logo MediaExpert

MediaExpert

Toruń

Opinie o MediaExpert

ziomek 2014-12-26 10:21
Pracuje w Media Expert kawał czasu jeżeli chodzi o zarobki to są w granicach 2600-4000. Jest to praca dla osób które nie mają rodzin, trzeba przychodzić wcześcniej zostawać dłużej itp niby płacą za nadgodziny ale co z tego jak się nie ma życia prywatnego w grudniu to już w ogóle na dodatek w grudniu obniżyli wartości GS. Pojebana firma mimo zarobków ciągle wymyslają jakieś chore pomysły co drugi dzień zmiana topki jezy palanta który to wymyśla powinni [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na zbity ryj.
1
Janek 2015-01-04 14:34
heheh z tymi zmianami co chwile trochę racji... Albo zmiana cen, gdzie nowa nie różni się niczym od starej, ale wyciąć i roznieść trzeba...
Anty 2015-01-10 12:18
Koledzy z marketingu namieszali z tą Lisowską. Widzę po minach klientów jak z nas drwią.
Niby oglądają, niby zainteresowani ale nie kupują. To my rzygaliśmy reklamą w TV, a klienci mają nas w du...O co chodzi?
klientka 2015-02-12 22:57
Odbierałam dzisiaj swoje zamówienie internetowe w sklepie mediaexpert w bumarze (AMC). I byłam mile zaskoczona. Szybko, profesjonalnie, a najważniejsze bardzo miło zostałam obsłużona. Wszędzie uśmiechy, dzień dobry i do widzenia. Na pewno będę tam kupować. Wielki plus!
1
myk 2015-02-14 08:26
ile dostaje sie jako sprzedawca podstawy na umowie (netto)?
gosek 2015-02-15 17:14
Ja wyciągam od 2 tys. do 2,5. Zależy ile premii sobie nabiję.
1
Nieznajomy 2015-02-16 18:52
Czy ktoś może mi wyjaśnić za co kierownik może ucinać premię z GS? Jest do tego jakiś regulamin?
pawel 2015-02-19 21:15
nieznajmoy - jest regulamin który o tym mówi i KIEROWNIK NIE MOZE CI RUSZAC PREMI KÓRA WYPRACOWAŁES jedyne co moze ruszyc to premie uznaniową .JEsli Ci ucina to wytsraczy mała informacja np do Szefa ze jestes zdemotywowwany bo zabieraja Ci premie za gS-a i zobaczysz co bedzie :).Ogolnie firme można łatwo "załatwić " pisza do inspekcji pracy donos za nadgodziny i przekraczanie 12 godzin w pracy .Tyczy sie to głownie placówek w galeriach Handlowych gdzi notorycznie co miesiac są takie przekroczenia .Inspekcja wali mandaty az miło .
3
kuba 2015-02-20 12:24
Dokładnie potem zwalnia się takiego handlowca bierze nową cytrynke i wyciska aż przestanie dawać dużo soku podobnie miałem w domexie
TIK 2015-02-24 00:15
NIE PISZCIE ILE WYCIĄGACIE... PRZECIEŻ NIE WYCĄGACIE TYLE ZAWSZE. JAKA JEST PODSTAWA? JAK WYGLĄDAJĄ ZAROBKI OD LUTEGO CZY MARCA KIEDY SPRZEDAŻ SPADA NAJNIŻEJ W ROKU.
r 2015-02-24 20:09
1900 na ręke podstawy plus premia
Nieznajomy 2015-02-24 22:03
do Szefa czyli do kogo?
amc 2015-03-02 21:37
Do którego Szefa?
r 2015-03-05 16:55
sprzedawca doradca klienta (czyli w sumie to samo co handlowiec, bo tak się to czasem w tej sieci nazywa) na sklepie ME
Szymon 2015-04-25 09:19
Pier*&#$% To może trochę ja opowiem...
W ME nie ma lekko dobrze zarabiasz jak na warunki Toruńskie, ale nie masz życia prywatnego:
Podstawa to najniższa krajowa taka jest prawda, a na umowie masz 1500Brutto + premia są chyba 4 rodzaje premii o ile dobrze pamiętam każda ok. 400zł brutto za spełnienie parametrów, jeśli nie wyrabiasz to firma i tak Ci wyrówna do najniższej krajowej ;) tak żeby nie łamać prawa.
Do tego masz dodatki ze sprzedaży płaconych produktów tzw. GS i sprzedaż pakietów ORANGE lub produktów SLW (specjalna lista wyprzedażowa).
Ja np poniżej 1900zł nie schodziłem i powiem więcej taką wypłatę dostałem w Grudniu najlepszym okresie sprzedażowym i zostały mi ucięte wszystkie nadgodziny. Byłem wypompowany na maxa...

Grafiki, to różnie czasem można się przyzwyczaić ale chyba najgorsze jest to że przychodzisz do pracy 30min (albo wcześniej) niż otwieracie sklep, mimo tego że dzień wcześniej wszystko zostało dopięte na ostatni guzik...
Wyjście z pracy np 1,5 późnej, a musisz wpisać że wyszedłeś 30min po zamknięciu pracy sklepu...

Trzeba trzymać SOK (Standard obsługi klienta) choć czasami nie ma żadnego odniesienia do rzeczywistości, bo klienci bardzo często i tak przychodzą zorientowani na jakiś produkt i mają wiedzę, jak nie znasz się na sprzęcie to takiego klienta nie przegadasz, można dużo się nauczyć słuchając innych klientów, można podjechać w ramach własnego czasu do serwisu danego sprzętu zapytać się ile kosztują części zamienne itp. więc wtedy znając sprzęt, awaryjność, funkcjonalność, wartość części zapasowych możesz wysłuchać klienta, zaproponować najlepszy dla jego potrzeb i w razie czego jeszcze dodać akcesoria i gwarancje z czego jesteś najczęściej rozliczany.

Najgorsze jest to że robisz mnóstwo innych istotnych faktów a jesteś rozliczany główny ze sprzedaży i robienia parametrów...
Np. Przychodzisz rano, przebierasz się wychodzisz jest zebranie dot. planu dziennego, słuchasz pierdół co trzeba osiągnąć chociaż jak klienci nie przyjdą to nie istotne, jak jest ładna pogoda to ludzie na spacery do galerii nie przyjdą ;)
Masz wszystko przygotowane, przyjedzie dostawa w trakcie pracy (czy to śnieg, czy to deszcz pracujesz przy przyjęciu dostawy, a po przyjęciu wychodzisz na sklep, musisz oczywiście umyć ręce itp. ogarnąć się bo (trzeba jakoś wyglądać, aby coś sprzedać). minęło pół dnia ale trzeba towar jeszcze zatwierdzić, to najczęściej robią ludzie z POK (punkt obsługi klienta). Ale niektóre towary trzeba sprawdzić ręcznie, szczególnie te co przyjadą luzem.
No i tak mija 3/4 dnia, a teraz przychodzi zmiana cen i roznosisz :D więc czasami sprzedaż może 3-4 produkty, jak klient jest frajer i łyka to jak młody pelikan, a czasami nic przy takim dniu :P

Jak nie jesteś na dostawach to i tak musisz często zrobić swoje, rozpakować towar na sklep, poukładać ekspozycje jeżeli wchodzi klient na Twój dział to musisz przerwać i zacząć go obsługiwać, bo klient jest najważniejszy to prawda, ale jak nie masz pamięci to nie zapamiętasz sobie rzeczy które trzeba zrobić, zrealizować, roznieść i obsłużyć - na kartkach nie ma czasu tego zapisywać.

O kierownictwie nie wspomnę, wiem że niektóre sklepy mają SUPER aż im zazdrościłem pracy jak bywałem na delegacjach. Normalni ludzie!
Kierownik w AMC podobno przyszedł z Włocławka to ekipa z WLC zrobiłą imprezę jak odchodził (z radości) :P

Aha zapomniałem dodać o odpowiedzialności materialnej :D
Są inwentaryzacje, każdy sprzęt nie jest własnością ME tylko waszą, wy musicie go pilnować bo inaczej za straty płacicie z kieszeni, bądź funduszu inwentaryzacyjnego, który tworzy się z 50zł co miesiąc oddawanych przez każdego z pracowników z wypłaty ;) Czasami komputery przy kasach jak sprzedacie sprzęt wbijają do zapłaty kwotę, ale nie ściągają go ze stanu i wtedy musicie szukać braków po inwentaryzacji... MASAKRA jak nie macie tego w papierach ile zostało przyjętego na stan a ile wyjechało a ile sprzedano to nie odnajdziecie sprzętu i będziecie musieli płacić nawet jak wyjdzie że ukradli 7 lodówek :D mimo że na kamerach nikt nic nie kradł :D a ciekawe jak klient by wyniósł lodówkę... :D
5
MEDIAE. 2015-04-25 17:19
Ja pitolę... UUUUU..... aż strach się baaaćććć!!!!! Korona z głowy spadnie jak się za ciężko popracuje... lepiej, bo wiosna idzie, z grabiami trawniki pielęgnować na umowę zlecenie bo i opalić się można i w sobotę/niedzielę nie trzeba iść do pracy... Qrwa, dorośli jesteście czy nie? Jeżeli komuś nie odpowiadają warunki to po co traci swoją energię??? Podobno najgłośniej ryczy ta krowa co najmniej mleka daje!!! Czyżby ktoś nie wiedział na co się decyduje? Kto za was umowy podpisywał? Mówi się trudno - taka praca, ale nikt nikogo tu na siłę nie trzyma, ani nigdzie indziej. Przyjaźnić się do pracy przyszliście czy zarabiać? A jak komuś kierownik nie odpowiada, czy jeden czy drugi, czy piąty to niech sobie w pierwszej kolejności odpowie na pytanie - dlaczego to tamten jest kierownikiem, a nie ja...
Użyjcie sobie teraz i komentujcie do woli. Ja się wezmę do pracy :)
jan 2015-04-25 18:21
lepiej za 1300 w Media Markt robić?? Faktycznie, pomysły, zwłaszcza odstrzelonych od rzeczywistości ludzi z centrali poraża, ale za darmo nie siedzisz
2
pracownik me 2015-04-25 18:48
Dokładnie:) Zawsze jest coś takiego jak wypowiedzenie. Wystarczy je dać temu znienawidzonemu kierownikowi i mamy z czachy problemy wszystkie. A ja akurat w AMC pracuję i do swojego kierasa nic nie mam, robi swoje, tak jak i ja. Facet jest ostry i ciśnie o wynik, ale za to wypłaty marcowe BAJKA :)
nowicjusz 2015-04-26 22:04
Ile zarabia kierownik ME??? bo właśnie złożyłem podanie do nowo powstałego ME i nie wiem czy warto rezygnować z tego co mam teraz.Pozdrawiam
1
dziadu 2015-05-08 18:45
Wyrażę swoja opinię na temat pracy w Media Expert Terg, mianowicie pracuje tam już 3,5 roku praca jak każda inna "jak się ułożysz tak się wyśpisz". Oznacza to nic innego jak to , że im więcej wkładu twojego jest w sprzedaży tym większą kasę zgarniesz 10-go. Atmosfera w każdym sklepie inna wszystko zależy od ciebie , fajnego albo nie kierownika, fajnego albo nie regionalnego, jeżeli są dogadani to fajnie się pracuje, tak wiec zależy na kogo się trafi. Kasa w mojej opinii fajna jak wspomniałem wyżej ile sprzedasz tyle masz, jest podstawa +premia uznaniowa + premia sklepowa za wyrobienie planu + premia za produkty płatne+ nadgodziny. Ja będąc specjalistą w POK w stosunkowo małym sklepie ostatnio zarobiłem 2650 zł. Pensja waha się tak od 2200-3100 zależy od miesiąca uwzględniając to, że mało sprzedaję na sali. Śmiało mogę polecić ta prace ludziom o mocnych nerwach (klienci), oraz ludziom którzy idą do pracy pracować a nie poleniuchować.
Alibababa 2015-08-17 16:10
Nie martw się. Znam osobiście osoby, które po niecałych 11 miesiącach pracy w ME zostały mianowane na kierownicze stanowisko w sklepie ME w jakiejś niewielkiej miejscowości. Poza tym, zauważyłem, że bardzo rzadko zatrudnianie są osoby na stanowisko kierownicze, które wcześniej nie przepracowały jakiegoś czasu w ME> wyjątkami są ewentualnie osoby, które aplikowały z takich sklepów jak MM lub SATURN.
byly 2015-08-25 16:57
pracowalem w media expert jeden miesiac.tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia.przyjmuja na tydzien dwa zeby zrobic pozadek na dzialach i zasyfionych magazynach.potem robia wszystko zeby tak odszedl.stali pracownicy robia syf-nowy musi sprzatac.zadnej nauki.nic.sprzatanie syfu syfiastego za minimalna kase.warunki sa nienajlepsze i mobbing na porzadku dziennym.
Marcin Lyszczarz 2015-09-03 13:13
ZŁodziejska firma która nie potrafi sprzedać czegokolwiek. Przestrzegam wszystkich przed kupnem czegokolwiek z tego bazaru!!!!
oferta pracy na kierownika 2015-09-21 13:20
Pytanie.
Od dłuższego czasu jest ogłoszenia o pracy jako kierownik salonu w Toruniu.
Czy jest sens się zgłaszać, mam na myśli godziny pracy, zarobki, zakres obowiązków i stabilność zatrudnienia.
Różnie słyszy się o pracy w media expert....
Proszę o naprawdę szczere opinie.
zajechany 2015-11-08 01:56
Cele,cele, cele i jeszcze raz cele! Nieważne jak bardzo się starasz i tak zawsze będzie niedobrze. Nieważne, że dajesz wszystko z siebie, żeby zadowolić górę, oni i tak znajdą sposób, aby Cię upierd.... Zero życia prywatnego bo nawet jak masz ustalony grafik i dni wolne to dostajesz wiadomość, że ważne szkolenie i masz jechać - a jak odmówisz, bo masz własne życie prywatne to obraza majestatu, dąsy fochy i oczywiście możesz się w najbliższym czasie spodziewać "kary" za nieposłuszeństwo - np. nie dostaniesz wolnego w dniu, o który prosiłeś, albo utną coś z premii, które i tak wołają o pomstę do nieba. Jak masz dzieci, to zapomnij, że będziesz uczestniczyć w ich życiu jak należy - przy dobrych wiatrach pocałujesz na dzień dobry i może wrócisz nim będzie kładło się spać. Zero prywatności - żyjesz tylko pracą!!! Zdarzy Ci się zachorować - hmm... też możesz się liczyć, że zostaniesz ukarany odpowiednio, bo jak mogło Ci się to przytrafić - praca jest NAJ! Nieważne, że masz jakieś poważne problemy zdrowotne - kara będzie w postaci odebrania Ci premii, bo nie zasłużyłeś nawet jak zrobiłeś wyniki. Masa obowiązków, ciągłe zmienianie cenówek - dzień w dzień (ileż można zmieniać cenę jednego produktu?), przestawianie, ustawianie - od ceny najwyższej do najniższej, drugiego dnia od najniższej do najwyższej, trzeciego jednak ktoś tam "na górze" stwierdzi, że jest źle i na nowo przestawiasz sprzęty jak ten debil - nadźwigasz się a wszystko i tak nie ma większego znaczenia. A jak wejdzie klient to oczywiście masz 30 sekund na "atak" - rzucasz wszystko i lecisz - zostawiasz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na środku sklepu i lecisz - bo klient jest "najważniejszy" choć z tym trzeba byłoby polemizować. Zaczynasz rozpoznanie potrzeb klienta i co się okazuje? Że wcale nie masz sprzedać tego po co on przyszedł - masz opchnąć PRIORYTET - GS, TZ - choćby najgorszy chłam i najmniej odpowiadający oczekiwaniom klienta - a jak nie sprzedasz, bo pokierujesz się jego potrzebami to znaczy, że z Ciebie du.. a nie sprzedawca. I tysiące pytań - a dlaczego nie dosprzedałeś gwarancji, usługi albo chociaż podkładek pod pralkę do telewizora. A kierownik tylko podsyła maile z tabelkami, liczbami i wyszukiwanymi przez pierwsze pół dnia obrazkami w internecie z durnymi sekwencjami typu "z prądem tylko śnięte ryby płyną", myśli, że jest zabawny i tylko zapycha skrzynkę odbiorczą na i tak ledwo działającym już sprzęcie. A później tłumaczenia i rozliczanie dlaczego dziś tak słabo, mało i w ogóle bez "jakości". Na samo wspomnienie człowiek ma ciarki. Idziesz do pracy rano z myślą, że znów trzeba naciągać klientów, oszukiwać i manipulować - i się wszystkiego odechciewa! Masakra! Nawet w czasie wolnym nie można odpocząć psychicznie, bo możesz być pewny, że na pewno wydarzy się coś, że będziesz tak bardzo potrzebny, że do Ciebie zadzwonią. Ciągłe zostawanie po godzinach i jak tylko mogą to nie zapłacić za to co się tylko da. Nie polecam nikomu, kto chce spokoju psychicznego, dla kogo rodzina ma jakąś wartość i chciałby choć trochę spędzać z nią czasu! Wypłata marna jak na obowiązki jakie są narzucone na każdego pracownika, jak na plany które są do zrealizowania i jak na godziny które spędzasz w tym..... Byle jak najdalej!
4
posrednictwo_polisy@vp.pl 2016-03-13 15:14
Szukam chętnych sprzedawców agd rtv do współpracy. Potrzebuję 2-3 osoby maksymalnie. Jeśli pracujesz aktualnie w mediaexpert pisz na maila.
biegacz 2016-07-26 10:45
Ja robiłem przez wakacje kilka lat temu i nie było tak źle, jak niektózy piszą. W sensie, wiadomo, że szału nie było, ale nigdy się z jakąś rażącą niesprawiedliwością nie spotkałem i kasę miałem w terminie. Dla mnie było ok, ale bez super szału
wiatr 2016-07-28 14:32
Ja na dziale (z fonami) robiłem i było ok.
Miki 2016-08-22 18:44
Cała prawda, potwierdzam
dario 2016-09-20 11:10
Zależy jaką wyrobisz premię. Zależnie od tego jak ruchliwy jest sklep to będzie między 1800 a nawet 4000. Ja średnio na rękę dostaję koło 2100, ale mam na sklepie takich, co koło 3000 mają średnio, więc wszystko zależy. Generalnie ja nigdy nie dostałem mniej niż 1900
niko 2016-09-21 09:41
Wiec tak naprawdę wszystko zależy od samego siebie to ile sie premii wyrobi zależy od nas, fajnie, ze w ten sposób jest liczona premia ze każdy pracuje na nią indywidualnie, jak sie starasz tyle masz ale by je wyrabiać potrzeba tez wielu szkoleń z produktów jakie są w salonie
Mr.Martin 2016-11-19 07:48
Ja napiszę opinię o Media Expert w nowo otwartym sklepie w Focusie w Bydgoszczy. Są duże naciski na sprzedaż polis i jak się ich nie będzie wyrabiało to potrącenie z premii oraz rozmowa z kierownikiem. Mamy obecnie plany indywidualne dzienne i na koniec zmiany musimy pisać e-mail do kierownika sklepu i tłumaczyć dlaczego nie sprzedałem polisy i innych dodatkowych usług. Jest to dla wszystkich bardzo stresujące. Nie wiem czy to tak powinno wyglądać ale jeśli ktoś to przeczyta i będzie wiedział co z tym zrobić bądź do kogo się skierować to proszę o informację.
Niskie ceny 2016-11-19 20:08
Niestety nie tylko w Bydgoszczy takie nękania pracowników pod względem sprzedanych gwarancji. Nie jesteśmy sprzedawcami RTV, AGD czy IT. Jesteśmy sprzedawcami przedłużonych gwarancjii pod ciągłą groźbą obcinania premii. Groźby, straszenie, nękanie, mobbing. Wieczne pretensje od MS i ASM. Nawet do wieloletnich pracowników, którzy mieli zawsze dobre wyniki a jeden miesiąc zdarzył się im gorszy... Pod koniec dnia jesteś tylko cyferką w tabelce. Niczym innym.
KW 2016-12-03 15:56
Ogłoszenie o pracę to hicior!!!

Co możesz zyskać pracując u nas:
umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu - plus masa nadgodzin :)
bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym - premie uznaniową zabierają za byle głupstwo
ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich - dodatkowo płatne
możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport - cena nie powala a i tak nie ma kiedy chodzić bo praktycznie codziennie jesteś w pracy
specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe - progi są tak zawyżone że nie sposób ich wykonać
pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich - taka fundacja że sami w skarbonkę wrzucamy pieniądze :)


Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu - raczej wpychanie im sprzętów z listy piorytetowej
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy - na którą nie ma zwyczajnie czasu
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych - i tylko to się liczy. nie ważne co, za ile tylko czy wcisnąłeś do tego ubezpieczenie.

Dodatkowo codzienne zmiany cen, listy top, ekspozycji, promocji, co chwile dostajesz kartki z 60 modelami sprzętów i albo oznacz, albo odtowaruj, albo spisz ceny, wystaw, schowaj na magazyn itd. Pracując w ME jesteś głównie magazynierem i wykonawcą coraz to bzdurniejszych pomysłów z centrali. Pracowników jest za mało, a rzeczy do zrobienia dwa razy tyle. Przychodzisz do pracy z myślą że jesteś głównie sprzedawcą, doradcą i z tego jesteś rozliczany a tu niespodzianka. Jest tyle innych rzeczy na raz do zrobienia że klient i obsługa jest zaniedbywana. Dostawa - 3 h Cię nie ma na sali sprzedaży. Jeżeli odtowarowanie to jeszcze dolicz czas na przygotowanie towarów. Później ogarnięcie dostawy - wystawienie sprzętów, zabezpieczenie, zapaskowanie - kolejne 2h. Później wywieź to sobie na sklep, połataj dziury, poindeksuj, powystawiaj. Porób cenówki, wywieszki, sprawdź czy nie ma na to jakiś wymysłów centrali czy też promocji. Do tego poprzestawiaj sobie inne produkty bo przecież ustawiamy cenami itd. Do tego niech ci dojdzie zmiana topki, gsów, jakieś zmiany ekspozycji, cen - a jest to codziennie i kolejne 2h babrania się w sprzętach i coraz to nowych wytycznych. Hitem jest to że często jest tak że jesteś sam na dziale i weź tu obsługuj. Co chwile masa maili z zadaniami na tu i teraz. To przestaw, tam przestaw, to wystaw i porób zdjęcia wyślij, czas na wykonanie "do wczoraj" i już. Do tego zajmujesz się reklamacjami, uszkodzonymi sprzętami a dział AGD dowozem do klientów - kolejna godzina wyjęta od sprzedaży. Gdyby nas było więcej, albo magazynier to by można było się tym dzielić, pomagać sobie itd, ale nas jest za mało.
I tak dajesz z siebie 200%, robisz nadgodziny, chory czy nie chory, a wystarczy że ubezpieczeń nie sprzedasz odpowiednią ilość i wtedy jesteś najgorszy na świecie. Jeszcze przyjedzie regionalny lub inna kontrola i ci powie że tu masz troche kurzu, tam jakiś styropian leży i masz dbać i sprzątać. Przyczepi się że coś nie jest wystawione i zgniata Cię jak mrówkę.
Do tych wszystkich obowiązków dołącz jeszcze bycie ochroniarzem bo w ME za braki inwentaryzacyjne płacą pracownicy po cenie towaru na półce.
Podsumowując pracy jest ogrom, zarobić troche więcej niż u konkurencji da się, ale jak pod koniec miesiąca dowiadujesz się że tu ci 200 zł zabierają (z premii na którą pracowałeś cały miesiąc) bo nie wyrobiłeś ubezpieczeń, minus 100 bo nie sprzedałeś Orange i minus 100 rata comiesięczna za spłatę inwentaryzacji to już nie jest tak wesoło.
Podsumowując. Najmniej pracy jest na RTV i tam są największe możliwości zarobienia. Potem IT - troche babrania sie w drobnych sprzętach ale można się przyzwyczaić :) potem POK - albo zapitol cały dzień albo malowanie paznokci. Najgorszym działem jest AGD - za żadne pieniądze bym nie dał się na niego zamienić a drobne AGD to już masochizm.
Ja trzy lata pracuję w firmie ale w nowym roku zaczynam swój biznes. Pracę w ME polecam dla ludzi bez rodzin, pasji i odpornych psychicznie.

1
HenkelBydgoszcz 2017-01-17 11:18
Zacznę trochę z innej strony. Praca w Mediaexpert mogła by być naprawdę ciekawa gdyby nie parę istotnych szczegółów na minus: sprzedaż staroci, sprzętu który leży na wystawie od paru miesięcy, BRAKI INWENTARYZACYJNE ZA KTÓRE MY PŁACIMY, codzienne sprawdzanie listy top, gs i slw (staroci). Za wszystko jest odpowiedzialność zbiorowa, która jest zabroniona przez prawo pracy jak i prawo karne. Tak nasi kochani szefowie nie znają prawa które, obowiązuje w naszym kraju już od ponad 30 lat!!! To się w głowie nie mieści. I jeszcze okłamywanie klientów jaki to sprzęt jest dzisiaj wadliwy i trzeba go ubezpieczyć albo przedłużyć gwarancję bo zaraz po fabrycznej to się rozleci na kawałki. Gwarancje i ubezpieczenia mamy bardzo drogie, chyba najdroższe na rynku.
W tej pracy premiowani są "wciskacze" a nie handlowcy. Klient jest traktowany jak przysłowiowy "debil"
Na plus: dobra atmosfera w pracy i to wszystko.
2
Wiosenny 2017-01-20 22:45
Jest jeszcze coś innego. Gorszego. Nikt nie docenia starszych pracowników.
eko 2017-01-27 13:02
To ty idziesz na zakupy oczekując fachowego i rzeczowego doradztwa czy na pogaduszki z zadbaną lalą która albo nie ma zielonego pojęcia o pracy bo zamiast się uczyć to woli malować paznokietki albo wciśnie ci najgorszy chłam bo ty zamiast myśleć głową to myślisz chu... U nas były dwie młode dziewczyny jedna właśnie umalowana ładna lala która wyleciała po trzech miesiącach nic nierobienia i druga w sumie przeciętna nieumalowana kobietka za to pracowita,ucząca się i podchodząca do swoich obowiązków w sposób należyty i ona pracowała ponad rok dopóki sama się nie zwolniła z powody wyjazdu za granicę.
help me 2017-02-10 08:59
Cześć Wszystkim.

Mam mieć rozmowę w ME w Toruniu (Centrum BUMAR). Chciałabym się dowiedzieć jak tam wygląda praca POK/DOK albo jako sprzedawca. Jaka jest pensja, atmosfera i czy w ogóle warto.

Za jakiekolwiek informacje z góry dziękuję.
Nowy 2017-02-10 21:43
Witam jak wyglada rozwój awansu ? Mozna awansować na jakies wyższe stanowisko ze stanowisko doradcę klienta ? Po jakim czasie ?
turos 2017-02-28 21:47
Wiadomo już kto przechodzi na Tor3?
Alicja 2017-03-01 13:45
A widzieliście nowe oferty pracy? Najczęściej poszukiwany Specjalista ds. księgowości oraz Doradca Klienta! Jak przebiega rekrutacja? ;)
rosol 2017-03-03 21:45
Bardzo prosta ścieżka awansu - zakumpluj się z kierownikiem :) Przytakiwanie i donoszenie w modzie :)
Alicja 2017-03-06 11:54
@rosol skąd taka opinia?
HenkelBydgoszcz 2017-03-26 11:10
Hej. W markecie w Focusie w Bydgoszczy straty inwentaryzacyjne są coraz większe. Kierownictwo nic nie robi aby temu zapobiec wręcz ma w tym interes aby to zatuszować przed pracownikami i kierownictwem wyższego szczebla. Pracownicy i tak za to zapłacą. A co najlepsze to giną same drogie rzeczy. Trudne do wyniesienia przez klientów. Moja opinia jest taka że ktoś ma w tym interes że ten towar ginie.
Pozdro
Kolega z branży 2017-03-28 12:40
Czyli sugerujesz, że Ty lub twoi koledzy kradną, tak? Sprytna sugestia podważająca kompetencje i uczciwość twoją, jak i twoich kolegów. Skoro tak jest jak piszesz, a Ty jesteś taki sprytny i to wykryles, powinieneś to zgłosić komórce w firmie odpowiedzialnej za tego typu sprawy, a nie wykrzykiwać na forum. Gdyz w tej chwili to bardzo źle świadczy o wszystkich pracownikach tego sklepu. Może to w przyszłości wpłynąć na wasze kariery. Pzdr
Alicja 2017-03-28 13:04
Proszę o zamieszczanie merytorycznych komentarzy na temat pracy w MediaExpert.
1
HenkelBydgoszcz 2017-03-30 13:00
Nie napisałem aby ktoś kradł z załogi. To dopisałeś sobie sam.
xxxx 2017-04-07 20:48
otwierają nowy sklep w Toruniu?
dwa 2017-04-11 22:29
i zamykają...
Alicja 2017-04-12 09:07
@dwa, co masz konkretnie na myśli? Jeden otwierają, a drugi zamykają?
Zostaw swoją opinię o MediaExpert - Toruń
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MediaExpert