Wszyscy pracują na cały etat czy można się dogadać na mniejszy ?
Wszystko w porzadku, bez zadnych zastrzen. Polecam z czystym sumieniem.
dałem sobie wcisnąć używane chińskie opony letnie bez gwarancji,co te same ale nowe w sklepie były o wiele tańsze i z gwarancją....uwaga na ten zakład mechaniczny....to (usunięte przez administratora) a widząc mnie nie znającego się w branży chcieli mi jeszcze zimówki wcisnąć ale na szczęście odmówiłem bo nie miałem pieniędzy .
Słyszałem o firmie sporo dobrego i teraz nie wiem co robić gdyż odradzacie pracę. Jak jest naprawdę?

Nie polecam!
Słyszałem o firmie, że ma opinię dobrego pracodawcy. Czy potrzebujecie pracowników?
Nie ma obowiązku umieszczania cennika usług na stronie internetowej.
Srebrne Mondeo gościło w serwisie na wymianie opon wielokrotnie, zawsze było ok. Dziś pojechała żona. Jeden pan podjechał swoim wozem (żona była umówiona, była z małym dzieckiem) i chciał wjechać poza kolejką. Żona na to, że pan się wpycha a jest kolejką. Pan bardzo nieuprzejmie na to że on jest tu pracownikiem i że on ustawia kolejkę. Od tego czasu obsługa była bardzo niemiła, przy płatności okazało się że cena wzrosła z 50zł jesienią do 90zł na wiosnę. Wcześniej były same promocje bo tyle zawsze płaciłem. Pan nieuprzejmie na to, że mąż płacił zawsze 50 - Pani to nie dotyczy. Rozmowa z właścicielem potwierdziła że cena wzrosła do 90zł za ALU na 16" (nie ma cenniku na stronie www). Cena musiała wzrosnąć, bo inne firmy dzwoniły że PlatinumCar ma za niskie ceny i odbiera klientów w Wejherowie. Dla mnie to zmowa rynkowa. Dlasze wyjaśnienia właściciela - żona była niemiła na początku i źle wszystko odebrała. Dla mnie to koniec z tą firmą. Szczerze nie polecam. Co do jakości zawsz e było ok, przed założeniem kół było smarowanie smarem miedzianym (żeby później dało się zdjąć) - choć mam wątpliwości czy tym razem wszystko było jak zawsze. Dobra rada - dzwonicie i ustalcie najpierw cenę!