Studio Moderna Polska sp. z o.o

Warszawa

Opinie o Studio Moderna Polska sp. z o.o

dobry PR nie jest zły 2015-11-13 14:48
Pisząc tutaj takie brednie mam chęć Ci się zaśmiać w twarz... Właśnie takie miałam szkolenie - godzina lub dwie przy dwóch nadętych paniach w markowych ubraniach, które patrzyły na mnie jak na biedaczkę... Dzwoniły do klientów, w międzyczasie opowiadały o nowej kolekcji "bucików" ALDO...
Wdrożenie? Dobre sobie! Kończy się te pożal Boże szkolenie i siadasz na słuchawki i wciskasz ludziom pościel lub inny szmelc. Jedzenie w jakiejś zimnej salce, czas 15 minut przerwy. Nie daj Boże wypijesz napój przy stanowisku już całe call center słyszy jak Cię opierdzielają za to... Pomijam fakt że na stanowisku supervisorów bardziej lubiani pracownicy siedzieli tyłkami a gruba Magda latała między komputerami z serkiem wiejskim... Pytasz kogoś o pomoc - przyjdź zaraz, ja nie mam czasu... Ech, sporo bym mogła napisać o tym miejscu pracy, ale maketing szeptany i tak robi swoje.
10
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2015-11-17 15:15 [pracodawca]
@dobry PR nie jest zły - myślę, że komentarz który tu zamieściłaś nie odnosi się do Naszej firmy, gdyż przede wszystkim nie prowadzimy sprzedaży produktów o których piszesz. Dodatkowo szkolenia wstępne, które są przeprowadzane dla nowych pracowników trwają zawsze 4 dni, a nie jak wspomniałaś 2 godziny.
Laleczka 2015-11-19 11:55
A Wy kiedyś nie nazywaliście się Linea Directa Communication? Jeżeli tak, to w Waszej ofercie były jakieś tragiczne pościele DORMEO, poduszki niby ortopedyczne i przyrząd PedEgg do pedikiuru? I potwierdzam - moje szkolenie też tak wyglądało. Szukaliście po całej sali osoby, do której mogę się przysiąść i posłuchać jak naciągać emerytów na "cudowną" pościel.
2
Anka 2015-11-23 17:43
ludzie szkoda czasu na taka firme jak studio moderna generalnie siedzisz dzwonisz a kazdy kto odbiera bo dzwonisz po ludziach ktorzy cos juz kupili rzucaja sluchawka albo krzycza na ciebie albo robia sobie z ciebie jaja!!!
tak robota to syf kompletny. w kazdym innym call center jest o wiele lepiej.
bylam przez 3 dni na szkoleniu i poświadczam wszystko jest tak jak pisza tutaj inni uczestnicy szkolen i pracownicy. szkoda czau
3
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2015-11-24 10:32 [pracodawca]
@Anka - rozumiem, że masz swoje zdanie, natomiast to co napisałaś nie jest prawdą. Praca w CC na połączeniach wychodzących nie jest dla każdego i nie zawsze klienci do których dzwonimy odbierają i mają czas na rozmowę, natomiast taka sytuacja zdarza się w każdym CC.
Natomiast mam pewne wątpliwości czy faktycznie byłaś Naszym pracownikiem, gdyż u Nas szkolenia trwają zawsze 4 dni i dopiero 5 dnia siada się na 'słuchawkę' i telefonuje do klientów. Żadna osoba, która jest po 3 dniach szkolenia nie dzwoni do klientów.
3
Roxxxxx 2015-11-24 16:24
Te 4 dni nazywacie szkoleniem? :D W dodatku bezpłatnym?
Podczas których dowiedziałam się jak naciągać ludzi na tę chińszczyznę? Owszem nie każdy urodził się marketingowcem, ale trzeba być pozbawionym honoru człowiekiem by wciskać na siłę komuś taki sz.t, jaki Wy oferujecie. Można zasiąść w Orange lub PLAY i wciskać ludziom abonament, bo bez telefonu jak bez ręki. Ale bez mopa parowego można żyć szczęśliwie.
3
Olka 2015-12-01 23:40
Przykre jest to,ze osoby ktore maja dobre opinie nigdy ich nie pisza a te ktorym chocby kolor biurka nie odpowiadal pisza te wypociny. Pracuje w tej firmie juz jakis czas. I napisze tylko kilka jak dla mnie najwazniejszych kwestii - pieniadze zawsze na czas(jesli sie starasz i chcesz sprzedawac to mozesz naprawde dobrze zarobic), atmosfera pracy jest bardzo mila,ludzie pomocni,supervisorzy mega w porzadku, sa roznego rodzaju konkursy,zabawy w ktorych tez mozna zgarnac calkiem fajne pieniadze dodatkowo,dbaja o swoich pracownikow, motywuja nas nawzajem. Jesli cos Wam nie pasuje w tej firmie to znaczy,ze nie macie bladego pojecia jak jest w innych call centrach lub w ogole jak potrafia byc gnojeni ludzie w innych firmach. Praca na tzw "sluchawce" to nie jest praca dla kazdego. Nie kazdy sie w tym odnajdzie. Rzygac mi sie chce jak czytam niektore Wasze opinie nie wiem czego sie spodziewacie? Ze za pierdzenie w stolek dostaniecie grube kokosy? Ze nikt Wam nie zwroci uwagi jak nie bedziecie nic robic a jeszcze poglaszcze po glowce? Tak to nie dziala. Odsylam do lektury i poczytania opinii o jakiej kolwiek innej firmie tu lub na jakim kolwiek innym forum. Do rzadkosci nalezy aby byly one pozytywne ze wzgledu na to co napisalam powyzej. Takze ludzie jesli szukacie pracy to z wlasnego doswiadczenia polecam. Nie sprobujecie nie bedziecie wiedzieli :)
7
były 2015-12-04 19:21
Problem tej firmy to stawianie nierealnych celów i wymagań pracownikom.

Produkty zasadniczo dobre, choć w międzyczasie sprzedawano sporo tandety. Jak ktoś kupił chińską bieliznę bezszwową czy Pest Reject, to raczej wylewał pomyje na dzwoniącego niż kupił od ręki szybkowar za 400 zł.

Sprzedaż na telefon to była dobra 20 lat temu. Teraz wszystko przejmuje internet. A firma cisne, co chwilę przychodzą nowi pracownicy, bo trudno się z takim pracodawcą za marne pieniądze na dłużej związać.
1
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2016-01-07 08:32 [pracodawca]
@aniu - system prowizyjny jest taki sam dla wszystkich pracowników firmy i jest on tak skonstruowany, żeby każdy pracownik który ma sprzedaż otrzymywał premie miesięczne.
grzesiek 2016-01-20 11:13
hej bylem u nich jakiś czas temu na szkoleniu. Wszystko się zgadza szkolenia są prowadzone tak jak są to ich prawa według mnie żałośnie ściemniają o tych produktach (na moje oko strasznie lipny towar).
Jednak najważniejsza sprawa, o której chcę napisać to przez wszystkie te dni kiedy przychodziłem na szkolenie mieli ZEPSUTE DRZWI!! trzeba było walić żeby ktoś otworzył najszybciej wchodziło się z pracownikami którzy dzwonili do innych żeby otworzyli im drzwi:))))

ŻAŁOSNE!!!!!!!!
mam nadzieje, że już naprawili te drzwi buchahahaha !!
Tenecy 2016-01-20 23:26
Grzesiek ja codziennie wychodzę na fajka i drzwi sa sprawne. Może po prostu nie zrozumiałeś idei karty zbliżeniowej. Przykłada się do czytnika i można wejść.
4
Sprzedawca 2016-01-28 15:00
Praca w sklepach firmowych Studio Moderna jest ok. Faktycznie po okresie próbnym, jak się sprawdzisz, umowa na stałe. Fajna atmosfera, wszyscy się znają. Ciśnienie na wynik jest ale premię można zarobić.
Sprzedawca 2016-01-28 15:08
Praca sprzedawcy - konsultanta sprzedaży w sklepach firmowych Studio Moderna jest ok. Po 3 miesiącach, jak się sprawdzisz, faktycznie umowa na stałe. Atmosfera jest fajna, wszyscy się znają. Ciśnienie na wynik jest ale premię da się zrobić.
pablos niestety nazywany "pawciem" 2016-02-08 02:11
fakty:
- zdecydowanie zbyt duża część wpisów nie dotyczy pracy i jej warunków
- zdecydowanie zbyt duża część wpisów pochodzi od osób, które karierę zakończyły na etapie szkolenia
- praca w SM to praca w sprzedaży (dla niektórych to może być szok ale sprzedawca powinien sprzedawać)
- CHRL produkuje wszystko...atomówki, zelówki, statki, kartofle, garnki... i np smartfony z jabłkiem , wolałbym aby były produkowane w Polsce ale jeżeli miałbym za to zapłacić więcej to mój punkt widzenie mógłby ulec zmianie (nie dotyczy pyr;);p)
- SM wypłaca wynagrodzenie do 10ego
- SM płaci za szkolenia zgodnie z odpowiednimi zapisami w umowie
- SM daje możliwość uzyskania umowy o pracę i płynących z jej tytułu benefitów
- SM daje 50% zniżki pracowniczej na swoje produkty
- SM daje możliwość uzyskania m.in. 6000 zł premii (brutto)a na słuchawkach są osoby które co miesiąc dostają więcej (nie piszą o tym bo pracują, odpoczywają lub wydają ciężko zarobione piniądze;p)
- W SM można wykupić pakiet medyczny oraz kartę na siłkę z dofinansowaniem
- W Wwa jest wiele CC - nie ma takiego jak Moderrrna
- Jeżeli w sprzedaży jesteś tak dobry jak myślisz to osobiście nie znam CC w którym sprzedawca obecnie może zarobić więcej (*to moja trzecia praca w CC, od znajomych "znam" warunki w około 20 innych mogę je wymienić z nazwy ale mi nie wypada)
- wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, są tacy co chcieli to sprawdzić i wrócili do SM
- spv siedzą przy komputerach (swoich i cudzych) ale to nie dziwi bo ciężko biegać dookoła monitora i czytać/pisać (sprawdzone - wszyscy to potrafią - czytać/pisać) - w przypływie boskiego natchnienia jeden spv aby nie mówiono o nim, że siedzi przy komputerze położył się obok niego - niestety okazało się, że wtedy ciężko klikać myszką;p
- atmosferę w SM tworzą ludzie, którzy tam pracują - większość jest uśmiechnięta

mity:
"W potocznym rozumieniu, mit jest określeniem na fałszywe przekonanie o danej osobie lub wydarzeniu" - źródło wikipedia

ktoś chce i może tracić czas na mity? zazdroszczę...czasu..i pozdrawiam z urlopu :-)
6
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2016-02-25 08:22 [pracodawca]
@Anka - w każdym Call Center zdarzają się klienci, którzy nie mogą bądź nie chcą rozmawiać z konsultantami. Całe szczęście, że więcej mamy takich którzy chętnie z Nami rozmawiają i kupują Nasze produkty. :)
3
justa 2016-03-12 10:54
naprawdzie w koncu drzwi zeby nie bylo obciachu jak bedzicie lowic nowy narybek:)))
nieploecam pracy w tej "firmie"
3
cosmia 2016-03-13 17:43
Mam krótkie pytanie: czy wiecie mneij więcej ile zarabia się w Studio Moderna jako junior internet specialist?
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2016-03-14 08:39 [pracodawca]
@justa - drzwi do Naszej firmy otwierają się automatycznie, więc nikt nigdy nie miał problemu z dostaniem się do Nas. :-)
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2016-03-14 08:47 [pracodawca]
@mimo - zachęcam do przesłania swojego CV na nasz adres rekrutacyjny: rekrutacja@studio-moderna.com Na rozmowie rekrutacyjnej opowiemy Ci jak wygląda praca w Naszej firmie na stanowisku konsultanta telefonicznego.
Osoby, które realizują swoje cele sprzedażowe osiągają wysokie premie miesięczne, a dodatkowo mają szansę uzyskać również premię kwartalną, więc jest o co walczyć.
Xxxcx 2016-05-04 20:29
Portal ma podobno przedstawiać prawdziwe opinie o pracodawcy więc dlaczego kasujecie coś co jest prawdą? Prawda boli Co nie?
3
Xyz 2016-09-21 13:23
Ok 8-10tys
1
Myszą 2016-09-21 14:37
No ja widziałam ofertę pracy ze 15 zł brutto już oferuja, wiec to prawda ze jeżeli chodzi o wynagrodzenie to nie ma tragedii w innych firmach dają dużo mniej
Piotrek 2016-10-11 16:23
Jeśli jestes dobry w namawianiu na nie potrzebne zakupy praca jest dla ciebie :D
uka 2016-10-11 16:24
Na pewno warto, bo i wypłata jest terminowa u nich.
pracowałamTU 2016-12-08 10:27
Nie chcą rozmawiać, owszem. Wyrzucając z siebie przy tym potok przekleństw i wyzwisk.
nick 2016-12-09 18:00
podaj namiary na call center gdzie nie ma takich klientów. jak idziesz sprzedawać wszędzie masz do czynienia z ludźmi, którzy umówmy się... są różni. (wiem, wiem, ameryki nie odkryłem). Gdyby sprzedaż była prosta to wszyscy by się tym zajmowali. jak decydujesz się robić w sprzedaży, to znajdź miejsce gdzie Ci dobrze zapłacą za wyniki. i tyle. użalający się daleko nie zajdą w tej branży. ja tu nie mam na co narzekać. swoje w zyciu już nasłuchałem. jak się trafi jakiś burak - spływa to po mnie, przecież krzywdy ludziom nie robię. Z życzeniami wszystkiego najlepszego.
4
anonimowa 2017-01-18 21:27
Witam, ktoś wie coś na temat pracy supervisora? Jak to wygląda w tym call center?
Dziunia 2017-01-21 10:56
Fajna firma dla tych co lubią taka pracę. Zapraszamy
Dziunia 2017-01-30 23:28
Mam wielka ochotę na stanowisko lidera grupy ds sprzedaży w ruchu, czy to jest aktualne? Trosze o informację gdyż bardzo mi zależy a wiem , że firma jest dobra i ludzie sobie chwala tu pracę. Może jeszcze kilka słów o rozmowie rekrutacyjunej czy jest bardzo trudna?
Były supervisior 2017-02-07 15:03
Ta praca jest śmieszna,, dla dzieciaków, studentów bądź Ukraińców którzy nie mają żadnych perspektyw.. każdy inny szanujący się człowiek znajdzie coś lepszego. Pozdrawiam obecnych pracowników Moderny którzy śleńczą tu na forum, pisząc pozytywne opinie. P.S żal
4
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2017-02-08 09:29 [pracodawca]
Dziękujemy za wyrażenie opinii. To prawda, że przyjmujemy do pracy w Call Center również Ukraińców i studentów. Wiek i pochodzenie nie są dla nas wyznacznikami , które mogłyby decydować o predyspozycjach do pracy w sprzedaży telefonicznej.
Dziękujemy wszystkim obecnym i byłym pracownikom za dotychczas pozostawione opinie. Taka jest rola tej strony, by każdy mógł podzielić się z innymi swoim zdaniem. To, że jest więcej pozytywnych opinii niż negatywnych bardzo nas cieszy! Serdecznie pozdrawiamy!
Adam 2017-02-08 21:32
Pracowałem tam 16 lat i niestety nie zgadzam się z tą opinia. Praca jest OK. Dla dzieciaków, studentów itd zgadza się to prawda ponieważ i dzieciaki, studenci i nawet Ukraińcy mogą tam pracować i zarabiać dobrą kasę a trenerzy zrobią z nich sprzedawców pod warunkiem, ze ktoś będzie chciał pracować i zarabiać naprawdę sporą kasę i to na słuchawce. Skoro pracowałeś/pracowałaś jako SPV to wiesz ile taki konsultant może zarobić i wskaż mi inne miejsce gdzie dzieciak, student czy Ukrainiec może tyle zarobić oczywiście pod warunkiem, iż będzie miał chcieć pracować. Co do pisania opini uwież ja czasem zaglądam na forum ale jest to moja pierwsza wypowiedz na tym forum i to tylko dla tego, iż nie lubię jak ktoś pisze takie brednie i skoro byłeś/byłaś spv piszesz tylko o sobie gdyż nie przypominam sobie aby w ostatnich latach sam się zwolnił jakiś spv. Owszem odchodzili spv gdyż SM wypowiadało im umowy. P.S. Żal to pisanie takich opini.
2
Dzińka 2017-02-14 16:13
Mogę polecić bo to fajna firma, dbają o ludzi i atmosferę.
2
Józef 2017-02-18 15:00
Byłem na szkoleniu w ostatnim czasie. Nawet CV nie trzeba składać Na 1 rzut oka wszystko jest OK. Można pomyśleć 3 miesiące przemęczyć się i będzie umowa o pracę etc. Umówmy się jest to korzysytne. Aczkolwiek pamiętajmy najpierw musisz im zaimponować co niekoniecznie będzie łatwe o czym napiszę dalej. Przez pierwsze 3 miesiące tzw śmieciówa czy jak oni to tam nazywają z pensją brutto 15 zł z tego co pamiętam. Wydawać by się mogło, że dla samego siedzenia jest OK podstawa lecz przecież człowiekowi zależy na prowizji. W czasie szkolenia wypytywania o oczekiwania prowizyjne. Oczywiście trenerka wałkowała temat od czego jest ona zależna. O samej jej aspektach nie wypowiem się bo zrezygnowałem po 1,5 dnia. Aczkolwiek przez pierwsze 3 miesiące pozyskuje się klienta bez karty klubowej. W mojej opinii nie daje ona żadnych korzyści. A jest zdecydowanie ciężej go pozyskać niż tego z kartą. Logika jak ktoś ma kartę to łyka te tandetne w mojej opinii jak i sądzę pozostałych pracowników studio moderna produkty.Na pytanie w sprawie reklamacji produktu Trenerka Iwona bo tak nazywała się nie potrafiła udzielić odpowiedzi "nie wiem" (samo szkolenie co najmniej 3 dni a później podobno przez miesiąc pomagają nowej osobie) Jednakże ta firma się różni od innych CC ponad 50 % klientów to ludzie starsi. W momencie gdy byłem na słuchawce to słyszałem rozmowę doświadczonego sprzedawcy ( ilość dyplomów z jakimiś wyróżnieniami ) . Co do pracy trener o rubensowskich kształtach. Mocno przeciętna narzucająca swój schemat. Mi osobiście nie podpasowała, ale mogę się mylić. Na 1 rzut oka widać, że chcę zachować pozory przyjaznego szkolenie lecz dla mnie była szorstka. A sądzę, że łatwo byłoby ją zagiąć w paru aspektach nawet bez znajomości produktów. Idąc dalej uczą cię na szkoleniu opowiadać o produkcie na tzw zapowietrzeniu. A co jeżeli klient się o coś zapyta ? Moja grupa była nieliczna, znajdowały się wyróżniające osoby aczkolwiek zapewne przyjmują bo tego nie wiem osoby, które są podatne na pranie mózgu. Te który miaały już jakąś znajomość ze słuchawką albo same odchodzą bo widzą tzw kłamstwo ewentualnie poprzez swoje nawyki z poprzedniej pracy nie zostana przyjęci lecz to moje odczucia. Samo pomieszczenie budynek całkiem ok a herbatka z ARO to śmiech na sali :P Chyba chcieli aby ktoś na 2 dzień nie przyszedł. Odpowiadając na pytanie dla kogo praca : ludzie bez matury a nawet z tym egzaminem, którzy nawet nie wiedzą kto jest prezydentem Polski bo im można wszystko wmówić czyli tzw elita gimnazjalna. Sami mówią, że ta praca jest dla wyjątkowych osób słyszałem na open space rozmowę 2 niezwykle mądrych pań, które raczej inteligencją nie grzeszyły a bliżej im było do Solaris z Blok Ekipy. Niemal kultową postacią jest tam niejaki Miron chwała mu za to. Konsultanci, pracownicy stawiali go nam za wzór Jeżeli wyciąga więcej niż 5 tysięcy netto łącznej pensji przy założeniu 160 h to chwała mu za to. Umówmy się jest to całkiem dobry zarobek Jednakże sądzę, że nie jest ta kolorowa jak to Iwona mówiła. Co do dojazdu bo też to jest istotne. Dla chcącego nic trudnego umówmy się. Mordor jest fatalny pod względem komunikacji. Jak ktoś chce rozpocząć tam pracę swoją świetlaną karierę to OK. Ja prognozuję , że 5 miesięcy nie dłużej tam można popracować. Mam nadzieję, iż opinia jest rzetelna. Pozdrawiam obecnych byłych jak i tych przyszłych pracowników.
4
Tereza 2017-02-19 14:15
Pesymiści zawsze znajdą coś złego. Firma jest spoko i jak komuś odpowiada charakter pracy to na pewno będzie zadowolony. Zarobki są niezłe a resztę trzeba wypracować samemu. Przy pozytywnym myśleniu praca będzie dawała satysfakcję również finansową.
1
TRENERKA 2017-02-23 17:30
Józefie. ......Do tej pory nie odzywałam się na tym forum, ale po przeczytaniu tej opinii stwierdziłam, że muszę. Jakoś nie mogę spokojnie przejść obok sytuacji, kiedy ktoś nazywa ludzi z którymi współpracuję „nie do końca inteligentnymi”, którzy nie wiedzą kto jest prezydentem Polski lub mającymi postawę „dziuni z Blok Ekipy”. Moim zdaniem są to wypowiedzi bardzo krzywdzące, dalekie od prawdy. Przyznam szczerze, że nigdy nie pracowałam z tak ciekawymi i inteligentnymi osobami jak w Studio Moderna. Ci wszyscy Agenci, których nazwałeś „elitą gimnazjalną” są ludźmi z dużym poziomem kultury, wiedzy, pasji i zupełnie nie rozumiem z czego wynika Twoja opinia. Druga kwestia, która jest moim zdaniem krzywdząca, to ocena wyglądu zarówno mojego jak i moich koleżanek, które spotkałeś na górze (Solaris z Blok Ekipy- tak w ogóle to w tej kreskówce pełni ona rolę kobiety lekkich obyczajów). Było mi przykro gdy przeczytałam Twoją ocenę mojej fizyczności. Wolałabym rozmawiać konkretnie na tematy merytoryczne. Ostatnią kwestią jest Twoja opinia co do metod rekrutacji kandydatów – napisałeś, że zapraszamy do współpracy tylko osoby, które „są podatne na pranie mózgu”. Jest to krzywdząca opinia dla osób, które z nami pracują i niezgodna z prawdą, ponieważ posiadamy zupełnie inne kryteria przyjmowania pracowników, niż te, które wymieniłeś. Dla tych, którzy rozważają czy przyjść do nas na rozmowę lub odpowiedzieć na ogłoszenie, chciałam powiedzieć, że zapraszamy! Znajdziecie tutaj na pewno samych pozytywnych ludzi, miłą i życzliwą atmosferę, koncentrację na komunikacji, chęć pomocy i przejrzyste zasady premii. Jeśli chcecie, to sami zapytajcie Agentów (macie taką możliwość już pierwszego dnia szkolenia, a wtedy dostaniecie odpowiedź od człowieka, który siedzi obok Was fizycznie, a nie jest anonimowym Józefem). Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkich agentów z obu grup – Wandy i Natalii.
8
Dariusz 2017-02-24 12:09
Mam dobre zdanie o firmie ponieważ miałem przyjemność pracować i gdyby ni e wyjazd pewnie bym pracował.
3
ewa 2017-02-24 21:32
Oj chyba cos sie pomylilo komuś albo klopot z pamięcią. Byly takie dni ze nie dzialaly karty i trzeba było naparzać w drzwi z piachy aby ktos ze środka otworzył. Bierz cos kobieto na pamięć bo cos z nią krucho.
Pozdro
Grześ 2017-02-24 21:50
Dzięki za opinię nie wiem kiedy tam byleś ale to co napisałeś mi również się przydarzyło. Byłem na takim szkoleniu hehe z tymi ludźmi o których wspominasz tylko w roku 2014.
Faktycznie po opuszczeniu szkolenia mój mózg był wyprany!(to moje odczucie).
Widzę ze HR mocno pracuje nad podniesieniem opinii ale dla następnych taka rada. Jesli to czytacie a rzeczywistość będzie taka jak tutaj opisywana to UCIEKAJCIE :)
Michał 2017-02-25 11:38
i co z tego? jak epizod z niedziałającymi kartami do drzwi może być powodem do oburzenia? I ty "Grzesiu": jak szkolenie, które ma nowych pracowników przygotować do sprzedaży produktów których nigdy nie sprzedawali, których nie znają ma być praniem mózgu? gdzie i jak inaczej mieliby się tego nauczyć? a może wyobrażasz sobie sprzedawców bez szkolenia? Jeżeli takie rzeczy jak drzwi, czy konieczność przeszkolenia się przed rozpoczęciem pracy są gorszące i warte pozostawienia po sobie cichego anonimowego hejtu to... brak mi słów i ręce opadają, gdy ktoś taki absurdalny i anonimowy smrodek po sobie pozostawia.
Nie słyszałem, by ktoś krzyknął: uwaga! zablokował się czytnik do drzwi! rzucamy pracę vel uciekamy ze szkolenia! :D W pracy ludzie mają inne priorytety!!! Bądźmy poważni!!! Ja też czasem ponarzekam, chociaż źle mi tu nie jest, ale hejt o blokadę drzwi..? nazywanie (w mojej opinii KONIECZNEGO) szkolenia przed podjęciem pracy praniem mózgu? o_0 no szanujmy się!
Udanego weekendu przede wszystkim Tobie "Ewo" i Tobie "Grzesiu", kimkolwiek naprawdę jesteście bo jest Wam absolutnie niezbędny byście wyluzowali!
3
Patrycja 2017-02-27 16:20
Jak przebiega proces rekrutacyjny w Studio Moderna Polska sp. z o.o? Może ktoś chciałby podzielić się swoimi doświadczeniami?
pablos niestety zwany pawciem 2017-02-27 21:19
Paweł były supervisor i jego trzy grosze do sprawy:
W pracy bywa śmiesznie dzięki ludziom dbającym o atmosferę, praca śmieszna nie jest - wynagrodzenie może być bardzo poważne.
Praca jest dla każdego kto chce ją podjąć na serio a nie na próbę - przy chęciach, wytrwałości i wsparciu sprzedaży można się nauczyć.
Dzieciaki, studenci i Ukraińcy mają perspektywy - często większe niż niejeden supervisor.

p.s. supervisorzy nie piszą o sobie "supervisiory" - to raczej mniej lub bardziej lubiana nazwa nadawana stanowisku przez Konsultantów ;p

pozdrowienia dla Moderny :)
3
Studio Moderna Polska sp. z o.o 2017-03-01 15:36 [pracodawca]
Ponieważ widzimy, że nie dla każdego jest to jasne, to dla tych, którzy nie wiedzą, a chcieliby nas odwiedzić wyjaśnimy kwestię otwierania drzwi i poruszania się z kartą po biurze. Każdy gość i kandydat obecny na szkoleniu otrzymuje na recepcji głównej budynku kartę, która pozwala przejść JEDYNIE przez bramkę do wind. Karta ta NIE POZWALA na poruszanie się po biurze jakiejkolwiek firmy znajdującej się na piętrach. Stąd żadne drzwi za pomocą karty z recepcji głównej, nie otworzy nikt poza pracownikami firmy. Jedynie pracownicy zatrudnieni w firmie w pierwszym dniu pracy otrzymują swoją własną kartę, która pozwala na swobodne poruszanie się po biurze swojej firmy i do korzystania z jej sal konferencyjnych.
2
2 ewa 2017-03-02 09:52
Jak nie można otworzyć drzwi to jest wyjście z sytuacji: zadzwonić, zapukać albo poczekać na pracownika SM z kartą. A jak ktoś jest mniej zaradny i nie wpadnie na powyższe opcje to... można "naparzać w drzwi z piąchy".... tylko po co? ;)
4
Patrycja 2017-03-06 14:26
Zastanawiasz się czy aplikować? Zapoznaj się z jedną z zakładek i dowiedz się dlaczego warto! http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,73980,0,0,dlaczego_warto_aplikowac
Niezależna opinia byłego pracownika 2017-03-27 15:33
praca żałosna - tak samo żalosna jak pozytywne opinie pracowników Moderny. Pozdrawiam :)
Dziunia 2017-03-28 12:38
Studio Moderna Polska to zespół około 7000 osób do obsługi klientów.
Iza 2017-04-08 13:02
Studio Moderna Polska nie ma żadnych nowych ofert pracy? Słyszałam, że firma jest fajna i pewnie dlatego ludzie nie zwalniają etatów. Dziwią mnie niektóre wpisy.
Małgorzata 2017-04-21 23:43
Studio Moderna Polska to firma tylko i wyłącznie na start i nabicie stażu. W tej firmie nigdy się nie dorobisz. Nigdy nie dostaniesz podwyżki stałej pensji mimo argumentów. Godzisz się na niskie warunki, które sam ustaliłeś i przepadasz. Trzeba pracować jak w każdej firmie, aczkolwiek nie masz radości z samej pracy, bo sprzedajesz ciągle te same produkty lub bardzo małowartościowe produkty.

Komunikacja pomiędzy działami jest na niskim poziomie Jeżeli chcesz dojść wysoko musisz być miły, uśmiechać się i wchodzić w pupę słoweńskiej Pani, która (rzekomo chodzą słuchy) zna się na swojej robocie (sarkazm). Jedna pani dość pozytywnie na tym wyszła, niestety tracąc sympatię i uznanie.

Prawdziwą atmosferę pracy tworzą tak na prawdę tylko ludzie, którzy tam pracują, a właściwie to tworzyli bo faktem jest to, że rotacja jest bardzo wysoka i nikt nie jest na tyle naiwny, aby pracować za długo jako łoś dla firmy - ludzie najzwyczajniej odchodzą.

Atmosfera jest dosyć sztuczna i napompowana. Od siebie polecę pracę tutaj tylko na start i nic więcej. Jeśli masz ambicję, zapał i jesteś pomysłowy to sugeruję nie marnować go w tej firmie tylko poczekać na lepszego pracodawcę. Szkoda się wypalać :-)

Małgorzata 2017-04-21 23:43
Studio Moderna Polska to firma tylko i wyłącznie na start i nabicie stażu. W tej firmie nigdy się nie dorobisz. Nigdy nie dostaniesz podwyżki stałej pensji mimo argumentów. Godzisz się na niskie warunki, które sam ustaliłeś i przepadasz. Trzeba pracować jak w każdej firmie, aczkolwiek nie masz radości z samej pracy, bo sprzedajesz ciągle te same produkty lub bardzo małowartościowe produkty.

Komunikacja pomiędzy działami jest na niskim poziomie Jeżeli chcesz dojść wysoko musisz być miły, uśmiechać się i wchodzić w pupę słoweńskiej Pani, która (rzekomo chodzą słuchy) zna się na swojej robocie (sarkazm). Jedna pani dość pozytywnie na tym wyszła, niestety tracąc sympatię i uznanie.

Prawdziwą atmosferę pracy tworzą tak na prawdę tylko ludzie, którzy tam pracują, a właściwie to tworzyli bo faktem jest to, że rotacja jest bardzo wysoka i nikt nie jest na tyle naiwny, aby pracować za długo jako łoś dla firmy - ludzie najzwyczajniej odchodzą.

Atmosfera jest dosyć sztuczna i napompowana. Od siebie polecę pracę tutaj tylko na start i nic więcej. Jeśli masz ambicję, zapał i jesteś pomysłowy to sugeruję nie marnować go w tej firmie tylko poczekać na lepszego pracodawcę. Szkoda się wypalać :-)
Zostaw swoją opinię o Studio Moderna Polska sp. z o.o - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Studio Moderna Polska sp. z o.o