Opinie o Studio Moderna Polska sp. z o.o w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Studio Moderna Polska sp. z o.o. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Studio Moderna Polska sp. z o.o na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Studio Moderna Polska sp. z o.o w Warszawa

Pracodawca

@justa - drzwi do Naszej firmy otwierają się automatycznie, więc nikt nigdy nie miał problemu z dostaniem się do Nas. :-)

ewa
@Studio Moderna Polska sp. z o.o

Oj chyba cos sie pomylilo komuś albo klopot z pamięcią. Byly takie dni ze nie dzialaly karty i trzeba było naparzać w drzwi z piachy aby ktos ze środka otworzył. Bierz cos kobieto na pamięć bo cos z nią krucho. Pozdro

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Michał
@ewa

i co z tego? jak epizod z niedziałającymi kartami do drzwi może być powodem do oburzenia? I ty "Grzesiu": jak szkolenie, które ma nowych pracowników przygotować do sprzedaży produktów których nigdy nie sprzedawali, których nie znają ma być praniem mózgu? gdzie i jak inaczej mieliby się tego nauczyć? a może wyobrażasz sobie sprzedawców bez szkolenia? Jeżeli takie rzeczy jak drzwi, czy konieczność przeszkolenia się przed rozpoczęciem pracy są gorszące i warte pozostawienia po sobie cichego anonimowego hejtu to... brak mi słów i ręce opadają, gdy ktoś taki absurdalny i anonimowy smrodek po sobie pozostawia. Nie słyszałem, by ktoś krzyknął: uwaga! zablokował się czytnik do drzwi! rzucamy pracę vel uciekamy ze szkolenia! :D W pracy ludzie mają inne priorytety!!! Bądźmy poważni!!! Ja też czasem ponarzekam, chociaż źle mi tu nie jest, ale hejt o blokadę drzwi..? nazywanie (w mojej opinii KONIECZNEGO) szkolenia przed podjęciem pracy praniem mózgu? o_0 no szanujmy się! Udanego weekendu przede wszystkim Tobie "Ewo" i Tobie "Grzesiu", kimkolwiek naprawdę jesteście bo jest Wam absolutnie niezbędny byście wyluzowali!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2 ewa
@ewa

Jak nie można otworzyć drzwi to jest wyjście z sytuacji: zadzwonić, zapukać albo poczekać na pracownika SM z kartą. A jak ktoś jest mniej zaradny i nie wpadnie na powyższe opcje to... można "naparzać w drzwi z piąchy".... tylko po co? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cosmia

Mam krótkie pytanie: czy wiecie mneij więcej ile zarabia się w Studio Moderna jako junior internet specialist?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
justa

naprawdzie w koncu drzwi zeby nie bylo obciachu jak bedzicie lowic nowy narybek:))) nieploecam pracy w tej "firmie"

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Anka - w każdym Call Center zdarzają się klienci, którzy nie mogą bądź nie chcą rozmawiać z konsultantami. Całe szczęście, że więcej mamy takich którzy chętnie z Nami rozmawiają i kupują Nasze produkty. :)

pracowałamTU
@Studio Moderna Polska sp. z o.o

Nie chcą rozmawiać, owszem. Wyrzucając z siebie przy tym potok przekleństw i wyzwisk.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@pracowałamTU

podaj namiary na call center gdzie nie ma takich klientów. jak idziesz sprzedawać wszędzie masz do czynienia z ludźmi, którzy umówmy się... są różni. (wiem, wiem, ameryki nie odkryłem). Gdyby sprzedaż była prosta to wszyscy by się tym zajmowali. jak decydujesz się robić w sprzedaży, to znajdź miejsce gdzie Ci dobrze zapłacą za wyniki. i tyle. użalający się daleko nie zajdą w tej branży. ja tu nie mam na co narzekać. swoje w zyciu już nasłuchałem. jak się trafi jakiś burak - spływa to po mnie, przecież krzywdy ludziom nie robię. Z życzeniami wszystkiego najlepszego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Warszawa
Polenergia Fotowoltaika S.A.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
pablos niestety nazywany "pawciem"

fakty: - zdecydowanie zbyt duża część wpisów nie dotyczy pracy i jej warunków - zdecydowanie zbyt duża część wpisów pochodzi od osób, które karierę zakończyły na etapie szkolenia - praca w SM to praca w sprzedaży (dla niektórych to może być szok ale sprzedawca powinien sprzedawać) - CHRL produkuje wszystko...atomówki, zelówki, statki, kartofle, garnki... i np smartfony z jabłkiem , wolałbym aby były produkowane w Polsce ale jeżeli miałbym za to zapłacić więcej to mój punkt widzenie mógłby ulec zmianie (nie dotyczy pyr;);p) - SM wypłaca wynagrodzenie do 10ego - SM płaci za szkolenia zgodnie z odpowiednimi zapisami w umowie - SM daje możliwość uzyskania umowy o pracę i płynących z jej tytułu benefitów - SM daje 50% zniżki pracowniczej na swoje produkty - SM daje możliwość uzyskania m.in. 6000 zł premii (brutto)a na słuchawkach są osoby które co miesiąc dostają więcej (nie piszą o tym bo pracują, odpoczywają lub wydają ciężko zarobione piniądze;p) - W SM można wykupić pakiet medyczny oraz kartę na siłkę z dofinansowaniem - W Wwa jest wiele CC - nie ma takiego jak Moderrrna - Jeżeli w sprzedaży jesteś tak dobry jak myślisz to osobiście nie znam CC w którym sprzedawca obecnie może zarobić więcej (*to moja trzecia praca w CC, od znajomych "znam" warunki w około 20 innych mogę je wymienić z nazwy ale mi nie wypada) - wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, są tacy co chcieli to sprawdzić i wrócili do SM - spv siedzą przy komputerach (swoich i cudzych) ale to nie dziwi bo ciężko biegać dookoła monitora i czytać/pisać (sprawdzone - wszyscy to potrafią - czytać/pisać) - w przypływie boskiego natchnienia jeden spv aby nie mówiono o nim, że siedzi przy komputerze położył się obok niego - niestety okazało się, że wtedy ciężko klikać myszką;p - atmosferę w SM tworzą ludzie, którzy tam pracują - większość jest uśmiechnięta mity: "W potocznym rozumieniu, mit jest określeniem na fałszywe przekonanie o danej osobie lub wydarzeniu" - źródło wikipedia ktoś chce i może tracić czas na mity? zazdroszczę...czasu..i pozdrawiam z urlopu :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca

Praca sprzedawcy - konsultanta sprzedaży w sklepach firmowych Studio Moderna jest ok. Po 3 miesiącach, jak się sprawdzisz, faktycznie umowa na stałe. Atmosfera jest fajna, wszyscy się znają. Ciśnienie na wynik jest ale premię da się zrobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca

Praca w sklepach firmowych Studio Moderna jest ok. Faktycznie po okresie próbnym, jak się sprawdzisz, umowa na stałe. Fajna atmosfera, wszyscy się znają. Ciśnienie na wynik jest ale premię można zarobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tenecy

Grzesiek ja codziennie wychodzę na fajka i drzwi sa sprawne. Może po prostu nie zrozumiałeś idei karty zbliżeniowej. Przykłada się do czytnika i można wejść.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
grzesiek

hej bylem u nich jakiś czas temu na szkoleniu. Wszystko się zgadza szkolenia są prowadzone tak jak są to ich prawa według mnie żałośnie ściemniają o tych produktach (na moje oko strasznie lipny towar). Jednak najważniejsza sprawa, o której chcę napisać to przez wszystkie te dni kiedy przychodziłem na szkolenie mieli ZEPSUTE DRZWI!! trzeba było walić żeby ktoś otworzył najszybciej wchodziło się z pracownikami którzy dzwonili do innych żeby otworzyli im drzwi:)))) ŻAŁOSNE!!!!!!!! mam nadzieje, że już naprawili te drzwi buchahahaha !!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@aniu - system prowizyjny jest taki sam dla wszystkich pracowników firmy i jest on tak skonstruowany, żeby każdy pracownik który ma sprzedaż otrzymywał premie miesięczne.

były

Problem tej firmy to stawianie nierealnych celów i wymagań pracownikom. Produkty zasadniczo dobre, choć w międzyczasie sprzedawano sporo tandety. Jak ktoś kupił chińską bieliznę bezszwową czy Pest Reject, to raczej wylewał pomyje na dzwoniącego niż kupił od ręki szybkowar za 400 zł. Sprzedaż na telefon to była dobra 20 lat temu. Teraz wszystko przejmuje internet. A firma cisne, co chwilę przychodzą nowi pracownicy, bo trudno się z takim pracodawcą za marne pieniądze na dłużej związać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olka

Przykre jest to,ze osoby ktore maja dobre opinie nigdy ich nie pisza a te ktorym chocby kolor biurka nie odpowiadal pisza te wypociny. Pracuje w tej firmie juz jakis czas. I napisze tylko kilka jak dla mnie najwazniejszych kwestii - pieniadze zawsze na czas(jesli sie starasz i chcesz sprzedawac to mozesz naprawde dobrze zarobic), atmosfera pracy jest bardzo mila,ludzie pomocni,supervisorzy mega w porzadku, sa roznego rodzaju konkursy,zabawy w ktorych tez mozna zgarnac calkiem fajne pieniadze dodatkowo,dbaja o swoich pracownikow, motywuja nas nawzajem. Jesli cos Wam nie pasuje w tej firmie to znaczy,ze nie macie bladego pojecia jak jest w innych call centrach lub w ogole jak potrafia byc gnojeni ludzie w innych firmach. Praca na tzw "sluchawce" to nie jest praca dla kazdego. Nie kazdy sie w tym odnajdzie. Rzygac mi sie chce jak czytam niektore Wasze opinie nie wiem czego sie spodziewacie? Ze za pierdzenie w stolek dostaniecie grube kokosy? Ze nikt Wam nie zwroci uwagi jak nie bedziecie nic robic a jeszcze poglaszcze po glowce? Tak to nie dziala. Odsylam do lektury i poczytania opinii o jakiej kolwiek innej firmie tu lub na jakim kolwiek innym forum. Do rzadkosci nalezy aby byly one pozytywne ze wzgledu na to co napisalam powyzej. Takze ludzie jesli szukacie pracy to z wlasnego doswiadczenia polecam. Nie sprobujecie nie bedziecie wiedzieli :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Anka - rozumiem, że masz swoje zdanie, natomiast to co napisałaś nie jest prawdą. Praca w CC na połączeniach wychodzących nie jest dla każdego i nie zawsze klienci do których dzwonimy odbierają i mają czas na rozmowę, natomiast taka sytuacja zdarza się w każdym CC. Natomiast mam pewne wątpliwości czy faktycznie byłaś Naszym pracownikiem, gdyż u Nas szkolenia trwają zawsze 4 dni i dopiero 5 dnia siada się na 'słuchawkę' i telefonuje do klientów. Żadna osoba, która jest po 3 dniach szkolenia nie dzwoni do klientów.

Roxxxxx
@Studio Moderna Polska sp. z o.o

Te 4 dni nazywacie szkoleniem? :D W dodatku bezpłatnym? Podczas których dowiedziałam się jak naciągać ludzi na tę chińszczyznę? Owszem nie każdy urodził się marketingowcem, ale trzeba być pozbawionym honoru człowiekiem by wciskać na siłę komuś taki sz.t, jaki Wy oferujecie. Można zasiąść w Orange lub PLAY i wciskać ludziom abonament, bo bez telefonu jak bez ręki. Ale bez mopa parowego można żyć szczęśliwie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anka

ludzie szkoda czasu na taka firme jak studio moderna generalnie siedzisz dzwonisz a kazdy kto odbiera bo dzwonisz po ludziach ktorzy cos juz kupili rzucaja sluchawka albo krzycza na ciebie albo robia sobie z ciebie jaja!!! tak robota to syf kompletny. w kazdym innym call center jest o wiele lepiej. bylam przez 3 dni na szkoleniu i poświadczam wszystko jest tak jak pisza tutaj inni uczestnicy szkolen i pracownicy. szkoda czau

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@dobry PR nie jest zły - myślę, że komentarz który tu zamieściłaś nie odnosi się do Naszej firmy, gdyż przede wszystkim nie prowadzimy sprzedaży produktów o których piszesz. Dodatkowo szkolenia wstępne, które są przeprowadzane dla nowych pracowników trwają zawsze 4 dni, a nie jak wspomniałaś 2 godziny.

Laleczka
@Studio Moderna Polska sp. z o.o

A Wy kiedyś nie nazywaliście się Linea Directa Communication? Jeżeli tak, to w Waszej ofercie były jakieś tragiczne pościele DORMEO, poduszki niby ortopedyczne i przyrząd PedEgg do pedikiuru? I potwierdzam - moje szkolenie też tak wyglądało. Szukaliście po całej sali osoby, do której mogę się przysiąść i posłuchać jak naciągać emerytów na "cudowną" pościel.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Studio Moderna

(usunięte przez administratora) Zapraszam do aplikowania na ofertę pracy za pośrednictwem portalu lub proszę przesłać swoje CV na adres: rekrutacja.pl@studio-moderna.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
?

A weekend był bardzo miły

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
natalia m

kurczaczek mam takie wrażenie, że hejterzy na tej stronie to nawet jakby im miliony płacić za siedzenie na face i pierdzenie w stołek, podawac miski pod buzki to i tak by im było źle. cóż tak jak juz pisałam kiedyś, zapraszamy każdego kto chce się przekonac jak jest naprawdę :) a jest supcio :P miłego weekendu :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewelina Płodowska

Czytając niektóre opinie nie pozostaje nic jak usiąść i płakać!!! Każdy chodzi i gada głupoty Jest mu tak źle, a nadal pracuje!! (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SM

@Wiki, aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Jeżeli nadal poszukujesz pracy to prześlij nam swoje CV, a na pewno się do Ciebie odezwiemy i umówimy się na rozmowę rekrutacyjną :) Kontakt: rekrutacja@studio-moderna.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Studio Moderna Polska sp. z o.o - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Studio Moderna Polska sp. z o.o?

    Zobacz opinie na temat firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 38 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o?

    Kandydaci do pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Studio Moderna Polska sp. z o.o
2.8/5 Na podstawie 282 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Studio Moderna Polska sp. z o.o
Przejdź do nowych opinii