Piszecie ze management jest na fatalnym poziomie, to znaczy ze firma jest zle zarządzana ? To co według Was jest tam do poprawy?
Firma fajna, atmosfera jest naprawdę super. To wszystko pod warunkiem że nie macie innych opcji albo brak wam charakteru. Niestety poza paroma wyjątkami to management jest na fatalnym poziomie, w związku z czym, osoby posiadające jakąkolwiek wiedzę (raczej) prędzej czy później ogarnie frustracja. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego bo firma ma potencjał, jest on niestety marnowany. No i nie radzę ufać nikomu, szczególnie tym najmilszym osobom z kierownictwa. Za tym uśmiechem przeważnie kryje się sztylet...
Podzieliłeś się swoją opinią na temat atmosfery wewnątrz firmy, co możesz natomiast powiedzieć o poziomie wynagrodzenia w GROUPON SHARED SERVICES? Na jaką stawkę można tu liczyć oraz czy pracownik od początku dostaje umowę o pracę?
Zależnie od stanowiska 3-7.5 tys (nie liczę kierownictwa). Premie comiesięczne do 20%. Ale tu zależy jak się trafi, bo albo zawsze masz 20 albo z cudem graniczy osiągnięcie targetu...
Mój dział był siedliskiem wiecznego delikatnego mobbingu, presja na praxcownikach jest taka, że byłam świadkiem łez niejednokrotnie. Pracownicy niepełnosprawni nie mają stałego dostępu do toalet. Szefostwo monitoruje media społecznościowe do tego stopnia, że jakiekolwiek wspomnienie o firmie inaczej niż w superlatywach (np. "tak, czasem mamy zastój") wystarczy, żeby zostać zwolnionym. Nie polecam, tą firmę zgłaszano do PiP setki razy.
Ciekawe co piszesz, nikogo na wózku inwalidzkim od 3 lat nie zauważyłam... Setki razy w Pip i jeszcze firmy nie zamknęli ani nie poszla z torbami za mandaty? Może jednak nie jest tak źle ????
Jakie narzędzia używane są w działach AP/AR? Np jakieś narzędzia do komunikacji z klientami wspierające proces wyjaśniania sald rozrachunków?
Ogólnie pracowałem w tej firmie 3 lata. Miałem bardzo dobre wyniki, także co roku dostawłem podwyżkę. W tym roku też ją miałame dostać, ale plany zniszczył Koronawirus. I co zrobiła ta fanastyczna firma ? Zostawiła dużo gorszych pracowników z dużo groszymi wynikami, a starszych specjalistów się pozbyła bo kończyła im sie umowa. Najlepiej się pożbyć takich osób, bo nie trzeba płacić odrawy. Szefostwo też jest na bardzo wyskokim poziomie, TL jak i Managerowie nie potrafią języka niemieckiego - a od pracowników wymagają. Piszą maile z takimi błędami ortograficznymi, że aż strach je czytać. Ogólnie nie polecam tej firmy, awans dostają osoby niekompetentne i bardzo młode z zerowym doświadczeniem.
Hmm to już teraz nie wiem czy się tam starać, bo są odmienne zdania.
Przepracowałem tam 4 lata. Zaczynałem jeszcze kiedy Groupon nie był jeszcze hub'em lecz skupiał się tylko na polskim rynku (+ kilka osób CS DE). Dopóki nie było to korpo pełną gębą było całkiem ok. Indywidualne podejście do pracownika, możliwość rozwoju, itd. Niestety potem wszystko się posypało. Wszystko ewoluowało do typowej, bezdusznej korporacji w którym jesteś tylko trybem. Moje uwagi w pigułce: KASA: Jeżeli dostaniesz się tam to przede wszystkim (UWAGA, WAŻNE) wpadasz w widełki płacowe, co oznacza że Twoja podwyżka roczna wyniesie max 8% (ale średnio zawsze było 3-4%, nawet gdy byli z Ciebie ponoć bardzo zadowoleni, 8% to był biały kruk). Więc przygotuj się, że Twoje roczne podwyżki będą pokrywały co najwyżej inflację. Tak więc walcz o jak najlepszą kasę na samym początku bo potem już jej nie dostaniesz! W przypadku awansu (a miałem ich 3) osobiście czekałem nawet 9 MIESIĘCY żaby HR'y łaskawie policzyły ile kasy mi się należy na nowym stanowisku. Do tego czasu musiałem zasuwać na pensji z poprzedniego stanowiska. W przypadku jakichkolwiek roszczeń z Twojej strony usłyszysz "nie mamy budżetu". To niestety bardzo często odpowiedź w tej firmie. Tam na prawdę nie ma kasy na nic więcej niż niezbędne. Pierwszy lepszy przykład: Musiałem pracować na arkuszach Excela po 10 - 15 MB, mój laptop zawieszał się po 1 minucie i odmawiał współpracy. Przez 3 miesiące walczyłem o dodatkowy RAM do kompa wart jakieś 100 zł. Mój szef z UK musiał dzielić tabele na mniejsze na swoim kompie i wysyłał mi w kilku plikach. Żenada.... Biura chociażby w UK działają zupełnie inaczej. SZEFOSTWO: Idąc do Groupon Shared, czyli do HUB'u musisz zdawać sobie sprawę, że nad Twoimi polskimi szefami są głównie Anglicy lub Amerykanie dla których niestety jesteś tanią siłą roboczą. Nie bez powodu działy były stopniowo przenoszone do PL z innych państw (bo jest taniej). Niestety bardzo odczuwałem to na co dzień, i nie tylko ja (jakby nie patrzeć przez 4 lata poznałem tam sporo osób :-) ). Nie było to przyjemne, a wręcz przykre. MAŁO DO ZAOFEROWANIA: Szkolenia są, ale rzadko, trudno się dostać i niestety mają ograniczony zakres (Excel, jakiś język... taki pic na wodę) Wychodzę z założenia, że kiedy firma w ogłoszeniach oferuje darmowe owoce w biurze to nie ma do zaoferowania nic innego. Reasumując: jeśli jesteś nowy na rynku pracy i szukasz pierwszego wpisu do CV to uderzaj. Łatwo dostaniesz pracę i poczujesz jak jest w korpo. Jeśli chcesz czegoś więcej to zdecydowanie odradzam. Osobiście mam do siebie żal bo zamiast 4 lat spokojnie wystarczyłoby 2 - 2,5 :-) Kiedy łaskawie przylatuje do Ciebie szef działu, pokazuje na tabelkach ile milionów USD Twój dział zarobił a następnie tłumaczy, że na razie nie ma $$$ na... w zasadzie cokolwiek extra to wiesz, że źle trafiłeś :-) Pozdrawiam!
Czy firma ma otwarte rekrutacje?Jak przeprowadzana jest rekrutacja?
Groupon to super miejsce pracy, gdzie bardzo szanuje sie pracownika. Juz od poczatku pracy dostepne sa wszystkie benefity, ktorych jest naprawde duzo. Wszyscy traktuja sie z szacunkiem. Slaba strona to pensja, chociaz i tak nie jest tak zle. Bardzo polecam prace w Groupon :) Szczegolnie za ludzi i podejscie do pracy i pracownikow.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? Jak się przygotować do niej?
Pracuję w niewielkim dziale Redemption 2 lata. Przy podjęciu pracy trochę bałam się tego KORPO, ale moje obawy zupełnie nie spotkały się z rzeczywistością. Mam super team i dobrą szefową zespołu, co jest dla mnie ogromnie ważne. Groupon jako firma podejmuje szereg inicjatyw wewnątrz firmy, można również uczestniczyć w akcjach wolontariackich, czy poszerzyć umiejętności, np. nauczyć się podstaw SQL w ramach tzw. Akademii Kompetencji. Istnieje system rekrutacji wewnętrznej, wdrażane są również narzędzia, które mają pracownikowi ułatwić podjęcie decyzji co do jego ścieżki kariery. Osoby, które pracować chcą i są sumienne, znajdą tutaj możliwość awansu (sama awansowałam po 4-5 miesiącach pracy, wiem również o osobie, która w ciągu 2 lat od podjęcia pracy awansowała ze specjalisty na lidera zespołu - da się!). Co kwartał mamy możliwość wykorzystania środków na integrację zespołu. Jeśli chodzi o mój dział - pracujemy w systemie zmian 9-17, 10-19, 11-19 (ostatnia to home office). Oprócz kilkorga agentów, mamy także 2 kontrolerów procesu, którzy służą również jako wsparcie dla specjalistów. Praca jest dość monotonna, wymaga spostrzegawczości i umiejętności logicznego myślenia - dla ludzi, którzy lubią pracę wg ustalonych reguł. Kasa jest OK, premie w systemie miesięcznym w zależności od wyników (o dziwo w zespole nie ma ogromnej presji na wyniki, za co niezmiernie szanuję kolegów i koleżanki). Generalnie: System korporacyjny czasem działa na nerwy - niektóre decyzje muszą przejść przez wiele stanowisk, przez co wdrożenie rzeczy trwa naprawdę długo. Również sprzęt pozostawia trochę do życzenia, ale muszę przyznać, że zaczęli go wymieniać. Dużym plusem są benefity [multisport, ubezpieczenie zdrowotne i na życie (dla siebie i rodziny) oraz PPE (Pracownicze Programy Emerytalne), organizowane są raz na pół roku duże imprezy firmowe, a na codzień w biurze są za darmo kawa, herbata, woda, owoce, warzywa, płatki śniadaniowe, masło orzechowe, nutella], lokalizacja biura (Pl. Zawiszy) oraz wszelkie akcje, o przykładach których wspominałam wyżej. Jeśli miałabym odchodzić, byłoby mi żal atmosfery i ludzi oraz komfortu pracy.
Na jednym z największych portali z ofertami pracy znalazłam kilka ogłoszeń zamieszczonych przez GROUPON SHARED SERVICES POLAND. Poszukiwane są osoby na następujące stanowiska w Warszawie: Recoveries Consultant (with French) Merchant Service Representative with German Content Manager mit Deutsch- und Englischkenntnissen Associate Consumer Fraud Analyst Czy ktoś z Was będzie się starał o pracę w aktualnym procesie rekrutacyjnym? Może ktoś z obecnych pracowników podpowiedziałby jak wyglądają realia zatrudnienia na powyższych posadach?
Jesteście pewni, że nic pozytywnego o firmie nie można napisać? Z pracownikami też bywa bardzo różnie.
@expat czy jesteś/ byłeś pracownikiem GROUPON SHARED SERVICES POLAND? Możesz coś więcej powiedzieć i opisać sytuacje, które spowodowały, że napisałeś właśnie taki komentarz? Na jakim stanowisku pracowałeś? Mogłeś liczyć na wdrożenie do pracy i szkolenia stanowiskowe?
Pojawiło się dużo ofert pracy w warszawskiego oddziału GROUPON SHARED SERVICES POLAND SP. z o. o. Czy zapotrzebowanie na taką ilość pracowników jest związana ze zmianami w tej firmie? Co osoby aktualnie zatrudnione u tego pracodawcy mogą powiedzieć w tej sprawie. Wasza opinia będzie ważna z perspektywy osób ubiegających się o stanowisko w GROUPON SHARED SERVICES POLAND SP. z o. o.
dajcie sobie spokój jesli szukacie ciekawej pracy i profesjonalnego podejscia, szkoda czasu i przerwy w zyciorysie
GROUPON SHARED SERVICES POLAND SP. z o. o.szuka nowych ludzi?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GROUPON SHARED SERVICES POLAND SP. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy GROUPON SHARED SERVICES POLAND SP. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.