Opinie o ICAR w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie ICAR. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie ICAR o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ICAR w Kraków

olo :)

Na co liczysz? na czasówkę w icarze ?,to świetnie niech wprowadzą to upadną szybciej niż powstali.Będą najdrożsi z najtańszych i nie dość,że już nie ma zleceń to później już w ogóle nie będzie. Czasówke mogli wprowadzić jak zaczęli jeździć po zmianie ustawy jako taxi a mega by nie miała szans bo była na skraju upadłości.D i S ugotowali swoją firmę we własnych odchodach a za niedługo icar skończy w szambie, bo kierowcy mają już dość nabijania im kieszeni a zleceń jak na lekarstwo.Jak by było w icarze maks teraz 400 aut to jeszcze dało by się zarobić,ale nie przy zbliżającym się 1000-ku. Posprawdzajcie terminale ile zostało wolnych numerów.Klepałem całą noc w sobotę od 001 do 1000 i raptem 900-tek jest sporo wolnych, a wy się łudzicie,że może jeszcze zacznie się ruch w icarku jak tyle aut w sieci i każdy chce odrobić 500 i zarobić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zzz

I jeszcze jedno o co warto powalczyć to minimalną stawkę na godziwym poziomie, bo zaraz znowu znajdzie się jakiś debil, któremu wyjdzie, że można jeździć po 1,10 zł/km tylko dlatego żeby uwalić Icara. Ta sieć jest już tak wrośnięta w miasto, że nikt tego nie zmieni i dajcie spokój historii jak to Icar zaczynał od przewozów. Teraz jest legalną siecią i nie ma o czym mówić, tylko tak jak pisałem wcześniej walczyć o podniesienie stawki lub w przypadki Icara o wprowadzenie czasówki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zzz

Zamiast się kłócić o sieci i stawki, najpierw trzeba by powalczyć o limit licencji w Krakowie. Wtedy żaden S i D, ani inni nie mogliby przyjąć więcej kierowców. Rynek byłby stabilny, a ruchy tylko między sieciami. Moim zdaniem cały czas robicie niepotrzebny zamęt. Miał być protest i co ??? Podobno są jakieś związki zawodowe, to co one niby robią. Chcieliście więcej postojów, a po co, żeby było więcej taksówek ? Pomyślcie wreszcie bo sami sobie szkodzicie. Trzeba się jakoś skonsolidować i nie walczyć ze sobą, ale zacząć współpracować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
olo :)

Ale tu wrze na forum.Dawno tu nie byłem. Widzę,że zaczyna się coś dziać bo przedtem taki grobowy nastrój był,a teraz aż gotuje. Ale jak, tak was czytam i i porównuje do tego co słychać na mieście,to wielu chłopa trzęsie gaciami,że im się skończy betonowanie.Widać,że jeździ mega i niestety coraz więcej eco, potem icar, jak klient zobaczy na mieście naklejki 1,50zł to czy z postoju czy z ulicy to do takiej taksówki zawsze wsiądzie. Widać niezłe zamieszanie się robi na rynku taxi w Krakowie,ale to czas żeby ten rynek się zredukował bo jest za dużo aut.Ci co im się nie będzie opłacało jeździć to zrezygnują z taksówki a reszta w tanich sieciach będzie jeździć i zarabiać, no pod warunkiem,że w sieci nie jest więcej niż 400 aut. Kierowcy icaritasu mają szansę żeby odejść i tak jak zasili megę to teraz alfę.Będą 3 tanie sieci i na tym się rynek taxi zamknie,byle by wykończyć koniczynki, ale widzę, że to już za niedługo nastąpi.Wykończyć betonów i koniczynki a reszta tanich sieci będzie miała robotę :) Alfa brawo, dobry ruch!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
icar

A co wolno konczacymi? Beda zlecenia tego typu? Bedzie zapis z gps czy kierowca bedzie mial mozliwosc dowolnego zapisu? Przy obecnej ilosci kierowocow w icarze i totalnym braku pracy wasza oferta robi sie ciekawa pod warunkiem ze faktycznie bedzie 1,80 w nocy, beda wk i swobodny zapis.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nerwus
@icar

Mamy dogadać z właścicielem co do logowania czy będzie przez GPS czy nie,ale ponoć system sam kierowcę będzie logował w danej strefie,ale masz też możliwość zalogowania się ,że dojeżdżasz do strefy i masz 10min żeby do niej dojechać jak się wcześniej zalogowałeś i jak pójdzie zlecenie to dostaniesz.Co do WK to jest Giełda i idzie jak nie ma kier. w str. ale nie wywala po strefach.Jak chcesz to bierzesz WK jak nie to weźmie kto inny. Ważne ,że balice to tylko balice. Dobre jest to że zanim się nauczymy stref to system nas loguje jak przejeżdżamy przez strefy ważne żeby zawsze być jako taxi WOLNE. System jeden z najnowszych i dobrze pomyślany,ponoć układali go ludzie,którzy znają pracę na taxi od wielu lat i ten system na bieżąco aktualizują.Co do stawki to na II-ce jest 1.80zł a III-ce i IV-ce 3zł w dzień jest 1.50zł ale faktycznie wychodzi lepiej niż w icarku 2zł. Nie zniechęcam i nie namawiam na siłę ,bo każdy jest dorosły i umie za siebie decydować.Faktycznie spróbować można,bo jak się nas uzbiera jeszcze kilkanaście aut to w końcu ruszą z reklamami a tak to na razie szukamy klienta z ulicy i postoju,ale i tak nie ma dramatu,duża cena na naklejce robi reklamę,klient widzi z daleka.Ważne ,że nie płacimy 500zł tylko na początek 200zł. Właściciel mówił,że jak się ruszy i będzie więcej aut na rozruch to abonament ma być stały 250zł a początkowo miało być 250zł na 3-ce a potem 300zł.Tu jak widać jest szansa się dogadać.Kilku preziom trzeba utrzeć nosa i teraz jest ten moment,tylko w grupie siła :) Pozdrawiam chcących zmienić ten rynek i się nie boją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nerwus

W Alfie w nocy mają 1.80 ale większą czasówkę niż w medze i co normalne niż w icarze (24zł),która jednak mimo to ale trochę różnicę robi.Jak kierowca umie jechać jak człowiek to jeżdzi i auta nie zarzyna,w godzinach szczytu może się nie martwić ,że mu dobije 0zł.Kursy dzienne i nocne wychodzą lepiej lub podobnie do icara i megi,którzy jakoś klientów mają,są korporacje taxi w polsce które jeżdżą po 1,20zł i 1,30zł ale nadrabiają czasówką powyżej 30-40zł To teraz alternatywa na zakorkowane miasta.Boli was w oczy te 1,50zł a tak naprawdę jest lepiej niż za 2zł bez czasówki.Ale wasze taksometry pewnie lepiej naliczają. Osobiście też bym wolał jeździć po 2.30 i 3.50 ale icar zepsuł rynek i przyzwyczaił klientów do tanich przejazdów.1.50 i 1.80 z czasówką 24zł to dobra konkurencja dla S i D bo przynajmniej abonament 250zł regulamin jest spoko i system android jeden z lepszych na polskim rynku bo się jeszcze nigdy żadnej korporacji jeżdżącej na nim w Polsce nie zawiesił. Umowe ma gość sporządzoną z korzyścią dla kierowców i regulamin kar jest taki jak by go prawie nie było.Ten abonament jest najniższy w Krk.wole dać tyle niż 500 czy 520 i stać na 10-go czasem nawet 18-go w strefie prawie godzinę zanim dostanę zlecenie.Jak było max 500 aut to dało się tą kasę wyjeździć,jak w alfie jest gwarancja limitu aut to kierowca każdy ma szanse zarobić i co ważne niema dolotów do stref obok,tylko zlecenie ze str.gł.żeby też w jakiś sposób obniżyć koszty utrzymania auta.Ci co nie wierzą ,że to ma być sieć dla kierowców którzy mają dość wyzysku przez obecne sieci to ich sprawa,zawsze mogą iść na betona. Ja widzę sens bo naprawdę się wreszcie szykuje robota i niezła konkurencja. Przede wszystkim ten ruch ma być niszczący dla ECO i nadchodzącego UBERa by nie mieli już szans przebicia. A zapomniałem dodać,że jest możliwość podwyższenia czasówki z 24zł wyżej,ale na ile to uzgodnimy wszyscy kierowcy na zebraniu. Tutaj każdego kierowcy zdanie się liczy,a spróbujcie się dogadać w sprawie stref,kar albo abonamentu w...???wiecie gdzie.Pozdrawiam niedowiarków,zawsze możecie pojeździć 2-3 m-ce na próbę i się przekonacie sami!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joshua
@nerwus

Czlowieku co ty piszesz tak samo bylo w icarze zapomnieliscie juz tak samo bylo fajnie do czasu jaka atrakcyjna oferta za 1.5 zl ......... ludzie czy was calkowicie porabalo ???? Lotnisko z centrum 29 zl!!!!!!!!! Moge sie zalozyc ze alfa nie ruszy zreszta byla juz kiedys i padla i tym razem bedzie tak samo trzeba sie zabrac za ten rynek raz na zawsze i ustalic cene minimalna tak jak jest ustalona cena maxymalna i bedzie po sprawie oczywiscie 1.50 zl chwala naganiacze robiacy ludziom wode z mozgu tyle w tym temacie piszesz ze kroi sie robota czlowieku czy ty masz mozg?????? Jaka robota z centrum w nocy pojedziesz na ruczaj za 15 zl taniej niz mpk kim ty jestes ????? Dla mnie totalnym bezmozgiem policz sobie ile wyjdzie ci platny km 1zl?????? Zeby zrobic 70000 tys obrotu musisz zrobic 7000-8000 tys km miesiecznie lub 90000 tys rocznie ktore auto to wytrzyma nawet ekonomiczny geniuszu na koszty utrzymania pojazdu nie zarobisz a mega i icar zejda na 1.40zl w imie czego ????? Czy wy matoly nie potraficie pojac ze robiac cos takiego niszczycie sie na wzajem w tej wojnie nie bedzie zwyciezcow w srod was komornicy skonczone zdrowie zajechane samochody widmo bankructwa zarobia kase tylko wlasciciele tyle przemyslcie to ......

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nerwus
@joshua

To,że tak było w icarze to nie znaczy ,że już tak będzie zawsze i wszędzie, nie traktuj wszystkich jedną miarką.Jak Twój sąsiad,czy brat albo ktokolwiek znajomy jest wredny lub coś przeskrobie to Ty też jesteś temu winny i trzeba cię skreślić??? Abonament 200-250zł nie majątek ale przynajmniej nie 500-520zł ta różnica rekompensuje mi trochę tańsze kursy,ale zazwyczaj i tak nie będą tańsze niż w icarze,jeździłem 6 lat tam i powiedziałem dość. Co do kursu na lotnisko to weź pod uwagę ,że w alfie strefe III zmieniasz tak jak należy a nie jak w icarze .Kolejna sprawa to kiedyś była, sięć RADIO TAXI ALFA ale ta nie ma nic z tamtą siecią wspólnego bo pytaliśmy przed podpisaniem umowy.Całkiem inna osoba i firma. Alfe ma gość co odszedł z icara a współwłaściciel z jakieś innej sieci. O stawki minimalne na rynku taxi walczyliśmy od kilku lat i nie ma szans bo nikt tego nie zmieni,można tylko ustalić stawkę maxymalną. Niestety w tej kwestii nie wygramy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joshua
@nerwus

Panowie licze na resztke waszego zdrowego rozsadku ze nie rochulacie nastepnego dziwnego tworu ludzie jezdze na taxi 25 lat i czegos takiego nie widzialem po 1.5 to ja jezdzilem 20 lat temu tylko ile wtedy kosztowalo zycie naprawy zus itd to jest jakas zenada mam nadzieje ze tak jak taxi korpo nie rozwinie sie ta alfa juz wam powiedzialem nie wierze w czyste intencje zadnego prywaciarza i do tego stawka 1.50 zl za kmm!!!!!!!!! To za 10 zl trzeba bedzie zrobic 3 km!!!!!!!!czyli sredni kurs w krakowie na taxi fajnie a jakis kolo pisze ze szykuje sie niezla robota i konkurencja chodzacy polmozgu jaka robota jaka konkurencja co mi daje alfa za 300 zl abonamentu ogloszenie na gumtree i strone internetowa i naklejke na cale dzwi 1.50 zl???? Wiecie ile trwa rozkrecenie sieci od 1 roku do 3 lat i co w tym czasie bedziecie jedli terminale,??? Widze ze naganiacze robia dobra robote ale jak mam jezdzic w alfie za 300 zl abonamentu i 1.5 za km to mam rozchulana mege za 400 zl abonamentu i 1.8 za km o czym tu rozmowa nic wam nie da przejscie do alfy bo mega i icar od razu zejda ze stawki i nie pozwola wam sie rozwinac tylko kierowcy beda cierpiec nikt wiecej jesli chcesz nerwus cos zmienic to trzeba zastrajkowac wszyscy nie wyjechac na pare dni w icaritasie 8 bqngladeszu zobaczycie jak szybko taryfa sie podniesie i bedzie czasowka trzeba sie zjednoczyc i pokazac kto dzieki komu zarabia a nie isc na otwarta wojne mosztem kierowcow amen

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nerwus
@joshua

Jak byś doczytał co było napisane wcześniej,abonament 200 a potem 250zł na stronie mają napisane 300zł ale ma być zmienione.To są koszty utrzymania centrali. Jak był abonament 300-500zł to na 100% nie było by chętnych.W medze jest kołchoz taki jak w icarze i już zrobiło się coraz gorzej.A 1.80 przy czasówce 20zł i abonamencie 400zł to jak byś nie liczył ,to nie to samo co 1.80 , 24zł i 200-250.ECO się rozwinęło szybciej niż w rok a tutaj przy wypuszczeniu reklam i ogłoszeń powinno hulać po 3-4 miesiącach max do pół roku. Jest za dużo kierowców w medze i icarze ,barbakan i cab się sypią, przynajmniej jest dodatkowa alternatywa przejścia a powinno być lepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
joshua
@nerwus

Ok nerwus to co piszesz ma sens jedynie jako zrzeszenie taksowkarzy tak jak ma dwojki albo wawel jesli to ma tak byc twona idea jest szczytna i zrozumiala jesli ma byc prywatny wlasciciel mowie ci nie takie mam zdanie kolego

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
icar
@nerwus

a nie wpadłeś na to że te sieci się sypią bo kierowcy za mało zarabiają!!Piszesz o czasówce, co ona jest warta w nocy i godzinach gdzie na mieście płynnie przejeżdżasz?Jesteś idiotą albo współwłaścicielem nowego tworu.Nowy właściciel jak chce coś zrobić to niech zainwestuje swoje pieniądze a nie liczy na to że ktoś przyjdzie da mu 200 zł i będzie się modlił o kurs za 12 zł!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nerwus
@joshua

Tak ma to wyglądać jak napisałeś. Czyli coś na zasadzie zrzeszenia. Jak będzie się zwiększać ilość aut do pewnej puli to abonament ma się obniżać.Czyli powiedzmy przykładowo,że jest sto aut i abonament 250 zł przy 200 autach będzie 200zł a jak będzie duży ruch i będzie maksimum (bo taki jest limit) 300 aut to każdy zapłaci po 150zł. Chodzi o to żeby całe koszty utrzymania centrali i reklamy,były dzielone na ilość jeżdżących kierowców. Z tego co widzę to tu niema żadnej ściemy i o wszystkim możesz w biurze pogadać, nikt cię nie potraktuje jak wroga.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2,80/4,20

a generalnie to w innym temacie wszedłem na forum... mianowicie ta Alfa Taxi ma 1,50 zl/km w nocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. jedzie gość do Huty kursem 10 km i dostaje 21 zł licząc, ze w łamaniu nie zrobią pełnego pierwszego kilometra jak w Medze bo jeśli tak to dostanie 19,5 zł !!! i wraca gość na miasto czyli odje... 20 km za 19,5 lub 21 zł zależy jak liczyć. czyli ma 1 zł/km efektywną stawkę !!! Mam nadzieję, że pójdzie tam jak najwięcej wozów, zorientują się , że nie opłaca się wracać i będą stali po osiedlach a na mieście ja będę woził angoli po normalnych stawkach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Z Waszej rozpiski wynika, ze i tak polowa jezdzi tez tanio w rakim Wroclawiu. I znowu znajac zycie takie trzy najtansze sieci maja polowe klientow , tak jak w Kraku. Z punktu widzenia mojego czyli klienta problem u Was nie w cenie, bo stawka Icarowa pasuje calemu miastu oprocz 3 tysiecy taksiarzy, tylko to, ze faktycznie jest Was za duzo. Jestem bowiem przekonany, zs pracowite z Was chlopaki, no moze oprocz taksiarzy betonow, no bo oni to łaskę robia, ze jada. No ale to mentalnosc pokolenia 50 plus pamietakaca rajskie czasy na taxi. W sumie sie Wam nie dziwie, bo faktycznie ceny poszly mocno w dol, ale to jak w kazdej branzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alterego

W Icarze jest juz 800 aut a od kwietnia TAXI cab przestaje istniec i wszyscy przechodza do icara bedzie po 10 na strefie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
real
@Alterego

Jak czegoś nie wiesz to nie pisz! Tak miało być,ale zdecydowana większość taksówkarzy powiedziała, że woli przejść do każdej innej sieci byle nie do Sławcia :)Ten jak się dowiedział, że nie będzie miał z kogo doić udziałów, to z pomysłu zrezygnował.Tak więc wszystko po staremu.Wystarczy, żeby większość miała jaja, to i przeciwstawić się można. Bo gdyby chcieli przejść całkiem do icara, to już dawno by tam poszli.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
floro

pytanie, jak to jest że na całym świecie ceny idą do góry, ludzie chcą zarabiać więcej a u nas odwrotnie, ludzie chcą zarabiać mniej np jeżdżąc za 1,49? :)i jeszcze za to płacic? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ajcarek

a ja tam spróbuje, co mi szkodzi. W kwietniu robię sobie przerwę w ajcarku i idę zobaczyć do tej sieci jak to tam wygląda. Może więcej kierowców się zdecyduje, to ci dwaj się zaczną zastanawiać nad swoim postępowaniem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pizduś
@ajcarek

idź idź BUCU! inaczej jeb..a kurw.. nie da się ciebie nazwać. szmacić się za 1,49

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marian

rozwalił mnie ten gostek z tym 1,49/km. Już większego BUCA w Krakowie to chyba ze świecą szukać...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jajcar

W Łodzi, która jest bardziej porównywalnym do Krakowa miastem stawki większości korporacji to 6,00 - 2,20

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kita
@jajcar

Łódź porównywalna do Krakowa? Niby w czym? Kraków i Wrocław to miasta turystyczne, uniwersyteckie, centra kulturalne i usługowe. A Łódź w tej chwili jest miastem które umiera. 20 lat temu to było drugie miasto pod względem liczby ludności w Polsce. Aktualnie ma niecałe pół miliona ludności która w dalszym ciągu się zmniejsza. Więc co ty porównujesz Łódź do Krakowa? Kolega wyżej dobrze napisał Kraków jest bardzo zbliżony i porównywalny do Wrocławia, a nie do Łodzi która szybko się wyludnia i degraduje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dr Wiktor Wektor

poczytajcie sobie w Dzienniku polskim porównanie w artykule o taksówkach krakowa i Wiednia: W Wiedniu na 1000 mieszkańców przypadają 2 taksówki, w Krakowie na 1000 mieszkańców przypada 5,5 taksówki.. w Austrii jest limit licencji i jakoś tam wszystko gra, nikt nie mówi że tam nie ma wolnego rynku...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

przepraszam a może dla lepszego liczenia 1zł tylko wprowadzić że taksometr włacza się w momencie dostania zlecenia, taksówkarzowi bedzie łatwiej liczyć a i klijent szybciej sie znajdzie i bedzie zadowolony,

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x
@:)

Wystarczy żeby można było włączać taxometr po 5 minutach spóźnienia klienta. Może wtedy wychodziliby na czas, a i kolejny klient miałby wtedy szybciej taksówkę.Policzcie sobie ile godzin tygodniowo czekacie pod adresem zanim panisko łaskawie zejdzie do taksówki.Ludzie, ileż można zrobić kursów w ciągu godziny i to jeszcze po 1,49 ?!!! Temu pseudo-biznesmenowi całkowicie odwaliło. Na Babińskiego powinieneś rekrutować kierowców cwaniaku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x

Jeździć przez cały dzień... A ja myślałem, że na taryfie są godziny kiedy ruch ma każdy (rano i po południu) i są godziny kiedy praktycznie ruchu nie ma. Ale pewnie się mylę :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bin laden
@x

Panowie ceny taxi w berlinie przecietnej korporacji 3.20 euro lamanie licznika 1.5 euro w polsce 1.60 euro za km w polsce 0.45 eurocentow 25 euro godzina czekania w polsce 5 euro albo za free Ceny paliw bardzo podobne zus wiekszy w polsce niz. Niemczech A tu koles wyskakuje ze stawka 1.50 zl za km ostatni raz powtarzam do kierowcow megi icara opamietajcie sie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mati
@bin laden

Porównajcie sobie ceny taksówek w mieście porównywalnym do Krakowa np. Wrocław: ZTP - 71 19622 Zajęcie miejsca - 4,50 1 km dzień (6.0 - 23.0) - 2,25 1 km noc (23.0 - 6.0) - 3,37 1 h postoju - 18,75 MPT BOX - 71 19191 Zajęcie miejsca - 5,10 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1 km noc (22.0 - 6:0) - 3,82 1 h postoju - 21,25 HALLO RADIO TAXI 71 196 21 Zajęcie miejsca - 4,80 1 km dzień (6.0 - 22:0) - 2,40 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,60 1 h postoju - 20,00 BASKET RADIO TAXI - 71 196 24 Zajęcie miejsca - 6,0 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1 min. postoju - 25,00 MINI RADIO TAXI - 71 196 26 Zajęcie miejsca - 4,50 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,50 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,37 1 h postoju - 18,75 Radio Taxi Expres - 71 196 28 zajęcie miejsca - 5,10 zł 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 zł 1 km noc (22:00 - 6:00) - 3,82 zł 1 h postoju - 21,25 zł RADIO TAXI SERC - 71 196 29 zajęcie miejsca - 5,10 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,80 1 min. postoju - 20,00 BLUES TAXI - 71 196 61 zajęcie miejsca - 6,00 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1 h. postoju - 25,00 SUPER TAXI - 71 196 63 zajęcie miejsca - 5,10 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,83 1 h postoju - 21,25 FENIX TAXI RADIO - 71 196 65 zajęcie miejsca - 4,80 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,40 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,15 1 h postoju - 20,00 EURO TAXI - 71 196 66 zajęcie miejsca - 5,10 1km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1km noc (22.0 - 6.0) - 3,90 1h postoju - 25,00 WU-WU RADIO TAXI - 71 196 68 zajęcie miejsca - 5,10 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,82 1 min. postoju - 25,00 RICARDOTAXI - 509 998 855 zajęcie miejsca - 6,00 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1 h postoju - 25,00 TAXI MAJ - 71 195 85 zajęcie miejsca - 6,00 1km dzień (6.0 - 22.0) - 3,0 1km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1h postoju - 25,00 FLOTA CYDPOL TAXI - 609 769 795 zajęcie miejsca - 6,00 1km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 1km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1h postoju - 25,00 Euro Taxi - 71 196 66 zajęcie miejsca - 5,10 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,80 1 h postoju - 25,00 TAXI GRAND - 71 19688 zajęcie miejsca - 6,00 zł 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 zł 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 zł 1 h postoju - 25,00 zł EXPRES-TAXI - 71 196 28 zajęcie miejsca - 6,00 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,40 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,00 1 h postoju - 25,00 PARTNER TAXI - 71 19627 zajęcie miejsca - 6,00 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1 h postoju - 25,00 London Cab Przyjazna Taksówka - 500 140 454 zajęcie miejsca - 6,00 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,00 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1 h postoju - 25,00 AUTO TAXI - 609 088 831 zajęcie miejsca - 6,00 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 3,50 1 km noc (22.0 - 6.0) - 4,50 1 h postoju - 25,00 FASTTAXI - 71 799 99 99 zajęcie miejsca - 6,00 1km dzień (6.0 - 22.0) - 1,60 1km noc (22.0 - 6.0) - 2,40 1h postoju - 24,00 Większość KORPORACJI !!!!!!!!!!! jeździ po 3,0 zł na 1 taryfie i 4,50 na 2 taryfie czyli drożej niż u nas betony. I teraz puknijcie się w łeb brany z icara, megi, rumunii. A tu jeszcze jakiś BUC szuka frajerów żeby jexdzili u niego po 1,49 zł/km i płacili mu abonament. No kur wa masakra jakaś. Wrocław to miasto w Polsce jakby ktośZTP - 71 19622 Zajęcie miejsca - 4,50 1 km dzień (6.0 - 23.0) - 2,25 1 km noc (23.0 - 6.0) - 3,37 1 h postoju - 18,75 MPT BOX - 71 19191 Zajęcie miejsca - 5,10 1 km dzień (6.0 - 22.0) - 2,55 1 km noc (22.0 - 6:0) - 3,82 1 h postoju - 21,25 HALLO RADIO TAXI 71 196 21 Zajęcie miejsca - 4,80 1 km dzień (6.0 - 22:0) - 2,40 1 km noc (22.0 - 6.0) - 3,60 1 h postoju - 20,00 BASKET RADIO TAXI - 71 196 24 Zajęcie miejsca - 6,0

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mati
@mati

Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Wrocławia maksymalna stawka za przejazd taksówkami osobowymi nie może przekraczać: 1. Opłata początkowa - obejmująca zajęcie miejsca w taksówce i należność za pierwszy odcinek drogi (1km) - 6,00 zł. 2. Stawka za 1km na taryfie pierwszej (miejska, dzienna - w dni powszednie od 6 do 23) - 3,00 zł. 3. Stawka za 1km na taryfie drugiej (miejska, nocna - 23 do 6 oraz w niedziele i święta) - 4,50 zł. 4. Stawka za 1h postoju na każdej z taryf - 25,00 zł. Czyli ponad połowa sieci jeździ w cenach maksymalnych narzuconych przez miasto, a reszta w niewiele niższych!!!!!!! I co da się?????!!!!!! Miasto porównywalne do Krakowa!!!!!! Tylko tu się ku rwa nie da!!!!!!!! Dajcie się dymać dalej!!!!!! Frajerzy!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2,80/4,20

obiecałem sobie nie pisać już na forum bo to strata czasu ale Alfa Taxi mnie z butów wy... 1,50 zł/km to chyba jakaś prowokacja ?? po co taka stawka ?? przecież klient płaci ile wyjdzie na taksometrze i nie pyta z czego to wyszło !! wyszło 20 to płaci 20 wyszło 60 to płaci 60 po co takie kombinacje ?? ostatnio liczyłem sobie własny koszt przejechania 1 km. robiąc ok. 3 tys km/msc łącznie koszt wyszedł mi ok 1,1 do 1,5 zł/km mając auto palące średnio ok. 7,5 l ON. średnio z miesiąca. Taki skalkulowany koszt jednego km pozawala mi zapłacić pakiet ubezpieczenia ok. 2 do 2,5 tys zł rocznie, odłożyć ok 5 tys zł rocznie na zmianę auta, opłacić mechanika, zapłacić zus 1100 zł, no i oczywiście paliwo. W 2 tygodnie temu zostawiłem u mechanika 2250 zł. Sprzęgło, Dwumas, uszczelnienie wału. A gość wyskakuje z ceną 1,50 zł. Jeśli klient oczekuje ceny, przy której nie jestem wstanie utrzymać tej kalkulacji to nie wsiada.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kijwamwoko
@2,80/4,20

Zgadzam się z Toba w 100% jeżeli chodzi o koszty które opisujesz ALE! dotyczą one sytuacji taksiarza w cywilizowanych krajach europy zachodniej i jak to POWINNO wyglądać u nas ale nie wygląda!!. Tutaj jest Polandia i trzeba zejść na ziemie czyli jak ja to widzę: 1 auto to max astra 2, fokus 1 itp. za 8-10tys zl na które odkładasz(lub spłacasz) max 300zł przez 3 lata a i to nie wiem czy nie za wiele i np astra 1 za 4tys i odkładka 100zł nie jest ok 2 zamiast Twoich 35zl za 7.5l ropy i 2250 za jakies dwumasy to najprostsza benzyna+ 12lgaz czyli 23zl/100km i np sprzęgło za 500zł 3 gołe oc za 600zł Teraz napiszesz o jeżdżących złomach, że Ty nie będziesz jakimś gównem jezdził itd. itp. ale to tylko zaklinanie rzeczywistości Nic nie poradzisz że dzięki szmaciarzom jesteśmy ugotowani z tymi debilnymi stawkami na następne 10lat. Możesz się obrazić, tupać nogą lub zamieszkać w taryfie(bo masz wybór!) albo się nie napinać i zejść z kosztów bo tylko tyle możesz zrobić. Klient dzięki bangladeszowi i szmaciarzom jest przekonany że te ceny takie właśnie powinny być i taką jakość usług należy mu dostarczyć a nie wozić mu dupsko merolami beemkami i innymi audicami bo to jest śmieszne i bezsensowne(jak dla mnie bo ilość naprawde niezłych aut temu przeczy). Gwarantuję Ci że gdyby ktoś założył sieć składającą się z byłych pedofili jeżdżących polonezami ale po 1zl za km, to klient byłby zachwycony i sukces murowany. Sorry taki mamy rynek i klientów. Tak tak wiem że beton ma innych lepszych klientów ale jest ich raczej ograniczona ilość i dla wszystkich rozklejonych ich nie wystarczy. Zanim na mnie naplujesz to powiem że to są tylko moje subiektywne opinie a Ty możesz mieć inne. Ja nie zamierzem mieszkać w taryfie i skoro stawki wyglądają jak 12 lat temu to i takie auto a zatem standard usług jest adekwatne. Nie moja wina że banda przygłupów wpieprzyła nas w taką sytuacje i wychowała klienta który jest czasem zdziwiony że ja stojąc w korku śmiem naliczać jakieś opłaty. Tylko nie pisz że można olać sieci i iść na betona bo gdyby tak większość zrobiła to byś zdechł z głodu chyba że jesteś jednym z tych kogucików wystających po rogach i gotowych pobić każdego kto śmie się tam zatrzymać na dłużej niż 5 min. Normalny uczciwy beton już teraz ma masakre ze znalezieniem miejsca na postoju(oczywiście w centrum do którego trzeba wracać bo stanie np. na witosa kokosów Ci nie przyniesie) Smutne to wszystko bo chciałbym żeby było po Twojemu ale nie jest i tyle. Sam fakt że jakiś debil rozważa możliwość jazdy po 1.5zl zamiast 2zl za cene abonamentu o 200zl niższą w myśl zasady nie ważne za ile ważne żeby jezdzić jest powalająca. Kolejny wyzyskiwacz bredzący o dobru kierowców szuka frajerów i zobaczymy jak mu pójdzie bo mnie po 10 latach na taryfie już nic nie zdziwi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2,80/4,20
@kijwamwoko

Masz racje nie zgodzę się z tobą ale nie dlatego, że mam kaprys jeździć lepszym wozem tylko tak wynika z ekonomii. jazda na gołym oc dla kogoś kto zarabia na rodzinę autem jest zwyczajnym brakiem odpowiedzialności i nie ma znaczenia czy jesteś przedstawicielem handlowym czy taksówkarzem. gołe oc to 600 do 800 zł tak przeciętnie pakiet w zależności o d wartości auta 1400 do 2500 zł w skali kilku lat jazdy autem wyjdzie ok 1800 zł czyli poniżej 100 zł miesięcznie różnicy pomiędzy gołym oc a pakietem. Co do auta na poziomie o jaki piszesz to tak się składa, iż przerabiałem takie pojazdy i z ekonomia nie ma to nic wspólnego , lawina nieprzewidzianych awarii, niekończące się przestoje i turyści omijający Cię dużym łukiem na postoju. tej klasy samochód co mój spala w gazie 12 do 13 l plus benzynę na rozruchy, o której zapomniałeś i dzisiaj przy najtańszym od wielu lat gazie realny koszt paliwa na 100 km to 30 zł średnio z ostatnich kilku lat to ok 35 do 40 zł czyli nie ma w tym miejscu oszczędności w stosunku do ON. Nie pisze tego aby udowadniać wyższość ON nad PB/LPG bo gdyby to ode mnie zależało to jeździłbym Mustangiem chodzi o to, iż przy tym co od kilu lat producenci robią z autami w 9 na 10 przypadkach chcąc kupić auto, które przy odpowiednim serwisie przeleci od nowości do stanu rozpadu 350 przy farcie 400 tys km to musi być to ON bo dzisiejsze benzyny to jednorazówki. Choć z przyjemnością pojeździłbym zgazowanym VW v5 2,3 l czy v6 2,8. Albo silnikiem najlepiej prze zemnie wspominanym 2,0 8V 115 km od VW znanym z audi 80 jako E2,0. ale takich silników dzisiaj już nie robią a w/w maja astronomiczne przeloty. Twoje przykłady Opla to do w/w silników pod względem LPG się nie umywają. Tak więc kalkuluję 500 zł.msc w skarpetę co rocznie plus odsetki z konta oszczędnościowego daje ponad 6 tys zł. po 6 latach mam 36 tys zł. i zmieniam samochód nowy czy jak kto woli nowszy musi zmieścić się w 30 tys zł, kilka symbolicznych tys zł odzyskanych z starego pojazdu chowam w skarpetę i pokrywa mi to obsługę osprzętu Diesla jaki w twoim zagazowanym oplu nie występuje. Pozostałe 6 tys zł ma mi pokryć różnicę pomiędzy twoim gołym oc a pakietem ubezpieczenia. Na pozostałą obsługę wydaje dużo mniej niż Ty bo mam świeższy samochód. WSZYSTKO !!!! jednak zaczyna się od tego, że kilometrówka jaka z jazdy mi wychodzi nie może mi auta zabić w krótszym okresie czasu niż 6 przy pechu 5 lat. Ja muszę skalkulować 500 zł/msc i jeżdżę normalnym autem Ty kalkulujesz 300 zł i jeździsz starym parchem ... wszystko wynika z pierwszej wartości jaką w tej kalkulacji się przyjmuje czyli z WARTOŚCI PŁATNEGO KILOMETRA !!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kijwamwoko
@2,80/4,20

No widzisz ja tam jestem zadowolony z moich kalkulacji i taki mam sposób na prace i opłacalność, Ty masz inny i niech tak zostanie. Dopóki obu nam się to opłaca to nie ma problemu. Na mieście widać przeróżne auta więc każdy sobie tam jakoś kombinuje (koleś z eklasy w bangladeszu też coś tam sobie skalkulował;) Jedni wybierają mój sposób inni Twój. Co sie komu bardziej opłaca? Trudno powiedzieć zależy od farta bo możesz kupić fajną astre czy doblo lub fokusa lub Twoje auto za 30 tyś i trafić na mine która wydrenuje kieszeń. Ty pewnie kupujesz pewniaki od niemca co płakał jak sprzedawał to tylko pogratulawać Ja też nie narzekam na farta i udaje mi się moim ostatnim autem jezdzic już 4 lata(czyli 200zł na miech u Ciebie 500) a jak coś nawali to nie dostaje zawału i nie latam po złomach za używkami tylko ide na luzie do sklepu. Widzę jednak koleżko że masz tu monopol na mądrości i te 80% taryfiarzy które jednak jezdzi autami do 20tys to dla Ciebie sami frajerzy i ekonomiczni imbecyle i niech Ci tam będzie. Jeśli Twoje Jedynie Słuszne Kalkulacje sprawiają że dobrze zarabiasz, dobrze się czujesz, i nie jesteś jednym z tych buców wystających na winklach i naciągających podpitych klientów lub złodziejem z pawiej, tudzież żebrakiem z taksi centrum lub bosackiej którzy powinni klęczniki ze sobą wozić tak nagabują klientów jak w 3cim świecie to naprawdę dobrze Ci życzę bo wiem że praca uczciwego betona(a znam takich) to również jest ciężki kawałek chleba zasługujący na szacunek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
2,80/4,20
@kijwamwoko

niestety nie jestem nikim z wyżej wspomnianych, nie mam za frajerów osoby jeżdżące autami do 20 tys zł bo jak sam wspomniałem jeździłem parchem wartym ułamek tej kwoty. Nie zgodzę się jednak, iż auto za 4 tys zł to dobry pomysł to w najgorszym wypadku może być potrzeba chwili bo różnie w życiu bywa. I zaznaczam, że przeinwestowanie w samochód na taryfie jest dla mnie tak samo groźne finansowo co uparta jazda złomem. A na koniec przypominam, że pisałeś o autach 4 do max 10 tys a nie o autach wartych 20 tys zł !! za 20 tys zł jak ograniczysz mocno prywatne oczekiwania co do auta to można kupić bardzo przyzwoity pojazd na taryfę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kijwamwoko
@2,80/4,20

Napisałem o autach do 20tys bo Ty mi tu wypisujesz kalkulacje do auta za 30tys! że takie jest opłacalne co dla mnie jest bezsensowne przy tych stawkach i tyle. Może inaczej, ja wole kupić auto za 10tys i rozumiem tych co kupują lanosa za 5 tys(który nie będzie się więcej psuł niż Twoje auto) i zostaje 20-25tys na drugie auto oraz jakieś 2 lata eksploatacji jak nie lepiej. Sprawdziłem sobie te 2250 które wydałeś jednorazowo u mechaniora to ja wydałem na moją jednorazową benzynę przez ostatnie 7 miechów. Napisałem już że każdy ma swoje kalkulacje i nie będę Cię nawracał na moje. Hulam na taryfie już 10 lat i jakoś nie bankrutuje i dobrze się mam mimo jak to ująłeś mojej skrajnej nieodpowiedzialności. Napisz że lubisz jezdzić dobrej klasy autem, sąsiad zerka z zazdrością, prestiż wśród ziomali jest i to jest normalne! (ja akurat mam to w (usunięte przez administratora) Jak kupisz swoje auto za 30tys które okaże się że po 3 latach wybiera Ci jaja (a nie po 6) to jesteś w lesie.Rozumiem że w razie wtopy bierzesz kredyt z odsetkami i dokupujesz swoje kolejne auto za 30tyś, chyba że jak napisałem wcześniej kupujesz tylko igiełki nieśmigane( na których robi się najwięcej wałów bo to najbardziej opłacalne i taki zakup może być skrajnie nieodpowiedzialny;) No ale my tu sobie gadu gadu o autkach a kolesie tu wychwalają pomysły jazdy po 1,50 i dalszego degradowania i tak już masakrycznego rynku Potem mega ze szmatami schodzi do 1,30 i kolesie z alfy zaczynają płacz: ale jak ale co miało być pięknie może trzeba zastrajkować buhahaha. Brak komisji przy tak niskich stawkach = wolna amerykanka i walenie w rogi i klientów i kolegów bo trzeba zarobić np branie nierealnych dolotów byle nikt inny nie wziął . Możliwość dowolnego zapisu= walenie w kakao kolegów bo zabieram klienta z kazimierza i od kopa loguje się z powrotem( a najlepiej lotnisko i powrocik na luzie). Do takich zasad to trzeba by grupe taryfiarzy mega uczciwych, koleżeńskich a nie bande desperatów co musi jakoś wyżyć. Zamiast ćwoki kombinować jakby tu stawki popchać do przodu zamiast teleportować te z przed 12 15 17?? lat, to wy tu myślicie żeby je jeszcze obniżać i dawać zarobić kolejnym prezesikom no no bankowo będzie lepiej. Przykłąd ikara i idiotycznej wojny cenowej niekorzystnej dla wszystkich kierowców niczego niektórych (usunięte przez administratora) nie nauczył. Jest za to radość że koszta ze średnich 3500 spadną do 3300. No to do boju chłopaki!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nerwus

Jak wam tak wszystkim,źle i płaczecie,że za 1,50zł,1,60zł,1,80zł i 1,98zł nie da się jeździć i abonamenty płacicie za drogie to dlaczego nie chcecie iść do sieci,które mają stawki 2,30zł 3,50zł 7zł i abonament 350-360zł??? CO MAŁO ZLECEŃ w takich sieciach? Widać tylko narzekać potraficie i skłócać ludzi, zamiast wziąć się do roboty. Ja uważam,że gość ma racje i niech da nauczkę darmozjadom i nierobom.Abonament 200-300zł to uczciwa propozycja a 1,50zł fakt trochę mało ale można dać radę przy czasówce 24zł.Jest dużo korporacji w Polsce co jeżdżą nawet po 1,20zł i 1,30zł,i tak nie narzekają jak taksówkarze z Krakowa. Jak wejdzie uber za 1,40zł to nie będzie miał siły przebicia w Krakowie .1,50zł/km to optymalnie niska ale rozsądna stawka z taką czasówką i niskim abonamentem,w ogólnym rozrachunku wychodzi nawet spoko,ale każdy ma prawo swojej opinii.Zamiast unosić się honorem i podkręcać emocje to się najpierw dobrze zastanówcie i zorientujcie w temacie Osobiście po przekalkulowaniu wszystkich za i przeciw, uważam,że jazda w icarze się kończy o ile nie skończyła jakieś 300 aut temu i z czystym sumieniem podejmę się ryzyka z kilkoma kolegami i pomożemy się rozwinąć konkurencji bo inicjatywa jest pomysłowa.Prędzej czy później i tak się rozwiną,klient za 1,50zł pojedzie na 100% a czasówka chociaż 24zł ale zawsze coś jest i działa na korzyść kierowcy,a nie 0zł i stoisz za darmo w korku przez kilkadziesiąt minut nie raz.Dzięki temu jest szansa jeździć cały dzień a nie uciekać do domu przed korkami.Praca na Taxi nie polega na siedzeniu w domu.Wolał bym oczywiście jeździć po najwyższych stawkach,ale niestety w tym mieście to już nie możliwe i trzeba się przystosować do nowych reguł,albo zmienić zawód.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dr Wiktor Wektor
@nerwus

to przystosuj się do nowych reguł i rób każdemu klientowi laskę dodatkow że z tobą jedzie. a pijanemu angolowi w nocy za 1,5 dodatkowo wyliż rowa. powiem krótko: jesteś skończonym tumańskim łbem, jak takie coś jak ty można szanować skoro ty sam się nie szanujesz?????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kijwamwoko
@nerwus

Zwłaszcza dymanko w nocy po 1,5zl gdzie czasówka nie ma znaczenia jest szczególnie atrakcyjna hehe(no dla klienta na pewno). Jak nazwać kierowcę alfa taxi? zeszmacony szmaciarz?. Jak nisko jeszcze można upaść?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
alfa rulez
@kijwamwoko

Odbijesz sobie ruchem na aiport 10 km i cale 22 zeta. No co zle muwie....?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
new taxi

Chcielibyście dostawać kase za darmo,ale te czasy już dawno się skończyły, chcecie stać na betona? nikt wam nie broni. Ale widać,że wam żal (usunięte przez administratora) ciska,że inni mogą i chcą jeździć. Zamiast obrażać innych ruszcie tyłki i weźcie się do roboty,jakoś dzisiaj średnia z kursu mi wyszła równe 2zł ale wy z góry zakładacie ,że 1,50/km to nie możliwe żeby się dało zarobić. 250-300zł to są tylko koszty utrzymania centrali i systemu,ale wy pewnie myślicie, że to wszystko jest za darmo.Zapraszam do biura ,udowodnie po paragonach ,że się da jeździć za taką stawkę,tylko trzeba chcieć. A jak wcześniej pisałem strona internetowa nie jest jeszcze skończona a ,że auto na stronie nie ma koguta to mało ważne,umowę podpisujemy tylko z kierowcami posiadającymi krakowską licencję taxi i działamy zgodnie z prawem i nie życzę sobie porównywania do nielegalnych przewozów. Widać tutaj same niedowiarki. Więcej do waszego poziomu się nie będę zniżał.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bin laden
@new taxi

Mam pytanie panie prezesie niech mi pan powie co pan taki dobry jest limity kierowcow tylko utrzymanie centrali itd baju baju bedziesz w raju a ja mysle panie prezesie ze bedzie tak samo jak z innymi tanimi liniami lotniczymi oni tez obiecywali kierowcom ze bedzie limit kierowcow oraz przez 3 lata nie bylo zadnej komisji itd itp tak samo bedzie z panem chce pan sobie zbudowac siec na garbie taksowkarzy a potem odcinac kupony jak inni wlasciciele mam nadzieje ze zaden kierowca w krakowie nie nabierze sie na stawke 1.49 zl za km..... wiemy doskonale czym sie koncza takie ruchy a panu panie prezesie zycze z calego serca sukcesow ale szczeze mam nadzieje ze nigdy to sie nie rozwinie pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x

1.49... i gość twierdzi że wyjdzie się na swoje. Na to tylko świerzak się może nabrać, bo każdy taryfiarz wie że już nawet 2 zł za km to wegetacja

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o ICAR - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ICAR?

    Zobacz opinie na temat firmy ICAR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ICAR?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ICAR?

    Kandydaci do pracy w ICAR napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ICAR
Przejdź do nowych opinii