Opinie o TPI (Contact Center) w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy TPI (Contact Center). Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie TPI (Contact Center) o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o TPI (Contact Center) w Kraków

3333 Nowy wpis

@elka mysle ze wlasnie chodzi tutaj o staz pracy..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
F Nowy wpis

Poproszono mnie o opinie więc postaram się opisać. Fakty: praca ciekawa, dużo pracy terenowej, sporo tematów handlowych z polecenia klientów co jest dla mnie szokiem. Pensja stała oraz kilka premii : od sprzedaży produktu i całego biura, także premia szefa jako motywacja. Świetni ludzie, poukładane sprawy w biurze, dobra atmosfera. Cieszę się ze szef widzi tez pozytywy pracy, ale tez po ludzku wytknie blad. Z reszta pierwszy kierownik jakiego znam, któremu chciało się mi pomagać na początku i to bez uszczypliwosci, to sobie zapamiętałem. W tym zakresie z innych firm mam złe doświadczenia. Mogę polecić, ale przygotuj się ze to ty musisz stać się częścią zespołu. Siła tego biura to chyba wzajemny szacunek i jasne zasady i przyjaźń ludzi. Podoba mi się ze każdy pracuje dla każdego. Polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Geo Nowy wpis

Witam; Ja rozpocząłem pracę w TPI już pewien okres czasu temu. Krótko: - praca o charakterze bardzo inżynierskim, co mi odpowiada - kultura pracy super, mamy wręcz zakaz mówienia Źle o konkurencji - szef jest w porządku, wymagający ale potrafi docenić detale, o których ja nie pamiętam - produkty uważam, że są wyższej jakości - zarobki mogłyby być większe, ale pewnie zawsze będzie niedosyt niezależnie ile się zarabia :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
viktor

Powiem tak- jak ktoś zaczyna,może i warto(zdobyć doświadczenie, staż pracy) ale tylko na zasadzie trampoliny...nic więcej. Zero podejścia merytorycznego, kultury sprzedaży, podstawowych umiejętności negocjacyjnych o warunkach pracy już nie wspomnę. W ogłoszeniach o pracę, które umieszczają również informacje naciągane... No co tu dużo mówić firma na poziomie "polskiego cwaniaczka" z Konia trojańskiego( polecam film:) Opinie z telemarketingu w pełni uzasadnione.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:-) Nowy wpis
@viktor

Chyba ci się pomyliło z firmą telemarketingową o tej samej nazwie ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie TPI (Contact Center)? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Kierownika pracującego!
Kraków
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o TPI (Contact Center) - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
TPI (Contact Center)
Przejdź do nowych opinii