Opinie o Bricomarché w Wejherowo I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 71

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Bricomarché. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bricomarché o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bricomarché w Wejherowo I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 71

Terry Nowy wpis
Inne

Szukałam odpowiedniej do mojego basenu pompy filtrującej. Byłam Miło zaskoczona obsługą. Sprzedawca p. Piotr bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Pomógł dobrać odpowiedni typ pompy. Pomimo mojego braku wiedzy w tym temacie doradził jaki typ powinnam kupić przy tym byl bardzo grzeczny i uprzejmy. W pewnym momencie nawet dwóch sprzedawców mnie obslugiwalo. Sklep jak na market jest mały ale posiada wszystko co jest potrzebne do remontu i do ogrodu. Polecam.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy urlop w Bricomarché jest płatny 100%?

Wawrik Nowy wpis
Inne

Sklep (usunięte przez administratora) promocjami , których nie ma w kasie dowiadujesz się że były ale się skończyły co nie jest nigdzie ujęte Programy urodzinowe to jakaś bajka żyją w innym świecie. Tylko pracownicy się starają i są bardzo mili. Ogólnie nie polecam.

Wojciech
Inne

Korzystam ze sklepu tylko dlatego że jest blisko. Zawsze jak jestem w środku jest ten sam problem nie można znaleźć nikogo z obsługi są pochowani. Dziś dwa razy przeszedłem po całym sklepie i nikogo nie było. Przy kasie stało trzech. Dwóch młodych i jeden Pan starszy . Zapytałem czy mogą mi pomóc. Młodzi więc wysłali tego Pana starszego . A oni dalej stali i żartowali sobie z kasjerką. Tak wygląda praca w tym przybytku. Chyba się tam do pracy przyjmę. Może jest tak że nie dostają wynagrodzenia dla tego nie są na chwali i nie pomagają klientom...

stały klient Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Wojciech

Może pracownicy są ludzmi? Dlatego śmieją się ? a nie szczekają? Codziennie robie tam zakupy jak mam problem podchodzę do kas. Panie kasjerki wołają przez mikrofon i pomagają mi. Nie chodzę i nie szukam. Sklep mały więc przejście do kasy nie zajmuje mi dużo czasu. Polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Bricomarché? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Wejherowo
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pomocnik Mechanika Samochodowego
Wejherowo
Azet Olgierd Odyniec
Wyślij CV
logo firmy Ślusarz, spawacz stocznia za granicą
Wejherowo
ATN Service ApS
(83 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wieśniak
Inne

Jedyny sklep z materiałami budowlanymi jaki znam, który nie przyjmuje zwrotów. Niestety kupiłem tam kilka worków zaprawy do zatapiania siatki. Został mi jeden, chciałem oddać po 11 dniach od zakupu i nie przyjęli zwrotu. Wiem, zgodnie z prawem, nie muszą, ale powszechna praktyka jest inna, wszędzie taki zwrot jest normą. No coż Bricomarche postanowiło się wyróżnić, dla mnie negatywnie.

Zuzanna
Inne
@Wieśniak

wiedzialas o tym wczesniej ze nie ma zwrotow czy dowiedzialas sie dopiero w momencie proby oddania?

wieśniak
Inne
@Zuzanna

Wczesniej nie pytałem. Byłem przekonany, że to norma. Dla mnie worek zaprawy który został jest bezużyteczny, sklep sprzedałby go bez problemu. Dla sprawnego sprzedawcy zwrot to chwila, a marketingowo ustawia sklep w innej lidze.

Agata
Inne

Opinie na temat marketu są różne zazwyczaj pozytywne, ale trafiali się też klienci, którzy dość mocno narzekali tutaj na obsługę. Czy aktualni pracownicy mogą o nich powiedzieć to samo? Zdarzały się może ostatnio jakieś nieprzyjemne sytuacje z tym związane? Udaje się wam wtedy być miłym czy komuś kiedyś puściły nerwy?

Ewelina
Inne

Mila obsługa. Reklamacja bardzo szybko załatwiona. Polecam

Karolina
Inne

Obsługa na kasach fiskalnych godna poszanowania Pani Grażyna pomocna kobieta miła uprzejma, tak samo Pani Andżelika !!! Pozdrawiam

Jan
Inne

Bardzo pomocna obsługa. Potrzebowałem pomocy, podeszłem do kas. Panie zawołały pracownika i Bardzo szybko otrzymałem to co potrzebowałem. Nie musiałem chodzić i szukać jak w innych sklepach. Parking duży też na plus.

Andre
Inne

Jeden z najlepiej zaopatrzonych brico z jakich korzystałem. Uporządkowany asortyment łatwy do lokalizacji. Godny polecenia.

Lektor
Inne
 Pytanie

Bardzo miła obsługa. Za każdym razem przychodze pozytywnie nastawiony do sklepu moze przez to pozytywnie mnie obsługują. Zawsze pomogą. I się pośmieją:)Widząc komentarze poniżej stwierdzam mam żal napisze. Niestety w tych czasach pozytywne opinie się nie pisze nigdzie. Bo po co ? Ale negatywne od razu a co mi tam wyleje wiadro.

Bożena
Inne

Najgorszy sklep w jakim robiłam zakupy. Ostatnio dostałam bon podarunkowy gdy realizowałam go przy kolejnym zakupie nie mogłam zwrócić nie otwarty produkt. Regulamin bonów podarunkowym ma co innego wpisana , a KASIERKI inaczej interpretują - są niedouczone i nieprzyjemne dla klientów. Nie wiem czy uważają się za kogoś lepszego albo siedzą za kasą za karę , a winny całej ich krzywdy jest klient. Z reklamacją towaru jest tak samo towar nie jest wadliwy -tylko klient źle go użytkuje. Pamiętajcie aby nie brać żadnych bonów podarunkowych , sprzętów które boga się zepsuć , a towar zakupić tyle ile jest potrzebny , bo go nie przyjmą . Zawsze coś wymyślą. Najwięcej ma tam tam do powiedzenia kolorowa kasjerka . Nie chcę być tak niegrzeczna jak Ona ale warto byłoby użyć jakiś niemiłych epitetów wobec tej osoby. Pod ta kolorową czupryną zero rozumu i inteligencji.

Bio
Inne
@Bożena

Taka prawda, zero kultury i życzliwości. Z takim podejściem to kasy szefowi nie zarobią

Los
Inne
@Bożena

Jestem stałym klientem. Panie na kasie zawsze uśmiechnięte. Czytając wypowiedz wyżej wnioskuję że Pani otrzymała obsługę taka jak pani zachowanie. Nie chcę być niegrzeczna .. a obrażanie kogoś i dziwne nazwy. Polecam zmienić nastawienie do ludzi to będzie o wiele łatwiej

Ania
Inne

Ten sklep to tragedia. Podstawowych produktów brak. Pan pseudo kierownik od zamówień nie ma pojęcia o prawidłowym zatowarowaniu sklepu. A do tego chamski mnie potraktował. Kasjerki opryskliwe i nie miłe.

Realista
Inne
 Pytanie

Najgorszy sklep Bricomarche jaki znam !! A robię zakupy również w innych np w Pucku, Kwidzynie, w których obsługa jest bardzo sympatyczna, miła i pomocna dla klientów. W Wejherowie jest inaczej - pracujące tam panie są wręcz chamskie, opryskliwe, które nawet nie otarły się o dobre maniery. 15 minut przed zamknięciem sklepu nawołują, aby klienci podchodzili do kas, bo za chwilę zamykają sklep.... W niczym nie pomogą klientowi, ludzi traktują jak intruzów. Proste pytanie ( o towar, czy jest? Gdzie się znajduje?) kierowane do tych pań powoduje u nich złość, czego nie omieszkają okazać. To jest wręcz patologiczne. Jak mam zrobić tam zakupy to wolę pojechać do Pucka......Żenujące !!

Minos
Pracownik
@Realista

Przyznaje Tobie rację, najgorsze są chyba kasjerki. Przeklinają przy klientach, tragedia, zero kultury

Zostaw merytoryczną opinię o Bricomarché - Wejherowo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bricomarché
Przejdź do nowych opinii