Opinie o Tumieszkamy Sp. z o.o. w Lublin Komitetu Obrony Robotników 48

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Tumieszkamy Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Tumieszkamy Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Administrowanie nieruchomościami

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tumieszkamy Sp. z o.o. w Lublin Komitetu Obrony Robotników 48

Józef
Inne

(usunięte przez administratora). Prawda jest taka, że zwalniacie ludzi, przyznajcie się do tego (mogę podać nazwiska osób zwolnionych w Bydgoszczy). Nie odpowiadacie na pisma i maile, rozmowy z biurem obsługi są sympatyczne, ale nie rozwiązują zgłaszanych spraw, faktury opłacacie po terminie. Nie wmawiajcie ludziom, że nie nadążają za nowoczesnym systemem zarządzania, bo to kłamstwo. Ten system zmusza Wspólnoty do tolerowania Waszej indolencji. Przeszkadza Wam, że zarządy wymagają od Was rzetelności i patrzą na ręce, staracie się dociekliwych ośmieszać, wykpić.(usunięte przez administratora) Macie mój adres w bazie danych i oczekuję kontaktu z Waszej strony!!

Pracodawca

@Józef

Szanowny Panie Józefie, nawet jeżeli w Spółkach z grupy zachodzą zmiany organizacyjne i kadrowe - to nie jest to niczym nagannym, a raczej jest to całkiem naturalne. Rzeczonych zmian również nie wprowadza się w celu zaszkodzenia klientowi i sobie samym, a wyłącznie celem usprawnienia procesu obsługi. Skoro zarzuca nam Pan rzekomą indolencję, to może warto odpowiedzieć sobie na pytanie, że modyfikacje składu osobowego dają nam szansę poprawy jakości poprzez wprowadzenie do organizacji osób zaangażowanych i zmotywowanych. Proszę z uwagą obserwować implementowane przez nas rozwiązania, żywimy głębokie przekonanie, że przyniosą one nam wszystkim wymierne korzyści. Pozdrawiamy serdecznie :)

Mamcia
Były pracownik
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Pracowałam w ZZN kilka ładnych lat i czuję się pokrzywdzona powyższym wpisem. Zmiany osobowe w kierunku ulepszenia obsługi??? Całe moje serce oddałam tej pracy i wiem, że ludzie, z którymi pracowałam także

Pracodawca

@Mamcia

Szanowna Pani, zmiana modelu biznesowego ma na celu usprawnienie i unowocześnienie obsługi oraz automatyzację procesów. W żaden sposób nie negujemy kompetencji naszych byłych pracowników, jednocześnie doceniając ich ogromny wkład w rozwój Spółek z grupy. Niemniej, szereg stanowisk przestał istnieć w nowym modelu biznesowym, a dotychczasowa formuła działalności się wyczerpała. Do organizacji dołączyły osoby wpisujące się swoimi kompetencjami w nowy koncept biznesowy, co nie oznacza lepsze, ale z pewnością bardziej ADEKWATNE w nowych uwarunkowaniach. Raz jeszcze dziękujemy za wkład i zaangażowanie i pozdrawiamy serdecznie :)

nienowoczesny
Inne

Zmieniam swoją usuniętą opinię. Za wszystko ocena 1.

Przyszlosciowy
Pracownik
 Rekomendacja
@nienowoczesny

Widze, ze ktos tu zostal zwolniony i ma problem z akceptacja nowego stanu rzeczy. Niestety, ale sami zapracowaliscie na swoj mizerny los.

11
brak przyszłości
Pracownik
@Przyszlosciowy

Uwazaj zebys nie byl następny.W tej firmie nikt nigdy nie moze byc pewny zatrudnienia

Pracodawca

@nienowoczesny

Dziękujemy za wpis. Doceniamy nawet takie, bo dają nam możliwość codziennie podnosić jakość świadczonych usług. Życzymy Panu zdrowych, spokojnych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku- by był mniej frustrujący, niż obecny :)

Pracodawca

@brak przyszłości

Szanowny Braku przyszłości, na wstępie pragniemy wyrazić troskę i nadzieję, że Pański nick nie odzwierciedla Pańskiej obecnej sytuacji życiowej. Pozwolimy sobie również zauważyć, że nie ma firm dających pracownikom stuprocentowa pewność zatrudnienia. Uwarunkowania działania, rynek i wymagania zmieniają się dynamicznie i nie jest niczym zaskakującym, że zarówno pracownicy, jak i firmy zmieniają swój sposób funkcjonowania i rozwijają się- co, oznacza również zmianę miejsca pracy, czy modyfikacje w składzie osobowym. W pracy nikt (żadna ze stron) nie ślubuje wierności na całe życie. Z tego miejsca życzymy Panu/ Pani więcej optymizmu i życzliwości na co dzień :)

brak przyszłości
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

w waszej organizacji nic nie jest pewne .Brak solidnej obsług technicznej, i, zaległości w płaceniu dostawcą, jedyna pewna rzecz to ,to ze w pierwszej kolejności zrobicie przelew z konta wspólnoty za Wasza obsługę, mizerna bardzo

wiosna
Pracownik
@Przyszlosciowy

widzę, że ktoś tu wazelinuje. Trzeba było jeszcze dopisać łubu dubul niech nam żyje prezes naszej organuzqcji_to napisałem ja .....pracownik Tumieszkamy Hahaha

Pracodawca

@brak przyszłości

Szanowny Braku przyszłości, Zapewniamy Pana, że nasz Departament techniczny dokonuje regularnych przeglądów stanu technicznego nieruchomości, a wszelkie należności (w tym te regulowane DOSTAWCOM) są wykonywane terminowo. Proszę ujawnić dane (swoje/ rzekomej Wspólnoty) wówczas zyskamy możliwość merytorycznego odniesienia się do Pańskiego (już nie będącego anonimowym ) wpisu. Pozdrawiamy serdecznie :)

trezor6
Inne

Boże chroń Wspólnoty przed takim zarządcą . Piszę to jako członek zarządu. - Brak kontaktu z księgowością; - Faktury opłacane z opóźnieniem przez co Wspólnota musi płacić odsetki karne; - Brak administratora; - Brak odpowiedzi na maile; - Brak umów z firmami dyżurnymi - Brak kontaktu telef. z oddziałem Kraków (usunięte przez administratora) P.s. Mam nadzieję że nie będziecie robić problemów ze skróceniem okresu wypowiedzenia umowy o zarządzanie.

1
Członek Zarządu Gdańsk
Inne

Jakakolwiek próba kontaktu z księgowością jest niemożliwa. Email z prośbą o dokumenty wysłany 12.11.2020 a jest 21.12.2020 i odpowiedzi nie ma. Rozmowa telefoniczna tylko z infolinią, która za każdym razem przyjmuje zgłoszenie i nic się dalej nie dzieje. Tragedia. Rozwiązujemy umowę na zarządzanie.

Pracodawca

@Członek Zarządu Gdańsk

Dziękujemy za wpis i życzymy wszystkiego najlepszego w Nowym roku :)

Członek Zarządu Gdańsk
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Polecam zajęcie się choćby korespondencją e-mail, którą wysyłałem w okresie od 12.11.2020 do 21.12.2020 w dużej ilości. Dziękowanie za wpisy w tym miejscu? Najlepszego w Nowym roku, to życzę sobie rozstania się z taką firmą ja Wy. Szczęśliwie 31.12.2020 to termin rozwiązania umowy na zarządzanie naszą Wspólnotą. NARESZCIE!!!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Tumieszkamy Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Pracownik w Dziale Technicznym ds. technicznych
Warszawa
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Wyślij CV
logo firmy Agent nieruchomości
Sokółka
Successio Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator nieruchomości mieszkaniowej
Warszawa
GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o.
(19 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Prosze wkoncu dodadac moj wpis
Pracownik

Jesli panstwo sie tak rozwijacie robicie lepsze dobro to prosze mi odpowiedziec co ma na celu zwalnianie pracownikow. Likwidacja biur. Ja narazie jak wiekszosc widze to co widzimy. Na pytanie postawione na infolinii. Jesli tak dobrzy jestescie to czemu zwolniliscie 11 osob i biuro do wynajmu. Wspolnoty uciekaja od was. Pani zaniemowila. Na dobra minute. Pani zachecala do zlozenia zapytania. Ja znow zadalem pytanie jaki sensu te skladanie reklamacjibskarg itd ma dotyczyc skoro wy nie zachowujecie zadnych terminow plytka ktora odkleila sie czeka na przyklehenie rok czasu. Znowu cisza.

Pracodawca

@Prosze wkoncu dodadac moj wpis

Szanowny Panie/ Pani, wprowadzane zmiany (w tym kadrowe) są częścią zmiany modelu biznesowego Spółek z naszej Grupy kapitałowej. Nie jest prawdą to, co Pan/ Pani podnosi o rzekomych zwolnieniach, czy o likwidacji biur. W miesiącu grudniu liczna osób zatrudnionych przewyższyła znacznie liczbę osób, z którymi umowy uległy rozwiązaniu. Do samego Departamentu obsługi klienta w Lublinie zostały zatrudnione dokładnie 32 osoby. A ponad miesiąc temu otwieraliśmy dużą siedzibę w Lublinie, na ulicy Spokojnej 2. Właśnie tacy dobrzy (jak to Pan. Pani pisze) jesteśmy, a każdego dnia staramy się być jeszcze lepsi. Nikt od nas nie ucieka, Klient ZAWSZE ma wolny wybór kontrahenta i nie jest niczym szczególnie zaskakującym, że kliencie przychodzą i odchodzą, a bardzo często wracają- także w tym biznesie. Zmiana modelu i inwestycje, które nasza Spółka nieustająco realizuje ma na celu usprawnienie procesu obsługi, a tym samym zwiększenie zadowolenia naszych klientów. A tymczasem życzymy Panu/Pani zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

Mieszkaniec
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, otrzymałem w dniu wczorajszym dziwny telefon kierunkowy +22 zostałem poinformowany, że wszystkie sprawy mam kierować na infolinię,ponieważ została zwolniona osoba obsługująca mój rejon . Nie do końca rozumiem sytuację ,a może był to żart konkurencji ? Proszę o odpowiedź .

Pracodawca

@Mieszkaniec

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Z poziomu tego forum trudno nam się odnieść do podanych przez Pana informacji, nie posiadamy takiej wiedzy. Rekomendujemy kontakt z Call Center TuMieszkamy, celem uzyskania szczegółowych informacji. Pozdrawiamy serdecznie.

Mieszkaniec
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Proszę o podanie numeru telefonu do call center ponieważ nie posiadam numeru ,a biuro jest zamknięte.

Pracodawca

@Mieszkaniec

Dzień dobry, podajemy numer do Działu Obsługi Mieszkańca - 22 123 90 50 oraz link do naszej strony internetowej https://tumieszkamy.pl/. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół HR TuMieszkamy

Korzystający z ZZN
Inne
@Mieszkaniec

Teraz są zwolnienia grupowe, podobno druga tura zwolnień. Z uwagi, że ZZN należy do grupy teraz infolinia grupy będzie zajmowała się Wspólnotami poprzez infolinię.

Mieszkaniec
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Dziękuję będę kontaktowal się telefonicznie.

Pracodawca

@Mieszkaniec

Proszę uprzejmie :)

Pracodawca

@Korzystający z ZZN

Szanowny Panie Korzystający, Stanowczo dementujemy. W żadnej ze spółek grupy kapitałowej nie odbywają się obecnie zwolnienia grupowe. Proszę nie rozpowszechniać nieprawdziwych informacji i mieć na uwadze, że w sieci nikt nie jest anonimowy, a za naruszanie czyjegoś dobrego imienia ponosi się odpowiedzialność. Jeśli chodzi o zmianę formuły obsługiwania naszych klientów, to wszystkie Zarządu Wspólnot posiadają pełną wiedzę na temat przyjętego przez nas modelu biznesowego. Życzymy zdrowych i spokojnych i rodzinnych Świąt!

Zadowolony
Inne

Ponoc oddzial zzn olsztyn i elblag zostaje przeniesiony do gdansk. Od kilku tyg wisialo ogloszenie o wynajmie biura w olsztynie.

Jan
Inne

Faktury płacone po terminie. Zgłaszanie nic nie daje

Pracodawca

@Jan

Szanowny Panie Janie, wpis jest zbyt ogólny, aby móc go przekierować do właściwego Departamentu. Najlepiej podać swoje dane i nazwę Wspólnoty, w przeciwnej sytuacji nie możemy Panu pomóc. Nadto na tym forum nie podejmujemy kwestii technicznych dotyczących Wspólnot mieszkaniowych. Pozdrawiamy serdecznie

Anna
Inne
 Pytanie

Szanowny zarządzie Tu mieszkamy. Dlaczego nie wydajecie dokumentacji księgowej wspólnot, które wypowiedziały Wam umowę o zarządzanie? Ponad 5 miesięcy opóźnienia.

Pracodawca

@Anna

Szanowna Pani Anno, Zarząd nie obsługuje tego forum i zgłoszeń od klientów. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszym Call Center.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowny ZENIOS, informujemy, że Pański komentarz został przekazany do Departamentu prawnego i zostanie zgłoszony odpowiednim organom jako naruszenie dóbr osobistych i pomówienie. Nie będziemy odnosić się do wpisów będących obraźliwymi, nieprawdziwymi i szerzącymi treści rasistowskie. Proszę oczekiwać dalszych ruchów z naszej strony. PS. Do Pana wiadomości, bo pisząc ten komentarz nie pokusił się Pan/ Pani o weryfikację prawdziwości rzekomo uzyskanych informacji. Tu mieszkamy jest częścią międzynarodowej Grupy kapitałowej City Service. Więc raczej nie "podejrzany" LItwin, a duży, wyspecjalizowany podmiot. Załączam Panu link do strony w celach edukacyjnych i zapoznawczych https://www.cityservice.eu/ .

Własciciele
Inne
 Pytanie

Brak rozliczenia wody z liczników właścicieli na 30.06.2020r.w budynku Poznań ul. Piątkowska 65. Dlaczego ? Dziesiątki telefonów wykonaliśmy obiecanki cacanki , że Pani z infolinii obiecuje, że już będą rozliczenia i nadal nic.

Pracodawca

@Własciciele

Szanowna Pani/ Panie. Sprawdziliśmy Państwa zgłoszenie i otrzymaliśmy potwierdzenie z Departamentu Księgowości, że Państwa rozliczenie zostało wprowadzone do systemu. Pozdrawiamy serdecznie :)

Klient z Kolskiej
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

To teraz poprosimy o rozliczenie mediów z Kolskiej w Warszawie. Nie możemy się doczekać... Czy to już teraz tak będzie, że nie infolinia tylko goWork jest w stanie obsłużyć nasze problemy? To proszę przekazać też do Rady Wspólnoty raporty za ostatni rok z miesięcznych aktywności Zarządcy, miesięczne rozliczenia finansowe, bilanse finansowe rozliczeń z kontrahentami i dostawcami (czy wszystkie zaległości już zostały uregulowane?) oraz stan głosowania uchwał ze spotkania rocznego 2020 oraz 2019, a także Raport ze spotkanie rocznego 2020 - to tak na początek, żeby sprawdzić ten kanał komunikacji. Może rzeczywiście będzie skuteczniejszy? :) Pozdrawiam z nadzieją. :)

Pracodawca

@Klient z Kolskiej

Dzień dobry, to nie GoWork, tylko Departament HR TuMieszkamy :) Wspieramy się nawzajem, pomiędzy Departamentami w tej dużej zmianie i trudnym (zapewne dla nas wszystkich nas) okresie pandemii. Państwa zgłoszenie zostało przekazane do Departamentu księgowości. Pozdrawiamy serdecznie :)

K
Kandydat
 Pytanie
@Własciciele

Do cholery!!! To jest portal dotyczący oceny pracodawców a nie miejsce wylewania żali na firmę, jako klient !!! Tak ciężko zrozumieć treść i przeznaczenie gowork.pl ??!!!!

21
K+
Inne
 Pytanie
@K

K, to po co jest opcja do zaznaczenia KLIENT przy pisaniu odpowiedzi? To jest informacja dla potencjalnych pracowników z jakimi sytuacjami mogą się zderzyć pracując bezpośrednio w kontakcie z klientem bez wsparcia od pracodawcy.

Beata zarzad wspolnoty
Inne

Firma jest niepowazna! KONTAKT PRZEZ INFOLINIE JEST TRAGICZNY, PRZYJMUJA ZGLOSZENIA I NIC SIE Z NIMI NIE DZIEJE, NIKT NIE POJAWIA SIE W BUDYNKU, WISZA STARE OGLOSZENIA, CI KTORZY ZOSTALI NIE ODBIERAJA TELEFONOW, NA NAPRAWE USTEREK CZEKAMY W NIESKONCZONOSC!!!! Kpina! Co miesiac placimy spore pieniadze za administrowanie i ciagle sa bledne rozliczenia! Dodatkowo pretensje, ze strony naszych podwykonawcow, ze nie jest zaplacone na czas!!!! Rozpoczelismy zbieranie podpisow za zmiana zarzadcy! BARDZO NIE POLECAM!!!!!!!!!

Pracodawca

@Beata zarzad wspolnoty

Szanowna Pani Beato, prosimy o podanie danych Wspólnoty, gdyż sytuacja, którą Pani opisuje jest nieprawdopodobna, żeby nie powiedzieć, że wręcz niemożliwa, a sama anonimowa opinia na pewno mocno krzywdząca. Oczywiście, zawsze maja Państwo prawo do zmiany formy zarządzającej, niemniej w pierwszej kolejności warto rozmawiać i wyjaśniać wątpliwe kwestie. Anonimowa opinia na forum dedykowanym pracownikom i pracodawcom z pewnością nie pomoże w rozwiązaniu ewentualnych problemów i nie umożliwia nam podjęcia odpowiednich kroków.

Sierotka
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Tumieszkamy na każdą krytykę reaguje podobnie, ze to niemożliwe,przecież u nich wszystko tak dobrze działa w organizacji.Zdecydowana większość wspólnot ma juz dość Waszego nieudolnego zarzadzania a właściwie brania kasy za nic.

Pracodawca

@Sierotka

Szanowna "Sierotko", z całą pewnością w naszej organizacji nie wszystko działa idealnie. Nie ma bowiem idealnych miejsc, firm i ludzi, zapewniamy Pana/ Panią. Niemniej anonimowe wypisywanie o rzekomej nieudolności i nic nie robieniu na pewno nie jest to feedback konstruktywny, a raczej bardzo nieprofesjonalne zagranie biznesowe. Zapewniamy bowiem, nie po raz pierwszy zresztą, że wszystkie wdrażane modyfikacje mają na celu podniesienia jakości obsługi, zmianę formuły na bardziej nowoczesną i efektywną. Oczywiście, bierzemy pod uwagę, że człowiek z natury nie lubi zmian, niemniej należy pamiętać, że zmiana jest w dzisiejszych czasach nieodłączną częścią życia, a osoba. która się nie rozwija, tak naprawdę, się cofa. Rozwiązania dobre dziesięć lat temu dzisiaj są nieefektywne i przestarzałe. My chcemy to zmieniać. Zaufały nam setki klientów, wdrożyli się, zaakceptowali i chwalą sobie obecną formułę współpracy. Nasza relacja ze Wspólnotami jest partnerska i długofalowa. Zależy nam na ich zadowoleniu, satysfakcji i nieustająco robimy wszystko, aby tak właśnie było.

Sierotka
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Tak,kto się nie rozwija ,hmmm nie zawsze się cofa zależy w jakiej dziedzinie życia .Tyle tylko,ze nie zawsze rozwoj wychodzi na dobre.Robicie coś co nie było skonsultowane ze wspolnotami.Postawiliscie nas przed faktem dokonanym..Żadne tablety nie pomogą,moja wspólnota odeslala ,po przeczytaniu umowy

Pracodawca

@Sierotka

Szanowna Sierotko, wdrażając innowacyjne rozwiązania i będąc prekursorem na rynku zarządzania nieruchomościami, organizacja zawsze zakłada, że nowa formuła nie zawsze i nie przez wszystkich klientów zostanie przyjęta w sposób entuzjastyczny. Tak mogło się stać i w Pani/ Pana przypadku. Zawsze znajdzie się odsetek klientów nie będących "za Pan brat" z nowoczesnymi rozwiązaniami, aplikacjami i narzędziami elektronicznymi. Niemniej, warto skonstatować, iż klientom preferującym nieco bardziej tradycyjne formy kontaktu również pozostawiliśmy takie możliwości. Włożyliśmy bardzo dużo pracy, energii i zaangażowania w to, aby każdy z naszych klientów mógł uzyskać taki standard obsługi, jakiego oczekuje, a nieustająco podejmujemy starania, aby wychodzić poza te oczekiwania. Tablety nie miały nam w niczym "pomagać", to raczej narzędzie ułatwiające komunikację z nami dla naszych klientów i nasz ukłon w ich stronę. Dziś, spore grono naszych klientów cieszy się z zaproponowanego narzędzia, wykorzystując je aktywnie w codziennej komunikacji. Taki był nasz zamysł i koncepcja działania.

Karola
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

a jak wynik finansowy po tych Waszych zmianach "na lepsze",które niby tak entuzjastycznie zostały przyjęte przez wspólnoty:-)).Bedzie i tak widać w sprawozdaniu za 2020 w KRS

Pracodawca

@Karola

Szanowna Pani Karolu, dziękujemy za okazane zainteresowanie. Przeprowadzone zmiany faktycznie okazały się być zmianami na lepsze i już dostrzegamy pozytywne efekty. Zachęcamy to obserwowania dynamicznego rozwoju naszej Spółki, choć sądzimy, że dodatkowych zachęt Pani nie potrzebuje :)

Łukasz
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

na facceboku nie są anonimowe wypowiedzi.Tam mieszkańcy wstawiaja zdjęcia,jak "wspaniale" Tumieszkamy zarzadza.PR tam niech daje swoje" mądre" rady

Monika Kocher - Wrocław
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Czytam i nie wierzę własnym oczom, jakie podłe podejście do klientów ma tumieszkamy! Nie wszyscy są "za pan brat z technologią"??? Proszę sobie wyobrazić, że jestem osobą młodą, korzystam z technologii, od lat pracuję zdalnie i z Państwa "super technologicznych" usług jestem absolutnie niezadowolona! Dzwonienie na infolinię to jakiś dramat - nikt nic nie wie, awaria w bloku przyjęta przez techników, ale Warszawa nic nie wie - jaja sobie robicie? Winda z kartką, co jest zepsute od tygodnia, a pani z infolinii twierdzi, że ja pierwsza PO TYGODNIU od awarii ją zgłaszam. Proszę raz swoje cztery litery wtaszczyć na 10. pięto bez windy, to windę naprawicie szybciej. Patrzenie na starszą sąsiadkę po wylewie, która o balkoniku wchodzi na 4. piętro jest przykre, ale po co windę naprawić szybciej? Ważne, że kasę bierzecie i jesteście technologicznymi prekursorami. W sąsiedniej klatce woda leje się przez ścianę zewnętrzną - wg zarządcy wszystko jest ok. Zwolniliście całe biuro ze Słowiczej we Wrocławiu, nie zmieniliście nawet nr telefonu w bloku, kto jest teraz opiekunem itp. Poza tym przechodzenie w całkowicie zdalną obsługę online i tel bez pytania mieszkańców bloku o zdanie na ten temat to kpina z jakichkolwiek standardów obsługi. Opinia anonimowa nie jest, dotyczy bloku przy ul. Wesołej 41 we Wrocławiu. Na szczęście już się żegnamy i od października nasza "współpraca", a właściwie płacenie Wam za nieróbstwo się skończy.

Pracodawca

@Monika Kocher - Wrocław

Dzień dobry Pani Moniko, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Sprawę przekazujemy do Dyrektora Regionalnego w celu weryfikacji zasadności Pani spostrzeżeń. Jednocześnie pragniemy zauważyć, że to nie my, jako organizacja fizycznie usuwamy usterki, tylko zatwierdzeni przez Wspólnotę podwykonawcy. Zatem rozumiemy Pani rozgoryczenie, niemniej, jako że nie wszystkie terminy są zależne wyłącznie od nas, to warto pokusić się obiektywizm w swoich ocenach i pełen ogląd sytuacji, aby kogoś nie skrzywdzić swoją "opinią".

Monika Kocher - Wrocław
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Nie tylko nasza wspólnota ma takie problemy. Jako zarządcy powinniście wpływać na to, żeby podwykonawcy lepiej zajmowali się obsługą waszych klientów. Bo jeśli to my ich wybieramy i wszystko zależy od nas, to po co nam zarządca? Żeby mu płacić za nic? Poza tym odnosicie się tylko do tych kwestii, które Wam pasują - gdzie cokolwiek macie jeszcze coś na swoją obronę. Co do zwolnienia zarządcy ze Słowiczej, z którego byliśmy ZADOWOLENI nie wspomnieliście nic. Co do zmiany bez pytania nas o zgodę całej obsługi na zdalną - też nie. Możecie uwagi przekazywać nawet do samego Prezydenta, to nic nie da, skoro "nowy model biznesowy" zakłada to, co zakłada. Macie w nosie co do Was piszemy i zgłaszamy telefonicznie i tyle.

Pracodawca

@Monika Kocher - Wrocław

Pani Moniko, dziękujemy za aktywność o kolejny wpis. Jak już wcześniej pisaliśmy, sprawę przekazujemy do Departamentu technicznego :)

Marcin
Inne
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Niezbyt rozumiem - Pani Monika jasno opisuje swoje zastrzezenia, a Wy piszecie, ze przekazaliscie sprawe do dzialu technicznego.... Moze odniescie sie do nich merytorycznie, dlaczego WY (PRowcy) przekazujecie jakiekolwiek sprawy, a nie infolinia, badz hot desk emailowy ? Nie widzicie smiesznosci tej sytuacji ? Marcin

Pracodawca

@Marcin

Panie Marcinie, pisaliśmy już Panu, że nie jest to medium służące zgłaszaniu uwag technicznych, tylko dla potencjalnych pracowników o firmach jako pracodawcy. Nie będziemy na tym forum rozpatrywać takich uwag, gdyż nasz Departament techniczny nie obsługuje forum o pracodawcach, a to on jest dedykowany do przedmiotowego obszaru. Wcześniejsza uwaga o wyborze właściwego medium nie miała nosić znamion złośliwości, tylko ułatwić Panu komunikację :)

Pracodawca

@Marcin

Pani Marcinie, informujemy ponownie, że jest to forum dotyczące relacji pracodawca- pracownik, zatem kwestie techniczne przekazujemy do właściwego Departamentu (w tym przypadku technicznego).

Klient
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Szanowne Tumieszamy, Gdyby to było forum tylko do relacji pracownik-pracodawca, to nie byłoby do wyboru statusu: Klient. Zatem Wasz argument został obalony. Szukamy już nowego zarządcy. Mieszkaniec ul. Kolska 9, Warszawa.

3

Pracodawca

@Klient

Szanowny Mieszkańcu, pozdrawiamy serdecznie :)

IS
Inne
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Wszystko co piszą ludzie o Was to prawda , szczera prawda. Pisze Pani, że trzeba rozmawiać i wyjaśniać zaistniałe kwestie. Ale tam nie z kim rozmawiać. Infolinia olewa, nasz opiekun także, mimo wysyłanych maili i wykonanych telefonów, których nie odbiera. ŻENADA !!! Jesteście TRAGICZNI !!!

Pracodawca

@IS

Szanowny IS, nie jest prawdą, że jak to Pan/ Pani pisze infolinia "olewa" czyjekolwiek zgłoszenia. Wszystkie zgłoszenia z naszych Wspólnot są rejestrowane, a termin ich realizacji jest monitorowany i rozliczany w bieżących raportach. Przykładamy ogromną wagę do tego, aby standard obsługi klienta był co najmniej satysfakcjonujący. Nie jest też jasne o jakim "opiekunie" Pan/ Pani pisze, gdyż w naszej organizacji nie występuje taka funkcja. Poprosimy o więcej szczegółów Pańskiego zgłoszenia, wówczas chętnie dokonamy jego weryfikacji.

pracownik
Pracownik

tumieszkamy powinno zmienić swoją nazwę na tumieszamy.Takiego bałaganu w obsłudze wspolnot jeszcze nie bylo.właściwe to jest brak jakiejkolwiek obslugi a kasa leci.W pierwszej kolejności księgowe z Lublina przetrwają pieniadze do spolki za zarzadzanie. Niestety dla innych podmiotów (firm sprzątających,konserwatorów, inspektorow) przelewy robione sa z dużym opóźnieniem.Byle było na wypłatę w TuMIESZAMY :-((.Wspolnoty sprawdzajcie faktury za co płacicie i ile macie naliczonych odsetek za nieterminowe płatności do wykonawców uslug ,energetyki,gazowni

Pracodawca

@pracownik

Szanowny Pracowniku, Wszelkie opłaty wnoszone są uczciwie, terminowo i z zachowaniem zasad poprawności biznesowej. Nie sądzimy aby ktokolwiek był zmuszony do weryfikowania prawidłowości wnoszonych przez nas opłat.

Ksiēgowość
Były pracownik
 Pytanie

Pytanie czy sprawozdania podpisane za 2019? Kontrola wparuje i sprawdzi czy wszystko jest tam ok..czas najwyższy..

Pracodawca

@Ksiēgowość

Zapewniamy, że z naszymi sprawozdaniami wszystko jest w najlepszym porządku. Zostały podpisane i zatwierdzone. Nie mamy żadnych powodów, aby obawiać się ewentualnej kontroli. Niemniej, dziękujemy za troskę i poświęcona naszej organizacji uwagę :)

Monika
Były pracownik

Wreszcie przyjdzie Kontrola i zbada księgi tej spółki za poprzednie lata..to się okaże czy wszystko jest ok..

!!!!
Były pracownik
@Monika

Miałem do czynienia z różnymi firmami , z różnymi fachowcami ale z takim olewającym stosunkiem do klienta jaki jest w tumieszkamy to spotkałem się po raz pierwszy. Nawet nie sądziłem ,że tak można. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@!!!!

Szanowny!!!!, Pańska/ Pani opinia jest tak mało konkretna i rzeczowa, że w zasadzie nie sposób odnieść się do niej w sposób wyczerpujący i merytoryczny. Oczywiście każdy ma prawo do własnej opinii- również tej anonimowej i my, jako organizacja, to Pańskie prawo szanujemy. Chętnie przyjmiemy od Pana/ Pani szczegółowe uwagi, zwłaszcza jeżeli będzie Pan/ Pani w stanie podać w imieniu jakiej Wspólnoty się Pan/ Pani wypowiada. Nie obawiamy się bowiem konstruktywnej krytyki, która pozwala nam się stawać coraz bardziej profesjonalnymi.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

:)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowny/a CKOD, komentarz za mało merytoryczny i konkretny, aby móc się do niego odnieść w sposób wyczerpujący. Niemniej spróbujemy. Wynagrodzenia w naszej organizacji są ściśle skorelowane z poziomem stanowiska i z realizowanym zakresem zadań. Są sprawiedliwe, uczciwe i regularnie wypłacane. Wymagania są adekwatne do zakresu obowiązków na danym stanowisku i formułowane w celu zapewnienia jak najlepszego standardu obsługi klienta. Nasza Spółka realizuje przemyślaną politykę kadrowo- płacową, stanowiącą część długofalowej strategii rozwoju firmy. Oferowanie płac na odpowiednim poziomie umożliwia pozyskanie pracowników o kwalifikacjach właściwych dla osiągania celów ważnych dla naszego przedsiębiorstwa. Przyczynia się również do budowania zaangażowania i zwiększania lojalności naszych pracowników. Duże znaczenie mają oferowane przez naszą Spółkę możliwości rozwoju zawodowego, ciekawa ścieżka kariery itd. Nie bez znaczenia są benefity, np. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie wypoczynku, czy upominki świąteczne. Nasi pracownicy doceniają czynniki, takie jak: nowoczesny sposób i wysoka efektywność zarządzania, czy przyjazna atmosfera panująca w zespole. Na sukces naszego przedsiębiorstwa składa się więc wiele elementów, a my, jako organizacja staramy się dbać o każdy z nich.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowny Panie "Ryśku", powtórzymy to samo, co do poprzedniego wpisu: nie zauważyliśmy tej lawinowej ucieczki ani Wspólnot, ani pracowników. Zapewniamy tez Pana, że zaimplementowany nowy model biznesowy spotkał się z uznaniem ze strony wielu naszych klientów. Niemniej, bardzo dziękujemy za troskę, pozwoli nam to wzmóc czujność i zrewidować poprawność obranej przez nas ścieżki.

Niezadowolony
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Nie zauważyliście bo niema z wami kontaktu!!!!

Pracodawca

@Niezadowolony

Szanowny niezadowolony, zapewniamy Pana, że kontakt z naszą organizacją funkcjonuje bez zarzutu. Dysponujemy rozbudowaną infolinią i pracownikami dedykowanymi merytorycznie do poszczególnych obszarów. Pana liczne wpisy skłoniły nas do weryfikacji skuteczności połączeń. Czas oczekiwania na połączenie z nasza infolinią to 34 sekundy :)

Niezadowolony
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Dziękuję za odpowiedź ale brakuje jeszcze określenia czasu , w którym zostało wykonane połaczenie z infolinią oraz czasu realizacji zgłoszenia

Pracodawca

Szanowny !!!!, zapewniamy Pana/ Panią, że nasze systemy, wąska specjalizacja poszczególnych pracowników Infolinii zapewniają im pełny dostęp do informacji o naszych klientach i dają możliwość profesjonalnej i kompetentnej obsługi. Niemniej, doceniamy troskę o naszą organizację. Dziękujemy, mamy się dobrze i tego samego panu/ Pani życzymy w ten piękny, letni czas :)

Kazik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Bzdety. Kontakt po wielkich próbach i na tym się kończy. Żadnego działania. Spróbujcie rozwiązać problem księgoeośći zero bo wszystkie księgowe zostały zwolnienie albo samo szybko uciekł z firmy(usunięte przez administratora)

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowna/y '!!!!!', Dziękujemy za tę wyczerpującą wypowiedź. Postaramy odnieść się do niej w punktach, aby nie pominąć najważniejszych kwestii, które nierzadko mijają się z prawdą. 1. "Spółka nie spodziewała się lawinowych odejść WM do innych administratorów" - możemy zapewnić, iż nasz model biznesowy został wielokrotnie przekalkulowany i opracowany zgodnie z najlepszymi praktykami wprowadzania zmian w organizacjach, do tego zalicza się również kalkulacja ewentualnych odejść WM. 2. Zmiana modelu biznesowego planowana była już wiele miesięcy przed nadejściem groźnego wirusa z Wuhan, którego nazwanie "manną z nieba" jest co najmniej niewłaściwe. Jak to zwykle bywa, firma, która planuje zmiany w swoich strukturach, nie konsultuje ich z każdym klientem, ponieważ wtedy wprowadzanie zmian byłoby niewykonalne. 3. Właściciele mieszkań otrzymali możliwość kontaktu z Działem Obsługi Mieszkańca w rozszerzonej formie, bo 24 godziny, 7 dni w tygodniu, który odpowiedzialny jest za rozwiązywanie ich wszystkich problemów i wątpliwości. Natomiast Zarządy WM otrzymały numery nie do "Zarządców" (nowy model biznesowy nie zakłada istnienia takiego stanowiska), a do Pełnomocnika Zarządu ds. Relacji z Klientem. Odnosząc się więc do niezwykle dosłownego stwierdzenia ""Zarządcy, czy administratorzy mają to w ........" musimy stwierdzić, że ciężko, żeby takie osoby miały cokolwiek gdziekolwiek, jeśli nowy model biznesowy nie zakłada nawet istnienia takiego stanowiska :) 4. Jeżeli w Państwa Wspólnocie sprawa wygląda tak, jak została opisana, to prosimy o każdorazowe zgłaszanie tego typu problemów do Działu Obsługi Mieszkańca, który pomoże w ich rozwiązaniu. 5. Informacje otrzymane na Infolinii były zgodne z prawdą. Państwa zarządcą jest TuMieszkamy - czyli zespół specjalistów odpowiedzialnych za dbanie o Państwa nieruchomość, a nie konkretne osoby. Dzięki temu jesteśmy w stanie zarządzać efektywniej i sprawniej, z korzyścią dla klienta, dlatego też nie otrzyma Pan/i kontaktu do "administratora/zarządcy", ponieważ nigdy nie będzie to jedna osoba. Nie do końca rozumiemy jak została rozwiązana sprawa z wglądem do dokumentacji wspólnoty (nadal takie prawo przysługuje każdemu właścicielowi mieszkania - zgodnie z Ustawą o własności lokali), mamy nadzieję, że udało się załatwić tę sprawę. Jeśli nie to prosimy o ponowny kontakt z infolinią. 6. I znowu powtórzymy: nie dziwi nas odejście WM, ponieważ było to wkalkulowane w ryzyko zmiany. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każda Wspólnota jest gotowa na wejście w nowoczesny styl zarządzania nieruchomością, dlatego rozumiemy, że decydują się na znalezienie innego zarządcy. Nadal jednak większość Wspólnot pozostała z nami, ponieważ wieloletnia współpraca pozwoliła na wypracowanie wzajemnego zaufania. Już teraz zaczynają chwalić sobie nasze usługi, a także zmianę modelu, który sprawia, że mogą skontaktować się z nami szybciej i sprawniej. Do tego potrzeba tylko chęci i otwartości na nowe rozwiązania :). A co do 80 letniego mężczyzny, któremu pozostaje "worek wspomnień i wypisany długopis", to niestety uważamy tę metaforę za wyjątkowo nietrafną. Nowoczesny, pionierski model biznesowy to symbol młodości, wejścia w nową erę zarządzania, a nie osoby w podeszłym wieku, która najlepsze lata ma już za sobą. Niemniej doceniamy poetyckość wypowiedzi :).

!!!!
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Nie do końca zgadzam się z odpowiedzią . Wspólnoty Mieszkaniowe maiły wybór albo zarząd powierzą firmie albo będzie sprawowany z osób fizycznych. Wybrano zarządy fizyczne wybrane z pośród właścicieli. Taki zarząd może sam prowadzić księgowość i inne sprawy administracyjne albo wynająć firmę i zlecić te zadania. I tak zrobiono , zarządy zleciły ZZN te czynności podpisując umowę o administrowanie i ZZN tumieszkamy jest administratorem dla Wspólnoty Mieszkaniowej a nie zarządcą. To Wspólnota Mieszkaniowa jest pracodawcą dla ZZN Tumieszkamy a zakres obowiązków został określony szczegółowo w umowie o administrowanie. Nie przypominam sobie o zmianie umowy , aneksowaniu istniejącej umowy. Z całym szacunkiem dla nowych technologii , młodych ludzi zatrudnionych w Tumieszkamy , ale wszystkie zmiany zostały wprowadzone przez jedną stronę tj. przez administratora Tumieszkamy , bez wiedzy i zgody WM. WM i zarządy zostały postawione przed faktem dokonanym i teraz wmawia się im nową technologię i nowy model biznesu. Faktycznie macie rację po co się użerać z 30 tysiącami WM jak można z 1 tysiącem nic nie robić , infolinia , zero kontaktu , zero problemów jak się nie podoba WM to fora ze dwora bo to jest już wliczone w ryzyko. Szkoda ludzi bo żyją w niewiedzy i nie wiedzą ,że Tumieszkamy w nowym modelu biznesowym to wielka mina z opóźnionym zapłonem , bo jeżeli nie ma takiego stanowiska jak zarządca , administrator tylko zespół specjalistów , to w mojej ocenie nie ma nikogo liczy się tylko kasa na max. I po to to wszystko zostało zrobione. Na szczęście mam pozamiatane i z dziką rozkoszą czekam na ostatni dzień wypowiedzenia.

Pracodawca

@!!!!

Szanowny/a '!!!!!!', Jako, iż porozumiewamy się przez anonimowe forum, niestety nie jesteśmy w stanie ocenić, czy dla Państwa Wspólnoty TuMieszkamy jest administratorem, czy zarządcą, gdyż nie wiemy nawet, o jaką Wspólnotę chodzi. Więc jeśli zależy Państwu na nomenklaturze, to oczywiście będziemy nazywać TuMieszkamy Administratorem. W poprzedniej wypowiedzi bardziej skupiliśmy się na tym, że nie jest to jedna osoba, ale grono specjalistów, które zajmuje się dbaniem o Państwa nieruchomość, po to, by zwiększyć zasób osób, które mogą pomóc Państwu w przypadku zaistnienia jakiegokolwiek problemu, a nie dlatego, że "liczy się tylko kasa". Możemy także zapewnić, że nic nie wskazuje na to, aby nowy model był "miną z opóźnionym zapłonem", jest wręcz przeciwnie :) Niemniej bardzo dziękujemy za merytoryczną wypowiedź i życzymy powodzenia przy współpracy z kolejnym administratorem/zarządcą.

!!!!
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Nowy administrator ma perfekcyjnie połączoną informatykę z zarządcą. Zachowana jest ciągłość obsługi albo informatyka albo bezpośredni kontakt. Każdy właściciel odnajduje się w potrzebie w zależności od umiejętności . Nikt nie jest pozostawiony. I tak będzie do wyczerpania zapasów mówiąc najprościej. Potem tak tylko informatyka ale to już będzie inne pokolenie.

lato
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

w mojej miejscowości wszystkie wspolnoty odeszly z ZZN . Podobnie jest w sąsiednich miejscowościach .Dziwi zatem stwierdzenie PR ,ze wiekszosc wspólnot została w organizacji.

Niezadowolony
 Pytanie
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Szanowni Państwo, okazuje się, że budynek mieszkalny niestety nie jest podłączony do infolini ani do elektronicznego ogłaszania usterek . Elektrozaczep, uszkodzone drzwi lub domofon, nieszczelności instalacji wodnej nie zgłoszą same awarii to jest rola wasza jako firmy biorącej wynagrodzenie za obsługę WM tak stanowi ustaw o własności lokali . Właściciele lokali nie otrzymują wynagrodzenia za obsługę tylko Wy .Chcecie brać wynagrodzenie za pracę wykonaną przez właścicieli, którzy wam za to płacą. Może jeszcze przzeglady budowlane roczne właściciele mają wykonywać sami? To jest skandal brak administratora, ktory powinien dzien w dzien obejście swój zasób i ocenić FACHOWYM okiem co jest do wykonania ale w waszej firmie już niema takich osób brawo!

Pracodawca

@lato

Szanowny/a Lato, gratulujemy znajomości rynku zarządzania nieruchomościami :) Możemy zapewnić, iż nasz model biznesowy został wielokrotnie przekalkulowany i opracowany zgodnie z najlepszymi praktykami wprowadzania zmian w organizacjach, do tego zalicza się również kalkulacja ewentualnych odejść WM. Zapewniamy również, iż działamy prężnie i bez zakłóceń, a wdrażane zmiany przynoszą pozytywne efekty.

Pracodawca

Szanowny niezadowolony, zapewniamy Pana, iż zatrudniamy wyłącznie wysokiej klasy profesjonalistów, dopasowanych do naszego modelu biznesowego. Dziękujemy za gratulacje! Staramy się realizować zadania na jak najwyższym poziomie i zapewnić naszym klientom jak najlepszy poziom obsługi.

Pracodawca

@Niezadowolony

Szanowny Panie niezadowolony, imponująca aktywność na forum. Powtarzamy zatem raz jeszcze, bo na okrągło podnosi Pan te same kwestie: 1. "Spółka nie spodziewała się lawinowych odejść WM do innych administratorów" - możemy zapewnić, iż nasz model biznesowy został wielokrotnie przekalkulowany i opracowany zgodnie z najlepszymi praktykami wprowadzania zmian w organizacjach, do tego zalicza się również kalkulacja ewentualnych odejść WM. 2. Zmiana modelu biznesowego planowana była już wiele miesięcy przed nadejściem groźnego wirusa z Wuhan, którego nazwanie "manną z nieba" jest co najmniej niewłaściwe. Jak to zwykle bywa, firma, która planuje zmiany w swoich strukturach, nie konsultuje ich z każdym klientem, ponieważ wtedy wprowadzanie zmian byłoby niewykonalne. 3. Właściciele mieszkań otrzymali możliwość kontaktu z Działem Obsługi Mieszkańca w rozszerzonej formie, bo 24 godziny, 7 dni w tygodniu, który odpowiedzialny jest za rozwiązywanie ich wszystkich problemów i wątpliwości. Natomiast Zarządy WM otrzymały numery nie do "Zarządców" (nowy model biznesowy nie zakłada istnienia takiego stanowiska), a do Pełnomocnika Zarządu ds. Relacji z Klientem. Odnosząc się więc do niezwykle dosłownego stwierdzenia ""Zarządcy, czy administratorzy mają to w ........" musimy stwierdzić, że ciężko, żeby takie osoby miały cokolwiek gdziekolwiek, jeśli nowy model biznesowy nie zakłada nawet istnienia takiego stanowiska :) 4. Jeżeli w Państwa Wspólnocie sprawa wygląda tak, jak została opisana, to prosimy o każdorazowe zgłaszanie tego typu problemów do Działu Obsługi Mieszkańca, który pomoże w ich rozwiązaniu. 5. Informacje otrzymane na Infolinii były zgodne z prawdą. Państwa zarządcą jest TuMieszkamy - czyli zespół specjalistów odpowiedzialnych za dbanie o Państwa nieruchomość, a nie konkretne osoby. Dzięki temu jesteśmy w stanie zarządzać efektywniej i sprawniej, z korzyścią dla klienta, dlatego też nie otrzyma Pan/i kontaktu do "administratora/zarządcy", ponieważ nigdy nie będzie to jedna osoba. Nie do końca rozumiemy jak została rozwiązana sprawa z wglądem do dokumentacji wspólnoty (nadal takie prawo przysługuje każdemu właścicielowi mieszkania - zgodnie z Ustawą o własności lokali), mamy nadzieję, że udało się załatwić tę sprawę. Jeśli nie to prosimy o ponowny kontakt z infolinią. 6. I znowu powtórzymy: nie dziwi nas odejście WM, ponieważ było to wkalkulowane w ryzyko zmiany. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każda Wspólnota jest gotowa na wejście w nowoczesny styl zarządzania nieruchomością, dlatego rozumiemy, że decydują się na znalezienie innego zarządcy. Nadal jednak większość Wspólnot pozostała z nami, ponieważ wieloletnia współpraca pozwoliła na wypracowanie wzajemnego zaufania. Już teraz zaczynają chwalić sobie nasze usługi, a także zmianę modelu, który sprawia, że mogą skontaktować się z nami szybciej i sprawniej. Do tego potrzeba tylko chęci i otwartości na nowe rozwiązania :).

Niezadowolony
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

To prawda wasz model to infolinią wasi wykwalifikowani fachowcy to ci, którzy odbiorą jak najmniej telefonów według waszego standardu tak to wygląda w tej chwili

Pracodawca

@Niezadowolony

Szanowny niezadowolony, przestaliśmy już nawet zliczać Pańskie wpisy :) Cóż za silna motywacja musi Panem kierować, że poświęca Pan temu forum spory kawałek swojego życia (zawodowego i prywatnego). Jesteśmy dumni z naszego Call Center. Działamy sprawnie, szybko i opieramy swoją działalność na nowoczesnych rozwiązaniach i kompetentnych pracownikach. O naszym standardzie, jak widać z tonu Pańskich wypowiedzi, wie Pan niewiele, zatem motywacja powinna być dla wszystkich czytelników forum jasna i klarowna. Życzymy pogody ducha, nowych zainteresowań i być może relaksującego urlopu :)

Pracodawca

 Pytanie

Szanowna Pani/ Panie Beto, prosimy o więcej szczegółów, gdyż administracja działa na bieżąco i w normalnym trybie, obsługujemy zgłoszenia, udzielany informacji. Wszelkie dostępne formy kontaktu są wskazane na naszej stronie internetowej i jak najbardziej działają. Przy obecnie zastosowanym rozwiązaniu sprawniej niż kiedykolwiek. Poprosimy w takim razie o dane Wspólnoty i ewentualny czas (nieudanego) połączenia, z przyjemnością wyjaśnimy sprawę. Sformułowanie, że administracja nic nie robi również jest dość enigmatyczne. O czym konkretnie mówimy? Jakieś zgłoszenie? Również poprosimy o wyczerpujące dane, da nam to możliwość pochylenia się nad Pani/ Pana problemem. Zamieszczony przez Pana/ Panią wpis związuje nam ręce, bo niespecjalnie wiadomo o co chodzi i jak Pani. Panu pomóc. Pozdrawiamy :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Karolina

w ZZN zwolniono administratorów,zarządców Zostawiono infolinię na którą trudno sie dodzwonic a jak juz sie uda to mozna usłyszeć ,ze przyjęto zgłoszenie i na tym koniec.Dalej już nie ma tematu.Na stronie ZZN gowork PR strasznie się wymadrza,ze licencjonowany zarzadca to przeżytek i Oni teraz mają lepszych fachowców.Dlatego wlasnie tak dużo wspolnot złożyło w maju i czerwcu wypowiedzenia na administrowanie.ZZN/Tu mieszkamy stal się zwyklym pośrednikiem uslug,co bardzo pogorszylo obsługę WM

2
!!!!

Od kilku miesięcy tak mam. Nie wiem kto jest zarządcą czy administratorem , nie wiem kto jest kto z 3 czy 4 pracowników. Zarządca który już nie pracuje od 7 miesięcy nadal widnieje na tablicy ogłoszeniowej z nr. telefonu , który nie odpowiada. Nic nie funkcjonuje tak jak było do tej pory tylko infolinia aktywna ? jako nowa technologia biznesowa. Za parę dni mają rozdawać tablety dla Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej i Zarząd Wspólnoty Panią obsłuży nową technologią " Zarządca blisko ciebie " . Reasumując ZNN wszedł w skład Spółek pod szyldem Tumieszkamy , którą nazywają nową marką a nowa marka przestała administrować/zarządzać metodą tradycyjną bo to metoda bebe ! Teraz obowiązuje nowa technologia " zarządca blisko ciebie " .

Magda
@!!!!

Tumueszkamy stal sie tylko posrednikiem pomiedzy wspolnotami a firmami certyfikowanymi i narzucanymi ubezpieczycielami.Tumieszkamy zarabia na tym nie dbając o dobro wspólnot

Ania

Za 2 mies.. Stracą płynność..ludzie, uciekajcie i nic im nie płaccie! Tam niebawem wkroczy kontrola skarbowa..

Marek

Zwolnili taka masę ludzi,że nie ma kim robić..W centrali zostały same matoły za wielka kasę.. znajomi Litwinów.. więc to padnie zaraz..

Heniek
@Magda

Nowy model biznesowy to zamknąć firmę do 9.2020..w lipcu zostanie niewiele wspólnot i trzeba zwalniać dalej masę ludzi..to ostatnia prosta tego kolchozu rodem że wschodu!

Robert

Musza ciąć ludzi bo wspólnoty uciekają lawinowo..cała Polska chce uciekać więc to musi runa zaraz

Ania

Kierownicy w centrali szukają pracy dla ludzi pracujących w firmie A potem zatrudniają tańszych ludzi z Białorusi.. żeby tylko nie stracić swojej wypasionej pensji (usunięte przez administratora)

@@Kasia
@Magda

A kto weryfikuje certyfikowanych ,Panie z działu zamówień .Pani A. była nauczycielka ma taka wiedzę?????

olo

a kto ich przetrzepie co wy wypisujecie za (usunięte przez administratora) w dzisiejszych czasach kto ich przetrzepie ha ha ha ha śmiechu warte

Pracodawca

@@@Kasia

Szanowna Pani "@@KASIU", na wstępie gratulujemy wytrwałości. Jest Pani aktywna na wszystkich na naszych wątkach! Doceniamy zaangażowanie. Powtórzymy zatem raz jeszcze to, ci już pisaliśmy w odpowiedzi na Pani wpisy: "zapewniamy Panią, że kwalifikacje naszych pracowników są adekwatne i właściwe w stosunku do realizowanego zakresu zadań. Dokładamy dużej staranności podczas doboru kandydatów do pracy w naszej Spółce, aby zapewnić naszym klientom jak najlepszy poziom świadczonych usług. Nie ma takiej możliwości, aby osoba pełniąca obowiązki w jakimkolwiek z obszarów nie posiadała odpowiednich i wystarczających kwalifikacji."

Pracodawca

@Ania

Szanowna Pani "Aniu", W pierwszej kolejności wyjaśniany, że pracowników poszukuje nasz Dział HR, czyli komórka do tego powołana, a nie Kierownicy Działów. Po drugie wynagrodzenia w Spółce są godne, adekwatne i licujące z poziomem zaszeregowania pracownika. Nie dyskryminujemy nikogo, również obcokrajowców, bowiem każdy człowiek, bez względu na narodowość, czy inne cechy indywidulane może być bardzo dobrym i wartościowym pracownikiem.

Pracodawca

@Robert

Szanowny Panie Robercie, nie zauważyliśmy tej lawinowej ucieczki ani Wspólnot, ani pracowników. Zapewniamy tez Pana, że zaimplementowany nowy model biznesowy spotkał się z uznaniem ze strony wielu naszych klientów. Niemniej, bardzo dziękujemy za troskę, pozwoli nam to wzmóc czujność i zrewidować poprawność obranej przez nas ścieżki.

Zbyszek
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Ten zapis ( poniżej mojej wypowiedzi)znajduje sie na stronie TUmieszkamy. Przecież to nieprawda. Profesjonalizm w obsłudze dawno przestał juz się u Was liczyć. A te 100 biur w Polsce to hit roku. Proszę niech osoba ingerująca we wpisy na tej stronie spojrzy w lustro bo zapewne nos rośnie jak u Pionkia TuMieszkamy oferuje usługi zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi w oparciu o wnikliwe analizy i badania potrzeb klientów oraz starannie dobierając kluczowych partnerów. Liczba obsługiwanych nieruchomości stawia nas wśród największych zarządców w Polsce. Posiadamy ponad 100 biur na terenie całego kraju, co pozwala nam być zawsze blisko naszych Mieszkańców.

Pracodawca

@Zbyszek

Szanowny Panie Zbyszku, bardzo cieszymy się, że z taką uwagą zapoznaje się Pan z zapisami na naszej stronie internetowej, przyjrzymy się i w razie potrzeby zaktualizujemy informacje na niej zawarte. Zmiana modelu biznesowego rzeczywiście zmniejszyła ilość biur, które znajdują się w Polsce, ale nie wpływa to na nasz profesjonalizm w obsłudze klienta, a nawet wręcz przeciwnie. Dziękujemy również za zachęcenie do spojrzenia w lustro, niestety nie potrafimy skojarzyć, co to za bajka, w której występował "Pionkio" :), chyba, że chodziło tutaj o Pinokia, a w takim wypadku musimy przypomnieć, że osoby, które zajmują się odpowiadaniem na Państwa zapytania nie są z drewna, a słowa, które do Państwa kierujemy nie noszą w sobie znamion kłamstwa. Przypominamy także, że oskarżanie kogoś o mijanie się z prawdą to bardzo poważny zarzut, który niepoparty dowodami sprawia, że to osoba zarzucająca kłamstwo mija się z prawdą :)

Niezadowolony
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Ne zauważyliście tylko dla tego bo niema z wami kontaktu ????

Pracodawca

@Niezadowolony

Szanowny niezadowolony, zapewniamy Pana, że kontakt z naszą organizacją funkcjonuje bez zarzutu. Dysponujemy rozbudowaną infolinią i pracownikami dedykowanymi merytorycznie do poszczególnych obszarów. Pana liczne wpisy skłoniły nas do weryfikacji skuteczności połączeń. Czas oczekiwania na połączenie z nasza infolinią to 34 sekundy :)

Infolinia
Pracownik
@Tumieszkamy Sp. z o.o.

Odebrali po 34 sekundach bo wiedzieli ,ze to numer z biura w Warszawie. Ale PR wymyślił , bądźcie dalej pełni zachwytu nad "ORGANIZACJĄ" piękne się określenie. PRZED UPADKIEM KROCZY PYCHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pracodawca

@Infolinia

Szanowna Infolinio, bynajmniej nie mylimy pychy z pewnością własnych kompetencji, wiedzy i poziomu obsługi. A dla Pana/ Pani informacji- mówimy o średnim czasie odbioru połączenia na naszej infolinii, mierzonym wskaźnikowo, a nie o jednorazowym połączeniu z biura w Warszawie. Taki standard obsługi napawa optymizmem i jest powodem do dumy :)

Zostaw merytoryczną opinię o Tumieszkamy Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tumieszkamy Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tumieszkamy Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tumieszkamy Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tumieszkamy Sp. z o.o.
1.6/5 Na podstawie 124 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tumieszkamy Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii