Czy firma DPD Polska w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Na jakie benefity można liczyć w DPD Polska?
Na umowie o pracę masz premię 20% podstawy za spełnienie celów miesięcznych, comiesięczny pakiet motywacyjny motivizer, darmowa opieka medyczna Enel-med
Witam, od godz.6 rano czekałam na przesyłkę, która była dla mnie b.ważna. ok. godz.8,30 w historii przesyłek zobaczyłam, że o godz.6,58 kurier u mnie był, a ja odmówiłam odbioru przesyłki, która następnie została zwrócona do nadawcy. U mnie kuriera nie było. Kim są panowie kurierzy DPD, że tak lekceważą ludzi?Uważam, że firma DPD jest mocno nierzetelna, czuję się bardzo zawiedziona.
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) Jeśli chodzi o pracę w tej firmie to radzę omijać szerokim łukiem. Są bardzo zlotousci ale to największe kłamliwe (usunięte przez administratora) z jakimi się spotkałem na świecie.
Jeśli chodzi o panią Katarzynę z administracja - nie, chyba cierpi na nerwice i skrajna patologie
(usunięte przez administratora)
Zależy jaki dział jaki kierownik , ale jeśli chodzi o biuro to pani kasia to (usunięte przez administratora) drze ryja tylko żuli szlugi od wszystkich, zero empatii, przekleństwa jak z rynsztoka.
Mam pytanie czy DPD przyjmuje (usunięte przez administratora) do pracy?Raczej napewno,weźcie się za tych swoich ulomnych pracowników. (usunięte przez administratora) Przesyłki Dostarczają .
miałam identyczną sytuacje ,jak pan Adam, siedzę w domu czekam na przesyłkę, która jest dla mnie mega ważna a tu mail , że kurier nie mógł dostarczyć przesyłki , gdyż odbiorca był nieobecny !!!! KPINA , KPINA , KPINA , jak można w dzisiejszych czasach tak traktować klienta?????? byłam z mężem i czekaliśmy na odbiór a ktoś sobie pisze, że nikogo nie było w domu!!!!! Gość sobie nie przyjechał , odznaczył brak klienta i z bani do domciu a ty (usunięte przez administratora) sobie czekaj ....i ponownie wybierz nasze usługi na 100% dostarczymy ci to co zamówiłeś !!!!! w końcu jesteśmy firmą kurierską...... frajerzy....... (usunięte przez administratora)
Niestety, od września mam identyczną sytuację. W sumie ok. 10-12 paczek, z czego dostarczono 1, po resztę trzeba było ganiać po punktach. Szanowny kurier nie raczy nawet zadzwonić, nie mówiąc o podjechaniu pod adres, a tak się składa, że od dłuższego czasu pracujemy z domu i zawsze ktoś jest. Chciałabym złożyć skargę na osobę obługującą dany region, tylko zastanawiam się gdzie, bo chcę to zrobić w formie pisemnej (jak znam życie telefony w takiej sprawie zostaną olane)
Czy pracodawca DPD Polska organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Mam pytanie gdzie można napisać skargę na oddział firmy paczka po raz drugi została oddana nadawcy.Kurier napisał że było brak zgody na odebranie paczki.Proszę o pomoc
Możesz skorzystać z formularza reklamacji na stronie DPD (usunięte przez administratora) złożyć reklamację - kliknij tu ale radzę zrobić zdjęcie pulpitu z wprowadzoną treścią. W tej firmie wszyscy pięknie kłamią i co prawda każda moich reklamacji otrzymała numer reklamacji, który został przesłany mi na @ ale już bez treści samej reklamacji a więc masz numer reklamacji ale nie masz jej treści, którą wpisujesz do formularza kontaktowego. Treść ma DPD. Później dostaniesz odpowiedź, że Twoja reklamacja została odrzucona bo - coś tam. Możesz oddać sprawę do Rzecznika konsumenta i wtedy dpd pewnie prześle treść Twojej reklamacji Rzecznikowi. Możliwe, że to już nie będzie to samo co było wpisywane w formularzu kontaktowym. Sam złożyłem kilka reklamacji ponieważ kurier podobno był i nie zastał nikogo - co było kłamstwem a później na infoliniach dowiadywałem się, że nadawca zmienił termin doręczenia- co także było kłamstwem po tygodniu paczka została zwrócona nadawcy. Prawdopodobnie chodzi o to że później reklamację może, według pokrętnej logiki dpd składać nadawca, który nie zawsze ma na to czas. Ponieważ w paczce znajdowała się moja rzecz - nadawca był sprzedawcą, zapłaciłem przelewem i od tego czasu zawartość paczki była moja a dpd przez tydzień przetrzymywało mój sprzęt. Domagam się 100 zł dziennie za wynajęcie mojego sprzętu. Nadawca nie może żądać tego co ja bo to już nie był sprzęt nadawcy. Nie mógł mi także przesłać sprzętu inną firmą kurierską ponieważ sprzęt przetrzymywało dpd. :) Od zwrotu do nadawcy po przesyłka dotarła do mnie paczkomatem w 48 h - nadawca musiał jeszcze raz przetestować przedmiot by była pewność że dpd nic nie zrąbało rzucając paczką.