Studio Moderna Polska sp. z o.o

Warszawa

Opinie o Studio Moderna Polska sp. z o.o

Tereza 2017-02-19 14:15
Pesymiści zawsze znajdą coś złego. Firma jest spoko i jak komuś odpowiada charakter pracy to na pewno będzie zadowolony. Zarobki są niezłe a resztę trzeba wypracować samemu. Przy pozytywnym myśleniu praca będzie dawała satysfakcję również finansową.
1
TRENERKA 2017-02-23 17:30
Józefie. ......Do tej pory nie odzywałam się na tym forum, ale po przeczytaniu tej opinii stwierdziłam, że muszę. Jakoś nie mogę spokojnie przejść obok sytuacji, kiedy ktoś nazywa ludzi z którymi współpracuję „nie do końca inteligentnymi”, którzy nie wiedzą kto jest prezydentem Polski lub mającymi postawę „dziuni z Blok Ekipy”. Moim zdaniem są to wypowiedzi bardzo krzywdzące, dalekie od prawdy. Przyznam szczerze, że nigdy nie pracowałam z tak ciekawymi i inteligentnymi osobami jak w Studio Moderna. Ci wszyscy Agenci, których nazwałeś „elitą gimnazjalną” są ludźmi z dużym poziomem kultury, wiedzy, pasji i zupełnie nie rozumiem z czego wynika Twoja opinia. Druga kwestia, która jest moim zdaniem krzywdząca, to ocena wyglądu zarówno mojego jak i moich koleżanek, które spotkałeś na górze (Solaris z Blok Ekipy- tak w ogóle to w tej kreskówce pełni ona rolę kobiety lekkich obyczajów). Było mi przykro gdy przeczytałam Twoją ocenę mojej fizyczności. Wolałabym rozmawiać konkretnie na tematy merytoryczne. Ostatnią kwestią jest Twoja opinia co do metod rekrutacji kandydatów – napisałeś, że zapraszamy do współpracy tylko osoby, które „są podatne na pranie mózgu”. Jest to krzywdząca opinia dla osób, które z nami pracują i niezgodna z prawdą, ponieważ posiadamy zupełnie inne kryteria przyjmowania pracowników, niż te, które wymieniłeś. Dla tych, którzy rozważają czy przyjść do nas na rozmowę lub odpowiedzieć na ogłoszenie, chciałam powiedzieć, że zapraszamy! Znajdziecie tutaj na pewno samych pozytywnych ludzi, miłą i życzliwą atmosferę, koncentrację na komunikacji, chęć pomocy i przejrzyste zasady premii. Jeśli chcecie, to sami zapytajcie Agentów (macie taką możliwość już pierwszego dnia szkolenia, a wtedy dostaniecie odpowiedź od człowieka, który siedzi obok Was fizycznie, a nie jest anonimowym Józefem). Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich agentów z obu grup – Wandy i Natalii.
8
Dariusz 2017-02-24 12:09
Mam dobre zdanie o firmie ponieważ miałem przyjemność pracować i gdyby ni e wyjazd pewnie bym pracował.
3
ewa 2017-02-24 21:32
Oj chyba cos sie pomylilo komuś albo klopot z pamięcią. Byly takie dni ze nie dzialaly karty i trzeba było naparzać w drzwi z piachy aby ktos ze środka otworzył. Bierz cos kobieto na pamięć bo cos z nią krucho.
Pozdro
Grześ 2017-02-24 21:50
Dzięki za opinię nie wiem kiedy tam byleś ale to co napisałeś mi również się przydarzyło. Byłem na takim szkoleniu hehe z tymi ludźmi o których wspominasz tylko w roku 2014.
Faktycznie po opuszczeniu szkolenia mój mózg był wyprany!(to moje odczucie).
Widzę ze HR mocno pracuje nad podniesieniem opinii ale dla następnych taka rada. Jesli to czytacie a rzeczywistość będzie taka jak tutaj opisywana to UCIEKAJCIE :)
Michał 2017-02-25 11:38
i co z tego? jak epizod z niedziałającymi kartami do drzwi może być powodem do oburzenia? I ty "Grzesiu": jak szkolenie, które ma nowych pracowników przygotować do sprzedaży produktów których nigdy nie sprzedawali, których nie znają ma być praniem mózgu? gdzie i jak inaczej mieliby się tego nauczyć? a może wyobrażasz sobie sprzedawców bez szkolenia? Jeżeli takie rzeczy jak drzwi, czy konieczność przeszkolenia się przed rozpoczęciem pracy są gorszące i warte pozostawienia po sobie cichego anonimowego hejtu to... brak mi słów i ręce opadają, gdy ktoś taki absurdalny i anonimowy smrodek po sobie pozostawia.
Nie słyszałem, by ktoś krzyknął: uwaga! zablokował się czytnik do drzwi! rzucamy pracę vel uciekamy ze szkolenia! :D W pracy ludzie mają inne priorytety!!! Bądźmy poważni!!! Ja też czasem ponarzekam, chociaż źle mi tu nie jest, ale hejt o blokadę drzwi..? nazywanie (w mojej opinii KONIECZNEGO) szkolenia przed podjęciem pracy praniem mózgu? o_0 no szanujmy się!
Udanego weekendu przede wszystkim Tobie "Ewo" i Tobie "Grzesiu", kimkolwiek naprawdę jesteście bo jest Wam absolutnie niezbędny byście wyluzowali!
3
Patrycja 2017-02-27 16:20
Jak przebiega proces rekrutacyjny w Studio Moderna Polska sp. z o.o? Może ktoś chciałby podzielić się swoimi doświadczeniami?
pablos niestety zwany pawciem 2017-02-27 21:19
Paweł były supervisor i jego trzy grosze do sprawy:
W pracy bywa śmiesznie dzięki ludziom dbającym o atmosferę, praca śmieszna nie jest - wynagrodzenie może być bardzo poważne.
Praca jest dla każdego kto chce ją podjąć na serio a nie na próbę - przy chęciach, wytrwałości i wsparciu sprzedaży można się nauczyć.
Dzieciaki, studenci i Ukraińcy mają perspektywy - często większe niż niejeden supervisor.

p.s. supervisorzy nie piszą o sobie "supervisiory" - to raczej mniej lub bardziej lubiana nazwa nadawana stanowisku przez Konsultantów ;p

pozdrowienia dla Moderny :)
4
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2017-03-01 15:36 [pracodawca]
Ponieważ widzimy, że nie dla każdego jest to jasne, to dla tych, którzy nie wiedzą, a chcieliby nas odwiedzić wyjaśnimy kwestię otwierania drzwi i poruszania się z kartą po biurze. Każdy gość i kandydat obecny na szkoleniu otrzymuje na recepcji głównej budynku kartę, która pozwala przejść JEDYNIE przez bramkę do wind. Karta ta NIE POZWALA na poruszanie się po biurze jakiejkolwiek firmy znajdującej się na piętrach. Stąd żadne drzwi za pomocą karty z recepcji głównej, nie otworzy nikt poza pracownikami firmy. Jedynie pracownicy zatrudnieni w firmie w pierwszym dniu pracy otrzymują swoją własną kartę, która pozwala na swobodne poruszanie się po biurze swojej firmy i do korzystania z jej sal konferencyjnych.
2
2 ewa 2017-03-02 09:52
Jak nie można otworzyć drzwi to jest wyjście z sytuacji: zadzwonić, zapukać albo poczekać na pracownika SM z kartą. A jak ktoś jest mniej zaradny i nie wpadnie na powyższe opcje to... można "naparzać w drzwi z piąchy".... tylko po co? ;)
4
Patrycja 2017-03-06 14:26
Zastanawiasz się czy aplikować? Zapoznaj się z jedną z zakładek i dowiedz się dlaczego warto! http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,73980,0,0,dlaczego_warto_aplikowac
Dziunia 2017-03-28 12:38
Studio Moderna Polska to zespół około 7000 osób do obsługi klientów.
Iza 2017-04-08 13:02
Studio Moderna Polska nie ma żadnych nowych ofert pracy? Słyszałam, że firma jest fajna i pewnie dlatego ludzie nie zwalniają etatów. Dziwią mnie niektóre wpisy.
Małgorzata 2017-04-21 23:43
Studio Moderna Polska to firma tylko i wyłącznie na start i nabicie stażu. W tej firmie nigdy się nie dorobisz. Nigdy nie dostaniesz podwyżki stałej pensji mimo argumentów. Godzisz się na niskie warunki, które sam ustaliłeś i przepadasz. Trzeba pracować jak w każdej firmie, aczkolwiek nie masz radości z samej pracy, bo sprzedajesz ciągle te same produkty lub bardzo małowartościowe produkty.

Komunikacja pomiędzy działami jest na niskim poziomie Jeżeli chcesz dojść wysoko musisz być miły, uśmiechać się i wchodzić w pupę słoweńskiej Pani, która (rzekomo chodzą słuchy) zna się na swojej robocie (sarkazm). Jedna pani dość pozytywnie na tym wyszła, niestety tracąc sympatię i uznanie.

Prawdziwą atmosferę pracy tworzą tak na prawdę tylko ludzie, którzy tam pracują, a właściwie to tworzyli bo faktem jest to, że rotacja jest bardzo wysoka i nikt nie jest na tyle naiwny, aby pracować za długo jako łoś dla firmy - ludzie najzwyczajniej odchodzą.

Atmosfera jest dosyć sztuczna i napompowana. Od siebie polecę pracę tutaj tylko na start i nic więcej. Jeśli masz ambicję, zapał i jesteś pomysłowy to sugeruję nie marnować go w tej firmie tylko poczekać na lepszego pracodawcę. Szkoda się wypalać :-)

3
w odniesieniu do bzdur Małgorzaty, parę faktów 2017-04-24 12:47
Małgorzato jesteś kłamczuszkiem. Napisałaś coś, co rozmija się z rzeczywistością - stąd moja pewność, że nigdy tu nie pracowałaś. Miałam nie pisać, ale zaczęłam się zastanawiać skąd ludzie mają wiedzieć jak jest naprawdę.

1. Jest zwyczajnie. Jest dobrze. Jest zdrowo.

2. Ja jak inni pracownicy którzy pracują tu dłużej niż kilka miesięcy, dostałam podwyżkę i co miesiąc
mam dodatkową premię 4-cyfrową. Raz lepszą raz gorszą, ale co miesiąc mam, bo pracuję na swoje.
3. Dostaniesz coś więcej jeżeli rzeczywiście coś sobą reprezentujesz. Widzisz kto został supervisorem/kontrolerem/ przeszedł na infolinię i każdy wie dlaczego - bo jest conajmniej dobry. I nie ma opcji by awansować po kilku dniach/tygodniach - to nielogiczne i absurdalne.
4. Atmosfera jest normalna, wszyscy się tu znają, rotacja wydaje mi się że jest nieduża ( i wcale nie ma tu 7000 osób a jakieś 50-60). Owszem - Są osoby które przychodzą i odchodzą po kilku/kilkunastu dniach i są to pojedyncze osoby. W każdym call center rekrutacje są non stop. A to jest jednoznaczne z jakąś rotacją. W zespole Natalii, Przemka, Artura i Wandy w 90% jest praktycznie taki sam skład OD MIESIĘCY / OD LAT.

1
Oceniacz 2017-04-25 12:40
Jak ktoś ma roszczeniowy charakter to zawsze będzie miał problem. Maximum oczekiwania za minimum zaangażowania
olga 2017-06-23 14:49
Rotacja i brak szacunku do ludzi
Dziunia 2017-06-24 22:09
Czy jesteście pewni, że nie można o Modernie napisać coś pozytywnego?. Jeśli nawet są jakieś błędy czy niedociągnięcia to może być chwilowe. Firma może mieć gorszy okres w swojej karierze, to się zdarza i trzeba wspólnymi siłami wyjść zadowolonym z tego.
1
xxxccc 2017-06-27 19:52
Nie polecam pracy w tym sklepie , przyjmójąc człowieka do pracy i po podpisaniu umowy jest wszystko wielce w porządku , niestety .... po czasie okazuje się jak bardzo nie szanują pracownika , nie dość , że człowiek stara się pracować jak najlepiej to niestety nie jest to brane pod uwagę , Firam chciała by zarabiać mildiardy .... Jako były pracownik tego sklepu wiem , że jeżeli nie wyrobisz swojego indywidualnego targetu zostaniesz zwolniony bez podania jakiejkolwiek przyczyny ( bierzmy tu sklepy stacjonarne , i to , że jeżeli są dwie osoby na zmianie a sklep nie zarabia , nie ma szans aby wyrobić 20 tysięcy w miesiąc ) , jesteś ciągle obserwowany , mają często pretencj i nie są szczerzy , o szkoleniu nie wspomnę ... jedna wielka kpina , po tygodniu już najlepiej powinno się znać już wszystkie produkty i ogarnąć cały system który jest beznadziejny , jedynym plusem pracy w tej pracy jest zarobek , W dodatku praca czasami jest po 14 godzin a nie po 12 , a pracownik dowiaduje się o tym zupełnie znienacka . .... Ciągle jest mówione o tym jak wielce są szrzerzy .... niestety to nie prawda . Za plecami nawet kierownik potrafi Cię obgadać mimo tego , że kilka dni wcześniej się do Ciebie uśmiechał . Powinni docenić wszystkich bo praca nie jest łatwa , a nie sugerować się kogoś opinią ....
1
Dziunia 2017-06-29 11:14
Studio Moderna stoi na dobrych i zaangażowanych pracownikach.
Malkontenci się zawsze znajdą 2017-06-29 18:43
Jeśli ktoś oczekuje, że za samo siedzenie w sklepie będzie chwalony i klepany po plecach to nie tutaj... Jak to w handlu trzeba mieć wyniki. Pracuję już ponad 3 lata i mam nadzieję, że popracuję jeszcze dłużej. Bardzo lubię swoją pracę i uwielbiam ludzi z którymi pracuję. Tyle w temacie. Jest solidnie, wypłata zawsze na czas, jak masz problem dzwonisz do kierownika i zawsze jest jakieś wyjście. Grafik elastyczny, jeśli potrzebujesz wolnego to go dostajesz. xxxccc wybacz ale sklepów jest 14 w każdym średnio pracują po 3 osoby i jakoś jesteś odosobniony w swojej opinii... I zaskoczę Cię tak trzeba mieć wyniki i trzeba się przykładać do pracy - tylko tyle i aż tyle :) Wysyłam Ci pozytywną energię i życzę żebyś znalazł pracodawcę swoich marzeń :)
Oceniacz 2017-07-05 11:50
Ile osób tyle zdań, rozumiem, że każdy ma prawo do swojej opinii ale żeby tak skrajnie oceniać firmę to jest nie dziwne!. Mam zamiar aplikować do Moderny ponieważ słyszałem sporo dobrego o firmie i chciałem dowiedzieć się czegoś więcej. Jak prowadzą rekrutację?
Olaf 2017-07-10 12:03
Chyba oburzony kierownik.... Zmiencie się albo rynek zmieni was i znikniecie
Malkontenci się zawsze znajdą 2017-07-11 14:01
Ciekawe że zamiast znikać to otwierany kolejne sklepy :-) A co do mojego kierownika to rzadko bywa oburzony.
Pozdrawiam :-)
Olaf 2017-07-12 17:06
Takie info może mieć tylko ktoś kto jest wyżej i zbiera / zabiera kasę innym. To nie może być zwykły szeregowy pracownik. Kierowniku jak masz na imię? Co masz za pisanie bzdur tutaj? A szeregowych pracowników pozdrawiam! Uciekajcie jeśli możecie.
Malkontenci się zawsze znajdą 2017-07-13 02:15
Po otwarciu każdego sklepu dostajemy informację, że został otwarty nowy sklep, gdzie plus zdjęcia. I taką informację oficjalnie dostaje każdy pracownik sklepu. Wiemy to wszyscy i widzimy, że w miesiącu takich otwartych sklepów jest przynajmniej dwa. Proste. Masz jeszcze jakieś niedorzeczne wnioski? Pozdrawiam :-)
i Ja 2017-07-13 12:20
Zastanawiam się po co ludzie tu przychodzą i piszą takie bzdury. Nie chce mi się samej rozpisywać o pracy bo po prostu jestem zadowolona. Jedyne co chcę skomentować to komentarze. Głowię się jak głupi jest ten świat, że ludzie wykorzystują taki wynalazek jak internet, swój czas właśnie po to żeby napisać coś tak bezwartościowego jak żeby "wszyscy uciekali", że "ta firma padnie" itd.

Prawda jest taka że po odejściu czy zwolnieniu 2,5,10 zmęczonych wszystkim w pracy pracowników duża firma jak ta zatrudni 2,5,10 osób, którym się zwyczajnie chce. Także to żadna tragedia dla Was i dla firmy. Wasza frustracja niczego nie zmieni na lepsze. Moda na hejt jeżeli kiedykolwiek była to już dawno minęła i to wręcz kicha być tak małym człowiekiem. Na co dzień wiecznie niezadowoleni wykrzywieni ludzie odpychają od siebie otoczenie i sama nie chcę z takimi męczącymi osobami pracować, bo są toksyczni. Zamiast pisać bzdury które niczego nie zmienią, nikt z tym nic w firmie, w której wszystko hula nie zrobi i wam wcale po tym nie ulży, napiszcie jakiś konkret lub nie piszcie nic tylko zróbcie sobie pyszną kawę czy herbatę i zjedzcie kawałek ulubionej czekolady. Chandra wtedy minie wam bez pozostawiania brzydkich śladów w internecie :)
1
Dziunia 2017-07-13 15:36
Studio Moderna to bardzo dobra firma ale niestety nie doceniają leniuchów. Aż przykro jak ich traktują!
1
Olaf 2017-07-18 13:19
Typowe rozumowanie dla ludzi zarządzających w tej firmie. ... Obrażanie i fochowanie. ... Tu macie przykład :-D wiecie co to szacunek dla ludzi - po tym wpisie widać, że nie. Wszystkim tutaj chodzi o szacunek i dotrzymywanie słowa. Jak dowiecie się co to nikt nie będzie pisał o ucieczce. Prawda decydując się na pracę u was decyduje się na pewne rzeczy ale nie na brak szacunku, obelzywe zachowanie i wyśmiewanie ludzi. Jest wiele szkół, które uczą zarządzać ludźmi - zastanówcie się, zróbcie coś ze sobą. Ryba psuje się od głowy....
Zadowolona 2017-07-19 07:28
Olaf _ Ile ludzi tyle opinii, oczywiście każdy ma prawo do jej wyrażania, pytanie tylko w jakiej formie...Ja też jako pracownik mam do tego prawo. Jestem zadowolona i zadne komentarze tego nie zmienia. Wszystko na czas, staly kontakt z ludzmi, innymi pracownikami- nie widze powodow do narzekania. Piszesz o szacunku to uszanuj fakt, ze mi sie pracuje dobrze.
1
Olaf 2017-07-20 16:42
To niesamowite, że jesteś tak bardzo wiernym i zadodowolonym pracownikiem, że o 7 rano pilnuje tego forum :-D nie widziałam tam aż tak zaangażowanych ludzi.... Powodzenia kierowniku!
Zadowolona 2017-07-21 11:32
Niewiarygodne...teraz nawet godzina wpisu jest komentowana.... Ale nawet to mnie nie zdemotywuje. Milego dnia Ci zycze.
IP 2017-07-21 12:17
Cykl pt. "Olaf i skoro zadowoleni to NA PEWNO piszą kierownicy. No normalnie same kierowniki! :)" One nic nie robią tylko siedzą na goworku! :D A Olaf jest zarobiona i jest tu za każdym razem, codziennie tylko PRZYPADKIEM! :D

I tak przy okazji, nie jestem z kierownictwa, ale nie życzę sobie byś wypowiadała się w moim imieniu ("Wszystkim tutaj chodzi o ..." itp. itd). Nie życzę sobie. I nie zgadzam się z Tobą. Jeżeli masz jakiś problem ze swoim kierownikiem to wypowiadaj się w swoim imieniu. Nie jesteś wszyscy.

I taka dobra rada dla Ciebie ponieważ się zadomawiasz: w sieci nikt nie jest anonimowy. Jest coś takiego jak numer IP. To już nie średniowiecze.
2
Omelia 2017-07-21 17:58
Czy mógłby ktoś napisać kilka słów w kwestii stanowiska kierownika sklepu? Jaka jest atmosfera w firmie? Jaka umowa wchodzi w grę na początku?Bardzo dziękuję.
Panda 2017-07-22 14:32
Nie wiem, człowieku co ty za bzdury opowiadasz, o braku szacunku i t d . Ty jesteś jedna, niezadowolona, pokrzywdzona i takie tam. Ale większość z pracowników jednak lubią to co robią.
Brak szacunku do siebie - to pokazują właśnie twoje komentarze. Nawet powiem więcej, mały człowiek któremu się nie udało osiągnąć nic w tym życiu i w tej firmie.
I żeby nie było że piszą kierownicy i te sprawy. Jestem pracownikiem, sprzedawcą. Lubię to co robię , i chcę się nauczyć jeszcze więcej, SZACUNEK to pierwsze, na co zwróciłam uwagę, jak zaczęłam tu pracować. Nie ważne do kogo i o jakiej porze zadzwonisz, zawsze Ci pomogą. Nie zależnie czy to sprawa prywatna czy coś jest nie tak w pracy. Nawet jeżeli coś komuś nie odpowiada, rozmawiamy ze sobą, omawiamy, co robimy nie tak, albo co komuś z nas się nie podoba, ale NIGDY nie było braku szacunku. Takiego miłego zespołu na mojej drodze życiowej jeszcze nie było. Więc nie mam zamiaru się stąd zwalniać, a powiem więcej mam zamiar się uczyć i być co raz lepszym pracownikiem.
Pozdrawiam was, nie miłe osoby.
A miłego dnia życzę pracownikom Studio Moderna :)
4
Inga 2017-07-24 15:36
Demokracja to również możliwość wyrażania swoich opinii . Otwartości na krytykę i rozwoju życzę. Piękne lato w końcu mamy! Ludzie na słuchawce są cudni! Buziaki Pozdrawiam!
Natalia 2017-07-24 23:13
Czy oferta kierownika w Modenie jest jeszcze aktualna?
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2017-07-25 12:40 [pracodawca]
Tak, oferta pracy na stanowisko Kierownika Sklepu jest aktualna. Zachęcam do przesłania swojego CV z informacją: jakiego stanowiska i jakiej miejscowości dotyczy aplikacja, na adres: rekrutacja.pl@studio-moderna.com. Serdecznie pozdrawiam!
Magda 2017-07-25 16:15
Nadkwasota z też zgryzliwosci wam grozi kierownicy, ach to wasze mniemanie o sobie zawsze zastanawiałam się skąd się bierze.... . Uważajcie bo jeszcze ktoś wam.uwierzy! Buziaki! Miłego lata! Ludzie (tylko że słuchawek) grill nad Wisłą w piątek? Most poniatowskiego 19 a potem tajemne miejsce ;-)?
Kierownik 2017-07-28 00:07 [użytkownik zarejestrowany]
Współpracę z firmą Studio Moderna Polska sp. z o.o. zacząłem niespełna dwa lata temu. Studiowałem wtedy dziennie, elastyczny grafik pozwolił mi równocześnie pracować i studiować. Dobra atmosfera w miejscu pracy wpływała na zadowolenie oraz wyniki, których wymaga każda duża korporacja. Co więcej, jednym z głównych atutów SM jest bardzo wysoka premia, którą każdego miesiąca można uzyskać. Firma daje poczucie finansowej stabilizacji, wynagrodzenie wypłacane jest systematycznie w pełnej kwocie (podstawa+premia) w ramach umowy o pracę!
Firma daje ogromne możliwości - dużą ekspansję w dziale retail daje duże możliwości rozwoju w strukturach firmy. Funkcjonują awanse oraz rekrutacje wewnętrzne. Sam zaczynałem od stanowiska konsultanta sprzedaży w tej chwili jestem kierownikiem.
Dotychczas miałem okazje pracować w różnych firmach, w każdej z nich dawałem z siebie 100% - w tej nie jest inaczej. Wystarczy uwierzyć, że wszystko jest możliwe i każdy cel jest do osiągnięcia. Motywujemy się i wspieramy nawzajem - zarówno pracownicy z kierownikami, jak kierownicy z managerami, ale również pracownicy z managerami.
Fakt jest taki, że nie chcemy płacić osobom, które rozwijają swoje życie w social mediach podczas pracy albo takim, które zajmują się przez 12 godzin jedzeniem czekolady i chipsów. Jesteśmy kimś więcej niż podawaczmi, co to znaczy - nasza praca nie ogranicza się do zaproponowania: "Może zapaliczka do papierosów?" albo "Polecam kawę do Pana/Pani red bulla." Jesteśmy kimś więcej - mamy zadbać o klienta od a do z. Mamy bardzo szeroki asortyment, w którym każdy znajdzie coś dla siebie - najlepszym przykładem są pracownicy, którzy całe gospodarstwa domowe swoje, swoich rodzin ale i znajomych są w stanie zaopatrzyć w produkty naszych marek własnych.
Pozostaje ostatnia kwestia: dodatki. Studio Moderna to ogromna międzynarodowa korporacja - oczywiste jest to, że jest zorientowana na wyniki. Ważne są targety i KPIe. W SM cenimy dobrych pracowników, bo: każdy ma możliwość zdobycia premii, stosując wewnętrzne standardy obsługi klienta. Więcej: właściwie każdego miesiąca są organizowane konkursy, w którym można wygrać nagrody rzeczowe. Jest to oczywiście sprzęt, który sprzedajemy, ale ponad to: bilety do kina czy zaproszenia do restauracji, ale również dodatkowe pieniądze na integrację. Fajnie? Rozumiem, że nie każdy mógł o tym wiedzieć, bo nie każdy posiadł umiejętność czytania ze zrozumieniem.
Podsumowując:
Na rynku polskim pojawiliśmy się już jakiś czas temu, natomiast dopiero zaczynamy być marką rozpoznawalną. Jesteśmy zorientowani na wyniki i takich osób szukamy. Wymagamy i nagradzamy. Dajemy możliwości. Każdy może zdecydować czy chce się piąć w górę. Ja chcę i tego Wam życzę.
3
Królowa 2017-07-28 14:22
To jak nas traktuje drugi człowiek zależy tylko od tego jak samo traktujemy. Pracuje w tej firmie i jestem mega zadowolona. Każdy każdy jest życzliwy i pomaga w każdej sytuacji. Jesteśmy jedną wielka rodzina praca jest super kierownicy rejonowi czy nawet sama dyrekcja zawsze są dla nas dostępni I zawsze nam pomagają. A jeśli ktoś siedząc na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] myśli że będzie dostawał niewiadomo jakie wynagrodzenie to się myli. Bo w każdej pracy trzeba wyjść do klienta. Na tym polega handel A jak ktoś nie umie to do miotły.
4
Jessi 2017-07-30 14:28
Rozpoczęłam pracę w firmie niespełna miesiąc temu i szczerze mówiąc jestem w szoku czytając Wasze opinie! To co wyróżnia tą firmę to właśnie świetna atmosfera wśród pracowników, doskonały kontakt z kierownikami, a także managerami na których pomoc można zawsze liczyć. Jeżeli chodzi o zarobki to dobra podstawa + bardzo motywujący system premiowy. Zdecydowanie polecam!
1
Śnieżka 2017-07-30 18:07
Miałam jedne z najlepszych wyników kochani. Jako prace przejściowa - polecam!
Ludzie na sali - tęsknię!
Co do poprzedzających mój wpisów - klamczuszki!
Dorothy 2017-08-01 16:04
Jak firma jest dobra to widać po bardzo zdecydowanych opiniach.
Patrycja 2017-08-03 06:44
@Dororhy co dokładniej oznacza zdecydowana opinia? Wszystkie koemantarze ba forum są ważne, bo pokazują różne spojrzenia na pracodawcę. Pytanie - jakie jest Twoje?
monthy 2017-08-20 15:52
tyle ile obiecują nie daje nikt! fakt
Konrad 2017-08-20 19:06
Jaka jest przyczyna takiej ciszy na forum? Czyżby wakacje odciągnęły was od kompa? Z drugiej strony gdyby było w firmie źle z pewnością ktoś by napisał kilka słów a tak znaczy, że jest dobrze no i fajnie.
Patrycja 2017-08-21 06:41
@Konrad jesteś pracownikiem Studio Moderna? Możesz osobiście napisać swoje odczucia wobec pracy i pracodawcy? Tylko bardziej rozbudowane wypowiedzi mogą pomóc forumowiczom w prawidłowej ocenie pracodawcy.
X 2017-09-15 10:22
Nie polecam.
Patrycja 2017-09-17 14:11
@X a dlaczego? Niestety takie krótkie komentarze, pomimo iż jasno pokazują Twój stosunek do pracy w Studio Moderna Polska - nie są w stanie pomóc w podejmowaniu przez forumowiczów decyzji zawodowych. Tylko te konkretne i merytoryczne mają taki właśnie potencjał. Możesz rozwinąć swoją myśl?
Zostaw swoją opinię o Studio Moderna Polska sp. z o.o - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Studio Moderna Polska sp. z o.o