Szukałam odpowiedniej do mojego basenu pompy filtrującej. Byłam Miło zaskoczona obsługą. Sprzedawca p. Piotr bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Pomógł dobrać odpowiedni typ pompy. Pomimo mojego braku wiedzy w tym temacie doradził jaki typ powinnam kupić przy tym byl bardzo grzeczny i uprzejmy. W pewnym momencie nawet dwóch sprzedawców mnie obslugiwalo. Sklep jak na market jest mały ale posiada wszystko co jest potrzebne do remontu i do ogrodu. Polecam.
Czy urlop w Bricomarché jest płatny 100%?
Sklep (usunięte przez administratora) promocjami , których nie ma w kasie dowiadujesz się że były ale się skończyły co nie jest nigdzie ujęte Programy urodzinowe to jakaś bajka żyją w innym świecie. Tylko pracownicy się starają i są bardzo mili. Ogólnie nie polecam.
Korzystam ze sklepu tylko dlatego że jest blisko. Zawsze jak jestem w środku jest ten sam problem nie można znaleźć nikogo z obsługi są pochowani. Dziś dwa razy przeszedłem po całym sklepie i nikogo nie było. Przy kasie stało trzech. Dwóch młodych i jeden Pan starszy . Zapytałem czy mogą mi pomóc. Młodzi więc wysłali tego Pana starszego . A oni dalej stali i żartowali sobie z kasjerką. Tak wygląda praca w tym przybytku. Chyba się tam do pracy przyjmę. Może jest tak że nie dostają wynagrodzenia dla tego nie są na chwali i nie pomagają klientom...
Może pracownicy są ludzmi? Dlatego śmieją się ? a nie szczekają? Codziennie robie tam zakupy jak mam problem podchodzę do kas. Panie kasjerki wołają przez mikrofon i pomagają mi. Nie chodzę i nie szukam. Sklep mały więc przejście do kasy nie zajmuje mi dużo czasu. Polecam
Jedyny sklep z materiałami budowlanymi jaki znam, który nie przyjmuje zwrotów. Niestety kupiłem tam kilka worków zaprawy do zatapiania siatki. Został mi jeden, chciałem oddać po 11 dniach od zakupu i nie przyjęli zwrotu. Wiem, zgodnie z prawem, nie muszą, ale powszechna praktyka jest inna, wszędzie taki zwrot jest normą. No coż Bricomarche postanowiło się wyróżnić, dla mnie negatywnie.
wiedzialas o tym wczesniej ze nie ma zwrotow czy dowiedzialas sie dopiero w momencie proby oddania?
Wczesniej nie pytałem. Byłem przekonany, że to norma. Dla mnie worek zaprawy który został jest bezużyteczny, sklep sprzedałby go bez problemu. Dla sprawnego sprzedawcy zwrot to chwila, a marketingowo ustawia sklep w innej lidze.
Opinie na temat marketu są różne zazwyczaj pozytywne, ale trafiali się też klienci, którzy dość mocno narzekali tutaj na obsługę. Czy aktualni pracownicy mogą o nich powiedzieć to samo? Zdarzały się może ostatnio jakieś nieprzyjemne sytuacje z tym związane? Udaje się wam wtedy być miłym czy komuś kiedyś puściły nerwy?
Mila obsługa. Reklamacja bardzo szybko załatwiona. Polecam
Obsługa na kasach fiskalnych godna poszanowania Pani Grażyna pomocna kobieta miła uprzejma, tak samo Pani Andżelika !!! Pozdrawiam
Bardzo pomocna obsługa. Potrzebowałem pomocy, podeszłem do kas. Panie zawołały pracownika i Bardzo szybko otrzymałem to co potrzebowałem. Nie musiałem chodzić i szukać jak w innych sklepach. Parking duży też na plus.
Jeden z najlepiej zaopatrzonych brico z jakich korzystałem. Uporządkowany asortyment łatwy do lokalizacji. Godny polecenia.
Bardzo miła obsługa. Za każdym razem przychodze pozytywnie nastawiony do sklepu moze przez to pozytywnie mnie obsługują. Zawsze pomogą. I się pośmieją:)Widząc komentarze poniżej stwierdzam mam żal napisze. Niestety w tych czasach pozytywne opinie się nie pisze nigdzie. Bo po co ? Ale negatywne od razu a co mi tam wyleje wiadro.
Najgorszy sklep w jakim robiłam zakupy. Ostatnio dostałam bon podarunkowy gdy realizowałam go przy kolejnym zakupie nie mogłam zwrócić nie otwarty produkt. Regulamin bonów podarunkowym ma co innego wpisana , a KASIERKI inaczej interpretują - są niedouczone i nieprzyjemne dla klientów. Nie wiem czy uważają się za kogoś lepszego albo siedzą za kasą za karę , a winny całej ich krzywdy jest klient. Z reklamacją towaru jest tak samo towar nie jest wadliwy -tylko klient źle go użytkuje. Pamiętajcie aby nie brać żadnych bonów podarunkowych , sprzętów które boga się zepsuć , a towar zakupić tyle ile jest potrzebny , bo go nie przyjmą . Zawsze coś wymyślą. Najwięcej ma tam tam do powiedzenia kolorowa kasjerka . Nie chcę być tak niegrzeczna jak Ona ale warto byłoby użyć jakiś niemiłych epitetów wobec tej osoby. Pod ta kolorową czupryną zero rozumu i inteligencji.
Jestem stałym klientem. Panie na kasie zawsze uśmiechnięte. Czytając wypowiedz wyżej wnioskuję że Pani otrzymała obsługę taka jak pani zachowanie. Nie chcę być niegrzeczna .. a obrażanie kogoś i dziwne nazwy. Polecam zmienić nastawienie do ludzi to będzie o wiele łatwiej
Ten sklep to tragedia. Podstawowych produktów brak. Pan pseudo kierownik od zamówień nie ma pojęcia o prawidłowym zatowarowaniu sklepu. A do tego chamski mnie potraktował. Kasjerki opryskliwe i nie miłe.
Najgorszy sklep Bricomarche jaki znam !! A robię zakupy również w innych np w Pucku, Kwidzynie, w których obsługa jest bardzo sympatyczna, miła i pomocna dla klientów. W Wejherowie jest inaczej - pracujące tam panie są wręcz chamskie, opryskliwe, które nawet nie otarły się o dobre maniery. 15 minut przed zamknięciem sklepu nawołują, aby klienci podchodzili do kas, bo za chwilę zamykają sklep.... W niczym nie pomogą klientowi, ludzi traktują jak intruzów. Proste pytanie ( o towar, czy jest? Gdzie się znajduje?) kierowane do tych pań powoduje u nich złość, czego nie omieszkają okazać. To jest wręcz patologiczne. Jak mam zrobić tam zakupy to wolę pojechać do Pucka......Żenujące !!