Opinie o Playarena Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Playarena Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Playarena Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Playarena Sp. z o.o. w Wrocław

Grzegorz Nowy wpis
Inne

Rok czasu czekam na zakupiona rzecz.Nie polecam tego sklepu jedno Wielkie (usunięte przez administratora).Powinny sięt ym zająć odpowiednie organy sprawiedliwosci.

marika39 Nowy wpis
Inne

Nie polecam miałam 2 razy telefon do nich wysłany na gwarancji .Za 1 razem napisali ze jest moja wina zrobia za 850 zł zrezygnowałam z naprawy 2 raz to samo tylko teraz 1050 zł za naprawa telefon nigdy nie spad na ziemie ani ryski pekniec na ekranie napisali ze to moja wina uszkodzenie mechaniczne na dodatek telefon przyslali bez klapki na karte sim ja wysłałam cały telefon z klapka .odradzam tam naprawe jak juz to prosze zrobic zdjecie przed wysłaniem bo wam jak cos braknie ze tego nie było

pikiel

Ostrzegam przed kupowaniem czegokolwiek. Polityka firmy taka, że sprzedają porysowane, uszkodzone bądź niedziałające buble na allegro, oznaczając je "A+" klasa, a jeśli próbuje się je zwrócić, sprzedawca zaczyna robić problemy. Wmawia, że to kupujący uszkodził urządzenia, że zabrał coś z przesyłki, poblokował urządzenia, poniszczył akcesoria bądź że uszkodziły się podczas transportu, ale z braku protokołu z odbioru (paczkomaty) nie zaakceptuje zwrotu. Nie chce zwracać pieniędzy, kręci na prawo i lewo. Nie polecam nikomu ani zakupów, ani wchodzenia w jakiekolwiek inne stosunki z tą firmą. Przeciwko takim oszustom powinno się złożyć pozew zbiorowy i ukarać dla przykładu.

Kanarek Nowy wpis
@pikiel

Witam jestem chętny złożyć wspólny pozew (usunięte przez administratora) mnie na 5500zl

Kanarek Nowy wpis

Witam kupiłem komputer u tego sprzedawcy cena 5500 komputer niezgodny z opisem jeszcze sie przegrzewa próbowałem go zwrócić przesyłka wróciła do mnie jeszcze w gorszym stanie niż ja wysłałem sprzedawca odmówił jakiego kolwiek rozwiązania twierdząc że rozebralem komputer na części pierwsze na własną rękę w dyskusji na allegro mnie tylko oczerniał i próbował zwalić całą winę na mnie zero kontaktu telefonicznego (Nie odbiera) sprawą trafiła właśnie na policję proszę dostarczcie mi jakieś wasze dowody A zaniose je na policję i dołącze je do mojej sprawy wspólnie mamy większe szanse odzyskać pieniądze i ukarać sprzedawcę mój adres email Kamilxxd5@o2.pl Może Cię też napisać tutaj jeśli macie też kontakt z innymi (usunięte przez administratora)osobami przez tego sprzedawcę dajcie im znać

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Playarena Sp. z o.o.? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Executive Assistant
Wrocław
ALEXEC CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Wrocław
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sylwek

UWAGA!!! Pod żadnym pozorem nie kupować niczego od PlayArena z siedzibą we Wrocławiu. Dotyczy zamówienia: d69c3722-df15-11e9-9051-0dea22298a2c – zakup, za pośrednictwem ALLEGRO, telefonu Samsung S8. Przesyłka DPD odebrana 26.09.2019 r. w Warszawie Poniżej treść mego listu (byłem o niego poproszony oprócz maila, tożsamej treści do Sprzedającego) wysłanego do PlayArena Szanowny Panie, W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej z osobą, która odebrała Pański telefon (przepraszam, nie pamiętam godności tej Pani), proszę o wymianę zakupionego od Pana telefonu na ten sam typ (Samsung S8) oraz kolor (orchid gray). Konieczność wymiany jest podyktowana bardzo szybkim rozładowywaniem się baterii, która była sprawdzona w autoryzowanym serwisie Samsung i ma wydajność 100%, zatem problem tkwi pewnie w oprogramowaniu. Nie wiem tego, nie drążyłem tematu. Telefon nieużywany rozładowuje się ze 100% do ok. 70% w godzinę, Używany z ponad 40% rozładował się do 13% w ciągu około 10 minut. Szkło zabezpieczające z klejem tylko na krawędziach, które dołączone było do przesyłki, zostało naklejone w autoryzowanym serwisie Samsung, na moją odpowiedzialność, ponieważ serwisant powiedział, że oni takich zabezpieczeń na wyoblone, na krawędziach telefony nie zakładają, ponieważ są nietrwałe. Stosują folie, np. kauczukowe. Szkło odpadło w dniu jego założenia. Jest również częścią załączonej przesyłki. Proszę o wymianę telefonu na ten sam typ (Samsung S8) oraz kolor (orchid gray), na w pełni sprawny i dołączenie oryginalnej ładowarki Samsung oraz, o ile to możliwe folii zabezpieczającej, nie szkła, jeżeli miałby być to ten sam jego typ, rodzaj. Co dalej?... 11.10.2019 otrzymuję telefon od PlayArena, tyle że ten sam, nawet nierozpakowany z opakowania ochronnego założonego na niego przeze mnie. Dzwonię, informuję, że córka, która ten telefon miała dostać na urodziny płacze ponownie, bo dostała znowu niesprawny szmelc. W mailu zapytano mnie o powód odstąpienia od zakupu. Sądziłem, że to szczyt bezczelności ze strony PlayArena. Myliłem się. Zostałem poproszony o dosłanie oświadczenia odstąpieniu umowy zawartej na odległość. Wypełniłem, odesłałem. Miałem niezwłocznie otrzymać zwrot 1 175 zł. Minęły, wtedy już dawno, dwa tygodnie (czas, w którym sprzedający powinien dokonać zwrotu należnych mi pieniędzy). Sprawdzam konto, na które powinna trafić kwota 1 175 zł. Nic. W międzyczasie 6 maili, kilka rozmów telefonicznych. Podczas jednej z nich zostałem poinformowany przez miłą panią, że osobiście dokona przelewu w ciągu godziny, która trwa już trzeci tydzień, Następnie po kilku dniach braku przelewu pan z Play Arena informuje mnie, że u niego w systemie sprawa jest zamknięta, zatem pieniądze będę miał "jutro". Po kilku dniach znowu, po wielu próbach, dodzwaniam się do Sprzedającego, a ten informuje, że idzie po potwierdzenie przelewu do księgowej i "za chwilę" otrzymam na maila potwierdzenie przelewu. "Chwila" trwa do dzisiaj. Jest 23.11.2019. Za telefon zapłaciłem 24.09.2019. PlayArena nie odbiera połączeń z mego numeru telefonu. Cóż za odwaga! Sprawę zgłaszam do Allegro, na policję, do rzecznika Praw Konsumenta i do firmy windykacyjnej. Nie odpuszczę. Łzy mej córki, Jej rozgoryczenie widzę do tej pory. NIE KUPUJCIE NICZEGO OD PLAYARENA Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU!!! Sylwek

Kupujacy

Uwaga (usunięte przez administratora) Nie kupować u nich niczego sprzedają przez allegro telefony które przez chwilę działają ok 2 tyg a potem się psują na naprawdę rekalamcje czekają ludzie po 1.5 miesiąca 2 miesiące i nic sprawa zgłoszona na Policję uwaga na nich

admin

Pracowałeś już w firmie Playarena Sp. z o.o.? W takim razie opowiedz innym o swojej przygodzie na naszym forum. Zachęcamy do komentowania.

Zostaw merytoryczną opinię o Playarena Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Playarena Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii