Cześć, jaką stawkę mają teraz pracownicy z dłuższym stażem? Ciekawa jestem jaka jest różnica gdy się dłużej popracuje? Bo pewnie jak mogę się domyślać na początku jest najniższa krajowa, ale czy po np. pół roku/ roku mogę liczyć na 4000 zł netto?
4500 to Koordynator ma, brygadzista 3400 max, a pracownik to już może z 2800 oraz 3 zmiany, nie połecam
Zanim napiszesz coś o poziomie wynagrodzeniu, sprawdź najpierw jaka jest najniższa krajowa :)
czyli różnica 6 stówek między brygadzistą a normalnym pracownikiem? a podacie zakres obowiązków i ogólnie to jak praca bryg tu w firmie wygląda? ciekawa jestem na ile to warte tej kwoty
4000 zł po pół roku pracy chcesz .hehe Takich pieniędzy nikt tu nie widzisl że zwykłych pracowników. Tutaj zarabia się najniższa krajowa można powiedzieć pracuje się za (usunięte przez administratora)
Można, jeżeli paletami towar za halę, i na sprzedaż to w tedy i chatę wybudujesz jak niektórzy Nie pozdrawiam
Okej, w sumie logiczne :) A tej premii to "Zwykły" pracownik ile dostaje? Jak jest rozliczana, indywidualnie?
Robota jest ok mimo że nie ma klimy i latem pracownicy czują jakby byli grillowani .Podstawa 3490 czasami trochę więcej a z najdłuższym stazdm.nawet 3700 3800 brutto to co wy narzekacie no fakt na picku trzeba szybko chodzić ale bnieznie Koninie jarocinie i unnych dziurach roboty nie ma.wiec nie mają co narzekać
O nie, a latem teraz dochodzą takie temperatury, że bez klimy mega ciężko musi być :/ Nie możecie gdzieś tego zgłosić do góry, żeby założyli wam klimatyzację? Jakieś pomysły pracowników są brane w ogóle pod uwagę jeśli chodzi o takie usprawnienia?
(usunięte przez administratora)
Mogę prosić numer telefonu tam do pracy
Dzisiejsze spotkanie było nawet nie wiem jak to skomentować… akcja pytanie do dyrektora a dyrektor nic konkretnego nie zaproponował. Pytania o grafik czy coś się zmieni - brak odpowiedzi na pytanie a podanie informacji, która wszyscy znają, grafik wywieszany 7 dni przed końcem miesiąca. Klimatyzacja? Nie, gotujmy się dalej przy kiepskich wiatraczkach. Zasłonić świetliki żeby ludziom podczas 8 godzin słońce nie świeciło w głowy? Nie. Zakaz wchodzenia na magazyn z telefonem, czy my na pewno mamy XXI wiek czy cofamy się jak nasz rząd? Czy usprawnią jakoś wychodzenie z magazynu? Może skorzystać z drugiego wejścia? Nie, po co lepiej przypomnieć, że z stanowiska pracy schodzimy punktualnie o pełnej godzinie co do minuty pomijając fakt, że do pracy należy wchodzić 15 minut przed rozpoczęciem aby się wbić, to może zacznijmy tez wbijać się o pełnej godzinie. Skoro żadne zmiany nie są wprowadzone to po co ta cała akcja? Pan dyrektor przy jakimkolwiek spotkaniu pytał na koniec czy są jakieś pytania, widocznie za dużo było negatywnych liścików bo dzisiaj pytań nie można było zadać. Serdecznie pozdrawiam licząc na zmiany.
Bardzo dziękujemy za ten wpis. Wczorajsze spotkanie było niezwykle ważne i zależy nam na tym, by pracownicy mieli poczucie, że nawet jeśli nie uda się wprowadzić większości proponowanych zmian od razu, to jesteśmy wdzięczni za każdą opinię i otwarci na informację zwrotną. W akcji „Zapytaj Szefa” zostało zgłoszonych 86 spraw w dwóch językach. Te opisane w Pana/i wypowiedzi pojawiały się najczęściej, dlatego odniesiono się właśnie do nich. Każdy z punktów był i jest szczegółowo analizowany, powołaliśmy grupy robocze, które pracują nad potencjalnymi rozwiązaniami w obszarze m.in. temperatury w magazynie, benefitów, grafiku czy wyjścia z obiektu. Ze względu na skalę naszej organizacji, trudno takie usprawnienia wprowadzić w krótkim czasie lub już teraz deklarować termin i sposób ich rozwiązania. Mimo wszystko, chcieliśmy się do nich odnieść i prosić Państwa o cierpliwość. Ilość zgłoszonych przez Państwa sugestii jest dla nas sygnałem, że zależy Państwu na tym, by nasz oddział się rozwijał i jesteście gotowi brać udział w zmianach. Jeszcze raz dziękujemy za Państwa zaangażowanie, zapewniamy kontynuowanie akcji i otwartość na merytoryczne uwagi.
Tak to wszystko prawda poza dwoma sprawami. Telefony ok tak może zostać jak jest. Przynajmniej nie ma robienia ukradkiem fotek na stanowiskach jak w innych firmach, dzwonienia, zwoływania się itd. A druga sprawa to brak szacunku chociażby do starszych jednej z brygadzistek. Krzyczącej, unoszacej się. Droga pani to nie jest pani firma, jest tam pani takim pracownikiem jak każdy z nas tylko trochę wyżej a trochę wyżej nie znaczy poniżac innych i ustawiac jak w wojsku. Pozostali brygadzisci potrafią z kulturą podejść, powiedzieć, zwrócić uwagę i to się ceni i przyjemniej pracuje.
Ostatnie zmiany, przez obecnego Dyrektora zostały wprowadzone w tydzień (no może z wcześniejszą konfiguracją systemu miesiąc), a teraz to nagle zajmuje sporo czasu? Czy może dlatego to tak działa, bo z jakiś przyczyn wprowadził to w tydzień? Pani wtedy nie było, ale może warto wiedzieć.
Dlaczego w Renus Logistics pracownicy z Ukrainy maja płacone premie za wydajność a pracownicy z Polski zatrudnieni przez agencje nie dostają premii chociaż wyrabiają normę to jest skandal
Minęły ponad 3 miesiące i co? Pokłosiem tej całej akcji mają być rozstawione klimatyzatory obok których strach przejść żeby jakiegoś syfa nie złapać? Nic więcej te wasze zespoły nie wymyśliły? Grafik pojawią się 7 dni przed końcem miesiąca bo takie jest prawo, a nie jakaś innowacja Rhenusa. Spróbujcie umówić się na jakąś usługę 7 dni przed, nie będąc pracownikem biurowym który pracuje od poniedziałku do piątku od 8 do 16. Lody spoko. Dlaczego dystrybutory z wodą są poodłanczane i w upały zostaje picie nagrzanej wody? Gdzie podwyżki? Inflacja szaleje, a my stoimy w miejscu. 100 zł ostatnio dostałem, wolne żarty. Proponuję jakieś spotkanie z Panem dyrektorem na którym będzie można nawiązać dialog a nie jakieś sekretne liściki.
Minęły ponad 3 miesiące i co? Pokłosiem tej całej akcji mają być rozstawione klimatyzatory obok których strach przejść żeby jakiegoś syfa nie złapać? Nic więcej te wasze zespoły nie wymyśliły? Grafik pojawią się 7 dni przed końcem miesiąca bo takie jest prawo, a nie jakaś innowacja Rhenusa. Spróbujcie umówić się na jakąś usługę 7 dni przed, nie będąc pracownikem biurowym który pracuje od poniedziałku do piątku od 8 do 16. Lody spoko. Dlaczego dystrybutory z wodą są poodłanczane i w upały zostaje picie nagrzanej wody? Gdzie podwyżki? Inflacja szaleje, a my stoimy w miejscu. 100 zł ostatnio dostałem, wolne żarty. Proponuję jakieś spotkanie z Panem dyrektorem na którym będzie można nawiązać dialog a nie jakieś sekretne liściki.
Dziękujemy za ten komentarz i wszystkie przekazane informacje w ramach akcji Zapytaj Szefa. Ta inicjatywa daje możliwość wyrażenia swojej opinii wszystkim pracownikom, choć szczególnie tym, którzy preferują zrobić to w anonimowej, pisemnej formie. Biorąc pod uwagę dużą ilość wrzucanych kartek ta forma wydaje się być bardzo komfortowa dla większej grupy pracowników. Na spotkaniu podsumowującym pierwszą część akcji, mogliśmy odnieść się tylko do wybranych tematów. Ze względu na dużą ilość spraw, musieliśmy tym razem zrezygnować z otwartych form wypowiedzi, które wcześniej wielokrotnie były praktykowane i do których nadal zachęcamy. Rozmowa z osobami zarządzającymi możliwa jest zawsze – zapraszamy do wizyt w biurze lub w magazynie, managerowie wszystkich szczebli są na to otwarci. Każde zgłoszenie wrzucone do skrzynek jest wprowadzane do systemu, analizowane i sprawdzane pod względem możliwości wdrożenia usprawnień. Część spraw udaje się zrealizować szybko jak np. lody dla wszystkich pracowników czy również dodatkowa przerwa i cieszy nas pozytywny odbiór wprowadzanych inicjatyw. Część wprowadzanych zmian nie jest jednak tak widoczna i zauważalna przez wszystkich, a jednak podnosi komfort i bezpieczeństwo pracy, np. całodobowa opieka ratownika medycznego. Każdy Państwa głos jest dowodem na to, że razem chcemy aktywnie tworzyć komfortowe i przyjazne miejsce pracy. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i zachęcamy do dzielenia się opiniami i pomysłami.
Wyjście z magazynu na koniec pracy to największy mankament ale nie tylko .Magazyn jest w Polsce a polak na zwykłym stanowisku nic nie znaczy .Dla koordynatorów i brygadzistow liczy się tylko pracownik z Ukrainy przykre to jest ale taks jest prawda .
Komfortowe miejsca pracy? co takiego zmieniliście z rzeczy które zostały wskazane? pracujemy w warunkach które wpływają negatywnie na nasze zdrowie i życie. Picie wody ktora jest okropn! Temperatury jak w saunie nie raz człowiek nie ma sił stac a gdzie pracować. Grafik jak będzie to będzie. Zalatwic coś w tygodniu nie ma szans. Wy stworzyliście firmę dla ludzi czy dla robokopów? pracujemy jak w Chinach za marne pensje za które nie da się wyżyć! Panie dyrektorze mam nadzieje ze pan to przeczytasz
To może zróbcie tez porządek z kolesiostwem na paku? Panie brygadzistki potrafią podjechać z lepszym lolem do koleżanki pomagać w pakowaniu gadać przymykać oko na gadanie stanie kto inny by tak zrobił to zaraz by dostał ochrzan.jedne zrobią normę bez problemu inne sie narobią na najgorszych zamówieniach i jeszcze dostanie im się dlaczego tak słabo.dlaczego tego nie kontrolujecie? ? to do czego sa te wszystkie brygadzistki koordynatorki ze nie widza tego co się wyrabia na paku.
Zawsze możesz zmienić miejsce pracy...Sauna? Fakt,ale starają się to zmienić. Przy takiej ilości ramp ,klimatyzacja nie wchodzi w gre. Woda jak każda inna nie pasuje ci ,to przynieś swoją. Grafik jest tydzień przed rozpoczęciem nowego m-ca...więc nie wiem o co chodzi. Potrzebujesz wolne...są prośby grafikowe, zawsze można podejść do koordynatora lub kierownika(nie gryzą) Wynagrodzenie? Masz podstawe i premię za wydajność, frekwencyjne co m-c i dodatkowe co pół roku. Pracuję tutaj kilka lat i widzę jak rhenus się zmienia, ciągle coś udoskonalają....tylko na wszystko potrzeba czasu i to też są koszty. Zamiast ciągle zrzędzić poszukaj pozytywów....Pozdrawiam
Proszę nie pisz głupot, już stara kadra odchodzi a ty jeszcze myslesz że będzie liepiej? Powodzenia
Tak jest cały czas. Jedne robią same wypasy a potem chodzą 10 razy do WC pisać smsy bo juz mają ponad normę a inne zasuwaja po dwie sztuki w porywach do pięciu z przerwą na jedynki
Prawda, bo w tedy za taką kwotę jaką ma ciągle ciśnie zmianę kiedy koordynator albo brygadzista z Polski ma wolny dzień kiedy jemu pasuję, a na resztę zamyka oczy co się dzieje na działe, nie pozdrawiam
... czyżby pracownicy z tej ukraińskiej agencji wiedzieli jak te sprawy się załatwia, żeby wyjść na swoje .. ,analogiczny przykład w innym magazynie jak nie ma pracy to zostają stale tylko pracownicy z jednej agencji, chociaż są trzy ...., a co na to Rhenus. ..???
Jak się Państwo ustosunkują co tego ze Polacy maja zakaz noszenia, korzystania z telefonów, a Ukraincy nie. Proszę o wyjaśnienie, co to za dyskryminacja.
Czy ktoś się orientuje dlaczego szanowny Pan dyrektor został zwolniony? Ja tam go lubiłam, odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu Pozdrawiam
Jest rotacja na stanowisku dyrektorskim? Czy już jest znaleziona osoba na zastępstwo? Upewniam się, bo oferta pracy mi się teraz nie wyświetla. Jak proces rekrutacji w tym przypadku może przebiegać? I w ogóle cos się zmieniło w warunkach pracy pozostałych?
Odnośnie tych ofert, o których Pani wyżej pisała to czy faktycznie są teraz tylko dwie dostępne? na stronie wyświetla mi się jedynie dla magazyniera oraz specjalisty ds. BHP. Na spedycje niestety niczego nie widzę, a wstępnie byłam nią zainteresowana. Wiecie dziewczyny cos więcej o niej? Jaka jest atmosfera na dziale i jeśli o proporcje chodzi to będzie więcej Pań czy Panów?
Czy chodzi o tego, co wykupił całą wazelinę w okolicy Swarzędza? Może zabrakło już?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Rhenus Logistics S.A.?
(usunięte przez administratora)
Na packu nic się nie zmieniło, tylko ciągle darcie się, doprowadzające brygadzistów do płaczu. . . w innych firmach osoby które tak się zachowują już dawno by wyleciały ale tutaj jest przyzwolenie na takie zachowanie. To nie jest normalne
Jest masakra. Tylko normy i normy. Tylko czasami są małe zamówienia i nie idzie wyrobić normy bo to co lepsze zamówienia mają Ukraińcy. Nerwowo człowiek siada. Walka o stanowisko pracy tak zwana walka szczurów. Pierwszy raz z tym się spotykam.
Dzień dobry mam pytanie czy w Rhenus Logistics SA duże normy jakie są te normy ile szt .Może ktoś napisać. Czy brygadzisci z Ukrainy cisną na robienie norm ?
zależy na jakim dziale, normy na każdym są inne, jeżeli jesteś z Polski to każdy kto będzie twoim trenerem powie ci że inni Polacy nie zwracają uwagi na gadanie brygadzistów z Ukrainy
Czegoś takiego to dawno nie widziałam. Ciężko nawet napisać, że to brak profesjonalizmu, bo to brak zwyczajnej kultury osobistej. Czyjej? Jednego z dostawców, ale też Pani, która infantylnym tonem spławiła mnie z infolinii. Serdecznie NIE POZDRAWIAM Pana dostawcy z Łodzi, z którym miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać w dniu 23.11 ok. godz. 14:00. Na 10 minut przed przyjazdem zostałam uprzedzona o dostawie - i to ok, wzięłam wolne w pracy, żeby cały dzień być na miejscu. Kiedy Panowie dojechali, otrzymałam telefon - i tu zaczęła się magia. Pan zarządał ode mnie otwarcia szlabanu, do którego nie posiadam pilota - zaznaczam, że to pierwsza klatka od szlabanu, ile, 3-5 metrów do przejścia? Jak powiedziałam, że niestety, nie mam pilota, Pan Pogromca Dziecięcych Uśmiechów stwierdził, że muszę popytać sąsiadów. Obok mnie mieszka starsza Pani, mieszkanie obok puste, o tej porze trudno kogoś znaleźć. Jak na moje tłumaczenia zareagował Smerf Maruda? Zaczął się na mnie drzeć! Tak, proszę Państwa, stwierdził, że krzykiem obsługuje się klientów. Kiedy wrzaski nie wystarczyły, zaczął mi grozić, że w takim razie nie zrealizuje dostawy z dopiskiem, że utrudniłam dostawę. Co dalej? Z tonem obrażonego 3-latka usłyszałam, że już kontaktuje się z Ikea i po prostu gość chamsko się rozłączył. Zaznaczam, że mowa o jednym Panu, za którego drugi pracownik przepraszał. Usłyszałam, że jest młody i nerwowy, a dzisiaj dodatkowo ma zły dzień. Super :) Zadzwoniłam do Ikea i zostałam skierowana do Państwa. Na infolinii, infantylna pracowniczka stwierdziła, że to nie ich problem, bo przecież to zamówienie z Ikea. Nerwowo już zaznaczała, że przecież powtarza, że to nie tu. Czytałam opinie z Warszawy, tam również ludzie skarżą się, że Pani na infolinii jest niekulturalna i arogancka. No takiego chamstwa po stronie jednej firmy się nie spodziewałam. Widząc poniższe opinie, piszę o standardzie obsługi. @Pracodawca jesteście poważni? Uczył Was ktoś kontaktu z klientem? 2 na 3 osoby z nienawiścią do ludzi, praca za karę. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! Chętnie złożę oficjalną skargę. Dowiem się jak to zrobić bez Państwa pomocy - na to nie ma co liczyć najwyraźniej. HR zróbcie coś!
O co chodzi ze zmianami strukturalnymi w firmie?
Czy Rhenus Logistics S.A. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Jak można na radiu wołać: uwaga proszę o podejście do biurka na dział pack brygadzistów, trenerów i teraz uwaga „pomagierów”!!! Kto jest jest pomagier? To jakieś nowe stanowisko? Bo rozumiem wozkowy itd ale pomagier? Dla mnie to strasznie obraźliwe to raz.. dwa jak kierownik może drzeć się, ze ma (usunięte przez administratora) a nie specjalistów na zmianie i w dodatku w ich obecności… ludzie wam to nie przeszkadza? Naprawdę dostajecie takie wielkie pieniądze ze dajecie się obrażać? Nic nie jest tego warte.. szanujcie się.. jesteście tysiąc razy więcej warci niż oni, bo oni bez was nie istnieją!!!
I bardzo dobrze napisane, tę zamówienie i tak już w tył, co raz gorszej, bo ludzie mają już dosyć, aby odpracować, a zarząd myślę że krzykiem oraz ilością osób można coś poprawić! Bo cyferki nie zgadzają w kyszeni, osobą z agencji nie zazdroszczę
Pomagier, to od wszystkiego do pomocy z agencji jak najwięcej wykorzystać za mizerną kwotę, żeby sami nic nie robiły a tyłko powtarzali co muszą zrobić, Xd
p. kierownik błyszczy… ale karma wraca, prędzej czy później… nawet głupie dzień dobry ciężko odpowiedzieć ale cóż… ostatnio był straszny nacisk na wartości firmy.. może by tak zacząć od tego zeby wlasnie kierownicy je reprezentowali bo zachowanie p. „Kierownik” nie ma nic wspólnego z poszanowaniem ludzi… ciagle tylko najeżdżanie na pracowników jacy to oni są do niczego
Pytanie do pracowników - a jakbyście mieli wymienić jakieś plusy? Co jest na plus?
@Xyz Ludzkie warunki a nie (usunięte przez administratora) jak w innych podobnych firmach.Pracuje w Rhenusie 2 lata i do pracy jade z przyjemnoscia a nie "bo musze".
@K.M Widocznie jednak pasuje skoro pracuje Pan/i tam 8 lat wiec nie rozumiem skad ta negatywna opinia.Jak praca nie odpowiada to sie ja zmienia a nie narzeka i siedzi tam dalej.Tymbardziej ze w Parku Przemyslowym jest wiele firm ktore przyjmuja i mozna sobie wybierac
Jak długo czekaliście na odzew z Rhenus Logistics S.A.? Oddzwaniają zawsze?
A jesteś Polakiem czy ukraincem? W firmie z 80-90% to ukraincy, ich szkołą regularnie natomiast Polacy..... zwykle zaczynasz przez agencje, może cię przyjmie rhenus może cię agencja zwolni. Stawiają na ukraine raczej. Ale spokojnie to Polska wiec może zadzwonia kto to wie
Mam pytanie jak wyglada sytuacja z butami na magazynie ? Czy można mieć swoje czy daja te z bhp ?
Czy nadgodziny są dodatkowo płatne? Widziałem, że pracuje się często 12 godzin dziennie, więc czy to się liczy w sposób: 12h*22,80 brutto?
Mam pytanie czy Rhenus przyjmuje bezpośrednio pracowników obecnie ?
Dzień dobry, tak, rekrutacja na stanowiska magazynowe jest aktualna. Zapraszamy do przesyłania CV na adres rekrutacja.poznan2@pl.rhenus.com. W razie pytań, polecamy też numer telefonu 500 077 076. Pozdrawiamy
Az tak dobrze jest w firmie Rhenus.Logistics .Możesz napisać coś więcej z góry dziękuję
Jestem zainteresowany pracą na picku .Może ktoś napisać jak jest na picku .Jakie normy jakie zlecenia duże czy.male ?
Dzień dobry mam doświadczenie w pracy ns magazynie na różnych działach. Na co mogę liczyć gdybym podjął u was pracę 3000zl z premia dostanę .Praca na dwie czy trzy zmiany jest?.Proszę o informację pozdrawiam
Dzień dobry, dział HR zapraszame bardzo na halę sprawdzić temperaturę na magazynie, pracownicy latają na Picku i jest bardzo zimno, jak można w takich warunkach pracować? Proszę o informację Pozdrawiam
Chcialbym pracować w Rhenus Logistics mam pytanie .Praca jest na dwie zmiany czy trzy ? .Proszę o odpowiedź