Już się zaczynają czystki w firmach Sołowowa! W grupie Cersanit zaczynają się zwolnienia! Prace ma stracić co trzeci zatrudniony. Te czystki mają nie ominąć Komfortu, który podobno jest w tej chwili nierentowny! Na pierwszy ogień do odstrzału mają iść nowi i tym których wyniki nie zadowalają góry. Z tego co słyszałam to kierownicy już dostali wytyczne by wysyłać listy osób do zwolnienia!
Tak, ja poleciałam... Pomimo bardzo dużego zaangażowania. Nie mieli mi nic do zarzucenia, bo o to pytałam, usłyszałam tylko, że nie mają kasy...
Pytałam o to samo w dziale HR Komfortu, powiedziano mi, że bardzo dużo ogłoszeń zostało wstrzymanych...Ale czy powiedziano mi prawdę? Tego już nie wiem ...
Firma robi z siebie profesjonalną, co można już odczuć podczas samego wejścia. Mało profesjonalne jest natomiast lekceważenie kandydata i nie dawanie mu odpowiedzi zwrotnej. Pani w kręconych włosach z działu HR zarzeka się, że oczywiście nawet mimo negatywnej odpowiedzi firma da znać. Do tej pory ani telefonu, maila, smsa. Czy to jest profesjonalne? Absolutnie nie. Poza tym... firma oferuje cuda na papierze i tym może się owszem pochwalić, na tym plusy się kończą. Szkoda zmarnowanego czasu.
Mają w gdzieś nowych pracowników a starych jeszcze głębiej! Sieć Komfort i jej właściciel — Pan Sołowow — pomagają biednym Ukraińcom, ale kosztem własnych pracowników. Centrala robi wszystko by utrudnić zrobienie planu. A to dzięki marnej premii dotąd starczało nam do pierwszego by wykarmić rodzinę, bo normalnie pracujemy (cieżko) za niewiele ponad płacę minimalną! W sklepach na miejsce starych dobrych pracowników zatrudnia się młodzików niemających zielonego pojęcia o tym co sprzedają, a firma organizuje jedynie szkolenie SOK ze standardu obsługi klienta gdzie niczego sie nowy nie nauczy! Absurdem są organizowane webinaria w godzinach pracy. Czy w centrali naprawdę nie widzą że, do sklepu wchodzą klienci i to na nich się mamy skupić w pracy? Uszłyszałam ze moge sobie webinar odtworzyć w domu. Dziękuję — po 12 godzinach w pracy poświęcać dodatkowo SWÓJ WOLNY CZAS na sprawy zawodowe. Jak się zapytałam, czy za czas poświęcony na szkolenie w domu będzie jakieś wynagrodzenie, to usłyszałam, od naszego regionalnego, że Firma TYLE dla nas robi, że my możemy poświęcić swój czas dla firmy! Panie Sołowow - prosimy zrobić porządek z centralą i pomóc zwykłym pracownikom! Chyba że czeka pan az sklepy zastrajkują
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Sklepy Komfort S.A.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Specjalista PR?
Jeżeli chcesz dołączyć do tonącego statku to śmiało, ale polecam szukać pracy w stabilniejszej finansowo firmie, a przede wszystkim mądrzej zarządzanej. Brak kasy najłatwiej zwolnienia grupowe wdrożyć.
Gowork lubi podkręcać atmosferę na profilach firmowych:):):) Nie ma to jak dodać trochę zapytań, komentarzy, byleby od nowa zacząć dyskusję.
Hmm a o co chodzi z tą stabilnością finansową? Firma ma problemy z wypłacalnością wynagrodzeń dla pracowników? :-)
Jeżeli chcesz stracić czas, idź na rozmowę do komfortu. Pani od HRów da Ci odpowiedź... po 3 tygodniach, jeżeli jakimścudem nie zapomni. Szkoda czasu i energii, są lepsze firmy które przynajmniej zachowują się profesjonalnie.
pani Estera HR Business Partner, która obiecuje, że w ciągu dwóch tygodni da znać jaka będzie decyzja, niezależnie czy pozytywna, czy negatywna odzywa się po dwóch miesiącach miłym mailem, że dziękują, ale mają kogoś lepszego. Na każdym etapie było podkreślane, że zależy mi na szybkiej decyzji, kilkukrotnie podejmowałam próby kontaktu, ale p. Estera za każdym razem mydliła oczy, że wszystko będzie dobrze. Po takim traktowaniu to przy pozytywnej decyzji nie zdecydowałabym się podjąć tam pracy.
Nic Pani nie straciła. Potem w firmie jest tak samo kiedy chce się coś załatwić, z kimś skontaktować, coś stworzyć... Jeden wielki bajzel...
Jaka jest atmosfera pracy w dziale HR? Jak wyglądają szkolenia w Komfort?
Atmosfera słaba. Jest jedna dziewczyneczka, która przyszła z agencji rekrutacyjnej i sieje ferment wewnątrz firmy. Trzeba unikać jakiegokolwiek kontaktu. Dziwię się, że przełożeni nie reagują stanowczo i mało adekwatnych działań wykonują wobec tego konia trojańskiego! Szkolenia na pokaz nic nie wnoszące!
Zaproszenie telefoniczne na rozmowę online . Następnie godzinna rozmowa merytoryczna . Przebieg zatrudnienia , doświadczenie , badanie obszarów kompetencji miękkich . Pytania jak byś się zachował podczas danej sytuacji z klientem . Oczekiwanie na etap drugi który miał nastąpić do 2 tygodni z Dyr Regionalnym . Po tygodniu odzewu zapytałem drogą e-mail odnośnie następnej rozmowy . Odpowiedz Pani rekrutującej była taka ,ze jak coś będzie wiedzieć to da znać - więc oczekiwanie kolejny tydzień . Po 18 dniach -otrzymanie wiadomości e-mail ,ze po próbie wielokrotnego kontaktu ze mną zostały wybrane inne osoby do następnego spotkania z Dyrektorem . Pytanie zasadnicze do Pani , które wcale nie dzwoniła jak podaje "wielokrotnie " już gorszej nie kompetencji nie widziałem i kłamstwa jakiego tu doświadczyłem na rozmowie do tej firmy . Kto zatrudnia takie osoby ? Jak można tak odpisać komuś ,ze dzwonił a nie dzwonił . To Ja pisałem tydzień po 1 szej rozmowie do rekruterki i się pytałem . Nie polecam kłamią w żywe oczy i robią z ludzi durni . Taka jest prawda - nie polecam szkoda czasu na dziadostwo .
Kto zatrudnia tak nie kompetentne osoby ,? proponuję zadać sobie takie pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Niestety, byłam na rozmowie o prace w siedzibie w Łodzi. Dział HR nawet nie stał obok HRu, brak profesjonalizmu, pomysłu na rozmowę i brak pokrycia z obietnicami co do feedbacku, ale patrząc po komentarzach nie tylko w Łodzi jest z tym problem.
Komfort planuje zamknąć kilkanaście sklepów które uznaje za niedochodowe albo takie które stwarzają problemy (pracownicy rządają podwyżek). To normalne że firma ma zarabiać ale nie na niewolniczej pracy za wynagrodzenie poniżej godności jak to ma miejsce w tej chwili... Na sklepach nie ma pieniędzy na papier do ksero... poddruki na cenóki są wyliczane co do sztuki a zmiany cen co tydzień po kikaset... Za chwilę będziemy na szarym papierze toaletowym drukować cenówki bo innego nie będzie!
Już raz spanikowali w czasie pandemii a potem się (usunięte przez administratora) tłumaczyli że źle zrobili teraz to samo długo tak nie pociągną zresztą dziwne że firma która zarabia tyle kasy nie ma nic odłożone . Ktoś kiepsko rządzi i taki jest efekt .
Tragiczna jakość usług. Fatalne podejście do klienta.
Potwierdzam. Tam klienta się nie zauważa , wygląda na to , że klienci im tylko przeszkadzają . Dział reklamacji nie zna żadnych zasad i przepisów regulujących ich załatwianie. Nie znają słowa przepraszan i nie poczuwają się do żadnej winy . Żenada .
Odradzam zakupy w Komfort Swadzim. Kierownik nic nie może, o wszystko musi się pytać przełożonych w Łodzi. Dyrektor sklepu nic nie umie, nic nie może i nie ma na nic wpływu. Kompletny brak szacunku do klienta. Arogancki, niemiły, bardzo niekulturalny sklep wraz z obsługą. Nic nie wiedzą o produktach, nie są decyzyjni w żadnej sprawie. Podwykonawcy to firmy krzak, które powstały chyba z łapanki bez doświadczenia. Jeżeli ktokolwiek rozważa zakup elementów wyposażenia domu typu łazienka, drzwi wraz z usługą montażu to nie tędy droga. Ten sklep Wam nie zamontuje ani szybko ani dobrze. Na dokończenie montażu czekam już rok, były w międzyczasie 3 poprawki i nadal jest sprawa nie domknięta. Firma Komfort Swadzim została oddana do sądu. ODRADZAM
Czy warto aplikować do sklepu na Doradcę? Ile zarabia Doradca? Dziękuję.
Nie warto Podstawa w większości marketów to 3300 brutto + premia, ale... By dostać premie musisz mieć obrotu netto min 40 000 zł i liczyć na to że sklep zrobi plan w rozliczeniu 2 miesiecznym. Czyli jak np w czerwcu było 80% planu to w lipcu skleo musi zrobić 100% by dostać 0,5% premii (srednia 2 miesieczna 90%) a do pełnego 1 procenta potrzebne by było 120% Rozmowy o podwyżkę kończą się najczęściej wypowiedzeniem Za twoją CIĘŻKĄ pracę często 4 -5 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty po 11 godzin (nie 12, bo musiałby być następny dzień wolny). Zapomnij o czasie dla siebie i rodziny u nas od marca na pracownika przypadał tylko jeden pełny wolny weekend (sobota + niedziela) a tak robisz codziennie od rana do 20 - 21 zmieniając co 3 - 4 dni setki cen, bo zrobią promocje na produkty nieprzecenione, wiec podniosą ceny i zrobią ceny promocyjne wyższe niż były poprzednio normalne
Dodam tylko jedną bardzo często pomijaną tutaj ciekawostkę. Na sklepie sprzedajesz towary brutto, ale do Twojego planu sprzedaży liczy się tylko wartość netto, od tego netto wyliczana a jest Twoja premia brutto i ponownie odciągany jest od tego podatek. Realnie dostajesz jakieś 50% premii za to co sprzedałeś. Pracownik jest dwa razy krojony na własnej wyrobionej premii.
W środę zarząd był na "dywaniku" u Sokołowa i była omawiana praca sklepów Komfort w Niedziele! Według tego co nam przekazał dyrektor - w niedziele mamy być otwarci jako galerie artystyczne, na ściankach w sklepach mamy mieć wywieszone obrazy z możliwością ich zakupu oraz przy okazji innych towarów na sklepie! Co najśmieszniejsze reprezentanci pracowników wyrazili na to zgodę (bez pytania pracowników o zgodę) Czy ktoś wiedział, że mamy takich reprezentantów? Ja dowiedziałam się dzisiaj a pracuję tu już ponad 6 lat
Chora firma, chory kraj, chorzy ludzie, jak chcą to niech sobie pracują w niedzielę, ja stąd uciekam, po 7 latach mam dość. Dawałem z siebie wszystko. Teraz plany są oderwane od rzeczywistości, premie marne a i słyszałem ze znowu zwolnienia się szykują.
Przed wczoraj otrzymałem od Dyrektora Regionalnego upomnienie na piśmie za to że powieidziałem Kierownikowi sklepu, że skoro pracuję do 21 to nie będe zostawał za darmo do 21:30 albo dłużej bo trzeba kase policzyć czasem wyjaśnić różnice w kasie i zrobić porządek po klientach! Pracuję po 11 godzin prawie każdego dnia i praktycznie każdy weekend (od maja miałem tylko jedną wolną sobotę) bo nie ma chętnych do pracy za te pieniądze i mam dość pracowania "chwil" za darmo. a zostać trzeba codziennie! Bo klienci wchodzą na 5 min przed zaknięciem i Kierownik nie pozwoli zamknąć sklepu bo liczy sie mamona a tacy to nic innego nie robią tylko (usunięte przez administratora) Sprawę zgłosiłem do PiPu oraz po konsultacji z radcą prawnym specjalizującym się w Prawie Pracy do Sądu Pracy To co sie teraz dzieje to jakaś kpina jeszcze 2 -3 lata temu dobrze się pracowało dało się zarobić naprawde dobre pieniadze ale z każdą kolejną zmiana regulaminu pracy dostajemy coraz mniej pieniedzy Ale to co (usunięte przez administratora) obecnie to już jest dramat!
Nie tak dawno temu podobna sprawę rozpatrywał sąd francuski . Listonosze wygrali sprawę z pocztą francuską , o to by płacono im za czas potrzebny na przebranie się w wymagany mundur . Mundur był obowiązkowy przez czas pracy netto, ale żeby móc się przebrać pracownicy musieli przyjść wcześniej. A za to nie chciano im zapłacić . Analogicznie rozliczenie kasy i porządki to też czas pracy. Płatny .
Ciekawe jak wygląda ADP w taki razie jak tyle czasu byłeś w pracy a regionalny to jeszcze trochę sam usiądzie za kasą w sklepie bo ludzi zbraknie albo sklep zamkną i zielona trawa dla regionalnego też.
W ADP zawsze sie wszystko zgadza! Firma tłumaczy, że mamy równoważny plan pracy w rozliczeniu 6 miesiecznym
Nie szanują kandydatów czekam na informacje zwrotną miesiąc. Wystarczy napisać smsa lub @ .. Szkoda czasu nie profesjonalne podejście.
Brak szacunku do kandydatów. Obiecanka, że niezależnie od decyzji będą się kontaktować po czym głucha cisza. Rozmowa przeprowadzana przez Panią z HR, która nie ma pojęcia o projektowaniu chyba mijała się z celem, bo napenwo nie weryfikowała umiejętności kandydata. Nie polecam.
Niestety ale to prawda, brak feedbacku po rozmowie mimo że byliśmy umówieni. Na szczęście nie dostałem tej pracy, bo nie chciałbym pracować z kimś kto nie dotrzymał słowa.
No ale cisza chyba tez jest jakimś sygnałem ze nie masz tej pracy? Skoro i tak nie dostałaś to bym się tak nie przejmowała chyba. A jak rozmowy ogólnie da się przeżyć?
Pozdrawiam wszystkich czytających opinie :-) Stanowisko opiekun klienta - magazynier bo tak można to nazwać , pensja jedna :-) Zespół - trzeba mieć dobre nerwy i spryt żeby ci klientów nie podebrali :-) Koleżeństwo - istnieje jeśli zarabiasz mniej od osoby która dużej pracuje :-) Prezenty Świąteczne - jak sobie wypracujesz premie i sklep będzie miał plan zrobiony to se kupisz :-) Klienci - trzeba pilnować na łeb na (usunięte przez administratora) zamówień które i tak się opużniają z różnych powodów , ciągle ich przepraszać telefonicznie :-) Magazyn Centralny - pisanie i czekanie na wyjaśnienia liczy się czasem z cudem ;-) Magazyn Sklepowy - jak coś przyjedzie to nie znaczy że jest w dobrym stanie 25 % uszkodzeń braków elementów ;-) Grafik - fakt grafik sią zgadza w systemie ADP nie koniecznie na papierze ;-) BHP - zostawiłem to na koniec ^-^, jakie BHP tam ono nie tam istnieje ^-^
Czy w Sklepy Komfort S.A. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Jakieś opinie na temat pracy w dziale księgowości?
W ksiegowości pracownicy zmieniają się częściej niż co niektórzy skarpetki! Ale powodzenia i siły psychicznej bą będą potrzebne...
Dlaczego uważasz że w tym dziale trzeba mieć siłę psychiczną? Aż taka zła jest tam atmosfera? Czy po prostu praca stresująca sama w sobie?
Czy warto aplikować do Swadzimia na doradcę klienta w Sklepie Komfort ?? Jak wygląda sytuacje ??
Czy kierownik salonu zarabia 10 tys brutto? Bo nie wiem czy aplikować na Mineralna w Wawie.
Aplikować możesz a i tak przyjdzie pomarańczowy co wczoraj był kierownikiem salonu z dwoma osobami w galerii handlowej w przejsciu między Carefourem a kiblami
Pracowałam krótko.... kierownik może mieć w Wawie około 4 netto i było to sporo a czy pandemia to zmieniła ? Nie wiem... Mieli też odcięte pensje o połowę na czas pandemii... Jakie 10 brutto ? . Oni marnie płacą.... zero reakcji na probleny..... Chcieli wyników a problemy , etam.... na telefon za kasę 80 zł nie chcieli dać, kasjerzy ze swoich dzwonili..
Koło 5 brutto zaczynały się kiedyś widełki dla zastępcy, na kierowniczym starzy wyjadacze mają 5,5-6+ brutto. Reszta to premie, jak zrobią plan z górką i KPI głównych kategorii to masz bonus w premii x2 i spokojnie ponad 10 miesięcznie wyciągają, a jak będziesz się pucował Regionalnym to i nawet więcej (mniejszy plan więc większa szansa na 120% i większe premie). Jak wyglądają aktualnie wynagrodzenia ciężko powiedzieć, ale parząc na trend spadkowy premii dla pracowników raczej kokosów nie będzie.
Bardziej głupiego wpisu tutaj jeszcze nie czytałem. Nie wierzcie proszę w takie wypociny pismaka. Kierownik zarabia do 4.000 zł netto plus premia zależna od efektów załogi. Jednym słowem kierownik nie ma żadnych kokosów. Zatrudniając się u konkurencji gwarantuję dostanie dużo większe wynagrodzenie.
W granicach 7-8 tysi to Kierownik w Białymstoku na ul.NSZ wyciąga samej premii. Zastępcy ok 4-5 tys. premii. Pracownicy też w miarę nieźle zarabiają, ale za jaką cene.... Grafik dostajesz na dzień przed, albo za kare wogole go nie dostajesz. Urlopy to jakiś koszmar, trzeba błagać o nie. Ciągle poniżanie, (usunięte przez administratora) non stop aktywna grupa na What's App, rekordy to ok 200-300 wiadomości dziennie dotyczących pierdół i musisz to czytać i być na biezaco.
Nie polecam zakupu przez internet w tym sklepie. Zamówiłem kabinę prysznicową 20.01.2022 r. i zapłaciłem za nią. Leci ściema, że już wysyłają i że przepraszają. Po miesiącu od zamówienia zrezygnowałem i nawet pewnie odsetek od moich pieniędzy nie dostanę. Ciekawe jestem ile osób nabrali jeszcze na taki lipny zakup. Jak można dostarczać zakupiony produkt miesiąc???? Porażka! Mam nadzieję, że chociać zwrócą mi pieniądze.
Witam Chciałbym poruszyć temat zwolnień jakie odbywały się podczas podpisywania porozumień z pracownikami, przejścia na mniejszy wymiar czasu pracy, przejścia na niższe wynagrodzenia. Otóż w tym czasie wiele osób zostało (usunięte przez administratora) złamano porozumienia z pracownikami oraz niedotrzymano uzgodnień z organem udzielającym dofinansowania. W skrócie firma dostała po ponad roku ułożenie dotacji i tym samym mieli darmowy zastrzyk gotówki, a i tak zwalniali pracowników pomimo zapewnień, porozumień i gwarancji. Firma nie godna zaufania, a jedynie można dochodzić swoich praw przed sądem pracy. (usunięte przez administratora)
Nie becz, bo pewnie nic nie robiłeś i do Ciebie nie zadzwonili. Do każdego dzwonili czy nie chce wrócić. Bo tak nakazywało prawo przy zwolnieniach grupowych, że najpierw się dzwoni do zwolnionych. Ja wróciłem za wyższą stawkę i na lepszych warunkach umowy.
Czyli mam rozumieć, że ci, którzy wylecieli z 3 miesięcznymi odprawami, wrócili? Natomiast ci, którzy zostali i w okrojonych składach (o połowę) zapierdzielali ponad siły (pamiętamy pierwsze 2 miesiące pandemii) ze zmniejszonymi pensjami i brakiem premii rypali na te odprawy? Fajnie. Podejrzewam, że nie do wszystkich dzwoniono. Zwolnienia grupowe to był idealny moment by pozbyć się tych niewygodnych dla wielu kierowników. I nie przecz sobie, że nie dzwonili to kogoś, bo nic nie robił, przy jednoczesnym pisaniu, że takie jest prawo. Skoro nie zadzwoniono, to znaczy, że to prawo złamano.
Tak dzwonili aby pracować na umowę zlecenie według stawki min. Więc daruj sobie te opinie określające jakim ktoś był pracownikiem
Moim zdaniem Pan Prezes oraz regionalni kierownicy powinni się przejechać po każdym sklepie i zapytać pracowników co robi kierownik sklepu. Pracowałem w komforcie ponad 2 lata I to co ja zobaczyłem na własne oczy to niedowierzanie .Kierownik sklepu kompletnie nic nie robi ,bierze wypłatę większa niż zwykły pracownik.Pracownicy wykonują za niego robotę ,chce zapytać gdzie są kontrole ,które zobaczą co damy kierownik robi w sklepie?
Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?
Tak bon 150 zł na święta BN. A teraz pytanie do osoby układającej oferty zatrudnienia z srebrzynskiej. Opieka medyczna to pani/a przeszkony w sztucznym oddychaniu? Bo żadna karta medicover itp nie istnieje no chyba że u Was w biurze. Zniżka 20% zapomnij jak zbierzesz 10 podpisów wszystkich szczebli dyrektorów. Karta multisport to zwiększenie twojej normy czyli szybciej ciężej. Czyli żadne formy funduszu socjalnego nie ISTNIEJA. Z pozytywów fakt wyplata zawsze 10 jest wszak to firma jednego z 3 najbogatszych Polaków p. Michała S.
jest skromny dodatek na świeta BN. Poza tym nie ma nic oprócz ogromnej ilości pracy (niepłatnych nadgodzin)
A potem się dziwić że nikt nie chce pracować w komforcie za taką kasę gdzie jesteś od wszystkiego a młodzi nie dają radę i odchodzą a firma nie docenia pracowników tych których jeszcze ma.prosty sposób do wywalenia firmy na (usunięte przez administratora)
w tym roku to nawet dodatku na święta nie było. Baaa chodzą z puszką po biurze i zbierają pieniądze żeby wesprzeć Szlachetną paczke hahaha... w takiej sytuacji finansowej jest ta firma Zero benefitów i dodatków, brak podwyżek nawet inflacyjnych
w tym roku to nawet dodatku na święta nie było. Baaa chodzą z puszką po biurze i zbierają pieniądze żeby wesprzeć Szlachetną paczke hahaha... w takiej sytuacji finansowej jest ta firma Zero benefitów i dodatków, brak podwyżek nawet inflacyjnych
Tak, premia od ilości sprzedaży. Wyrabianie miesięcznej normy która wynosi kilkaset tysięcy złotych.
A jakze benefity są 1. Życzenia udanych swiat 2. Ok system lub multisport jak znajomi zalatwia tobie kartę u siebie 3 medicover lub luxmed jak sam sobie wykupisz abonament 4 fundusz socjalno-zapomogowy nie ma czegoś takiego to przecież relikt poprzedniej epoki 5a co ciekawe te pozycje są obiecane nowo zatrudnionym aby kogoś zlowic do pracy w komfort. Jedyne co jest to ubezpieczenie grupowe ale to chyba żaden benefity tylko standard w tych czasach.
Jak godziny dodatkowe , mogą być nieodpłatne? Przecież nadgodziny powinny być płacone extra. Dają chociaż umowę o prace ?
Widocznie mogą... Za nadgodziny masz wolne. Nie ma czegoś takiego jak płacone extra. Dają umowę na rok. Jeżeli ktoś wytrzyma do samego końca to powinno żegnać się go fanfarami!
jeżeli ktoś odebrał wolne , czyli suma godzin się zgadzała to by dziwne było aby jeszcze miał zapłacone Zjeść cukierka i mieć cukierka
Tutaj tylko wolne dostajesz za nadgodziny. Umowa o pracę od razu na rok. W innych firmach i zawodach za nadgodziny płacą więcej niż normalnie. W tej proszę zapomnij.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sklepy Komfort S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Sklepy Komfort S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 109.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sklepy Komfort S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 2 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sklepy Komfort S.A.?
Kandydaci do pracy w Sklepy Komfort S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.