Parktel-Store Sp. z o.o. sp.k. poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonistka w Wrocław. Jeżeli dysponujesz informacjami dotyczącymi procesu rekrutacji, napisz jak on wyglądał. Takie informacje mogą okazać się cenne dla osób rozważających pracę w firmie.
Sklep sprzedał nam USZKODZONY telefon, nie chcą wymienić telefonu ani zwrócić środków za zakup. Tłumaczą, że zakup był na firmę i rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców, to są jakieś żarty, nie można sprzedawać uszkodzonego towaru i tłumaczyć się wyłączoną rękojmią dla przedsiębiorców. Uważajcie, szczególnie z zakupami firmowymi bo sprzedadzą wam bubla a potem ani nie będziecie Państwo mieli pełnowartościowego telefonu ani pieniędzy :) Sklep powiedział że możemy wysłać telefon na naprawę do serwisu samsunga, jednak po co nam naprawiany telefon? Kupiliśmy telefon na handel, straciliśmy spore pieniądze na zwrocie zza granicy, teraz jak będzie po naprawach to stracimy minimum 500 zł + będziemy się martwić i czekać aż ten bubel się sprzeda, żart a nie sklep.
Czy na kompletacji warunki się poprawiły skoro od dwóch lat nikt już o pomyłkach nie pisał? Upewniam się, ponieważ widziałam ofertę dla magazyniera właśnie na kompletacje oraz pakowanie paczek. Z opisu wychodzi na to, że można zarobić od 4350 zł do 5350 zł. czy te stawki będą już obowiązywać także od kolejnego roku?
Dostałem inny produkt, od tego który zamawiałem... Wybierzcie inny sklep, nie dajcie się nabrać tak jak ja.
Chciałbym powiedzieć że każdy sprzęt który trafiał na serwis parktel shop 90% jest zwracane do klienta z adnotacją że jest to jego wina użytkowania. obsługa klienta jest na poziomie prl-u... Produkty są źle opisywane nie zgodnie ze specyfikacją producenta wszystko robione na kolanie
Nigdy więcej nie potraktuje mnie w tej firmie w taki sposób
Chciałbym wystawić niepochlebną opinię o serwisie parktel. kupiłem u nich nowy telefon, który użytkowałem tak jak każdy inny. Bez szaleństw, po prostu smartfon. Kilka miesięcy temu zacząłem mieć dziwne problemy z ładowaniem telefonu. Tak jakby gniazdo ładowania nie istniało, nie stykało. Próbowałem różnych ładowarek, za każdym razem ten sam problem. Moja ładowarka ładowała inne telefony. Wysłałem telefon do serwisu i otrzymałem odpowiedź że u nich wszystko jest ok. Ucieszyłem się bardzo bo pomyślałem że to musiał być jakiś przypadek i już. Po miesiącu sytuacja się powtórzyła i nabrałem nieufności co do serwisu, który nie wykonał żadnych prac kontrolnych w telefonie. Po raz trzeci zdarzyło mi się to samo w krótkim czasie, jednak tym razem telefon miał pękniętą szybkę w jednym miejscu. Niewiele, działał z tą rysą kilkanaście dni. Raz udało mi się naładować go po zresetowaniu, później pozostał mi serwis. Ta przysługa historia ma pokazać sposób podejścia serwisu do swoich powinności. Dwukrotnie odesłano mi aparat bez jakiejkolwiek naprawy, nie widziano problemu. A za trzecim razem usłyszałem że najpierw należy naprawić moduł wyświetlacza bo jest uszkodzony, pod nim zapewne także płyta główna ????. Wkurzyłem się bo takie same objawy poprzednio występowały, ale szybka nie była pęknięta. Koszt naprawy to koszt nowego telefonu ????. Jak dla mnie to skandal żeby tak traktować serwis i naprawy gwarancyjne. Telefon naprawiam we własnym zakresie. Przykro mi wystawiać taką opinię, ale parktel zbywał mnie wielokrotnie i sobie zasłużył na takie zdanie o nich.