Po ośmiu miesiącach od zakupu przestał działać telewizor więc postanowiliśmy z żoną udać się do sklepu w którym dokonaliśmy zakupu. No i zaczynają się schody .Kupić towar i broń Boże nie przychodzić z roszczeniami. Jak mówi powiedzenie weź towar - do bramy i się nie znamy. To jeśli chodzi o sklep. Teraz serwis - dodzwonić się czasami graniczy z cudem . Pracownik informuje że dotrze za kilka dni jednak nie dociera i przekłada termin ponieważ tylko w tym kierunku jedzie we wtorki. W końcu po około 10 dniach dociera , telewizor zostaje naprawiony i wszyscy są zadowoleni- do wieczora kiedy to przestaje działać. No i , znowu kolejny wtorek i diagnoza nie wiadomo co dolega tej maszynie, więc zabieramy do warsztatu ale nie dzisiaj ponieważ nie posiadamy kartonu do zapakowania .. no to zabierzemy telewizor jutro i tak się stało. Nadchodzi kolejny wtorek i dzwonimy aby dowiedzieć się czy siedzieć w domu i czekać czy nie i co się okazuje nikt nie odbiera telefonów ,,ale to pewnie wina ORANGE albo innego operatora" Reasumując czy jako klient mam prawo do frustracji - absolutnie. Zwracam się do właściciela tej instytucji jest 21 wiek czy naprawdę nie jest wam wstyd tak traktować ludzi . To jest serwis ? czego .Traktujecie klientów jak ostatnie zło i opinie o waszej firmie wydajecie sami. Nie ma się czym chwalić , Myślę że po tej recenzji poczekam może i do przyszłego roku na naprawę. W dobrym guście byłoby poinformować klienta o ewentualnym terminie naprawy itd , ale to nie ten adres. Pozdrawiam
Jak się pracuje w Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda Płock? Zadaj pytanie
Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda Płock, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Centrum Serwisowe Orion Janusz Wojda jest dla Ciebie!