Zamówiłem kurtkę 24.08.2022 dostałem info że kurtka będzie dostępna dopiero w grudniu. Odpisałem i złożyłem rezygnację na stronce 25.08.2022 i do dzisiaj zero zwrotu kasy, zero odzewu, telefon wyłączony. Sprawa pójdzie na policję (usunięte przez administratora) i tyle.
Jak już wrócisz z policji to dasz znać czy w ogóle kojarzą tę firmę? Bo widząc skargi na forum zastanawiam się czy faktycznie jakieś donosy już były
Zamówiłem kurtkę 24.08.2022 dostałem info że kurtka będzie dostępna dopiero w grudniu. Odpisałem i złożyłem rezygnację na stronce 25.08.2022 i do dzisiaj zero zwrotu kasy, zero odzewu, telefon wyłączony. Sprawa pójdzie na policję (usunięte przez administratora) i tyle.
Jak już wrócisz z policji to dasz znać czy w ogóle kojarzą tę firmę? Bo widząc skargi na forum zastanawiam się czy faktycznie jakieś donosy już były
Bo zostalem (usunięte przez administratora) w identyczny sposób. O 6miesiecy czekam na zwrot pieniędzy.
I również tak biernie czekasz? Bo nie rozumiem tego czemu wcześniej już nikt na policję z tym nie poszedł skoro więcej tego typu opinii się tutaj pojawia? No chyba, że jednak nie ma z czym iść?
WSZYSCY POKRZYWDZENI- najpierw wezwanie do zapłaty przesłać za potwierdzeniem odbioru z wyznaczeniem terminu spłaty długu. Gość jedynie odpowiada na stronie sklepowej, a im bardziej go wk. tym szybciej się odezwie. do tego telefony, sms-y . Musi mieć cię dosyć. Jeśłi ci nie zwróci kasy w terminie- to sprawę skieruj do sądu. Tam będzie musiał się stawić i wytłumaczyć. Nad zgłoszeniem na policję bym się zastanowił- kiedyś to zrobiłem, i dwa razy przyszło umorzenie- mała szkodliwość społeczna. Powodzenia
no cóż, jako kolejny klient wystawiam możliwie najbardziej negatywną opinię p. Arkadiuszowi Gotowskiemu i skplepowi ABC-MOTO. Omijajcie ten sklep z daleka !!!!!!!!!!!!! 15.02.23 zamówiłem spodnie motocyklowe. Były na zamówienie, zapłaciłem. Po 3 tygodniach zacząłem się lekko denerwować, że nie ma odzewu. Po kilkunastu nieudanych próbach złapania kontaktu telefonicznego- napisałem na stronie sklepowej prośbę o wyjaśnienie. Niby wszystko w porządku, gość się odezwał, powiedział , że sprawdzi i da znać. Po tygodniu dowiedziałem się, że spodnie dostanę za pół roku, gdzie z Niemiec miałem w parę dni. Zrezygnowałem z zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy. Pieniędzy nie dostałem przez ponad miesiąc. To była batalia- reklamacje poprzez sklep, e-maile z komputera domowego. Po jednym kontakcie telefonicznym wasz numer zostaje zapisany i nie liczcie na połaczenie z właścicielem. Piszcie od razu wezwanie do uregulowania należności za potwierdzeniem odbioru z wyznaczonym terminem, bo szkoda zdrowia . Jeśli kasy nie ma to do sądu- niech tam jedzie i się tłumaczy. Na koniec oczywiście jeszcze mnie zwymyślał. No i zgłoszenie do federacji Konsumenta. Z DALEKA OD SKLEPU !!!!, nic nie płaćcie do przodu !!!!!
Niestety jestem kolejną ofiarą tej (usunięte przez administratora) firmy. Podobnie jak wszyscy- towar zamówiony, zapłacony, brak realizacji przez miesiąc, potem trudny kontakt , gdzie informują , że przesyłka może przyjść dopiero w maju, rezygnuję z zamówienia, nastaje cisza. Jeszcze raz udaje mi się złapać kontakt, gdzie właściciel zdziwiony twierdzi, że pieniądze przelał. Teraz już cisza. Piszę przedsądowne wezwanie do zapłaty i koniec.
Dołączam się do negatywnych opinii o sklepie. Zamówiłem kask, którego jak się dowiedziałem nie było na stanie. Poprosiłem o zwrot pieniędzy i mija już półtora miesiąca jak sklep niewywliązuje się z ustawowego obowiązku. Sprawa została skierowana do Powiatowego Rzecznika Konsumentów. Następne kroki to policja i skierowanie sprawy na drogę sądową. Proszę każdego poszkodowanego o podjęcie walki o swoje prawa. Nie można pozwolić na to aby takie firmy bezkarnie funkcjonowały.

Ten sklep to jakaś tragedia, nie ma prawa na takich (usunięte przez administratora) Zero kontaktu, pieniędzy i zakupionego towaru. Mam nadzieję, że te negatywne opinie pomogą w wyborze sklepu internetowego. Strona MOTO-ABC jest fajnie wykonana, nawet opinie są pozytywne. A okazuje się, że (usunięte przez administratora) Znalazłem go na Facebooku, też reklamuje sklep. Proszę nie kupować bo będziecie mieć problemy.
Dołączam się do negatywnych opinii na temat tego sklepu gdyż też jestem jego ofiarą ponieważ też dokonałem zakupu kasku w dniu 07.09.2022r. o wartości 252,99 , nr. zamówienia 7582 i do dziś nie mam ani kasku ani pieniędzy mimo wielokrotnych zapewnień przez właściciela P. Arkadiusza Gutowskiego że w/w zamówienie będzie natychmiast anulowane i dokonany będzie zwrot należności na konto gdyż jest brak danego towaru. Dziwne jest dla mnie też to że mimo tylu zgłoszeń na Policję o nieuczciwości danej firmy nie ma żadnego rezultatu i w dalszym ciągu ten człowiek oszukuje ludzi i kradnie wciąż ludziom pieniądze. Też zgłaszam mój temat na Policję.
nie otrzymalam towaru. kupilam dla dziecko termoubrania. zero odzewu ani na maile, ani na telefony. zgłaszam na policje
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Moto-Abc Arkadiusz Gotowski odbywa się w siedzibie firmy?
Kupiłem w tej firmie kask motocyklowy i zwróciłem ze względu na zbyt mały rozmiar. Zwrot dostali 17.10.2022 do dnia dzisiejszego 19.12.2022 brak zwrotu kasy. Wysłałem w sumie z 50 wiadomości i dzwoniłem lekko około 100 razy. Kontakt miałem z firmą ze 3 razy, 2 razy telefonicznie i raz messenger. Za każdym razem Pan obiecał zająć się sprawą (zwrot był już nawet w księgowości...). Ja mam szczerze dość i wysyłam przedsądowe wezwanie do zwrotu pieniędzy. Jeśli to nie pomoże, zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Jeśli i to nie pomoże, składam pozew sądowy. Ta firma to jakaś kpina.
Ja jestem w trakcie wymiany towaru i juz jest problem bo nie odebrali paczki z paczkomatu. Kontaktu telefonicznego brak. Czuję że będę kolejna ofiarą. Może jak7s pozew zbiorowy zorganizujemy,
Czy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Uwaga złodziej, nie zwraca pieniędzy. Zostałem oszukany, sprawa zgłoszona na policji. Uważajcie na ten sklep
Nie realizują zamówień i nie zwracają kasy.
Jak tak czytam te opinie to się zastanawiam czy serio są prawdziwe. Bo podobno nikomu nie chcą zwrócić kasy za zamówioną rzecz, ale skoro to już jest na tak wielką skalę, że tyle osób się skarży, to czy firma nie powinna przypadkiem już beknąć za to? Jak to możliwe, że działają?
OSTRZEŻENIE Nie realizują zamówień i nie zwracają kasy. W sklepie ABC Moto Pana Arkadiusz złożyłem zamówienie. Od ponad 2 miesięcy czekam na zwrot kasy od sklepu za niezrealizowane zamówienie. Dopiero po 3 tygodniach i moich telefonach dowiedziałem się, że nie można zrealizować mojego zamówienia bo jest problem i towar nie jest dostępny i nie przyszło nikomu do głowy, że warto mi o tym powiedzieć, a teraz nie mogę się doprosić zwrotu kasy. Numer zamówienia: 1394 Numer przyjętego zgłoszenia: SBWL8H2RUSG0L6R
Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym „sklepie”. Minął drugi miesiąc od dokonania przeze mnie zakupów w moto-abc i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego przedmiotu, ani zwrotu zapłaconych środków mimo rezygnacji z zamówienia dnia 12.05. O pomoc w rozwiązaniu sporu zostaną poproszone odpowiednie instytucje i organy ścigania.
Dopiero po dwóch miesiącach postanowiłeś zrezygnować z tego całego zamówienia? Może w takim razie potrzebują jeszcze więcej czasu na jakąkolwiek reakcję, skoro wcześniej tak się ociągali z tym wszystkim?
UWAGA (usunięte przez administratora) !!! Brak towaru kupionego online. Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy. Dopiero po zgłoszeniu sprawy na policji nastąpiła szybka reakcja.
Ostrzegam potencjalnych kupujących. Nie kupujcie w tym sklepie. Zamówienie realizowane 2 tyg. Brak towaru. Po anulacji zamówienia nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, nie oddają pieniędzy. Sprawa zgłoszona do uokik. (usunięte przez administratora).
Omijać szerokim łukiem. Zamówienie złożone ponad miesiąc temu, do tej pory kontakt bardzo śladowy, oczywiście nie z własnej inicjatywy, tylko trzeba napisać dziesiątki wiadomości i może pan Arkadiusz Gotowski (bo tak nazywa się ten (usunięte przez administratora) łaskawie odpowie na którąś z wiadomości. "towar zaraz będzie" i tak już parę tygodni :) zostałem i bez towaru i bez pieniędzy.
Zachęciłem się promocją na spodnie Hardy II (ponad 100zł różnicy w stosunku do innych sklepów) i to był błąd. Zamówienie nr Nr: 6022, zamówienie złożone 30-12-2021. Dostałem informację że spodnie będą dostępne w lutym. Na początku lutego udało mi się dodzwonić i dowiedziałem się że przesuwa się dostawa na marzec. Z obawy o to że dostawa może się w ten sposób przeciągać z miesiąca na miesiąc, zdecydowałem się zrezygnować z zakupu. Mija już 16 dzień roboczy po zrezygnowaniu z zakupu rzeczy, której nawet nie dostałem i zwrotu pieniędzy nie ma. Dzwoniłem już wiele razy, moja sprawa jest kojarzona, niestety za każdym razem słyszę że "te pieniądze powinny już do mnie dotrzeć" że to jest "dziwna sprawa" i że zaraz przelew powinien dotrzeć" co nigdy nie następuje. Było już mi zapewniane że informacja o moim zwrocie jest "zapisana za czerwono na kartce" i były mi obiecywane konkretne dni kiedy zwrot ma dotrzeć, niestety nic nie dotarło. Jestem zmęczony dalszym kontaktem i dalszymi pustymi zapewnieniami że dostanę zaraz zwrot (prawie 700zł) za spodnie. Jestem zmuszony w dniu jutrzejszym wysłać pismo przez rzecznika z postępowaniem przedsądowym i koniecznością zapłaty odsetek po upływie terminu na piśmie (zgodnie z ustawą) oraz zgłosić sprawę na policję. Aktualizacja z dnia 08/03: wciąż nie mogę dostać zwrotu. pan Arkadiusz, właściciel, po kolejnym upomnieniu się o zwrot pieniędzy, znów zapewnił że "sprawdzi czy zwrot został wykonany" i wciąż nic z tego nie wyniknęło. Kolejne wiadomości pan Arkadiusz przestał czytać a moje pieniądze zostały po prostu przywłaszczone. Sprawa jest już w toku na policji, zgłoszone przestępstwo oraz sprawa do wydziału konsumenta, nie rozumiem sensu i celu odwlekania tego zwrotu, jest to kompletne nieporozumienie i psucie nerwów a sprawa i tak jest z góry przegrana dla sklepu w przypadku dalszego braku zwrotu..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?
Zobacz opinie na temat firmy Moto-Abc Arkadiusz Gotowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Moto-Abc Arkadiusz Gotowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!