Opinie o MediaExpert
Praca fajna, dosyć lekka, a jak ktoś potrafi dobrze sprzedawać to idzie tu całkiem nieźle zarobić, trzeba mieć to coś
Dobre zarobki, nie ma co gdybać
Świetni ludzie tu pracują, bywam często bo prowadzę kanał poświęcony technologiom. Zawsze porządek, ludzie uprzejmi, z frontem do klienta – wszystko dynamicznie i rzetelnie ;)
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w MediaExpert?
Ile jest zmian w MediaExpert?
Pan Kajetan bardzo pomocny zyczliwy z wielką empatia i pogoda ducha potrafi rozwiązać każdy problem. Wielki szacunek pozdrawiam również sympatyczna Panią Kornelię. Dziękuję. Jacek
Składałem reklamacje na telefon huawei Y7, który tracił zasięg , zacinał się totalnie , ładowarka fiksuje przy ładowaniu ... po 2 miesiacach użytkowania tylko .... , poczym dostalismy odpowiedz ,że jest zepsuty panel i jest to uszkodzenie mechanicze hahaah , składamy na cos wgl innego rekalamcje a oni przysyłają nam taka odpowiedz ( smiech na sali ) , złozylismy ponownie rekalamcje ale cokolwiek by sie tam nie napisalo i tak oczywiście dają odpowiedz uszkodzenie mechaniczne !! Moje sugestie dla MediaExpert: bierzcie pod uwagę fakty w reklamacjach , a nie z biegu dajecie odpowiedz ,ze uszkodzenie mechaniczne.. nie wszystko psuje sie przez klienta... ode mnie teracicie klienta na dzień dobry
Twoja wypowiedź również jest z poziomu klienta, który robił zakupy w firmie MediaExpert. Przypominam, iż jest to wątek, w którym powinny pojawiać się opinie dotyczące firmy jako pracodawcy. Może Ty masz jakieś informacje o tym, jak wygląda praca w tym miejscu? Chciałbym dowiedzieć się z Waszych opinii, jak oceniacie to miejsce pracy oraz czy warto tam aplikować. Może ktoś się wypowie?
Bo ewidentnie komuś tu przeszkadza, że można się dowiedzieć o faktycznym traktowaniu klienta w danej firmie.. A niektórych interesuje w jakiej firmie będą pracować. Czy będą zmuszani do przedmiotowego traktowania klientó.
Pracuję od niedawna, ale muszę przyznać, że zdążyłam się zagnieździć. Trafiłam na "normalnych" ludzi. A co najważniejsze, bo jestem w trakcie meblowania mieszkania mogę korzystać ze zniżek pracowniczych:)
To zależy, ale każdy pracownik znajdzie coś dla siebie. Wszyscy jesteśmy wyposażeni jak ta lala:)
Załoga idealna, atmosfera bardzo dobra ale do momentu jak przyjeżdża regionalny który myśli że zjadł wszystkie rozumy. A tak na prawdę tylko mu się wydaje, zero kultury, brak profesjonalnego słownictwa zero wizji sklepu. Nie umie rozmawiać z pracownikami tylko umie zastraszać pracowników. Jak nie będzie takich ludzi w firmie to będzie super miejsce do pracy
Z szefami bywa różnie, znam to. Ale wiem co robię, na co mnie stać i się nie łąmię. Wiesz jak jest - wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma...
Ludzie zastanówcie jeśli coś bierzecie na Raty w Media Expert i przemyślcie swoje zakupy ponieważ potem nie macie prawa zwrotu towaru. Pierwszy i ostatni raz wzięłam coś na raty na moje szczęście że nie jest to duża kwotu. OSTRZEŻENIE Z MOJEJ STRONY !!!!!!
Dziękuję z profesjonalną obsługę z jaką spotkałam się w sklepie e Kaliszu przy ul. Poznańskiej. Pan Maciej, kierownik działu małego AGD, zasługuje na wielką pochwałę.
A ja dziękuję za Twój wpis. Piszesz o profesjonalnej obsłudze i na pewno wiele osób zostanie tym zachęconych. Jest to bardzo ważna kwestia aby móc liczyć na odpowiednią i fachową obsługę, która doradzi, pomoże z wyborem i rozwieje wszelkie wątpliwości co do niego. Czy w przyszłości także skorzystasz z usług sklepu?
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Inne Firmy czekają na pracowników z otwartymi ramionami, tylko potem się oczy otwierają. Ja lubię swoją pracę. Jak każda inna wymaga zaangażowania.
Też pracuję po 12 H, ale trzeba dodać że dzięki temu pracujesz zaledwie pół miesiąca. Mi to akurat pasuje
Praca to tyranie po 12 godzin, wszytko zależy do jakiego sklepu trafisz (ja tak miałem). Dwunastogodzinne dni pracy rekompensują dni wolne w tygodniu. Średnio idziesz do pracy 14-16 dni, resztę masz wolne. Jak jest ktoś młody i ma silny kręgosłup to może da rade, ale uprzedzam że jest to praca non stop na nogach. Ostatnio nawet takie sieci jak leroy merlin czy castorama zatroszczyły się o pracowników i przykładnie dały im siedzenia przed komputerem. W media expert myślą ze jesteś koniem i możesz wystać całe 12 godzin, Niestety doradca klienta i specjalista nie może usiąść nawet przed komputerem na 5 minut. Ten przywilej mają tylko kierownicy i pracownice POK. Do twoich obowiązków należy praktycznie wszystko: musisz przyjmować dostawy, przewieść towar z magazynu na sklep - niestety w firmie nie ma magazyniera, który mógł by takie rzeczy wykonywać. Następnie musisz rozłożyć towar, zadbać o odpowiednią ekspozycję na półkach, w koszach oraz wyspach, kontrolować i praktycznie codziennie zmieniać kartki z aktualnymi cenami, pilnować i przestawiać w kółko /bez logiki/ top produkty, zamawiać dla klientów towar przez stronę www, latać co chwilę do magazynu po kartony przy sprzedaży ostatnich sztukach, pilnować e-maili, czytać wszystkie informacje dotyczące regulaminów, promocji i expozycji, wydawać towar zamówiony przez internet, a skończywszy na myciu kibli i pomieszczeń socjalnych - pierwszy raz się z czymś takim spotkałem gdzie nie ma sprzątaczki. Warunki przyjmowania towaru wołają o pomstę do nieba, żadnych ramp rozładunkowych. Z tzw. grubasami czyli lodówkami, zamrażalkami i pralkami trzeba się przeciskać wózkiem transportowym przez bardzo wąski hol oraz futrynę standartowych drzwi domowych (90x200 cm) - ta wąska futryna dzieli magazyn od sklepu - tam naprawdę można sobie zrobić dużą krzywdę!!. Szatnie to koszmar, żadnej intymności, brak podziału pomieszczeń dla kobiet i mężczyzn, wszyscy przy przebieraniu gnieżdżą się na paru metrach kwadratowych. Szafki jak skrytki pocztowe, praktycznie nic tam nie schowasz. Cały swój wysiłek oraz energie koncentrujesz na ekspozycji stoiska, (są dni gdzie trzeba rozłożyć 5-6 palet towaru i kilka pojemników akcesoriów), czytanie w kółko e-maili z regulaminami, a na koniec to i tak rozliczą cie ze sprzedaży. A ta polega na tym, ze w nawale tych wszystkich obowiązków musisz je co chwile rzucać i spocony z wywalonym jęzorem lecieć do klienta, z nadzieją ze mu coś sprzedasz. Tu zaczyna sie największa bolączka, bo jeżeli chcesz coś zarobić to musisz biegać za klientami po sklepie, śledzić ich, wykukiwać miedzy półkami oraz bezczelnie atakować, a gdy cieszysz się że już coś kupił musisz prosić się dalej aby przedłużył gwarancje (a tak wprost - musisz wciskać różnymi metodami te gwarancje ludziom do gardła). Jeżeli nie pochodzisz do klienta, kierownik zaraz zwraca ci uwagę - nie dają spokojnie pochodzić klientowi po sklepie. Tak naprawdę nie jesteś też specjalistą w danym asortymencie, tylko zwykłym poganianym robotem do sprzedawania ubezpieczeń Hestii. O zgrozo o sprzęcie AGD, RTV i IT możesz gadać ile wejdzie, nie ważne czy mówisz prawdę czy kłamiesz (aż żal tych klientów - ja już żadnemu doradcy w takim sklepie nie uwierzę, wole doczytać i poszerzyć wiedze przed zakupem w Internecie). Pracownik to tylko tabelka w komputerze z cyferkami i % włącznie. Od samego początku wielkie wymagania, nie dają ci wiele czasu abyś się w wszystko wdrożył - nie masz wyników i nie robisz planów - jesteś zły. Program motywacyjny, a w zasadzie jego brak sprowadza się tylko do zabierania premii i cięcia wypłaty. Mi już zabrali premie i to nie małą po bardzo krótkim okresie pracy na stoisku - więc super motywacja - odrazu pałą w łeb. Regionalny to niezły oszołom, wciska takie farmazony że aż żal go słuchać.. Jeżeli palą sie cyferki na czerwono mogą ci odebrać stanowisko specjalisty nawet po wielu latach pracy i wyrzeczeń, dawają też do zrozumienia że nie przedłużą umowy. Byłem świadkiem takich sytuacji i naprawdę współczułem tym ludziom - tym bardziej że już po tylu latach dawali sobie nieźle radę w tym całym bagnie. Ja nie czułem sentymentu ani przywiązania żeby pracować w czymś takim aż tyle lat dlatego uciekłem z tej firmy po paru miesiącach i dzięki najwyższemu, bo to była kara za grzechy. Nie wiem jak wygląda praca w centrali, wiec nie mi to oceniać, natomiast samej pracy w mediaexpert na sklepie w roli doradcy klienta nie polecam. Jest to bardzo ciężka praca za niezbyt wysokie pieniądze, które kosztują wiele zdrowia, wyrzeczeń, nerwów oraz czasu, który można spędzić z rodziną.
O firmie jaką jest Mediaexpert, pisanie komentarzy, o tym że rozliczają nas ze sprzedaży i jest to złe chyba jest nie do końca poważne. Jest to firma handlowa, czyli trzeba sprzedawać wszystko czego wymaga pracodawca (logiczne dla mnie). Podpisuje się przy umowie zakres obowiązków, jeżeli ktoś myśli, że przyjdzie i dostanie wypłatę za stanie i wygląd to się myli. Jest to praca dla ambitnych ludzi, nastawionych na zysk. Zarabia się nieźle, pracuję już prawie 8 lat na stanowisku doradcy i nie narzekam. To, że trzeba przyjąć dostawę czy rozłożyć towar na półce, wg mnie w niczym nie ujmuje ani godności, ani nie jest żadnym dużym obciążeniem. Kierownik jest miły i uprzejmy, bezkonfliktowy, zawsze można się dogadać jeżeli ktoś czegoś potrzebuje. Może rzeczywiście praca po 12 godz. jest męcząca, ale to raczej wina klientów(tylko obsługa ludzi oczekujących, że sprzedawca odda im towar za pół darmo jest bardzo obciążająca ,"Januszy "nigdy nie brakuje), grafik zawsze można ustalić wg potrzeb. Ja polecam pracę ludziom, którzy chcą zarobić niezłą kasę, ale nie za darmo. Trzeba coś dać od Siebie.
Słyszałem że nie tylko nowicjusze uciekają z pracy w Kaliszu - w ostatnim czasie zrezygnowało również sporo doświadczonych pracowników. To świadczy o tym że w firmie dzieje się źle. Popieram kogoś, kto wspomniał wcześniej o pracy w sklepie - zakres obowiązków na tak szeroką skalę powinien być wynagradzany godnie za wykonywaną pracę, a nie tylko premią za sprzedaż.
Czy jest możliwość w MediaExpert pracy na część etatu?
Witam jak wygląda na samym początku pracy umowa bo piszą że bez okresu próbnego to na ile miesięcy się dostaje pierwsza umowę. ?
Dzięki za informacje. Interesuje mnie, czy można także podjąć zatrudnienie na część etatu, a grafik jest na tyle elastyczny, że można pracę połączyć z innymi obowiązkami na przykład nauką? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Praca fajna, dosyć lekka, a jak ktoś potrafi dobrze sprzedawać to idzie tu całkiem nieźle zarobić, trzeba mieć to coś
Dobre zarobki, nie ma co gdybać
Zawsze można zmienić firmę na inna tylko czy uda się znaleźć dobrą?
Świetni ludzie tu pracują, bywam często bo prowadzę kanał poświęcony technologiom. Zawsze porządek, ludzie uprzejmi, z frontem do klienta – wszystko dynamicznie i rzetelnie ;)
Nie zgodzę się z przedmówcą praca w salonie przebiega w przemiłej i cudownej atmosferze, kierownik regionalny jest dla nas jak ojciec rodzony i to nieprawda, że dach przecieka szczególnie że prawie w ogóle nie pada.
Praca obarczona wieloma wymogami można dużo zarobić ale jak wyrobi się wszystkie wyniki a gdy się nie wyrobi to kasa zabrana tak że nigdy nie wiesz ile zarobisz
Może kiepska ,,Pogoda" ;-) ma wpływ na to że nikt nie pisze, albo boi się pisać.
Od dłuższego czasu brakuje opinii na temat pracy w firmie MediaExpert. Jest to dosyć dziwne, tym bardziej że jest to firma, która zatrudnia dużą ilość osób. Może Ty pracujesz bądź pracowałeś w tej firmie i mógłbyś podzielić się z nami tym, jak wygląda praca w tym miejscu? Najbardziej chciałbym wiedzieć, na jakie wynagrodzenie mogą liczyć świeżo zatrudnione osoby? Zachęcam, abyś przedstawił informacje, które masz na ten temat.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MediaExpert?
Zobacz opinie na temat firmy MediaExpert tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.