Rok czasu czekam na zakupiona rzecz.Nie polecam tego sklepu jedno Wielkie (usunięte przez administratora).Powinny sięt ym zająć odpowiednie organy sprawiedliwosci.
Nie polecam miałam 2 razy telefon do nich wysłany na gwarancji .Za 1 razem napisali ze jest moja wina zrobia za 850 zł zrezygnowałam z naprawy 2 raz to samo tylko teraz 1050 zł za naprawa telefon nigdy nie spad na ziemie ani ryski pekniec na ekranie napisali ze to moja wina uszkodzenie mechaniczne na dodatek telefon przyslali bez klapki na karte sim ja wysłałam cały telefon z klapka .odradzam tam naprawe jak juz to prosze zrobic zdjecie przed wysłaniem bo wam jak cos braknie ze tego nie było
Ostrzegam przed kupowaniem czegokolwiek. Polityka firmy taka, że sprzedają porysowane, uszkodzone bądź niedziałające buble na allegro, oznaczając je "A+" klasa, a jeśli próbuje się je zwrócić, sprzedawca zaczyna robić problemy. Wmawia, że to kupujący uszkodził urządzenia, że zabrał coś z przesyłki, poblokował urządzenia, poniszczył akcesoria bądź że uszkodziły się podczas transportu, ale z braku protokołu z odbioru (paczkomaty) nie zaakceptuje zwrotu. Nie chce zwracać pieniędzy, kręci na prawo i lewo. Nie polecam nikomu ani zakupów, ani wchodzenia w jakiekolwiek inne stosunki z tą firmą. Przeciwko takim oszustom powinno się złożyć pozew zbiorowy i ukarać dla przykładu.
Witam kupiłem komputer u tego sprzedawcy cena 5500 komputer niezgodny z opisem jeszcze sie przegrzewa próbowałem go zwrócić przesyłka wróciła do mnie jeszcze w gorszym stanie niż ja wysłałem sprzedawca odmówił jakiego kolwiek rozwiązania twierdząc że rozebralem komputer na części pierwsze na własną rękę w dyskusji na allegro mnie tylko oczerniał i próbował zwalić całą winę na mnie zero kontaktu telefonicznego (Nie odbiera) sprawą trafiła właśnie na policję proszę dostarczcie mi jakieś wasze dowody A zaniose je na policję i dołącze je do mojej sprawy wspólnie mamy większe szanse odzyskać pieniądze i ukarać sprzedawcę mój adres email Kamilxxd5@o2.pl Może Cię też napisać tutaj jeśli macie też kontakt z innymi (usunięte przez administratora)osobami przez tego sprzedawcę dajcie im znać
UWAGA!!! Pod żadnym pozorem nie kupować niczego od PlayArena z siedzibą we Wrocławiu. Dotyczy zamówienia: d69c3722-df15-11e9-9051-0dea22298a2c – zakup, za pośrednictwem ALLEGRO, telefonu Samsung S8. Przesyłka DPD odebrana 26.09.2019 r. w Warszawie Poniżej treść mego listu (byłem o niego poproszony oprócz maila, tożsamej treści do Sprzedającego) wysłanego do PlayArena Szanowny Panie, W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej z osobą, która odebrała Pański telefon (przepraszam, nie pamiętam godności tej Pani), proszę o wymianę zakupionego od Pana telefonu na ten sam typ (Samsung S8) oraz kolor (orchid gray). Konieczność wymiany jest podyktowana bardzo szybkim rozładowywaniem się baterii, która była sprawdzona w autoryzowanym serwisie Samsung i ma wydajność 100%, zatem problem tkwi pewnie w oprogramowaniu. Nie wiem tego, nie drążyłem tematu. Telefon nieużywany rozładowuje się ze 100% do ok. 70% w godzinę, Używany z ponad 40% rozładował się do 13% w ciągu około 10 minut. Szkło zabezpieczające z klejem tylko na krawędziach, które dołączone było do przesyłki, zostało naklejone w autoryzowanym serwisie Samsung, na moją odpowiedzialność, ponieważ serwisant powiedział, że oni takich zabezpieczeń na wyoblone, na krawędziach telefony nie zakładają, ponieważ są nietrwałe. Stosują folie, np. kauczukowe. Szkło odpadło w dniu jego założenia. Jest również częścią załączonej przesyłki. Proszę o wymianę telefonu na ten sam typ (Samsung S8) oraz kolor (orchid gray), na w pełni sprawny i dołączenie oryginalnej ładowarki Samsung oraz, o ile to możliwe folii zabezpieczającej, nie szkła, jeżeli miałby być to ten sam jego typ, rodzaj. Co dalej?... 11.10.2019 otrzymuję telefon od PlayArena, tyle że ten sam, nawet nierozpakowany z opakowania ochronnego założonego na niego przeze mnie. Dzwonię, informuję, że córka, która ten telefon miała dostać na urodziny płacze ponownie, bo dostała znowu niesprawny szmelc. W mailu zapytano mnie o powód odstąpienia od zakupu. Sądziłem, że to szczyt bezczelności ze strony PlayArena. Myliłem się. Zostałem poproszony o dosłanie oświadczenia odstąpieniu umowy zawartej na odległość. Wypełniłem, odesłałem. Miałem niezwłocznie otrzymać zwrot 1 175 zł. Minęły, wtedy już dawno, dwa tygodnie (czas, w którym sprzedający powinien dokonać zwrotu należnych mi pieniędzy). Sprawdzam konto, na które powinna trafić kwota 1 175 zł. Nic. W międzyczasie 6 maili, kilka rozmów telefonicznych. Podczas jednej z nich zostałem poinformowany przez miłą panią, że osobiście dokona przelewu w ciągu godziny, która trwa już trzeci tydzień, Następnie po kilku dniach braku przelewu pan z Play Arena informuje mnie, że u niego w systemie sprawa jest zamknięta, zatem pieniądze będę miał "jutro". Po kilku dniach znowu, po wielu próbach, dodzwaniam się do Sprzedającego, a ten informuje, że idzie po potwierdzenie przelewu do księgowej i "za chwilę" otrzymam na maila potwierdzenie przelewu. "Chwila" trwa do dzisiaj. Jest 23.11.2019. Za telefon zapłaciłem 24.09.2019. PlayArena nie odbiera połączeń z mego numeru telefonu. Cóż za odwaga! Sprawę zgłaszam do Allegro, na policję, do rzecznika Praw Konsumenta i do firmy windykacyjnej. Nie odpuszczę. Łzy mej córki, Jej rozgoryczenie widzę do tej pory. NIE KUPUJCIE NICZEGO OD PLAYARENA Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU!!! Sylwek
Uwaga (usunięte przez administratora) Nie kupować u nich niczego sprzedają przez allegro telefony które przez chwilę działają ok 2 tyg a potem się psują na naprawdę rekalamcje czekają ludzie po 1.5 miesiąca 2 miesiące i nic sprawa zgłoszona na Policję uwaga na nich
Pracowałeś już w firmie Playarena Sp. z o.o.? W takim razie opowiedz innym o swojej przygodzie na naszym forum. Zachęcamy do komentowania.