Opinie o komfort.pl - Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Sklepy Komfort S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Sklepy Komfort S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sklepy Komfort S.A. w Łódź

Zniesmaczony
Inne

Witam, W lutym 2021 zakupiłem panele w sklepie Komfort , oczywiście dojechały nazwa na paczkach się zgadzała ,więc do czasu wyłożenia zostały złożone do pomieszczenia socjalnego. Montarzysta wyłożył panele we wszystkich pomieszczeniach i jakie było moje zdziwienie jak pojechałem po listwy do rzekomo tych ,które zamówiłem:(Okazało się na miejscu, że to na pewno nie są te panele a na pewno nie ten kolor min o 2 tony ciemniejsze a niektóre to nawet i o 3 nie ten wzór:(Masakra Po zgłoszonej reklamacji otrzymałem odpowiedź tylko sms (nieprawidłowości zgłoszone nie stanowią wady produktu....W ich opini nie ma różnicy kolorów a te które ja wykazuję to mają na celu urozmaicić i upodobnić zakupiony towar:( Kto te reklamacje uwzględnia skoro nikt nie pojawia się na adresie reklamacji w celu weryfikacji zgłoszenia. Mam zdjęcia zakupionych, dostarczonych jako dowód i zdjęcia zamawianych na oko widać, że to nie ten towar. Oczywiście zgłaszam ten fakt do Ochrony Praw Konsumenta a jeśli nie pomoże to na pewno na drogę sądową ku przestrodze innych klientów aby nikt ich nie oszukiwał:( Jaką mam gwarancję ,że są one za tą samą cenę za którą kupiłem, skoro wysłano mi inne ,a może połowę tańsze. Towar nie był zakupiony za przysłowiową zł tylko za parę tysięcy:(Omijajcie szerokim łukiem te sklepy......

ostatni sprawiedliwy
Inne
@Zniesmaczony

po pierwsze na wystawie jest widać 2-3 panele a jest ich 8-10 więc nie są takie same po drugie zawsze trzeba sprawdzić towar przed położeniem / instrukcja montażu w każdej paczce/ po trzecia to nie strona na skargi o towarze

miniiu
Były pracownik
@Zniesmaczony

pewnie z tych ostatanich zwrotów hah

moonniksoons
Kandydat
 Pytanie

Witam czy mogę prosić o odpowiedź jak atmosfera wśród pracowników w sklepie w Lubinie? I ogólnie jakie warunki pracy?

Dra
Inne

Kompletnie nie radzą sobie z wypelnianiem umów na czas. 13 tydzień czekam na montaż drzwi oplaconych 28 listopada. Montażysta kombinuje przesuwa termin. Drzwi przyjechały dobre oscieznice miały źle łączniki albo ktoś celowo podmienił. Dramat. Wszystko opłaciłam a tu g... Dostałam. Proszę o zadosciuczynienie.

ostatni sprawiedliwy
Inne
@Dra

sugerowanie że ktoś coś zrobił bez jakiejkolwiek wiedzy raczej nie jest ok , mam nadzieję że jeszcze Pani poczeka do lata miłego dnia

Biniu
Inne

Plany z roku na rok coraz wyższe, a ludzie cały czas zarabiają tyle samo. Teraz to już nawet kasjerka w Lidlu zarabia więcej. Chcecie mieć profesjonalnych sprzedawców, to dajcie godnie zarobić. Zarząd chyba zapomina, że to właśnie pracownicy szeregowi tego najnizszego szczebla pracują nie tylko na swoje, ale również na ich wyplaty. Coraz gorzej się w tej firmie dzieje. Marne pieniądze, to i byle jakość będzie.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .

Pytania

Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Budowy (1)
Łódź
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Montażysta podłóg
Były pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich ! Współpracowaliśmy z komofrtem kilka dobrych lat. Na początku współpraca przebiegala dobrze. Po pół roku zaczęły się schody brak terminowej płatności za faktury ,tłumaczenie się klientą na montażach dlaczego towar dotarł z opóźnieniem. (usunięte przez administratora) Wciskanie akcesoriów które nie są potrzebne do montażu to powrzechna praktyka. Przywożenie towaru do klienta uszkodzonego ,a winę ma wziasc na siebie podwykonawca. Nie polecam współpracy jakiej kolwiek z tą marką. Kierownicy w sklepach jak się obraża na podwykonawcę nie dają zleceń jak zwróci im się uwagę to jest firma ? To jest (usunięte przez administratora) na kółkach. Serdecznie pozdrawiam Pana Marka Lus..... Środkowym Palcem nie wiem co ten pan robi w tej firmę ,ale kompetencjami ten Pan powinien być regionalnym w Biedronce na Podlasiu.

Cytrus
Były pracownik
 Pytanie
@Montażysta podłóg

Jakie nie potrzebne akcesoria wciskają? Fakt Komfort się zmienił i to na złe.

Dziadek mróz
Pracownik

Nowy rok nie przyniósł żadnej zmiany.... A szkoda.

były pracownik

Cześć Jestem na rynku pracy już ponad 15 lat, pracowałem w kilku poważnych firmach, z perspektywy czasu i po odejściu z Komfort mogę w skrócie ocenić tę firmę. W mojej ocenie firma jest bardzo słabo zarządzana, szczególnie wszystkie błędy uwypukliły się w czasie Covid. Pan Wojtek K. nie zdał egzaminu i firma poszła w duże straty, próbował przyznawać się do błędu że źle ocenił sytuację itd, ale to pokazuje że brakuje mu w kluczowych sytuacjach "chłodnej głowy". Regionalny Marek J. w mojej ocenie najgorszy regionalny jaki mi się trafił, a przez kilka firm miałem różnych regionalnych. Jak na swoje lata powinien Pan lepiej oceniać sytuację, nowej branży całkowicie nie chciał Pan się nauczyć nawet podstaw tej branży. Taka sytuacja pokazuje tylko, że najlepsze lata ma Pan już za sobą i w innej firmie nie poradziłby Pan sobie dlatego trzymasz się Komfort rękami i nogami. Szczególnie można było zobaczyć jak negatywne nastawienie się do danego salonu, może doprowadzić do jego upadku. Dyrektor HR Stefan U. nagina przepisy na maxa, interpretuje ustawy na swój sposób. Cała aplikacja ADP gdzie jest czas pracy itd to jeden wielki pic na wodę. Dział IT nie radzi sobie z systemem sprzedażowym Fiori, przez co są błędy i opóźnienia w dostawach. System jest niewydolny, w mojej poprzedniej firmie z SAP firma pożegnała się po 2 mc jak obroty spadły, po prostu wiedzieli że to się nie sprawdzi i nie brnęli w błędy. W mojej ocenie Firma nadal będzie ponosiła straty, ponieważ jest przekonanie od samej Centrali, że to Pan Sołowow płaci pensję a nie klient który dokonuje zakupów i utrzymuje płynność finansową firmy. Ogólnie Komfort jawi się jako korpo ale takie źle zarządzane, z dużymi błędami, gdzie jest kolesiostwo i naginanie przepisów na koniec miesiąca aby zrobić jakiś wynik. Etycznie firma nie podchodzi "pro pracownik", jeśli mogę komuś doradzić to raczej omijać tę firmę u mnie generalnie potwierdziły się negatywne oceny, które wcześniej czytałem w internecie. Ocena dodana z punktu widzenia Kierownika Salonu, więc osoby łączącej ścisłą pracę z Centralą i sprzedawcami. Pozdrawiam i mam nadzieję, że ocena nie zostanie usunięta.

3
:)
@były pracownik

Witam, bardzo długo wstrzymywałem się od komentarzy myśląc, że jako były pracownik, któremu podziękowano telefoniczne za współpracę, nie będę obiektywny. Jednakże czytając ten komentarz chciałbym się pod nim podpisać. Lepiej bym tego wszystkiego sam nie ujął. Jako kolejny głos kierowniczy pokazuje jak firma z tak dużym potencjałem i możliwościami, zamiast liczyć zyski w milionach, upada jak Goliat w walce z Dawidem. Pozdrawiam

Siedem
@były pracownik

Dokładnie to samo uwazam... Firma upada...

Robotnik
@były pracownik

Tak (usunięte przez administratora) na godzinach regionalnych to nie interesuje że brak ludzi kierownik musi się martwić jak grafik spiąć a potem na niego będzie sprzedawcy zamiast sprzedawać to muszę sprzątać salony i tereny wokół obiektu nadal firma brnie dół

Marek J
@były pracownik

Panie nie płacz Pan. Nie zgadza się Pan z polityką firmy więc droga wolna. Nie radzę pisać komukolwiek nie przemyślane opinie cytując imiona i choćby pierwsza literę nazwiska innych osób. Łatwo narobić sobie problemów. Ustalenie ID urządzenia zajmuje niewiele czasu.

2
przesadzasz kolego

też jestem byłym pracownikiem, nie wszystko mi odpowiadało, pod koniec w zasadzie niewiele, stąd moja decyzja o odejściu, dla własnego zdrowia psychicznego ;)Teraz mam nową pracę , a forum czytam w wolnej chwili z sentymentu, bo mimo wszystko dobrze życzę firmie, a przede wszystkim ludziom, którzy w niej nadal pracują, MJ krzywdy mi nie zrobił , SU również, chłopaki z IT dawali radę,wierz mi punkt widzenia zmienia się w zależności od punktu siedzenia ;)więc nie podzielam Twojej opinii i uważam, że przesadzasz.Konstruktywna opinia ok, ale obrażaniem nie wniesiesz nic do sprawy.Pozdrawiam ;)

:)
@przesadzasz kolego

Witam, no widać centrala dzisiaj bardzo aktywna. Ja również dobrze życzę firmie, nie po to wkładałem tyle zaangażowania i zdrowia w pracę aby teraz źle życzyć kolegom. Co nie zmienia faktu iż mogę podpisać się pod opinią kolegi. Po to chyba jest to forum. Co do chłopaków z IT ja osobiście nie mam aż takich zastrzeżeń. Ogarnąć takiego smoka w takim składzie na pewno nie jest łatwo. Niestety brak narzędzi do kontroli pracy dyrektorów nastawia firmę na bardzo zły kierunek - co potwierdza wynik finansowy spółki. Mam po prostu nadzieję, że ktoś w końcu wyciągnie konsekwencje za te wyniki bo na pewno nie jest temu winna epidemia. Wtedy firma wróci na właściwe tory a jakość i komfort pracy w firmie na taki poziom na jakim powinna być. Pozdrawiam

ABC
Inne
 Pytanie
@Marek J

Czytając te groźby Pana M.J. jako klient jestem wręcz zbulwersowany takim podejściem. Chyba Pan właśnie pomylił swoje funkcje Panie Marku? Może faktycznie powinien się Pan wziąć za robotę. Jako klient od 11 dni czekam na odpowiedź mailową co się dzieje z moim zamówieniem. Dziś próbowałem dzwonić, ale byłem 14. w kolejce - żenada z mojego punktu widzenia. Sprawdzanie statusu zamówienia w Pańswa systemie to jakieś nieporozumienie. Ciągle widzę "processed" - nie ma czegoś więcej? - w malarni, w magazynie, czeka na wysyłkę?

Montażysta.
Były pracownik

Od ponad dwóch lat we współpracy z tą siecią. Sklep - Dolny Śląsk. Trzech pracowników, dwoje naprawdę daje radę, brak problemów, pełna wymiana informacji. Jeden, Ulubieniec pani Kierownik, Pan całego zamieszania, błędne zamówienia, brak przekazywana informacji, spóźnienia z zamówieniami, I świecenie oczami przed klientami bo waść mość czegoś nie dopilnował, Brak słów. A Pan do spraw montażystów pan R. nie mający pojęcia co to znaczy praca na montażu. System rozliczeń do bani, przetrzymują twoją kasę ile się da. Nie polecam, wręcz odradzam współpracy z tą siecią.

FB
Pracownik

Komfort musi płacić "klakierom" za dodawanie pozytywnych komentarzy pod postami na FB. Łódź to jednak stan umysłu.

Swadzim
Kandydat
 Pytanie

Cześć, słyszałem, że w Swadzimiu szukają na magazyniera? Wie może ktoś, ile tam płacą? Mam wózki z UDT i szukam roboty bo przenoszę się do Tarnowa P

hotshot
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat stanowiska Copywriter w tej firmie? Szukają aktualnie kandydata w Łodzi na Srebrzynskiej. Na czym dokładnie to polega? Jak z wypłatą? Czy to pełen etat? Ogłoszenie nie mówi zbyt wiele.

sylwia
Pracownik

Asortyment ok, obsluga i czas realizacji nie ok. nie polecam zamawiania drzwi. trwa w nieeeeskonczonosc.

2
...
Były pracownik
@sylwia

To nie jest strona dla klientów, tylko dla pracowników. Jak chcesz wylewać żale, to wylewaj je na stronie konkretnego sklepu, a nie tutaj.

Misio
Były pracownik

Dziś niedziela handlowa a Komfort zamknięty. (usunięte przez administratora)

Elf
Inne
@Misio

Faktycznie, dobrze że już tutaj nie pracujesz.

Piotrek
Inne
 Pytanie

Czy ta firma jeszcze istnieje?

Rad
Pracownik

Pan K sam sobie wystawia opinię na stronie Komfortu dając 5 gwiazdek.

Bit
Pracownik
 Pytanie
@Rad

Kto? Na jakiej stronie? Gwiazdki?

tic tok
Pracownik
@Bit

chyba chodzi o google opinie o własnym sklepie.

Jaurek
Inne

Takiej paranoi nie widziałem w żadnej firmie.... System się wiesza, pracownicy nie potrafią nic znalesc.... Towar non stop nie kompletny..... Zero szkoleń..... Czy to jest domowe przedszkole....

no name
Były pracownik
@Jaurek

"znaleźć", znaleść faktycznie może być trudno.

Mr wykładziny
 Pytanie

Do kiedy jest obniżone wynagrodzenie? Do końca września? Co dalej?

Kaczorek
@Mr wykładziny

Od października kolejna obniżka o 10% i nadal zatrzymana premia. Źródło na górze.

Mexyk

Myślę że region 1 warszawski ,zostanie położony przez naszego wspaniałego regionalnego!!! Ten człowiek nie zasługuje na żaden szacunek. Kto go przyjął? Gdzie jest zarząd, czy im nie przeszkadza że cały region ma problem z tym klamco . Obstawil się swoimi kierownikami kolesiami, i rujnuje sklepy. A zarząd chyba ślepy, bo nie widzi. Wszytko zamiatajo pod dywany. Jak długo jeszcze musimy to znosić ! Szanowny prezesie pomóż, jeżeli Ci jeszcze trochę zależy na tak mocnym i silnym regionem.

2
Tic tak
@Mexyk

Mnie zwodzil a potem dał wypowiedzenie. Masakra

Czerwony
@Mexyk

Biznes robią Ci którzy znają i rozumieją ludzi. Siłą każdej dobrze prosperującej firmy są Pracownicy! Region 1 już leży, wystarczy spojrzeć w tabelki. Z takim podejściem do ludzi życzę powodzenia, bo każdemu się już odechciewa i najlepsze jest to, że nie chodzi o pieniądze tylko o podejście do człowieka. Każdego potrafi zdemotywowac. Zobacz ilu z Nas odeszło do konkurencji i jak dobrze sobie radzą. Tam traktuje się ludzi z szacunkiem. A tu? Jeden wielki cyrk.

Zdziwiony

Jedyna firma, którą znam, która ogarnęła tak wysoki poziom zarządzania: * najważniejszy parametr ubezpieczenia Nie zrobisz premię uwalą. Więc co robić "weź Pan ubezpieczenia będzie rabat". Wynik zrobiony wszystko w tabelach się zgadza. Szkoda, że straciłeś marżę żeby wynik zrobić. Sprzedałeś ubezpieczenie z marżą pewnie ok. 10% * drugi mega ważny parametr raty Rozwiązanie jak wyżej. W dodatku czas stracony na tych dwóch pozycjach bezcenny. W tym samym czasie mógłbyś zrobić przynajmniej jednego klienta ale co tam masz ubezpieczenie Do tego polecane, udział podkładów itd Zamiast pracować nad wielkością obrotu. No i te naciąganie wyniku na koniec miesiąca, zrób wszystko co jest możliwe a później ja nic takiego nie mówiłem. Dalej nie będę wymieniał bo mi woda w wannie stygnie.

Nie prawda
@Zdziwiony

Pięknie jedt

1
warszawiak

u nas w Warszawie wszystko ok , dostaliśmy super kierownika , dogaduje się ze wszystkimi a sam pracuje za dwóch tak jak w poprzednim sklepie którego w niecały rok postawił na nogi , w innych firmach też tak było , taki z niego super kierownik , mowa o Głębockiej

Prawdziwy Warszawiak
@warszawiak

No nie wierzę... Ty Warszawiak czy jak Ci tam przedstaw się z imienia chociaż. Bo piszesz (usunięte przez administratora) i podajesz się za kogoś kim nie jesteś.. Kogo to pomysł? Sam na to wpadłeś czy ktoś Ci podpowiedział? Nie uda Ci się ten marny plan bo wszyscy wiedzą jaka jest prawda. Żegnam ozięble kłamco.

Visa
@warszawiak

Poprzedni sklep rozłożył w ciągu roku i do tego jest zatrudniony . Zna się na wszystkim i na niczym. Przed Głębocką trudne miesiące.

STEFEK
@warszawiak

chyba jesteś tym kierownikiem albo protegowanym:) Kierownik który spowodował, że sklep w Nowym Dworze zamkneli, sklep w Skoroszach zamknęli- doprowadzi, że i Głębocką zamkną. Nie ma pojecia jak otworzyć sklep tylko jak się go zamyka:) Pracuje za dwóch:) Smieszne- gdby nie jego pupilka nic by nie potrafił. Siedzi po cywilu na sklepie i udaje że coś robi w laptopie. Skłuca załogę sklepu itd. Szkoda ciągnąc temat. Jak zwykle w Komforcie zero działań sensownych ze strony przełozonych. Obudzą się jak już będzie za późno. Zresztą i tak już cała masa najlepszych odeszła do konkurencji.

Pracownik
@STEFEK

Takich jak on jest więcej, niestety... zastanawia tylko, dlaczego dr nic z tym nie robi???.U nas też zmiana kierownika, masakra.Też po cywilu, praca do 17 i ma wszystko w doooopie.

Zostaw merytoryczną opinię o Sklepy Komfort S.A. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?

    Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sklepy Komfort S.A.
1.9/5 Na podstawie 118 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sklepy Komfort S.A.
Przejdź do nowych opinii