Co Wy tak na tego Bartka narzekacie? Jeździ chłopak po budowach, ogarnia duże tematy, a tu garstka niezadowolonych kręci nosem. Zawsze się znajdzie ziarnko piasku w trybikach każdej maszyny, która toczy się do przodu. Ale po co dopisywać historie i wymyślać bajki? Za dużo zmiennych warunków panuje obecnie na rynku, aby każdego zadowolić. Montaż kotła odbył się sprawnie, pompa ciepła w końcu hula. Jestem zadowolony. A administrator strony niech wyczyści wpisy zamiast udawać że wiadomości z NDG nie docierają.
Do momentu podpisania umowy wszystko odbywało się koncertowo. Jak tylko przelewy poszły to kontakt był już bardziej moderowany. Obsługa posprzedazowa nijaka, wręcz żadna. Ciągle stresy, nie odbieranie telefonów, brak odpowiedzi na maile, smsy. Kpina. Nie polecam takiego montażysty. Nie mogę się wprowadzić do domu, bo rozruch pompy ciepła cwu w lipcu br. nadal nie zakończył się. Listopad 2023 a ja z rodziną nadal na walizkach. Wymiana sterownika, który dziwnym biegiem okoliczności spalił się podczas rozruchu, nie ma końca. Co więcej, firma BartQ spaliła sterownik (zła biegunowość) po czym każe sobie płacić 600 złotych za nowy. Ironiczny i nieosiągalny Bartłomiej Szatkowski nie ma czasu zamknąć tematu. Tak to wygląda, gdy obstawia się setki projektów w tym samym czasie na terenie powiatu, obiecując złote góry, a nie potrafi się zakończyć dobrze jednego projektu. Brak kultury jest znamienny dla Bartłomieja Szatkowskiego z firmy BartQ.
Nie polecam kompletnie firmy Bartq oraz usług Pana Bartłomieja Szatkowskiego. Podczas prezentacji pieca oraz sprzedaży, oczywiście bezproblemowo. Po kupnie okazało się jakim chamstwem, brakiem profesjonalizmu i zainteresowania, kieruje się Pan Szatkowski. Brak kultury, okazanie wyższości nad klientem to po prostu norma. - Nie wypisał nawet książeczki gwarancyjnej podczas rozruchu pieca, bez tego serwisowanie w firmie Kostrzewa jest niemożliwe! - Podczas jednego z serwisów "Pan" Bartłomiej uszkodził obudowę pieca wgniatając i rysując jeden z elementów. - Nie odbieranie telefonów, tak jak niżej napisał pan Adrian jest aż porażające.. totalny brak szacunku do klienta. Piec został kupiony za 20 tysięcy złotych! Ten człowiek nie potrafi nic wytłumaczyć przez telefon, doradzić, zrozumieć. - Serwis w przeciągu 4 miesięcy musieliśmy wzywać ponad 10 razy z powodu awarii pieca!!! Po rozmowie z innymi klientami Pana Szatkowskiego, którzy kupili u niego piec, NIKT nie jest zadowolony.. Bardzo dobry sprzedawca do momentu przelewu i podpisania umowy, przed czym przestrzegam również! Mógł bym napisać dużo dużo więcej, ale po prostu mu tego oszczędzę.
Nie polecam firmy Bartq, kompletny brak profesjonalizmu, częste olewanie klienta i przekładanie wizyt, nie odbieranie telefonów to Pana Bartłomieja norma. Wytłumaczyć coś swojemu klientowi sprawia mu bardzo duży problem, przewracanie oczami i irytacja, w szczególności do starszych ludzi jak i tych młodszych również nie jest u niego niczym dziwnym. Pan Bartłomiej pomimo swojego wykształcenia, które oczywiście o niczym nie świadczy, jest osobą niekulturalną, nie potrafi za nic przeprosić, podziękować, po prostu mu się należy, staje się taką osobą po podpisaniu z nim umowy, przed czym przestrzegam! Moje sugestie dla Bartq Biuro Projektowo-Usługowo-Handlowe Bartłomiej Szatkowski: Więcej kultury, zrozumienia, szacunku do klienta i profesjonalizmu.