MediaExpert

5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MediaExpert

Dorota P Nowy wpis
Inne

Pan Krzysztof profesjonalnie zrobił serwis dwóch rowerów. Jestem bardzo zadowolona . Doradził co należy jeszcze zmienić, od ręki i bez problemu wymienił zepsute części. Jestem zadowolona na 100%

Agata Nowy wpis
Inne

Wczoraj zakupiłam kosiarkę spalinową.Z racji, że niewiele się znam zadawałam duzo pytań , nawet kilka razy pytalam o to samo.Pan Krzysztof z życzliwością i pełnym profesjonalizmem cierpliwie wszystko mi wytłumaczył i doradził.Dzięki temu moglam wybrać kosiarkę najlepszą na swoje możliwości i jestem bardzo zadowolona????????. Kosiarkę bardzo sprawnie uruchomił i przygotował do pracy, za co serdecznie dziękuję.Dodam jeszcze, że Pan Kierownik, Marcin też bardzo dużo pomógł przy zakupie tego sprzętu.Bardzo serdecznie dziękuję???????? Polecam serdecznie! Pełen profesjonalizm!!! Sprzet też bardzo dobry!

Iwona Nowy wpis
Inne

W ostatnich dniach dokonałam zakupu roweru. Obsługa na dziale rowerowym pełen profesjonalizm, Pan Krzysztof bardzo pozytywnie nastawiony do klienta, chętnie doradza i dzieli się swoją bogatą wiedzą, jak również jest bardzo pomocny jeśli chodzi o montaż i personalizację roweru. Cały proces obsługi był bardzo krótki co wynika z kompetencji i umiejętności P. Krzysztofa.

Roobcio88 Nowy wpis
Inne

Hej, fajne sprzęty wyhaczyłem na wyprzedaży w ME. Dzięki chłopaki za polecenia i podpowiedzi!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w MediaExpert spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
Marzena
Inne

Bardzo tu polecacie konkretne osoby z obsługi, z ich pomocy i postawy, a wie ktoś jak wygląda tu szkolenie aby właśnie pracownicy w ten sposób podchodzili do klientów? Są w ogóle jakieś?

MarcinB
Pracownik
@Marzena

Przechodziłem je na starcie i po nim poczułem się doc pewnie. Wiadomo, że to jak z jazdą autem, pewności nabywasz tak naprawde w trakcie, ale dziś też mam dostęp do szkoleń, więc czuję się pewnie.

Anna
Inne
@MarcinB

I jak takie szkolenie w sumie tutaj wygląda?

Beata
Pracownik
@Marzena

Oczywiście, że są ale tutaj myślę że kluczową rolę gra otwartość i profesjonalizm .

Anna
Inne
@Beata

czyli tego od ludzi oczekują? A jak to badają w takim razie na rozmowie?

INT
Pracownik
@Anna

różne, związane ze sprzedażą. Sporo jest e-learningu, co jest dość wygodne

Anna
Inne
@INT

Ok czyli w tym kontekście dostęp. No to faktycznie wygodnie. Oni potem w zasadzie to weryfikują czy każdy robi to dla siebie tak jakby? Też widzę tutaj tyle opinii od zadowolonych klientów, ciekawa bym była czy w kontekście tego jakieś premie się dostaje czy to dla uśmiechu tylko? :)

Arti
Pracownik
@Anna

Świetny e-learning. Czyli jak na firmę z nowymi technologiami przystało. No i robisz te szkolenia, kiedy chcesz, więc luz

Rubba
Pracownik
@Anna

Szkolenie trzeba przejść i zdobyć wymaganą liczbę punktów, by je zaliczyć.

Zadowolony klient
Inne

Polecam bardzo Pana Krzysztofa . Jestem bardzo zadowolona z jego pomocy w wyborze konkretnego modelu telefonu oraz bardzo miłej i wesołej rozmowie . Z ogromna chęcią wrócę z powrotem do tego sklepu ponieważ tak znakomitej obsługi klienta nie ma nigdzie ????????

Zadowolony klient
Inne
@Zadowolony klient

Również polecam panią Beatę która również jest bardzo pomocna ,uśmiechnięta pozytywna osoba która pomoże każdemu kto będzie potrzebował porady , pomocy :) Ps. Te znaki zapytania to były uśmiechy ale strona je zamieniła :)

Beata
Pracownik
@Zadowolony klient

Dzięki! :-)

Aleksandra
Inne
@Beata

Ooo, Pani tutaj pracuje? :) Czy Pani jest zadowolona z pracy, atmosfery, zarobków w tej firmie, tak jak klienci z Pani pracy :) ?

Beata
Pracownik
@Aleksandra

Jestem zadowolona z zarobków. Co do konkretów w pracy nie mogę udzielać informacji szczegółowych ale nie jest źle????

U
Inne

POLECAM BARDZO Pana Krzysztofa z działu rowerowego. Pan bardzo kompetentny, wyrozumiały i miły. Doradzi wybrać odpowiedni rower nie narzucając swojego zdania.

Krzysztof
Pracownik
@U

Dziękuję serdecznie. Miło mi to słyszeć:)

Zostaw merytoryczną opinię o MediaExpert - Lubaczów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
MediaExpert
Przejdź do nowych opinii