@justa - drzwi do Naszej firmy otwierają się automatycznie, więc nikt nigdy nie miał problemu z dostaniem się do Nas. :-)
Oj chyba cos sie pomylilo komuś albo klopot z pamięcią. Byly takie dni ze nie dzialaly karty i trzeba było naparzać w drzwi z piachy aby ktos ze środka otworzył. Bierz cos kobieto na pamięć bo cos z nią krucho. Pozdro
i co z tego? jak epizod z niedziałającymi kartami do drzwi może być powodem do oburzenia? I ty "Grzesiu": jak szkolenie, które ma nowych pracowników przygotować do sprzedaży produktów których nigdy nie sprzedawali, których nie znają ma być praniem mózgu? gdzie i jak inaczej mieliby się tego nauczyć? a może wyobrażasz sobie sprzedawców bez szkolenia? Jeżeli takie rzeczy jak drzwi, czy konieczność przeszkolenia się przed rozpoczęciem pracy są gorszące i warte pozostawienia po sobie cichego anonimowego hejtu to... brak mi słów i ręce opadają, gdy ktoś taki absurdalny i anonimowy smrodek po sobie pozostawia. Nie słyszałem, by ktoś krzyknął: uwaga! zablokował się czytnik do drzwi! rzucamy pracę vel uciekamy ze szkolenia! :D W pracy ludzie mają inne priorytety!!! Bądźmy poważni!!! Ja też czasem ponarzekam, chociaż źle mi tu nie jest, ale hejt o blokadę drzwi..? nazywanie (w mojej opinii KONIECZNEGO) szkolenia przed podjęciem pracy praniem mózgu? o_0 no szanujmy się! Udanego weekendu przede wszystkim Tobie "Ewo" i Tobie "Grzesiu", kimkolwiek naprawdę jesteście bo jest Wam absolutnie niezbędny byście wyluzowali!
Jak nie można otworzyć drzwi to jest wyjście z sytuacji: zadzwonić, zapukać albo poczekać na pracownika SM z kartą. A jak ktoś jest mniej zaradny i nie wpadnie na powyższe opcje to... można "naparzać w drzwi z piąchy".... tylko po co? ;)
Mam krótkie pytanie: czy wiecie mneij więcej ile zarabia się w Studio Moderna jako junior internet specialist?
naprawdzie w koncu drzwi zeby nie bylo obciachu jak bedzicie lowic nowy narybek:))) nieploecam pracy w tej "firmie"
@Anka - w każdym Call Center zdarzają się klienci, którzy nie mogą bądź nie chcą rozmawiać z konsultantami. Całe szczęście, że więcej mamy takich którzy chętnie z Nami rozmawiają i kupują Nasze produkty. :)
Nie chcą rozmawiać, owszem. Wyrzucając z siebie przy tym potok przekleństw i wyzwisk.
podaj namiary na call center gdzie nie ma takich klientów. jak idziesz sprzedawać wszędzie masz do czynienia z ludźmi, którzy umówmy się... są różni. (wiem, wiem, ameryki nie odkryłem). Gdyby sprzedaż była prosta to wszyscy by się tym zajmowali. jak decydujesz się robić w sprzedaży, to znajdź miejsce gdzie Ci dobrze zapłacą za wyniki. i tyle. użalający się daleko nie zajdą w tej branży. ja tu nie mam na co narzekać. swoje w zyciu już nasłuchałem. jak się trafi jakiś burak - spływa to po mnie, przecież krzywdy ludziom nie robię. Z życzeniami wszystkiego najlepszego.
fakty: - zdecydowanie zbyt duża część wpisów nie dotyczy pracy i jej warunków - zdecydowanie zbyt duża część wpisów pochodzi od osób, które karierę zakończyły na etapie szkolenia - praca w SM to praca w sprzedaży (dla niektórych to może być szok ale sprzedawca powinien sprzedawać) - CHRL produkuje wszystko...atomówki, zelówki, statki, kartofle, garnki... i np smartfony z jabłkiem , wolałbym aby były produkowane w Polsce ale jeżeli miałbym za to zapłacić więcej to mój punkt widzenie mógłby ulec zmianie (nie dotyczy pyr;);p) - SM wypłaca wynagrodzenie do 10ego - SM płaci za szkolenia zgodnie z odpowiednimi zapisami w umowie - SM daje możliwość uzyskania umowy o pracę i płynących z jej tytułu benefitów - SM daje 50% zniżki pracowniczej na swoje produkty - SM daje możliwość uzyskania m.in. 6000 zł premii (brutto)a na słuchawkach są osoby które co miesiąc dostają więcej (nie piszą o tym bo pracują, odpoczywają lub wydają ciężko zarobione piniądze;p) - W SM można wykupić pakiet medyczny oraz kartę na siłkę z dofinansowaniem - W Wwa jest wiele CC - nie ma takiego jak Moderrrna - Jeżeli w sprzedaży jesteś tak dobry jak myślisz to osobiście nie znam CC w którym sprzedawca obecnie może zarobić więcej (*to moja trzecia praca w CC, od znajomych "znam" warunki w około 20 innych mogę je wymienić z nazwy ale mi nie wypada) - wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, są tacy co chcieli to sprawdzić i wrócili do SM - spv siedzą przy komputerach (swoich i cudzych) ale to nie dziwi bo ciężko biegać dookoła monitora i czytać/pisać (sprawdzone - wszyscy to potrafią - czytać/pisać) - w przypływie boskiego natchnienia jeden spv aby nie mówiono o nim, że siedzi przy komputerze położył się obok niego - niestety okazało się, że wtedy ciężko klikać myszką;p - atmosferę w SM tworzą ludzie, którzy tam pracują - większość jest uśmiechnięta mity: "W potocznym rozumieniu, mit jest określeniem na fałszywe przekonanie o danej osobie lub wydarzeniu" - źródło wikipedia ktoś chce i może tracić czas na mity? zazdroszczę...czasu..i pozdrawiam z urlopu :-)
Praca sprzedawcy - konsultanta sprzedaży w sklepach firmowych Studio Moderna jest ok. Po 3 miesiącach, jak się sprawdzisz, faktycznie umowa na stałe. Atmosfera jest fajna, wszyscy się znają. Ciśnienie na wynik jest ale premię da się zrobić.
Praca w sklepach firmowych Studio Moderna jest ok. Faktycznie po okresie próbnym, jak się sprawdzisz, umowa na stałe. Fajna atmosfera, wszyscy się znają. Ciśnienie na wynik jest ale premię można zarobić.
Grzesiek ja codziennie wychodzę na fajka i drzwi sa sprawne. Może po prostu nie zrozumiałeś idei karty zbliżeniowej. Przykłada się do czytnika i można wejść.
hej bylem u nich jakiś czas temu na szkoleniu. Wszystko się zgadza szkolenia są prowadzone tak jak są to ich prawa według mnie żałośnie ściemniają o tych produktach (na moje oko strasznie lipny towar). Jednak najważniejsza sprawa, o której chcę napisać to przez wszystkie te dni kiedy przychodziłem na szkolenie mieli ZEPSUTE DRZWI!! trzeba było walić żeby ktoś otworzył najszybciej wchodziło się z pracownikami którzy dzwonili do innych żeby otworzyli im drzwi:)))) ŻAŁOSNE!!!!!!!! mam nadzieje, że już naprawili te drzwi buchahahaha !!
@aniu - system prowizyjny jest taki sam dla wszystkich pracowników firmy i jest on tak skonstruowany, żeby każdy pracownik który ma sprzedaż otrzymywał premie miesięczne.
Problem tej firmy to stawianie nierealnych celów i wymagań pracownikom. Produkty zasadniczo dobre, choć w międzyczasie sprzedawano sporo tandety. Jak ktoś kupił chińską bieliznę bezszwową czy Pest Reject, to raczej wylewał pomyje na dzwoniącego niż kupił od ręki szybkowar za 400 zł. Sprzedaż na telefon to była dobra 20 lat temu. Teraz wszystko przejmuje internet. A firma cisne, co chwilę przychodzą nowi pracownicy, bo trudno się z takim pracodawcą za marne pieniądze na dłużej związać.
Przykre jest to,ze osoby ktore maja dobre opinie nigdy ich nie pisza a te ktorym chocby kolor biurka nie odpowiadal pisza te wypociny. Pracuje w tej firmie juz jakis czas. I napisze tylko kilka jak dla mnie najwazniejszych kwestii - pieniadze zawsze na czas(jesli sie starasz i chcesz sprzedawac to mozesz naprawde dobrze zarobic), atmosfera pracy jest bardzo mila,ludzie pomocni,supervisorzy mega w porzadku, sa roznego rodzaju konkursy,zabawy w ktorych tez mozna zgarnac calkiem fajne pieniadze dodatkowo,dbaja o swoich pracownikow, motywuja nas nawzajem. Jesli cos Wam nie pasuje w tej firmie to znaczy,ze nie macie bladego pojecia jak jest w innych call centrach lub w ogole jak potrafia byc gnojeni ludzie w innych firmach. Praca na tzw "sluchawce" to nie jest praca dla kazdego. Nie kazdy sie w tym odnajdzie. Rzygac mi sie chce jak czytam niektore Wasze opinie nie wiem czego sie spodziewacie? Ze za pierdzenie w stolek dostaniecie grube kokosy? Ze nikt Wam nie zwroci uwagi jak nie bedziecie nic robic a jeszcze poglaszcze po glowce? Tak to nie dziala. Odsylam do lektury i poczytania opinii o jakiej kolwiek innej firmie tu lub na jakim kolwiek innym forum. Do rzadkosci nalezy aby byly one pozytywne ze wzgledu na to co napisalam powyzej. Takze ludzie jesli szukacie pracy to z wlasnego doswiadczenia polecam. Nie sprobujecie nie bedziecie wiedzieli :)
@Anka - rozumiem, że masz swoje zdanie, natomiast to co napisałaś nie jest prawdą. Praca w CC na połączeniach wychodzących nie jest dla każdego i nie zawsze klienci do których dzwonimy odbierają i mają czas na rozmowę, natomiast taka sytuacja zdarza się w każdym CC. Natomiast mam pewne wątpliwości czy faktycznie byłaś Naszym pracownikiem, gdyż u Nas szkolenia trwają zawsze 4 dni i dopiero 5 dnia siada się na 'słuchawkę' i telefonuje do klientów. Żadna osoba, która jest po 3 dniach szkolenia nie dzwoni do klientów.
Te 4 dni nazywacie szkoleniem? :D W dodatku bezpłatnym? Podczas których dowiedziałam się jak naciągać ludzi na tę chińszczyznę? Owszem nie każdy urodził się marketingowcem, ale trzeba być pozbawionym honoru człowiekiem by wciskać na siłę komuś taki sz.t, jaki Wy oferujecie. Można zasiąść w Orange lub PLAY i wciskać ludziom abonament, bo bez telefonu jak bez ręki. Ale bez mopa parowego można żyć szczęśliwie.
ludzie szkoda czasu na taka firme jak studio moderna generalnie siedzisz dzwonisz a kazdy kto odbiera bo dzwonisz po ludziach ktorzy cos juz kupili rzucaja sluchawka albo krzycza na ciebie albo robia sobie z ciebie jaja!!! tak robota to syf kompletny. w kazdym innym call center jest o wiele lepiej. bylam przez 3 dni na szkoleniu i poświadczam wszystko jest tak jak pisza tutaj inni uczestnicy szkolen i pracownicy. szkoda czau
@dobry PR nie jest zły - myślę, że komentarz który tu zamieściłaś nie odnosi się do Naszej firmy, gdyż przede wszystkim nie prowadzimy sprzedaży produktów o których piszesz. Dodatkowo szkolenia wstępne, które są przeprowadzane dla nowych pracowników trwają zawsze 4 dni, a nie jak wspomniałaś 2 godziny.
A Wy kiedyś nie nazywaliście się Linea Directa Communication? Jeżeli tak, to w Waszej ofercie były jakieś tragiczne pościele DORMEO, poduszki niby ortopedyczne i przyrząd PedEgg do pedikiuru? I potwierdzam - moje szkolenie też tak wyglądało. Szukaliście po całej sali osoby, do której mogę się przysiąść i posłuchać jak naciągać emerytów na "cudowną" pościel.
(usunięte przez administratora) Zapraszam do aplikowania na ofertę pracy za pośrednictwem portalu lub proszę przesłać swoje CV na adres: rekrutacja.pl@studio-moderna.com
A weekend był bardzo miły
kurczaczek mam takie wrażenie, że hejterzy na tej stronie to nawet jakby im miliony płacić za siedzenie na face i pierdzenie w stołek, podawac miski pod buzki to i tak by im było źle. cóż tak jak juz pisałam kiedyś, zapraszamy każdego kto chce się przekonac jak jest naprawdę :) a jest supcio :P miłego weekendu :)
Czytając niektóre opinie nie pozostaje nic jak usiąść i płakać!!! Każdy chodzi i gada głupoty Jest mu tak źle, a nadal pracuje!! (usunięte przez administratora)
@Wiki, aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Jeżeli nadal poszukujesz pracy to prześlij nam swoje CV, a na pewno się do Ciebie odezwiemy i umówimy się na rozmowę rekrutacyjną :) Kontakt: rekrutacja@studio-moderna.com
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 92.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 38 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Studio Moderna Polska sp. z o.o?
Kandydaci do pracy w Studio Moderna Polska sp. z o.o napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.