Hej Czy w callcener pracuje sie zdalnie czy z biura?
W playu dziś opublikowano nowe warunki realizacji planów - zwolnienia w wielkich salonach ruszą lawinowo. Ludzie nie będą zarabiać ponieważ warunki i przeszacowanie planów na usługi home jest zbyt duże. Odradzam wszystkim zaczynanie pracę w tej firmie teraz, chyba, że w małym salonie w małym miasteczku.
Pracowałam w salonie firmowym play- NIE POLECAM Najgorszy pracodawca, u prywaciarza było lepiej. Obiecują fantastyczne prowizje za sprzedaż a tymczasem otrzymujesz grosze średnio 4 zł za umowę. I musisz do tego naklamac i naoszukiwac klientów, a raczej czekać na klienta idiotę ponieważ oferta internetowa lepsza. Brak wiedzy na każdym szczeblu, jak ma się nowa osoba wdrożyć gdy kierownik i RKS wiedzy nie mają od obowiązków się migają, spychologia. Brak systemu, materialow aby tą wiedzę zdobyć. Śmieszne bloby takie niby wirtualne monety za które nic nie kupisz. Brak kontaktu między działami, śmieszna infolinia "wsparcia " konsultanta która tylko informuje że od ręki nie zrobią, zrób se konsultancie zgłoszenie czekaj 30 dni (jesli ci nie zamkną bez podania przyczyny ) Jedyny plus to Multisport za 17zl i darmowy Luxmed
To tak realnie ile można zarobić w takim firmowym salonie? Podasz jakąś poglądowa stawkę z podstawą i średnią miesięczną premią jeśli możesz? No i na jakiej umowie to wszystko?
I Ty narzekasz? Pracując u Janusza biznesu nie masz nic. Ani karty multisport, ani luxmedu. Nic. Niższa podstawa, gorsze premie i niestety jesteś pracownikiem drugiej kategorii. Jak były okazje to w salonach własnych pracownicy dostali kasę a w dealerskich kosz ze słodyczami. Oczywiście o awansach też zapomnij bo maks co możesz awansować to albo kierownik albo koordynator. Tyle. A jeszcze wieczne płacze Janusza bądź Grażyny ile oni to muszą dokładać do biznesu. Tak... dokładać. Myslisz, ze u dealerów jest delegacja, dieta jak trzeba gdzieś jechać? Jak Ci da kasę na podróż własnym samochodem i Ci starczy to się ciesz. Myslisz, ze masz telefony służbowe? A jak myślisz z jakiego telefonu dzwonią konsultanci tzw obdzwonke? No zgadnij? A mylisz, że dealer wykupuje abonament do tych telefonów do obdzwonki?
Podstawa ciut wyższa od najniższej krajowej, na mlodszego konsultanta, premia w zależności od punktu do ktorego trafisz moze byc od 800 zl brutto do 4200 zl brutto w duzych marketach. Loteria
Jestem mlodszym konsultantem.Pierwsza praca, pensja ok i premie ok. Nie wiem czemu mam narzekac. Jak bede chcial to zmienie. Pensja wyzsza od minimalnej 25%. To jest te 800 zl. Świadomie sie zatrudnialem i wiedzialem ile mi zaplaca
Pracuje u dealera nie w salonie Play. Mam wszystko to co wymieniles. Nie rozumiem tego wpisu.
Może wreszcie HR zainteresują się jakie cele dostają kierownicy w salonach własnych? Cel na światłowód w jakiej ilości że to kpina, zamówienia są, nie na instalacji z powodu braku możliwości technicznej i brak realizacji celu, ile można robić górki?
Ja prawdopodobnie nie będę mieć szans na podwyżkę, właśnie przez takie cele. Mój Regionalny ma swój regulamin podwyżek i tak. Pracuje dobrze, ciągle brakuje nam ludzi do pracy, robię nadgodziny, nikt nie pyta jak może pomóc, ale pyta np. co z obdzwonkami? Jestem na etapie szukania nowej pracy, a pytanie odnośnie tych nierealnych celów zadam Dyrektorowi, nie będę o tym rozmawiać już z rks, bo odpowiedzi są delikatnie mówiąc aroganckie, HR nie ma. Pracuje na zachodzie.
Zgodzę się w 100%. Cele są tak zawyżone, ze albo się ich nie robi albo ledwo. Odkąd przejął nas iliad a my teraz UPC zrobiło się jedno wielkie G w tej robocie. Centrala to jakaś pomyłka. Siedzą za biurkami i wymyślają jak można utrudniać nam życie. Konkurs za konkursem (rzecz jasna obowiązkowa bo RKS tez ma swój konkurs) za żenujące bloby, rozliczenie po ponad miesiącu i jeszcze czekasz na nagrodę ponad miesiąc- niektórzy konsultanci nie są w stanie nawet doczekać się rozliczenia bo odchodzą. Niestety ale to nie jest ten sam PLAY z wartościami, które miał tylko jeden wielki dramat.
Jak pracujesz we wlasnym sklepie to chyba dawno nie bylo takich premii jak za sierpien... O co Ci konkretnie chodzi.?
A o jakim planie myslisz. Czerwiec, lipiec, sierpien dobre plany i dobre premie. W jakim salonie pracujesz. Dobrze przeciez idzie? Ja glosuje na wiecej konkursow bo mam z tego fajny hajs.
A jaki masz cel na swiatlowod? No podziel sie ze swiatem. Zamowienia sa i nie ma mozliwosci technicznej? Czyli w budynku nie da sie np. pociagnac kabli?
Ten dział tylko zamiata sprawy pod dywan. Nie licz na pomoc i tak nie mają nic do powiedzenia.
Hahahah, to chyba nie widziałeś/aś planów w salonach dealerskich. Każdy dobrze wie, że własne zawsze mają ochronkę i w naszym mieście salony na tej samej ulicy, własny ma 2x mniejszy plan niż dealerski.
W salonie dealerskim też można mieć ochronkę, mój kolega prowadzi kilka salonów w regionie jednego rks, zawsze zgarnia bonusy, ja nie mam łatwo, też prowadzę jeden salon, pod tym samym dealerem. Wspomniany kolega chodzi na wódeczkę z rks, jeździ na wakacje, taka właśnie etyka zawodowa. Niektórzy muszą walczyć bardziej aby zarobić.
Takie praktyki tylko we Wrocławiu. Etyka w Play ;) tak to wygląda i nikt tego nie kontroluje. Gdzie jest dział HR? A może boją się, bo zbyt wiele wiedzą o praktykach w Play… A RKS śmieje się w twarz Pracownikom i Centrali. Macie takich pracowników na jakich zasłużyliście.
Oczywiście wszyscy z mojego regionu znają temat. Zdjęcia każdy widział chyba ( tych układów było więcej, chyba tylko takie możliwości towarzyskie ma, układ najbardziej " etyczny" )krążą w regionie zawsze. Taka etyka, śmiej się z tego. , my tak robimy. Najgorsze jest to, że można wykorzystywać pozycje zawodową żeby mieć życie towarzyskie, przecież nawet to nie musi być sympatia z drugiej strony, to biznes. Etyka:)
Fajnie tak anonimowo opluc wszystkich? Po co taki wpis. Napisz konkretnie bo naprawde slabe to bylo przed Wigilia.
Komu się opłaca pracować po zmianach ? Jedynie pracownikom którzy są w firmie od lat i maja fajną podstawę, dzięki podwyżkom + pracują w wielkim centrum handlowym i coś jeszcze uciułają z premii. Wtedy to jeszcze ma sens.. Play po zmianach jest dramatem, nawet nie chce sie rozpisywać każdy wie jak to wygląda. Prośba do Rks wiecej szacunku do pracowników bo bez Nas nie ma Was. To nie jest Wasz prywatny (usunięte przez administratora)
Jak podstawowym wskaźnikiem jest internet stacjonarny to jest ciężki temat. Co z tego, że sprzedaż jak Ci się część nie zainstaluje. Terminy mogą być na następny miesiąc. Przychodzi koniec miesiąca, ale np 2 internety instalują się w następnym miesiącu. I chcąc nie chcąc piszesz na znajomych te 2.Jak coś pójdzie nie tak to masz w razie czego. To jest chore i tyle. Teraz jak już mam inną pracę to nie mogę się nadziwić jaki człowiek był głupi,że się na to zgadzał
Masz inna prace ale dalej wchodzisz i obrazasz Nas pracujacych. Czas zrobic krok i odciac pempowine. Chyba ze jestes przekonany ze e internecie warto opluwac innych.
Teraz Marian masz prace, podstawe i premie i nic nie musisz robic. Wystarczy ze przyjdziesz na 10.Szacun.
To patologiczne miejsce pracy, techniki nie mające nic wspólnego ze sprzedażą. Takie zachowania są akceptowane. Sama doświadczałam złego traktowania, więc w mojej opinii odradzam to miejsce pracy. HR nie ma nic do powiedzenia.
Niestety większość pracowników te różne zachowania przyjmuje jak naturalne i nie widzi w tym nic złego. Temu załącza owu, innemu wcisną 20ke.Jeszcze innemu zawyża i wrzuca 360 albo tv. Norma.
Pracowałem w salonie własnym przez ponad 7 lat i z większością negatywnych opinii się zgadzam. 1. (usunięte przez administratora)- Zamiatanie pod dywan niewygodnych spraw jest standardem. Rączką rączkę myje. Kierownik robi wszystko żeby nie trafiało do Regionalnego a jak już się tak stanie, Regionalny boi się że dotrze do Centrali. Większość spraw jest bagatelizowana i nikt nie dopuszcza do siebie myśli, że z jakiegoś powodu pracownicy mogą być źle traktowani albo niesprawiedliwie traktowani. 2. Godziny pracy - Ustalanie grafików naturalnie zaczyna się od Kierownika i to jemu należą się wolne przy długich weekendach, wolne niedziele handlowe. Pozostali pracownicy mogą się ubiegać ale to na zasadzie nagród lub kar i sympatii samego Kierownika. L4 i nagłe dni wolne nie są mile widziane. 3. Wynagrodzenie - Co? :) :) :) Od wielu lat się nie zmienia i stoi na bardzo średnim poziomie. Plany wzrastają, ilość produktów do sprzedania też a pensja bez zmian. O ile plan jest wykonany i Dział Archiwum nie zgłasza zastrzeżeń do zawartych umów. 4. Ścieżka rozwoju - kolejna fikcja. Pewnie fajnie brzmi na rekrutacji :) Od konsultanta do eksperta :) :) :) 5. Zadowolenie pracownika - Play co jakiś czas wysyła pracownikom ankietę by sprawdzić ich zadowolenie na niektórych płaszczyznach. Nie wiem jakie to ma dla Centrali znaczenie bo przy wypełnianiu nad konsultantem stoi Kierownik i pilnuje żeby wszystko było ocenione na 5 w skali 1-5. 6. HR i wartości firmy - działu HR już dawno nie ma a wartości firmy istnieją "na papierze". 7. Ocena pracownika - jesteś tak dobry jak Twój ostatni miesiąc :) Chwila nieuwagi i sypią się zwolnienia. Odradzam podjęcia pracy w tej spółce. Mobbing, stres, ciągła presja a kompetencje Kierownika i przełożonych bardzo wątpliwe. Bartek już nie z PeCztery
Czy toczą się jakieś sprawy w sądzie pracy przeciwko P4? Dużo złego słyszałam o traktowaniu Pracowników w Play we Wrocławiu. Dlaczego tyle otwartych rekrutacji? Czy firma jest otwarta na różnorodność? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Tak, są sprawy. Firma wszystko ukrywa. Odradzam pracę i Pracodawcę. Mam bardzo złe doświadczenia. Najgorsze praktyki są stosowane we Wrocławiu. Nie polecam również.
Kazdy z Nas ma prawo isc do sadu. I w czym tu problem? Sady sa po to aby rozstrzygac spory. Kolega z Wroclawia musi uwazac po podpadnie pod paragraf. A wpisy o Wroclawiu sa tak czeste ze az juz nie wiarygodne. Posiadanie rostrzygniec sadowych jest czyms naturalnym porzadku prawnym.
Czy Kancelaria przeanalizowała praktyki stosowane w miejscu pracy? Czy są zgodne z prawem pracy? Jak wygląda podejście do Pracownika i Klientów? Złe traktowanie Pracowników chyba też podpada pod paragraf?
Każdy chyba ma prawo podzielić się swoją opinią, nawet jeśli jest nie po myśli Play. Sami chyna robicie ankiety, gdzie opinie są zamiatane pod dywan. Skoro ludzie masowo odchodzą z pracy to chyba z czegoś to wynika Play, Kancelario, Prawniku etc. Również mam złe doświadczenia z tego miejsca pracy i mam prawo do krytyki postawy Pracodawcy i zachowań jakie występowały w środowisku pracy. Zdecydowanie odradzam Pracodawcę i mam do tego prawo. A jak ktoś ma zdanie, które nie podoba się Play to już pojawiają się NiCKI - Kancelaria. Proszę tylko o informację, która kancelaria wypowiada się w imieniu firmy? Czy jest to tylko kolejna forma zastraszania? NIE POLECAM TEGO PRACOWAWCY!!! I odradzam innym. Zamiast dialogu stosuje się korporacyjne sztuczki.
Szanowni Państwo w Play, to nie jest normalne jak rozwiązywane są sprawy pracownicze i jakie macie podejście. Sąd to ostateczność, a nie standardowa forma rozwiązywania spraw pracowniczych. W głowie się nie mieści. Ale w takiej sytuacji mogę podpowiedzieć kasy kto doświadczył złego traktowania natychmiast powinien kontaktować się z najbliższą Kancelarią i tak z Państwem rozmawiać. Jako jedyna firma posiadacie dział nazywany PEOPLE, ale to tylko korporacyjne stanowiska jak widać. Ludzie dla Państwa jak widać nie mają znaczenia.
Jest określoną granicą między własnym zdaniem a cyklicznym szkalowaniem pracodawcy. A Pana wypowiedzi zaczynają ta granice przekraczać. Nie wypowiadam się w imieniu firmy a własnym. Proszę mnie przestac zastraszać.
A co ludzie zaczynają mówić prawdę? No rozumiem, że to niewygodne. Nie dziwi mnie to, że raczej nikt nie chce pracować w takim środowisku pracy. Sama odeszłam. I nie polecam pracy w tym miejscu. Moja opinia i mam do niej prawo. Czy to się podoba w Play, czy nie.
Lubisz ataki personalne? . Kolega Sobie upatrzył ofiarę. RKS. Dużo ataków personalnych. Aż dziewczyna nie wytrzyma. A klakierzy klaskają.
To jakaś pomyłka. Nie widzę tutaj ataków personalnych. Widzę opinie o Pracodawcy, do której Pracownik ma prawo. A ilość otwartych rekrutacji l, chociażby na Wrocław, Waw mówi sama za siebie. A jak są rozwiązywane sprawy to już druga kwestia. Wszystko zamiatane pod dywan, taka prawda o Play. Nie polecam i zdania nie zmienię ;)
W każdym wpisie piszesz pewna Pani RKS we Wrocławiu. Pewnie jedna tam jest. W ten sposób stygmatyzujesz i pomawiasz taka osobę. Pod przykryciem anonimowego internetu. Bo tak jest fair. Co ma ilosc rekrutacji do tego? Kazdy ma prawo przyjść i zmienić pracę. To naturalne w sieci pracującej w Retailu.
Coś chyba mylisz fakty? Nic takiego nie miało miejsca. Chyba pomyliłaś wątki. To pomówienie. Tak ta firma funkcjonuje Kasiu i jesteś jej częścią, nic dziwnego, że bronisz systemu, w którym tkwisz od lat. To nie jest normalne, że tak podchodzicie do odejść fali ludzi. Jak nie szanujecie ludzi to tak będzie, masz rację. I w sumie dobrze. Tak jak wspomniałam, firmy nie polecam, wręcz odradzam. Oby jak najwięcej opinii. Rozmowa z Tobą przypomina brodzenie w bagnie, więc z mojej strony to tyle ;) Dno i kilometry mułu.
Ciekawe jak ocenia temat złego traktowania pracowników dział PEOPLE w Play? Czy to tylko stanowiska bez mocy sprawczej?
Wymiana na poziomie z obrażaniem drugiej strony. Jeżeli pracowałaś z Nami chyba dobrze ze jednak już zdecydowałaś się na inną droge. Kultury całe życie się człowiek uczy. Nie wiem jak podchodzimy do odejść. W moim miescie ich nie ma. A jak odchodza bo tak prowadzą dyskusje jak Ty, chyba nic więcej nie muszę napisać.
Drogi Kolego. Ja pracuje w Play wiele lat i nigdy nie powiem ze mnie firma zle traktuje. Zgodziłam się na określone warunki płacowe i premiowe, mam określone benefit. Naprawdę wpisy osób tych samych które cały czas podsycają wątek. People czyli HR są dostępne non stop. Tu nie wiem co znowu ktos zarzuca.
Zdecydowanie odradzam pracę, również. HR - są od zamiatani spraw pod dywan. Faktycznie dużo rekrutacji. Mnie to nie dziwi. Raczej omijać szerokim łukiem Play. Jak dzielnie ktoś broni. Poziom kultury to RKS posiada, buta. Dla kandytatów do zastanowienia czy chcecie wdepnąć w coś takiego…
Nie życzę sobie takiego tonu. Co to za bezczelne komentarze. Oczywiście, że HR w tej firmie to fikcja. Rączka, rączkę myje. Premie ucinają, nie liczą się z ludźmi. Jak zastanawiasz się nad podjęciem pracy w tym miejscu to stanowczo odradzam. Szkoda nerwów i zdrowia. Pracownik w Salonie nie znaczy nic dla państwa z "centrali". Korporacyjne śpiewki na każdym kroku, RKS zasiedziały od lat i czuje się bezkarny, im to już wszystko wolno - centrala wszystko łyknie, żeby D była kryta, taka prawda.
A jakiego tonu. Na razie to opluwasz wszystkich i wszystko bo internet anonimowy...Nie mam sensu prowadzić tej wymiany skoro siejesz nienawiścią. Rozmawiac można merytorycznie. A tego tu brakuje. Nawet nie wiem kto mnie wciąga w tą dziwna wymiane. Chyba znany jesteś w Wrocławiu.
Może nie pomyśli Play te opinie, ale to prawda jakie jest podejście do pracownika. Tragedia. Ale czemu się dziwić to korporacja, która zarabia miliony na pewnego rodzaju manipulacji. Mało zapłać, dużo wyciągnij. Koszt ludzki nie ma tutaj żadnego znaczenia. Układ goni układ w strukturach. W mojej opinii to przyczyna patoologgicznych sytuacji, inaczej tego nie można określić. Dużo można się nauczyć, ale jakim kosztem... W mojej ocenie nie warto, ponieważ Twoja praca nie będzie doceniona. Nie polecam Pracodawcy.
Dokładnie. Zwykły pracownik salonu nic nie znaczy. I to nie tylko we Wro. Poznań to samo. Play to najgorsze śmieciowe korpo. Jeżeli macie szacunek do siebie to nie wytrzymacie tam nawet roku.
Ta firma to kpina. Toksyczne zachowania współpracowników i przełożonego to codzienność. Managerowie przed oczami mają tylko cyferki, a nie dobro i zdrowie własnych pracowników. Jesteś dobrym pracownikiem, robisz wyniki, zachorujesz i bierzesz L4? Licz się z wyciągnięciem z tego poważnych konsekwencji. Nie chcesz dostawać wiadomości typu "lepiej żebyś przyszedł."? To lepiej zaiwaniaj z covidem/grypą/anginą do pracy. Mobbing, karanie ciszą za złe wyniki, brak podstawowych umiejętności rozmowy z podległymi, chamskie ironizowanie. Kierownik salonu nigdy nie pracuje w Wigilię czy Sylwestra, nigdy nie przychodzi na rano, bo po co ubrudzić sobie rączki sprzątaniem? Nigdy nie przychodzi na 12h zmiany, zawsze musi mieć urlop wtedy kiedy on chce i wszyscy inni pracownicy mają dopasowywać się do niego. Wszyscy mają obowiązki salonowe oprócz niego. To jest fair? Oprócz atmosfery salonowej pojawiają się kontrowersje dotyczące premiowania. Nie jest możliwe dokładne wyliczenie premii.
Ktoś coś wie kiedy wpłynie premia swiateczna?
Omijać szerokim łukiem ta firmę, zero perspektyw , dla młodych oferują tylko zmarnowane lata , niska place jak na obecny czasy, nawet przy wyrobieniu 100% planu , Zmuszanie do wciskania ludzią kitu , i klepanie po ramieniu że jesteś dobrym (usunięte przez administratora) Szkoda nerwów za frayerskie pieniądze. " Na zachodzie bez zmian" EffCIA traktuje ludzi jak w przedszkolu, przyjdzie naćmoka na ciebie i domaga się przebudzenia mocy:) siedzenie jak Mongoł do 21 i wysłuchiwanie tych bzdur , yeaaah Agatka sprzedała internet 20 GB za 20 zł ale Jarek dorzucił telewizję, ładny pocisk wow .. kto da więcej, kto dorzuci , czekam na mega pocisk. ..... serio.... poszukajcie normalnej roboty i nie bierzcie udziału w tym cyrku....
Nadchodzi mój koniec w play. Dzieje się coś niedobrego, szczególnie gdy pracuje się u Janusza biznesu. Ja niestety u takiego pracuje. Plany rosną z miesiąca na miesiąc a kluczowymi wskaźnikami stały się internet stacjonarny i tv. Niestety oba wskaźniki są bardzo wysokie. Jak się ich nie wyrobi to za mało co się dostanie kasę. Do tego internety czasami się nie instalują i trzeba pisać na siebie internety na czas nieokreślony. Każdy wie o co chodzi. Tv nikt nie chce i trzeba na siłę wciskać podając wyższą cenę. To samo by zrobić dda to 20 kart internetowych też zawyżając cenę. Już nie miałem siły do tego. Jakby tego mało ciągle u janusza słyszałem, że on nie zarabia.Ma wysokie rachunki i niskie stawki od play. Ok a ja nie mam? Mi rachunki nie wzrosły?Ostanio ciągle słyszałem o rachunkach za prąd itd. Słowem janusz dopłaca do biznesu.To oddaj ten salon za darmo jak dopłacasz!!!!! Gadaj z playem a nie wyzywasz się na pracowaniach i pierwsze co obcinasz to pracownikom!!! A cała firma wymyśla wskaźniki trudne do zrobienia. W takich warunkach ile bym tych umów i aneksów nie napisał to zawsze jest źle. Już sam plan, dda, net czy tv to jest mało. Juz się gubię w tym wszystkim. A to ivr nie taki, a to wydzwanialnosc, a to za mało z produktem, a to za mało ow, p360, akcesoriów, folii a nawet pretensje, że... rabatów za mało dałem na telefon. Przez to mogę mieć wyższej stawki albo dosprzedac.A MS, Sfa czy NPS. No wszystko to jakiś problem. A no i oczywiście cs. Ile ludzi wie o tym 3,99 na fakturze? Oferta na kartę 2 razy tańsza a tu ciągle pretensje, że abo za 100 zl nie sprzedane. W połowie miesiąca zmienili wagę is. To się w głowie nie mieści jak ja to jeszcze wytrzymuje.Popadam w jakiś obłęd.
Dziwny wiadomosc.. Może czas na urlop? Tylko czy dealer da, bo Ty chyba nie z Play.
Jak ktoś pracuje pod szyldem Play - to jednak pracuje w Play ;) I to Play dopuszcza do takich sytuacji, a dokładnie Spółka.
Ciekawa logika. Moja siostra pracuje w sklepie i sprzedaje coca cole. Jest nawet wielki szyld Coca Cola. I moze oceniac ta coca cole jakim jest pracodawca j na niego pisac maile hejtujace na warunki...
Co Ty gadasz. Gość podpisuje umowy z ramienia play. Rozumiesz play. Ma koszule play, plakietke i pracuje w salonie z napisem play. I mówi, że proponuje ofertę play a nie agenta. Oczywiście na pewno są różnice między pracą u agenta a w firmówce, ale czemu ma nie mówić o specyfice pracy? Dobrze, że zaznaczył, że to agent, bo jak ktoś będzie szedł do agenta to będzie wiedział czego się spodziewać. Wiadomo, że u agenta to najgorszy syf jaki może być, bo play daje kasę jemu a on rzuca ochłapy. Najlepiej jakby przeszedł chociaż do firmówki. Chociaż tu problemem może być cała specyfika, bo wskaźniki będą zawsze tylko może u innego agenta albo w firmówce nie będą tak przycinać. Powodzenia a jak coś to zmień nawet do innego opa to nie będziesz na te same gęby patrzeć.
Pracuje w franczyzie banku. I nie oceniam pracodawcy jakim jest bank. Cos chyba mylisz. Tez w imieniu banku podpisuje kredyty ale pracodawca jednak jest ten ktory mnie zatrudnil i ze mna sie umowil na prace. I nigdy nie narzekalem na mojego pracodawce. Twoje wynurzenia ze to (usunięte przez administratora) ze jest ciezko. Zmien prace poprostu i idz tam gdzie Ci bedzie dobrze. Fajny ten przyklad z Coca Cola. Pewnie przejaskrawiony ale chyba na potrzeby tej nie rownej dysksusji aby pokazac brak logiki w tamtym wpisie.
Tak Play ma zawsze swoją logikę… Orwell. Logika Play swoje, a jednak ludzie ciągle odchodzą. Kiedyś pęknie ten balonik obłudy.
A czemu piszesz o mnie Play. Ja mam na imie Maja, i wypowoadam sie w Swoim imieniu. Ludzie przychodza i odchodza takie prawa rynku pracy.
Byłam, przeżyłam, przekonałam się i nie polecam. Gratuluję każdemu, kto trafi do słabego salonu i wytrzyma dłużej niż 3 miesiące. Oczywiście musi jeszcze być go na stać, bo zarobki w tym momencie żenujące. A UPC to koszmar, do którego nie chce wracać, plan niesamowicie zawyżony, aneks do niczego się nie liczy. Życzę powodzenia nowym pracownikom, może będziecie mieli więcej szczęścia niż ja.
A ja zrobilam premie zycia. Salon do jakiego trafilam byl sredni. Po trzech miesiacach udalo Nam sie podwoic wynik. Co do UPC plan mielismy 5 klientow. Wszystko w rekach konsultantow.
Co ja mogę więcej napisać… Złe traktowanie dopuszczalne od lat. Wszystkie sprawy zamiatane pod dywan. Olbrzymie korpo, w którym liczy się tylko zysk. Jeśli spotkało Ciebie coś przykrego w pracy, nie możesz liczyć na HR. Rekomenduję konsultację z PRAWNIKIEM i kierowanie sprawy na tory sądowe, ponieważ firma Play zrobi wszystko, żeby uciszyć Twoją sprawę. W tym miejscu pracy liczą się układy i tak tworzy się klika. Bezkarność i przymykanie oczu na niedopuszczalne praktyki - na porządku dziennym. Jeszcze raz, jak dochodzi do praktyki M. tylko pozostaje kontakt z PRAWNIKIEM. Nie polecam pracy w Play i wręcz każdemu odradzam.
Jeśli Pracodawca nie szanuje Pracownika to trudno się dziwić, że tyle złych opinii o tym miejscu pracy. Nie widzę tutaj, żeby ktokolwiek komuś ubliżał. Dołączam się i nie polecam pacy w PLAY.
Salon w Toruniu przy Grudziądzkiej 1, rzekomo otwarty od 9, 9:30 drzwi zamknięte i nikogo nie ma... Żenada.
Ta firma to porażka. Na szczęście moja kariera się szybko zaczęła i szybko skończyła. Nigdy więcej!!! Salon zapomniany przez klientów. Salon zapomniany przez kierownika bo nawet go nie ma. Salon zapomniany prze Regionalnego. Salon zapomniany przez Centrale. Ale najważniejsze żeby pracownik żył w strachu.... Bo jak "ktoś" przyjedzie. Brak przygotowania, brak motywacji, brak wsparcia. Nikt ni nie wie. Jedynie co mogę powiedzieć to to, że nikt nic nie wie. Głucha cisza. A podobno to miała być taka fajna praca. Dającą możliwości i kasę. No szkoda ale nie
Na ten moment ciężko komukolwiek polecić pracę w play. W sprzedaży UPC, a nie było nawet odpowiednich szkoleń, pracownicy rzuceni na głęboką wodę, bez odpowiedniej wiedzy po prostu mają to sprzedawać, zero wsparcia, a klienci patrzą jak na idiotów bo przecież reklama jest, a to, że pracownik nie ma wiedzy żeby sprzedawać usługi to kogo to obchodzi. Podstawa niska, nieadekwatna do wymagań i odpowiedzialności jaką ma na sobie pracownik. Prowizje niższe niż parę lat temu, liczy się tylko żeby pakietować maksymalną liczbę usług za którą zamiast zapłaty można dostać punkty wymienne na nagrody. Pracownicy są wyciskani jak cytryna nie otrzymując nic w zamian. Praca mocno wykańczająca.
Zapytaj kolegi z "Krakowa" czy rzeczywiście jest z Krakowa. Dziwne ze każdy myśli że internet anonimowy i każdego można opluc tak bez problemu.
Kolejny głos rozsądku, już nie pracuje i niestety po kilku latach też odradzam. Operator już dawno zapomniał o tym co znaczy dbać o pracownika. Pracy już było tyle, że pracując etat nie można było się z wszystkim ogarnąć. Zarobki poleciały strasznie w dół a przy obecnych warunkach wręcz są śmiesznie niskie. Dodatkowo Play przeliczył się z UPC. Co z tego że promocje super, plany są za wysokie, szkolenia żadne a pieniędzy mniej!
Play siadło na laurach i już wkrótce straci lidera. Posiadam ogromną wiedzę techniczną i mam doświadczenie obsługi klienta.Teraz pozyskanie klienta to loteria im większy target sprzedaży (pozyskanie klienta z konkurencji najlepiej z T-Mobile lub Plusa).A dlatego, że tam rachunki są wysokie i posiadają usługi łączone.Orange nie jest tak ważny (duże problemy z przeniesieniem numeru).Na siłę próbują zatrzymać odpływ klienta wymyślają nieźle historie.Zarabiałem dobrze od 5 do 8tys.mies.Niestety teraz już tak nie ma tych klientów indywidualnych odeszli do sieci wirtualnych.Ciężko ich odzyskać.Miałem klienta który 50numerów przeniósł do sieci Kluczmobile strata dla Play duża.I czemu się dziwić za 34.99zł ma 60GB i no-limit oraz taniej do UE.Play już teraz zmieniło zasady zbiera się punkty i wymienia na nagrody.Zatrudniaja studentów i osoby bez przeszkolenia na zlecenie.Zarobki marne,plan odsprzedaż usług i wciskanie niepotrzebnych ofert
Niestety racja, Play teraz daje Welcome Packa w ktorej zapomnieli dodać majtki, na wypadek sraczki od nadmiaru obowiazków po cudownym połaczeniu z Upc.
Zarabiasz 5-8 tysięcy i tak opisujesz pracodawcę? Oj chyba prowokacja. Chyba że nie boisz się przedstawić?
Aniu, może Ty się przedstaw. Tak ochoczo bronisz każdego działania firmy, krytykujesz byłych i obecnych pracowników, więc pewnie się tego nie wstydzisz.
Hej, powie mi ktoś jak to jest z tym testem na koniec szkolenia? Każdy straszy każe się uczyć wszystkiego na blachę a czy na prawdę jest on taki trudny? I będę dalej tu pracować zależy od tego czy zdam czy nie?
Nie martw się, jest taki dramat z pracownikami ktoś za Ciebie go napisze "pomoże Ci" tylko zebys dostał tą robote. Regionalna w tym czasie bedzie spacerowała i udawała, że o niczym nie wie. Taki mały kabareton.
Raczej ktoś z ramienia pracodawcy powinienen Ci podesłać gotowca. Trener albo kiero. Chyba, że jak RKS będzie sobie gdzieś chodzić to ktoś z salonu będzie Ci pomogac. Ostatecznie nie jest ten test taki trudny i chyba powinieneś mieć 2 podejścia. Wiadomo, że Rks nie chce się 2 razy jeździć, ale zawsze można go łapać po innych salonach.
To Playa to jest ciągły nieprzerwany nabór. Nie ma czym się martwić. Rotacja jest duża, także ciągle gdzieś kogoś szukają. Inna sprawa, że nie każdy chce jak zobaczy ogrom materiału. Nie pisz bzdur Anna.
Play to 5000 pracowników dziwne zeby nie było rekrutacji. Charakterystyka pracy świadczy o tym że ludzie się zmieniają. I ciężko odmówić im możliwości. Nie bardzo rozumiem co w tym dziwnego. Każdy ma prawo wybrać i zmienić pracodawcę. Ale jak już kończysz pracę, warto umieć zrobić to z klasą. Po co takie rzeczy pisać.
A co to mam prawdy nie pisać, bo skończyłem pracę w play. Tym bardziej będę pisał prawdę. Powiedzmy, że rotacja w play jest w czołówce. Sam wiem jak się ludzie zmieniali. Z czego to wynika. Wielu osobom wydaje się, że to łatwa przyjemna praca. Później zderzają się z rzeczywistością. Okazuje się, że trzeba dużo dzwonić po ludziach niczym infolinia a ludzie wcale nie chcą brać tych umów. A Góra naciska na plan i wskaźniki. Jak nie robisz to wypad i następna osoba. Nie bez powodu w salonach głównie osoby młode i naiwne a osób chociaż w średnim wieku prawie nie ma. Czemu? Mało kto jest w stanie przepracować dłużej. Ktoś jak chce tam pracować to niech przejdzie się po salonach i zobaczy.
To Twoja prawda. Ja pracuje i w moim zespole nie ma dużej rotacji. Mam 38 lat.... Nie wiem czy dla Ciebie to średni wiek czy już seniorki. Po prostu jakoś nie wiem czemu mimo że już nie pracujesz dalej zawracasz sobie głowę Play. Ja zmieniałam kilka razy pracę i wiem że wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma. Rotacja w sprzedaży zawsze byla i zawsze będzie.
Dzień dobry, czy ktoś może coś powiedzieć na temat stanowiska Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych ? - Widełki zarobków - Kultura pracy - Ogólne zadowolenie lub jego brak https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=3683236&cfg=06A6E3C5918F43279ACD57CBB61FECEE&ejoId=23204&ejorId=19486&comId=18799698
Szkoda że nie macie w firmie związków zawodowych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 181.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 17 to opinie pozytywne, 81 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.