Z moich obserwacji wynika, że firma w ogóle nie przejmuje się kierowcami. Byle tylko towar rano wyjechał... A przy fatalnym stanie aut to nie takie jednoznaczne. (usunięte przez administratora) Podsumowując, jeśli chcesz ryzykować życiem swoim i innych, zatrudnij się w Gobi. Ponadto wozi się bardzo często towary ,,problemowe", nietypowe, które ciężko jest załadować i rozładować.Firma dzięki temu funkcjonuje, ponieważ żadna inna nie chce wozić takich przesyłek. Zarobki są takie jak wszędzie , a praca dwa razy cięższa. W większości pracownicy, szczególnie kierowcy i dyspozytorzy są pomocni i koleżeńscy. Ogólnie praca kuriera nie jest łatwa, ale w Gobi poczujesz się jak Beduin, jeżdżąc na osiołkiem, który zaraz ma zdechnąć ...
Można się tu zatrudnić jako kierowca? Chodzi mi o transport międzynarodowy. Jaki system pracy? Ktoś w komentarzach chwalił zarobki i warunki ale chciał system 2/2 i nie było to możliwe. To jaki jest preferowany? Zdarzają się załogi dwuosobowe?
Dzień dobry, Od stycznia zgodnie z przepisami wzrosła podstawa. Natomiast odpowiadając na zamieszczony post @Piotr informuję, że opisana sytuacja nie jest nam znana i nie miała miejsca. Trudno odnosić się do nierzetelnych komentarzy.
Można się tu zatrudnić jako kierowca? Chodzi mi o transport międzynarodowy. Jaki system pracy? Ktoś w komentarzach chwalił zarobki i warunki ale chciał system 2/2 i nie było to możliwe. To jaki jest preferowany? Zdarzają się załogi dwuosobowe?
Dzień dobry, Tak można zatrudnić się jako kierowca w transporcie międzynarodowym. Istnieje możliwość zjazdu po dwóch tygodniach, jednak ze względu na specyfikę pracy i przypisanie zestawów do kierowcy, preferowany system to 3/1. Nie jeździmy w podwójnych obsadach. Zapraszamy na rozmowę do siedziby firmy. Zielona Góra ul. Zimna 1 pn. - pt. - 8:00 - 16:00
Dobrze, jeżeli da się jakoś dogadać i istnieje możliwość zjazdu po 2 tygodniach. ; ) Mój mąż chce złożyć tutaj aplikację. Zastanawia się jeszcze jednak nad tym, po ile godzin dziennie jest się w trasie? Czy są jakieś ramy czasowe, o której mniej więcej zaczyna i kończy się trasę? ; )
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie, jest możliwość zjazdu do firmy po dwóch tygodniach i w środę jest się na miejscu. Jeździmy zgodnie z przepisami, nie "przeginamy tacha", nie jeździmy w nocy, w zależności od pilności dostawy dyspozycje wydają spedytorzy. Zapraszamy do firmy na rozmowę, pracujemy od pn. do pt. 08:00 - 16:00.
A mogliby Państwo podać jeszcze widełki zarobkowe, jakich można się spodziewać na początku współpracy? Czy obowiązuje okres próbny? Jaka umowa w trakcie jego trwania i po zakończeniu? Z góry dziękuję za te informacje.
Dali mi Reault z peknieta rama gnoje !!! To pojechalem na najblizsza kontrole ITD aby to zglosic jak dziala ta firma. I samochod dostal zakaz jazdy.
Dzień dobry, Kierowcy międzynarodowi zarabiają u nas od 8500 PLN netto do 11500 PLN netto. Wynagrodzenie naliczane jest zgodnie z przepisami. Kierowcy zatrudniani są na umowę o pracę zazwyczaj na czas nieokreślony.
Dzień dobry. Czy od stycznia wymienione przez Państwa zakresy poszły w górę? O ile? Mam też pytanie o wpis @Piotr, może się Państwo odniosą, bo zarobki to ważna rzecz, ale bezpieczeństwo kierowcy na drodze to chyba nawet ważniejsza?
Dzień dobry, Od stycznia zgodnie z przepisami wzrosła podstawa. Natomiast odpowiadając na zamieszczony post @Piotr informuję, że opisana sytuacja nie jest nam znana i nie miała miejsca. Trudno odnosić się do nierzetelnych komentarzy.
Czy w Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A. pracuje się na open space?
Z moich obserwacji wynika, że firma w ogóle nie przejmuje się kierowcami. Byle tylko towar rano wyjechał... A przy fatalnym stanie aut to nie takie jednoznaczne. (usunięte przez administratora) Podsumowując, jeśli chcesz ryzykować życiem swoim i innych, zatrudnij się w Gobi. Ponadto wozi się bardzo często towary ,,problemowe", nietypowe, które ciężko jest załadować i rozładować.Firma dzięki temu funkcjonuje, ponieważ żadna inna nie chce wozić takich przesyłek. Zarobki są takie jak wszędzie , a praca dwa razy cięższa. W większości pracownicy, szczególnie kierowcy i dyspozytorzy są pomocni i koleżeńscy. Ogólnie praca kuriera nie jest łatwa, ale w Gobi poczujesz się jak Beduin, jeżdżąc na osiołkiem, który zaraz ma zdechnąć ...
Nie sugerowałbym odnosić się do pracowników, bo łatwo można rozpoznać o kogo chodzi ...Ryzykować własnym życiem? Czemu? Jest aż tak niebezpiecznie?
Praca nie każdemu musi odpowiadać w danej firmie..Sama opinia bardzo dziwna...Niby obserwator a jednak coś wie..zna osoby...i tak swobodnie wypowiada opinie o nich i te dobre i te zle...Zna prace...auta...Może to rozżalony i niedoceniony były pracownik? A może "malutki czlowiek"...a może klamca :)
Malutkim człowiekiem i kłamcą jest ten , który wysyła ludzi na drogi samochodami , które często posiadają luzy w zawieszeniu oraz wiele innych usterek , które zagrażają innym uczestnikom ruchu drogowego! Liczy się tylko On i jego zarobek, typowy Pan Janusz! Nie przejmuje się nikim innym niż sobą. Ciekawe, czy potrafi spojrzeć sobie w lustro. Choć tacy ludzie z reguły są narcyzami i żyją w przekonaniu , że są wspaniali... Szkoda , że tylko im tak się wydaje. Ps. Nie udzielono odpowiedzi, że auta są ok, tylko zaatakowano , określając kogoś małym człowiekiem i (usunięte przez administratora)
A o której firmie jest ten wątek? Bo tu już raz wyjaśniano, że piszący mylą tę firmę z ciągnikami z inną, z transportem drobnicowym i przesyłkami. To gdzie są te luzy w zawieszeniach, piszesz o tej "właściwej" firmie, na której profilu jesteśmy? Moim zdaniem ten chaos we wpisach robi gorzej niż lepiej kandydatom na kierowców.
Post, który umieściłeś nie dotyczy tej firmy, zalecam większą rozwagę w pisaniu opinii, jeszcze raz zaznaczę firma Gobi Transport Sp.zo.o. S.K.A NIE ZAJMUJE SIĘ transportem drobnicowym, jak już zamieszczasz komentarz to proszę o rzetelność i większe skupienie. Gobi Transport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. zajmuje się TRANSPORTEM MIĘDZYNARODOWYM oraz posiada Agencję Celną, NIE ZAJMUJE SIĘ TRANSPORTEM DROBNICOWYM, mylisz firmy zarządzane przez zupełnie inne zespoły.
Szanowny Panie, Proszę ze zrozumieniem przeczytać nazwę spółki gdzie zamieszcza Pan komentarz. GOBI TRANSPORT SP.Z.OO S.K.A. NIE ŚWIADCZY USŁUG DROBNICOWYCH, komentarz nie dotyczy tej spółki.
Jak długo trwa proces awansu w Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A.?
Szanowni Państwo, Proszę nie mylić Gobi Transport Sp.zo.o. S.K.A., która zajmuje się transportem międzynarodowym, posiada 40 zestawów, najstarszy jest z 2019r. w której pracują pracownicy z długoletnim stażem, kierowcy otrzymują wysokie wynagrodzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami, zestawy są przypisane do kierowcy, nie rotujemy zestawami między kierowcami. a firmą Gobi Transport Logistic, która zajmuje się transportem drobnicowym i ma odmienną specyfikę pracy. To są dwie różne spółki zarządzane przez różne zespoły pracowników.
Jak tak to czytam to się zastanawiam czy często do tego typu pomyłek poza forum dochodzi? Mam na myśli jakieś interakcje z kontrahentami, poczta itp? Czy raczej tylko tutaj to występuje
@iza Nie dochodzi do pomyłek, ponieważ są to dwie niezależne spółki, z osobnymi NIP-ami i nr. REGON. Opinie negatywne pisane na profilu GOBI TRANSPORT Sp.zo.o. S.K.A. nie dotyczą tej spółki.
Byłem rozmawiałem na temat pracy w międzynarodówce, faktycznie zestawy przypisane do kierowcy z 2019r., duże biuro, wynagrodzenie jakie proponują ok, nie zdecydowałem się ponieważ szukam systemu 2X2. Normalna firma.
Dzisiaj kierowca auta dostawczego GOBI celowo zastawił mnie pod szpitalem. Na moje pytanie czy długo będzie załatwiał sprawę, bo muszę wyjechać, w sposób absolutnie arogancki (dosłownie chamski), odpowiedział: "Będzie pani tu stała aż załaduję palety". Przez ten incydent spóźniłam się do pracy. Ładny wizerunek firmy!!!
Wszyscy myślą dostawa to drobnostka tylko zapominacie o tym, że kierowca ma kartę albo tarczę w tahografie i jedzie na czas tz ma ograniczony czas jazdy wyznaczone przerwy itd. więc zamim Pani stanie następnym razem proszę się zastanowić gdzie Pani staje czy też parkuje i czy to nie będzie komuś utrudniać pracy.
Tak się zastanawiam czy często do takich sytuacji jak przedstawiona dochodzi? Mają pretensje do kierowców o rzeczy, na które serio wpływu nie mają?
gobi to firma osraj dziada. Kierowcy są Ok . Auta to szroty ,kierowca ponosi koszty w przypadku uszkodzenia towaru,uszkodzenia auta ,nawet gdy zrezygnuje przed upływem próbnej umowy płaci za lekarza i "szkolenie" !!!. bałagan na magazynie ,bieganina i szukanie towaru do załadunku paleciaki reczne ,wozisz wszystko od paczek kilku kilowych po palety z ekogroszkiem ,. Ogólnie lipa i małe zarobki za taka robotę i czas poświecony na jej wykonanie . Nie polecam
Ciekawa opinia :) A czy byłeś obciążony za lekarza? I za jakie szkolenie? Mam tam znajomą w księgowości i zapytałem z ciekawości...nie potwierdziła tych informacji.. Firma rzekomo zalatwia kursy doszkalające dla kierowców umowa lojalnościową...ale nie musisz się na tą formę zgadzać...chcąc byc kierowca sam musisz sobie opłacić...
(usunięte przez administratora)
@Artur, może to po prostu jakieś niedopatrzenie ze strony firmy, choć fakt faktem, że taka sytuacja raczej nie powinna się wydarzyć - aczkolwiek warto mieć na uwadze różne okoliczności. Jakim stanowiskiem byłeś zainteresowany w Gobi Transport? chciałabym także zwrócić Twoją uwagę na fakt, abyś na forum nie używał danych osobowych osób trzecich.
Imię i nazwisko to jeszcze nie dane osobowe. Niedopatrzenie? Ile razy może być niedopatrzenie? Dla mnie to już oczywiste krętactwo.
W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Nikt inny nie napisał nic o takiej sytuacji, jak Twoja, więc może to tylko jednostkowy przypadek, jak myślisz? A skoro już rozmawiamy, czy mógłbyś napisać coś więcej o Twojej rozmowie rekrutacyjnej w Gobi Transport? Myślę, że warto rozwinąć ten temat.
Skoro nie zadzwonili to może okazałeś się nieodpowiednim kandydatem na to stanowisko ? brałeś to pod uwagę ?
Wszyscy rzucają personaliami osoby zatrudniającej ...a przecież zapytania są o firmę..sami natomiast choc piszą " zmienne nicki" nie pozostaja tak naprawdę anonimowi w necie...chyba nie zastanawiają się w tym momencie opisując konkretne zdarzenie...Czy chcieliby zobaczyć swoje dane personalne...chyba nie :)
Ta firma to porażka, kierowcy są niepoważni, w nosie mają klientów, nie polecam tego dziadtransu
Miałem nieprzyjemność jeździć z tą firmą i mogę napisać tyl;ko jedno UNIKAJCIE (usunięte przez administratora) dopiero o 8 przychodzi sie do pracy to dokumenty przewozowe są dopiero ok 8:15 - 8:30 nim załaduje się samochud trzeba odszukać ładunek a na tym ",agazynie" coś znaleźć ... Najgorsze to "dyrekto" bo tak o sobie pisze Pan(usunięte przez administratora) wszystkie rozumy pozjadał ale to tylko on tak myśli. Powroty są często gęsto po 17 -18 a pieniądze - nedza nie wspomne o samochodach które nadają się w większości na złom. Podsumowująć UNIKAĆ GOBI !!!!
Przestań są plusy. Satysfakcja po zakończeniu współpracy. Pensja na czas faktycznie jest będę szczery. Panowie piszcie opinie pozytywne. Jak znajdziecie bo (usunięte przez administratora) że dobrych opinii nikt nie pisze
Pensja na czas to plus? To obowiązek, a nie plus ... Satysfakcja po zakończeniu pracy - no może :D Czy to wszystkie plusy pracy?
Dopiero o 8 przychodzi się do pracy? Jak dopiero? Pensja nędza, czyli ile? Doprecyzuj, bo niewiele wiadomo.
(usunięte przez administratora) Przestrzegam przed praca w Gobi Transport- dystrybucja. Pracowałem chwile NIE RÓBCIE tego, nauka na cudzych błędach nie boli. Dyrektor czyli pan (usunięte przez administratora) powie wszystko aby pozyskać pracownika. Podziwiam ludzi którzy wytrzymują takie traktowanie. Szanujmy się firma bazuje na młodych pracownikach bez doświadczeni, którzy odchodzą szybciej niż podpisują umowy z gwiazdka. Jak lubisz adrenalinę i poszukujesz wrażeń to bądź KASKADEREM. Na rozmowie rekrutacyjnej usłyszałem jak firma pomaga pracownika, huu spróbuje może komentarze kłamią. NIEE proszę , brak pozytywów związanych z praca tam.(usunięte przez administratora) Patrz ogłoszenia jak często firma przyjmuje kierowców na dystrybucje, ogłoszenie wisi często, cały czas ????
Witam wszystkich, pracowałem w firmie Gobi gdzieś 2 lata i szczerze? Ciężko jest powiedzieć coś pozytywnego o tej firmie. Zacznę może od plusów ktoś niżej napisał że kierowcy i z tym się zgodzę są w porządku i w sumie tyle. Minusów jest zdecydowanie więcej. Pierwsze co to szanowny dyrektor pan(usunięte przez administratora) który ma (usunięte przez administratora) i sam nie wiem co tam robi, nic się nie da z nim załatwić, traktuje kierowców jak śmieci zero szacunku, nawet tych którzy pracują tam lata. Samochody KATASTROFA, nic z tym nie robią, strach tym wyjechać w trasę. Dziwię się że ITD nie interesuje się ta firmą. Trasy planowane słabo, jazdy tam i z powrotem bo " trzeba zdać", punktów dziennie 13-20, nawet widziałem jak kierowca miał 30. (usunięte przez administratora) że na firmie zejdzie ci godzinę, kierowcy wracają 17-18 czasami ale to rzadko 16. Pan (usunięte przez administratora) będzie ci wciskał kit że o 16 wracają. Swoją drogą nie wierzcie mu nic bo jest kłamcą i (usunięte przez administratora), mówi co innego robi co innego, masakra z nim. Organizacja w firmie leży leży, magazyn rozwalony, (usunięte przez administratora) przesyłki porozwalane po całym magazynie. Często uszkodzone, które kierowca później musi brać. Jeżeli dyrektor zaplanuje ci trasę i zgłaszasz mu że jesteś przeładowany to dostaniesz(usunięte przez administratora) bo masz to zabrać i nie obchodzi go to. Gdy samochód ci stanie w trasie to na serwis OCX nie masz co liczyć w ogóle na nikogo bo każdy ma na ciebie (usunięte przez administratora) O wszystko cię obciążają dosłownie, jeszcze o paliwo będą bo masz duże spalanie. Samochody mają po 13-18 lat to jak mają spalać.(usunięte przez administratora)
Generalnie firma jest dobrze oceniana przez kierowców. Wiadomo, że idealnie to nigdzie nie jest
Ile kierowca może maksymalnie zarobić w tej firmie na rękę (podstawa, nadgodziny, dodatki) na kierunkach międzynarodowych ?
Wiesz, ja też ostatnio zastanawiałam się nad zarobkami kierowców w Gobi Transport. Trochę osób zabiera tu głos, więc mam nadzieję, że w miarę szybko doczekamy się odpowiedzi. Byłeś już na rozmowie rekrutacyjnej, czy dopiero zamierzasz aplikować? Daj mi znać.
Jestem kierowcą w wojsku, posiadam uprawnienia C+E, oraz ADR. Chciałbym spróbować sił w przewozach międzynarodowych. Ale z tego co tu piszecie to cienizna. Obecnie mam na rękę 4k PLN a odchodząc z armii chciałbym zwiększyć zarobki do poziomu co najmniej 6k. Czy jest w Zielonej Górze firma spedycyjna, która oferuje takie warunki, bo chyba nie Gobi ?
Nie pchaj się do tej firmy. Czy to Polska czy międzynarodówka to samo (usunięte przez administratora)
Jakie narzędzia pracy zapewnia Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Tylko ten nie popełnia błędów kto nic nie robi. Ogólnie spoko firma!
Nie ma oficjalnych informacji o upadłości Gobi. Fajnie byłoby, gdyby takie opinie były jednak czymś potwierdzone, żeby nie wprowadzić nikogo w błąd. W jakim systemie się tam pracuje?
A który upadający zakład przyznaje się do tego. Wystarczy przypomnieć tu biura podróży, które do końca kłamały że nie mają żadnych problemów. A jak było wszyscy wiemy.
Witam wszystkich, pracowałem w Gobi i mam mieszane odczucia, napisze może najpierw o plusach. Kierowcy w firmie są naprawdę w porządku, pomocni i można z kim pogadać, spedytorzy w miarę spoko i to w sumie tyle. Minusów jest nieco więcej, samochody sypiące się to chyba najważniejsze, kasa- jak na taką pracę kierowcy powinni zarabiać więcej. Często wozi się tzw dłużyce ważące po 200-300 kg po 4-6m, trzeba to ładować co jest wielkim kłopotem nie mówiąc już o rozładunku, często wozi się pelet, węgiel do prywatnych ludzi do których dojazd jest często utrudniony. Palety z węglem czy peletem ważą 1000-1200kg, wszystko paleciakiem ręcznym. Na firmie są 3 elenktyczne paleciaki, kto pierwszy wezmie ten lepszy reszta musi się męczyć ręcznie. Trasy często są słabo planowane, rozpisanie trasy należy do kierowcy co jest kolejną rzeczą którą kierowca musi robić. Ogólnie w tej firmie wymagają dużo za takie słabe pieniądze. Papiery dostajemy w zależności kto rano jest ale przewaznie 8;30-9:00 są papiery, ładowanie 30-40 min, czyli wyjeżdża się 9;30-10:00, powroty często 17-19, czasami nawet poźniej. W trasie często zdarza się że dostaje się telefon od spedycji że trzeba podjechać tu i tu u zabrać palety, psuje to cały plan pracy. Ogólnie czy polecę firmę ? Sam nie wiem napisałem co widziałem pracując w tej firmie, mi osobiście nie podeszła ta firma, ale może innym podpasuje. Co do kadr to w sumie nie mam zdania bo mało z nimi miałem kontakt.
Generalnie bardzo słaba pensja wyliczania na dziwnych zasadach, diety, plus podstawa= jakieś 3150 zł netto za 5 dni w tyg po 200-350 km dziennie. W momencie rezygnacji (usunięte przez administratora) mnie na diety, wypłacił mi 2650 zł pensji za miesiąc pracy. Magazyn to garaż na Bronowickiej, ładujesz z tira prosto na windę, rejony mieszane, pól województwa. Nie polecam.
Czytając Twój wpis, nasuwa się pytanie, na jaką umowę byłeś zatrudniony w firmie Gobi? Nie wspomniałeś o tym w swoim wpisie, a warto wyjaśnić tę kwestię. Pomoże to ewentualnym przyszłym kandydatom do pracy w firmie.
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A.?
Kandydaci do pracy w Gobi Transport Sp. z o.o. S.K.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.