Studio Moderna Polska to zespół około 7000 osób do obsługi klientów.
Ponieważ widzimy, że nie dla każdego jest to jasne, to dla tych, którzy nie wiedzą, a chcieliby nas odwiedzić wyjaśnimy kwestię otwierania drzwi i poruszania się z kartą po biurze. Każdy gość i kandydat obecny na szkoleniu otrzymuje na recepcji głównej budynku kartę, która pozwala przejść JEDYNIE przez bramkę do wind. Karta ta NIE POZWALA na poruszanie się po biurze jakiejkolwiek firmy znajdującej się na piętrach. Stąd żadne drzwi za pomocą karty z recepcji głównej, nie otworzy nikt poza pracownikami firmy. Jedynie pracownicy zatrudnieni w firmie w pierwszym dniu pracy otrzymują swoją własną kartę, która pozwala na swobodne poruszanie się po biurze swojej firmy i do korzystania z jej sal konferencyjnych.
Mam dobre zdanie o firmie ponieważ miałem przyjemność pracować i gdyby ni e wyjazd pewnie bym pracował.
Pesymiści zawsze znajdą coś złego. Firma jest spoko i jak komuś odpowiada charakter pracy to na pewno będzie zadowolony. Zarobki są niezłe a resztę trzeba wypracować samemu. Przy pozytywnym myśleniu praca będzie dawała satysfakcję również finansową.
Byłem na szkoleniu w ostatnim czasie. Nawet CV nie trzeba składać Na 1 rzut oka wszystko jest OK. Można pomyśleć 3 miesiące przemęczyć się i będzie umowa o pracę etc. Umówmy się jest to korzysytne. Aczkolwiek pamiętajmy najpierw musisz im zaimponować co niekoniecznie będzie łatwe o czym napiszę dalej. Przez pierwsze 3 miesiące tzw śmieciówa czy jak oni to tam nazywają z pensją brutto 15 zł z tego co pamiętam. Wydawać by się mogło, że dla samego siedzenia jest OK podstawa lecz przecież człowiekowi zależy na prowizji. W czasie szkolenia wypytywania o oczekiwania prowizyjne. Oczywiście trenerka wałkowała temat od czego jest ona zależna. O samej jej aspektach nie wypowiem się bo zrezygnowałem po 1,5 dnia. Aczkolwiek przez pierwsze 3 miesiące pozyskuje się klienta bez karty klubowej. W mojej opinii nie daje ona żadnych korzyści. A jest zdecydowanie ciężej go pozyskać niż tego z kartą. Logika jak ktoś ma kartę to łyka te tandetne w mojej opinii jak i sądzę pozostałych pracowników studio moderna produkty.Na pytanie w sprawie reklamacji produktu Trenerka Iwona bo tak nazywała się nie potrafiła udzielić odpowiedzi "nie wiem" (samo szkolenie co najmniej 3 dni a później podobno przez miesiąc pomagają nowej osobie) Jednakże ta firma się różni od innych CC ponad 50 % klientów to ludzie starsi. W momencie gdy byłem na słuchawce to słyszałem rozmowę doświadczonego sprzedawcy ( ilość dyplomów z jakimiś wyróżnieniami ) . Co do pracy trener o rubensowskich kształtach. Mocno przeciętna narzucająca swój schemat. Mi osobiście nie podpasowała, ale mogę się mylić. Na 1 rzut oka widać, że chcę zachować pozory przyjaznego szkolenie lecz dla mnie była szorstka. A sądzę, że łatwo byłoby ją zagiąć w paru aspektach nawet bez znajomości produktów. Idąc dalej uczą cię na szkoleniu opowiadać o produkcie na tzw zapowietrzeniu. A co jeżeli klient się o coś zapyta ? Moja grupa była nieliczna, znajdowały się wyróżniające osoby aczkolwiek zapewne przyjmują bo tego nie wiem osoby, które są podatne na pranie mózgu. Te który miaały już jakąś znajomość ze słuchawką albo same odchodzą bo widzą tzw kłamstwo ewentualnie poprzez swoje nawyki z poprzedniej pracy nie zostana przyjęci lecz to moje odczucia. Samo pomieszczenie budynek całkiem ok a herbatka z ARO to śmiech na sali :P Chyba chcieli aby ktoś na 2 dzień nie przyszedł. Odpowiadając na pytanie dla kogo praca : ludzie bez matury a nawet z tym egzaminem, którzy nawet nie wiedzą kto jest prezydentem Polski bo im można wszystko wmówić czyli tzw elita gimnazjalna. Sami mówią, że ta praca jest dla wyjątkowych osób słyszałem na open space rozmowę 2 niezwykle mądrych pań, które raczej inteligencją nie grzeszyły a bliżej im było do Solaris z Blok Ekipy. Niemal kultową postacią jest tam niejaki Miron chwała mu za to. Konsultanci, pracownicy stawiali go nam za wzór Jeżeli wyciąga więcej niż 5 tysięcy netto łącznej pensji przy założeniu 160 h to chwała mu za to. Umówmy się jest to całkiem dobry zarobek Jednakże sądzę, że nie jest ta kolorowa jak to Iwona mówiła. Co do dojazdu bo też to jest istotne. Dla chcącego nic trudnego umówmy się. Mordor jest fatalny pod względem komunikacji. Jak ktoś chce rozpocząć tam pracę swoją świetlaną karierę to OK. Ja prognozuję , że 5 miesięcy nie dłużej tam można popracować. Mam nadzieję, iż opinia jest rzetelna. Pozdrawiam obecnych byłych jak i tych przyszłych pracowników.
Józefie. ......Do tej pory nie odzywałam się na tym forum, ale po przeczytaniu tej opinii stwierdziłam, że muszę. Jakoś nie mogę spokojnie przejść obok sytuacji, kiedy ktoś nazywa ludzi z którymi współpracuję „nie do końca inteligentnymi”, którzy nie wiedzą kto jest prezydentem Polski lub mającymi postawę „dziuni z Blok Ekipy”. Moim zdaniem są to wypowiedzi bardzo krzywdzące, dalekie od prawdy. Przyznam szczerze, że nigdy nie pracowałam z tak ciekawymi i inteligentnymi osobami jak w Studio Moderna. Ci wszyscy Agenci, których nazwałeś „elitą gimnazjalną” są ludźmi z dużym poziomem kultury, wiedzy, pasji i zupełnie nie rozumiem z czego wynika Twoja opinia. Druga kwestia, która jest moim zdaniem krzywdząca, to ocena wyglądu zarówno mojego jak i moich koleżanek, które spotkałeś na górze (Solaris z Blok Ekipy- tak w ogóle to w tej kreskówce pełni ona rolę kobiety lekkich obyczajów). Było mi przykro gdy przeczytałam Twoją ocenę mojej fizyczności. Wolałabym rozmawiać konkretnie na tematy merytoryczne. Ostatnią kwestią jest Twoja opinia co do metod rekrutacji kandydatów – napisałeś, że zapraszamy do współpracy tylko osoby, które „są podatne na pranie mózgu”. Jest to krzywdząca opinia dla osób, które z nami pracują i niezgodna z prawdą, ponieważ posiadamy zupełnie inne kryteria przyjmowania pracowników, niż te, które wymieniłeś. Dla tych, którzy rozważają czy przyjść do nas na rozmowę lub odpowiedzieć na ogłoszenie, chciałam powiedzieć, że zapraszamy! Znajdziecie tutaj na pewno samych pozytywnych ludzi, miłą i życzliwą atmosferę, koncentrację na komunikacji, chęć pomocy i przejrzyste zasady premii. Jeśli chcecie, to sami zapytajcie Agentów (macie taką możliwość już pierwszego dnia szkolenia, a wtedy dostaniecie odpowiedź od człowieka, który siedzi obok Was fizycznie, a nie jest anonimowym Józefem). Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich agentów z obu grup – Wandy i Natalii.
Dzięki za opinię nie wiem kiedy tam byleś ale to co napisałeś mi również się przydarzyło. Byłem na takim szkoleniu hehe z tymi ludźmi o których wspominasz tylko w roku 2014. Faktycznie po opuszczeniu szkolenia mój mózg był wyprany!(to moje odczucie). Widzę ze HR mocno pracuje nad podniesieniem opinii ale dla następnych taka rada. Jesli to czytacie a rzeczywistość będzie taka jak tutaj opisywana to UCIEKAJCIE :)
Mogę polecić bo to fajna firma, dbają o ludzi i atmosferę.
Ta praca jest śmieszna,, dla dzieciaków, studentów bądź Ukraińców którzy nie mają żadnych perspektyw.. każdy inny szanujący się człowiek znajdzie coś lepszego. Pozdrawiam obecnych pracowników Moderny którzy śleńczą tu na forum, pisząc pozytywne opinie. P.S żal
Dziękujemy za wyrażenie opinii. To prawda, że przyjmujemy do pracy w Call Center również Ukraińców i studentów. Wiek i pochodzenie nie są dla nas wyznacznikami , które mogłyby decydować o predyspozycjach do pracy w sprzedaży telefonicznej. Dziękujemy wszystkim obecnym i byłym pracownikom za dotychczas pozostawione opinie. Taka jest rola tej strony, by każdy mógł podzielić się z innymi swoim zdaniem. To, że jest więcej pozytywnych opinii niż negatywnych bardzo nas cieszy! Serdecznie pozdrawiamy!
Pracowałem tam 16 lat i niestety nie zgadzam się z tą opinia. Praca jest OK. Dla dzieciaków, studentów itd zgadza się to prawda ponieważ i dzieciaki, studenci i nawet Ukraińcy mogą tam pracować i zarabiać dobrą kasę a trenerzy zrobią z nich sprzedawców pod warunkiem, ze ktoś będzie chciał pracować i zarabiać naprawdę sporą kasę i to na słuchawce. Skoro pracowałeś/pracowałaś jako SPV to wiesz ile taki konsultant może zarobić i wskaż mi inne miejsce gdzie dzieciak, student czy Ukrainiec może tyle zarobić oczywiście pod warunkiem, iż będzie miał chcieć pracować. Co do pisania opini uwież ja czasem zaglądam na forum ale jest to moja pierwsza wypowiedz na tym forum i to tylko dla tego, iż nie lubię jak ktoś pisze takie brednie i skoro byłeś/byłaś spv piszesz tylko o sobie gdyż nie przypominam sobie aby w ostatnich latach sam się zwolnił jakiś spv. Owszem odchodzili spv gdyż SM wypowiadało im umowy. P.S. Żal to pisanie takich opini.
Paweł były supervisor i jego trzy grosze do sprawy: W pracy bywa śmiesznie dzięki ludziom dbającym o atmosferę, praca śmieszna nie jest - wynagrodzenie może być bardzo poważne. Praca jest dla każdego kto chce ją podjąć na serio a nie na próbę - przy chęciach, wytrwałości i wsparciu sprzedaży można się nauczyć. Dzieciaki, studenci i Ukraińcy mają perspektywy - często większe niż niejeden supervisor. p.s. supervisorzy nie piszą o sobie "supervisiory" - to raczej mniej lub bardziej lubiana nazwa nadawana stanowisku przez Konsultantów ;p pozdrowienia dla Moderny :)
Mam wielka ochotę na stanowisko lidera grupy ds sprzedaży w ruchu, czy to jest aktualne? Trosze o informację gdyż bardzo mi zależy a wiem , że firma jest dobra i ludzie sobie chwala tu pracę. Może jeszcze kilka słów o rozmowie rekrutacyjunej czy jest bardzo trudna?
Fajna firma dla tych co lubią taka pracę. Zapraszamy
Witam, ktoś wie coś na temat pracy supervisora? Jak to wygląda w tym call center?
Na pewno warto, bo i wypłata jest terminowa u nich.
Jeśli jestes dobry w namawianiu na nie potrzebne zakupy praca jest dla ciebie :D
No ja widziałam ofertę pracy ze 15 zł brutto już oferuja, wiec to prawda ze jeżeli chodzi o wynagrodzenie to nie ma tragedii w innych firmach dają dużo mniej
(usunięte przez administratora)
Ok 8-10tys
Portal ma podobno przedstawiać prawdziwe opinie o pracodawcy więc dlaczego kasujecie coś co jest prawdą? Prawda boli Co nie?
@mimo - zachęcam do przesłania swojego CV na nasz adres rekrutacyjny: rekrutacja@studio-moderna.com Na rozmowie rekrutacyjnej opowiemy Ci jak wygląda praca w Naszej firmie na stanowisku konsultanta telefonicznego. Osoby, które realizują swoje cele sprzedażowe osiągają wysokie premie miesięczne, a dodatkowo mają szansę uzyskać również premię kwartalną, więc jest o co walczyć.
@justa - drzwi do Naszej firmy otwierają się automatycznie, więc nikt nigdy nie miał problemu z dostaniem się do Nas. :-)
Oj chyba cos sie pomylilo komuś albo klopot z pamięcią. Byly takie dni ze nie dzialaly karty i trzeba było naparzać w drzwi z piachy aby ktos ze środka otworzył. Bierz cos kobieto na pamięć bo cos z nią krucho. Pozdro
i co z tego? jak epizod z niedziałającymi kartami do drzwi może być powodem do oburzenia? I ty "Grzesiu": jak szkolenie, które ma nowych pracowników przygotować do sprzedaży produktów których nigdy nie sprzedawali, których nie znają ma być praniem mózgu? gdzie i jak inaczej mieliby się tego nauczyć? a może wyobrażasz sobie sprzedawców bez szkolenia? Jeżeli takie rzeczy jak drzwi, czy konieczność przeszkolenia się przed rozpoczęciem pracy są gorszące i warte pozostawienia po sobie cichego anonimowego hejtu to... brak mi słów i ręce opadają, gdy ktoś taki absurdalny i anonimowy smrodek po sobie pozostawia. Nie słyszałem, by ktoś krzyknął: uwaga! zablokował się czytnik do drzwi! rzucamy pracę vel uciekamy ze szkolenia! :D W pracy ludzie mają inne priorytety!!! Bądźmy poważni!!! Ja też czasem ponarzekam, chociaż źle mi tu nie jest, ale hejt o blokadę drzwi..? nazywanie (w mojej opinii KONIECZNEGO) szkolenia przed podjęciem pracy praniem mózgu? o_0 no szanujmy się! Udanego weekendu przede wszystkim Tobie "Ewo" i Tobie "Grzesiu", kimkolwiek naprawdę jesteście bo jest Wam absolutnie niezbędny byście wyluzowali!
Jak nie można otworzyć drzwi to jest wyjście z sytuacji: zadzwonić, zapukać albo poczekać na pracownika SM z kartą. A jak ktoś jest mniej zaradny i nie wpadnie na powyższe opcje to... można "naparzać w drzwi z piąchy".... tylko po co? ;)
Mam krótkie pytanie: czy wiecie mneij więcej ile zarabia się w Studio Moderna jako junior internet specialist?
naprawdzie w koncu drzwi zeby nie bylo obciachu jak bedzicie lowic nowy narybek:))) nieploecam pracy w tej "firmie"
@Anka - w każdym Call Center zdarzają się klienci, którzy nie mogą bądź nie chcą rozmawiać z konsultantami. Całe szczęście, że więcej mamy takich którzy chętnie z Nami rozmawiają i kupują Nasze produkty. :)
Nie chcą rozmawiać, owszem. Wyrzucając z siebie przy tym potok przekleństw i wyzwisk.
podaj namiary na call center gdzie nie ma takich klientów. jak idziesz sprzedawać wszędzie masz do czynienia z ludźmi, którzy umówmy się... są różni. (wiem, wiem, ameryki nie odkryłem). Gdyby sprzedaż była prosta to wszyscy by się tym zajmowali. jak decydujesz się robić w sprzedaży, to znajdź miejsce gdzie Ci dobrze zapłacą za wyniki. i tyle. użalający się daleko nie zajdą w tej branży. ja tu nie mam na co narzekać. swoje w zyciu już nasłuchałem. jak się trafi jakiś burak - spływa to po mnie, przecież krzywdy ludziom nie robię. Z życzeniami wszystkiego najlepszego.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 94.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 67, z czego 38 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Kandydaci do pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.