Opinie o Moto-Abc Arkadiusz Gotowski w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski o rekrutacji.


Branże: Produkcja motocykli, quadów i skuterów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Moto-Abc Arkadiusz Gotowski w Szczecin

Andrzej
Pracownik
 Pytanie

Witam moje zamówienie 9809 zapłaciłem 1421.98 i do tej pory nie otrzymałem towaru nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawca . Czy jest jeszcze ktoś w takiej sytuacji i mógłby się ze mną skontaktować żeby ustalić co dalej robić w tej sytuacji ?

Goblin
Inne
@Andrzej

Mój namiar 781950933..

Beata
Inne

Jak tak czytam te opinie to się zastanawiam czy serio są prawdziwe. Bo podobno nikomu nie chcą zwrócić kasy za zamówioną rzecz, ale skoro to już jest na tak wielką skalę, że tyle osób się skarży, to czy firma nie powinna przypadkiem już beknąć za to? Jak to możliwe, że działają?

Krzysztof
Inne
@Beata

Przeczuwam znajomości w odpowiednich strukturach bo sam odzyskiwałem pieniądze pół roku (1450,00 zł)za pośrednictwem Policji i miałem wrażenie że się ze mną bawią wszyscy.

Teresa
Inne
 Pytanie

Towar kupiony 31.03.2023 Zam 8508 niestety ani towaru ani nie można się dodzwonić, na maila też nie odpowiadają. Jutro policja i Ochrona konsumenta a może Pozew zbiorów. zgłoszenie do urzędu skarbowego? Nie można pozwolić takim firmom ( pseudo) Pozwolić (usunięte przez administratora) ludzi.

Krzysztof
Inne
@Aga

Ja od razu zgłosiłem sprawę na Policję , czekałem pół roku zanim Policja odzyskała kasę (1450,00 zł) jeżeli ktoś nie złoży pozwu to ten proceder będzie trwał i trwał ten sklep działa na obrocie pieniędzmi za złożone i niezrealizowane zamówienia i żadne instytucje nic z tym nie robią ciągnie się to kilka lat już , miałem kontakt z jednym Panem który zbierał świadków ale niestety chyba nie doszło to do pozwu.

Andrzej
Pracownik
 Pytanie

Witam moje zamówienie 9809 zapłaciłem 1421.98 i do tej pory nie otrzymałem towaru nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawca . Czy jest jeszcze ktoś w takiej sytuacji i mógłby się ze mną skontaktować żeby ustalić co dalej robić w tej sytuacji ?

Kadett
Inne
@Andrzej

Kontakt ze sklepem tylko przez FB Zgłoszenie na policję pomoglo

Betty
Inne
@Andrzej

Też zostałam (usunięte przez administratora) nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy ale zgłaszam tą sprawę na policję bo to jedyna droga na odzyskanie kasy. Dziwię się że ten sklep jeszcze działa ale cóż wszyscy kupują a potem czytają opinie a powinno się robić w odwrotnej kolejności.

anonim
Inne

A orientujesz się, czy pracuje tam tylko właściciel? Czy w tę sprawę zamieszana jest większa ilość osób? Jak w ogóle Ci to zostało wyjaśnione?

Aga
Inne
@anonim

Tam wogóle nikt się nie przedstawia. Jednak rozmawiałam z jednym z poszkodowanych Panów który stwierdził że właśnie właściciel jest mega niekulturalnymimo iż ma wyższe wykształcenie. Nic mi nie zostało wyjaśnione oprócz tego że jestem wariatka , pusta, niewychowana, moja kultura jest poniżej poziomu piwnic itp bo odważyłam się upomnąć o swoje pieniądze. Koniec końców pieniążki zwrócili po 6 miesiącach.

Mario Nowy wpis
Pracownik
@Andrzej

Tak jestem w tej samej sytuacji złożyłem zamówienie ponad tydzień temu dostałem odpowiedź na maila że zwrócą mi kasę dałem im termin do 22 kwietnia jak wystawiłem negatywne opinie na Facebooku i na messengerze i pod ich reklamami to się od razu odezwali zobaczymy co dalej...

Goblin Nowy wpis
Inne
@Andrzej

Mój namiar 781950933..

Gość Nowy wpis
Inne

Tak samo oczekuje na zwrot pieniędzy towaru nigdy nie otrzymałem

Barbara Nowy wpis
Inne

Zamowienie 9928, Serdecznie nie polecam,zamówione 13.01.2024 pisane na Facebooku po czym ktoś odpowiedział ,,proszę napisać na maila numer zamówienia oraz dane , i anulujemy zamówienie,, na maila , dzwonione kilkanaście razy dziennie , i ZERO odzewu do tej pory ani towaru ani pieniędzy, omijać szerokim łukiem tą firmę, sprawa zgłoszona policję godzinę temu. Zastanawiam się, jak ta firma funkcjonuje do tej pory, pomimo tyłu negatywnych opinii.

anonim
Inne

W komentarzach widzę same negatywne wpisu związane z brakiem zwrotu należności, aż się zastanawiam czy skoro klienci mają takie problemy z firmą, to czy pracownicy nie mają podobnych? Tzn. czy wynagrodzenie jest na czas i czy się zgadza, nie trzeba się o nie dopominać. Bo szukam aktualnie pracy i myślę czy tu by się coś znalazło :)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Moto-Abc Arkadiusz Gotowski? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(230 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Racibórz
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
adam
Pracownik

Zamówilem chlodnice do canam 03.01.2024 brak chłodnicy brak informacji o zamówieni brak kasy numer zamówienia 9844

adam
Inne

Towar kupiony 03.01.2024 opłacony chłodnica canam 650 Zam 9844 niestety ani towaru ani nie można się dodzwonić, na maila też nie odpowiadają.

Aga
Inne
@adam

Panie Adamie. ja 6 miesięcy nie mogłam się dodzwonić. Wpadłam na pomysł i napisałam odpowiedniego posta pod pierwszym lepszym zdjęciem na ich stronie FB. W ciągu minuty odnaleźli mój nr telefony, oczywiście naubliżali ale kasę w ostateczności oddali. Pozdrawiam

Matt
Inne

Zamówienie złożone w 04.01.24 po miesiącu zero towaru zero kontaktu do nich po zgłoszeniu na policję grzecznie jak baranki oddają kasę xd więc polecam od razu policja

anonim
Inne

O madre, z opisów wynika, że na gwałt potrzebny jest ktoś do obsługi klienta, żeby zażegnał ten kryzys wizerunkowy. Tylko że wszyscy piszą o tym panu, czyżby więc działał jednoosobowo i nie zamierzał zatrudniać?

Beata
Inne

Jak tak czytam te opinie to się zastanawiam czy serio są prawdziwe. Bo podobno nikomu nie chcą zwrócić kasy za zamówioną rzecz, ale skoro to już jest na tak wielką skalę, że tyle osób się skarży, to czy firma nie powinna przypadkiem już beknąć za to? Jak to możliwe, że działają?

Aga
Inne
@Beata

Kupiłam kask 17 lipca,na prezent. Był za mały. 20 lipca odesłałam , umówiam się na przysłanie o 1 rozmiar większego. Dziś mamy 23 stycznia . Nie mam kasku ani pieniędzy, za to dowiedziałam się od pracownika że mam coś z głową bo zbytnio sę unoszę.Oddzwonił do mnie dziś po tym jak wstawiłam komentarz na FB.

Lilka
Inne
@Aga

Naprawdę pracownik tak powiedział? Trafiłam tu z myślą, że będę aplikowała do obsługi klienta a nie jako klient... ale nie wyobrażam sobie pracować w atmosferze, gdzie ktoś odnosi się tak do innych osób :/ Oddzwonili do Ciebie po wystawieniu komentarza, tak? I wtedy to usłyszałaś? Czy zadzwonili żeby jednak wyjaśnić sprawę polubownie?

Krzysztof
Inne
@Beata

Przeczuwam znajomości w odpowiednich strukturach bo sam odzyskiwałem pieniądze pół roku (1450,00 zł)za pośrednictwem Policji i miałem wrażenie że się ze mną bawią wszyscy.

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Moto-Abc Arkadiusz Gotowski kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

Teresa
Inne
 Pytanie

Towar kupiony 31.03.2023 Zam 8508 niestety ani towaru ani nie można się dodzwonić, na maila też nie odpowiadają. Jutro policja i Ochrona konsumenta a może Pozew zbiorów. zgłoszenie do urzędu skarbowego? Nie można pozwolić takim firmom ( pseudo) Pozwolić (usunięte przez administratora) ludzi.

Doomsday
Inne
@Teresa

Musisz twardo postawić sprawę. Przelew lub zgłaszasz w tym samym dniu sprawę na Policję. I wysyłaj temu naciągaczowi formularze reklamacji chociażby codziennie. Telefonów nie odbiera ani nie odpisuje na e-maile. Negatywna opinia na googlemaps też nie zaszkodzi; a być może pomoże nie wdepnąć na minę kolejnemu "dawcy" kasy dla pana Areczka.

Łukasz
Inne
@Teresa

Jestem w podobnej sytuacji. Wysłałem oficjalne wezwanie do zwrotu pieniędzy, termin minął wczoraj. Jeżeli w poniedziałek sytuacja się nie zmieni, składam zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. Nie odpuszczę.

Aga
Inne
@Teresa

a chętnie dołączę się do pozwu. Czzekam na zwrot kasy od 20 lipca.Zero kontaktu. Wpadłam na pomysł i napisałam komentarz pna FB. Oddzwonił (usunięte przez administratora) i zaczął mi ubliżać że mam coś nie tak z głową.

Krzysztof
Inne
@Aga

Ja od razu zgłosiłem sprawę na Policję , czekałem pół roku zanim Policja odzyskała kasę (1450,00 zł) jeżeli ktoś nie złoży pozwu to ten proceder będzie trwał i trwał ten sklep działa na obrocie pieniędzmi za złożone i niezrealizowane zamówienia i żadne instytucje nic z tym nie robią ciągnie się to kilka lat już , miałem kontakt z jednym Panem który zbierał świadków ale niestety chyba nie doszło to do pozwu.

anonim
Inne

Hej, to jest tutaj jakaś możliwość pracy czy nie? Nikt nic nie pisze na ten temat, wpisy tylko od klientów. Naprawdę nikt, nawet z otoczenia firmy nic nie wie? Ludzie pytają, sam jestem zainteresowany pracą w okolicy, więc może ktoś coś w końcu odpowie?

Jakub
Inne
 Pytanie

Jak długo trzeba dzwonić żebyście odebrali telefon? Zamówienie nr 9428, zwrot towaru zrobiony 11 paź 2023, paczka odebrana przez was 12.10.2023 13:18, termin 14 dni na zwrot pieniędzy już minął a ja ich nadal nie otrzymałem. Nie ma kontaktu z wami, nie odbieracie telefonów, nie odpisujecie na maile. Jeśli w najbliższym czasie nie otrzymam zwrotu pieniędzy sprawa zostanie zgłoszona odpowiednim służbom. NIE POLECAM TEGO SKLEPU.

AAA
Inne

Jest tu jakaś praca dla sprzedawców części motocyklowych/samochodowych? Szukam czegoś takiego, tu widze że klienci mają jakieś problemy, to może brakuje po prostu człowieka do obsługi klienta? Dajcie znać, może wiecie ile osób liczy ekipa w firmie? Warto sie tu zgłaszać?

Ryszard Majcher
Inne

Jestem w prymitywny sposób (usunięte przez administratora)przez właściciela sklepu motocyklowego moto-ab. Krótko: 2.05.2023 r. zamówiłem kask i rękawice motocyklowe. Na wskazany nr rachunku bankowego dokonałem wpłatę w kwocie 2.993 zł W związku z brakiem zmiany statusu mojego zamówienia nr 8749 10.05. w formie pisemnej odstąpiłem od umowy. Kilkanaście prób nawiązania połączenia pod dwa nr. telefonów, wysyłanie wiadomości poprzez Messenger, wysyłanie wiadomości na pocztę e-mail i wszystko jak krew w piach. Mamy 21.07.2023 r. i nadal niedokonany zwrot za zakupy z których zrezygnowałem. Ps. Informacja, że zgłosisz fakt (usunięte przez administratora) na policje nie działa. Trzeba faktycznie temat zgłosić i nie dać się (usunięte przez administratora) Nie tyle że nie polecam – PRZESTRZEGAM PRZED PRÓBĄ ZAKUPU CZEGOKOLWIEK!!!

Ryszard Majcher
Inne
@Ryszard Majcher

W dniu dzisiejszym na mój rachunek bankowy wpłynęła kwota za zamówienie od którego odstąpiłem. Trwało to stanowczo zbyt długo, ale cieszę się, że temat został zamknięty.

Fabek
Inne

Widzę w Google, że firma jest tymczasowo zamknięta, ktoś wie z jakiego powodu? Co się podziało, mają jakieś problemy finansowe czy jak? Co z pracownikami w takim razie, otrzymują normalnie wynagrodzenie? Będzie można liczyć tutaj jeszcze na pracę?

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Moto-Abc Arkadiusz Gotowski? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Krzysztof
Inne

Produktu jak i zwrotu środków do nia dzisiejszego tj. 15.05.2023 nie otrzymałem zakup 10.04.2023 ,brak jakiegokolwiek kontaktu , na wiadomości e-mail brak jakiejkolwiek odpowiedzi , brak odpowiedzi na zgłoszenie anulacji zamówienia, sprawa zgłoszona na Policji wydział PG, przestrzegam przed zakupem w tej firmie , proszę poczytać na ich temat opinie , same mówią za siebie.

anonim
Inne

Cała ta firma "krzak" pana Arkadiusza Gotowskiego to zwykłe (usunięte przez administratora) kasy. Takie "firmy" należy eliminować z publicznego życia. Zamówienie nr 8529. Brak towaru, brak zwrotu kasy. Nikt nie odbiera telefonów podanych na stronie, ani nie odpisuje na e-maile. Dzisiaj zgłaszam sprawę na Policję i do UOKiKu.

anonim
Pracownik
@anonim

Ponieważ admin gowork zignorował prośbę o usunięcie komentarza, chciałbym sprostować powyższe. Jak większość kupujących, która napotkała problemy przy realizacji zamówienia, zacząłem szukać info o firmie Moto-ABC. Późno, przyznaję, powinienem zrobić to przed zakupem, ale czujność uśpiły mi opinie bezpośrednio ze strony moto-abc i profesjonalnie wykonana strona. No i cena w promocji wyłączyła mi racjonalizm. Dlatego, jak znalazłem negatywne opinie na gowork, google map i jeszcze gdzieś tam, a to wszystko zbiegło się z brakiem odpowiedzi ze strony sklepu, również brakiem kontaktu telefonicznego, przyznaję, że zareagowałem nerwowo. Również w prywatnych emailach do p. A. Gortowskiego. Teraz fakty: sklep odpowiada niemal natychmiast, ale tylko na reklamacje słane za pośrednictwem strony www. Szkoda, że nie odpowiada na emaile, a telefonów nie odbiera. Jest to niezrozumiałe. Natomiast - jeśli taka wola kupującego - zwraca pieniądze, jeśli czas oczekiwania na realizację zamówienia jest długi, więc ciężko jest mówić o oszustwie. Jeśli obsługa sklepu zajmie się właściwym kontaktem z klientami, to tych wszystkich negatywnych opinii powinno nie być. A one tylko nakręcają kolejne negatywne opinie. Pamiętajcie, że zamieszczane opinie na temat dowolnych firm, zwykle pochodzą wyłącznie od tych wkurzonych lub od tych zachwyconych obsługą, tyle tylko, że tym drugim rzadziej się chce zamieszczać pozytywne opinie. Stąd mylne wyobrażenie, że firma jest wyjątkowo zła. Admina proszę o zamieszczenie tej opinii w oryginale. A Sklepowi Moto-ABC życzę powodzenia pomimo nie zrealizowanej transakcji, co naraziło mnie na niedogodności.

Szymon
Inne

Zamówiłem kurtkę 24.08.2022 dostałem info że kurtka będzie dostępna dopiero w grudniu. Odpisałem i złożyłem rezygnację na stronce 25.08.2022 i do dzisiaj zero zwrotu kasy, zero odzewu, telefon wyłączony. Sprawa pójdzie na policję (usunięte przez administratora) i tyle.

Beata
Inne
@Szymon

Jak już wrócisz z policji to dasz znać czy w ogóle kojarzą tę firmę? Bo widząc skargi na forum zastanawiam się czy faktycznie jakieś donosy już były

anonim
Inne
@Szymon

Bo zostalem (usunięte przez administratora) w identyczny sposób. O 6miesiecy czekam na zwrot pieniędzy.

Beata
Inne
@anonim

I również tak biernie czekasz? Bo nie rozumiem tego czemu wcześniej już nikt na policję z tym nie poszedł skoro więcej tego typu opinii się tutaj pojawia? No chyba, że jednak nie ma z czym iść?

Tykfa11
Inne
@Szymon

WSZYSCY POKRZYWDZENI- najpierw wezwanie do zapłaty przesłać za potwierdzeniem odbioru z wyznaczeniem terminu spłaty długu. Gość jedynie odpowiada na stronie sklepowej, a im bardziej go wk. tym szybciej się odezwie. do tego telefony, sms-y . Musi mieć cię dosyć. Jeśłi ci nie zwróci kasy w terminie- to sprawę skieruj do sądu. Tam będzie musiał się stawić i wytłumaczyć. Nad zgłoszeniem na policję bym się zastanowił- kiedyś to zrobiłem, i dwa razy przyszło umorzenie- mała szkodliwość społeczna. Powodzenia

Doomsday
Inne
@Beata

Właśnie złożyłem skargę do WIIH w Szczecinie na ten sklep; nieuczciwe praktyki związane z handlem nieistniejącym towarem i nie realizowaniem opłaconych z góry zamówień z sugestią kontroli tej "firmy". Zobaczymy, co odpiszą. Buraczany pan Areczek tylko mnie zdopingował - jak prześle mi jeszcze jeden obraźliwy e-mail, to pójdą kolejne skargi na tego "Janusza biznesu". Np. do UOKiKu.

Pracownik
Pracownik
@Doomsday

Proszę o podanie numer zamówienia albo chociaż daty złożenia. Niezwłocznie sprawdzimy o co chodzi z tym zamówieniem albo kontakt na info@moto-abc.pl. Z góry dziękuję

Zostaw merytoryczną opinię o Moto-Abc Arkadiusz Gotowski - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?

    Zobacz opinie na temat firmy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Moto-Abc Arkadiusz Gotowski
1/5 Na podstawie 7 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Rugiańska 16 lok. 3
    71-653 Szczecin
  • NIP: 9552076224 REGON: 320012343
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Moto-Abc Arkadiusz Gotowski
Przejdź do nowych opinii