Firma jest żałosnie zarządzana i każdy to wie, ale nikt z tym nic nie robi. Jak trafisz do porzadnego teamu to tragedii nie będzie, ale niektórzy team leaderzy/supervisorzy normalnie stosują (usunięte przez administratora) jak np. jedna Justyna przez którą ludzie kończyli u psychologa (!). To nie żarty. Jak można tolerować takie zachowania w firmie.
Widzę pełno opinii frustratów i bez żadnych konkretów które mogą wystraszyć czy zmylić potencjalnych pracowników, więc dodam swoją, jak najbardziej obiektywną opinię: Pracuję tutaj 3 lata w dziale AP. Uważam te lata za kompletnie stracone i wyjęte z życiorysu. Nie przez tą firme konkretnie, po prostu już taka specyfika wszystkich shared serviców - bezmyślna klepanina która niczego nie uczy a wręcz sprawi że cofniesz się w rozwoju umysłowym, ale dla kogoś kto nie traktuje pracy jako swojego życia i np ma taką sytuację życiową że nie potrzebuje ogromnych zarobków to super opcja. Niestety dla kogoś kto lubi pracę zdalną mam złą wiadomość - firma ostatnio uznała że od 2024 roku będzie tylko 1 dzień zdalny w tygodniu zamiast według mnie idealnych 2 dni. Mi to różnicy nie robi bo mieszkam naprzeciwko ale dla kogoś kto lubi pracować z domu odradzam. Plusy: - Według mnie super benefity, ja mam 250 punktów (1 pkt - 1zł) na miesiąc w programie kafeteryjnym, 65 idzie na multisporta plus, a pozostałe 185 na zasilenie karty lunchowej prepaid, i co miesiąc za te pieniądze z karty kupuje sobie z drugą połówką jakieś ciekawe jedzenie na mieście, wiadomo nie w restauracjach z gwiazdką michelin za tą kwotę ale fajna rzecz żeby poeksperymentować ;) Niby to tylko 250zł na miesiąc, ale bardzo miły dodatek. Są też oczywiście wszelkie luxmedy i inne ale nie korzystam to sie nie wypowiem. Co kwartał (chociaż teraz chyba zmienili na co pół roku?) wpada bonus do wypłaty, nie jakiś duży ale w ciągu roku uzbiera się z tego dodatkowa pensja. A mówią że trzynastki tylko dla emerytów :D - Duża elastyczność: zaczynanie pracy między 7 a 9, można też wyjść np do lekarza a potem odrobić ten czas, urlop można zgłosić pare dni przed rozpoczęciem go a nie na pół roku przed jak w niektórych kołchozach. - Brak stresu, co tu dużo mówić, proces jest łatwy i naprawdę trzeba być leniwym i nieogarniętym żeby mieć pożary na swoich lokalizacjach, jak ktoś ma minimalne zdolności efektywnej organizacji pracy to w max dwa miesiące będzie miał już wszystko poukładane pod siebie w taki sposób że jedynym obowiązkiem będzie przeklikiwanie faktur :) - Bardzo łatwo się dostać na juniorskie stanowisko, pamiętam że na rekrutacji nie zadali ani jednego pytania z księgowości czy rachunkowości, tylko pare słów o sobie, krótkie streszczenie wcześniejszego doświadczenia (o ile jakieś było) standardowe korpo pytania typu mocne i słabe strony i pare słów po angielsku (niby wymagają dobrego angielskiego a team leader który mnie rekrutował miał gorszy poziom angielskiego od mojego, który nie jest jakiś wysoki) - Fajni ludzie, byłam w dwóch zespołach i w obu miałam wspaniałych współpracowników i kompetentnych leaderów, o wyższym kierownictwie sie nie wypowiem bo nie miałam z nimi nigdy żadnego kontaktu, wszystko z nimi załatwiał leader. Na spotkaniach departamentowych wydawali się w porządku :P - Brak nadgodzin, w moim zespole nie było, niektórzy sie nie wyrabiali z obowiązkami to czasami (rzadko) brali ale nikt ani do tego nie namawiał ani nawet nie zachęcał. No, na niektórych zamknięciach miesiąca się zdarzało, ale to nie są jakieś chore nadgodziny jak w Big4, 2-3 godzinki dziennie przez 2-3 dni i koniec. - Idealna praca dla ludzi którzy chcą po prostu robić swoje a po 8 godzinach iść do domu i zająć się prawdziwym życiem bez myślenia o pracy. Neutralne: Zarobki: Młodszy księgowy AP około 5k brutto, "zwykły" księgowy około 6k, starszy około 7.5k. Do tego dochodzą dodatki językowe, całkiem wysokie. Daje to jako neutral bo to moje jedyne SSC w jakim pracowałam więc nie mam pojęcia jak to wypada w porównaniu z innymi firmami. Wiem po swoich kolegach którzy pracują w biurach rachunkowych ( i naprawdę muszą mieć wiedzę rachunkową) że zarabiają mniej przy o wiele poważniejszej pracy, więc moim zdaniem zarobki są OK. Minusy: - Kompletny brak rozwoju, cała ta praca polega na przeklikiwaniu faktur w systemie i sprawdzaniu dwóch raportów co jakiś czas, nawet excela zbytnio sie nie da nauczyć bo jedyne czego sie używa to proste tabele przestawne i filtrowanie, czyli tego czego dzieci się uczą na kółku informatycznym w 3 klasie szkoły podstawowej. Cała ścieżka zawodowa to młodszy księgowy -> księgowy -> starszy księgowy. Do zrobienia w max 2 lata, a siedzą tu ludzie którzy od 10 lat dzień w dzień klepią te same faktury. Masakra. - Poczucie robienia naprawdę prostej pracy - "accountant" to tylko tytuł grzecznościowy, w krajach anglosaskich takie stanowiska nazywają się "bookkeeper" albo "accounting clerk". W zasadzie ta praca to bardziej customer service + data entry. - Zbyt długi czas pracy w centrach usług wspólnych nie jest zbyt mile widziany przez pracodawców (poza innymi centrami) Generalnie - jeśli nie żyjesz pracą, nie masz ambicji na rozwój w finansach, chcesz tylko klepać swoje i iść do domu, nie zależy ci na pracy zdalnej czy hybrydowej - z czystym sumieniem polecam. Jeśli jednak chcesz zrobić kariere i pracować chociaż te 2 dni w tygodniu zdalnie - unikać.
Czyli rzeczywiście zarobki nie są zbyt duże. Cała reszta wygląda jak typowe ssc. A jak z (usunięte przez administratora)i starymi systemami ? To jest prawda czy ludzie wymyślają? Opinie jakie tu przeczytałam są raczej odpychające. Fajnie, że napisałaś duuużo więcej.
@Dianka Z żadnym (usunięte przez administratora)nigdy się nie spotkałam, nikt z moich znajomych z innych zespołów też nie był (usunięte przez administratora). Co do wypowiedzi o starych systemach, chodzi zapewne o starą wersję programu JDE której używamy. Fakt, jest stara i wygląda strasznie topornie, ale nigdy mi to nie sprawiało problemów, program nie jest trudny w użytkowaniu i po nauczeniu się gdzie co jest naprawdę spoko się na nim pracuje. Możesz sobie wpisać w google grafika "JD Edwards software". Ten z czarnym tłem i zielonymi literkami to wersja której używamy. Wygląda okropnie ale to naprawdę przyjemny program (usunięte przez administratora)
Napisałaś wcześniej, że nie było większych wymagań na rekrutacji, i że gdzieś w około 2 miesiące idzie opanować specyfikę stanowiska juniorskiego. Ale czy to oznacza, że człowiek uczy się wszystkiego samemu, łącznie z obsługą programów, a na wszelkie pytania, jakie się nasuwają odpowiadają współpracownicy, pod warunkiem że znajdą czas? Czy może jest tu jakiś program wdrożeniowy? I czy firma, prócz kursów językowych, może też sponsorować jakieś inne szkolenia, choćby właśnie z obsługi excela?
Nie ma ogólnych szkoleń, wszystkiego uczą cię współpracownicy. Z obsługi excela są jakies szkolenia ale raz na pół roku albo rzadziej wiec trudno sie zalapac. Niektóre szkolenia zewnętrzne są sponsorowane w 100%, czasami lojalka, czasami bez, zależy od ceny i budżetu.
A co w takim razie jest tu uważane, jako dobra podstawa pod awans lub podwyżkę? Co jest argumentem, z którym przełożeni się liczą, staż pracy?
Trochę słabo, że nie ma żadnego porządnego wdrożenia. A czy współpracownicy są chociaż chętni na początku pomagać/odpowiadać na pytania? Jest może jakiś konkretny pracownik na początek przydzielony, żeby mieć oko na nowego?
Accounting Supervisor też ma koło tej wspomnianej tu 7 zarobki? Czy więcej/mniej? Niestety patrzę i w ogłoszeniu widełek mi nie napisali, to wchodzę i pytam. Może tu ktoś będzie wiedział. Jakieś podwyżki się zdarzają co jakiś czas czy raczej w miejscu stoją ? Bo ceny ciągle rosną na półkach
Tak, ma 7k netto mniej więcej. Jak są podwyżki to max 5%. Dlatego odeszła z tej firmy.
O 5% firma potrafi podnieść wynagrodzenie? Ile tych podwyżek w ciągu roku jest wtedy, jedna, dwie? I ile jest pracy na tym stanowisku, robota do ogarnięcia w 8 godzin?
Jedna podwyżka w roku w zależności od twojej oceny rocznej. Żeby nie dostać podwyżki w danym roku to trzeba serio nie ogarniać lub być mega leniwym. Prace ogarniesz spokojnie w 8h
A znasz mniej więcej widełki?
Aktualnie poszykują praktykanta w dziale księgowości. Orientujecie się na czym polega proponowany Employee Assistance Program?
Dawno nie miałam styczności z tak słabymi TL, nie potrafią zadbać o relację w zespole. Sami TL często jedyne co robią, to są na callach, brak im wiedzy w podstawowych kwestiach procesu. Na spotkaniach 1:1 w ogóle nie są zainteresowani pracownikiem ani jego opinia, podczas takich spotkań szczególnie gdy TL są na Home Office myć naczynia, słychać dźwięki czajnika czy telewizora. Totalny brak profesjonalizmu
Zgadzam się. Dodałabym jeszcze pracowników, którzy przychodzą do pracy w okolicy godziny 6:00, w szczególności działy AR, przychodzą do pracy wcześnie, gdy nikogo nie ma i przebywają w kuchni do godziny 7:30. Firma sporo na tym traci...
Potwierdzam że kadra zarządzająca w AP to dramat. TL nie zna procesu, nawet po x latach bycia TL jego wiedza jest jak ser szwajcarski, więc w razie problemów ciężko poprosić o pomoc - a i tak TL potem powie ze on stał z boku bo to była twoja szansa na rozwój
Wspominaliście w zeszłym roku o tym że niektórzy lądowali na terapiach u psychologów...było i jest aż tak źle? Stosują w firmie pomówienia, wyzwiska czy jak?
Ja z (usunięte przez administratora)się nie spotkałam, ale czasem jest ciężko jak dowala obowiązkami. Im bardziej pokażesz że umiesz tym bardziej cie docisną.
Dużo zależy od teamu, leadera, a co za tym idzie dynamiki I relacji panujących w zespole. Wyzwiska to może nie, ale intrygi, knucie, wrabianie innych współpracowników w coś, z czym nie miało się kompletnie do czynienia (bezpodstawne obwinianie), podważanie kompetencji, niechęć do dzielenia się wiedzą z osobami młodszymi stażem są na porządku dziennym, a przynajmniej to znam z autopsji. Niepokoi również to, że osoby mogące się pochwalić sporym doświadczeniem boją się zwrócić do TL w razie wątpliwości z obawy przed wytykaniem palcami niewiedzy i niekompetencji. A czy leader nie powinien być właśnie przewodnikiem i wsparciem merytorycznym zespołu?
Mnie zależy na stanowisku Junior AP Accountant with English i stabilności zatrudnienia. Firma jest na rynku ponad 100 lat a mam nadzieję że UoP też dają na czas nieokreślony?
Zainteresowała mnie oferta pracy jako travel and expense Junior accountant with English. W ogłoszeniu jest mowa o elastycznych godzinach kiedy zaczyn się pracę. Czy jest możliwość wykonywania nadgodziny i jak są rozliczane? Jest możliwość dorobić sobie trochę w ten sposób?
Jakie zarobki są na stanowisku księgowa.
Bardzo korzystnie pisaliście w zeszłym roku o benefitach. A jak sytuacja ma się obecnie? W ogłoszeniu na AP accountanta jest mowa np. o kartach przed płacowych, biletach do kina...co dają?
Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. poszukiwała kogoś na stanowisko Supervisor. Czy komuś udało się dostać tę pracę i mógłby powiedzieć więcej o tym, czego można się nauczyć? Zależy mi na informacjach o zakresie obowiązków.
Witam. Czy w pracy jako księgowa uzywa się na codzień angielskiego? Czy osoba ze słabą znajomoscią ang. sobie poradzi? Co to są dodatki językowe o których pisze poprzednik? Oraz na jaki okres dają umowe.
Angielski to konieczność, nieważne, w jakim dziale jesteś, bo programy do księgowania są po ang, maile po ang i w ogóle wszelka komunikacja od firmy leci po ang, mimo że w ESSC 95-99% pracowników to Polacy. Dodatki językowe są przyznawane wtedy, jeśli znasz biegle inny niż angielski język, którego używa się w twoim zespole, np. szwedzki w zespole skandynawskim. Pierwsza umowa jest na pół roku, potem na nieokreślony.
Osoba aplikująca na stanowisko Credit Controller with French musi mieć jakieś papiery potwierdzające znajomość języka francuskiego? Dajcie znać, czy istnieje taka konieczność czy obejdzie się bez tego. Niestety nie posiadam.
Nie trzeba mieć dokumentu potwierdzającego znajomość języka. Znajomość języka zostanie zweryfikowana podczas rozmowy :). Ja osobiście nie polecam tego działu. Lepiej aplikuj do działu AP. Credit Controller to użeranie się z klientami
Popieram, lepiej iść do AP... Pracowałam w AR i w AP. Praca w AR to wieczne użeranie się z klientami i ciągłe ataki ze strony przełożonych...i słuchanie "Czemu klient nie zapłacił"? Do tego zespoły AR z językiem włoskim, francuskim i niemieckim mają najbardziej nieogarniających TL- wprowadzają dużo zamieszania w codziennej pracy.
Jeśli chodzi o leaderów, to na AP włoskim i francuskim zespole jest praktycznie taka sama sytuacja co na AR. Mało tego, to są widma a nie liderzy, tzn. niby są, ale albo siedzą całymi dniami na callach, albo w kuchni na kawie. A ty, (usunięte przez administratora), radź se sam i zapier...niczaj
Hej, widzę, że w niektórych watkach podajecie sugestie co do stawek. Ktoś pisał, że 7 tys to według niego mało na supervisora. To nie mój rejon akurat, mnie interesuje ta wczorajsza oferta dla młodszego mechanika. Tu też nie podają wprost zarobków, ile wyniosą? Zastanawiam się czy jest tylko sama podstawa, bo o premiach nie piszą
Accounting Supervisor też ma koło tej wspomnianej tu 7 zarobki? Czy więcej/mniej? Niestety patrzę i w ogłoszeniu widełek mi nie napisali, to wchodzę i pytam. Może tu ktoś będzie wiedział. Jakieś podwyżki się zdarzają co jakiś czas czy raczej w miejscu stoją ? Bo ceny ciągle rosną na półkach
Tak, ma 7k netto mniej więcej. Jak są podwyżki to max 5%. Dlatego odeszła z tej firmy.
O 5% firma potrafi podnieść wynagrodzenie? Ile tych podwyżek w ciągu roku jest wtedy, jedna, dwie? I ile jest pracy na tym stanowisku, robota do ogarnięcia w 8 godzin?
Jedna podwyżka w roku w zależności od twojej oceny rocznej. Żeby nie dostać podwyżki w danym roku to trzeba serio nie ogarniać lub być mega leniwym. Prace ogarniesz spokojnie w 8h
Jak wygląda rekrutacja na Junior AP Accountant with Italian? Czego się spodziewać? Planuję odpowiedzieć na to ogłoszenie i wysłać CV, ale chciałbym wiedzieć parę rzeczy. No i czy kaźdem odpowiadają i ewentualnie po jakim czasie, żeby wieczność nie czekać? Raz tak miałem z inną firmą już.
Rekrutacja tam jest po polsku czy po angielsku? Tak patrzę, że ogłoszenie całe po angielsku na credit controllera a powiem szczerze, że o ile już po polsku mnie stresują, tak po angielsku jeszcze bardziej xD muszę sie psychicznie przygotować
Moja rekrutacja przebiegała głównie po polsku, ale miałam pytanie po angielsku, bodaj, what was the biggest challenge in my career and how I overcame it, czy coś w tę mańkę. Bardzo dobrze wspominam :)
Serio tak jest, że nowy zawsze tu dostanie więcej niż stary pracownik? Tak napisano w zeszłorocznym wątku i nie widzę przy tym już żądnego szczególnego odniesienia. na jakiej zasadzie to działa? I jakie stawki są oferowane osobom, które odeszły i chcą wrócić?
Jak w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
W zależności od twojej oceny rocznej lub awans. Awans zależy od wyników jak i stażu pracy. Żeby awansować na seniora lub team leader'a trzeba mieć minimum 3 lata w firmie. Natomiast awans z juniora na mida następuje po około roku czasu. Struktura bardzo płytka junior - mid - senior/team leader. Od juniora do seniora/team leadera trzeba koło 3,5 roku, ale spokojnie jest do ogarnięcia. Mi przejście z juniora do team leadera zajęło 3 lata i 7 miesięcy.
Cześć. I prędzej kogoś wezmą z zewnątrz czy z wewnątrz? znam i takie firmy, co wolały zawsze człowieka z zewnątrz przyjąć, takiego co na świeżo by był, nieznającego zespołu. A tutaj jak? I ogólnie duża podwyżka wtedy jest jak się ma wewnętrzny awans czy raczej "symbolicznie "?
Obojętnie. Jest to firma amerykańska więc zawsze nowy ma więcej niż stary pracownik. Główny powód dla którego się zwolniłam. A jak od przyszłego roku z podwyżką to nie wiem.
Firma jest żałosnie zarządzana i każdy to wie, ale nikt z tym nic nie robi. Jak trafisz do porzadnego teamu to tragedii nie będzie, ale niektórzy team leaderzy/supervisorzy normalnie stosują (usunięte przez administratora) jak np. jedna Justyna przez którą ludzie kończyli u psychologa (!). To nie żarty. Jak można tolerować takie zachowania w firmie.
Widzę pełno opinii frustratów i bez żadnych konkretów które mogą wystraszyć czy zmylić potencjalnych pracowników, więc dodam swoją, jak najbardziej obiektywną opinię: Pracuję tutaj 3 lata w dziale AP. Uważam te lata za kompletnie stracone i wyjęte z życiorysu. Nie przez tą firme konkretnie, po prostu już taka specyfika wszystkich shared serviców - bezmyślna klepanina która niczego nie uczy a wręcz sprawi że cofniesz się w rozwoju umysłowym, ale dla kogoś kto nie traktuje pracy jako swojego życia i np ma taką sytuację życiową że nie potrzebuje ogromnych zarobków to super opcja. Niestety dla kogoś kto lubi pracę zdalną mam złą wiadomość - firma ostatnio uznała że od 2024 roku będzie tylko 1 dzień zdalny w tygodniu zamiast według mnie idealnych 2 dni. Mi to różnicy nie robi bo mieszkam naprzeciwko ale dla kogoś kto lubi pracować z domu odradzam. Plusy: - Według mnie super benefity, ja mam 250 punktów (1 pkt - 1zł) na miesiąc w programie kafeteryjnym, 65 idzie na multisporta plus, a pozostałe 185 na zasilenie karty lunchowej prepaid, i co miesiąc za te pieniądze z karty kupuje sobie z drugą połówką jakieś ciekawe jedzenie na mieście, wiadomo nie w restauracjach z gwiazdką michelin za tą kwotę ale fajna rzecz żeby poeksperymentować ;) Niby to tylko 250zł na miesiąc, ale bardzo miły dodatek. Są też oczywiście wszelkie luxmedy i inne ale nie korzystam to sie nie wypowiem. Co kwartał (chociaż teraz chyba zmienili na co pół roku?) wpada bonus do wypłaty, nie jakiś duży ale w ciągu roku uzbiera się z tego dodatkowa pensja. A mówią że trzynastki tylko dla emerytów :D - Duża elastyczność: zaczynanie pracy między 7 a 9, można też wyjść np do lekarza a potem odrobić ten czas, urlop można zgłosić pare dni przed rozpoczęciem go a nie na pół roku przed jak w niektórych kołchozach. - Brak stresu, co tu dużo mówić, proces jest łatwy i naprawdę trzeba być leniwym i nieogarniętym żeby mieć pożary na swoich lokalizacjach, jak ktoś ma minimalne zdolności efektywnej organizacji pracy to w max dwa miesiące będzie miał już wszystko poukładane pod siebie w taki sposób że jedynym obowiązkiem będzie przeklikiwanie faktur :) - Bardzo łatwo się dostać na juniorskie stanowisko, pamiętam że na rekrutacji nie zadali ani jednego pytania z księgowości czy rachunkowości, tylko pare słów o sobie, krótkie streszczenie wcześniejszego doświadczenia (o ile jakieś było) standardowe korpo pytania typu mocne i słabe strony i pare słów po angielsku (niby wymagają dobrego angielskiego a team leader który mnie rekrutował miał gorszy poziom angielskiego od mojego, który nie jest jakiś wysoki) - Fajni ludzie, byłam w dwóch zespołach i w obu miałam wspaniałych współpracowników i kompetentnych leaderów, o wyższym kierownictwie sie nie wypowiem bo nie miałam z nimi nigdy żadnego kontaktu, wszystko z nimi załatwiał leader. Na spotkaniach departamentowych wydawali się w porządku :P - Brak nadgodzin, w moim zespole nie było, niektórzy sie nie wyrabiali z obowiązkami to czasami (rzadko) brali ale nikt ani do tego nie namawiał ani nawet nie zachęcał. No, na niektórych zamknięciach miesiąca się zdarzało, ale to nie są jakieś chore nadgodziny jak w Big4, 2-3 godzinki dziennie przez 2-3 dni i koniec. - Idealna praca dla ludzi którzy chcą po prostu robić swoje a po 8 godzinach iść do domu i zająć się prawdziwym życiem bez myślenia o pracy. Neutralne: Zarobki: Młodszy księgowy AP około 5k brutto, "zwykły" księgowy około 6k, starszy około 7.5k. Do tego dochodzą dodatki językowe, całkiem wysokie. Daje to jako neutral bo to moje jedyne SSC w jakim pracowałam więc nie mam pojęcia jak to wypada w porównaniu z innymi firmami. Wiem po swoich kolegach którzy pracują w biurach rachunkowych ( i naprawdę muszą mieć wiedzę rachunkową) że zarabiają mniej przy o wiele poważniejszej pracy, więc moim zdaniem zarobki są OK. Minusy: - Kompletny brak rozwoju, cała ta praca polega na przeklikiwaniu faktur w systemie i sprawdzaniu dwóch raportów co jakiś czas, nawet excela zbytnio sie nie da nauczyć bo jedyne czego sie używa to proste tabele przestawne i filtrowanie, czyli tego czego dzieci się uczą na kółku informatycznym w 3 klasie szkoły podstawowej. Cała ścieżka zawodowa to młodszy księgowy -> księgowy -> starszy księgowy. Do zrobienia w max 2 lata, a siedzą tu ludzie którzy od 10 lat dzień w dzień klepią te same faktury. Masakra. - Poczucie robienia naprawdę prostej pracy - "accountant" to tylko tytuł grzecznościowy, w krajach anglosaskich takie stanowiska nazywają się "bookkeeper" albo "accounting clerk". W zasadzie ta praca to bardziej customer service + data entry. - Zbyt długi czas pracy w centrach usług wspólnych nie jest zbyt mile widziany przez pracodawców (poza innymi centrami) Generalnie - jeśli nie żyjesz pracą, nie masz ambicji na rozwój w finansach, chcesz tylko klepać swoje i iść do domu, nie zależy ci na pracy zdalnej czy hybrydowej - z czystym sumieniem polecam. Jeśli jednak chcesz zrobić kariere i pracować chociaż te 2 dni w tygodniu zdalnie - unikać.
Czyli rzeczywiście zarobki nie są zbyt duże. Cała reszta wygląda jak typowe ssc. A jak z (usunięte przez administratora)i starymi systemami ? To jest prawda czy ludzie wymyślają? Opinie jakie tu przeczytałam są raczej odpychające. Fajnie, że napisałaś duuużo więcej.
@Dianka Z żadnym (usunięte przez administratora)nigdy się nie spotkałam, nikt z moich znajomych z innych zespołów też nie był (usunięte przez administratora). Co do wypowiedzi o starych systemach, chodzi zapewne o starą wersję programu JDE której używamy. Fakt, jest stara i wygląda strasznie topornie, ale nigdy mi to nie sprawiało problemów, program nie jest trudny w użytkowaniu i po nauczeniu się gdzie co jest naprawdę spoko się na nim pracuje. Możesz sobie wpisać w google grafika "JD Edwards software". Ten z czarnym tłem i zielonymi literkami to wersja której używamy. Wygląda okropnie ale to naprawdę przyjemny program (usunięte przez administratora)
Napisałaś wcześniej, że nie było większych wymagań na rekrutacji, i że gdzieś w około 2 miesiące idzie opanować specyfikę stanowiska juniorskiego. Ale czy to oznacza, że człowiek uczy się wszystkiego samemu, łącznie z obsługą programów, a na wszelkie pytania, jakie się nasuwają odpowiadają współpracownicy, pod warunkiem że znajdą czas? Czy może jest tu jakiś program wdrożeniowy? I czy firma, prócz kursów językowych, może też sponsorować jakieś inne szkolenia, choćby właśnie z obsługi excela?
Nie ma ogólnych szkoleń, wszystkiego uczą cię współpracownicy. Z obsługi excela są jakies szkolenia ale raz na pół roku albo rzadziej wiec trudno sie zalapac. Niektóre szkolenia zewnętrzne są sponsorowane w 100%, czasami lojalka, czasami bez, zależy od ceny i budżetu.
A co w takim razie jest tu uważane, jako dobra podstawa pod awans lub podwyżkę? Co jest argumentem, z którym przełożeni się liczą, staż pracy?
Trochę słabo, że nie ma żadnego porządnego wdrożenia. A czy współpracownicy są chociaż chętni na początku pomagać/odpowiadać na pytania? Jest może jakiś konkretny pracownik na początek przydzielony, żeby mieć oko na nowego?
Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku Senior General Ledger Accountant (j.ang) ?
Firma traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) oraz płaci bardzo mało. Tak jak poniżej ktoś napisał, że dostał więcej netto niż miał tu brutto- jest to prawda. Po roku podziękowałam. W PwC mam na start więcej niż w Parkerze po roku. Traktowanie ludzi przedmiotowo . Firma zatrzymała się mentalnie w latach 90, nic dziwnego ,że coraz mniej Polaków tam pracuje.
Lepiej bym tego nie ujęła, pod koniec tego miesiąca będę odchodziła do innej firmy. Zmarnowałam trochę ponad 2 lata w tej firmie.
Zapomniałaś kochana dodać o (usunięte przez administratora)od Justynki. Nie wiem kto potrafi z nią wytrzymać. Już dawno powinni ją zwolnić z pracy ! Dobrze ,że mam to już za sobą. (usunięte przez administratora)
Jak szefostwo w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Można sobie wybrać, pod którym team leaderm chce się pracować? Czy firma przydziela, kto gdzie pracuje?? Albo może są opcje na przenoszenie się między teamami?
Firma sama przydziela pod, którym będziesz pracował. Jest możliwość zmiany stanowiska pracy np z działu AP na dział AR po okołu 3 latach jak firma pozwoli. Ewentualnie dany team leader się zwolni.
a jakie są te niskie zarobki?
O, to ciekawe z ta zmianą stanowiska. A czy to wiąże się ze specjalnymi szkoleniami, kursami czy czymś takim? Czy tak z marszu można przejść do innego działu?
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. - Wrocław
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
Pamiętaj, że zarejestrować się mogą tylko osoby upoważnione do obsługi zgłoszeń.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Parker Hannifin Essc Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Stanisława Dubois 41
50-207 Wrocław - NIP: 8943047491 REGON: 22203016 KRS: 0000472007
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Wrocław
- Biuro Rachunkowe Monika Dąbek
- K.R.F. Sp. z o.o.
- Platforma Rozliczeniowa Eu Sp. z o.o.
- Małgorzata Kasprzyk
- Biuro Rachunkowe Oswojone Podatki Anna Łacinnik
- Biuro Rachunkowe Gross-Net Aleksandra Krzyżanek
- Justyna Kuchta-Krzystek JKK
- Usługi Księgowe Małgorzata Kubicz
- Intercorp Sp. z o.o.
- Krystyna Gruda Doradztwo Podatkowe Usługi Rachunkowe
Popularne
- Chmura Aneta Doradztwo Podatkowe DP Pit
- DwaPlusJeden Sp. z o.o.
- Amlicki Mirosław P.U.H. Asix
- Kuros Tax Advisors Accountants Sp. z o.o.
- Dukat Biuro Rachunkowe Krystyna Kuśmirek
- Sima Consulting Sp. z o.o.
- Getinge Group Shared Services sp. z o.o.
- PW Progres Marzena Banaś
- GWW Ladziński Cmoch i Wspólnicy Sp.K.
- Timetax Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |