Witam, mam pytanie dotyczy zatrudniania w CC, czy są jakieś dodatki językowe, premie ?
Każda rozmowa anglojęzyczna - 3,50zł brutto. Na premie za jakość obsługi można liczyć w granicach 150-300PLN brutto.
Zapomniał ktoś napisać że musisz przy tym być studentem do 26 r. z. i wyrabiać przy tym 250 godzin :)
A nie masz wrażenie ze za prace na tanich słuchawkach, wcześniej na swoim prywatnym sprzęcie, na swoim prądzie … wcale tak dużo nie zarabiasz… możesz robić 200 godzin, pełno nadgodzin a 3 zachorujesz i już po premii … czy praca za 20 zł w tych warunkach jest dobra? Może dobra jak chcesz dorobić do emerytury czy na studiach albo jak jesteś z Pionek i nie umiesz poprawnie mówić w ojczystym języku to dużo… czemu likwidują powoli call Center w Warszawie bo właśnie w Radomiu jest ranią siła robocza pochodzenia rodzinnego od Pań liderek i ich koleżanek
Potwierdzam "znajome" zarabiają więcej niż normalni pracownicy. Nie równe traktowanie faworyzowanie jednych i złe traktowanie innych to już standard. I też nie rozumiem dlaczego mamy dokładać do tego interesu płacąc wyższe rachunki??
A skad wiesz, ze "znajome" zarabiaja wiecej.Macie ogolna infoemacje ile kto zarabia? Chyba tak nie powinno byc zeby placa byla na forum.
Nie przypominam sobie powyższego komentarza, żeby był mojego autorstwa. Nie pozdrawiam pseudo bidaka Jakimś cudem pracownik obecnie z rodziny Pionkowskiej dostaje wyższa pensje niż konsultant z doświadczeniem.. a skąd wiem? Bo za dużo paplają jęzorem
Myślę że powinniśmy dostać podwyżkę. Jeśli nie za to że zostaliśmy tam gdy było 60 osób w kolejce non stop, to może docenic za ten cały dodatkowy zakres obowiązków i procesów które powstały po wybuchu pandemii. Z premia można się powoli pożegnać, a to wszystko "dzięki" Nowej placówce o której nikt nic nie wie, pacjenci dzwonią a niektóre procedury są dopiero ustalane. Oj pani kierownik będzie miała co robić z reklamacjami na CC.
Najlepsze są @ od AW odgrzewane kotlety, wyciąga stare maile i przesyła znów - po co robić spam? Robi szkolenie z czegoś czego jeszcze nie ma, szczerze to nic nie zrozumiałam obawiam się obsługi tego programu. Jak mam się nauczyć skoro nie ma tam żadnych wizyt? Ktoś może mi to wytłumaczyć? Potem znów rzuceni na głęboka wodę. Może najpierw powinna przypominać starym pracownikom którzy z tego korzystali a jak będzie grafiki to wtedy nowym.
Bardzo fajne i profesjonalne miejsce, gdzie pracują lekarze z powołania. Indywidualnie podchodzą do każdego tematu, przez to czuje za każdym razem, że są tu ludzie, którzy szczerze chcą mi pomóc.
Ogólnie sama placówka na mnie zawsze robi pozytywne wrażenie, począwszy od samej recepcji, ogólnej atmosfery, po sam profesjonalizm lekarzy. Z kolei cenowo nigdy nie narzekałem, zwłaszcza uwzględniając jakość obsługi
To jest forum pracownicze więc nie rozumiem skąd pomysły pacjentów,by tu zostawiać opinie o placówkach ? Ludzie! Nie wiecie co to GOWORK????
Panie pracowniku ;) od dluzszego czasu na goworku mozna wystawiac rowniez opinie jako kleint. Polecam sprawdzic wybrany status.
Korzystałem z usług tej placówki kilka razy i mogę polecić. Jakość w porównaniu do publicznych szpitali jest wręcz nieporównywalna, a koszty za pojedyncze usługi z pewnością nie odstraszają
Patryk wróć
Żenada. Dorośli ludzie a zachowuja sie jak dzieci.Niestety przełożonych żadko się lubi ale pracuje się z nimi i nie mamy wyboru.Takie rozpisywanie się w internecie a potem usmiechanie i udawanie jak to nic do nich nie mamy o jak ich lubimy to czysta hipokryzja. Zawsze można trafić gorzej a wiem co mowie.
Jeśli już piszesz tu - to zwracaj uwagę na błędy ortograficzne,w końcu praca we wspaniałym CMD do tego zobowiązuje, "rzadko " przez rz piszemy
Popieram!!! To co ostatnio widzimy na sparku i w mailach to właśnie jest ŻENADA! Błędy ortograficzne,stylistyczne-non stop. Wiadomo-nie każdy konsultant ma wyższe wykształcenie,niektórzy pracowali w sklepach,w restauracjach,przy produkcji okien ale ludzie! Ogarnijcie się!Może warto ograniczyć przeglądanie facebooka i w wolnym czasie poczytać książkę? W rozmowach z pacjentami też popełniacie masę błędów stylistycznych,potoczna mowa nie jest tu wskazana.Wyrażenia typu "proszem paniom", "wie pańco","już przełanczam" to tylko trzy przykłady z wielu.Niebawem w testach będą pytania z ortografii. I jeszcze jedno pytanie mam,może ktoś przypadkiem zna odpowiedź - dlaczego już od dłuższego czasu jedna z trenerek nie jest widoczna na sparku?Nie działa jej?(HD pomoże),bo nie chce odpowiadać na pytania konsultantów? Pracujac z domu można w tym czasie oddać się innym zajęciom, przecież nikt nie sprawdzi ,czy jest przy laptopie? Raz na kilka dni napisze maila z przypomnieniem nieistotnych spraw i co poza tym robi? Aaaa,przecież szkolenia nowych osób prowadzi,z domu oczywiście.Rozmawiając z osobami już po szkoleniach z AW(nawet po szkoleniach w biurze) można usłyszeć -omal nie zasnęłam,monotonia i nuda.A potem niestety widać efekty szkolenia- błędy,ciągłe pytanie o najprostsze rzeczy.
bylam ostatnio z synem u lekarza w centrum damiana. Bez problemu udalo sie umowic wizyte i wejsc na konsultacje. lekarz dokladnie malego zbadal, zlecil dodatkowe badania, jako mama jestem szczerze zadowolona
Skorzystałem z możliwości zrobienia testu na COVID na Okęciu w Warszawie. Test kosztuje 200!!!! PLN Test wykonałem zapłaciłem i cóż? otóż nic!! pomimo obowiązku wprowadzenia wyniku testu (negatywny) do systemu firma tego nie robi. Bez wprowadzenia wyniku test nie ma żadnej skutecznosci. Bombardują mnie telefony że jestem na kwarantannie, policja zaczyna kontrole a na CC chca mi podać jakiś kod z którym mam isc do SANEPIDU aby zdjeli mnie z kwarantanny. Parodia i sedecznie nie polecam
tez mialem wykonywany u nich test na Okeciu ponad miesiac temu i wszystko bylo git. Test byl wprowadzony do systemu rownoczesnie z wynikiem. Dziwne, moze cos technicznie poszlo nie tak? jakbys sprobowal ten kod na telefonie z sanepidem podac?
Korzystałam już dwukrotnie tutaj z medycyny pracy i za każdym razem mam pozytywne wrażenie. Czuję dosłownie, że nie płace tu za samą pieczątkę, a jestem szczegółowo zbadana
ja jako pacjent złego słowa nie moge powiedziec. Wielokrotnie korzystalem z porad specjalistów, nigdy zadnego problemu nie bylo, bardzo dobra organizacja, obsługa miła
skończyłam zawodowke słyszałam ze do roboty potrzebujecie i po zawodówce to chętnie co mogę startować na recepcji chce pracować mam dużom kulturę osobistom i jestem spoko
Jak nauczysz się poprawnie pisać/ mówić w języku polskim to wtedy startuj na stanowisko recepcjonistki. Teraz to możesz CV wysłać do call Center, ale uważaj bo są testy co miesiąc, które również weryfikują znajomość języka
Swietne podejscie do pacjenta. Bardzo polecam, bo faktycznie przeprowadza sie sie tutaj konkretny wywiad i stawia trafne diagnozy.
Czy kiedyś wrócą spotkania z liderami? Po spotkaniach z trenerami widać, że konsultanci mają dużo pytań o nowe rzeczy, procesy w cmd. Trener nie zawsze ma czas albo ochotę opowiadać bo spotkanie jest przewidziane tylko do omówienia testu. Jeśli masz jakąś sprawę to musisz się gdzieś wepchnąć w "międzyczasie". Czy na prawdę już nigdy nie będzie cotygodniowych spotkań? Jeśli tak to ciekawe czemu....
Wszystko co mogło zostać zabrane zostało. Człowiek został sprowadzony do roli robota do umawiania. Nikt już z nami nie rozmowia, nikt nie pochwali nie powie dobrego słowa. Większość od miesięcy pracuje w domu, nie ma kontaktu z przełożonym z liderem, coaching szybko przez tel. Dlaczego nikt nie zadba o nasze zrowie psychicznie?? Panie Marku gdzie Pana obietnice? Miło by było gdyby Pan się trochę nami zainteresował, może kiedyś przyjechał z nami porozmawiać? Każda szanująca się firma dba o ludzi którzy na nią pracują a tu wręcz przeciwnie. Może po tej calej pandemii warto zorganizować jakiś wyjazd integracyjny dla pracowników, paintball, ognisko cokolwiek. Może inni pracownicy wypowiedzą się w tej kwesti?
Czy ktoś mi może wytłumaczyć jaki jest sens pisania żeby wracać z przerw a nie ma kolejki? Przeważnie jedna z liderek z Radomia tak pisze. Ja wraca ze swoje przerwy prywatnie, a tu nikt nie dzwoni.. Jeszcze sposób jaki to pisze daje dużo do życzenia. Może trochę szacunku dla osób dzięki którym masz pracę. Zapomniał wół jak cielęciem był. A jeszcze jedna sprawa 'trenerka'' której nie widać nagle pisze wiadomość mailową o sparku to dopiero śmiech na sali. Pozdrawiam
Pozory, że coś się robi, chyba tylko o to chodzi. A trenerka w Radomiu nie pracuje na ćwierć etatu czasem? Tak rzadko się pojawia, że mało kto o niej pamięta
Bardzo zła atmosferach w pracy pracownik w głębokim poważaniu,praca ciężka,dyspozycyjność na max a zarobki to najniższa krajowa.
Zrobcie cos z łapciami w modlinie w tej budzie do testów covid, bo taki bałagan, ze niech to ch strzeli. Ukry wpychają sie przed innymi, nie ma żadnego ciecia który pilnowałby porządku, przyjmujący bolec wbija k.tange w ten interes - nic go nie obchodzi. Dosłownie jak u ruskich.
Jeśli ktoś szuka dobrego psychologa, to zdecydowanie warto tu zajrzeć. Mają specjalistów na wysokim poziomie, którzy sprawiają wrażenie, że chcą pomóc a nie tylko odhaczyć kolejnego pacjenta.
Minął ponad rok odkąd nowa kierowniczka przejęła władzę w CC. Czas na podsumowanie plusów i minusów jej działalności. I tu zaczyna się problem-nie wiem czy ktokolwiek z nas konsultantów potrafi wymienić plusy pani MR-chyba tylko ona sama. Za to minusy -oj, wiele ich jest .Pani MR jest wprost zakochana w RODO. Wszystko co robi tłumaczy przestrzeganiem RODO.I tak -zabranie raportów imiennych, ukrycie pochwał, ,premii motywacyjnych i za jęz ang. likwidacja spotkań cotygodniowych w czasie których mogliśmy usystematyzować swoja wiedze- kiedy mamy czytać maile przychodzące- w domu? Po godzinach ?A co jeżeli pracujemy w biurze? Przecież nie można wziąć się na służbowa i poczytać maile BO KOLEJKI!! albo za chwile lider zapyta co robisz na służbowej od 3 minut?! I ciągle te pytania- Zostaniesz dłużej? NIE! Przyjdziesz do pracy w sobotę? NIE! Wszyscy jesteśmy zmęczeni po tych 8 godzinach . Jeżeli ktoś jest chętny na nadgodziny to sam się zgłosi nie trzeba ciągle o to indywidualnie pytać System premiowy to zupełna porażka, nikt nie może sam jej sobie wypracować bo liczy się praca wszystkich. Normalnie jak za komuny! Pani MR ma swoje CELE i z uporem maniaka dąży do realizacji celów .Nie liczy się nasza praca i to ,że coraz więcej rzeczy mamy do ogarnięcia a kolejki coraz dłuższe ,od kilku dni zabrano nam identyfikację kart pacjentów. Dlaczego? Bo RODO!! Kolejki będą jeszcze dłuższe ,bo odszukanie karty obcokrajowca będzie to powodowało. Pani MR twierdzi, że w Mcov nie ma identyfikacji -to kłamstwo! Sytuacja wygląda tak-to co wymyśli pan Dyr lub pani WW jest przekazywane kierowniczce CC-ma to zrobić i koniec. Nikt z konsultantów nie ma szacunku dla pani MR, gdyż ona nie walczy o nasze dobro, nie stara się nam pomóc-jest wprost przeciwnie. Na szacunek pracowników trzeba sobie zasłużyć! Samozachwyt nad sobą na pewno tego nie spowoduje!
Ludzie nie dostali podwyżek na które zasłużyli a Ci co dostali to tyle co kot napłakał. UP ma zabrane płatne NG więc niech się kierowniczka nie dziwi że nikt nie chce tyrać po godzinach w tym kołchozie. Za to utrudnianie nam życia na kazdym kroku mamy poświęcać swój wolny czas dla tej firmy? Gratuluje kolejnego mądrego pomysłu zabrania nam kart to na pewno polepszylo obsługę. Teraz spokojnie bez pośpiechu będziemy prosić 3 razy o powtórzenie nr pesel i całej reszty. Mam nadzieję ze codziennie będzie 100 osob w kolejce to może ktoś pójdzie po rozum do głowy. Blokujcie sobie tym co robią błędy a nie wszystkim pracownikom. (usunięte przez administratora)
RODO zostalo wprowadzone w 2018r. Rozumiem, że wcześniej wyżej wymienione rzeczy były do teraz naruszeniem RODO ? Proponuję znieść obowiązek przedstawiania się konsultanta przy każdej rozmowie. Jak RODO to RODO...
Jestem za niech każdy mówi tylko dzień dobry i w czym mogę pomóc? Po co mamy się przedstawiać przecież jest RODO
To teraz jeszcze niech zabiorą calkiem sparka bo to skupisko przekazywania sobie nielegalnych danych a i grafik! Koniecznie wycofajcie grafik bo to nie do pomyślenia żeby jeden widział jak pracuje drugi. I prosze ukryć dane kto jest zalogowany na alfie bo jeszcze ktoś bedzie spisywał jak pracuje i wyliczy ile zarabiam to byłby skandal. Pracownikom najlepiej nadać przydomki żeby broń Boże nikt o sobie nic nie wiedział a na końcu zmienić nazwę na Tajne Centrum Damiana.
Skoro od roku już tu piszecie, dlaczego żadna odważna osoba, która tu wypisuje same negatywy nie pójdzie do MR i nie porozmawia ? Żale najłatwiej wylewać w necie, ale to skutków zmian nie przyniesie, i pewnie Pani MR tego nie czyta i nic sobie z tego nie robi, zarząd pewnie tak samo. Jak już tak piszecie to lepiej wam ? wydaje mi się że nie... Czekam na dalszą konwersację...
Spróbuj sama porozmawiać to się dowiesz. Albo najlepiej zadaj jakieś pytanie, gwarantuję ci że na 100% nie uzyskasz odpowiedzi.
No to wszystko jasne, brak odwagi... gratuluję... jeśli jest wam tak źle, proponuje zmienić pracę, a nie anonimowo wypisywać żale bo to i tak nic nieda... albo weźcie sie w garść i jak dorosli ludzie, pójdźcie i porozmawiajcie z Panią MR,Szkoda tu pisać. Pozdrawiam.
Jaki brak odwagi? Nie masz o niczym pojęcia to się nie wypowiadaj. Nastepna zatrudniona po znajomosci widzę. Idź się podlizywać dalej może zostaniesz kolejnym liderem.
I tu się bardzo mylisz,Goworka czytają wszyscy,CC Mcov zarówno w Kielcach jak i w Radomiu ma niezłą bekę z nowej kierowniczki CMD, podobnie wszystkie działy Damiana a nawet Helpdesk,więc to,że dyrekcja i pani MR nic nie wie uważam za zupełnie nieprawdopodobne,popracujesz nieco dłużej to będziesz wiedziała o co chodzi,na razie skup się na pracy,bo błędy nowych konsultantów dodają nam tylko więcej roboty.
Witam, pracuje w innym dziale niż CC, kilkukrotnie słyszałam jak Pani MR " rozpatruję" reklamację. *Szybkość- mrugnięcie oka:D, *odpowiedź na reklamację do placówki- zrozumiała chyba tylko dla niej samej, *obrona pracownik - żadna Pozdrawiam
czytając negatywne wypowiedzi pracowników CC Centrum Medycznego Damiana, to muszę powiedzieć, że założyciel Centrum Medycznego Damiana. szanowany Pan Damian Płoszczyński przewraca się w grobie, co stało się z Jego ukochana firmą
Dokładnie. Ale to nie wina pracowników, ryba psuje się od głowy. Pracownicy traktowani są jak tania siła robocza. Wyzysk za marne grosze. Osoby z "góry" zawalaja na każdym kroku teraz tylko kasa kasa człowiek się nie liczy.
Mimo czesto oblozenia wolumenem osob naprawde przesympatyczna i przemila obsluga! Dziekuje za wasza cierpliwosc i organizacje!
Wrocilam do centrum medycznego damiana po paru miesiacach przerwy, mega polecam! fantastyczna opieka, podejscie do pacjentow rzeczowe i konkretne. Szczerze polecam, bo wreszcie tutaj ktos faktycznie postawil mi trafna diagnoze
Wiele się słyszy o prywatnych placówkach, ale trzeba przyznać, że tutaj nie ma się do czego przyczepić. Byłam kilka razy u nich na wizycie i za każdym razem podchodzili do mojego problemu w sposób indywidualny, dzięki czemu wiedziałam że nie pozostawią mnie bez pomocy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Damiana?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Damiana tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 89.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Damiana?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 6 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 34 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!