czi koła:)
Mirek 2017-03-11 19:16
Właśnie po 2 latach pracy mnie zwolnili za skargę od klienta. Ale od kiedy była zmiana regionalnego, który na samym początku mnie nie polubił. Robił wszystko by znaleźć jakiegoś haka na mnie. Powiedział kierownikowi by wystawił mi notkę korygującą - nie było mnie wtedy w pracy nawet - jak sprawdzał dział regionalny.
Miałem zawsze bez mojej zgody od 27 - 40 nadgodzin w każdym miesiącu, zamiast pracować po 12 godzin niekiedy musiałem pracować od 9 - 21:30.. 9-22.. a gdy były wyjazdy na inny sklep do pomocy lub inwentaryzacja całego sklepu to pracowałem nawet 16 godzin. Nie mając odpoczynku 8 godzinnego od pracy.
Najlepsze było to jak musieliśmy wysyłać na koniec dnia maila o tym dlaczego klient nie chciał umowy Orange i co zrobiliśmy, by tą umowę wziął u nas.
Łącznie ze mną pracowało 16 osób w tym 11 osób na sklep + 1 kierownik + 4 dziewczyny na pok, praca od pon - niedz.. Każdego miesiąca musiały być spisane 7 nowych umów. Mnóstwo klientów, wielki nacisk na ubezpieczenia, usługi, komplementarną, orange, a zwłaszcza pchanie wszystkiego na raty. Owszem niezła kasa była, co kilka miesięcy zwalniane były u nas osoby..

marek 2017-03-11 23:26
a co zrobiłeś że była skarga? skarga do centrali czy do kierownika sklepu?
kwejk 2017-03-12 19:05
Cześć. Proszę o informację, czy ktoś kiedykolwiek z was chciał zrezygnować z funkcji agenta Orange na sklepie? Czy jest jakaś możliwość, żeby tego dokonać?
3
kopczyniak 2017-03-12 20:10
Absolutnie nie można nic u nich kupować. Kupiłem telefon który był używany. Co gorsza miał załączoną jakąś blokadę antykradzieżową, a telefon był na prezent !!! Wstyd po wręczeniu prezentu był spory, bo okazało się że telefon używany i z blokadą - tak jakbym go ukradł. W sumie ładnie przygotowany był do sprzedaży folijki i wszystko z wyglądu ok. NIE KUPUJCIE od nich jeśli nie chcecie mieć wstydu potem. Model telefonu HUAWEI Y3 II, w poniedziałek go zwrócę, więc pewnie znów będzie na półce - radzę więc tego modelu w sklepie w Legionowie ( ani w sumie żadnego innego) u nich nie kupować
Kazek 2017-03-14 14:21
Brak kompetencji i zdrowego rozsądku obsługi Media Expert w Gorlicach przy ul. Bieckiej 9.
Złożony aparat telefoniczny do naprawy gwarancyjnej w dniu03-02-2017 do dnia 14-03-2017 nie jest zwrócony ani też wymieniony na nowy.Czy w Waszej firmie obowiązują jakiekolwiek zasady obsługi klientów. Myślę, że nie macie zielonego pojęcia o handlu i obsłudze klienta.
Kazek 2017-03-15 12:09
Moja opinia o Media Expert w Gorlicach przy ulicy Bieckiej. Zastanawiam się w jaki sposób ta jednostka jeszcze istnieje.Na reklamację gwarancyjna telefonu czekam od 03-02-2017. I w dniu 14-03-2017 odpowiedziano mi , że to może jeszcze potrwać. Zero kompetencji obsługi tego sklepu. Na szczęście tuż obok powstał sklep konkurencyjny i tam gorliczanie robią zakupy
Gj 2017-03-15 14:10
Tak, regularnie zawalaj testy na TERG online. Nie martw się tym kto i co pomyśli. Lepiej udawać głupsze go w tej firmie.
1
Marlon 2017-03-17 00:28
Rezygnujesz w momencie, kiedy przestajesz świadczyć swoje usługi pracownicze w firmie Media Expert.
Dokąd ta firma zmierza, to nie mam pojęcia. Teraz planują zwalniać po 1 osobie z obsady. To jest jakaś parodia, czy ktoś z góry w centrali zauważy w końcu, że to jest droga donikąd? Obowiązków co raz więcej, straszenie TK, DKW, zabieraniem z premii pieniędzy za niewykonanie jakiegoś planu (obrót, Polisy, Komplementarka, Orange). Najlepszy absurd, to zabieranie pieniędzy z mojego bonusu za słabą konwersję. Parodia...
2
Zośka 2017-03-17 22:54
Cześć , jak się pracuje w ME w Legionowie , jak kierownictwo , atmosfera? Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam.
janek 2017-03-19 08:41
@Marlon

skąd info że będą zwalniać po jednej osobie?
Monika 2017-03-21 13:25
Nie dają umów na czas nieokreślony najpierw 3 miesiące, później rok a trzecia umowa tak żeby przed okresem 33 miesięcy się skończyła, premie zabierają za wszystko za brak ulotki 750 za klienta który się wydziera po tobie nie mając racji, polecam prace młodym ludziom bez rodzin którzy mają trochę w.j.b.n.e na taką pracę
1
Ja 2017-03-21 19:22
Osobiście zachęcam centralę do większego monitorowania kierowników!!! To co oni wyprawiają znpracownikami w głowie się nie mieści
1
ktoś kto pracował 2017-03-24 22:23
Hello.Pracowałam w Media w mały miescie w Opolskim w Gł....----powiem tyle MEGA PORAŻKA.
Nic tylko hestia raty z ubezpieczeniem i naciąganie klientów to norma .Ludzie jak można chciałam byc normalnym sprzedawcą a nie agentem ubezpieczeniowym!Ekipa tez masakra 4 pracowników na sklepie istny wyscig szczurów!
Jeden liże [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kierownikowi kradnie sprzedaż drugiemu grafik masakra godzin ponad normę fałsz i obłuda!Kierownik tez porazka tylko siedzi na telefonie i wysyła tabelki.Ma jednego lizusa i tylko to się liczy!To praca tylko dla wytrwałych jesli umiesz kłamać to się nadajesz jeśli nie to lepiej szukaj coś innego ja tak nie potrafiłam więc odeszłam i mam spokój!Pozdro
1
avatar1996 2017-03-24 22:42
Takie różne opinie, bo i firma wielka. Od lat jestem klientem ME i nie mam im nic do zarzucenia. Czytam te wpisy, bo jestem redaktorem ankiet Tk i zajmuję sie brandingiem firm. Piszecie o złych kierownikach i złej obsłudze np w mieście Żory- tu mój sprzeciw kompetencja pracowników ponad średnią krajową i jakość ich obsługi na wysokim poziomie. Chcecie zobaczyć jak wygląda naprawdę źle dobrana kadra? Zapraszam do niedalekiej od Żor Czerwionki-Leszczyny gdzie zastępca kierownika i sam kierownik to marionetki sam nie wim kogo ani z wyglądu, ani z umiejętności ani z wiedzy o tym czym powinni i jak zajmować sie na swoich stanowiskach nie maja zielonego pojęcia. Gratuluje firmie doboru kadry kierowniczej-kierownik(pan K.i jego zastępcy(pani R)-głupota bije po oczach. Żal patrzeć , a niby taka porządna firma. i dalej będę ją chwalił dopóki nie napotkam podobnej nietrafionej obsady
Iga 2017-03-25 05:14
Jeśli tak dużo osób pisze negatywne komentarze, w dodatku z różnych regionów to znaczy, że to prawda. Niestety wyzysk i tyle. A praca ciężka, odpowiedzialna i czasochłonna. I słabo płatna. Gdzie są inspekcje pracy ? Już po takich wpisach powinni przyjrzeć się tym pracodawcom i niektórym kierownikom. Tu nie chodzi o wybrzydzanie, ale o jakieś ludzkie warunki.
media expert totalne dno. 2017-03-25 22:50
Pasowałoby puśćić antyreklamę w telewizjiii aby miloiony ludzi przekonało by sie jaki jeb....y wyzysk jest w tej firmie.Tu nie liczy się człowiek tylko jesteś numerem i masz wykonać robotę aby tabelki się zgadzały.Dodatkowe Usługi oferowane przez pachołków sklepowych to tylko kasa dla tych co grube tysiące muszą wziąść za reklamę i masa kierowników i szkoleniowców których trzeba utrzrymać.Najgorsze to że klienci są ogłupiali przez pachołków sklepowych którym zrobiono wcześniej pranie mózgów na tzw,szkoleniach.Szok żal mi wszystkich i pachołków sklepowych i naiwnych klientów.Pozdrawiam normalnych ludzi którzy nie dadzą sobie w du...e kołka sobie wje...ac
Zostaw swoją opinię o MediaExpert - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert