brak logo

Kakadu

Wrocław

Opinie o Kakadu

anonim 2010-02-07 10:47:48
Buahahahah. Oczywiśie, że na futurze jest magazyn, i to całkiem spory. Ale większość towarów jest wystawiona. Jeśli zaś chodzi o karmy i ich ilość na sklepie, to tak zamawiane są po 2 - 3 worki. Oczekuje Pani, że będzie stało 6 piętnasto kilowych worków jednego smaku karmy, bo musi Pani wybrać ten z najładniejszym odcieniem??? A witaminy mają wysypywać się z półek??
PocałujŻabkęWŁapkę 2010-02-17 13:32:25
Kakadu- zatrudniając się myślałam o Kakadu w samych superlatywach, możliwości zarobkowe były bomba, podejście do pracownika też- chciało się sprzedawać klientom swoją wiedzę, z uśmiechem, z pasją... A teraz faszystowskie metody (usunięte przez administratora) niszczą Kakadu :( Mr kierownik regionalny nie ma zielonego pojęcia jak podejść do pracowników- nie ma za grosz wiedzy i wtrąca swoje ZŁE uwagi przy kliencie podważając wiedzę sprzedawców :/ Sorry Panie(usunięte przez administratora) ale obecnie jaka płaca taka praca- sprzedawca za 1000 zł nie wie jak leczyć zwierzęta, nie wie skąd one pochodzą, nie leczy ryb, przekazuje minimum bo wiedza musi być dobrze sprzedana. Najbardziej mi żal Was drodzy klienci- przez niekompetencje regionalnego niedługo pozwalniają się sprzedawcy z wiedzą, Wasi sprzedawcy i zostaną zatrudnione osoby z ulicy. Jeśli tak prestiż Kakadu widzi(usunięte przez administratora)to ja mu "gratuluje" zniszczenia dobrej opinii sieci.
anonimek 2010-03-08 08:30:22
Macie racje to co sie teraz dzieje przekracza ludzkie pojecie. Szkoda. Osoby ktorych zamiłowaniem była ta praca i miały wiedze na ten temat sa zmuszane sie zwalniac lub sa zwalniane. Coraz wiecej złych pomysłow jest podejmowanych w firmie. To ja niszczy. Ja tez zauwazyłem ze nowi ludzie zatruidnieni od miesiaca lub kilku sa mało kompetetni i nie podchodza do taj pracy tak jak starzy. Regół zaczeły firme niszczyć a klienta sa wciskane artykuły z gazetki ktore nie zawsze sa dobre. Kakadu to juz nie siec profesjonalna:(
1
Kakadu - satani 2010-07-02 01:09:57
Ludzie zostawcie ta upadajaca firme !!! Nie szanuja Nas to niech sami po 12 h stercza i zapie......ą. Ja sie zwolnilem i dobrze mi z tym !
1
Kwiatek 2010-07-16 13:52:59
To fakt ze ta firma schodzi na psy kierownicy do tego zaczeli krasc pieniadze z konkursow dla wygranych pracownikow!!!
1
Znudzona 2010-07-22 09:59:58
Hahaha śmiać mi się chce. Z czego jeszcze ta firma może nas okraść? A później i tak powiedzą, że to my jesteśmy złodziejami. Przytoczę tylko dwa przykłady z dwóch różnych sklepów: w jednym kasjerka została zrewidowana przez( usunięte przez administratora ) po pracy, bo miał podejrzenia. W drugim ze sklepów klucze od szafek pracowniczych zostały złożone w sejfie kierowniczym, bo ( usunięte przez administratora ) nie ufa pracownikom i pewnie na zapleczu chowają próbki karm... Gratulacje! Czuję, że Otwierają się przede mną wielkie perspektywy! Awans, rozwój i generalnie socjalizacja....
warszafka 2010-07-24 10:29:45
a wy, warszawiacy, tak narzekacie(usunięte przez administratora).
pracownik 2010-07-25 01:54:22
Kiedyś tak niekompetentni ludzie pracowali krótko, teraz jakoś nikt tego nie widzi, albo nie chce widzieć. Starzy pracownicy pamiętają zapewne ( usunięte przez administratora ) ? Tak nawywijał, że skończył karierę chyba w dwa miesiące. Z dnia na dzień Ale wtedy firmę prowadziło dwóch gości z j....., takie akcje nie były tolerowane. Teraz to jest "korporacja". Prawie...
1
pracownik 2010-07-25 01:58:23
Broń Boże nie pisałem o ( usunięte przez administratora ) . Miałem na myśli tego drugiego pana, bardziej na południe. Jak ktoś narzeka na ( usunięte przez administratora ) to uwierzcie, nie macie pojęcia na co mogliscie trafić....
bu 2010-08-28 14:59:34
mają nas w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ot i tyle :) czasy niewolnictwa się skończyły - ha ha nie dla Kakadu ... a góra hmm a czy ktoś ich poinformował, że jest źle ? czy ktoś napisał e-mail, zadzwonił, zgłosił operacyjnemu, że nie dajemy rady? wydaje mi się, że jednak nie. nie pozostaje nic innego jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z tej firmy jak najdalej, smutne ale trzeba się szanować
ex-Wro 2010-08-28 20:49:54
bu,

wierzysz, że nie wiedzą? mimo to dawaj namiary, podeślemy info, co od miesięcy było wysyłane bez rezultatu (dlatego piszę, że nie wierzę, bo zero odzewu), a nuż ktoś odczyta z góry, zanim doły przefiltrują.

ex-wro 2010-09-01 23:40:09
E-mail poszedł, zero reakcji, czyli zgodnie z podejrzeniami :)
hex 2010-10-10 12:58:58
kiedyś Kakadu to było coś- teraz z tego ci obserwuję to zaczyna się z tego robić lidl. kierownik regionalny nie ma zadnej wiedzy nt zwierząt, kierownicy sklepów podlizują się mu, a ci którzy stawiają się- są wyrzucani. ciągle podwyższane miesięczne targety zmuszają sprzedawców do wciskania wszystkiego, byleby dostać te marne 25 zł brutto premii tygodniowej. pensja sprzedawców- 1000zł... ludzie, przecież to przegięcie. ludzie z wiedzą i pasją odchodzą, a zatrudniane są osoby bez wiedzy i chęci do pracy.
nowym pracownikom nie są przekazywane informacje nt ich obowiązków, później kierownik się czepia, ze coś tam jest nie zrobione i są zwalniani. na ich miejsce zatrudnia się innych, których pani na rozmowie kwalifikacyjnej oczaruje wysokimi premiami itd. i tak w kółko. czy to na tym powinno polegać?
pracownicy o swoim losie dowiadują się za pięć 12, albo od osób w ogole nie związanych z kakadu. na zapleczach w sklepach jest syf i malaria.
nie mówiąc już o tym, ze kilkakrotnie spotkałem się z tym, że umowy o prace dostarczane są pracownikom dopiero po 2-3 tyg od rozpoczęcia pracy. szkolenia bhp (które powinny być przeprowadzone najpóźniej pierwszego dnia pracy) są przeprowadzane po miesiącu.
nawet nie składajcie cv do kakadu, nie warto. spróbujcie w innych zoologach. kakadu niedługo upadnie, dzięki regionalnemu, swoją droga bardzo zakompleksionemu...
zoja 2010-10-15 10:15:26
Niestety . Nie jest dobrze . We Wrocławiu terror ( usunięte przez administratora ) Nie ma pojęcia o zoologi więc wydaje chore decyzje . Ludzi traktuje jak złodziei . Kontroluje torby i szafki pracowników . Zwalnia za wszystko co nie jest zgodne z jego "myśleniem" . Kierownicy zostali tylko ci , którzy jedzą mu z łapki , podlizują się i którzy wykopali własnych kolegów ze stołków . Tak zwolniono kierownika futury oraz młyna . Na ich miejsce dali szpiegujące cioty niekompetentne i nie sprawdzające się jako kierownicy . Panu( usunięte przez administratora ) o nie przeszkadza że nie wypełniają oni swoich obowiązków . Ważne że są to jego ludzie . Niedobitki starych pracowników nie dadzą rady pracować za tych nowych których wiedza tematu = "mam w domu psa" . Zwierzęta są głodne bo nowy pracownik nie wie lub nie chce wiedzieć że zwierzę je a stary pracownik ma akurat 2 dni wolnego . Żenujący jest poziom i stosunek do pracy nowych pracowników . Wiedza zerowa . Konkurencja to wie i podłapuje powoli resztki starych pracowników . Otwiera też działy wędkarskie widząc że w kakadu nie ma podstawowych towarów wędkarskich . Ciekawe kiedy ściągnie 2 wędkarzy którzy zatrudnieni są w kakadu ( młyn , futura) . Przy obecnych zarobkach w kakadu myślę że długo namawiać ich nie będzie . Z tego co wiem to nie są oni fachowcami wyłącznie wędkarskimi . Zajmują się również zwierzętami . Śmierć fachowości w kakadu ? Myślę że tak . Zwykły , kolejny LIDL i nic więcej . Tylko zwierząt żal...
klijent 2010-10-15 10:31:40
no ten kierownik( usunięte przez administratora )
lemi 2010-10-28 10:53:03
Witam, czytam te opinie i nie wierzę w jakie szambo sie wpakowalam! bylam na rozmowie i mialam ja wlasnie z Markiem!!!! Wydawal sie sympatyczny, dostalam telefon i otrzymalam prace! Moja pasja jest terrarystyka, jednakze na temat gryzoni wiedze mam totez dostalam sie na ten dzial! do futury!nie uwazam bym jako nowy pracownik nie miala wiedzy i nie potrafila udzilic informacji klientowi! ok, na poczatku jest stres i to tez daje sie we znaki! mam nadzieje ze zaloga bedzie fajna i spelnienie moich marzen o pracy ze zwierzetami nie stanie sie koszmarem!sory za bledy ale klawiatura mi cos szwankuje!pozdrawiam
KakaduForEver 2010-10-28 18:57:38
Też pracowałem w kakadu i zdecydowanie odradzam. Wiele osób ma totalne braki wiedzy, a jak ktoś już ma wiedzę to za te śmieszne pieniądze ma zlewkę na klientów. Szemrani dostawcy zwierząt np.( usunięte przez administratora ) , kierownicy bez wykształcenia i wiele wiele innych nieciekawych akcji. Ja bym tam nawet nie kupował, na niektóre produkty przebitka 200 - 300 procent
anonim 2010-10-31 22:41:53
KakaduForEver - 2010-10-28 18:57:38Też pracowałem w kakadu i zdecydowanie odradzam. Wiele osób ma totalne braki wiedzy, a jak ktoś już ma wiedzę to za te śmieszne pieniądze ma zlewkę na klientów. Szemrani dostawcy zwierząt np. ( usunięte przez administratora ) kierownicy bez wykształcenia i wiele wiele innych nieciekawych akcji. Ja bym tam nawet nie kupował, na niektóre produkty przebitka 200 - 300 procent za co cię wywalili?... może za kradzież,bo sporo ludzi za to ostatnio wyleciało i teraz piszą te bzdury ze złości. 200-300% nie masz pojęcia o marżach i narzutach.
KakaduForEver 2010-11-12 12:59:07
Wywalili? Nie, sam zrezygnowałem jak wszedł nowy system "premiowania", Znałem niezłych jumaczy i żałuje że sam tego nie robiłem. Nie mam pojęcia o marżach i narzutach? Ponad rok w tym sklepie robiłem więc, więc skromnie mówiąc wydaje mi się, że mam jakieś pojęcie. Jaka jest wedle ciebie Ananim przebitka np. na ryby?. Bo przychodzą za złotówkę, a są sprzedawane za ( usunięte przez administratora ) Na wielu produktach jest podobnie. Kiedyś kakadu miało konkurencyjne ceny, teraz bardzo trudno wyszukać aby gdzieś było drożej. Nie muszę się mścić, nie mam za co. Takie sieci i tak znajdą ludzi do pracy, ale może moja opinia powstrzyma kogoś od błędu zatrudnienia się w Kakadu.
Anonim 2010-11-22 20:28:30
Szkoda ze Kakadu pomału staje sie dnem. Nie mam pojecia czemu tak sie dzieje. Zamiast je ratowac mam wrazenie ze ktos ma zapłacone za to by je zniszczyc. Braki na półkach, mało kompetentne nowe osoby, wysokie ceny. Co to ma byc? A Pani ( usunięte przez administratora ) na galerii dominikanskiej ma klientów gdzies. Jest arogancka i na niczym sie nie zna. Kiedys byłem tam czestym klientem ale juz moja noga tam nie postoi. To dno.
anonim 2011-01-31 01:05:32
masz rację tu się sprzedaje niestety nie jest istotne jak i co.
kiedyś było inaczej to była jakość obsługi teraz jest zbędna,wymienią całą ekipę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonim 2011-06-10 22:46:55
Można, można! Pracownik nie może być mądrzejszy, a już nie daj Boże jak masz większą wiedzę merytoryczną. W pewnym mieście zatrudniona została panienka, która nie rozróżnia leminga od legwana, a papugi w pierwszych dniach swojej pracy nakarmiła karmą dla chomika. Jest zastępcą kierownika. Na worku z rybkami napisała GŁUPIK. Jeszcze trochę i wszyscy pracownicy będą na tym samym poziomie z prezesem i całą resztą. I o to chodzi. Ludzie szanujmy się!
anonim 2011-11-04 16:07:04
Na szczescie jest juz nowy prezes. Mam nadzieje ze jeszcze przegoni wszystkich tych co przyciagnal za soba byly prezes (i nie da sie im urobic )oraz wszystkie zle zalatwione sprawy zostana naprawione.( Nie sadze zeby chcial grac starą plytą bo to by byl dla firmy szybki koniec). Moze tez zmieni troche polityke i po tej czystce tam wyzej znajda sie pieniazki nie duze na podwyzki dla pracownikow sklepu czyli sprzedawcow, ktorzy to maja bardzo duzy wplyw na wynik finansowy firmy.
1
Gall anonim 2012-04-13 08:28:59
Piszesz bzdury . Pracy brakuje dlatego ludzie pracują w Kakadu . Gdyby była gdzie indziej na pewno kakadu znów było by z 3 pracownikami na sklep .
ja 2012-06-08 15:58:13
Zapraszam do Katowic. Sklep 1600m2 przed przebudową i 2-3 osoby na zmianę. Kpina, psie pieniądze (usunięte przez administratora)
Się dopiszę. 2013-01-23 22:59:09
Ja nie tak dawno wróciłem właśnie z rozmowy kwalifikacyjnej w Bytomiu. Niestety - zostałem olany, czekałem na gościa ponad godzinę, nawet dzwoniliśmy z pracownikiem Kakadu w Bytomiu to tegoż gościa, ale gościu nawet nie chciał odbierać telefonu. Czuje się zażenowany tą sytuacją, wystarczyłby telefon, że rozmowa się nie odbędzie, bo "coś wypadło". Czyli co, jacy przedstawiciele taka firma, musiałoby się rzec?
Jolanta 2013-02-04 12:06:10
KAKADU MLYN
Na akwarystyce pojawil sie nowy Pan,mega wiedza i bardzo profesionalna pomoc.
pracownik 2013-07-19 23:02:49
anonim - 2013-07-12 16:32:27

Czy ktos pracuje w Kakadu (Warszawa) i jest zadowolony? Bo opinie są bardzo negatywne, a to najbardziej znana marka sklepów zoologicznych w Polsce! Co zapewniają pracownikowi na starcie?
2 koszulki!
Anonim 2013-11-13 12:03:57
Spędziłam w tej firmie prawie 3 lata i z każdym dniem jest tam coraz gorzej... zabierają wszystkie premie coraz wyższe targety i tylko hasło "Poprawcie konwersje" tylko jak skoro nie ma czym handlować bo firma nie płaci dostawcą, a ci nie przywożą towaru. Obiecują awans ty się starasz i okazuje się że szukali tylko frajera, który będzie zastępował kierownika na czas jego urlopu....Co do pracowników to fakt zatrudniają osoby które mają małe pojęcie o zoologi(ale niektóre z nich szybko to nadrabiają) gorzej z kadrą kierowniczą, która nie ma ochoty się uczyć... Najgorsze jest jednak to jakie warunki mają tam zwierzęta... przywożone są zazwyczaj chore i przyjmuje się je żeby je wyleczyć bo pracownicy mają świadomość iż inne nie przyjadą...Nowy kierownik na Futurze zwraca uwagę pracownikom że za często sprzątają zwierzętom i że mają sie zająć klientami. I te zarobki....Góra niestety nic nie widzi w moim sklepie w ciągu 2 miesięcy zwolniły się 4 osoby i nie dotarło do nich że chyba jest tam coś nie tak....
Kanny 2014-06-11 10:26:35
Warunki pracy zależnie od sklepu. W jednych są normalni ludzie, w innych chamy i Paniska. Ja pracowałem w sklepie w Marino (Wrocław). Odradzam tam pracę. Rotacja pracowników potworna. Co 4-5 miesięcy pełna wymiana załogi. Średnia długość pracy tam to 2-4 miesiące. Albo sam uciekasz, albo cię zwalnia za byle co. Z tamtejszego kierownika śmieją się i eks-pracownicy jak i kierownicy i pracownicy innych sklepów Kakadu. Bardzo odradzam tam pracę.
Natomiast poza warunkami w konkretnym sklepie są warunki ogólne (płaca, rozkazy "z Góry" i premie). Ogólnie zapomnijcie o szacunku do pracowników, takie coś tam nie istnieje. Nadgodziny? Nie istnieją. Jeśli jakieś masz, to ci z góry będą kombinować jak to tylko możliwe, by ci je jakoś oddać godzinowo, broń boże nie dadzą ci za to kasy. Chyba, że wyczerpią inne opcje. Na święta dostajesz bon w wysokości .... uwaga, uwaga: 10 złotych! (to pracując w markecie jako kasjer dostawałem 200-300zł na święta). Nie ma socjalu, tylko Oświęcim (i dla pracowników, i dla zwierząt).
Angelika 2014-08-08 18:42:01
Witam, byłam na młynie w Kakadu i jestem niezadowolona z obsługi. Na akwarystyce jeden syf. Glony wszedzie. Szkoda ze nie ma czyścików magnetycznych w akwariach to chociaż bym ryby zobaczyła.
2
rybka 2015-01-18 22:04:34
cześć, znam się na zwierzętach dosyć dobrze, mam swoją ferajnę w domu i postanowiłam zmienić pracę sprzedawcy w odzieżówce na coś co będzie mi bardziej odpowiadało. Dlatego myślałam właśnie o sklepie zoologicznym, bo mam doświadczenie przy zwierzętach, wiedze i potrafiłabym doradzić klientowi, myślici że się nadaję do pracy w kakadu?
h 2015-01-24 12:40:58
kupilem w kakadu rybki i byly z ospa uwaga kakadu wroclaw
tomek 2015-01-24 12:43:39
brak wiedzy w kakadu wroclaw krzywoustego mlyn ,szok kierownicy i pracowicy nic nie wiedza
Sara 2015-02-12 19:30:55
W Kakadu na młynie faktycznie jest syf. W akwariach są glony a już nie wspomne o zaciekach ;/ Masakra, kiedyś było tam czysto.
JOLA 2015-04-10 12:45:54
WITAM, MAM NADZIEJE ZE W KAKADU ZACZNIE SIE DOBZE DZIAĆ. LUBIE TĄ FIRMĘ:) 3 MAM KCIUKI BY UDAŁO SIE WYJŚĆ NA PROSTĄ:) Co do młyna zgadzam sie, ale coż nie zawsze musi być dobże.
klient 2015-06-08 20:12:05
W Kakadu w Agorze w Bytomiu, obsługa całkiem Ok, dziewczyny miłe i mające wiedzę na temat produktów które sprzedają. Odrzuciła mnie jednak Pani która miała na plakietce akwarystyka a wciskała mi taką ciemnote jakby nic nie wiedziała na temat ryb .
kocu 2016-03-24 10:42:20
premia jest jak zrobisz założony obrót. Jak nie zrobimy założonego obrotu to goła pensja. W ostatnim czasie dużo się poprawiło. Ja od 8 miesięcy dostaję regularnie premię bo jest sprzedaż na zakładanym poziomie. Tą sprzedaż robimy bo nie ma problemu z towarem na półkach. Czech jak kupił Kakadu to się poprawiło.
Oskar 2016-04-18 13:55:21
Kakadu to już nigdy nie będzie firma na poziomie. Pewnych rzeczy się nie odwróci a klienci są niezadowoleni. Firma nie dba o dobro pracownika. A tergety są mega wysokie. Więc klientom trzeba wciskać ile się da. Masakra. Ogólny stan ryb i akwarii masakryczny. Jak wchodzi sie do sklepu to odrazu atakują . Wcole się nie dziwie bo walcza jak hieny o premie:)
er 2016-05-10 18:34:47
@standard teraz to tylko sprzedawcy w Warszawie szukaja do zatrudnienia wymagana jest dobra obsługa komputera łatwość nawiązywania kontaktów z klientem
Zostaw swoją opinię o Kakadu - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kakadu