Jak wyglądają pierwsze dni w pracy?
(usunięte przez administratora)
Cześć . Szczerze mówiąc to aplikując do tej firmy nie spodziewałem się w ogóle , że będę miał szanse w niej pracować. Wydawało się to bardzo dalekie od rzeczywistości i nierealne , ale jednak się udało. Mam nadzieję , że na dłużej uda się tutaj pozostać
Niedawno zakończyłam karierę z Heyah! W ogóle nie polecam tej firmy!!! Praca zmianowa, nocki też, sobota i niedziela tak samo. Najgorsze jest to że są nadgodziny!!! Niby w grafiku kończę o 16 a o 15:50 dostaję maila że musze zostać na nadgodzinach czyli przeważnie 2 godziny dłużej. Masakra!! O zarobkach nie wspomnę. Umowa o pracę dla wybranych po jakimś czasie, jako niby nagroda (gdzie umowa o pracę to popdstawa)!!! Firma zatrudniająca to Polska Telefonia Cyfrowa... Na szkoleniach wstępnych mówiono nam o celach jakie trzeba spełniać czyli: sprzedawać przez telefon MIX-y np. 30 umów w miesiącu - ktoś powiedziałby że to mało, ale z własnego doświadczenia wiem że jest to ciężkie bo ofertę mają beznadziejną. Atmosfera jest spoko, aczkolwiek są osobą które tam nie pasują (ale to wszędzie tak jest). Zbierasz ochrzan za dwie minuty spóźnienia!!! Nie no beznadzieja w tej firmie. Nie polecam nikomu.
Słowa kojarzące się z Heyah (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako sredni . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ... . Od jakiej stawki można negocjować pensję?1800 Najbardziej podobało mi się w Heyah:atmosfera Najbardziej nie podobało mi się w Heyah:nocne zmiany
Słowa kojarzące się z Heyah (np:profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca): Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako rozwoju brak ale szkoleń sporo. Atmosfera i ludzie tam pracujący są ludzie super atmosfera tez :). Od jakiej stawki można negocjować pensję? ja mialem 11 na godz do reki. Najbardziej podobało mi się w Heyah: duza ilosc ciekawych szkoleń. Najbardziej nie podobało mi się w Heyah: schemat postepowania, czasem bylo trzeba mowic ludzią rzeczy zbedne co naciągalo ich na koszty, system oceniania rozmow z klientem