Opinie o Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Biura rachunkowe
Biura rachunkowe Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. w Wrocław

Mm
Były pracownik

Firma jest żałosnie zarządzana i każdy to wie, ale nikt z tym nic nie robi. Jak trafisz do porzadnego teamu to tragedii nie będzie, ale niektórzy team leaderzy/supervisorzy normalnie stosują (usunięte przez administratora) jak np. jedna Justyna przez którą ludzie kończyli u psychologa (!). To nie żarty. Jak można tolerować takie zachowania w firmie.

Magda
Pracownik
 Pytanie

Widzę pełno opinii frustratów i bez żadnych konkretów które mogą wystraszyć czy zmylić potencjalnych pracowników, więc dodam swoją, jak najbardziej obiektywną opinię: Pracuję tutaj 3 lata w dziale AP. Uważam te lata za kompletnie stracone i wyjęte z życiorysu. Nie przez tą firme konkretnie, po prostu już taka specyfika wszystkich shared serviców - bezmyślna klepanina która niczego nie uczy a wręcz sprawi że cofniesz się w rozwoju umysłowym, ale dla kogoś kto nie traktuje pracy jako swojego życia i np ma taką sytuację życiową że nie potrzebuje ogromnych zarobków to super opcja. Niestety dla kogoś kto lubi pracę zdalną mam złą wiadomość - firma ostatnio uznała że od 2024 roku będzie tylko 1 dzień zdalny w tygodniu zamiast według mnie idealnych 2 dni. Mi to różnicy nie robi bo mieszkam naprzeciwko ale dla kogoś kto lubi pracować z domu odradzam. Plusy: - Według mnie super benefity, ja mam 250 punktów (1 pkt - 1zł) na miesiąc w programie kafeteryjnym, 65 idzie na multisporta plus, a pozostałe 185 na zasilenie karty lunchowej prepaid, i co miesiąc za te pieniądze z karty kupuje sobie z drugą połówką jakieś ciekawe jedzenie na mieście, wiadomo nie w restauracjach z gwiazdką michelin za tą kwotę ale fajna rzecz żeby poeksperymentować ;) Niby to tylko 250zł na miesiąc, ale bardzo miły dodatek. Są też oczywiście wszelkie luxmedy i inne ale nie korzystam to sie nie wypowiem. Co kwartał (chociaż teraz chyba zmienili na co pół roku?) wpada bonus do wypłaty, nie jakiś duży ale w ciągu roku uzbiera się z tego dodatkowa pensja. A mówią że trzynastki tylko dla emerytów :D - Duża elastyczność: zaczynanie pracy między 7 a 9, można też wyjść np do lekarza a potem odrobić ten czas, urlop można zgłosić pare dni przed rozpoczęciem go a nie na pół roku przed jak w niektórych kołchozach. - Brak stresu, co tu dużo mówić, proces jest łatwy i naprawdę trzeba być leniwym i nieogarniętym żeby mieć pożary na swoich lokalizacjach, jak ktoś ma minimalne zdolności efektywnej organizacji pracy to w max dwa miesiące będzie miał już wszystko poukładane pod siebie w taki sposób że jedynym obowiązkiem będzie przeklikiwanie faktur :) - Bardzo łatwo się dostać na juniorskie stanowisko, pamiętam że na rekrutacji nie zadali ani jednego pytania z księgowości czy rachunkowości, tylko pare słów o sobie, krótkie streszczenie wcześniejszego doświadczenia (o ile jakieś było) standardowe korpo pytania typu mocne i słabe strony i pare słów po angielsku (niby wymagają dobrego angielskiego a team leader który mnie rekrutował miał gorszy poziom angielskiego od mojego, który nie jest jakiś wysoki) - Fajni ludzie, byłam w dwóch zespołach i w obu miałam wspaniałych współpracowników i kompetentnych leaderów, o wyższym kierownictwie sie nie wypowiem bo nie miałam z nimi nigdy żadnego kontaktu, wszystko z nimi załatwiał leader. Na spotkaniach departamentowych wydawali się w porządku :P - Brak nadgodzin, w moim zespole nie było, niektórzy sie nie wyrabiali z obowiązkami to czasami (rzadko) brali ale nikt ani do tego nie namawiał ani nawet nie zachęcał. No, na niektórych zamknięciach miesiąca się zdarzało, ale to nie są jakieś chore nadgodziny jak w Big4, 2-3 godzinki dziennie przez 2-3 dni i koniec. - Idealna praca dla ludzi którzy chcą po prostu robić swoje a po 8 godzinach iść do domu i zająć się prawdziwym życiem bez myślenia o pracy. Neutralne: Zarobki: Młodszy księgowy AP około 5k brutto, "zwykły" księgowy około 6k, starszy około 7.5k. Do tego dochodzą dodatki językowe, całkiem wysokie. Daje to jako neutral bo to moje jedyne SSC w jakim pracowałam więc nie mam pojęcia jak to wypada w porównaniu z innymi firmami. Wiem po swoich kolegach którzy pracują w biurach rachunkowych ( i naprawdę muszą mieć wiedzę rachunkową) że zarabiają mniej przy o wiele poważniejszej pracy, więc moim zdaniem zarobki są OK. Minusy: - Kompletny brak rozwoju, cała ta praca polega na przeklikiwaniu faktur w systemie i sprawdzaniu dwóch raportów co jakiś czas, nawet excela zbytnio sie nie da nauczyć bo jedyne czego sie używa to proste tabele przestawne i filtrowanie, czyli tego czego dzieci się uczą na kółku informatycznym w 3 klasie szkoły podstawowej. Cała ścieżka zawodowa to młodszy księgowy -> księgowy -> starszy księgowy. Do zrobienia w max 2 lata, a siedzą tu ludzie którzy od 10 lat dzień w dzień klepią te same faktury. Masakra. - Poczucie robienia naprawdę prostej pracy - "accountant" to tylko tytuł grzecznościowy, w krajach anglosaskich takie stanowiska nazywają się "bookkeeper" albo "accounting clerk". W zasadzie ta praca to bardziej customer service + data entry. - Zbyt długi czas pracy w centrach usług wspólnych nie jest zbyt mile widziany przez pracodawców (poza innymi centrami) Generalnie - jeśli nie żyjesz pracą, nie masz ambicji na rozwój w finansach, chcesz tylko klepać swoje i iść do domu, nie zależy ci na pracy zdalnej czy hybrydowej - z czystym sumieniem polecam. Jeśli jednak chcesz zrobić kariere i pracować chociaż te 2 dni w tygodniu zdalnie - unikać.

anonim
Inne
@Magda

Trochę słabo, że nie ma żadnego porządnego wdrożenia. A czy współpracownicy są chociaż chętni na początku pomagać/odpowiadać na pytania? Jest może jakiś konkretny pracownik na początek przydzielony, żeby mieć oko na nowego?

anonim
Inne

Accounting Supervisor też ma koło tej wspomnianej tu 7 zarobki? Czy więcej/mniej? Niestety patrzę i w ogłoszeniu widełek mi nie napisali, to wchodzę i pytam. Może tu ktoś będzie wiedział. Jakieś podwyżki się zdarzają co jakiś czas czy raczej w miejscu stoją ? Bo ceny ciągle rosną na półkach

Rzetelnym okiem Izabeli
Pracownik
@Xyz2

nie znam ale 7k na supervisorze to zdecydowanie za mało

Pati
Inne

Wspominaliście w zeszłym roku o tym że niektórzy lądowali na terapiach u psychologów...było i jest aż tak źle? Stosują w firmie pomówienia, wyzwiska czy jak?

J
Były pracownik
@Pati

Ja z (usunięte przez administratora)się nie spotkałam, ale czasem jest ciężko jak dowala obowiązkami. Im bardziej pokażesz że umiesz tym bardziej cie docisną.

To zależy od ludzi Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Pati

Dużo zależy od teamu, leadera, a co za tym idzie dynamiki I relacji panujących w zespole. Wyzwiska to może nie, ale intrygi, knucie, wrabianie innych współpracowników w coś, z czym nie miało się kompletnie do czynienia (bezpodstawne obwinianie), podważanie kompetencji, niechęć do dzielenia się wiedzą z osobami młodszymi stażem są na porządku dziennym, a przynajmniej to znam z autopsji. Niepokoi również to, że osoby mogące się pochwalić sporym doświadczeniem boją się zwrócić do TL w razie wątpliwości z obawy przed wytykaniem palcami niewiedzy i niekompetencji. A czy leader nie powinien być właśnie przewodnikiem i wsparciem merytorycznym zespołu?

Kasandra Nowy wpis
Inne
@To zależy od ludzi

Mnie zależy na stanowisku Junior AP Accountant with English i stabilności zatrudnienia. Firma jest na rynku ponad 100 lat a mam nadzieję że UoP też dają na czas nieokreślony?

Felix Nowy wpis
Inne

Zainteresowała mnie oferta pracy jako travel and expense Junior accountant with English. W ogłoszeniu jest mowa o elastycznych godzinach kiedy zaczyn się pracę. Czy jest możliwość wykonywania nadgodziny i jak są rozliczane? Jest możliwość dorobić sobie trochę w ten sposób?

Koko Nowy wpis
Kandydat

Jakie zarobki są na stanowisku księgowa.

Marlenka
Inne

Bardzo korzystnie pisaliście w zeszłym roku o benefitach. A jak sytuacja ma się obecnie? W ogłoszeniu na AP accountanta jest mowa np. o kartach przed płacowych, biletach do kina...co dają?

logo firmy Presales Specialist
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kasjer-sprzedawca
Warszawa
D. Wiśniewski i Wspólnicy sp.j.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista/tka ds. telesprzedaży
Warszawa
Epil Care Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Koordynator grupy inwentaryzacyjnej
Ostrów Mazowiecka
inwentury.pl
(474 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Administrator

Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. poszukiwała kogoś na stanowisko Supervisor. Czy komuś udało się dostać tę pracę i mógłby powiedzieć więcej o tym, czego można się nauczyć? Zależy mi na informacjach o zakresie obowiązków.

Koko
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy w pracy jako księgowa uzywa się na codzień angielskiego? Czy osoba ze słabą znajomoscią ang. sobie poradzi? Co to są dodatki językowe o których pisze poprzednik? Oraz na jaki okres dają umowe.

Cześć Koko
Pracownik
@Koko

Angielski to konieczność, nieważne, w jakim dziale jesteś, bo programy do księgowania są po ang, maile po ang i w ogóle wszelka komunikacja od firmy leci po ang, mimo że w ESSC 95-99% pracowników to Polacy. Dodatki językowe są przyznawane wtedy, jeśli znasz biegle inny niż angielski język, którego używa się w twoim zespole, np. szwedzki w zespole skandynawskim. Pierwsza umowa jest na pół roku, potem na nieokreślony.

Emila
Inne

Osoba aplikująca na stanowisko Credit Controller with French musi mieć jakieś papiery potwierdzające znajomość języka francuskiego? Dajcie znać, czy istnieje taka konieczność czy obejdzie się bez tego. Niestety nie posiadam.

ppp
Pracownik
@Emila

Nie trzeba mieć dokumentu potwierdzającego znajomość języka. Znajomość języka zostanie zweryfikowana podczas rozmowy :). Ja osobiście nie polecam tego działu. Lepiej aplikuj do działu AP. Credit Controller to użeranie się z klientami

AP
Pracownik
 Pytanie
@Emila

Popieram, lepiej iść do AP... Pracowałam w AR i w AP. Praca w AR to wieczne użeranie się z klientami i ciągłe ataki ze strony przełożonych...i słuchanie "Czemu klient nie zapłacił"? Do tego zespoły AR z językiem włoskim, francuskim i niemieckim mają najbardziej nieogarniających TL- wprowadzają dużo zamieszania w codziennej pracy.

O.
Były pracownik
@AP

Jeśli chodzi o leaderów, to na AP włoskim i francuskim zespole jest praktycznie taka sama sytuacja co na AR. Mało tego, to są widma a nie liderzy, tzn. niby są, ale albo siedzą całymi dniami na callach, albo w kuchni na kawie. A ty, (usunięte przez administratora), radź se sam i zapier...niczaj

anonim
Inne

Hej, widzę, że w niektórych watkach podajecie sugestie co do stawek. Ktoś pisał, że 7 tys to według niego mało na supervisora. To nie mój rejon akurat, mnie interesuje ta wczorajsza oferta dla młodszego mechanika. Tu też nie podają wprost zarobków, ile wyniosą? Zastanawiam się czy jest tylko sama podstawa, bo o premiach nie piszą

anonim
Inne

Accounting Supervisor też ma koło tej wspomnianej tu 7 zarobki? Czy więcej/mniej? Niestety patrzę i w ogłoszeniu widełek mi nie napisali, to wchodzę i pytam. Może tu ktoś będzie wiedział. Jakieś podwyżki się zdarzają co jakiś czas czy raczej w miejscu stoją ? Bo ceny ciągle rosną na półkach

Olczix
Pracownik
@anonim

Tak, ma 7k netto mniej więcej. Jak są podwyżki to max 5%. Dlatego odeszła z tej firmy.

anonim
Inne
@Olczix

O 5% firma potrafi podnieść wynagrodzenie? Ile tych podwyżek w ciągu roku jest wtedy, jedna, dwie? I ile jest pracy na tym stanowisku, robota do ogarnięcia w 8 godzin?

Olczix
Pracownik
@anonim

Jedna podwyżka w roku w zależności od twojej oceny rocznej. Żeby nie dostać podwyżki w danym roku to trzeba serio nie ogarniać lub być mega leniwym. Prace ogarniesz spokojnie w 8h

Xyz2
Inne
 Pytanie
@Olczix

Suoervisor ma 7? To boję się zapytać, ile TL.

Xyz2
Kandydat
 Pytanie

A znasz mniej więcej widełki?

Rzetelnym okiem Izabeli
Pracownik
@Xyz2

nie znam ale 7k na supervisorze to zdecydowanie za mało

anonim
Inne

Jak wygląda rekrutacja na Junior AP Accountant with Italian? Czego się spodziewać? Planuję odpowiedzieć na to ogłoszenie i wysłać CV, ale chciałbym wiedzieć parę rzeczy. No i czy kaźdem odpowiadają i ewentualnie po jakim czasie, żeby wieczność nie czekać? Raz tak miałem z inną firmą już.

Xyz
Pracownik

Dawno nie miałam styczności z tak słabymi TL, nie potrafią zadbać o relację w zespole. Sami TL często jedyne co robią, to są na callach, brak im wiedzy w podstawowych kwestiach procesu. Na spotkaniach 1:1 w ogóle nie są zainteresowani pracownikiem ani jego opinia, podczas takich spotkań szczególnie gdy TL są na Home Office myć naczynia, słychać dźwięki czajnika czy telewizora. Totalny brak profesjonalizmu

Zgadzam
Pracownik
@Xyz

Zgadzam się. Dodałabym jeszcze pracowników, którzy przychodzą do pracy w okolicy godziny 6:00, w szczególności działy AR, przychodzą do pracy wcześnie, gdy nikogo nie ma i przebywają w kuchni do godziny 7:30. Firma sporo na tym traci...

Ilona
Inne

Rekrutacja tam jest po polsku czy po angielsku? Tak patrzę, że ogłoszenie całe po angielsku na credit controllera a powiem szczerze, że o ile już po polsku mnie stresują, tak po angielsku jeszcze bardziej xD muszę sie psychicznie przygotować

A from AR
Pracownik
@Ilona

Moja rekrutacja przebiegała głównie po polsku, ale miałam pytanie po angielsku, bodaj, what was the biggest challenge in my career and how I overcame it, czy coś w tę mańkę. Bardzo dobrze wspominam :)

Gosc
Kandydat
@A from AR

Ile sie czeka na odpowiedź po rozmowie

anonim
Inne

Serio tak jest, że nowy zawsze tu dostanie więcej niż stary pracownik? Tak napisano w zeszłorocznym wątku i nie widzę przy tym już żądnego szczególnego odniesienia. na jakiej zasadzie to działa? I jakie stawki są oferowane osobom, które odeszły i chcą wrócić?

Pytanie
 Pytanie

Jak w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

Olczix
Były pracownik
@Pytanie

W zależności od twojej oceny rocznej lub awans. Awans zależy od wyników jak i stażu pracy. Żeby awansować na seniora lub team leader'a trzeba mieć minimum 3 lata w firmie. Natomiast awans z juniora na mida następuje po około roku czasu. Struktura bardzo płytka junior - mid - senior/team leader. Od juniora do seniora/team leadera trzeba koło 3,5 roku, ale spokojnie jest do ogarnięcia. Mi przejście z juniora do team leadera zajęło 3 lata i 7 miesięcy.

anonim
Inne
@Olczix

Cześć. I prędzej kogoś wezmą z zewnątrz czy z wewnątrz? znam i takie firmy, co wolały zawsze człowieka z zewnątrz przyjąć, takiego co na świeżo by był, nieznającego zespołu. A tutaj jak? I ogólnie duża podwyżka wtedy jest jak się ma wewnętrzny awans czy raczej "symbolicznie "?

Olczix
Były pracownik
@anonim

Obojętnie. Jest to firma amerykańska więc zawsze nowy ma więcej niż stary pracownik. Główny powód dla którego się zwolniłam. A jak od przyszłego roku z podwyżką to nie wiem.

Mm
Były pracownik

Firma jest żałosnie zarządzana i każdy to wie, ale nikt z tym nic nie robi. Jak trafisz do porzadnego teamu to tragedii nie będzie, ale niektórzy team leaderzy/supervisorzy normalnie stosują (usunięte przez administratora) jak np. jedna Justyna przez którą ludzie kończyli u psychologa (!). To nie żarty. Jak można tolerować takie zachowania w firmie.

Magda
Pracownik
 Pytanie

Widzę pełno opinii frustratów i bez żadnych konkretów które mogą wystraszyć czy zmylić potencjalnych pracowników, więc dodam swoją, jak najbardziej obiektywną opinię: Pracuję tutaj 3 lata w dziale AP. Uważam te lata za kompletnie stracone i wyjęte z życiorysu. Nie przez tą firme konkretnie, po prostu już taka specyfika wszystkich shared serviców - bezmyślna klepanina która niczego nie uczy a wręcz sprawi że cofniesz się w rozwoju umysłowym, ale dla kogoś kto nie traktuje pracy jako swojego życia i np ma taką sytuację życiową że nie potrzebuje ogromnych zarobków to super opcja. Niestety dla kogoś kto lubi pracę zdalną mam złą wiadomość - firma ostatnio uznała że od 2024 roku będzie tylko 1 dzień zdalny w tygodniu zamiast według mnie idealnych 2 dni. Mi to różnicy nie robi bo mieszkam naprzeciwko ale dla kogoś kto lubi pracować z domu odradzam. Plusy: - Według mnie super benefity, ja mam 250 punktów (1 pkt - 1zł) na miesiąc w programie kafeteryjnym, 65 idzie na multisporta plus, a pozostałe 185 na zasilenie karty lunchowej prepaid, i co miesiąc za te pieniądze z karty kupuje sobie z drugą połówką jakieś ciekawe jedzenie na mieście, wiadomo nie w restauracjach z gwiazdką michelin za tą kwotę ale fajna rzecz żeby poeksperymentować ;) Niby to tylko 250zł na miesiąc, ale bardzo miły dodatek. Są też oczywiście wszelkie luxmedy i inne ale nie korzystam to sie nie wypowiem. Co kwartał (chociaż teraz chyba zmienili na co pół roku?) wpada bonus do wypłaty, nie jakiś duży ale w ciągu roku uzbiera się z tego dodatkowa pensja. A mówią że trzynastki tylko dla emerytów :D - Duża elastyczność: zaczynanie pracy między 7 a 9, można też wyjść np do lekarza a potem odrobić ten czas, urlop można zgłosić pare dni przed rozpoczęciem go a nie na pół roku przed jak w niektórych kołchozach. - Brak stresu, co tu dużo mówić, proces jest łatwy i naprawdę trzeba być leniwym i nieogarniętym żeby mieć pożary na swoich lokalizacjach, jak ktoś ma minimalne zdolności efektywnej organizacji pracy to w max dwa miesiące będzie miał już wszystko poukładane pod siebie w taki sposób że jedynym obowiązkiem będzie przeklikiwanie faktur :) - Bardzo łatwo się dostać na juniorskie stanowisko, pamiętam że na rekrutacji nie zadali ani jednego pytania z księgowości czy rachunkowości, tylko pare słów o sobie, krótkie streszczenie wcześniejszego doświadczenia (o ile jakieś było) standardowe korpo pytania typu mocne i słabe strony i pare słów po angielsku (niby wymagają dobrego angielskiego a team leader który mnie rekrutował miał gorszy poziom angielskiego od mojego, który nie jest jakiś wysoki) - Fajni ludzie, byłam w dwóch zespołach i w obu miałam wspaniałych współpracowników i kompetentnych leaderów, o wyższym kierownictwie sie nie wypowiem bo nie miałam z nimi nigdy żadnego kontaktu, wszystko z nimi załatwiał leader. Na spotkaniach departamentowych wydawali się w porządku :P - Brak nadgodzin, w moim zespole nie było, niektórzy sie nie wyrabiali z obowiązkami to czasami (rzadko) brali ale nikt ani do tego nie namawiał ani nawet nie zachęcał. No, na niektórych zamknięciach miesiąca się zdarzało, ale to nie są jakieś chore nadgodziny jak w Big4, 2-3 godzinki dziennie przez 2-3 dni i koniec. - Idealna praca dla ludzi którzy chcą po prostu robić swoje a po 8 godzinach iść do domu i zająć się prawdziwym życiem bez myślenia o pracy. Neutralne: Zarobki: Młodszy księgowy AP około 5k brutto, "zwykły" księgowy około 6k, starszy około 7.5k. Do tego dochodzą dodatki językowe, całkiem wysokie. Daje to jako neutral bo to moje jedyne SSC w jakim pracowałam więc nie mam pojęcia jak to wypada w porównaniu z innymi firmami. Wiem po swoich kolegach którzy pracują w biurach rachunkowych ( i naprawdę muszą mieć wiedzę rachunkową) że zarabiają mniej przy o wiele poważniejszej pracy, więc moim zdaniem zarobki są OK. Minusy: - Kompletny brak rozwoju, cała ta praca polega na przeklikiwaniu faktur w systemie i sprawdzaniu dwóch raportów co jakiś czas, nawet excela zbytnio sie nie da nauczyć bo jedyne czego sie używa to proste tabele przestawne i filtrowanie, czyli tego czego dzieci się uczą na kółku informatycznym w 3 klasie szkoły podstawowej. Cała ścieżka zawodowa to młodszy księgowy -> księgowy -> starszy księgowy. Do zrobienia w max 2 lata, a siedzą tu ludzie którzy od 10 lat dzień w dzień klepią te same faktury. Masakra. - Poczucie robienia naprawdę prostej pracy - "accountant" to tylko tytuł grzecznościowy, w krajach anglosaskich takie stanowiska nazywają się "bookkeeper" albo "accounting clerk". W zasadzie ta praca to bardziej customer service + data entry. - Zbyt długi czas pracy w centrach usług wspólnych nie jest zbyt mile widziany przez pracodawców (poza innymi centrami) Generalnie - jeśli nie żyjesz pracą, nie masz ambicji na rozwój w finansach, chcesz tylko klepać swoje i iść do domu, nie zależy ci na pracy zdalnej czy hybrydowej - z czystym sumieniem polecam. Jeśli jednak chcesz zrobić kariere i pracować chociaż te 2 dni w tygodniu zdalnie - unikać.

Dianka
Kandydat
 Pytanie
@Magda

Czyli rzeczywiście zarobki nie są zbyt duże. Cała reszta wygląda jak typowe ssc. A jak z (usunięte przez administratora)i starymi systemami ? To jest prawda czy ludzie wymyślają? Opinie jakie tu przeczytałam są raczej odpychające. Fajnie, że napisałaś duuużo więcej.

Magda
Pracownik
@Dianka

@Dianka Z żadnym (usunięte przez administratora)nigdy się nie spotkałam, nikt z moich znajomych z innych zespołów też nie był (usunięte przez administratora). Co do wypowiedzi o starych systemach, chodzi zapewne o starą wersję programu JDE której używamy. Fakt, jest stara i wygląda strasznie topornie, ale nigdy mi to nie sprawiało problemów, program nie jest trudny w użytkowaniu i po nauczeniu się gdzie co jest naprawdę spoko się na nim pracuje. Możesz sobie wpisać w google grafika "JD Edwards software". Ten z czarnym tłem i zielonymi literkami to wersja której używamy. Wygląda okropnie ale to naprawdę przyjemny program (usunięte przez administratora)

Radzio
Inne
@Magda

Napisałaś wcześniej, że nie było większych wymagań na rekrutacji, i że gdzieś w około 2 miesiące idzie opanować specyfikę stanowiska juniorskiego. Ale czy to oznacza, że człowiek uczy się wszystkiego samemu, łącznie z obsługą programów, a na wszelkie pytania, jakie się nasuwają odpowiadają współpracownicy, pod warunkiem że znajdą czas? Czy może jest tu jakiś program wdrożeniowy? I czy firma, prócz kursów językowych, może też sponsorować jakieś inne szkolenia, choćby właśnie z obsługi excela?

Magda
Pracownik
@Radzio

Nie ma ogólnych szkoleń, wszystkiego uczą cię współpracownicy. Z obsługi excela są jakies szkolenia ale raz na pół roku albo rzadziej wiec trudno sie zalapac. Niektóre szkolenia zewnętrzne są sponsorowane w 100%, czasami lojalka, czasami bez, zależy od ceny i budżetu.

anonim
Inne
@Magda

A co w takim razie jest tu uważane, jako dobra podstawa pod awans lub podwyżkę? Co jest argumentem, z którym przełożeni się liczą, staż pracy?

anonim
Inne
@Magda

Trochę słabo, że nie ma żadnego porządnego wdrożenia. A czy współpracownicy są chociaż chętni na początku pomagać/odpowiadać na pytania? Jest może jakiś konkretny pracownik na początek przydzielony, żeby mieć oko na nowego?

Senior
Pracownik
 Pytanie

Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku Senior General Ledger Accountant (j.ang) ?

Dno dna
Były pracownik

Firma traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) oraz płaci bardzo mało. Tak jak poniżej ktoś napisał, że dostał więcej netto niż miał tu brutto- jest to prawda. Po roku podziękowałam. W PwC mam na start więcej niż w Parkerze po roku. Traktowanie ludzi przedmiotowo . Firma zatrzymała się mentalnie w latach 90, nic dziwnego ,że coraz mniej Polaków tam pracuje.

AP accauntant
Były pracownik
@Dno dna

Lepiej bym tego nie ujęła, pod koniec tego miesiąca będę odchodziła do innej firmy. Zmarnowałam trochę ponad 2 lata w tej firmie.

Ola'92
Były pracownik
@AP accauntant

Zapomniałaś kochana dodać o (usunięte przez administratora)od Justynki. Nie wiem kto potrafi z nią wytrzymać. Już dawno powinni ją zwolnić z pracy ! Dobrze ,że mam to już za sobą. (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. traktuje ludzi?

anonim
Inne

Można sobie wybrać, pod którym team leaderm chce się pracować? Czy firma przydziela, kto gdzie pracuje?? Albo może są opcje na przenoszenie się między teamami?

Były kontroler finansowy
Były pracownik
@anonim

Firma sama przydziela pod, którym będziesz pracował. Jest możliwość zmiany stanowiska pracy np z działu AP na dział AR po okołu 3 latach jak firma pozwoli. Ewentualnie dany team leader się zwolni.

odkurzacz mopujący
Pracownik
 Pytanie

a jakie są te niskie zarobki?

Monika
Inne
@Były kontroler finansowy

O, to ciekawe z ta zmianą stanowiska. A czy to wiąże się ze specjalnymi szkoleniami, kursami czy czymś takim? Czy tak z marszu można przejść do innego działu?

Były kontroler finansowy
Kandydat

Firma uzywa przestarzałego systemu finansowoksięgowego JDE z lat 90. Zarobki bardzo słabe jak na wrocław. W zeszłym roku wiele osób się zwolniło z Parkera z powodu słabych pensji, bezpłatnych nadgodzin, słabych podwyżek inflacyjnych (tylko 5%) oraz braku perspektyw rozwoju. Ja po odejściu z Parkera na dzień dobry dostałem więcej netto niż tu miałem brutto... Pracowałem w firmie przez trochę ponad 3 lata. Z powodu dużej rotacji pracowników team leaderzy zaczeli się wyładowywać na pracownikach- (usunięte przez administratora). Powiedział mi o tym kolega z Parkera który przez to dal wypowiedzenie. W dwóch słowach- nie warto.

Domi
Inne
@Były kontroler finansowy

Słabe zarobki, znaczy jakie? Napiszecie może, jaka jest to kasa, jaka pensja zasadnicza?? No to jak nie dla kasy, to może to dobra praca na start jak się nie ma doświadczenia, ale właśnie aby nauczyć się pracy??

Były kontroler finansowy
Były pracownik
@Domi

Jako senior miałem w 2022 roku 7500 brutto, obecnie w EY na midzie mam 9100 netto. Praca nie jest dobra na start bo niczego cie nie uczy. Większość osób tam pracujących nie ma wykształcenia kierunkowego. Procesy finansowe/księgowe są przestarzałe. To tak jakby cię ktoś uczył obsługi liczadła. Do tego bezpłatne nadgodziny. Lepiej pójść pracować do banku lub firmy finansowej niż centrum usług wspólnych. Mój kolega tam został i powiem ci ,że zrobił się z Parkera (usunięte przez administratora) Ciągle brakuje ludzi

Ela Gawin
Pracownik
@Były kontroler finansowy

Tez z powodu bardzo niskich zarobków, braku podwyżek, braku rozwoju odeszłam. Niestety firma z roku na rok spada w rankingu wrocławskich firm. Praktycznie więcej płacą wszędzie.

Zostaw merytoryczną opinię o Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.
3.5/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Stanisława Dubois 41
    50-207 Wrocław
  • NIP: 8943047491 REGON: 22203016 KRS: 0000472007
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii