Studio Moderna Polska sp. z o.o

Warszawa

Opinie o Studio Moderna Polska sp. z o.o

justa 2016-03-12 10:54
naprawdzie w koncu drzwi zeby nie bylo obciachu jak bedzicie lowic nowy narybek:)))
nieploecam pracy w tej "firmie"
3
cosmia 2016-03-13 17:43
Mam krótkie pytanie: czy wiecie mneij więcej ile zarabia się w Studio Moderna jako junior internet specialist?
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2016-03-14 08:39 [pracodawca]
@justa - drzwi do Naszej firmy otwierają się automatycznie, więc nikt nigdy nie miał problemu z dostaniem się do Nas. :-)
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2016-03-14 08:47 [pracodawca]
@mimo - zachęcam do przesłania swojego CV na nasz adres rekrutacyjny: rekrutacja@studio-moderna.com Na rozmowie rekrutacyjnej opowiemy Ci jak wygląda praca w Naszej firmie na stanowisku konsultanta telefonicznego.
Osoby, które realizują swoje cele sprzedażowe osiągają wysokie premie miesięczne, a dodatkowo mają szansę uzyskać również premię kwartalną, więc jest o co walczyć.
Xxxcx 2016-05-04 20:29
Portal ma podobno przedstawiać prawdziwe opinie o pracodawcy więc dlaczego kasujecie coś co jest prawdą? Prawda boli Co nie?
3
Xyz 2016-09-21 13:23
Ok 8-10tys
2
Myszą 2016-09-21 14:37
No ja widziałam ofertę pracy ze 15 zł brutto już oferuja, wiec to prawda ze jeżeli chodzi o wynagrodzenie to nie ma tragedii w innych firmach dają dużo mniej
Piotrek 2016-10-11 16:23
Jeśli jestes dobry w namawianiu na nie potrzebne zakupy praca jest dla ciebie :D
uka 2016-10-11 16:24
Na pewno warto, bo i wypłata jest terminowa u nich.
pracowałamTU 2016-12-08 10:27
Nie chcą rozmawiać, owszem. Wyrzucając z siebie przy tym potok przekleństw i wyzwisk.
nick 2016-12-09 18:00
podaj namiary na call center gdzie nie ma takich klientów. jak idziesz sprzedawać wszędzie masz do czynienia z ludźmi, którzy umówmy się... są różni. (wiem, wiem, ameryki nie odkryłem). Gdyby sprzedaż była prosta to wszyscy by się tym zajmowali. jak decydujesz się robić w sprzedaży, to znajdź miejsce gdzie Ci dobrze zapłacą za wyniki. i tyle. użalający się daleko nie zajdą w tej branży. ja tu nie mam na co narzekać. swoje w zyciu już nasłuchałem. jak się trafi jakiś burak - spływa to po mnie, przecież krzywdy ludziom nie robię. Z życzeniami wszystkiego najlepszego.
4
anonimowa 2017-01-18 21:27
Witam, ktoś wie coś na temat pracy supervisora? Jak to wygląda w tym call center?
Dziunia 2017-01-21 10:56
Fajna firma dla tych co lubią taka pracę. Zapraszamy
Dziunia 2017-01-30 23:28
Mam wielka ochotę na stanowisko lidera grupy ds sprzedaży w ruchu, czy to jest aktualne? Trosze o informację gdyż bardzo mi zależy a wiem , że firma jest dobra i ludzie sobie chwala tu pracę. Może jeszcze kilka słów o rozmowie rekrutacyjunej czy jest bardzo trudna?
Były supervisior 2017-02-07 15:03
Ta praca jest śmieszna,, dla dzieciaków, studentów bądź Ukraińców którzy nie mają żadnych perspektyw.. każdy inny szanujący się człowiek znajdzie coś lepszego. Pozdrawiam obecnych pracowników Moderny którzy śleńczą tu na forum, pisząc pozytywne opinie. P.S żal
4
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2017-02-08 09:29 [pracodawca]
Dziękujemy za wyrażenie opinii. To prawda, że przyjmujemy do pracy w Call Center również Ukraińców i studentów. Wiek i pochodzenie nie są dla nas wyznacznikami , które mogłyby decydować o predyspozycjach do pracy w sprzedaży telefonicznej.
Dziękujemy wszystkim obecnym i byłym pracownikom za dotychczas pozostawione opinie. Taka jest rola tej strony, by każdy mógł podzielić się z innymi swoim zdaniem. To, że jest więcej pozytywnych opinii niż negatywnych bardzo nas cieszy! Serdecznie pozdrawiamy!
Adam 2017-02-08 21:32
Pracowałem tam 16 lat i niestety nie zgadzam się z tą opinia. Praca jest OK. Dla dzieciaków, studentów itd zgadza się to prawda ponieważ i dzieciaki, studenci i nawet Ukraińcy mogą tam pracować i zarabiać dobrą kasę a trenerzy zrobią z nich sprzedawców pod warunkiem, ze ktoś będzie chciał pracować i zarabiać naprawdę sporą kasę i to na słuchawce. Skoro pracowałeś/pracowałaś jako SPV to wiesz ile taki konsultant może zarobić i wskaż mi inne miejsce gdzie dzieciak, student czy Ukrainiec może tyle zarobić oczywiście pod warunkiem, iż będzie miał chcieć pracować. Co do pisania opini uwież ja czasem zaglądam na forum ale jest to moja pierwsza wypowiedz na tym forum i to tylko dla tego, iż nie lubię jak ktoś pisze takie brednie i skoro byłeś/byłaś spv piszesz tylko o sobie gdyż nie przypominam sobie aby w ostatnich latach sam się zwolnił jakiś spv. Owszem odchodzili spv gdyż SM wypowiadało im umowy. P.S. Żal to pisanie takich opini.
3
Dzińka 2017-02-14 16:13
Mogę polecić bo to fajna firma, dbają o ludzi i atmosferę.
2
Józef 2017-02-18 15:00
Byłem na szkoleniu w ostatnim czasie. Nawet CV nie trzeba składać Na 1 rzut oka wszystko jest OK. Można pomyśleć 3 miesiące przemęczyć się i będzie umowa o pracę etc. Umówmy się jest to korzysytne. Aczkolwiek pamiętajmy najpierw musisz im zaimponować co niekoniecznie będzie łatwe o czym napiszę dalej. Przez pierwsze 3 miesiące tzw śmieciówa czy jak oni to tam nazywają z pensją brutto 15 zł z tego co pamiętam. Wydawać by się mogło, że dla samego siedzenia jest OK podstawa lecz przecież człowiekowi zależy na prowizji. W czasie szkolenia wypytywania o oczekiwania prowizyjne. Oczywiście trenerka wałkowała temat od czego jest ona zależna. O samej jej aspektach nie wypowiem się bo zrezygnowałem po 1,5 dnia. Aczkolwiek przez pierwsze 3 miesiące pozyskuje się klienta bez karty klubowej. W mojej opinii nie daje ona żadnych korzyści. A jest zdecydowanie ciężej go pozyskać niż tego z kartą. Logika jak ktoś ma kartę to łyka te tandetne w mojej opinii jak i sądzę pozostałych pracowników studio moderna produkty.Na pytanie w sprawie reklamacji produktu Trenerka Iwona bo tak nazywała się nie potrafiła udzielić odpowiedzi "nie wiem" (samo szkolenie co najmniej 3 dni a później podobno przez miesiąc pomagają nowej osobie) Jednakże ta firma się różni od innych CC ponad 50 % klientów to ludzie starsi. W momencie gdy byłem na słuchawce to słyszałem rozmowę doświadczonego sprzedawcy ( ilość dyplomów z jakimiś wyróżnieniami ) . Co do pracy trener o rubensowskich kształtach. Mocno przeciętna narzucająca swój schemat. Mi osobiście nie podpasowała, ale mogę się mylić. Na 1 rzut oka widać, że chcę zachować pozory przyjaznego szkolenie lecz dla mnie była szorstka. A sądzę, że łatwo byłoby ją zagiąć w paru aspektach nawet bez znajomości produktów. Idąc dalej uczą cię na szkoleniu opowiadać o produkcie na tzw zapowietrzeniu. A co jeżeli klient się o coś zapyta ? Moja grupa była nieliczna, znajdowały się wyróżniające osoby aczkolwiek zapewne przyjmują bo tego nie wiem osoby, które są podatne na pranie mózgu. Te który miaały już jakąś znajomość ze słuchawką albo same odchodzą bo widzą tzw kłamstwo ewentualnie poprzez swoje nawyki z poprzedniej pracy nie zostana przyjęci lecz to moje odczucia. Samo pomieszczenie budynek całkiem ok a herbatka z ARO to śmiech na sali :P Chyba chcieli aby ktoś na 2 dzień nie przyszedł. Odpowiadając na pytanie dla kogo praca : ludzie bez matury a nawet z tym egzaminem, którzy nawet nie wiedzą kto jest prezydentem Polski bo im można wszystko wmówić czyli tzw elita gimnazjalna. Sami mówią, że ta praca jest dla wyjątkowych osób słyszałem na open space rozmowę 2 niezwykle mądrych pań, które raczej inteligencją nie grzeszyły a bliżej im było do Solaris z Blok Ekipy. Niemal kultową postacią jest tam niejaki Miron chwała mu za to. Konsultanci, pracownicy stawiali go nam za wzór Jeżeli wyciąga więcej niż 5 tysięcy netto łącznej pensji przy założeniu 160 h to chwała mu za to. Umówmy się jest to całkiem dobry zarobek Jednakże sądzę, że nie jest ta kolorowa jak to Iwona mówiła. Co do dojazdu bo też to jest istotne. Dla chcącego nic trudnego umówmy się. Mordor jest fatalny pod względem komunikacji. Jak ktoś chce rozpocząć tam pracę swoją świetlaną karierę to OK. Ja prognozuję , że 5 miesięcy nie dłużej tam można popracować. Mam nadzieję, iż opinia jest rzetelna. Pozdrawiam obecnych byłych jak i tych przyszłych pracowników.
4
Tereza 2017-02-19 14:15
Pesymiści zawsze znajdą coś złego. Firma jest spoko i jak komuś odpowiada charakter pracy to na pewno będzie zadowolony. Zarobki są niezłe a resztę trzeba wypracować samemu. Przy pozytywnym myśleniu praca będzie dawała satysfakcję również finansową.
1
TRENERKA 2017-02-23 17:30
Józefie. ......Do tej pory nie odzywałam się na tym forum, ale po przeczytaniu tej opinii stwierdziłam, że muszę. Jakoś nie mogę spokojnie przejść obok sytuacji, kiedy ktoś nazywa ludzi z którymi współpracuję „nie do końca inteligentnymi”, którzy nie wiedzą kto jest prezydentem Polski lub mającymi postawę „dziuni z Blok Ekipy”. Moim zdaniem są to wypowiedzi bardzo krzywdzące, dalekie od prawdy. Przyznam szczerze, że nigdy nie pracowałam z tak ciekawymi i inteligentnymi osobami jak w Studio Moderna. Ci wszyscy Agenci, których nazwałeś „elitą gimnazjalną” są ludźmi z dużym poziomem kultury, wiedzy, pasji i zupełnie nie rozumiem z czego wynika Twoja opinia. Druga kwestia, która jest moim zdaniem krzywdząca, to ocena wyglądu zarówno mojego jak i moich koleżanek, które spotkałeś na górze (Solaris z Blok Ekipy- tak w ogóle to w tej kreskówce pełni ona rolę kobiety lekkich obyczajów). Było mi przykro gdy przeczytałam Twoją ocenę mojej fizyczności. Wolałabym rozmawiać konkretnie na tematy merytoryczne. Ostatnią kwestią jest Twoja opinia co do metod rekrutacji kandydatów – napisałeś, że zapraszamy do współpracy tylko osoby, które „są podatne na pranie mózgu”. Jest to krzywdząca opinia dla osób, które z nami pracują i niezgodna z prawdą, ponieważ posiadamy zupełnie inne kryteria przyjmowania pracowników, niż te, które wymieniłeś. Dla tych, którzy rozważają czy przyjść do nas na rozmowę lub odpowiedzieć na ogłoszenie, chciałam powiedzieć, że zapraszamy! Znajdziecie tutaj na pewno samych pozytywnych ludzi, miłą i życzliwą atmosferę, koncentrację na komunikacji, chęć pomocy i przejrzyste zasady premii. Jeśli chcecie, to sami zapytajcie Agentów (macie taką możliwość już pierwszego dnia szkolenia, a wtedy dostaniecie odpowiedź od człowieka, który siedzi obok Was fizycznie, a nie jest anonimowym Józefem). Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich agentów z obu grup – Wandy i Natalii.
8
Dariusz 2017-02-24 12:09
Mam dobre zdanie o firmie ponieważ miałem przyjemność pracować i gdyby ni e wyjazd pewnie bym pracował.
3
ewa 2017-02-24 21:32
Oj chyba cos sie pomylilo komuś albo klopot z pamięcią. Byly takie dni ze nie dzialaly karty i trzeba było naparzać w drzwi z piachy aby ktos ze środka otworzył. Bierz cos kobieto na pamięć bo cos z nią krucho.
Pozdro
Grześ 2017-02-24 21:50
Dzięki za opinię nie wiem kiedy tam byleś ale to co napisałeś mi również się przydarzyło. Byłem na takim szkoleniu hehe z tymi ludźmi o których wspominasz tylko w roku 2014.
Faktycznie po opuszczeniu szkolenia mój mózg był wyprany!(to moje odczucie).
Widzę ze HR mocno pracuje nad podniesieniem opinii ale dla następnych taka rada. Jesli to czytacie a rzeczywistość będzie taka jak tutaj opisywana to UCIEKAJCIE :)
Michał 2017-02-25 11:38
i co z tego? jak epizod z niedziałającymi kartami do drzwi może być powodem do oburzenia? I ty "Grzesiu": jak szkolenie, które ma nowych pracowników przygotować do sprzedaży produktów których nigdy nie sprzedawali, których nie znają ma być praniem mózgu? gdzie i jak inaczej mieliby się tego nauczyć? a może wyobrażasz sobie sprzedawców bez szkolenia? Jeżeli takie rzeczy jak drzwi, czy konieczność przeszkolenia się przed rozpoczęciem pracy są gorszące i warte pozostawienia po sobie cichego anonimowego hejtu to... brak mi słów i ręce opadają, gdy ktoś taki absurdalny i anonimowy smrodek po sobie pozostawia.
Nie słyszałem, by ktoś krzyknął: uwaga! zablokował się czytnik do drzwi! rzucamy pracę vel uciekamy ze szkolenia! :D W pracy ludzie mają inne priorytety!!! Bądźmy poważni!!! Ja też czasem ponarzekam, chociaż źle mi tu nie jest, ale hejt o blokadę drzwi..? nazywanie (w mojej opinii KONIECZNEGO) szkolenia przed podjęciem pracy praniem mózgu? o_0 no szanujmy się!
Udanego weekendu przede wszystkim Tobie "Ewo" i Tobie "Grzesiu", kimkolwiek naprawdę jesteście bo jest Wam absolutnie niezbędny byście wyluzowali!
3
Patrycja 2017-02-27 16:20
Jak przebiega proces rekrutacyjny w Studio Moderna Polska sp. z o.o? Może ktoś chciałby podzielić się swoimi doświadczeniami?
pablos niestety zwany pawciem 2017-02-27 21:19
Paweł były supervisor i jego trzy grosze do sprawy:
W pracy bywa śmiesznie dzięki ludziom dbającym o atmosferę, praca śmieszna nie jest - wynagrodzenie może być bardzo poważne.
Praca jest dla każdego kto chce ją podjąć na serio a nie na próbę - przy chęciach, wytrwałości i wsparciu sprzedaży można się nauczyć.
Dzieciaki, studenci i Ukraińcy mają perspektywy - często większe niż niejeden supervisor.

p.s. supervisorzy nie piszą o sobie "supervisiory" - to raczej mniej lub bardziej lubiana nazwa nadawana stanowisku przez Konsultantów ;p

pozdrowienia dla Moderny :)
4
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2017-03-01 15:36 [pracodawca]
Ponieważ widzimy, że nie dla każdego jest to jasne, to dla tych, którzy nie wiedzą, a chcieliby nas odwiedzić wyjaśnimy kwestię otwierania drzwi i poruszania się z kartą po biurze. Każdy gość i kandydat obecny na szkoleniu otrzymuje na recepcji głównej budynku kartę, która pozwala przejść JEDYNIE przez bramkę do wind. Karta ta NIE POZWALA na poruszanie się po biurze jakiejkolwiek firmy znajdującej się na piętrach. Stąd żadne drzwi za pomocą karty z recepcji głównej, nie otworzy nikt poza pracownikami firmy. Jedynie pracownicy zatrudnieni w firmie w pierwszym dniu pracy otrzymują swoją własną kartę, która pozwala na swobodne poruszanie się po biurze swojej firmy i do korzystania z jej sal konferencyjnych.
2
2 ewa 2017-03-02 09:52
Jak nie można otworzyć drzwi to jest wyjście z sytuacji: zadzwonić, zapukać albo poczekać na pracownika SM z kartą. A jak ktoś jest mniej zaradny i nie wpadnie na powyższe opcje to... można "naparzać w drzwi z piąchy".... tylko po co? ;)
4
Patrycja 2017-03-06 14:26
Zastanawiasz się czy aplikować? Zapoznaj się z jedną z zakładek i dowiedz się dlaczego warto! http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,73980,0,0,dlaczego_warto_aplikowac
Dziunia 2017-03-28 12:38
Studio Moderna Polska to zespół około 7000 osób do obsługi klientów.
Iza 2017-04-08 13:02
Studio Moderna Polska nie ma żadnych nowych ofert pracy? Słyszałam, że firma jest fajna i pewnie dlatego ludzie nie zwalniają etatów. Dziwią mnie niektóre wpisy.
Małgorzata 2017-04-21 23:43
Studio Moderna Polska to firma tylko i wyłącznie na start i nabicie stażu. W tej firmie nigdy się nie dorobisz. Nigdy nie dostaniesz podwyżki stałej pensji mimo argumentów. Godzisz się na niskie warunki, które sam ustaliłeś i przepadasz. Trzeba pracować jak w każdej firmie, aczkolwiek nie masz radości z samej pracy, bo sprzedajesz ciągle te same produkty lub bardzo małowartościowe produkty.

Komunikacja pomiędzy działami jest na niskim poziomie Jeżeli chcesz dojść wysoko musisz być miły, uśmiechać się i wchodzić w pupę słoweńskiej Pani, która (rzekomo chodzą słuchy) zna się na swojej robocie (sarkazm). Jedna pani dość pozytywnie na tym wyszła, niestety tracąc sympatię i uznanie.

Prawdziwą atmosferę pracy tworzą tak na prawdę tylko ludzie, którzy tam pracują, a właściwie to tworzyli bo faktem jest to, że rotacja jest bardzo wysoka i nikt nie jest na tyle naiwny, aby pracować za długo jako łoś dla firmy - ludzie najzwyczajniej odchodzą.

Atmosfera jest dosyć sztuczna i napompowana. Od siebie polecę pracę tutaj tylko na start i nic więcej. Jeśli masz ambicję, zapał i jesteś pomysłowy to sugeruję nie marnować go w tej firmie tylko poczekać na lepszego pracodawcę. Szkoda się wypalać :-)

1
w odniesieniu do bzdur Małgorzaty, parę faktów 2017-04-24 12:47
Małgorzato jesteś kłamczuszkiem. Napisałaś coś, co rozmija się z rzeczywistością - stąd moja pewność, że nigdy tu nie pracowałaś. Miałam nie pisać, ale zaczęłam się zastanawiać skąd ludzie mają wiedzieć jak jest naprawdę.

1. Jest zwyczajnie. Jest dobrze. Jest zdrowo.

2. Ja jak inni pracownicy którzy pracują tu dłużej niż kilka miesięcy, dostałam podwyżkę i co miesiąc
mam dodatkową premię 4-cyfrową. Raz lepszą raz gorszą, ale co miesiąc mam, bo pracuję na swoje.
3. Dostaniesz coś więcej jeżeli rzeczywiście coś sobą reprezentujesz. Widzisz kto został supervisorem/kontrolerem/ przeszedł na infolinię i każdy wie dlaczego - bo jest conajmniej dobry. I nie ma opcji by awansować po kilku dniach/tygodniach - to nielogiczne i absurdalne.
4. Atmosfera jest normalna, wszyscy się tu znają, rotacja wydaje mi się że jest nieduża ( i wcale nie ma tu 7000 osób a jakieś 50-60). Owszem - Są osoby które przychodzą i odchodzą po kilku/kilkunastu dniach i są to pojedyncze osoby. W każdym call center rekrutacje są non stop. A to jest jednoznaczne z jakąś rotacją. W zespole Natalii, Przemka, Artura i Wandy w 90% jest praktycznie taki sam skład OD MIESIĘCY / OD LAT.

1
Oceniacz 2017-04-25 12:40
Jak ktoś ma roszczeniowy charakter to zawsze będzie miał problem. Maximum oczekiwania za minimum zaangażowania
olga 2017-06-23 14:49
Rotacja i brak szacunku do ludzi
Dziunia 2017-06-24 22:09
Czy jesteście pewni, że nie można o Modernie napisać coś pozytywnego?. Jeśli nawet są jakieś błędy czy niedociągnięcia to może być chwilowe. Firma może mieć gorszy okres w swojej karierze, to się zdarza i trzeba wspólnymi siłami wyjść zadowolonym z tego.
xxxccc 2017-06-27 19:52
Nie polecam pracy w tym sklepie , przyjmójąc człowieka do pracy i po podpisaniu umowy jest wszystko wielce w porządku , niestety .... po czasie okazuje się jak bardzo nie szanują pracownika , nie dość , że człowiek stara się pracować jak najlepiej to niestety nie jest to brane pod uwagę , Firam chciała by zarabiać mildiardy .... Jako były pracownik tego sklepu wiem , że jeżeli nie wyrobisz swojego indywidualnego targetu zostaniesz zwolniony bez podania jakiejkolwiek przyczyny ( bierzmy tu sklepy stacjonarne , i to , że jeżeli są dwie osoby na zmianie a sklep nie zarabia , nie ma szans aby wyrobić 20 tysięcy w miesiąc ) , jesteś ciągle obserwowany , mają często pretencj i nie są szczerzy , o szkoleniu nie wspomnę ... jedna wielka kpina , po tygodniu już najlepiej powinno się znać już wszystkie produkty i ogarnąć cały system który jest beznadziejny , jedynym plusem pracy w tej pracy jest zarobek , W dodatku praca czasami jest po 14 godzin a nie po 12 , a pracownik dowiaduje się o tym zupełnie znienacka . .... Ciągle jest mówione o tym jak wielce są szrzerzy .... niestety to nie prawda . Za plecami nawet kierownik potrafi Cię obgadać mimo tego , że kilka dni wcześniej się do Ciebie uśmiechał . Powinni docenić wszystkich bo praca nie jest łatwa , a nie sugerować się kogoś opinią ....
Dziunia 2017-06-29 11:14
Studio Moderna stoi na dobrych i zaangażowanych pracownikach.
Malkontenci się zawsze znajdą 2017-06-29 18:43
Jeśli ktoś oczekuje, że za samo siedzenie w sklepie będzie chwalony i klepany po plecach to nie tutaj... Jak to w handlu trzeba mieć wyniki. Pracuję już ponad 3 lata i mam nadzieję, że popracuję jeszcze dłużej. Bardzo lubię swoją pracę i uwielbiam ludzi z którymi pracuję. Tyle w temacie. Jest solidnie, wypłata zawsze na czas, jak masz problem dzwonisz do kierownika i zawsze jest jakieś wyjście. Grafik elastyczny, jeśli potrzebujesz wolnego to go dostajesz. xxxccc wybacz ale sklepów jest 14 w każdym średnio pracują po 3 osoby i jakoś jesteś odosobniony w swojej opinii... I zaskoczę Cię tak trzeba mieć wyniki i trzeba się przykładać do pracy - tylko tyle i aż tyle :) Wysyłam Ci pozytywną energię i życzę żebyś znalazł pracodawcę swoich marzeń :)
Oceniacz 2017-07-05 11:50
Ile osób tyle zdań, rozumiem, że każdy ma prawo do swojej opinii ale żeby tak skrajnie oceniać firmę to jest nie dziwne!. Mam zamiar aplikować do Moderny ponieważ słyszałem sporo dobrego o firmie i chciałem dowiedzieć się czegoś więcej. Jak prowadzą rekrutację?
Olaf 2017-07-10 12:03
Chyba oburzony kierownik.... Zmiencie się albo rynek zmieni was i znikniecie
Malkontenci się zawsze znajdą 2017-07-11 14:01
Ciekawe że zamiast znikać to otwierany kolejne sklepy :-) A co do mojego kierownika to rzadko bywa oburzony.
Pozdrawiam :-)
Olaf 2017-07-12 17:06
Takie info może mieć tylko ktoś kto jest wyżej i zbiera / zabiera kasę innym. To nie może być zwykły szeregowy pracownik. Kierowniku jak masz na imię? Co masz za pisanie bzdur tutaj? A szeregowych pracowników pozdrawiam! Uciekajcie jeśli możecie.
Malkontenci się zawsze znajdą 2017-07-13 02:15
Po otwarciu każdego sklepu dostajemy informację, że został otwarty nowy sklep, gdzie plus zdjęcia. I taką informację oficjalnie dostaje każdy pracownik sklepu. Wiemy to wszyscy i widzimy, że w miesiącu takich otwartych sklepów jest przynajmniej dwa. Proste. Masz jeszcze jakieś niedorzeczne wnioski? Pozdrawiam :-)
i Ja 2017-07-13 12:20
Zastanawiam się po co ludzie tu przychodzą i piszą takie bzdury. Nie chce mi się samej rozpisywać o pracy bo po prostu jestem zadowolona. Jedyne co chcę skomentować to komentarze. Głowię się jak głupi jest ten świat, że ludzie wykorzystują taki wynalazek jak internet, swój czas właśnie po to żeby napisać coś tak bezwartościowego jak żeby "wszyscy uciekali", że "ta firma padnie" itd.

Prawda jest taka że po odejściu czy zwolnieniu 2,5,10 zmęczonych wszystkim w pracy pracowników duża firma jak ta zatrudni 2,5,10 osób, którym się zwyczajnie chce. Także to żadna tragedia dla Was i dla firmy. Wasza frustracja niczego nie zmieni na lepsze. Moda na hejt jeżeli kiedykolwiek była to już dawno minęła i to wręcz kicha być tak małym człowiekiem. Na co dzień wiecznie niezadowoleni wykrzywieni ludzie odpychają od siebie otoczenie i sama nie chcę z takimi męczącymi osobami pracować, bo są toksyczni. Zamiast pisać bzdury które niczego nie zmienią, nikt z tym nic w firmie, w której wszystko hula nie zrobi i wam wcale po tym nie ulży, napiszcie jakiś konkret lub nie piszcie nic tylko zróbcie sobie pyszną kawę czy herbatę i zjedzcie kawałek ulubionej czekolady. Chandra wtedy minie wam bez pozostawiania brzydkich śladów w internecie :)
1
Dziunia 2017-07-13 15:36
Studio Moderna to bardzo dobra firma ale niestety nie doceniają leniuchów. Aż przykro jak ich traktują!
1
Olaf 2017-07-18 13:19
Typowe rozumowanie dla ludzi zarządzających w tej firmie. ... Obrażanie i fochowanie. ... Tu macie przykład :-D wiecie co to szacunek dla ludzi - po tym wpisie widać, że nie. Wszystkim tutaj chodzi o szacunek i dotrzymywanie słowa. Jak dowiecie się co to nikt nie będzie pisał o ucieczce. Prawda decydując się na pracę u was decyduje się na pewne rzeczy ale nie na brak szacunku, obelzywe zachowanie i wyśmiewanie ludzi. Jest wiele szkół, które uczą zarządzać ludźmi - zastanówcie się, zróbcie coś ze sobą. Ryba psuje się od głowy....
Zadowolona 2017-07-19 07:28
Olaf _ Ile ludzi tyle opinii, oczywiście każdy ma prawo do jej wyrażania, pytanie tylko w jakiej formie...Ja też jako pracownik mam do tego prawo. Jestem zadowolona i zadne komentarze tego nie zmienia. Wszystko na czas, staly kontakt z ludzmi, innymi pracownikami- nie widze powodow do narzekania. Piszesz o szacunku to uszanuj fakt, ze mi sie pracuje dobrze.
Olaf 2017-07-20 16:42
To niesamowite, że jesteś tak bardzo wiernym i zadodowolonym pracownikiem, że o 7 rano pilnuje tego forum :-D nie widziałam tam aż tak zaangażowanych ludzi.... Powodzenia kierowniku!
Zostaw swoją opinię o Studio Moderna Polska sp. z o.o - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Studio Moderna Polska sp. z o.o