UBER aby zarobić 2825zł w UBER 2825zł/08 =3530zł plus połowa za paliwo i amortyzację 400zł + 250zł = 4100zł UBER wychodzi korzystniej aż o 1/3!!! - brak min - nie zawiesza kierowców - kierowca płaci tylko kiedy jeździ - nie stoi za darmo w korku (25gr/min)
Ponadtto brak mozliwosci poruszania sie po buspas, brak wjazdu do strefy, doloty po klienta nawet 10 km. Klient pokroju typu dres lub zarzygany studenciak.Mozliwe klopotu z US itd.Palnij sie w palnik naganiaczu
Podejdą w miejsce gdzie nie ma strefy, już tak robili w przypadku icara, byle by było trochę taniej, a doloty w icarze są po 6km, to do 10-ciu już nie daleko, a poza tym wielu kolegów robi powroty do centrum + dolot po klienta, więc 10 km, masz jak w pysk strzelił...
W uber masz czasowke całkiem nie zła czy stoisz czy jedziesz wiec korki nie straszne, poza tym, kierowca z góry wie skąd dokąd ma kurs i może odmówić
TAXI PRZYCHODY robiąc w miesiącu 6000zł obrotu (ok 2500km) KOSZTY ZUS - 1100zł abonament - 500zł inne wydatki związane z kosztami TAXI - 200zł paliwo (35zł/100km) - 875zł Amortyzacja 500zł RAZEM 2675 zł ZYSK 6000zł - 2675zł - 500zł = 2825zł ROBIĄC 6000zł utargu zostaje w kieszeni 2825zł czyli mniej niż połowa!!!
A skąd ty wziąłeś te 2500 km na 6000 obrotu?, w icarze nie robiąc powrotów do centrum dla takiego obrotu trzeba zrobić minimum 3000 km, przy założeniu że nie ma się zbyt wielu min !
Kolego zapomniałeś jeszcze o podatka ja akurat jestem na wacie, nie na karcie i place 8% vat plus 19% dochodowego .wiec z twoich wyliczeń wychodzi ze nie opłaca się być uczciwym.
Już niedługo bedzie nowa sieć w krakowie :)) aplikacja sie juz robi ceny 6 starówka 2 w dzień 3 w nocy 20 postojowego abonament 300 reklamy przygotowane rozmowy z firmami też są prowadzone tak tak panowie wrescie się ruszylem i zorganizowałem koniec (usunięte przez administratora) na tych darmozjadow chetnych mam 60 kierowców na start może malo ale zawsze coś
Chyba Cie fantazja ponosi,albo masz 0 pojęcia jak wygląda praca sieci TAXI. Z 60 kierowcami to ci nawet na waciki i popier toaletowy na centrale dla pań nie wystarczy.Minimalny całkowity koszt utrzymania centrali to między 45 a 50tyś zł miesięcznie,a te stawki które proponujesz to żadna konkurencja,ani dla icara ani dla megi i ten abonament to żadna zachęta.Dolicz min. 30tyś na dzieńdobry za reklamy. Myśle kolego ,że to farmazon albo twoja wybujała fantazja.
Duszku to wszystko już masz w sieciach tz. stowarzyszeniami! Określona liczba kierowców, normalna atmosfera w pracy, niższy abonament i normalne relacje między kierowcami a prezesem. Widać nic nie wiesz na temat "firm" taxi w Krakowie. Wynika to raczej z wrodzonej głupoty a nie braku doświadczenia. Ty chcesz się nazywać konkurentem? Nie potrafisz nawet poprowadzić swojej działalności tak aby być z niej zadowolonym, więc powiedz mi jak chcesz uczynić zadowolonych 60 podobnych tobie imbecyli?????? Dla jasności, nie jestem prezesem, właścicielem ani nawet komisarzem w żadnej korporacji.Jeździłem już w stowarzyszeniach i prywatnych kołchozach. Najgorsze w tej pracy co może spotkać człowieka to nie szef, klient tylko niby koledzy z tej samej sieci którzy potrafią tylko gadać podobne farmazony jak ty. Mam dziwne wrażenie że nie masz więcej niż 20 lat i jeszcze nie golonego wąsa od skończenia podstawówki.Twoje kilka lat za granicą to zmywak w Anglii na którym każdy jest szczęśliwy bo dostaje za brak jakichkolwiek umiejętności więcej funtów niż menadżer złotówek w Polsce.Szef takich imbecyli też jest fajny i zadowolony bo ma na zmywaku białego szczęśliwego murzyna.
Ale ty jesteś tępy jak cep Dla twojej wiadomości w angli jeździłem jako zawodowy kierowca na TIRZE a konkretnie na BDF-ie pewnie nawet niewiesz co to jest ale spoko masz prawo bo jezdzisz jako amator Na taxi jeżdżę juz 5 lat i wiem jak to sie je Mam pomysł, chęci, pieniądze i najważniejsze mam juz kierowców co maja dosyć wyzysku na maxa Rabaty jakie K.U.R.W.A RABATY???? Jak idzie do knajpy to dostaje rabaty za wypicie co 3 browara nie a placi po 12-15 zl a do domu to za 10zl by chciał jechać Pora panowie cos z tym zrobic a komu sie to nie podoba to chociaż niech mnie nie obraża
Mam dla twoich kierowców lepszą propozycję.Jak przyjedziecie do mnie wszyscy w 50-60 osób i pod warunkiem,że każdy jeździ na własnej krakowskiej licencji i działalności to może się dogadamy,bo oferuję lepsze warunki i dla kierowców i dla klienta,ale tutaj tego nie opiszę.
jednak pali ci się grunt pod nogami?! Kończynki powoli będą się zwijać więc szukasz naiwnych do rozkręcenia nowej sieci.Każdy normalny taksówkarz z Krakowa goni was na miny, robi zdjęcia a ty chcesz żebyśmy teraz ratowali ci tyłek?! Już niedługo zostaniesz wywieziony z Krakowa na taczkach na swoją wioskę!!!!
Pomyliłem się. Moje pytanie było oczywiście do kogoś, kto podpisał się "p.Piotr", a nie "nowa sieć".
Nic mi się nie pali,masz złe skojarzenia,sam robie mnustwo zdjęć i mam kamerkę na przedniej szybie,idealny i b.długi materiał dla I.T.D i policji,a co do koniczynek to niech się zwijają,już czas na nich,ale to zależy od nas wszystkich,im więcej nas wyjedzie na protest tym efekt będzie lepszy.W GRUPIE SIŁA PANOWIE I PANIE.
A kto by miał litość dla tych oprawców,zdzierają z nas żywcem skórę,jak coś powstanie to z chęcią zmienię barwy,jak faktycznie będzie tańszy abonament o połowę i podobne stawki dla klientów. Byle się reklamowali dobrze,żebyśmy mieli zlecenia.Wiadomo,że początki są trudne,ale icar też na początku miał ciężko,a teraz to jaka potęga. No i wiadomo,atmosfera w robocie też jest b.ważna.
Może zacznijmy jeździć jak w KATARZE ,taniej niż MPK :) :) tam z komunikacji miejskiej nikt nie korzysta bo taksówki są tańsze.Jeździjmy za 0zł/km i 60zł/h to i tak 3x więcej niż w bieda icarze bo tu wychodzi średnia z miesiąca na godź ok14-18zł minus abonament i koszty utrzymania auta.
Nie masz litości dla poborców s. i d. Biedaki stracą po 500zł z każdego kierowcy co miesiąc. Będą płakać biedaki......
Kiedyś na początku w icarze płaciło się procenty od kwoty za zlecenie, później było chyba 2zł od każdego zlecenia. Teraz przy takiej ilości kierowców to lepiej im kasować stały abonament 500zł, bo jak obecnie ledwo robie 200 zleceń w miesiącu to ja bym wolał zapłacić 400zł ,ale dla tych pazernych darmozjadów to mało i biorą 500. Przydała by się korporacja z abonamentem ok 250-280zł ale w Krakowie to chyba nie możliwe bo wszyscy prezie pazerni i kroją ile chcą. Najtańszy abonament 320 i 360 ale niewiele się dzieje w tych sieciach bo mają ,,wysokie" stawki. Uber nie ma szans bo nie wjedzie w strefe i kierowca jeżdzi ponad miesiąc za swoje i nie dostaje kasy,jak ma komornika to mu na koncie siądzie i lipa.Tylko małolaty myślą,że to będzie konkurencja.Ten kto jeździ na taxi od lat to wie jak jest.Fakt,że kiedyś było lepiej,ale to se ne wrati. Teraz by się przydała konkurencja dla icara z połowę niższym abonamentem i może atmosfera by była lepsza niż w tym syfie bo tylko kary za byle co.Może coś wymyślimy? Za ile można jeździć ,żeby zdobyć klienta i samemu zarobić i obniżyć koszt characzu,i się nie stresować,że jakiś idi....ota będzie nas karał za byle co?
Jeżeli powstanie korporacja z niższym abonamentem i normalną atmosferą w pracy i dobrych wzajemnych relacjach to wszyscy kierowcy uciekną z icara!!! Klienci siłą rzeczy będą musieli pójść za kierowcami bo w icarze sławek z darkiem nie będą w stanie sami obsłużyć wszystkich zleceń. Ogólnie przecież wiadomo, że w icarze jest syf a tym dwóm panom to słoma z butów wychodzi. KASA, KASA,KASA i tylko to się u nich liczy. Kierowcy to tylko 500zł.
Wrócił ale tylko na chwilę bo po abonamencie leci do Brazylii!
A ty biedaku 6zł,7zł, i wio koniku!
W normalnej taksówce nie można wprowadzić tych 10% bo jest czasówka i nigdy nie wiesz jaka bedzie cena pozatym klient płaci kierowcy a w uber centrali wiec musiały by się zmienić zasady jazdy NOOOO ALE W ICARZE MOGA TO WPROWADZI SKĄNCZY SIE ZAWYŻANIE KURSÓW...HAHAHAHA
Mylisz się kolego. Z GPS odczytam początek i koniec kursu a odczytana wartość wstawię w odpowiednia tabelkę i wyjdzie mi ile klient by zapłacił bez czasówki. Z tego oddasz mi 10%:) A to co dobije czasówka potraktuj jako napiwek ode mnie:) Pasuje?
Pasuje, wole te 10 % od obrotu, bo jak kiepski miesiąc to się zrobi 4000 zł obrotu, więc tylko 400 zł abonamentu i tyle w tym temacie !
zgadza się, w UBER sobie jeździsz bezstresowo, nie masz na karku ZUSu i lichwy w postaci abonamentu do płacenia, bez względu na to czy jest ruch czy nie, nawet jak radio padnie, centralka się zatnie, czy cie zawieszą na tydzień, chcą żebyś płacił!!! W UBER płacisz tylko jak zarobisz, co przy obecnej małej ilości zleceń jest najrozsądniejsze, no i nie robisz na opłaty przez 2 tygodnie niszcząc auto. Mam nadzieję, że szybko ruszą w krakowie
W warszawie jest ich okolo 200. Jak na tak duze miasto to kropelka wody zatem nie do konca to takie oplacalne pomijam ze tam kursy sa o wiele dluzsze w krk . Po za tym uber nie wjedzie do strefy ani na bus pas. Pozostaje kwestia itd i us
Zastanów się buraku co piszesz bo szefowie icaritasa i innych sieci to czytają. Chcesz, żeby wprowadzili prowizję od zlecenia? Nawet jeśli było by to 10% od kursu to i tak będzie więcej niż stały abonament! I nie miej wątpliwości, ze technicznie przy aplikacjach i gps to jest do zrobienia bez problemu!
Uberem będzie jeździł ten sam klient co do tej pory korzystał z Eco i z icara czyli szmatoklient.u nas w barbakanie mamy innego klienta.nasz klient nie sepi się ze wydał 5 zł więcej za kurs,dla niego(w większości) to bez różnicy.nasz klient rozumie ze jedzie ciutek drożej ale wie ze to legalna taxi i nie wspiera nie uczciwej konkurencji,( w większości nasi klienci sami maja firmy i wiedza co to jest nie uczciwa konkurencja).dla naszego klienta najważniejsza jest rzetelność i to ze ma zawsze taxi za 4 minuty.(według przeprowadzonych badań rzetelność i czas dojazdu to drogi najważniejszy aspekt wybory taxi zaraz po cenie.)
Bardzo dobrze napisane. Tez wolę jako klient jeździć z Barbakanem niż z jakimś podejrzanym typem z icara - szczególnie jak ostatnio z bluzgającym burakiem nr 322. Dzięki takim jak on stoicie bo ja już do icara nie wsiądę.
Hahaha toś mnie rozwalił Kolego tym wpisem. "Lepszy" klient to jest może w 919, Wawelu albo mają go lotniskowcy. Barbakan i Mega wożą takich samych buraków jak my w iCarze. U nas pytają o rabaty, u Was machają legitymacją studencką, żeby dostać zniżkę. Widać na ulicach jaką elitę wozicie.
I(usunięte przez administratora)Bo skoro uważasz, że Barbakan to synonim luksusu to dziękujemy za takiego klienta.
Czemu cwaniak nie wyraziłem swojej wściekłości od razu do kierowcy w czasie kursu tylko inkognito się wypowiadasz .masz problem poddać ci numer do niego czy twoja ambicją nie pozwala na bycie większym prostakiem od tego kierowcy .Widocznie pustakiem jesteś zbyt ograniczonym na takie postępowanie .być może nie masz innego sposoby na wypowiedzi ......Powodzenia w Barbarbolu wolny rynek
Czekamy na ubera, będzie miło popatrzeć jak imperium właścicieli icara zacznie się sypać :-)
Juz widze jak kierowcy taxi beda smigac po 1.40 za km,
A dokładnie 1,4-20%=1,12 zł/km. Jakbyście nie wiedzieli to Uber pobiera 20% prowizji od zlecenia więc zostaje 1,12 zł. A gadacie na Icara, że tanio jeździ.
Ale uber jezdzi bez zusu i abonamentu, wiec można śmiało jeździć po tych stawkach :-) no i będzie napewno robota, a nie stanie i czekanie po godzinie na zlecenie jak w icarze...
wielu kierowców taxi też czeka na UBERA, bo ma dosyć robienia na opłaty, abonamenty i urzędników, a itd ma w 4 literach, my się mandatów nie boimy, bo zgodnie z polskim prawem nie można ich dostać, a pociotki z itd nie mają szans w starciu z prawnikami ubera, pozdrawiam
już niedługo będzie w krakowie UBER, tam wogóle nie trzeba będzie mieć przy sobie nawet karty kredytowej i kierowca też nie będzie miał żadnych kosztów, wszystko załatwi jedna aplikacja. A swoją drogą tak sobie myślę, jak kiedyś w przewozach osób jeździły bardzo dobre samochody, to jak teraz oni będą mogli jeździć w UBERZE to na taksówce to już nawet na ZUS się nie zarobi.
Ja czekam na UBERa jak na zbawienie. Będę mógł się wykazać. Ciekawe że zawsze podczas kontroli cwaniaki zamieniają się w potulne owieczki (jak te osły z Eco) :-)
Widzieliscie kiedys cos podobnego do tego co sie dzieje przez ostatnie dwa dni?!
A co Wy sie tak Rysiowi czy tam drugiemu dziwicie. Byliby glupingdyby nowych nie przyjmowali. Jak oni ich nie przyjma to pojda do konkurencji, wiec wiadomo ze lepiej zeby abonament placili u nich. Oni tylko organizuja firme, a reszte radz sobie sam. Nie znam branzy, gdzie jest gwarancja klientow. Sa lepsze i gorsze momenty i tyle. Wiec logiczne, ze jak maja od leba 500 zlotych to kazdego przyjma. Bo jak ktos jest zdesperowany to i tak gdzies sie zaczepi.
Widzisz kolego te narzekania to kwestia mentalnosci. Nie mowiac juz o prl, gdzie taksiarze robili Ci łaskę, gdzie z Tona pojada, to jeszcze dziesiec lat temu utrzymywala sie chora sytuacja, ze zamowienie taksowki bylo wzglednym wydatkiem. Za taki trzeba bylo bowiem uznac wydanie 30 zlotych przy zarobkach ok. 50 zlotych dziennie.. Teraz w koncu jest to normalne. Jak juz wiele razy tu byla mowa, taxi to nie rarytas, kazdego powinno na to stac. Jednego czesciej drugiego rzadziej ale zawsze. Mlodzi to rozumieja, ale rozpasana starszyzna nie. Logiczne pamietaja stare czasy, kiedy mieli lepiej. I kwestia mentalnosci raz jeszczs. Dla mlodych obecnie jest normlane pracowac po 10-12 godzin, dla starych nie. Nie mowie,ze jest to normalne ale takie mamy czasy i trzeba sie dostosowac. Teraz ceny sa na tyle ok, ze nawet nie oplaca mi sie kupowac zonie drugiego samochodu, bo zawsze jak potrzebuje moze pojechac taxi. Jak sie policzy ile kosztuje utrzymanie roczne auta to i tak sie oplaca. A na taxi sie zarobi tylko trzeba jezdzic, a nie wzajemnie sie minowac.
ale cioł z ciebie. ja jezdzić moge i po 14 godzin dziennie byle by ta jazda BYŁA a nie ze masz 1 zlecenie na godzinę i taki b_u.c jak ty powie: trzeba jezdzic. a skad ja ci klienta wytrzasne matole? urodze go? kur... co za palant..
Słuchajcie sławciu z darkiem bo to na 100% wasze wpisy i wasze rozumowanie.Możecie sobie pisać głupoty typu "....Jak juz wiele razy tu byla mowa, taxi to nie rarytas, kazdego powinno na to stac. Jednego czesciej drugiego rzadziej ale zawsze". Wyjaśnijcie dlaczego kierowcy w tym układzie muszą wam płacić najwyższy abonameny. są karani za bzdury, n i e m a j ą z l e c e ń, stoją jak idioci godzinami w oczekiwaniu na zlecenie. Kierowców nie stać na zmianę auta bo wam muszą co miesiąc wozić 500zł chociaż nie zarabiają. Przyjęliście pełno nowych samochodów, pracy brak dla obecnych kierowców a łaskawie abonamentu NIE OBNIŻACIE chociaż sobie przychody bbbardzo podnosicie. TO JEST UCZCIWOŚĆ W WYKONANIU CZERWCA i RASIA.Kierowca w icarze to tylko 500zł miesięcznie i im więcej tym lepiej tylko nie dla kierowców!!!! SYF nie firma.
Mam to samo ide w taxi, wlasnie bylem na etapie zakupu auta, jako ze ciagle jestem za granica auto glownie staloby od weekendu do weekendu, utraty wartosci nie czuc na co dzien ale naprawde boli jak przychodzi moment sprzedazy, plus cal logistyka i koszty dodatkowe: przeglady, ubezpieczenie, paliwo, olej. Jedyny minus: brak obslugi kart platniczych i brak kart stalego klienta, wiec proces placenia jest bolesny: pamietanie o posiadaniu zawsze gotowki na icara, niechetne wydawanie reszty, proszenie sie o paragon...
O czym ty piszesz??? Czytnik kart płatniczych - żaden problem możesz sobie zainstalować w aucie nikt ci nie broni ale to dodatkowo 50zł miesięcznie kosztów.Paragony - zawsze drukuję tylko mało kto chce je zabierać!!!
Nie bój, nie bój, autobusów nie będzie dotyczyć. A nawet jeśli, to 3/4 krakowskich autobusów spełnia normy EURO3 lub wyższe.
Peło rządzi w icarze i w kraju i efekty są ma się rozumić a jak prowadzą normy spalinowe to krak. stanie , bo dotyczy to wszystkiego co się rusza i na drzewo nie ucieka czyli busy, autobusy, osobówki no i taxi, ale droga daleka niech PEŁo zlikwiduje najpierw piece węglowe a potem icara. :)
sposób działania tego syfu wygląda tak jakby byli szkoleni przez szpeców z peło, prawdziwy właściciel oseł uczy swoich przydupasów
Ja juz szukam pracy dzwonili do mnie juz z dwoch firm takze spoko, straszna lipa sie zrobila na icarze nie ma zlecen a wlasciciele przyjmuja ile sie da do bolu, a czemu abonamentu nam nie obniza???? wszystko w gore poszlo: zus, oplaty itd a zarabiasz coraz mniej, nowi przychodza i mysla ze jest suer bo tak im naopowiadaja. Stawki od tylu lat takie same, a zlecen nie ma i stoisz i czekasz na zlecenia!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ICAR?
Zobacz opinie na temat firmy ICAR tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ICAR?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 2 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ICAR?
Kandydaci do pracy w ICAR napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.