Witam moje zamówienie 9809 zapłaciłem 1421.98 i do tej pory nie otrzymałem towaru nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawca . Czy jest jeszcze ktoś w takiej sytuacji i mógłby się ze mną skontaktować żeby ustalić co dalej robić w tej sytuacji ?
Jak tak czytam te opinie to się zastanawiam czy serio są prawdziwe. Bo podobno nikomu nie chcą zwrócić kasy za zamówioną rzecz, ale skoro to już jest na tak wielką skalę, że tyle osób się skarży, to czy firma nie powinna przypadkiem już beknąć za to? Jak to możliwe, że działają?
Przeczuwam znajomości w odpowiednich strukturach bo sam odzyskiwałem pieniądze pół roku (1450,00 zł)za pośrednictwem Policji i miałem wrażenie że się ze mną bawią wszyscy.
Towar kupiony 31.03.2023 Zam 8508 niestety ani towaru ani nie można się dodzwonić, na maila też nie odpowiadają. Jutro policja i Ochrona konsumenta a może Pozew zbiorów. zgłoszenie do urzędu skarbowego? Nie można pozwolić takim firmom ( pseudo) Pozwolić (usunięte przez administratora) ludzi.
Ja od razu zgłosiłem sprawę na Policję , czekałem pół roku zanim Policja odzyskała kasę (1450,00 zł) jeżeli ktoś nie złoży pozwu to ten proceder będzie trwał i trwał ten sklep działa na obrocie pieniędzmi za złożone i niezrealizowane zamówienia i żadne instytucje nic z tym nie robią ciągnie się to kilka lat już , miałem kontakt z jednym Panem który zbierał świadków ale niestety chyba nie doszło to do pozwu.
Witam moje zamówienie 9809 zapłaciłem 1421.98 i do tej pory nie otrzymałem towaru nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawca . Czy jest jeszcze ktoś w takiej sytuacji i mógłby się ze mną skontaktować żeby ustalić co dalej robić w tej sytuacji ?
Też zostałam (usunięte przez administratora) nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy ale zgłaszam tą sprawę na policję bo to jedyna droga na odzyskanie kasy. Dziwię się że ten sklep jeszcze działa ale cóż wszyscy kupują a potem czytają opinie a powinno się robić w odwrotnej kolejności.
A orientujesz się, czy pracuje tam tylko właściciel? Czy w tę sprawę zamieszana jest większa ilość osób? Jak w ogóle Ci to zostało wyjaśnione?
Tam wogóle nikt się nie przedstawia. Jednak rozmawiałam z jednym z poszkodowanych Panów który stwierdził że właśnie właściciel jest mega niekulturalnymimo iż ma wyższe wykształcenie. Nic mi nie zostało wyjaśnione oprócz tego że jestem wariatka , pusta, niewychowana, moja kultura jest poniżej poziomu piwnic itp bo odważyłam się upomnąć o swoje pieniądze. Koniec końców pieniążki zwrócili po 6 miesiącach.
Tak jestem w tej samej sytuacji złożyłem zamówienie ponad tydzień temu dostałem odpowiedź na maila że zwrócą mi kasę dałem im termin do 22 kwietnia jak wystawiłem negatywne opinie na Facebooku i na messengerze i pod ich reklamami to się od razu odezwali zobaczymy co dalej...
Tak samo oczekuje na zwrot pieniędzy towaru nigdy nie otrzymałem
Zamowienie 9928, Serdecznie nie polecam,zamówione 13.01.2024 pisane na Facebooku po czym ktoś odpowiedział ,,proszę napisać na maila numer zamówienia oraz dane , i anulujemy zamówienie,, na maila , dzwonione kilkanaście razy dziennie , i ZERO odzewu do tej pory ani towaru ani pieniędzy, omijać szerokim łukiem tą firmę, sprawa zgłoszona policję godzinę temu. Zastanawiam się, jak ta firma funkcjonuje do tej pory, pomimo tyłu negatywnych opinii.
W komentarzach widzę same negatywne wpisu związane z brakiem zwrotu należności, aż się zastanawiam czy skoro klienci mają takie problemy z firmą, to czy pracownicy nie mają podobnych? Tzn. czy wynagrodzenie jest na czas i czy się zgadza, nie trzeba się o nie dopominać. Bo szukam aktualnie pracy i myślę czy tu by się coś znalazło :)
Zamówilem chlodnice do canam 03.01.2024 brak chłodnicy brak informacji o zamówieni brak kasy numer zamówienia 9844
Towar kupiony 03.01.2024 opłacony chłodnica canam 650 Zam 9844 niestety ani towaru ani nie można się dodzwonić, na maila też nie odpowiadają.
Panie Adamie. ja 6 miesięcy nie mogłam się dodzwonić. Wpadłam na pomysł i napisałam odpowiedniego posta pod pierwszym lepszym zdjęciem na ich stronie FB. W ciągu minuty odnaleźli mój nr telefony, oczywiście naubliżali ale kasę w ostateczności oddali. Pozdrawiam
Zamówienie złożone w 04.01.24 po miesiącu zero towaru zero kontaktu do nich po zgłoszeniu na policję grzecznie jak baranki oddają kasę xd więc polecam od razu policja
O madre, z opisów wynika, że na gwałt potrzebny jest ktoś do obsługi klienta, żeby zażegnał ten kryzys wizerunkowy. Tylko że wszyscy piszą o tym panu, czyżby więc działał jednoosobowo i nie zamierzał zatrudniać?
Jak tak czytam te opinie to się zastanawiam czy serio są prawdziwe. Bo podobno nikomu nie chcą zwrócić kasy za zamówioną rzecz, ale skoro to już jest na tak wielką skalę, że tyle osób się skarży, to czy firma nie powinna przypadkiem już beknąć za to? Jak to możliwe, że działają?
Kupiłam kask 17 lipca,na prezent. Był za mały. 20 lipca odesłałam , umówiam się na przysłanie o 1 rozmiar większego. Dziś mamy 23 stycznia . Nie mam kasku ani pieniędzy, za to dowiedziałam się od pracownika że mam coś z głową bo zbytnio sę unoszę.Oddzwonił do mnie dziś po tym jak wstawiłam komentarz na FB.
Naprawdę pracownik tak powiedział? Trafiłam tu z myślą, że będę aplikowała do obsługi klienta a nie jako klient... ale nie wyobrażam sobie pracować w atmosferze, gdzie ktoś odnosi się tak do innych osób :/ Oddzwonili do Ciebie po wystawieniu komentarza, tak? I wtedy to usłyszałaś? Czy zadzwonili żeby jednak wyjaśnić sprawę polubownie?
Przeczuwam znajomości w odpowiednich strukturach bo sam odzyskiwałem pieniądze pół roku (1450,00 zł)za pośrednictwem Policji i miałem wrażenie że się ze mną bawią wszyscy.
Czy firma Moto-Abc Arkadiusz Gotowski kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Towar kupiony 31.03.2023 Zam 8508 niestety ani towaru ani nie można się dodzwonić, na maila też nie odpowiadają. Jutro policja i Ochrona konsumenta a może Pozew zbiorów. zgłoszenie do urzędu skarbowego? Nie można pozwolić takim firmom ( pseudo) Pozwolić (usunięte przez administratora) ludzi.
Musisz twardo postawić sprawę. Przelew lub zgłaszasz w tym samym dniu sprawę na Policję. I wysyłaj temu naciągaczowi formularze reklamacji chociażby codziennie. Telefonów nie odbiera ani nie odpisuje na e-maile. Negatywna opinia na googlemaps też nie zaszkodzi; a być może pomoże nie wdepnąć na minę kolejnemu "dawcy" kasy dla pana Areczka.
Jestem w podobnej sytuacji. Wysłałem oficjalne wezwanie do zwrotu pieniędzy, termin minął wczoraj. Jeżeli w poniedziałek sytuacja się nie zmieni, składam zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Nie odpuszczę.
a chętnie dołączę się do pozwu. Czzekam na zwrot kasy od 20 lipca.Zero kontaktu. Wpadłam na pomysł i napisałam komentarz pna FB. Oddzwonił (usunięte przez administratora) i zaczął mi ubliżać że mam coś nie tak z głową.
Ja od razu zgłosiłem sprawę na Policję , czekałem pół roku zanim Policja odzyskała kasę (1450,00 zł) jeżeli ktoś nie złoży pozwu to ten proceder będzie trwał i trwał ten sklep działa na obrocie pieniędzmi za złożone i niezrealizowane zamówienia i żadne instytucje nic z tym nie robią ciągnie się to kilka lat już , miałem kontakt z jednym Panem który zbierał świadków ale niestety chyba nie doszło to do pozwu.
Hej, to jest tutaj jakaś możliwość pracy czy nie? Nikt nic nie pisze na ten temat, wpisy tylko od klientów. Naprawdę nikt, nawet z otoczenia firmy nic nie wie? Ludzie pytają, sam jestem zainteresowany pracą w okolicy, więc może ktoś coś w końcu odpowie?
Jak długo trzeba dzwonić żebyście odebrali telefon? Zamówienie nr 9428, zwrot towaru zrobiony 11 paź 2023, paczka odebrana przez was 12.10.2023 13:18, termin 14 dni na zwrot pieniędzy już minął a ja ich nadal nie otrzymałem. Nie ma kontaktu z wami, nie odbieracie telefonów, nie odpisujecie na maile. Jeśli w najbliższym czasie nie otrzymam zwrotu pieniędzy sprawa zostanie zgłoszona odpowiednim służbom. NIE POLECAM TEGO SKLEPU.
Jest tu jakaś praca dla sprzedawców części motocyklowych/samochodowych? Szukam czegoś takiego, tu widze że klienci mają jakieś problemy, to może brakuje po prostu człowieka do obsługi klienta? Dajcie znać, może wiecie ile osób liczy ekipa w firmie? Warto sie tu zgłaszać?
Jestem w prymitywny sposób (usunięte przez administratora)przez właściciela sklepu motocyklowego moto-ab. Krótko: 2.05.2023 r. zamówiłem kask i rękawice motocyklowe. Na wskazany nr rachunku bankowego dokonałem wpłatę w kwocie 2.993 zł W związku z brakiem zmiany statusu mojego zamówienia nr 8749 10.05. w formie pisemnej odstąpiłem od umowy. Kilkanaście prób nawiązania połączenia pod dwa nr. telefonów, wysyłanie wiadomości poprzez Messenger, wysyłanie wiadomości na pocztę e-mail i wszystko jak krew w piach. Mamy 21.07.2023 r. i nadal niedokonany zwrot za zakupy z których zrezygnowałem. Ps. Informacja, że zgłosisz fakt (usunięte przez administratora) na policje nie działa. Trzeba faktycznie temat zgłosić i nie dać się (usunięte przez administratora) Nie tyle że nie polecam – PRZESTRZEGAM PRZED PRÓBĄ ZAKUPU CZEGOKOLWIEK!!!
W dniu dzisiejszym na mój rachunek bankowy wpłynęła kwota za zamówienie od którego odstąpiłem. Trwało to stanowczo zbyt długo, ale cieszę się, że temat został zamknięty.
Widzę w Google, że firma jest tymczasowo zamknięta, ktoś wie z jakiego powodu? Co się podziało, mają jakieś problemy finansowe czy jak? Co z pracownikami w takim razie, otrzymują normalnie wynagrodzenie? Będzie można liczyć tutaj jeszcze na pracę?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Moto-Abc Arkadiusz Gotowski? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Produktu jak i zwrotu środków do nia dzisiejszego tj. 15.05.2023 nie otrzymałem zakup 10.04.2023 ,brak jakiegokolwiek kontaktu , na wiadomości e-mail brak jakiejkolwiek odpowiedzi , brak odpowiedzi na zgłoszenie anulacji zamówienia, sprawa zgłoszona na Policji wydział PG, przestrzegam przed zakupem w tej firmie , proszę poczytać na ich temat opinie , same mówią za siebie.
Cała ta firma "krzak" pana Arkadiusza Gotowskiego to zwykłe (usunięte przez administratora) kasy. Takie "firmy" należy eliminować z publicznego życia. Zamówienie nr 8529. Brak towaru, brak zwrotu kasy. Nikt nie odbiera telefonów podanych na stronie, ani nie odpisuje na e-maile. Dzisiaj zgłaszam sprawę na Policję i do UOKiKu.
Ponieważ admin gowork zignorował prośbę o usunięcie komentarza, chciałbym sprostować powyższe. Jak większość kupujących, która napotkała problemy przy realizacji zamówienia, zacząłem szukać info o firmie Moto-ABC. Późno, przyznaję, powinienem zrobić to przed zakupem, ale czujność uśpiły mi opinie bezpośrednio ze strony moto-abc i profesjonalnie wykonana strona. No i cena w promocji wyłączyła mi racjonalizm. Dlatego, jak znalazłem negatywne opinie na gowork, google map i jeszcze gdzieś tam, a to wszystko zbiegło się z brakiem odpowiedzi ze strony sklepu, również brakiem kontaktu telefonicznego, przyznaję, że zareagowałem nerwowo. Również w prywatnych emailach do p. A. Gortowskiego. Teraz fakty: sklep odpowiada niemal natychmiast, ale tylko na reklamacje słane za pośrednictwem strony www. Szkoda, że nie odpowiada na emaile, a telefonów nie odbiera. Jest to niezrozumiałe. Natomiast - jeśli taka wola kupującego - zwraca pieniądze, jeśli czas oczekiwania na realizację zamówienia jest długi, więc ciężko jest mówić o oszustwie. Jeśli obsługa sklepu zajmie się właściwym kontaktem z klientami, to tych wszystkich negatywnych opinii powinno nie być. A one tylko nakręcają kolejne negatywne opinie. Pamiętajcie, że zamieszczane opinie na temat dowolnych firm, zwykle pochodzą wyłącznie od tych wkurzonych lub od tych zachwyconych obsługą, tyle tylko, że tym drugim rzadziej się chce zamieszczać pozytywne opinie. Stąd mylne wyobrażenie, że firma jest wyjątkowo zła. Admina proszę o zamieszczenie tej opinii w oryginale. A Sklepowi Moto-ABC życzę powodzenia pomimo nie zrealizowanej transakcji, co naraziło mnie na niedogodności.
Zamówiłem kurtkę 24.08.2022 dostałem info że kurtka będzie dostępna dopiero w grudniu. Odpisałem i złożyłem rezygnację na stronce 25.08.2022 i do dzisiaj zero zwrotu kasy, zero odzewu, telefon wyłączony. Sprawa pójdzie na policję (usunięte przez administratora) i tyle.
Jak już wrócisz z policji to dasz znać czy w ogóle kojarzą tę firmę? Bo widząc skargi na forum zastanawiam się czy faktycznie jakieś donosy już były
Bo zostalem (usunięte przez administratora) w identyczny sposób. O 6miesiecy czekam na zwrot pieniędzy.
I również tak biernie czekasz? Bo nie rozumiem tego czemu wcześniej już nikt na policję z tym nie poszedł skoro więcej tego typu opinii się tutaj pojawia? No chyba, że jednak nie ma z czym iść?
WSZYSCY POKRZYWDZENI- najpierw wezwanie do zapłaty przesłać za potwierdzeniem odbioru z wyznaczeniem terminu spłaty długu. Gość jedynie odpowiada na stronie sklepowej, a im bardziej go wk. tym szybciej się odezwie. do tego telefony, sms-y . Musi mieć cię dosyć. Jeśłi ci nie zwróci kasy w terminie- to sprawę skieruj do sądu. Tam będzie musiał się stawić i wytłumaczyć. Nad zgłoszeniem na policję bym się zastanowił- kiedyś to zrobiłem, i dwa razy przyszło umorzenie- mała szkodliwość społeczna. Powodzenia
Właśnie złożyłem skargę do WIIH w Szczecinie na ten sklep; nieuczciwe praktyki związane z handlem nieistniejącym towarem i nie realizowaniem opłaconych z góry zamówień z sugestią kontroli tej "firmy". Zobaczymy, co odpiszą. Buraczany pan Areczek tylko mnie zdopingował - jak prześle mi jeszcze jeden obraźliwy e-mail, to pójdą kolejne skargi na tego "Janusza biznesu". Np. do UOKiKu.
Proszę o podanie numer zamówienia albo chociaż daty złożenia. Niezwłocznie sprawdzimy o co chodzi z tym zamówieniem albo kontakt na info@moto-abc.pl. Z góry dziękuję
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?
Zobacz opinie na temat firmy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!