Czy ktoś mógłby coś więcej powiedzieć na temat pracy jako asystent administracyjny?
Ktoś sie wypowie na temat pracy jako asystent?
Czytam komentarze i czasem czuję się, jakbym pracowała w innej firmie. Niby wiadomo, że to forum zalewają komentarze negatywne, pozytywne od razu podpadają jako „inspirowane”, najmniej zwykle jest komentarzy wyważonych, neutralnych. Postaram się jednak dać taki właśnie, bo nie uważam, żeby żale, jakie wylewają inni były w pełni uzasadnione. Kancelaria jest miejscem, do którego przychodzę pracować, to nie jest moje pierwsze miejsce pracy. Nigdzie nie jest idealnie, każda firma ma swoje plusy i minusy, każda praca potrafi męczyć, czasem frustrować, w najbardziej zgranym zespole mogą pojawić się jakieś niesnaski. Nie inaczej jest w tej kancelarii – nic jednak nie uzasadnia tak wielu negatywnych, moim zdaniem nieobiektywnych, komentarzy. Czytając je, nie mogę nie zapytać – po co w takim razie te osoby tak się męczą i nie spróbują gdzie indziej? Ciekawe, czy w innej kancelarii prawnik nie będzie odpowiadał za wysyłkę korespondencji do sądu (to tak a propos czyjegoś komentarza o trzech fachach), a czasem musiał sam ją zawieźć na pocztę? Skąd więc biorą się ci wszyscy prawnicy czekający w kolejce na poczcie głównej ?????
Nie wyobrażam sobie prawnika z kancelarii procesowej, który wysyła korespondencję sądową za pośrednictwem kuriera. Tylko oddanie pisma procesowego w placówce pocztowej jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu. Każdy prawnik to wie i ma świadomość skutków niedotrzymania terminu procesowego. Do wykonania tego zadania, w przypadkach granicznych, angażuje się każdego: od szefa do gońca. Może warto sprawdzić, jakie wysyłki kancelaria prawna powierza kurierowi.
Istnieją kurierzy dojeżdżający na pocztę ;) Z pewnością nikt nie wysyła pism pocztowych poza ustalonym trybem, chociaż oczywiście można zwrócić na taką oczywistość uwagę. Sam również znam wiele miejsc, w których od poczty są specjalni pracownicy, a nawet całe działy, zatrudniane rotacyjnie tylko w tym celu, w tym w godzinach późnowieczornych. Może warto rozważyć takie rozwiązanie u Państwa. Moc pozdrowień.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI SP.K.? Chętnie zatrudniają?
Kancelaria organizuje płatne praktyki dla studentów Zapraszamy do współpracy studentów zainteresowanych pogłębieniem wiedzy w zakresie prawa pracy, prawa bankowego i sporów. Więcej informacji na https://merski.info/kariera/platne-praktyki-dla-studentow/.
Zainteresowała mnie ta firma jako miejsce pracy dla informatyka, gdyż właśnie jest takowe ogłoszenie na portalu pracuj. Jak tam jest, nie od strony prawniczej, gdyż ta branża jest mi obca? Ze strony www można odnieść wrażenie, że panuje tam straszne sztywniactwo, pewnie obowiązkowy dress code?
Dzień dobry, Zapraszamy do złożenia aplikacji i bezpośredniego kontaktu z Kancelarią. Podczas rozmowy odpowiemy na wszystkie pytania. Będzie tez możliwość zweryfikowania poziomu „sztywniactwa” :)
Dzień dobry, trafiłam na forum po tym, jak zobaczyłam ofertę pracy. Wpisy mnie zaniepokoiły, mam kilka pytań. Oferta dla aplikanta radcowskiego rozumiem na umowę o pracę? Czy faktycznie jest wymuszane B2B? Generalnie taka współpraca w sposób oczywisty będzie spełniała warunki uop, nie chce mi się wierzyć, że wymuszana jest działalność gospodarcza... zwłaszcza w kancelarii... zakładam, że to nieprawdziwe wpisy, proszę o potwierdzenie. Czy nadgodziny są ewidencjonowane i opłacane? Czy faktycznie do multisporta trzeba dopłacać? Jaki jest pakiet medyczny? Rozumiem, że teraz w epidemii pracują Państwo głównie zdalnie? Bo z komentarzy tak nie wynika, ale też mi się nie chce wierzyć... Przesyłam uszanowanie!
Szanowna Pani, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Zapraszamy do złożenia dokumentów aplikacyjnych. Na wszystkie Pani pytania odpowiemy z pełną otwartością, omawiając proponowane warunki oraz wzajemne oczekiwania, w ramach rozmowy rekrutacyjnej.
Z Państwa odpowiedzi wynika że wszystkie odpowiedzi na pytania które zadała przedmówczyni są negatywne?
Szanowny WOY, nasza informacja nie miała na celu wskazanie, że odpowiedzi są negatywne. Na tego rodzaju pytania odpowiadamy w ramach bezpośrednich rozmów, a nie na forach internetowych.
Taka nieprzyjemna atmosfera pracy nie spotkała mnie jeszcze w żadnej firmie. Szkolenie nowych osób? Można zapomnieć. Radź se sam. Odsyłanie od jednej osoby do drugiej bo "nie ma czasu" i od każdej dowiesz sprzecznych ze sobą informacji. Jeśli kancelarii nie zależy na nowych pracownikach to niech ich najzwyczajniej w świecie nie zatrudnia. Dezorganizacja i nierówny podział obowiązków jest w tej kancelarii codziennością. Prowadzi to do podwójnego wykonywania zadań przez pracowników, co wzbudza ogromną irytację i niechęć do dalszej pracy. Tylko tutaj zdobędziesz trzy fachy jednocześnie, będąc prawnikiem, pakowaczem i kurierem. Oczywiście wszystko do późnych godzin wieczornych. At(usunięte przez administratora) W dodatku zero jakiejkolwiek poufności i profesjonalizmu pracodawcy wobec pracowników, wiele rzeczy rozgrywa się na oczach całego open space - więc możemy dowiedzieć się kto na jaką chorobę choruje oraz kto ma jakie plany wobec firmy. Takie zachowania nie powinny mieć miejsca w szanującej się firmie. Wiele kwestii na rozmowach kwalifikacyjnych jest przemilczanych. Atmosferę tworzą ludzie, a większość z nich nie powinna w tej firmie już dawno pracować.
Drogi Pracowniku dziękujemy za Twoją opinię. Głos naszych pracowników nie jest nam obojętny, nawet kiedy odbieramy go jako subiektywny. Zapraszamy do otwartego dialogu i do bezpośredniego kontaktu w przypadku posiadania informacji rzetelnych, prawdziwych i mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie firmy. Zapewniamy, że każdy głos Pracownika jest dla nas ważny. Zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem adresu e-mail: mkurzajewska@merski.pl lub rjmerski@merski.pl. Z wyrazami szacunku Zespół MERSKI RADCY PRAWNI I ADWOKACI SP.K.
"Rzetelnych, prawdziwych".... czy pracownicy działu administracji nie widzą co się dzieje dzień w dzień na ich oczach? To chyba niekorzystnie świadczy o nich jak i o pracodawcy. Tak jak ktoś wspomniał.... większość ludzi w tej firmie powinna zostać zwolniona bo mają znikome pojęcie o zarządzaniu ludźmi oraz pracy w kancelariach.
Tylko bezpośrednia rozmowa pozwoli na rzeczowe przedyskutowanie problemu. Omówienie konkretnych przypadków daje pracodawcy możliwość poznania i odniesienia się do krytycznych uwag pracowników. Zapraszamy do rozmowy.
Nie bardzo rozumiem negatywne wpisy. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej dostaje się informacje na temat tego, jak wygląda praca w Kancelarii. Chyba nie wszyscy rozumieją, że Kancelaria to nie urząd, w którym specyfika pracy jest całkowicie inna. Poza tym MERSKI to nie kancelaria jedno-, czy dwuosobowa, w której robi się wszystko i dla wszystkich. Są wyraźnie określone działy i obszary, którymi Kancelaria się zajmuje więc jeśli idzie się do bankowego, środka czy prawa pracy to chyba wiadomo, czym się człowiek będzie zajmował? Uwagi można zgłaszać, również merytoryczne ale muszą za nimi stać dobre argumenty, co też nie powinno dziwić. Ludzie są w większości bardzo fajni i pomocni. Podlizywać się nikomu nie trzeba, wręcz przeciwnie - ci, co się podlizują nie są mile widziani. No i śniadania są super.
Zgadzam się, na rozmowie nie mówią o nadgodzinach i o wielu innych rzeczach. W tej kancelarii ludzie chyba nie mają życia poza pracą.
Zgadzam się, szare ludzki z open space nie mają nic do gadania. Nie ma żadnych próśb, są tylko puste zdania oznajmujące co ma być zrobione i koniec. Traktowanie ludzi obcesowo to najgorsza rzecz jaka może się przydarzyć w miejscu pracy. Człowiek czuje się jak śmieć.
Drogi/Droga "Też Tu Pracuję", wiemy, że nie jesteśmy idealni. Nikt nie jest. Przyjmujemy wszystkie uwagi, przede wszystkim te krytyczne, wyciągamy z nich wnioski. Nie zamierzamy polemizować na portalu internetowym z takimi negatywnymi ocenami - wolimy omówić zastrzeżenia w trakcie spotkań indywidualnych. Nie możemy jednak przemilczeć zarzutu dotyczącego śniadań "bez środków bezpieczeństwa, krzesło w krzesło" i kwarantanny. Jako osoba pracująca w Kancelarii z pewnością wiesz, że na samym początku epidemii wprowadziliśmy ograniczenie liczby osób mogących jednocześnie przebywać w kuchni. Informacja w tym zakresie jest wyraźna i czytelna dla wszystkich osób wchodzących do kuchni. Zakładamy, że współpracujemy z dorosłymi i rozsądnymi ludźmi, którzy wiedzą, że przestrzeganie zasad bezpieczeństwa leży we wspólnym interesie nas wszystkich. Jeżeli jednak ktoś zasad tych nie przestrzega, to proponujemy zwrócić uwagę bezpośrednio takiej osobie, a nie zamieszczać nieprawdziwe informacje na portalu.
Kancelaria jest otwarta na opinie i rozmowy z pracownikami i współpracownikami. Jedyny warunek, który stawiamy w ramach rozmów to, by wyrażane opinie były merytoryczne, poparte faktami. Bazując na konkretach, możemy się analizować sytuacje, wyciągać wnioski i zmieniać się. Kierujemy się zasadą, że bezpośrednie komunikowanie zastrzeżeń jest najbardziej efektywne, dając możliwość wymiany racji i opinii. Jednak wolność słowa ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza zgody na łagodzenie własnej frustracji obraźliwymi wypowiedziami, godzącymi w godność osób i dobre imię Kancelarii. Nie zgadzamy się na używanie pomówień i odwoływania się do sytuacji, które nie są poparte faktami. Dobra osobiste są pod ochroną prawną. Komunikaty, zawierające pomówienia i oszczerstwa oraz obraźliwe wypowiedzi są usuwane przez administratora. Wszelkie zgłoszenia naruszania zasad powinny być przekazywane Wspólnikowi Zarządzającemu. Przesłane materiały zostaną przeanalizowane i omówione w ramach bezpośrednich rozmów.