Rzadko wypowiadam się na tym portalu, ale tym razem poczułem wewnętrzna potrzebę. Niestety zatrudniając się w KR Group nie przetrwałem nawet okresu próbnego, nabawiając się depresji i załamania nerwowego. Ogólnie długo dochodziłem do siebie po tym miejscu pracy a oto powody: - skala dezinformacji i chaosu jest przerażająca, nikt nic nie wie, ten i ta nie ma czasu - wszystko wymagane jest na już, na wczoraj, człowiek nie miał nawet chwili na coś żeby się wdrożyć, sprawdzić, przygotować - nadgodziny to chyba norma - bardzo wysokie tempo pracy - nieprzyjemna atmosfera, ludzie mało życzliwi i pomocni - wypełnianie Time managera to chyba jakaś porażka -codziennie chyba schodziło co najmniej 30 minut Jedynym plusem jest to, że na pewno możesz się bardzo dużo nauczyć, ale niestety w rozrachunku wyszło mi, że wolę spróbować gdzie indziej Nie polecam!
Pracodawca
Przykro nam, że masz takie doświadczenia. Nasz Pion Księgowości przechodzi w tym roku bardzo duże zmiany, co niestety wpływa wiele aspektów codziennej pracy. Dążymy do wyeliminowania tych negatywnych, badamy nastroje i motywacje pracowników, staramy się prowadzić dialog tam, gdzie to możliwe. Pracujemy też nad procesami i organizacją pracy. Rozumiemy Twoją decyzję i dziękujemy za konkretne argumenty. Może nasze ścieżki jeszcze się kiedyś zejdą, ale tym razem z pozytywnym skutkiem.
Absolutna zgoda. Atmosfera tragiczna, i ciekawe jak to się przekłada na poziom obsługi klientów.
Czytając tę opinię, czytam jakby o sobie. Podzielam opinię w stu procentach. Nie ma czasu na wdrożenie, nikt nie ma dla nikogo czasu. Wysokie tempo pracy, duże wymagania, nadgodziny, nieprzyjemna atmosfera, ogromny stres. Nigdy wcześniej nie pracowałam w takim miejscu. Niestety po tej pracy musiałam do siebie dochodzić dobre kilka miesięcy a pracowałam tam zaledwie trzy
Naszym zadaniem jest udzielnie odpowiedzi, nie wystawiamy komentarzy bez podpisu, ani "lauerk". Brakuje czasu? Zapraszam na szkolenie z zarządzania sobą w czasie, w tym tygodniu będą dwa takie w firmie ;)
Dział HR ma swoją rolę tak jak każdy dział, najłatwiej to wysłać maila i oczerniać z anonima. A może po prostu nie przedłużono umowy i teraz się mścisz...
Pracuję w KR Group ponad 6 lat i póki co nie zamierzam zmieniać pracy. Jestem zadowolona z warunków zatrudnienia jakie daje mi KR Group. Przede wszystkim firma daje pracownikowi możliwości rozwoju. Wspiera rozwój wysyłając na liczne szkolenia. Atmosfera w firmie jest luźna - można szczerze porozmawiać z każdym (bez znaczenia na jakim jest szczeblu). Wiadomo jak każda praca ma swoje plusy i minusy. Ja jednak nadal widzę więcej plusów.
3 lata to faktycznie sporo. Chociaż widzę, że tu ktos podwoił ten wynik. Jak podwyżki przy tym obecnie sie prezentują? Macie tu stały system czy raczej podejście indywidualne?
Jakiś czas temu miałam rozmowę rekrutacyjną, mimo że nie dostałam oferty, to za jakiś czas będę aplikować ponownie. Nie byłam zaskoczona pytaniami, atmosfera na rozmowie była fajna, a jednocześnie bardzo profesjonalna. Dostałam przemiły feedback od Pani rekruterki i w przyszłości, jak tylko pojawi się ciekawe ogłoszenie to spróbuję jeszcze raz.
Aktualnie studenci mają inne restrykcje w pracy na kierunku VAT assistant?
Chciałabym podjąć pracę jako GL Accountant. Nie obowiązuje w firmie żaden dress code i można się nosić wg gustu?
W firmie stawiamy na swobodę, mówimy sobie po imieniu i nie mamy określonego dress code. Oczywiście w przypadku spotkań z Klientami czy osobami z zewnątrz zalecamy smart casual, a poza tym trzymamy się norm społecznie akceptowalnych :)
Mam już ponad 50 na karku ale za to duże doświadczenie zawodowe. Jako VAT Assistant miałabym szansę na zatrudnienie?
Wiek nie ma dla nas znaczenia w procesie rekrutacji, liczą się doświadczenie, kompetencje i chęć rozwoju. Z dużym doświadczeniem, rola VAT Assistenta, może być w Pani przypadku poniżej kompetencji. Może warto pomyśleć o poziomie Konsultanta :)
Kto się zetknął z KRG ten się w cyrku nie śmieje… hasło może zabawne ale depresja, załamanie nerwowe, stany lękowe i skrajne wypalenie zawodowe jako efekt pracy tam już takie śmieszne nie są. Skala ignorancji, braku zaufania, braku komunikacji jest na tyle duża że ciężko mi pojąć że ta firma jeszcze istnieje. O nadgodzinach liczonych w setkach nie wspominając. Mentalność rodem z PRL w połączeniu z brakiem pomysłu, planu, strategii to przepis na miejsce które warto omijać szerokim łukiem.
Lubię zdobywać nową wiedzę i doświadczenia zawodowe. Jako Accounting Director mam zapewnione ze strony firmy szkolenia i kursy zawodowe?
VAT Assistant ma zadeklarowana w ofercie pracę w zgranym zespole. Potwierdzicie ze na pewno atmosfera jest taka super? Napisać to jedno a wdrożyć to drugie
Na pewno musisz się nastawić na to, że samo wdrożenie w projekt nie jest tak płynne jak wszyscy obiecuja, trochę to trudniejsze niż opisują
Elastyczny czas pracy to znaczy że moge sobie wybrać o której chce zacząc prace Accountant - Internal Compliance Specialist?
Nigdy jeszcze nie dodawałam wpisu na portalu, ale w tym wypadku czuję, że muszę ostrzec potencjalnych pracowników oddziału w Białymstoku. Jeśli nie chcecie się narazić na psychiczny uszczerbek na zdrowiu miejsce to omijajcie szerokim łukiem. Powodem takiej sytuacji jest "panujący" tam manager. Nikomu nie życzę pracy w atmosferze ciągłego napięcia i lęku. Jeśli szukacie w pracy szacunku i pozytywnej atmosfery to tutaj jej nie uświadczycie.
Super bo w ofercie dla Senior Tax Compliance Specialist znalazłam punkt o kafeterii benefitowej. Składa się na nią dofinansowanie biletów do kina, teatru czy prywatna opieka medyczna. Orientujecie się czy zapewniają też inne?
Informacje o naszych benefitach można znaleźć w ogłoszeniach czy na naszym profilu pracodawcy. Mamy większość standardowych, jak opieka medyczna, kafeteria czy dofinansowanie szkoleń. Obecnie wprowadzamy program ubezpieczenia na życie. O wszystkich benefitach opowiadamy dokładnie w trakcie procesu rekrutacji.
Jestem świężo po ekonomii i praktykach związanych z tematyką VATu. Myślicie że przejdzie umowa o prace na start na stanowisko VAT Assistant? Czy jednak dla młodej osoby będzie na początku zlecenie?
Forma współpracy zawsze jest uzgadniana z kandydatem i wiek nie ma tutaj znaczenia. Także w przypadku stanowisk asystenckich oferujemy umowy o pracę. Wszystkie warunki ustalamy w trakcie procesu rekrutacji :)
Jak długo od złożenia aplikacji można liczyć na kontakt ze strony firmy z zaproszeniem na rozmowę? Złożyłam prawie 2 tygodnie temu i zero odzewu... Czy już nie ma na co liczyć?
Pani Joanno, jeśli po etapie oceny CV nie zostanie Pani zaproszona na rozmowę, to powinna przyjść wiadomość z podziękowaniem za zaaplikowanie (proszę sprawdzić folder spam). Jeśli nie było podziękowania, to może Pani Kandydatura jeszcze czeka na ocenę Managera. W zależności od procesu może to potrwać od 1 do 3 tygodni. Jeśli nie otrzyma Pani informacji w ciągu najbliższego tygodnia to zapraszam do kontaktu pod adresem hr@krgroup.pl
Dzień dobry. Czy jest tu może ktoś kto brał już udział w naborach na Internal Compliance Specialist’ę i by opowiedział o procesie i najlepiej tym czego można spodziewać się na rozmowie? W ogłoszeniu wskazują, że rekrutują zdalnie. Zastanawiam się czy jeśli ktoś preferuje formę fizyczną to może przyjechać do biura?
witam serdecznie. Interesuje mnie praca jako starszy specjalista ds. raportowania. Jest teraz dostępna oferta z dość elastycznymi warunkami zatrudnienia jeśli chodzi o formę umowy czy też tryb pracy. Nie ma jednak przy tym wskazanych żadnych przedziałów płac. Czy można prosić o ich przybliżenie?
Czy udało Ci się dowiedzieć na jakie wynagrodzenie B2B można liczyć?
Rzadko wypowiadam się na tym portalu, ale tym razem poczułem wewnętrzna potrzebę. Niestety zatrudniając się w KR Group nie przetrwałem nawet okresu próbnego, nabawiając się depresji i załamania nerwowego. Ogólnie długo dochodziłem do siebie po tym miejscu pracy a oto powody: - skala dezinformacji i chaosu jest przerażająca, nikt nic nie wie, ten i ta nie ma czasu - wszystko wymagane jest na już, na wczoraj, człowiek nie miał nawet chwili na coś żeby się wdrożyć, sprawdzić, przygotować - nadgodziny to chyba norma - bardzo wysokie tempo pracy - nieprzyjemna atmosfera, ludzie mało życzliwi i pomocni - wypełnianie Time managera to chyba jakaś porażka -codziennie chyba schodziło co najmniej 30 minut Jedynym plusem jest to, że na pewno możesz się bardzo dużo nauczyć, ale niestety w rozrachunku wyszło mi, że wolę spróbować gdzie indziej Nie polecam!
Pracodawca
Przykro nam, że masz takie doświadczenia. Nasz Pion Księgowości przechodzi w tym roku bardzo duże zmiany, co niestety wpływa wiele aspektów codziennej pracy. Dążymy do wyeliminowania tych negatywnych, badamy nastroje i motywacje pracowników, staramy się prowadzić dialog tam, gdzie to możliwe. Pracujemy też nad procesami i organizacją pracy. Rozumiemy Twoją decyzję i dziękujemy za konkretne argumenty. Może nasze ścieżki jeszcze się kiedyś zejdą, ale tym razem z pozytywnym skutkiem.
Absolutna zgoda. Atmosfera tragiczna, i ciekawe jak to się przekłada na poziom obsługi klientów.
Czytając tę opinię, czytam jakby o sobie. Podzielam opinię w stu procentach. Nie ma czasu na wdrożenie, nikt nie ma dla nikogo czasu. Wysokie tempo pracy, duże wymagania, nadgodziny, nieprzyjemna atmosfera, ogromny stres. Nigdy wcześniej nie pracowałam w takim miejscu. Niestety po tej pracy musiałam do siebie dochodzić dobre kilka miesięcy a pracowałam tam zaledwie trzy
Naszym zadaniem jest udzielnie odpowiedzi, nie wystawiamy komentarzy bez podpisu, ani "lauerk". Brakuje czasu? Zapraszam na szkolenie z zarządzania sobą w czasie, w tym tygodniu będą dwa takie w firmie ;)
Dział HR ma swoją rolę tak jak każdy dział, najłatwiej to wysłać maila i oczerniać z anonima. A może po prostu nie przedłużono umowy i teraz się mścisz...
W jednym wątku już pojawiła się wzmianka o pracy zdalnej, jest ona również wskazana w ofercie dla GL Accountant’a. można także zauważyć ten punkt z integracjami i zastanawiam się jak one wyglądają gdy większość z zespołu pracuje zdalnie? Niewielka część się ze sobą spotyka?
Widzę, że pojawiają się tu opinie laurki pod zamówienie działu kadr. Jak to fajnie, jak miło. Na rozmowie rekrutacyjnej może jest miło, potem już nie. Kadra zarządzająca ma mentalność z PRL (to taka radziecka organizacja przeżywająca właśnie renesans). Nie wypłacili mi wynagrodzenia. Podałem ich do sądu, wynagrodzenie otrzymałem po roku czy półtora, ale radziecki smród ciągle unosi się w tej firmie... Nie chcesz mieć problemów, nie zatrudniaj się tam.
Jakiś czas temu miałam rozmowę rekrutacyjną, mimo że nie dostałam oferty, to za jakiś czas będę aplikować ponownie. Nie byłam zaskoczona pytaniami, atmosfera na rozmowie była fajna, a jednocześnie bardzo profesjonalna. Dostałam przemiły feedback od Pani rekruterki i w przyszłości, jak tylko pojawi się ciekawe ogłoszenie to spróbuję jeszcze raz.
Witam, jeszcze wczoraj została dodana oferta na stanowisko GL JPK Assistant. W tym przypadku wpisana jest umowa zlecenie oraz ta o prace. zastanawiam się czy koniecznością będzie podpisanie tej pierwszej na samym początku? Dodatkowo czy osoba zatrudniona na tym stanowisku mogłaby ocenić warunki pracy?
wybór formy umowy pozostawiamy kandydatowi :) Jeśli ktoś wybiera umowę o pracę, to podpisujemy takową od początku, zaczynając od okresu próbnego.
Dzień dobry, chce się tylko jeszcze doinformować w kwestiach urlopów. Gdy ktoś ma zamiar wziąć kontrakt to i tak będzie mógł liczyć na płatne dni wolne?
W przypadku współpracy B2B nie ma urlopu. Natomiast nasi współpracownicy mogą liczyć na 5 tygodni przerwy w świadczeniu usług, z zachowaniem prawa do wynagrodzenia. Zapraszam na rozmowę, w trakcie procesu rekrutacji staramy się zapewnić czas, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania czy ewentualne wątpliwości.
Czy można się dowiedzieć o co chodzi z tą ciagle pojawiająca się ofertą na GL accountanta? Widziałem ją chyba w grudniu, później styczniu i teraz kolejny raz w lutym. Chciałem za 1 razem aplikować ale myślałem, ze za późno a później kolejny raz zobaczyłem ja w styczniu i zrezygnowałem bo to trochę zastanawiające, ze przez tyle czasu wisi ta sama oferta.
Odpowiedź jest prosta ;) jako, że obszar GL to nasz największy dział, to też tam najczęściej rekrutujemy. Ogłoszenie jest wystawione ciągle, ponieważ to pozwala nam na dynamiczne zarządzanie potrzebami rekrutacyjnymi w danym momencie i bycie w kontakcie z kandydatami.
Przez proces sądowy wybiłem im z głowy chęć oszukania mnie. Nie wypłacili mi wynagrodzenia za świadczone usługi. Potem jakieś popychadło prezesa "przyniosło mi pieniądze w zębach" po wniesieniu pozwu sądowego. Kadra kierownicza ma mentalność (usunięte przez administratora) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM ! ! ! ! ! !
Jeżeli ktoś piszę opinię tego typu samemu określa siebie jako dno jak nie niżej, nie rozumiem jak można odnosić się z takim brakiem szacunku do innych. Z tego co widzę jest jedna opinia o niepłaceniu więc, to po prostu zwykły oszust. Mi płacą (i to niemało) i wszystkim ponad 200 osobom w organizacji też i to nawet czasem wcześniej kasa była przed świętami :)
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w KR Group Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w KR Group Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KR Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KR Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KR Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 3 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Skaryszewska 7
03-802 Warszawa - NIP: 1070008585 KRS: 0000290003
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Warszawa i okolice
Popularne
- Maxizysk Anna Dąbrówka-Sławińska
- Andrzej Pałys Doradztwo Podatkowe i Gospodarcze
- Poltax Maria Baron
- Oferta-Usługi Księgowe Katarzyna Doraczyńska
- Kancelaria Podatkowa Agnieszka Kniaziewicz Agnieszka Ewa Kniaziewicz-Konwisarz
- Payroll.pl
- Iplax Sp. z o.o.
- Fhu Natalia Biuro Rachunkowe Katarzyna Godlewska
- Patrol Group Sp. z o.o.
- Katarzyna Sadurska Kancelaria Podatkowa Vat
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |