A czy kiedykolwiek stało się coś co spowodowało, że mógł Pan się bać? Jesteśmy administrowani od lat i jestem bardzo.zadowolony z biura terenowego .Infolinia -pomocna , jak mam dyżur mogę zadzwonić po godzinach, strefa klienta świetna sprawa , mamy XXI w. Przecież wszystakie duże firmy mają infolinię, ja nie rozumiem tego zamieszania.
no to chlopie masz szczęście,ze sie dodzwoniles.Twoj wpus swiadczy ze jestes pracownikiem spolki
Tomek, co Ty bierzesz skoro jesteś zadowolony z obsługi w tej firmie..?Podaj nazwę, to sobie kupię w aptece albo u dealera..
Już tak są zagubieniu ,że proponuję zostawić ich w spokoju na tym forum i forum zzn. Niech się pakują pomaleńku, bo nie daj boże coś zapomną i wrócą. Stanowiska nowe podzielone , sami pełnomocnicy , specjaliści , jednym słowem kadra kierownicza w nowej technologi przy komputerach. Można ?????
Zagubieni,raczej nie.Stali sie poprostu posrednikiem.Oferuja zarzadom wspólnot tablety ,zeby sami decydowali.Jest to zrzucenie odpowiedzialności na zarzad wspolnoty.Spolka będzie brała kasę za nic bo juz dawno przestali zarzadzac.
Wspólnot jest tyle,że nie ma już czym zarządzać..to zaraz koniec
Wspólnoty rzucają papiery jedna po drugiej..tragiczne zarządzanie i brak płatności na czas..stracą płynność i będzie koniec tej firmy
Mina okresy wypowiedzen wspólnot i ta firma straci płynność i zniknie z rynku
To prawda wszystkie duże firmy mają infolinię ale co ważne mają równie kompetentnych i wykwalifikowanych pracowników
Wszystko kasują na tamtym drugim forum . Jak to wygląda w innych miastach. Nikt niczym się nie interesuje, totalne lekceważenie, na @ nikt nie odpowiada , tel. nie ma a jak się uda zdobyć nikt nie odpowiada. Nawet członkowie zarządów mają problemy z komunikacją. Trawa po same pachy urosła , śmieci w pojemnikach , przed pojemnikami , w boksie na pojemniki , przed boksem , wycieki , smród , gabaryty. Firmy świadczące usługi obniżyły jakość , brak nadzoru. O co tu chodzi !!!!! Zarząd Wspólnoty ma problemy cokolwiek załatwić. Zanim skończy się okres wypowiedzenia zarośniemy trawą i brudem - Też tak macie.
Stąd niestety też szybko znikają niewygodne posty. U nas jest tak samo. Nie zapłaciliśmy za maj i czerwiec, bo nie wiemy za co mielibyśmy płacić skoro nikt się naszymi sprawami nie interesuje, nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonów, nie przychodzi na dyżury, nawet księgowość zaczęła poważnie nawalac. Zarząd wszystko obecnie robi sam. Wygląda to tak jakby TM się rozsypało. Szukamy nowej sensownej firmy.
Niebawem cały Bialystok odejdzie..wschód się wali i pali..za 2 mies. Stracą płynność..to już końcówka tej pseudo firmy
Zatrudniają już Ukraińców i Białorusinów żeby było taniej..głupi manager zatrudnia (usunięte przez administratora) na swoim poziomie..Mega padaka w srodku
Wspólnoty uciekają jedna po drugiej..za 2 miesiące będzie ubytek -50%..Do końca roku tego kolchoz nie będzie juzcw Polsce..opracowany już plan ewakuacji na Litwie!
Podobno są już problemy z pensjami bo trzeba zapłacić ZUS w lipcu..także Titanic tonie..
Nie tylko Białystok-tak jest w całej Polsce-wspólnoty przejrzały na oczy. ZZN to tylko teraz pośrednik .Biorą kasę nic nie robiąc. Szkoda ,że nowi właściciele tak wszystko rozwalili ,to na co ludzie pracowali latami
Zarząd to Litwini po ochronie środowiska..nadają się aby zabrać pole A nie zarządzać firma..rodzina lub znajomi właściciela z Litwy..kierownicy to też Max kretyn i bo kto normalny tam przyjdzie do pracy?!
Powinni iść do pługa albo robić w kotłowni jak ich szefowie z Litwy że swoim wybitnym wykształceniem..kierownicy to też matoły z kompleksami..im to glupsze,Tym bardziej się sadzi!
u mnie zaproponowano zarządowi tablet. Z tego co mówią inne zarządy u nich to samo. Czyżby Tumieszkamy przeszło na samoobsługę. Za co chcą brać pieniądze????????
Szanowny Panie Jarku, rozwiązanie, które zostało zaproponowane zarządom nie wiąże się z tym, że przechodzimy na samoobsługę. Nie rozumiemy skąd taki wniosek. Chcemy, aby każdy klient miał stały dostęp do nowoczesnych narzędzi proponowanych przez nas, dlatego też wychodzimy z propozycją przekazania Państwu tabletów. Robimy to po to, aby ułatwić Państwu kontakt z nami, w każdej chwili zgłosić usterkę, czy sprawdzić stan finansów wspólnoty. Ma to na celu usprawnienie procesu komunikacji między Wspólnotą, a zarządcą - TuMieszkamy.
umowy na zarzadzanie byly podpisane z ZZN wiec Tumieszkamy nic do tego.Jezeli w organizacji jest tak dobrze to dlaczego tak slabo wywiązujecie się z umów!!!!!!!!!.Tablety nie załatwią pogarszającej obsługi ze strony ZZN
Szanowna "Fanko". powtórzymy raz jeszcze to, co było już podnoszone na tym forum, a mianowicie, że ozwiązanie, które zostało zaproponowane zarządom nie wiąże się z tym, że przechodzimy na samoobsługę. Nie rozumiemy skąd taki wniosek. Chcemy, aby każdy klient miał stały dostęp do nowoczesnych narzędzi proponowanych przez nas, dlatego też wychodzimy z propozycją przekazania Państwu tabletów. Robimy to po to, aby ułatwić Państwu kontakt z nami, w każdej chwili zgłosić usterkę, czy sprawdzić stan finansów wspólnoty. Ma to na celu usprawnienie procesu komunikacji między Wspólnotą, a zarządcą - TuMieszkamy."
W stolicy została garstka pracowników. Z kilkuset wspólnot jakie obsługiwała ekipa z Warszawy nie została nawet 1/3. Tyle w temacie zmian "na lepsze"............... Widocznie stolica nie była gotowa na tak zaawansowane technologicznie zarządzanie ;-)
Szanowna Pani/Panie 'Warszawa', Do znużenia powtarzać będziemy, że wszelkie zmiany strukturalne i kadrowe spowodowane są zmianą modelu biznesowego. Możemy zapewnić, że stolica jest w pełni gotowa na zaawansowane rozwiązania technologiczne :)
Moja opinia dotyczy administracji czy też administratora z Lublina. Pięknie tu tak odpowiadacie na wpisy, a Lublin nie nie odpowiada na meile właścicieli mieszkań, sprawy bywają czasem trudne, ale jakaś kultura obowiązuje, zwłaszcza jeśli się za to bierze pieniądze. Wstyd Szanowni Państwo!!!
Szanowna Pani Magdo, W takim wypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Mieszkańców, może wysyłają Państwo maile na błędny adres mailowy.
Drogie Tu Mieszkamy Nasza wspólnota ma zarząd powierzony, gdzie Zarządcą jest jedna z waszych spółek. Zamierzamy w tym tygodniu złożyć wniosek do sądu o ustanowienie zarządcy w naszej wspólnocie przez Sąd. Zobaczymy więc kto ma rację. My uważamy, że nasza wspólnota nie ma obecnie zarządcy i zostaliśmy porzuceni. O tym, że zmieniliście strukturę dowiedzieliśmy się z Gowork bo do dziś nie wysłaliście żadnego pisma w tej sprawie..........Nasz zarządca zniknął więc z dnia na dzień bez jednego słowa wyjaśnienia. Jest 20 lipiec a wy nadal nie przeprowadziliście zebrania wspólnoty mieszkaniowej nawet telefonicznie, czy w formie chat. Nie udostępniacie dokumentów wspólnoty, czyli naszych a nie waszych a kontakt w tej sprawie z wami pozostaje bez echa. Nie ma szans na żadną komunikację członków wspólnoty z wami, gdyż pracownicy infolinii są przygotowani tylko do załatwiania prostych spraw a nie dyskutowania o pracach remontowych wspólnoty mieszkaniowej. Może więc Sąd nam pomoże i ustanowi Zarządcę, który zajmie się naszymi sprawami.
Szanowny Panie Marianie, Bardzo dziękujemy za tak szczegółowe opisanie sytuacji, a także planów Państwa Wspólnoty. Jak sam Pan napisał "Zobaczymy więc kto ma rację.", z tym stwierdzeniem trudno nam się nie zgodzić, zwłaszcza jeśli sprawę miałby rozstrzygać Sąd. Każdy z Państwa w każdej chwili może skontaktować się z Działem Obsługi Mieszkańca, którego zadaniem jest rozwiązywanie wszelkich problemów, z jakim zgłaszają się członkowie Wspólnoty. Nie ma więc konieczności ogłaszania zmian personalnych, bądź strukturalnych, jeśli sam sposób obsługi nie wpływa na jakość zarządzania Państwa Wspólnotą, lub nawet znacząco ją poprawia i usprawnia. W związku z sytuacją epidemiologiczną Zebrania Wspólnot Mieszkaniowych zostały przeprowadzone w większości wspólnot w trybie indywidualnego zbierania głosów, a wszelkie informacje dotyczące głosowania znajdują się w Strefie Klienta. Nie przeprowadzamy zebrań w formie chat/telefonicznie. Odnosząc się do ostatniej części Pana wypowiedzi, osobą odpowiedzialną za "dyskutowanie o pracach remontowych" jest Pełnomocnik Zarządu ds. Relacji z Klientem, bądź Specjalista ds. Technicznego Utrzymania Nieruchomości. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kto jest Pełnomocnikiem/ Specjalistą ds. TUN, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Mieszkańca, bądź mail na adres opinie@tumieszkamy.pl, ponieważ w przypadku zarządu powierzonego wszelkie tego typu sprawy rozpatrywane są indywidualnie. Jeśli najprostszym i jedynym rozwiązaniem jest dla Państwa droga sądowa, to oczywiście liczymy na jego sprawiedliwość i praworządność.
Szanowne TU Mieszkamy Sąd to ostateczność, gdyż pomimo wielokrotnych prób kontaktu email/telefon/pisma całkowicie nas zignorowaliście. To, że uniemożliwiacie członkom wspólnoty mieszkaniowej dostępu do dokumentów ich wspólnoty mieszkaniowej, które nie należą do was jest skandalem i złamaniem ustawy o własności lokali dającej prawo każdemu członkowi wspólnoty do kontroli Zarządcy. To nie ma nic wspólnego z nowoczesnością. Wasza spółka ma ustawowy obowiązek działać zgodnie z jej zapisami a nie według własnych zasad niezgodnych z ustawą.
Ta firma niebawem straci 20-30% wspólnot.. A potem wiadomo..W kasie pustka i koniec balu..
Szanowna Pani Moniko, Dziękujemy za tę dokładną analizę, możemy jednak zapewnić, że w naszym zespole jest wykwalifikowany zespół analityków biznesowych, którzy wiele lat kształcili się, aby jak najlepiej i najdokładniej kalkulować prognozy finansowe na przyszłe tygodnie, miesiące i lata. Możemy więc z pewnością potwierdzić, że nasi analitycy nie przewidują zjawiska o nazwie: "w kasie pustka i koniec balu.." :).
To jaka jest rotacja pracowników?50%?
Szanowny Panie Zenku, Cieszymy się, że jest Pan aktywny każdego dnia :). Proszę nam zaufać - zatrudnienie i odejście pracowników jest normalnym zjawiskiem w każdej firmie. Zarówno w tej, w której całkowicie zmienia się model biznesowy, jak i w tej pracującej od wielu lat w ten sam sposób. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na jakość wykonywanych przez nas usług, ewentualnie na plus! :)
Co to za forum dla ludzi spoza formy skoro na każdy wpis odpowiada HR..to jest normalne???Widać,że macie taka masę negatywnych postów,że zatrudniliscie kogoś do pisania tutaj..kompletna żenada!!!
Szanowna Pani Kasiu, Forum Gowork to platforma do komunikacji dla naszych Klientów, byłych pracowników, potencjalnych pracowników, aktualnych pracowników, a także dla każdego, kto chciałby porozmawiać o TuMieszkamy. Uważamy więc, że każdy ma prawo wypowiadać się na temat organizacji. Co do drugiej części wypowiedzi, to naprawdę jesteśmy ciekawi skąd taka wiedza na temat tego kto/jak/gdzie/kiedy/za ile odpowiada na Państwa pytania, ponieważ każde kolejne stwierdzenie na ten temat sprawia, że uśmiechamy się coraz szerzej. Kojarzy nam się to trochę z filmami o teoriach spiskowych na Discovery :)
Firma za chwilę straci płynność..aby ratować firmę wycina się coraz więcej pracowników..rownia pochyla!
Szanowny Panie Witku, Bardzo dziękujemy za tę analityczną i niestety mało merytoryczną opinię, podsumowaną fizycznym terminem odnoszącym się do powierzchni płaskich nachylonych pod pewnym kątem. Niestety nie jesteśmy w stanie zrozumieć, skąd bierze Pan informacje i przekonanie o utraceniu płynności finansowej, a także wycinaniu "coraz więcej pracowników", aby "ratować firmę". Więc do znużenia powtarzać będziemy, że tego typu stwierdzenia, szczególnie niepoparte żadnymi dowodami, traktowane są jako bezpodstawne oskarżenia. Wiemy, że wydaje się, jakbyśmy powtarzali te same zdania w kółko, ale jedyne, co możemy napisać to, że wszelkie zmiany strukturalne i personalne spowodowane są zmianą modelu biznesowego, a nie ratowaniem firmy przed rychłym upadkiem. Co nie zmienia faktu, że bardzo dziękujemy, że dzięki tej opinii mogliśmy powtórzyć zagadnienia z fizyki :).
W środku jest totalny chaos..wspólnoty uciekają i nie płacą za brak usług..więc o czym mowa
Szanowny Panie/Pani 'Zibi', Nie wiemy skąd posiada Pani/Pan informacje o tzw. 'chaosie', ale możemy zapewnić, że daleko nam od tego, aby biegać w popłochu trzymając się za głowę :). Nawet powiemy więcej - nowy model biznesowy wprowadzany jest z powodzeniem, a duża ilość Wspólnot nie tylko płaci na czas, ale nawet jest zadowolona z poprawionej jakości naszych usług. Tego typu oskarżenia musimy więc uznać za bezpodstawne i niezgodne z prawdą. Prosimy także, aby opinie popierać konkretnymi argumentami, do których moglibyśmy się odnieść.
Szanowny pracodawco !!!! Może umówmy się na wyrównane szanse . Wszyscy piszą ,(usunięte przez administratora) wszystkie wypowiedzi są pokazane. Tumieszkamy udziela odpowiedzi albo nie udziela. Bo to co jest obecnie to masakra.
Szanowny Panie/Pani, oczywiście, jesteśmy za tym, aby porozumiewać się zgodnie z zasadami otwartej (i kulturalnej) komunikacji. Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy ujawnianie są dane osobowe naszych pracowników, bądź informacje, gdzie jawnie oczernia się firmę, bądź konkretnych pracowników. Na takie sytuacje nie możemy pozwolić i tylko wtedy decydujemy się na usunięcie wiadomości od Państwa. Komunikujmy się otwarcie i kulturalnie, do tego zachęcamy :)
E-maile wysyłane do ZZN-u w tym na adres opinie@tu mieszkamy.pl pozostają bez odpowiedzi.
Mój pojawił się w sobotę i niedzielę , poniedziałek wykasowali. (usunięte przez administratora). A to,że nie odpowiadają na @ albo nie ma nikogo w siedzibie ZZN to norma , ci nowi pracownicy nie wiedzą na czym polega księgowość we Wspólnocie Mieszkaniowej. Nie odróżniają eksploatacji od funduszu remontowego w-g ich zdania wszyscy płacą czynsz.Zaczynają ratować księgowość przywracając z powrotem jak było , ale chyba za późno.
Wspólnot i uciekają jedna po drugiej..poziom usług zenujacy
Szanowna Pani Kseniu, miło Panią widzieć ponownie na forum brakowało nam Pani merytorycznych opinii. Zapewniamy Panią, że klienci, którym spodobał się nasz nowy sposób funkcjonowania, zostają z nami, jak też że po trudnym dla nas okresie przejściowym wreszcie zaczynamy widzieć pozytywne efekty zaimplementowanych zmian. Gospodarka wolnorynkowa to taki twór, gdzie każdy podmiot ma możliwość wybrania sobie z kim chciałby współpracować- takich wyborów dokonują również nasze Wspólnoty mieszkaniowe- i my to w pełni szanujemy.
Szanowny !!!, witamy ponownie na forum. Zapewniamy Pana/ Panią, że osoby pracujące w naszym Dziale księgowym posiadają odpowiednie wykształcenie kierunkowe i właściwe kompetencje. Warto też nadmienić, że niczego nie musimy ratować, a raczej, że konsekwentnie trzymamy się obranej ścieżki i skutecznie implementujemy nowy model biznesowy. Widzimy pozytywne efekty wdrożonych zamian i z optymizmem spoglądamy w przyszłości, czego i Pani/ Panu życzymy.
Szanowny Pani Piotrze, cały czas jesteśmy do dyspozycji i kontaktujemy się z naszymi klientami. Wszelkie dane kontaktowe są zamieszczone na naszej stronie internetowej, zapraszamy!
Firma to parodia, same zwolnienia, brak kompetencji pracowników, kierownikami/managerami są ludzie bez wyższego wykształcenia i fachowej wiedzy, a gdzie tu mowa o zarządzaniu czymkolwiek. Do końca roku podejrzewam, że się rozpadną. Opinie same mówią o sobie.
Szanowny Panie Zbigniewie, dziękujemy za wyrażenie Pańskiej opinii, niemniej musimy skonstatować, że w zasadniczych punktach rozmija się ona z faktami. W pierwszej kolejności informujemy, iż przeprowadzone redukcje miały związek z wdrożeniem nowego modelu biznesowego, a nie ze złą kondycją firmy. Po drugie Spółka na bieżąco zatrudnia pracowników dopasowanych profilem do nowych wymogów i struktury zadań w organizacji. Na całym etapie transformacji, Zarząd dokłada wszelkich starań, aby jak największa liczba osób zachowała swoje stanowiska. Wartym zauważenia jest również fakt, iż pomimo trudnej sytuacji związanej z pandemią Tumieszkamy nie obniżało pracownikom wynagrodzeń, o one same są wypłacane zawsze na czas. Nazywanie naszych pracowników osobami o braku kompetencji i odpowiedniego wykształcenia jest nieprawdziwe i krzywdzące dla zatrudnianych przez nas osób. Wszyscy nasi pracownicy mają wysoki i adekwatny do poziomu zajmowanego stanowiska poziom wykształcenia. Frustracja nie tłumaczy pisania nieprawdy, dodatkowo, jako zapewne były pracownik, krzywdzi Pan obecnie zatrudnionych kolegów i koleżanki krzewiąc nie mające nic wspólnego z rzeczywistością informacje.
Mi jest bardzo przykro, gdyż codziennie odbieram telefony od klientów, którzy zgłaszają te same problemy na które nikt w firmie nie reaguje. Boję się o swoją przyszłość, bo szykuje się kolejna fala zwolnień. (usunięte przez administratora)
Dzień Dobry Mam pytanie do pracownika PR Tu Mieszkamy. Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej obsługiwanej przez ZZN. W Planie gospodarczym na 2020 rok wasz pracownik uwzględnił remonty na kilkadziesiąt tysięcy złotych ale nie załączył pod głosowanie uchwał niezbędnych do ich wykonania. Nie reaguje na pisma z naszej strony aby przygotował i poddał uchwały pod głosowanie ani na nasze uwagi, że zakres tych prac przekracza czynności zwykłego zarządu. Co w tej sytuacji możemy jako mieszkańcy/wasi klienci zrobić? Z góry dziękujemy za odpowiedz. Karol członek wspólnoty mieszkaniowej
zmienić zarzadce,ZZN pozwalnial administratorów i zarządców.Pozostaje infolinia ale tam trudno jest się dodzwonic i uzyskać jakąkolwiek odpowiedź
Panie Karolu prawdopodobnie Panu nie odpowiedzą. Mogę panu podpowiedzieć ,że fundusz remontowy WM nie jest własnością administratora/ zarządcy , nie jest własnością Zarządu Wspólnoty. Właścicielem funduszu remontowego jest każdy właściciel lokalu i nikt nie ma prawa ani administrator /zarządca ani Zarząd WM wydać grosza bez zgody współwłaścicieli w formie uchwały. Uchwała dla wydatków z funduszu remontowego jest świętością. Wydatki ze środków zgromadzonych na funduszu remontowym bez uchwały jest rażącym naruszeniem prawa i podlega karze. Nie podejrzewam aby ktoś z pracowników tej firmy był aż tak zdolny do takiego działania. Nie mniej jednak proszę być czujnym , Zarząd WM ma prawo zatwierdzać faktury przed zapłatą , proponuję z tego skorzystać.
Za Max 3 mies. Firma zniknie z rynku..garstka klientów.. za chwili Litwini stąd wyjadą..
Koksuja weglem ze wschodu az w magazynie buchnal raz pożar.. przyjechali ludzie na inwentaryzację A tu magazynu nie ma..cuda się dzieją non stop!
Podobno w kotłowni pala także w lecie..oskarżyła się sąsiadka,że popiół jej spada na trawę na działce.. to jakaś szajka że wschodu!
Podobno wydział spraw wewnętrznych ma ich odebrać z lotniska następnym razem..skończy się kabaret..
Dostarczają ciepło dla kogo?Skąd ten węgiel?
Wprowadzanie nowych modeli biznesowych - tak , każda firma ma do tego prawo, ale nie ze szkodą dla klienta. Wspólnota nie została zapytana , czy zgadza się na jednostronne zmiany warunków Umowy o administrowanie. Z powodu dużych opóźnień w płatnościach za fry przez Centrum na jesieni 2019r , dowiedzieliśmy się przypadkiem , że księgowość w oddziale dostała wypowiedzenia i jest Centrum w Lublinie . To byl przypadek i ZZN do tej pory żeruje na niewiedzy Wspolnot. Wspólnota drogą pantoflową dowiaduje , że w Oddziale zostaną może 3 osoby. Jeśli firma ZZN ma tak dobre mniemanie o sobie, to powinna porozmawiać ze Wspólnotą i jeśli jej takie warunki współpracy nie odpowiadają , to rozwiązać Umowę cywilno-prawną. A tak robi reorganizację po cichu a Wspólnota ma płacić za usługę , której nie otrzymuje. A gdy Wspólnota zrobi wypowiedznie , to jeszcze musi przez 3 m-ce się męczyć i nie wiadomo czy będzie miał kto wydać dokumenty Wspólnoty. Wstyd i hańba dla takiej firmy . Właściciele i zarząd ZZN powinni posypać głowę popiołem , a nie puszyć się , reklamować specjalistów , którzy nie wiadomo gdzie są !
Nie ma to jak konkret. Tak pisze w mailu ZZN sp. z o.o. "Prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Mieszkańców pod numerem +48 22 123 90 50 lub mailowy na adres zzn@strefaklienta24.pl. Pozdrawiamy Zespół Tu oraz "Prosimy na nią nie odpowiadać. [aut. zzn@strefaklienta24.pl] Wszystkie maile są automatycznie usuwane." Inteligentnie. Napisz do nas, a twój e-mail zostanie usunięty.
Tumieszkamy nie różni się standardem obsługi od innych korporacji niestety. Zgłoszenie trafia do czarnej dziury i nic nie wiadomo czy w ogóle czy będzie wykonane.
Z firmy odeszli nieprzydatni, nieefektywni pracownicy oraz beznadziejne wspólnoty z ulgą dla Tumieszkamy :)
w firmie zostali Ci co nie potrafią znaleźć innej pracy ze wzgledu na brak merytorycznej wiedzy
idz na strone ZZN i tam pisz swoje pochlebstwa dla spółki a nuż pracodawca zauważy i dostaniesz premię
Przecież w firmie zostali wysokiej klasy specjaliści oddani firmie i wspólnotom, etc. Nie czytałeś?
Jak ja bym sobie życzył, aby nasza Wspólnota również zmniejszyła trud jaki ZZN musi wkładać w zarząd i przeszłą pod zarząd innej firmy.
Moja wspolnota aby nie obciążać obowiazkami tumieszkamy złożyła wypowiedzenie,nie tylko moja 9 innych też.Odciążymy im infolinię
Firma TUMIESZKAMY jako administrator o jakieś wielkie nieszczęście. Nie można się dodzwonić np do księgowości Księgowość nie ma pojęcia o rozliczaniu Wspólnot. Faktury zalegają miesiącami. Nie umią rozliczać wody. Trzeba im wszystko napisać i wytłumaczyć. Nie potrafią zarządzać terenem wspólnym jeżeli jest kilka bloków. Jak ktoś może to nie szybko zmienia administracje. Nie mają zielonego pojęcia o zarządzaniu. (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tumieszkamy Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tumieszkamy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tumieszkamy Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!