Słyszałam o zatrudnieniu nowego Office Managera, któremu brakuje profesjonalizmu, taktu, kultury a dodatkowo nie ma doświadczenia na takim stanowisku. Zarząd zatrudnia najtańszych ludzi na rynku i ma za swoje.
Ciekawe, czyja to opinia? Bo odkąd jest nowa osoba, bardzo dużo procesów zostało wprowadzonych. Poza tym, w tej Kancelarii zawsze jest takt i profesjonalizm - niezależnie od stanowiska ;)
Nie polecam kancelarii jako miejsca pracy. Wynagrodzenie nie jest wypłacane w termine, czego powodem są rzekome spóźnienia z płatnościami od kontrahentów. Człowiek jest sprowadzony do maszyny pracującej. Kawa jest traktowana jako benefit. Uważajcie na ekspres na dole, gdyż próba zrobienia sobie kawy skutkuje uwagami z strony członków zarządu, iż jest to kawa dla klientów i dla członków zarządu. Wystrój wnętrza na dole (dla klientów) znaczenie różni się od wyposażenia pomieszczeń pracowniczych. Wyposażenie kuchnii pozostawia wiele do życzenia - nie jest ona sprzątana, nie ma herbaty dla pracowników, stary ekspress (nieczyszczony). Poziom zachowania higieny jest bardzo niski. W pomieszczeniach pracowniczych znajdują się stare, zagrzybione akta. Każde wyjście z kancelarii jest skrupulatnie odnotowywane przez partnerów i spotyka się z krytycznymi uwagami nawet jeśli próbujemy wyjść by kupić coś na lunch. Nie polecam.
Obawiam się, że w w trakcie rekrutacji nikt nie przygotowuje potencjalnych pracowników na tak wysoki poziom żenady, jaki reprezentuje ta kancelaria. Oszczędności, oszczędności i jeszcze raz oszczędności. Dostęp do kawy i herbaty jest standardem a nie benefitem.
Czy kancelaria zatrudnia studentów? Można dostosować swój plan zajęć do pracy w kaneclarii?
Słyszałam, że to bardzo dobra kancelaria i że panuje tam fajna atmosfera. Macie wiedzę czy potrzebują do administracji kogoś?
Marta, wszystkie oferty na bieżąco publikujemy na portalu pracuj.pl:(usunięte przez administratora)
Witam. wiem, że ogłoszenie dla recepcjonistki od roku już jest wygasłe ale zastanawiam się czy nie będzie jeszcze przyjęć do tego typu funkcji? szukam zatrudnienia w Żoliborzu, mam już doświadczenie z jednej kancelarii. czy warto kontaktować się w tej sprawie?
Kancelaria z dobrymi warunkami. Dbają o atmosferę i zespoły, są wyzwania i wsparcie. Wszystko, co powinno w miejscu pracy być.
Pracowałem kilka lat i fajnie było - sporo się nauczyłem na case. Słyszałem, że sporo też poprawili w kwestii pracowników więc generalnie: na plus.
Kancelaria kładzie duży nacisk na innowacje - mimo, że branża mało innowacyjna. Mają kilka autorskich platform, więc fajnie, sporo procesów poukładane. Wszystko dość jasne od początku, później sporo pracuje się w zespołach.
Czy kancelaria zatrudnia studentów? Można dostosować swój plan zajęć do pracy w kaneclarii?
Mamy w działach merytorycznych osoby, które na co dzień studiują prawo. Jest możliwość łączenia pracy ze studiami. Wszystko uzgadnia się z szefami danych zespołów. Na przykład obecnie prowadzimy rekrutację na praktykanta do działu Prawa Gospodarczego.
Dzień dobry. Można się dowiedzieć gdzie publikowane są oferty na praktyki? Nie udało mi się odszukać niczego na wspomniany dział Prawa Gospodarczego a interesują mnie oferowane warunki. Możliwe, że już nie są aktualne?
Oferty publikujemy na portalu: pracuj.pl, można też wysłać do nas CV na ogólny adres: kancelaria@gardocki.pl
Zatrudnia, często mamy otwarte rekrutacje ;) Można sobie dostosować plan. Dobre miejsce do zdobycia doświadczenia!
Dobre miejsce tylko na zdobycie doświadczenia czy może też późniejsza karierę? Też wcześniej już rozważałam praktykę. W tym momencie natomiast zastanawiam się czy jest ograniczona liczba miejsc na późniejsze zatrudnienie. trudno się o nie starać?
Fantastyczne miejsce dla początkujących prawników! Mnóstwo możliwości rozwoju. Bardzo fajna atmosfera, przyjazne środowisko i mega to sprzyja rozwojowi. Idealne miejsce, aby rozpocząć swoją karierę prawniczą i się rozwijać!
Super kancelaria! Z długą historią sięgającą ponad dwóch dekad, bogatym portfolio, z ciekawymi przypadkami. Ale to, co wyróżnia ją na tle innych, to fantastyczna wymiana doświadczeń między pokoleniami pracowników. To nieocenione źródło wiedzy i możliwość uczenia się od siebie nawzajem.
Witam, czy możliwe ze jeszcze w najbliższym czasie będą prowadzone nabory dla asystentów prawnych? Wiem, że w okolicach początku roku była dodawana taka oferta na pewien portal dla studentów IV / V roku prawa. O ile to jeszcze aktualne i ktoś jest po takim stażu to by opowiedział o przebiegu?
Bardzo fajna kancelaria. Od ponad 20 lat na rynku, sporo fajnych kazusów w portfolio. No i przede wszystkim to, co uważam za najcenniejsze: wymiana doświadczeń między pracownikami. Można się sporo nauczyć!
Polecam pracę w Gardocki i Partnerzy. Bardzo kompetentni, zróżnicowane zespoły i bardzo fajna atmosfera w pracy. Mają sporo ciekawych spraw, można się dużo nauczyć
Nie polecam kancelarii Gardocki. Pracują tam ludzie pozbawieni etyki zawodowej. W życiu trzeba się kierować pewnymi zasadami, stąd nie podjąłem współpracy z tymi ludźmi.
Przez lata pracowałem w Kancelarii i jest ona dosłowną definicją słowa etyka. W ogóle nie rozumiem skąd taka opinia osoby, która nie podjęła nawet pracy u nich.
Słyszałam o zatrudnieniu nowego Office Managera, któremu brakuje profesjonalizmu, taktu, kultury a dodatkowo nie ma doświadczenia na takim stanowisku. Zarząd zatrudnia najtańszych ludzi na rynku i ma za swoje.
W Kancelarii Gardocki i Partnerzy zawsze stawiamy na zatrudnianie pracowników na podstawie ich kompetencji i doświadczenia zawodowego. Oceniamy kandydatów na podstawie ich zdolności i umiejętności, aby zapewnić wysoki standard obsługi naszych klientów oraz efektywność pracy biura.
A z czego wynika ta opinia? Padło stwierdzenie, że Pani słyszała o zatrudnieniu kogoś nowego tak? skąd wiec wiadomo o całej reszcie? I czy to stanowisko jest równorzędne z „recepcjonistą”? chce się upewnić, ponieważ taką ofertę sprzed paru miesięcy widziałam i chciałam poczytać właśnie o pracy na tym stanowisku. nabory będą jeszcze opcjonalne?
To prawda, takt i profesionalizm, ten Pan nie zna takich pojęć. Nie wiem jak wytrzymuje jego zespół a co dopiero cała kancelaria. Jest pierwszą osobą do wyrzucenia. Partnerzy wpatrzeni są w niego jak w obrazek, nie rozumiem tego. Nierob, symulant, niech weźmie się do roboty!!
W naszej Kancelarii utrzymujemy wysokie standardy i profesjonalne podejście do wykonywania obowiązków. Przykładamy dużą wagę do procesu rekrutacji i zatrudniamy kompetentne osoby na stanowiskach. Dbamy o rozwój naszej organizacji, atmosferę w pracy i współpracę między zespołami.
Takie spersonalizowane wypowiedzi naruszają dobra osobiste i należy je zwalczać! Ponadto jest to wypowiedź w żaden sposób nieodzwierciedlająca faktycznego stanu rzeczy.
Witam, w jakich okolicznościach może przejawiać się to, że faktycznie dochodzi do tego wspomnianego dbania o poszczególne zespoły? Zastanawiam się jakim cudem niektóre osoby mogą tego nie zauważać? Do jakiego stopnia występuje teraz elastyczność pracy?
Dbamy o transfer wiedzy między zespołami i o to, aby te zespoły były zróżnicowane - wtedy zachodzi synergia. Na bieżąco rozmawiamy z naszymi pracownikami i pytamy ich o potrzeby, a potem dostosowujemy rozwiązania. Specyfika naszych spraw oraz by zespoły mogły ze sobą współpracować efektywnie, wymaga obecności w biurze. Praca zdalna jest okazjonalna.
Ciekawe, czyja to opinia? Bo odkąd jest nowa osoba, bardzo dużo procesów zostało wprowadzonych. Poza tym, w tej Kancelarii zawsze jest takt i profesjonalizm - niezależnie od stanowiska ;)
Atmosfera w pracy jest naprawdę przyjazna. Kiedy jest stresująco, to też możemy liczyć na wsparcie innych działów :)
Witajcie. :) może jest tu ktoś kto miałby porównanie względem wykonywanej pracy na stanowiskach asystenckich? Na stronie Kancelarii są dostępne dwa warianty ds. administracyjno-biurowych oraz ds. administracji. Wymagania z tego co można zauważyć się powielają, zakres obowiązków już się rożni. Interesuje mnie bardziej szczegółowe zestawienie. Którą opcje polecacie?
Żadną! Lepiej zaaplikuj do miejsca gdzie pracują ludzie z klasą i mają jakiś poziom. Tu brak kultury i chamstwo wysuwa się na 1 miejsce. Żenada w kwestiach finansowych.
Z czego to wynika o czym piszecie? Mam na myśli chociażby ten brak kultury czy też mniejsze stawki, czy faktycznie takie są? pracownicy są niezależni i sami decydują w jaki sposób będą się odnosić do drugiej osoby?
Nieprawda ;) W kwestii kultury i poziomu, nie ma się do czego doczepić. Ludzie są kompetentni, wiedzą co robią
Nie polecam kancelarii jako miejsca pracy. Wynagrodzenie nie jest wypłacane w termine, czego powodem są rzekome spóźnienia z płatnościami od kontrahentów. Człowiek jest sprowadzony do maszyny pracującej. Kawa jest traktowana jako benefit. Uważajcie na ekspres na dole, gdyż próba zrobienia sobie kawy skutkuje uwagami z strony członków zarządu, iż jest to kawa dla klientów i dla członków zarządu. Wystrój wnętrza na dole (dla klientów) znaczenie różni się od wyposażenia pomieszczeń pracowniczych. Wyposażenie kuchnii pozostawia wiele do życzenia - nie jest ona sprzątana, nie ma herbaty dla pracowników, stary ekspress (nieczyszczony). Poziom zachowania higieny jest bardzo niski. W pomieszczeniach pracowniczych znajdują się stare, zagrzybione akta. Każde wyjście z kancelarii jest skrupulatnie odnotowywane przez partnerów i spotyka się z krytycznymi uwagami nawet jeśli próbujemy wyjść by kupić coś na lunch. Nie polecam.
Kiedyś sam się zastanawiałem czy na administracje tu kogoś nie potrzeba, jedna Pani z tego co widzę z rok temu o to pytała. Mam na myśli te akta, które przytaczasz, kto docelowo powinien się nimi w takiej sytuacji zająć? Nie potrzeba teraz kogoś do pomocy przy tym?
W końcu ktoś to pięknie opisał. Partnerzy od mierzenia czasu pracy. Nie znają się a liczą na liczydłach ludziom minuty. Tak sie dba o pracowników. Katastrofaaaąaaaaaaa
Skoro czytniki odczytują czas pracy danego pracownika przy wejściu i wyjściu to po co te liczydła xd
Dziękujemy za Twoją opinię i chcielibyśmy podzielić się naszą perspektywą na niektóre z tych kwestii. Jako pracodawca, zawsze otwarcie przyjmujemy informacje zwrotne od naszych pracowników. Naszym głównym celem jest stworzenie odpowiednich warunków pracy oraz zapewnienie jak najlepszego środowiska do rozwoju zawodowego. Wszystkim naszym pracownikom zapewniamy wypłatę wynagrodzeń, niezależnie od relacji z naszymi kontrahentami. Niedawno rozpoczęliśmy współpracę z zewnętrznym partnerem, który usprawnia dla nas proces kadrowo-rozliczeniowy. Proces ten wymaga wzajemnego dotarcia. Spodziewamy się, że ta współpraca zminimalizuje ewentualne niedogodności dla naszych pracowników. Systematycznie zwiększamy dostępność różnych urządzeń, takich jak ekspresy do kawy, aby zapewnić komfort naszym pracownikom. Dążymy także do utrzymania odpowiednich standardów higieny we wszystkich pomieszczeniach, niezależnie od osób, które w nich przebywają. Monitorowanie wejść i wyjść z kancelarii jest częścią naszych procedur wewnętrznych, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa w miejscu pracy i prawidłowego rozliczenia czasu pracy. Jednocześnie rozumiemy, że czasem mogą wystąpić sytuacje nieuniknione w codziennym życiu, które mogą wpłynąć na wyjścia pracowników. Jesteśmy zawsze gotowi do współpracy z naszymi pracownikami w celu poprawy warunków naszej wspólnej pracy.
Ale na rekrutacji jest powiedziane jasno, że dla pracowników poza wodą i możliwością korzystania z ekspresu ( ze swoją kawą) nie ma żadnego socjalu: kawy, herbaty, mleka, jabłek, ubezpieczeń medycznych, pakietów sportowych. Jasno też jest powiedziane, że praca zdalna jest w epizodycznych przypadkach. Skoro się zdecydowałaś/ zdecydowałeś to czemu się dziwisz?
No, jeżeli ktoś był o tym wcześniej poinformowany to nie powinien mieć później z tym problemu. Mam pytanie co do tej pracy zdalnej. W jakich przypadkach jest zezwolenie na pracę zdalną? I na jakich stanowiskach jest ona możliwa?
Czynimy starania, by zapewnić naszemu zespołowi przyjazne i efektywne środowisko pracy i z zawsze staramy się dostosować do potrzeb naszych pracowników i tworzyć atmosferę, w której mogą oni skoncentrować się na wykonywaniu zadań i rozwijaniu swoich umiejętności. Praca zdalna jest ograniczona z powodu specyfiki spraw, którymi się zajmujemy – to kwestia bezpieczeństwa danych oraz komunikacji z klientami.
Dziękujemy za pytanie dotyczące pracy zdalnej w naszej firmie. W Gardocki i Partnerzy, stosujemy zasadę okazjonalnej pracy zdalnej. Ponad tę zasadę, praca zdalna w Gardocki i Partnerzy jest ograniczona ze względu na specyfikę spraw, którymi się zajmujemy. Niektóre z projektów wymagają pracy zespołowej, a co za tym idzie osobistego kontaktu zarówno z członkami zespołów, jak i naszymi klientami. Praca zdalna zależy więc od specyfiki stanowiska i projektu, zaś decyzja o takim sposobie pracy podejmowana jest indywidualnie i uwzględnia potrzeby każdej ze stron.
Obawiam się, że w w trakcie rekrutacji nikt nie przygotowuje potencjalnych pracowników na tak wysoki poziom żenady, jaki reprezentuje ta kancelaria. Oszczędności, oszczędności i jeszcze raz oszczędności. Dostęp do kawy i herbaty jest standardem a nie benefitem.
Czy był ktoś może teraz niedawno na rozmowie rekrutacyjnej i mógłby o niej opowiedzieć? Zauważyłem w poprzedniej odpowiedzi zaproszenie a jak widać na stronie poszukiwani są asystenci prawni. Ile czekaliście teraz na informacje zwrotną? Jest tu może ktoś kto miał za sobą kilka podejść?
W naszej kancelarii jesteśmy transparentni i skutecznymi w procesie rekrutacji, a nasza praktyka rekrutacyjna obejmuje dostarczanie informacji zwrotnej w możliwie najkrótszym czasie po rozmowie kwalifikacyjnej. To ważny aspekt dla kandydatów, aby mogli jak najszybciej dowiedzieć się o wynikach i kontynuować ewentualny dalszy proces rekrutacyjny. Na rozmowach kwalifikacyjnych kandydaci są informowani o dalszych krokach, a sam proces trwa nie dłużej niż dwa tygodnie.
Na jakie benefity można liczyć w firmie Gardocki I Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni?
woda bieżąca, prąd, miejsce do siedzenia, grzejnik do podgrzania, czajnik do zagotowania wody, toaleta i nic więcej nie potrzeba :)
Z kawą czy też herbatą własną się przychodzi? A teraz na święta chociażby? jak nie Pracodawca to może pracownicy jakoś siebie wzajemnie czymś obdarowują? Jaka występuje atmosfera?
W Gardocki i Partnerzy staramy się tworzyć atmosferę wzajemnego szacunku z zachowaniem indywidualnego podejścia do każdego pracownika. Regularne wyjścia integracyjne, które odbywają się zespołowo, wspierają zacieśnianie więzi między pracownikami. Firma aktywnie słucha opinii pracowników. Praca w Gardocki i Partnerzy nie tylko zapewnia profesjonalne wyzwania, ale także sprzyja budowaniu pozytywnego środowiska pracy.
Cz to prawda, że mają tam takiego studenta o ile mizna go tak okreslic, nieroba co podsłuchuje i donosi do zarządu? Jak mi o tym kumpel opowiedział to żeśmy godzinę się śmiali. Tylko to nie jest śmieszne, to jest zenujące ludzie.
W Gardocki i Partnerzy często zatrudniamy studentów i praktykantów. Jednak ich zatrudnienie odbywa się na podstawie ich kompetencje i zdolności. Stawiamy na rozwijanie umiejętności młodych profesjonalistów, wspieramy ich w zdobywaniu doświadczenia w branży prawniczej. Nie jesteśmy zainteresowani osobami, które działają w sposób nieuczciwy lub naruszają zasady etyki zawodowej. Warto podkreślić, że donoszenie i podsłuchiwanie, nie są akceptowalne w żadnym miejscu pracy, a takie działania mogą mieć poważne konsekwencje. Dlatego ważne jest, aby promować etyczne zachowanie, szanować prywatność i budować zaufanie w miejscu pracy. Zamiast tego, zachęcamy do budowania pozytywnych relacji i współpracy w środowisku zawodowym.
Słyszałam, że to bardzo dobra kancelaria i że panuje tam fajna atmosfera. Macie wiedzę czy potrzebują do administracji kogoś?
Marta, wszystkie oferty na bieżąco publikujemy na portalu pracuj.pl:(usunięte przez administratora)
Czy w Gardocki I Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
W kancelarii Gardocki i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni nie odbywają się formalne wewnętrzne rekrutacje. Jednak jesteśmy otwarci na awansowanie czy zmiany stanowisk pracowników w ramach elastycznych ścieżek rozwoju. Nasi liderzy bacznie obserwują postępy, zaangażowanie pracowników. Naszym celem jest rozwijanie talentów w sposób spersonalizowany, co sprzyja rozwojowi zawodowemu każdego pracownika, a co za tym idzie, firmy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gardocki I Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni?
Zobacz opinie na temat firmy Gardocki I Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Gardocki I Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 9 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!