Zgadzam się z szeregiem złych opinii. Trzeba bardzo dużo pracować po godzinach, wydaje mi się (oczywiście subiektywnie), że to wina zlej organizacji pracy. Ciągle siedzenie po nocy albo (usunięte przez administratora) na pocztę. Często faktycznie są jakieś incydenty z przełożonymi, nieprzyjemne traktowanie. Komentarze kolegów o byciu traktowanym jak „śmieć” nie są w mojej ocenie przesadzone. To się prawie zawsze działo po godzinach albo jak właściciel firmy nie widział. Może serio nic nie wie i żyje w alternatywnej rzeczywistości. Człowiekowi się odechciewało czegokolwiek. Atmosfera nie zachęca. Nie wierzę, że szefostwo chce teraz nagle o tym rozmawiać, bo nigdy nie chciało, temat nie jest nowy. Dużo osób przez to odeszło. Komentarz dotyczy działu bankowego. Ja teraz jestem w innym miejscu i jestem z tego powodu szczęśliwy, nie ma porównania.
Taka nieprzyjemna atmosfera pracy nie spotkała mnie jeszcze w żadnej firmie. Szkolenie nowych osób? Można zapomnieć. Radź se sam. Odsyłanie od jednej osoby do drugiej bo "nie ma czasu" i od każdej dowiesz sprzecznych ze sobą informacji. Jeśli kancelarii nie zależy na nowych pracownikach to niech ich najzwyczajniej w świecie nie zatrudnia. Dezorganizacja i nierówny podział obowiązków jest w tej kancelarii codziennością. Prowadzi to do podwójnego wykonywania zadań przez pracowników, co wzbudza ogromną irytację i niechęć do dalszej pracy. Tylko tutaj zdobędziesz trzy fachy jednocześnie, będąc prawnikiem, pakowaczem i kurierem. Oczywiście wszystko do późnych godzin wieczornych. At(usunięte przez administratora) W dodatku zero jakiejkolwiek poufności i profesjonalizmu pracodawcy wobec pracowników, wiele rzeczy rozgrywa się na oczach całego open space - więc możemy dowiedzieć się kto na jaką chorobę choruje oraz kto ma jakie plany wobec firmy. Takie zachowania nie powinny mieć miejsca w szanującej się firmie. Wiele kwestii na rozmowach kwalifikacyjnych jest przemilczanych. Atmosferę tworzą ludzie, a większość z nich nie powinna w tej firmie już dawno pracować.
Drogi Pracowniku dziękujemy za Twoją opinię. Głos naszych pracowników nie jest nam obojętny, nawet kiedy odbieramy go jako subiektywny. Zapraszamy do otwartego dialogu i do bezpośredniego kontaktu w przypadku posiadania informacji rzetelnych, prawdziwych i mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie firmy. Zapewniamy, że każdy głos Pracownika jest dla nas ważny. Zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem adresu e-mail: mkurzajewska@merski.pl lub rjmerski@merski.pl. Z wyrazami szacunku Zespół MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI SP.K.
"Rzetelnych, prawdziwych".... czy pracownicy działu administracji nie widzą co się dzieje dzień w dzień na ich oczach? To chyba niekorzystnie świadczy o nich jak i o pracodawcy. Tak jak ktoś wspomniał.... większość ludzi w tej firmie powinna zostać zwolniona bo mają znikome pojęcie o zarządzaniu ludźmi oraz pracy w kancelariach.
Tylko bezpośrednia rozmowa pozwoli na rzeczowe przedyskutowanie problemu. Omówienie konkretnych przypadków daje pracodawcy możliwość poznania i odniesienia się do krytycznych uwag pracowników. Zapraszamy do rozmowy.
Nie bardzo rozumiem negatywne wpisy. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej dostaje się informacje na temat tego, jak wygląda praca w Kancelarii. Chyba nie wszyscy rozumieją, że Kancelaria to nie urząd, w którym specyfika pracy jest całkowicie inna. Poza tym MERSKI to nie kancelaria jedno-, czy dwuosobowa, w której robi się wszystko i dla wszystkich. Są wyraźnie określone działy i obszary, którymi Kancelaria się zajmuje więc jeśli idzie się do bankowego, środka czy prawa pracy to chyba wiadomo, czym się człowiek będzie zajmował? Uwagi można zgłaszać, również merytoryczne ale muszą za nimi stać dobre argumenty, co też nie powinno dziwić. Ludzie są w większości bardzo fajni i pomocni. Podlizywać się nikomu nie trzeba, wręcz przeciwnie - ci, co się podlizują nie są mile widziani. No i śniadania są super.
Zgadzam się, na rozmowie nie mówią o nadgodzinach i o wielu innych rzeczach. W tej kancelarii ludzie chyba nie mają życia poza pracą.
Zgadzam się, szare ludzki z open space nie mają nic do gadania. Nie ma żadnych próśb, są tylko puste zdania oznajmujące co ma być zrobione i koniec. Traktowanie ludzi obcesowo to najgorsza rzecz jaka może się przydarzyć w miejscu pracy. Człowiek czuje się jak śmieć.
Drogi/Droga "Też Tu Pracuję", wiemy, że nie jesteśmy idealni. Nikt nie jest. Przyjmujemy wszystkie uwagi, przede wszystkim te krytyczne, wyciągamy z nich wnioski. Nie zamierzamy polemizować na portalu internetowym z takimi negatywnymi ocenami - wolimy omówić zastrzeżenia w trakcie spotkań indywidualnych. Nie możemy jednak przemilczeć zarzutu dotyczącego śniadań "bez środków bezpieczeństwa, krzesło w krzesło" i kwarantanny. Jako osoba pracująca w Kancelarii z pewnością wiesz, że na samym początku epidemii wprowadziliśmy ograniczenie liczby osób mogących jednocześnie przebywać w kuchni. Informacja w tym zakresie jest wyraźna i czytelna dla wszystkich osób wchodzących do kuchni. Zakładamy, że współpracujemy z dorosłymi i rozsądnymi ludźmi, którzy wiedzą, że przestrzeganie zasad bezpieczeństwa leży we wspólnym interesie nas wszystkich. Jeżeli jednak ktoś zasad tych nie przestrzega, to proponujemy zwrócić uwagę bezpośrednio takiej osobie, a nie zamieszczać nieprawdziwe informacje na portalu.
Kancelaria jest otwarta na opinie i rozmowy z pracownikami i współpracownikami. Jedyny warunek, który stawiamy w ramach rozmów to, by wyrażane opinie były merytoryczne, poparte faktami. Bazując na konkretach, możemy się analizować sytuacje, wyciągać wnioski i zmieniać się. Kierujemy się zasadą, że bezpośrednie komunikowanie zastrzeżeń jest najbardziej efektywne, dając możliwość wymiany racji i opinii. Jednak wolność słowa ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza zgody na łagodzenie własnej frustracji obraźliwymi wypowiedziami, godzącymi w godność osób i dobre imię Kancelarii. Nie zgadzamy się na używanie pomówień i odwoływania się do sytuacji, które nie są poparte faktami. Dobra osobiste są pod ochroną prawną. Komunikaty, zawierające pomówienia i oszczerstwa oraz obraźliwe wypowiedzi są usuwane przez administratora. Wszelkie zgłoszenia naruszania zasad powinny być przekazywane Wspólnikowi Zarządzającemu. Przesłane materiały zostaną przeanalizowane i omówione w ramach bezpośrednich rozmów.
Niestety fatalny feedback ze strony partnerów:ciągłe napięcie, niedopowiedzenia, sugestywne spojrzenia, fałszywe uprzejmości. Za tym wszystkim kryje się w niektórych przypadkach brak kompetencji i szukanie kozła ofiarnego napompowane sztuczną pewnością siebie. Brak autorytetów. Atmosfera strachu. Szef w defensywie. Pisanie rozbudowanych kocopołów w sprawie o pietruszkę- najlepiej w stylu późnobarokowym i rokoko. Nie polecam:/
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/0/8/a/08ab118aa4c8100e0291d54e23fc315a.jpg)
Najlepszy jest "wszechwiedzący" gremlin z IT totalny ściemniacz i wiedza na poziomie podstawówki. Ale ładnie mydli oczka górze ;-). Znajomość repertorium ze-ro-wa. Ja nie polecam miejsca pracy ze względu na ciągłe zmiany i rotację, a to wystarczająco mówi o pracodawcy.
Panie X, uważamy, że niespełna 2 miesiące spędzone w Kancelarii i wykonywanie zadań w dużym stopniu niewymagających pracy z Repertorium nie uprawniają Pana do dokonywania oceny znajomości tego systemu przez osobę odpowiedzialną w Kancelarii za obszar IT. Zwracamy przy tym uwagę, że jest to specjalista zajmujący się systemem od wielu już lat i zdecydowanie nie musi nikomu mydlić oczu :) Dziękujemy Panu za wsparcie, jakiego w ramach współpracy z Kancelarią udzielał Pan naszym asystentom!
Niniejsza opinia niech stanowi pewną przestrogę dla wszystkich prawników zainteresowanych pracą w tej kancelarii. Będziecie zmuszeni do pisania pism na rozbudowanych wzorach, w takich samych merytorycznie i niemal identycznych faktycznie sprawach - gorzej niż w kancelarii odszkodowawczej. Z nielicznymi wyjątkami, nie można mówić o możliwości rozwoju. Nie ma od kogo się uczyć - wypełnianie wzoru zgodnie z osobistymi preferencjami osoby sprawdzającej pismo nie ma chyba zbyt wiele wspólnego z prawem. Główny zakres specjalizacji kancelarii jest bardzo wąski. Sporadyczne ciekawsze zadania dostają wybrańcy na zasadzie sympatii przełożonych, reszta klepie w kółko to samo. Do tego - konieczność podlizywania się, praca po nocy, wymuszanie założenia działalności gospodarczej i ciągłe pretensje.
@No Merski Jeśli już masz taką opinię to warto ją uzasadnić bo ja mam zupełnie inną
Firma nie szanuje pracowników, traktuje ich arogancko, często poniżająco. Przełożeni zainteresowani tylko własnym interesem. Bardzo przykre miejsce pracy, niestety nie polecam.
Dobra firma może być jedynie dla pracownika sumiennego i dobrze pracującego!!
Nie polecam tej kancelari(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) udawane uprzejmości, (usunięte przez administratora). Osoby zatrudnione w większości bardzo życzliwe, ale przy takim zarządzaniu kancelarią niestety rotacja będzie w każdym miesiącu. Nie polecam tego miejsca, ponieważ nie ma szacunku do człowieka.
Punkt widzenia zależy od punktu położenia naszej sprawy? Dla mnie kancelaria jest spoko.
Szczerze nie polecam. (usunięte przez administratora)
Czy ktoś spośród użytkowników forum Gowork poszukuje obecnie pracy w MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI? Według informacji na stronie https://merski.info/kariera/ można się kontaktować w tej sprawie. Jeśli macie wiedzę na temat warunków pracy w tej firmie i chcielibyście się nią podzielić, to zapraszam do dyskusji.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI SP.K.?
Zobacz opinie na temat firmy MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI SP.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI SP.K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!